|
| Mersul trenurilor 2011-2012 | |
|
+85rich1974 M.I.C.I. user dezactivat... alexmorph3us marius_m Vlad Scoop orestte Caravelle_Zg saint Marius Iulian billy752-istu andreikiki ATM 060DA1076 cnusi cristi CFR Razvan Tudor manuela dandel Dr2005 DAS 2011 Saruman Balto augustin_ciuraru alex03bv clauadrian24 dragutz_blue2010 Zoli bubu Silver get. marissa kristi kkk mtk puscasflaviu ionutz72 popovici Marius v43v63 COSTACHE MIHAIL petre112 Karl ovivi decward redeme nenuandrei halmarius 1nt3rp0l_106 Ryan Anderson iDorin tuborgtnp Costin.H Nk11 Adrian78 bostanesku gigel Luna eu Cobra IonutCFR2009 cardinal Vitosa ravers75 AlexD traian mihaiuc Jhonyla ionutz85 marius_catalin84 lovekomotive Alex Avram cont inactiv Ionutz cortexedge rizelgeorgel2004 calin941-2 Adisoft1991s iuli.hard razvan - trenuri bogdan srl DUAL George33 The Legend Nesebar AndiCFR 89 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
tuborgtnp
Numarul mesajelor : 166 Varsta : 34 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5263 Data de inscriere : 05/12/2010
| | | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012 Sam 22 Oct 2011, 10:08 | |
| - traian a scris:
Pana la scumpirea asta din tomana nu mai scumpisera de vreo 3 ani, si a fost cam raritate in ultimii 21 de ani per total. Un bilet la clasa a doua Milano-Roma costa cel putin 69 de euro (mai gasesti si la 49 de euro dar mai rar), dar de cele mai multe ori are pretul de 91 de euro (la ei pe site) pentru 3h30min.! Si la noi daca n-ar mai exista subventia ar fi cam acelasi pret minim. La noi cu 70 de euro te plimbi dus-intors de la un capat la altul al Romaniei (Constanta-Baia Mare) sau Iasi-Timisoara. Inca e bine, cat va mai dura ramane de vazut. Traian in 2010 s-au scumpit de 2 ori biletele cu 5% cand a crescut TVA-ul apoi in septembrie cu 8% s-au majorat cu rata inflatiei... |
| | | cont inactiv
Numarul mesajelor : 1550 Reputatie : 7011 Data de inscriere : 25/04/2010
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012 Sam 22 Oct 2011, 10:46 | |
| Preturile sunt destul de mari la ora actuala...de exemplu eu daca vreau sa merg la Iasi mi-e mai usor sa ma urc intr-un microbuz care face 2 ore si 15 minute si platesc 26 de lei si drumul sa fin seriosi e pur si simplu cat mai scurt, 130 de km pe cand daca as lua trenul doar rang personal fac ori 5 ore jumatate ori 6 ore si platesc 27 de lei... bineinteles acum studentilor le convine intr-un fel sau altul ca au reducere la jumatate. Sa plecam inapoi din Iasi...plec din Iasi cu acceleratul de Cluj spre Pascani, pret dublu fata de trenul personal, vagoane 20-54, geamuri incuiate deci regim de personal, viteza tot de personal daca e sa luam in calcul ca personalul de Suceava pleaca la 5 minute din Iasi si ajunge la cat, si 30, adica la 19 minute dupa accelerat.... deci viteza tot pe acolo fiindca personalul opreste in ceva mai mult de 10 statii si in Tg. Frumos sta cat, 2 minute parca....bun, platesc la casa 22.9 lei si ceva in plus, nu zic ca pe infofer e trecut fix 19.6 lei... deci vreo 3 lei in plus. In Pascani urc in 5444 spre Bacau, 1:48 ore pentru 84 de km? Cate statii? ceva mai multe decat pe 509 si totusi pe 73 de km tot acelasi timp il are oricare tren intre bacau si Pingarati, mai putini km, mai putine statii, deci mergem de pomana ori pe magistrala, ori pe sectie secundara tot acolo.... pretul 11.8 lei pe infofer, deci corespunde pe infofer cu cel real.... ajung la bacau si astept 2 ore jumatate pentru 5455 cu plecare in jurul orei 17 si ajunge in Piatra Neamt pe la 18:35.. 7 lei 30 pentru 60 km si 1h 44' timp cu 2 incrucisari foarte bine alese incat creste timpul cu vreo 15 minute? Tragem linie si calculam: Iasi-Piatra Neamt: plecam la 11:05 si sosim la 18:35, fix 7 ore jumatate, cu cel putin 3 ore mai mult decat un microbuz... 22.9+11.8+7.3 Ron=42 de lei plus mancarea luata in Bacau pentru pranz si sucul sa zicem asa vreo 50 de lei.... Daca luam microbuzul, in timpul asta si cu alti vreo 2 lei in plus plecam din Iasi ajungeam in Piatra Neamt si ma intorceam iar in Iasi si ghici cu cat ieseam, cu o ora economie . distanta pe sosea e de 130 de km, distanta intre cele 2 capete ale calatoriei pe calea ferata face: 60+84+76=220km :shock: deci am mers cu 90 de km in plus....ghici cati oameni vor alege sa calatoreasca cu trenul pe ruta asta? (-20) de persoane media intr-o luna. Pana nu vor micsora timpii de mers, legaturile intre trenuri si nu vor mari numarul acestora, eventual sa lege anumite orase direct incat si distantele sa se micsoreze, CFR nu are decat sa stea si sa rabde dupa calatori.... nu zic ca preturile sunt dezastruos de mari acum... ca nu exista calatori, ba va spun eu ca din ce am vazut exista si cu bilete chiar.....in trenul accelerat pentru cluj, pana la pascani va zic eu ca erau si va zic ca de acolo s-a mai umplut un vagon lejer....in 5444 pentru Bacau iar erau calatori suficienti, nu zic in 5455 care iar era destul de plinut la o ora la care uneori era gol..... trenurile anulate pana pe 15 noiembrie pe 509 respectiv 5462 si 5465 iar am mers cu amandoua si am vazut cum toata lumea avea bilet..... Deci grija la preturile de pe infofer la anumite trenuri, nu sunt toate actualizate.
|
| | | cardinal
Numarul mesajelor : 3335 Reputatie : 8739 Data de inscriere : 08/04/2010
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012 Sam 22 Oct 2011, 11:02 | |
| sunt situatii in care nu ai ce face, ca exemplul tau Iasi Piatra Neamt, linia ferata nu e in linie dreapta, iar soseaua e o alegere mai buna. alt exemplu este cel clasic Rm Valcea Bucuresti, sau Bucuresti Alexandria.
|
| | | cont inactiv
Numarul mesajelor : 1550 Reputatie : 7011 Data de inscriere : 25/04/2010
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012 Sam 22 Oct 2011, 11:28 | |
| Sa lege Piatra Neamt de Roman si Roman de Tg. Frumos. sunt cati? 80 de km? Mare branza, e terenul nu foarte prielnic intre Piatra Neamt si Roman, sa-l faca prielnic... is 80 de km pe care i-ar construi intr-un an doi.....ati vazut in Spania cum construiesc aia linia AV? Eu am fost acum 3 ani in Spania, Valencia, Alcasser, si lucrau pe cateva tronsoane, erau facute cateva poduri si ici colo ce erau, majoritatea peste autostrazi erau facute constructiile pentru poduri, mergeam cu bicicleta pe terasamentul liniei, intr-un an au montat linia si au construit tot ce era nevoie, acum fluiera cand trece trenul pe langa tine....As vrea sa vad daca e preluat CFR de vreun operator din tarile din vest, gen Austria, Germania.... Inca un subiect care il pusesem in discutie....automotoare pe ruta Bicaz- Piatra Neamt din jumate in jumate de ora.....ar fi beton ce ar face alea, avand in vedere ca in livret la marfa e 50km/h viteza, la calatori e 60? va spun eu ca trenul merge mai bine pe bucata asta decat dincolo de piatra neamt spre bacau.... si cateva automotoare gen Desiro ar face treaba buna tare....cate locuri are un Desiro? cred ca mai bine de 50.... cu viteza de 60 de km pe ora si opriri in mai mult de cele 5 statii si alte 2 de capat adica niste mici halte construite in puncte cat de cat strategice si incrucisari in statiile cu 2-3 linii.... cu un pret gen 4 lei intre cele 2 capete ale rutei ar face prapad CFR....nu fac fata microbuzele care au vorba aia bilete de 5.5 lei intre piatra neamt-bicaz si unele bilete 6 lei depinde de punctul de plecare.... microbuze din sfert in sfert de ora cu microbuze intre 15 si 30 de locuri care sunt pline ochi nu zic de cele mici care lasa calatori pe langa, ci alea mari care au pe putin 50 de oameni in ele.....fiind aglomerate dimineata intre 6 si 8 si la amiaza intre 13 si 16..... si in timpul zilei la fiecare sfert de ora microbuzele tot ajung cu cca. 20 de oameni la gara Piatra Neamt..... mi se pare o idee buna.... |
| | | lovekomotive V.I.P Member
Numarul mesajelor : 751 Varsta : 36 Localizare : Piatra Neamt Reputatie : 6376 Data de inscriere : 20/08/2009
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012 Sam 22 Oct 2011, 13:22 | |
| Cale ferata intre Piatra Neamt si Roman nici in urmatorii 100 de ani n-o sa se construiasca, nu e rentabil, pt ca nu sunt doua orase foarte mari cu un volum de trafic de pasageri intre ele asa mare, asa ca investitia e nejustificata si chiar nu-si are rostul. Asta e, ghinionul nostru, nemtenilor care vrem sa ajungem la Iasi cu trenul...Ziceai ca se circula cam tot asa de greu de la Pascani la Bacau ca pe 509, nu chiar, vitezele sunt mai mari. De ex de la Roman la Bacau cu P faci cam 48 minute pe 43 km, iar de la Bacau la Roznov unde e aproximativ aceeasi distanta faci cam 72 de minute, bine sunt si mai multe statii, dar oricum personalele intre Bacau si Pascani ating 90 km/h pe multe portiuni, pe cand pe 509 90 km/h e viteza deja intrata la capitolul istorie. Legat de preturi, chiar daca se vor majora iar tarifele pe calea ferata, stati calmi ca nici benzina si motorina nu va fi mai ieftina, chiar vor atinge 7 lei pe litru pt ca Petrom considera ca atata timp cat romanul vrea sa mearga cu masina inseamna ca are bani, si daca are bani de ce sa nu-i cerem mai mult...lectie de meltenism economic cum numai in Balcani gasesti. |
| | | cont inactiv
Numarul mesajelor : 1550 Reputatie : 7011 Data de inscriere : 25/04/2010
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012 Sam 22 Oct 2011, 14:56 | |
| Sunt multe statii intre Pascani si Bacau si in unele sta si 2-3 minute, asta am constatat alaltaieri, si in Roman cred ca a stat 15 minute, pe cand un personal gen Pascani Marasesti care pleaca la 9 si 3 minute din bacau sta doar 6 minute in Bacau.... degeaba stau cu viteza de 90 daca pierd mult timp in fiecare statie si halta....apoi intre Piatra si Roman, daca ar fi o singura linie care sa le lege si sa fie bagate desiro pe ea, sa stii ca dimineata exista circulatie de persoane, si chit ca nu ar fi un tren pe toata distanta si s-ar injumatati si sa se faca legaturi bune la jumatea drumului totusi cred ca ar fi cine sa circule.... in primul rand ar fi studentii, eu am mers joi la iasi si desi era joi in mijlocul saptamanii sa stii ca am stat in picioare in microbuz pana la Roman, plus ca pe la Dulcesti nu aveam cum sa respir macar , asa s-a umplut cu elevi microbuzul.... vineri sambata si duminica astia fac bani seriosi cu microbuzele, chit ca ar fi cateva trenuri la ore bune gen dimineata si seara, ar fi ceva foarte bun.... avem remiza si la piatra neamt si la Roman, la Roman ce e adevarat e nevoie sa fie bagata in reparatii bune, in piatra s-a pastrat bine si e acces la ea, si aici ar trebui pusa la punct intrarea in ea si stranse suruburi si alea alea, insa ar fi bine, plus circulatie pentru marfa.... avem Carpatcement, ForesTar si Cambinatul Chimic din Savinesti-ul care au circulatie cu Diferite produse..... ar fi mai bine pentru transportul lor spre Roman, Iasi, Suceava sa faca 50 km si nu 80-90, nu? Totusi astea sunt vise, eu ma mut in spania cel mai probabil, cu facultatea am terminat-o in 3 saptamani de cand au inceput cursurile mai am un singur drum de facut si apoi "Au revoir" Iasi, oricum e foarte bine ca modernizam cateva cladiri de gari si niste peroane pe care punem gresie sa-si rupa calatorii gatul.... |
| | | razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8366 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: altceva? Sam 22 Oct 2011, 15:34 | |
| As vrea sa stiu si eu ce trenuri de rang superior vor fi pe 502 - Suceava - Ilva Mica si retur si 202 Simeria - Filiasi si retur in mersul 2011-2012? Va multumesc anticipat. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012 Sam 22 Oct 2011, 15:43 | |
| - razvan - trenuri a scris:
- As vrea sa stiu si eu ce trenuri de rang superior vor fi pe 502 - Suceava - Ilva Mica si retur si 202 Simeria - Filiasi si retur in mersul 2011-2012?
Va multumesc anticipat.
Pe 502 nu apare nimic nou dar dispare grupa lui 1643 ce mergea din Salva la Vatra Dornei , ramane limitata la Ilva Mica . Pe 202 nu apare nimic nou dar va disparea 1831 Craiova-Cluj . |
| | | AndiCFR V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3683 Localizare : Braşov Reputatie : 8757 Data de inscriere : 10/06/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012 Sam 22 Oct 2011, 15:47 | |
| Cam aceleasi trenuri ca in actualul mers,1643 nu va mai avea grupa de Vatra Dornei, in rest nimic schimbat.
|
| | | calin941-2
Numarul mesajelor : 94 Varsta : 33 Localizare : Comanesti/Goioasa Reputatie : 5280 Data de inscriere : 30/10/2010
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012 Sam 22 Oct 2011, 15:54 | |
| Pe 501 va mai fi vreun tr regio sau IR in locul acc comanesti-marasesti care avea legatura spre bucuresti? |
| | | AndiCFR V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3683 Localizare : Braşov Reputatie : 8757 Data de inscriere : 10/06/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012 Sam 22 Oct 2011, 15:59 | |
| - calin941-2 a scris:
- Pe 501 va mai fi vreun tr regio sau IR in locul acc comanesti-marasesti care avea legatura spre bucuresti?
Va fi Ir Constanta-Marasesti-Siculeni-Satu Mare. |
| | | calin941-2
Numarul mesajelor : 94 Varsta : 33 Localizare : Comanesti/Goioasa Reputatie : 5280 Data de inscriere : 30/10/2010
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012 Sam 22 Oct 2011, 16:01 | |
| - Toader a scris:
- calin941-2 a scris:
- Pe 501 va mai fi vreun tr regio sau IR in locul acc comanesti-marasesti care avea legatura spre bucuresti?
Va fi Ir Constanta-Marasesti-Siculeni-Satu Mare. De asta stiu,dar am inteles ca un IR marasesti-bucuresti si un IR bucuresti-bicaz vor avea si grupa pt Comanesti,este adevarat??? |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012 Sam 22 Oct 2011, 16:02 | |
| - calin941-2 a scris:
- Toader a scris:
- calin941-2 a scris:
- Pe 501 va mai fi vreun tr regio sau IR in locul acc comanesti-marasesti care avea legatura spre bucuresti?
Va fi Ir Constanta-Marasesti-Siculeni-Satu Mare. De asta stiu,dar am inteles ca un IR marasesti-bucuresti si un IR bucuresti-bicaz vor avea si grupa pt Comanesti,este adevarat??? Da asa este . |
| | | calin941-2
Numarul mesajelor : 94 Varsta : 33 Localizare : Comanesti/Goioasa Reputatie : 5280 Data de inscriere : 30/10/2010
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012 Sam 22 Oct 2011, 16:08 | |
| - karpaty a scris:
- calin941-2 a scris:
- Toader a scris:
- calin941-2 a scris:
- Pe 501 va mai fi vreun tr regio sau IR in locul acc comanesti-marasesti care avea legatura spre bucuresti?
Va fi Ir Constanta-Marasesti-Siculeni-Satu Mare. De asta stiu,dar am inteles ca un IR marasesti-bucuresti si un IR bucuresti-bicaz vor avea si grupa pt Comanesti,este adevarat??? Da asa este . Din ce a aparut in livretele de la BV vad ca toate tr regio de pe 501 urca pana la M.Ciuc ,niciunul nu mai ramane in Ghimes.Nu stii cumva tr 5213/5212 va urca pana la Ghimes macar sau va ramane iar numai pana in Comanesti??? |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012 | |
| |
| | | | Mersul trenurilor 2011-2012 | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |