Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Mersul trenurilor 2011-2012

In jos 
+85
rich1974
M.I.C.I.
user dezactivat...
alexmorph3us
marius_m
Vlad
Scoop
orestte
Caravelle_Zg
saint
Marius Iulian
billy752-istu
andreikiki
ATM
060DA1076
cnusi
cristi CFR
Razvan Tudor
manuela
dandel
Dr2005
DAS 2011
Saruman
Balto
augustin_ciuraru
alex03bv
clauadrian24
dragutz_blue2010
Zoli
bubu
Silver
get.
marissa
kristi kkk
mtk
puscasflaviu
ionutz72
popovici
Marius
v43v63
COSTACHE MIHAIL
petre112
Karl
ovivi
decward
redeme
nenuandrei
halmarius
1nt3rp0l_106
Ryan Anderson
iDorin
tuborgtnp
Costin.H
Nk11
Adrian78
bostanesku gigel
Luna
eu
Cobra
IonutCFR2009
cardinal
Vitosa
ravers75
AlexD
traian
mihaiuc
Jhonyla
ionutz85
marius_catalin84
lovekomotive
Alex Avram
cont inactiv
Ionutz
cortexedge
rizelgeorgel2004
calin941-2
Adisoft1991s
iuli.hard
razvan - trenuri
bogdan srl
DUAL
George33
The Legend
Nesebar
AndiCFR
89 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 46 ... 66  Urmatorul
AutorMesaj
DAS 2011




Numarul mesajelor : 385
Reputatie : 5203
Data de inscriere : 18/09/2011

Mersul trenurilor 2011-2012 - Pagina 26 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012   Mersul trenurilor 2011-2012 - Pagina 26 Icon_minitimeLun 31 Oct 2011, 22:43

Toti romanii ne dorim ca serviciile din Romania sa fie de calitate occidentala, dar la preturi romanesti (evident dupa buzunar). Daca administratii feroviare mult mai bine puse la punct ( vezi OBB, DB ) care practica preturi la calatorii de 2.5 - 3 ori mai mari ca in Romania, au avut pierderi in anii 2009 - 2010, cred ca este foarte greu sa se stabileasca un pret suficient de mic pentru a corespunde veniturilor noastre si a invinge concurenta auto, dar suficient de mare ca sa se acopere cheltuielile. Ganditi-va ca in Romania preturile la energie, materiale, material rulant sunt sensibil mai mari, singura componenta inferioara fiind costul cu forta de munca. Pana la urma totul se rezuma la politica guvernelor de a sustine sau nu transportul pe calea ferata.
Stabilirea unei paralele intre folosirea masinii personale versus mijloc de transport (tren,metrou,autobuz,etc.) se face fara a lua in calcul toate elementele. Cheltuielile cu masina personala sunt mult mai mari decat pretul combustibililor (cati dintre noi am avut curiozitatea sa adunam in decursul unui an banii cheltuiti cu reviziile, reparatiile, asigurarile, rovineta, parcarile, spalatoriile, amenzile, cauciucurile,etc....? ), in timp ce la tren ai posibilitatea unui abonament ieftin, bilete cu reducere la grup 2-5 persoane, oferte pe care CFR-ul in lipsa unui management adecvat nu le promoveaza.
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18747
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24323
Data de inscriere : 05/10/2010

Mersul trenurilor 2011-2012 - Pagina 26 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012   Mersul trenurilor 2011-2012 - Pagina 26 Icon_minitimeLun 31 Oct 2011, 22:45

Tarifele sunt exagerate pentru trenurile de rang superior pe anumite sectii acolo unde calatoria cu microbuzu dureaza mai putin si este mai ieftina cu 70% si partea negativa e ca si tarifele de la regio se apropie de pretul de microbuz exemplu Deva-Petrosani microbuz 16lei personal 12lei microbuzu face 1h45 trenul 3 ore!!Cu o rama Flirt sau un Talent CFR ar rezolva problema asta fiind mai economica si cadentata din doua in doua ore cu un parcurs de 2 ore ar avea clienti asa taraie 2 vagoane pentru 15-20 de calatori si cu tren din Petrosani la 11 si la 15

