| Mersul trenurilor 2011-2012 | |
|
+85rich1974 M.I.C.I. user dezactivat... alexmorph3us marius_m Vlad Scoop orestte Caravelle_Zg saint Marius Iulian billy752-istu andreikiki ATM 060DA1076 cnusi cristi CFR Razvan Tudor manuela dandel Dr2005 DAS 2011 Saruman Balto augustin_ciuraru alex03bv clauadrian24 dragutz_blue2010 Zoli bubu Silver get. marissa kristi kkk mtk puscasflaviu ionutz72 popovici Marius v43v63 COSTACHE MIHAIL petre112 Karl ovivi decward redeme nenuandrei halmarius 1nt3rp0l_106 Ryan Anderson iDorin tuborgtnp Costin.H Nk11 Adrian78 bostanesku gigel Luna eu Cobra IonutCFR2009 cardinal Vitosa ravers75 AlexD traian mihaiuc Jhonyla ionutz85 marius_catalin84 lovekomotive Alex Avram cont inactiv Ionutz cortexedge rizelgeorgel2004 calin941-2 Adisoft1991s iuli.hard razvan - trenuri bogdan srl DUAL George33 The Legend Nesebar AndiCFR 89 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12455 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012 Lun 31 Oct 2011, 16:37 | |
| Trenurile InterRegio: Bucuresti - Pitesti, Bucuresti - Pietrosita, Bucuresti - Curtea de Arges, Bucuresti - Pitesti - Craiova sunt Desiro conform livretului. Daca si Desiro are confort de tren rapid... |
|
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012 Lun 31 Oct 2011, 16:49 | |
| Pai cu noile IR va fi la noroc , tariful va fi acelasi si pentru trenurile formate din 20-54 (daca mai sunt pe IR dinastea) si pentru cele formate din 22-76/96 si pentru 21-90 , pentru ca in tara avem multe modele de vagoane care vor compune acelasi rang de tren . |
|
| |
tuborgtnp
Numarul mesajelor : 166 Varsta : 34 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5262 Data de inscriere : 05/12/2010
| |
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012 Lun 31 Oct 2011, 18:08 | |
| Un lucru extraordinar ce ar putea face este ca in compunerea trenurilor IR sa existe atat vagoane compartimentate cat si vagoane salon iar locul sa nu fie obligatoriu adica cand se cumpara bilet sa fie fara loc la fel cum este la Regio astfel fiecare se aseaza unde doreste si unde mai gaseste loc in cazul in care e plin trenul . |
|
| |
DAS 2011
Numarul mesajelor : 385 Reputatie : 5203 Data de inscriere : 18/09/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012 Lun 31 Oct 2011, 18:33 | |
| Afirmatia ca se vor folosi doar vagoane de tren rapid nu are acoperire in realitate. Aproape toate Acc au in compunere in cel mai fericit caz Desiro, 20-49 climatizate, TE modernizate, sau Acvile, insa sunt si multe vagoane fara climatizare. Se va plati acelasi pret pentru conforturi total diferite!!! Se vorbeste de preturi distorsionate, insa IC si IR-urile vor acoperi in continuare gaura produsa de Regio.Pentru reducerea cheltuielilor cu trenurile Regio, CFR Calatori ar trebui sa initieze o politica rapida de renuntare la trenurile clasice ( locomotiva + 2-3 vagoane) si dotarea cu rame electrice si automotoare (noi sau sh-uri) de 120 - 200 locuri care sa circule cadentat la orele de varf si care se pot cupla cate 2 sau 3 in functie de fluxul de calatori ( vezi politica Regiotrans ). Cred ca prin vinderea unei parti din flota de locomotive catre operatorii de transport marfa se pot obtine bani pentru VT-uri sh, sau pentru Desiro daca mai are Astra licenta, sau alte modele. |
|
| |
COSTACHE MIHAIL
Numarul mesajelor : 7990 Reputatie : 15504 Data de inscriere : 06/03/2009
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012 Lun 31 Oct 2011, 21:01 | |
| Inseamna ca diferenta de bani de la Regio la urmatorul rang InterRegio va fi imensa. In anul 1995 daca nu ma insel, au fost scumpite acceleratele fara motiv. Acum se vor scumpi din nou ! |
|
| |
popovici Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 1098 Varsta : 49 Localizare : Austria - Germania - Romania Reputatie : 6048 Data de inscriere : 10/05/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012 Lun 31 Oct 2011, 21:21 | |
| - COSTACHE MIHAIL a scris:
- Inseamna ca diferenta de bani de la Regio la urmatorul rang InterRegio va fi imensa.
In anul 1995 daca nu ma insel, au fost scumpite acceleratele fara motiv. Acum se vor scumpi din nou ! Din potriva , din ce am inteles se doreste o crestere semnificativa a tarifelor regio si nu interregio , ceea ce mi se pare normal intrucat pana in acest moment multe trenuri regio erau tinute si salvate de contributia rangurilor superioare . In sustinerea afirmatiilor mele reamintesc ca asta vara biletele de tren pe relatia Constanta - Mangalia erau mult sub cele de autobuz pe aceeasi ruta , lucru absolut nefiresc si anormal in conditiile unor timpi de mers aproximativ identici. De preturi bune la regio ar trebui sa beneficieze doar cei care folosesc acest serviciu regulat , cum sunt navetistii si nu cei care incearca sa schimbe 2-3 trenuri regio ca sa iasa mai ieftin decat cu IR sau IC , ar trebui sa terminam odata pentru totdeauna cu folosirea termenului social acolo unde nu trebuie si cu pomana cfr ! |
|
| |
COSTACHE MIHAIL
Numarul mesajelor : 7990 Reputatie : 15504 Data de inscriere : 06/03/2009
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012 Lun 31 Oct 2011, 21:26 | |
| Pai nu se specifica intr-un mesaj mai sus postat de adrian78HD ca tarifele la Regio si IC nu se vor scumpi? Iar daca actualele ranguri Acc si Rapid vor fi fuzionate, nu vor creste tarifele la IR? Ca asa se spune in acelasi mesaj, se va face o medie intre tarifele actuale ale acc si rapid! |
|
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012 Lun 31 Oct 2011, 21:47 | |
| - popovici a scris:
- COSTACHE MIHAIL a scris:
- Inseamna ca diferenta de bani de la Regio la urmatorul rang InterRegio va fi imensa.
In anul 1995 daca nu ma insel, au fost scumpite acceleratele fara motiv. Acum se vor scumpi din nou ! Din potriva , din ce am inteles se doreste o crestere semnificativa a tarifelor regio si nu interregio , ceea ce mi se pare normal intrucat pana in acest moment multe trenuri regio erau tinute si salvate de contributia rangurilor superioare . In sustinerea afirmatiilor mele reamintesc ca asta vara biletele de tren pe relatia Constanta - Mangalia erau mult sub cele de autobuz pe aceeasi ruta , lucru absolut nefiresc si anormal in conditiile unor timpi de mers aproximativ identici. De preturi bune la regio ar trebui sa beneficieze doar cei care folosesc acest serviciu regulat , cum sunt navetistii si nu cei care incearca sa schimbe 2-3 trenuri regio ca sa iasa mai ieftin decat cu IR sau IC , ar trebui sa terminam odata pentru totdeauna cu folosirea termenului social acolo unde nu trebuie si cu pomana cfr ! Tarifele pe calea ferata sunt foarte mari , normal ar fi sa scada putin nu sa mai creasca , daca tu esti de acord cu cresterea tarifelor atunci sa nu ne mai miram dece sunt goale trenurile , cum vrei sa atragi calatorii ? prin preturi imense ? nu cred ca vine nimeni la tren in astfel de conditii . In multe zone navetistii s-au cuplat cate 3-4 si merg cu masina personala astfel ies mai ieftin :shock: normal ar fi sa iesi cel mai ieftin cu trenu nu cu masina personala chiar daca sunt 3-4 calatori tot la tren sa fie mai ieftin dar nu la noi e invers iar in cazul asta trenuri anulate si goale vor fi mereu pana vom ajunge cu cate un tren pe zi pe multe sectii . . Tot din cauza cresterii preturilor se incurajeaza mersul cu "nasul" iar in cazul asta inclin sa fiu de acord cu cei ce merg cu nasul pentru ca la un salariu de 800 de lei sa poti merge cu trenu din CT la SM trebuie sa dai 125 pe sens iar la dus intors ajungi la 250 si cu ce mai ramai dintr-un salariu pe o luna ? Deci la puterea de cumparare al Romanului aceste tarife sunt imense clar ! |
|
| |
popovici Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 1098 Varsta : 49 Localizare : Austria - Germania - Romania Reputatie : 6048 Data de inscriere : 10/05/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012 Lun 31 Oct 2011, 22:04 | |
| Da , sunt 100% de acord cu cresterea tarifelor la trenurile regio care sunt foarte mici in comparatie cu celelalte ranguri de tren ! Faptul ca trenurile sunt goale nu are de a face decat cu incompetenta celor care planifica trenurile si cu starea de fapt a materialului rulant dar si cu fobia romanului pentru acest mijloc de transport , fobie lansata si intretinuta de cei care doresc ,,binele'' CFR-ului ! In plus trebuie sa intelegem ca trebuie sa respectam si sa pretuim serviciile CFR prin plata la casa ! In concluzie motivul pentru care lumea nu merge cu trenul nu are absolut nici o legatura cu pretul tarifelor de azi si de maine ci cu serviciile si cele descrise de mine mai-sus !
Ultima editare efectuata de catre popovici in Lun 31 Oct 2011, 22:10, editata de 1 ori |
|
| |
razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8365 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: iata asa Lun 31 Oct 2011, 22:08 | |
| - popovici a scris:
- COSTACHE MIHAIL a scris:
- Inseamna ca diferenta de bani de la Regio la urmatorul rang InterRegio va fi imensa.
In anul 1995 daca nu ma insel, au fost scumpite acceleratele fara motiv. Acum se vor scumpi din nou ! Din potriva , din ce am inteles se doreste o crestere semnificativa a tarifelor regio si nu interregio , ceea ce mi se pare normal intrucat pana in acest moment multe trenuri regio erau tinute si salvate de contributia rangurilor superioare . In sustinerea afirmatiilor mele reamintesc ca asta vara biletele de tren pe relatia Constanta - Mangalia erau mult sub cele de autobuz pe aceeasi ruta , lucru absolut nefiresc si anormal in conditiile unor timpi de mers aproximativ identici. De preturi bune la regio ar trebui sa beneficieze doar cei care folosesc acest serviciu regulat , cum sunt navetistii si nu cei care incearca sa schimbe 2-3 trenuri regio ca sa iasa mai ieftin decat cu IR sau IC , ar trebui sa terminam odata pentru totdeauna cu folosirea termenului social acolo unde nu trebuie si cu pomana cfr ! DRAGUL MEU TU TRAIESTI IN GERMANIA SI AI UN VENIT PE MASURA (foarte ridicat fata de cele din Romania) dar cei care circula cu trenul in Romania au venituri foarte scazute intre 100 si 500 de euro/luna si sub 20% sunt calatori care au venituri mai ridicate de 500 euro/luna. |
|
| |
popovici Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 1098 Varsta : 49 Localizare : Austria - Germania - Romania Reputatie : 6048 Data de inscriere : 10/05/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012 Lun 31 Oct 2011, 22:17 | |
| - razvan - trenuri a scris:
- popovici a scris:
- COSTACHE MIHAIL a scris:
- Inseamna ca diferenta de bani de la Regio la urmatorul rang InterRegio va fi imensa.
In anul 1995 daca nu ma insel, au fost scumpite acceleratele fara motiv. Acum se vor scumpi din nou ! Din potriva , din ce am inteles se doreste o crestere semnificativa a tarifelor regio si nu interregio , ceea ce mi se pare normal intrucat pana in acest moment multe trenuri regio erau tinute si salvate de contributia rangurilor superioare . In sustinerea afirmatiilor mele reamintesc ca asta vara biletele de tren pe relatia Constanta - Mangalia erau mult sub cele de autobuz pe aceeasi ruta , lucru absolut nefiresc si anormal in conditiile unor timpi de mers aproximativ identici. De preturi bune la regio ar trebui sa beneficieze doar cei care folosesc acest serviciu regulat , cum sunt navetistii si nu cei care incearca sa schimbe 2-3 trenuri regio ca sa iasa mai ieftin decat cu IR sau IC , ar trebui sa terminam odata pentru totdeauna cu folosirea termenului social acolo unde nu trebuie si cu pomana cfr !
DRAGUL MEU TU TRAIESTI IN GERMANIA SI AI UN VENIT PE MASURA (foarte ridicat fata de cele din Romania) dar cei care circula cu trenul in Romania au venituri foarte scazute intre 100 si 500 de euro/luna si sub 20% sunt calatori care au venituri mai ridicate de 500 euro/luna. Crede-ma pe cuvant ca sunt la curent si cunosc foarte bine situatia din Romania ... Nu poti sa dezvolti ceva fara sa tai raul de la radacina , iar raul in acest moment este dat de trenurile regio pe care incasarile (cu exceptia navetistilor) sunt extrem de scazute ! Singura solutie de moment este sa tai din trenuri si sa ridici tarifele, nu la IR sau IC ci la regio ! CFR are datorii extrem de mari si nu-si poate permite sa trimita de exemplu trenuri in plin sezon pe Constanta-Mangalia la tarif scazut cu 50% sub cel al firmelor private de calatori , asta-i o mare prostie si nu e singurul exemplu ! Fa o paralela doar intre intretinerea unui tren si cea a unui autobuz si ai sa intelegi unde am sa ajung... |
|
| |
COSTACHE MIHAIL
Numarul mesajelor : 7990 Reputatie : 15504 Data de inscriere : 06/03/2009
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012 Lun 31 Oct 2011, 22:20 | |
| Pentru angajatii de rand care lucreaza la patron , tarifele sunt deosebit de scumpe! Daca trebuie sa faci naveta, cat dai la tren si pentru pachetelul zilnic cu mancare, platesti jumatate din salariu! Apoi ce iti mai ramane pentru celelalte cheltuieli? Mai sunt si familii cu 2-3 copii, ajungi sa lucrezi degeaba!!!
Ultima editare efectuata de catre COSTACHE MIHAIL in Lun 31 Oct 2011, 22:20, editata de 1 ori |
|
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012 Lun 31 Oct 2011, 22:20 | |
| Motivul pentru care lumea nu merge cu trenu este pretul biletelor , nu numai odata am vazut oameni in diferite garii la casa de bilete cand au refuzat biletul ca era prea scump si au zis ca se duc la microbuze pentru ca tariful e mult mai mic deci stiu ce spun si stiu cum gandeste lumea din RO , trenul e foarte scump , cat despre conditii sa nu vorbim de rau pentru ca sunt trenurile Personale cu clima si vagoane foarte bune reconditionate sau motoare Desiro deci conditii sunt bune nu mai este ce era acum 10 ani cand mergeai cu Acceleratu si usile cadeau sau nu se inchideau intra frigu mureai de cald etc . Normal trenul ar trebuii sa fie cel mai ieftin mijloc de transport in comun ! Eu personal pe viitor voi prefera trenurile Regio pentru ca sunt cele mai ieftine chiar daca fac mai mult pe drum si trebuie sa schimb de mai multe ori pentru ca atat imi permit si ma gandesc ca decat sa dau un drum la IR asa ma duc si ma intorc cu Regio cu aceeasi bani . |
|
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012 Lun 31 Oct 2011, 22:38 | |
| Trenul Regiotrans Brasov-Timisoara va fi dintr-o bucata fara stationare in Alba si Arad , va avea numarul 14062/14063 , va fi cu rang de Regio
Trenul Regiotrans Brasov-Craiova va avea numarul 14064/14065 , acum intrebare ce rang va avea Regio sau IR ?
|
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012 | |
| |
|
| |
| Mersul trenurilor 2011-2012 | |
|