Si bani europeni sunt si pana si Kazahstanu lanseaza proiecte de infrastructură în valoare de 15,6 miliarde de dolari, a anunţat ministrul Transoporturilor şi Comunicaţiilor, Berik Kamaliyev.
„Scopul principal al programului este de a realiza creşterea valorii adăugate privind sectorul de transporturi cu 63%. Intenţionăm să construim noi linii în lungime de 1.600 de km şi să electrificăm 1,700 de km de cale ferată. Proiectul principal este să reconstruim ruta transcontinentală „Europa de Vest-China”
Sus In jos
popovici
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 1098
Varsta : 49
Localizare : Austria - Germania - Romania
Reputatie : 6048
Data de inscriere : 10/05/2011

Mersul trenurilor 2011-2012 - Pagina 26 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012   Mersul trenurilor 2011-2012 - Pagina 26 Icon_minitimeLun 31 Oct 2011, 22:53

karpaty a scris:
Normal trenul ar trebuii sa fie cel mai ieftin mijloc de transport in comun !

De ce normal ??!!! Ti-am mai explicat faptul ca sunt costuri diferite tren - autobuz , vorbind doar de intretinere . Sigur , trenul e subventionat de stat dar la noi in Romania sta doar in subventii pentru ca profit ioc ! In UE trenul este mai scump decat autobuzul iar noi suntem in UE deci cam asta-i trendul ! Daca tarifele la regio pentru abonati , navetisti sunt foarte mari hai sa mai taiem din ele , sunt de acord , hai sa incurajam si transportul in grup pentru reduceri dar biletul simplu, fara avantaje, ar trebui scumpit...

Nu sunt de acord nici cu parerea potrivit careia biletele de microbus , autobus sunt mai mici decat cele de tren deoarece , daca vreti sa generalizati stiti foarte bine ca nu este adevarat ! Pe distante lungi tarifele sunt aproximativ aceleasi insa pe distante medii si scurte tarifele de tren sunt mai mici ! Chiar daca tarifele de autobus sunt ceva mai mici pe anumite rute lungi , ganditi-va si la confort dar si la siguranta atunci cand alegeti ! In plus oferta dus-intors la autobus nu exista !

Exemple de tarife regio tren (fara reducere !)

Bucuresti-Ploiesti 7.3 RON
Constanta-Medgidia 5.2 RON
Constanta-Mangalia 6.8 RON

Cine stie tarifele de autobus pe aceleasi rute rog sa posteze !
Sus In jos
http://bostanescuosuge.com
IonutCFR2009
Administrator
Administrator
IonutCFR2009


Numarul mesajelor : 6584
Reputatie : 12455
Data de inscriere : 09/07/2009

Mersul trenurilor 2011-2012 - Pagina 26 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012   Mersul trenurilor 2011-2012 - Pagina 26 Icon_minitimeLun 31 Oct 2011, 22:55

Daca e sa ne raportam la calitatea occidentala, nu mi se pare occidental ca un tren IR in Romania anului 2011 sa circule cu viteza comerciala de 45 km/h. Ca nu poate CFR asigura un minim de 60 km/h viteza comerciala la un tren IR (de ex.), asta e altceva, este o deficienta care nu justifica cresterea artificiala a tarifului ba dimpotriva ar trebui sa insemne o declasare temporara a tuturor trenurilor ce nu pot atinge o asemenea viteza comerciala, pana la remedierea deficientei.

PS. Tarife comparative tren/microbuz
Buzau - Ploiesti Sud
Tarif 1: Tren personal, cl. 2a - 9 LEI - 1h30min
Tarif 2: Microbuz - 14 LEI - 1h20min

Ploiesti Sud - Targoviste
Tarif 1: Tren personal, cl 2a - 7,3 LEI - 1h45min
Tarif 2: Troleibus 202 - 1,6 LEI - 25 min (Gara de Sud - Pod Inalt)
Microbuz: Pod Inalt - Targoviste - 10 LEI - 45min
Total 11,6 LEI - Durata: aprox 1h10min

Pe aceste doua rute, balanta de pret inclina in favoarea trenului, insa... la capitolul frecventa e invers.


Ultima editare efectuata de catre IonutCFR2009 in Lun 31 Oct 2011, 23:17, editata de 3 ori
Sus In jos
traian

traian


Numarul mesajelor : 222
Varsta : 40
Localizare : Eforie Sud
Reputatie : 5135
Data de inscriere : 23/06/2011

Mersul trenurilor 2011-2012 - Pagina 26 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012   Mersul trenurilor 2011-2012 - Pagina 26 Icon_minitimeLun 31 Oct 2011, 23:02

karpaty a scris:

Tarifele pe calea ferata sunt foarte mari , normal ar fi sa scada putin nu sa mai creasca , daca tu esti de acord cu cresterea tarifelor atunci sa nu ne mai miram dece sunt goale trenurile , cum vrei sa atragi calatorii ? prin preturi imense ? nu cred ca vine nimeni la tren in astfel de conditii . In multe zone navetistii s-au cuplat cate 3-4 si merg cu masina personala astfel ies mai ieftin :shock: normal ar fi sa iesi cel mai ieftin cu trenu nu cu masina personala chiar daca sunt 3-4 calatori tot la tren sa fie mai ieftin dar nu la noi e invers iar in cazul asta trenuri anulate si goale vor fi mereu pana vom ajunge cu cate un tren pe zi pe multe sectii . Mad . Tot din cauza cresterii preturilor se incurajeaza mersul cu "nasul" iar in cazul asta inclin sa fiu de acord cu cei ce merg cu nasul pentru ca la un salariu de 800 de lei sa poti merge cu trenu din CT la SM trebuie sa dai 125 pe sens iar la dus intors ajungi la 250 si cu ce mai ramai dintr-un salariu pe o luna ? Deci la puterea de cumparare al Romanului aceste tarife sunt imense clar !
Ai dreptate, dar problema stii care e? Cu trenul renteaza sa mergi pe distante scurte, adica naveta si eventual o data pe an in concediu la munte/la mare, dar atat. Iar referitor la preturi sa nu uitam ca oricum preturile sunt subventionate si ca daca s-ar elimina subventia (cum vor sa faca si la metrou, la ordinele FMI-ului) biletul ar costa mult mai mult, chiar si pe distante mai scurte! Ei de-aia tot fac artificiile astea pe care le putem numi magarii cu schimbarea denumirilor doar-doar or mai ciupi ceva in plus din buzunarul cetateanului.
Cei care locuiti in afara sau ati calatorit acolo cu trenul stiti foarte bine ca un bilet clasa a II-a pe Roma-Milano de ex. pleaca de la minim 65 de euro un drum, in timp ce la noi te plimbi de banii astia dus-intors de la un capat la altul al tarii!
Sus In jos
popovici
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 1098
Varsta : 49
Localizare : Austria - Germania - Romania
Reputatie : 6048
Data de inscriere : 10/05/2011

Mersul trenurilor 2011-2012 - Pagina 26 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012   Mersul trenurilor 2011-2012 - Pagina 26 Icon_minitimeLun 31 Oct 2011, 23:07

adrian78hd a scris:
Tarifele sunt exagerate pentru trenurile de rang superior pe anumite sectii acolo unde calatoria cu microbuzu dureaza mai putin si este mai ieftina cu 70% si partea negativa e ca si tarifele de la regio se apropie de pretul de microbuz exemplu Deva-Petrosani microbuz 16lei personal 12lei microbuzu face 1h45 trenul 3 ore!!


Si acest lucru il scoatem in evidenta deoarece noi nu intelegem sau nu vrem inca sa intelegem ca menirea trenului regio Deva-Petrosani nu este de a ne duce de la Deva la Petrosani ci de a deservi pe cei care urca si coboara intre statiile de parcurs din interiorul rutei ! 3 ore este mult prea mult pentru a alege cineva acest tren , un IR sau REX care sa faca 2 ore cu mers cadentat din 2 in 2 ore ar fi solutia perfecta...Din punctul meu de vedere mersul pe ruta aceasta a fost facut cu dedicatie pentru ruta de autobuz.


Ultima editare efectuata de catre popovici in Lun 31 Oct 2011, 23:09, editata de 1 ori
Sus In jos
http://bostanescuosuge.com
lovekomotive
V.I.P Member
V.I.P Member
lovekomotive


Numarul mesajelor : 751
Varsta : 36
Localizare : Piatra Neamt
Reputatie : 6375
Data de inscriere : 20/08/2009

Mersul trenurilor 2011-2012 - Pagina 26 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012   Mersul trenurilor 2011-2012 - Pagina 26 Icon_minitimeLun 31 Oct 2011, 23:07

Mai nou si la microbuze si autocare pe distante lungi beneficiezi de reduceri daca esti student, pensionar, invalid. Si e un trend printre firmele de transport auto sa faca reduceri de genul asta. Probabil sunt si ele subventionate daca isi permit. Asa ca trenul are concurenta serioasa indiferent de rang, doar printr-o lege speciala care sa limiteze transportul auto de calatori ar avea de castigat, in rest greu tare. Era mai bine daca actualele regio erau de fapt regio-express cu tarife mai mari decat la personale dar mai mici decat la accelerate, iar in locul personalelor clasice, s fie niste S-bahnuri, niste rame din astea electrice sau diesel care sa asigure cursele pt navetisti la orele de schimb, sau pt elevi. Regio-expressurile ar fi oprit doar in garile cat de cat importante, IR-urile doar in garile importante gen Pascani, Adjud, Bacau, iar IC-urile doar in orasele mari gen Bacau, Focsani, Buzau, Ploiesti, de fapt se poate chiar sari peste Focsani ca nu e un oras atat de mare. Cum ar fi un IC de la Bucuresti la Suceava cu opriri in Ploiesti Sud - Buzau - Bacau -Suceava....s-ar reduce considerabil timpii de mers, iar daca s-ar elimina si unele restrictii, nici un autocar n-ar putea tine pasul cu el.
Sus In jos
popovici
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 1098
Varsta : 49
Localizare : Austria - Germania - Romania
Reputatie : 6048
Data de inscriere : 10/05/2011

Mersul trenurilor 2011-2012 - Pagina 26 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012   Mersul trenurilor 2011-2012 - Pagina 26 Icon_minitimeLun 31 Oct 2011, 23:16

lovekomotive a scris:
Mai nou si la microbuze si autocare pe distante lungi beneficiezi de reduceri daca esti student, pensionar, invalid. Si e un trend printre firmele de transport auto sa faca reduceri de genul asta. Probabil sunt si ele subventionate daca isi permit.

Nu sunt subventionate . In rest nu ma pronunt pentru ca nu merg cu autobuzul .

lovekomotive a scris:
Asa ca trenul are concurenta serioasa indiferent de rang, doar printr-o lege speciala care sa limiteze transportul auto de calatori ar avea de castigat, in rest greu tare.

Acest lucru nu se poate , este anticonstitutional si antieuropean.

lovekomotive a scris:
Era mai bine daca actualele regio erau de fapt regio-express cu tarife mai mari decat la personale dar mai mici decat la accelerate, iar in locul personalelor clasice, s fie niste S-bahnuri, niste rame din astea electrice sau diesel care sa asigure cursele pt navetisti la orele de schimb, sau pt elevi. Regio-expressurile ar fi oprit doar in garile cat de cat importante, IR-urile doar in garile importante gen Pascani, Adjud, Bacau, iar IC-urile doar in orasele mari gen Bacau, Focsani, Buzau, Ploiesti, de fapt se poate chiar sari peste Focsani ca nu e un oras atat de mare. Cum ar fi un IC de la Bucuresti la Suceava cu opriri in Ploiesti Sud - Buzau - Bacau -Suceava....s-ar reduce considerabil timpii de mers, iar daca s-ar elimina si unele restrictii, nici un autocar n-ar putea tine pasul cu el.

Subscriu la treaba asta !
Sus In jos
http://bostanescuosuge.com
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22393
Data de inscriere : 06/12/2009

Mersul trenurilor 2011-2012 - Pagina 26 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012   Mersul trenurilor 2011-2012 - Pagina 26 Icon_minitimeLun 31 Oct 2011, 23:24

Nu inteleg dece comparati tarifele din vest cu cele din RO , acolo lumea castiga 1000 de euro aici lumea castiga 200 dar asta nu vede nimeni . Mad Daca vreau sa merg din Buc la Sibiu pot alege autocarul unde platesc 30 de lei si ajung in 5 ore , daca aleg IR platesc 60 si fac 6 ore si 30 de minute iar daca aleg 2 Trenuri Regio Buc-Brasov si Brasov-Sibiu fac 12 ore si platesc 35 de lei , deci in cazul asta cine alege calatoria cu IR si cine cu autocarul ? Eu prefer cele 2 regio chiar daca stau 12 ore pe drum pentru ca imi plac trenurile dar daca ar fi sa ma grabesc as alege autocarul pentru ca e jumate cat costa IR astfel cat dau la IR cu autocaru ma duc si ma intorc deci afacere pentru cine are doar 800 de lei pe luna si salariu asta in RO e majoritar , nu mai comparati puterea de cumparare din RO cu cea din Vest .

_________________
595423Mersul trenurilor 2011-2012 - Pagina 26 Bdeem_8496_aMersul trenurilor 2011-2012 - Pagina 26 Bdeem_8496_aMersul trenurilor 2011-2012 - Pagina 26 Bdeem_8496_a
Sus In jos
popovici
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 1098
Varsta : 49
Localizare : Austria - Germania - Romania
Reputatie : 6048
Data de inscriere : 10/05/2011

Mersul trenurilor 2011-2012 - Pagina 26 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012   Mersul trenurilor 2011-2012 - Pagina 26 Icon_minitimeLun 31 Oct 2011, 23:35

Ar trebui ca si tarifele de autobuz sa fie controlate si stabilite tarifar per kilometru astfel incat sa fie evitate situatiile in care se face concurenta neloiala altui mijloc de transport ! Mi se pare o mare nesimtire sa ceri 50 lei de la Bucuresti la Constanta (250km) si doar 30 lei de la Bucuresti la Sibiu .

Eu nu zic ca tarifele pentru autobuz sa fie nationalizate ci liberalizate ca pana acum dar TREBUIE SA EXISTE TARIFARE MINIMA NATIONALA PER ZONA KILOMETRICA EXACT CA LA CFR iar orice pret sub aceasta minima sa fie considerat un abuz si concurenta neloiala ! Deci nu lege care sa interzica microbuzele sau autobuzele in paralel cu rutele de cale ferata ne trebuie ci lege care sa prevada tarifare minima iar tarifarea minima sa fie stabilita la fiecare inceput de an si sa nu se schimbe ! Astfel , daca ceri 30 lei Bucuresti-Sibiu inseamana ca Bucuresti-Constanta sa fie cel mult 20 lei asa ca nu te risti sa te duci in cap ca si firma de transport !

Ofertele sau discounturile sunt o alta poveste si aici intervine ADEVARATA CONCURENTA !


Ultima editare efectuata de catre popovici in Lun 31 Oct 2011, 23:40, editata de 1 ori
Sus In jos
http://bostanescuosuge.com
calin941-2

calin941-2


Numarul mesajelor : 94
Varsta : 33
Localizare : Comanesti/Goioasa
Reputatie : 5279
Data de inscriere : 30/10/2010

Mersul trenurilor 2011-2012 - Pagina 26 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012   Mersul trenurilor 2011-2012 - Pagina 26 Icon_minitimeLun 31 Oct 2011, 23:36

In conditiile in care spre exemplu un bilet intreg acum la pers pe ruta Comanesti-Simbrea este 4.40 lei iar la microbuz 4 lei este clar un dezavantaj din mai multe motive.Cand pretul biletului era mai ieftin ca la microbuz inca mai optau calatorii pt o calatorie cu trenul,dar acum pretul fiind egal sau chiar mai mare ca cel de la microbuze majoritatea aleg microbuzul.Si mai ales care stau in sate si la distante de 1 km de gara,este mult mai usor ca la acelasi pret sa te ia masina din fata portii.Si ajungi si mai rapid la serviciu.
Sus In jos
lovekomotive
V.I.P Member
V.I.P Member
lovekomotive


Numarul mesajelor : 751
Varsta : 36
Localizare : Piatra Neamt
Reputatie : 6375
Data de inscriere : 20/08/2009

Mersul trenurilor 2011-2012 - Pagina 26 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012   Mersul trenurilor 2011-2012 - Pagina 26 Icon_minitimeLun 31 Oct 2011, 23:36

O singura problema care este omisa la autocare/microbuze e faptul ca ele rar sau aproape deloc nu circula regulamentar respectand vitezele legale. Cate microbuze merge cu 50 km/h in localitati? Aproape nici unul, si in afara localitatilor zboara multe cu 120 la ora. Pe cand pe calea ferata, nea mecanicu nu-si permite sa-i dea peste limitari sau restrictii...de aia calea ferata are un handicap in fata transportului auto. Ca e anticonstitutional sa restrictionezi transportul auto de calatori o stiu, dar trebuie luate niste masuri si aici pt a preveni eventuale accidente. Eu as implementa un sistem obligatoriu prin GPS pt autocare prin care sa se poata verifica de catre ARR vitezele cu care au mers prin localitati si in afara si daca au depasit limitele sa ia amenda cum iau si eu daca sunt prins de nenea Garcea.
Sus In jos
popovici
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 1098
Varsta : 49
Localizare : Austria - Germania - Romania
Reputatie : 6048
Data de inscriere : 10/05/2011

Mersul trenurilor 2011-2012 - Pagina 26 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012   Mersul trenurilor 2011-2012 - Pagina 26 Icon_minitimeLun 31 Oct 2011, 23:54

Mersul trenurilor 2011-2012 este clar un pas inainte , cu REX si fara REX , am vazut ceva mai multa ordine in programarea trenurilor iar denumirea va ajuta in primul rand strainul care vine mai mult sau mai putin din greseala , la noi in tara .
De rangurile astea noi a auzit cam toata Europa si nu numai deci nu putem decat sa subliniem ideea excelenta de a adopta ranguri de tren usor de recunoscut si mai simple zic eu .

CFR mai are mult de munca insa , vreo 10 ani cel putin pentru a ajunge din urma Ungaria de azi caci despre alte state mai dezvoltate nici nu poate fi vorba , veci ! Ce m-ar multumi pe mine ? 100-120km/h viteza comerciala pentru IC si 80-90km/h pentru IR , 60-70km/h pentru REX 50-60km/h pentru Regio , 40-50km/h pentru S si 30-40km/h pentru U ar fi perfect !
La material rulant stam destul de bine , in ciuda criticilor pe care le-am auzit pe forum ... Seara buna !
Sus In jos
http://bostanescuosuge.com
razvan - trenuri
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 3355
Varsta : 42
Localizare : Bucuresti, Romania
Reputatie : 8365
Data de inscriere : 26/05/2011

Mersul trenurilor 2011-2012 - Pagina 26 Empty
MesajSubiect: uite asa   Mersul trenurilor 2011-2012 - Pagina 26 Icon_minitimeMar 01 Noi 2011, 00:13

Lasa-ti autocarele si microbuzele in treaba lor ca oricum nici un ministru al transporturilor nu va putea sa stabileasca un tarif minim pe kilometru din cauza spagilor mari care se ofera.

TOT CE DORESC EU ESTE CA CFR CALATORI, CFR SA SA O FACA MAI PROFESIONIST SI SA TINA SEAMA DE NISTE ELEMENTE OBLIGATORII IN ECONOMIA DE PIATA :

- puterea de cumparare a romanilor in stabilirea tarifelor;
- calitatea si viteza in transport;
- concurenta care vine din partea auto si a autoturismelor personale;
- costurile de transport;
- orarul de transport.

Very Happy
Sus In jos
cardinal

cardinal


Numarul mesajelor : 3333
Reputatie : 8736
Data de inscriere : 08/04/2010

Mersul trenurilor 2011-2012 - Pagina 26 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012   Mersul trenurilor 2011-2012 - Pagina 26 Icon_minitimeMar 01 Noi 2011, 00:38

lovekomotive a scris:
Mai nou si la microbuze si autocare pe distante lungi beneficiezi de reduceri daca esti student, pensionar, invalid. Si e un trend printre firmele de transport auto sa faca reduceri de genul asta.
dau exemplu :
http://www.gsmtrans.ro/news.html
dar e un numar limitat de locuri cu reducere, si numai in anumite curse
Sus In jos
Continut sponsorizat





Mersul trenurilor 2011-2012 - Pagina 26 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012   Mersul trenurilor 2011-2012 - Pagina 26 Icon_minitime

Sus In jos
 
Mersul trenurilor 2011-2012
Sus 
Pagina 26 din 66Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 46 ... 66  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Mersul Trenurilor 2011-2012
» Mersul trenurilor 2011-2012
» Mersul trenurilor 2012-2013 (3)
» PANOURI CU MERSUL TRENURILOR DIN GARI
» Modificari in Mersul Trenurilor 2011-2012

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: TRENURILE DIN ROMANIA :: MERSUL SI COMPUNEREA TRENURILOR-
Mergi direct la: