Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Mersul trenurilor 2011-2012

In jos 
+85
rich1974
M.I.C.I.
user dezactivat...
alexmorph3us
marius_m
Vlad
Scoop
orestte
Caravelle_Zg
saint
Marius Iulian
billy752-istu
andreikiki
ATM
060DA1076
cnusi
cristi CFR
Razvan Tudor
manuela
dandel
Dr2005
DAS 2011
Saruman
Balto
augustin_ciuraru
alex03bv
clauadrian24
dragutz_blue2010
Zoli
bubu
Silver
get.
marissa
kristi kkk
mtk
puscasflaviu
ionutz72
popovici
Marius
v43v63
COSTACHE MIHAIL
petre112
Karl
ovivi
decward
redeme
nenuandrei
halmarius
1nt3rp0l_106
Ryan Anderson
iDorin
tuborgtnp
Costin.H
Nk11
Adrian78
bostanesku gigel
Luna
eu
Cobra
IonutCFR2009
cardinal
Vitosa
ravers75
AlexD
traian
mihaiuc
Jhonyla
ionutz85
marius_catalin84
lovekomotive
Alex Avram
cont inactiv
Ionutz
cortexedge
rizelgeorgel2004
calin941-2
Adisoft1991s
iuli.hard
razvan - trenuri
bogdan srl
DUAL
George33
The Legend
Nesebar
AndiCFR
89 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 44 ... 66  Urmatorul
AutorMesaj
AndiCFR
V.I.P Member
V.I.P Member
AndiCFR


Numarul mesajelor : 3683
Localizare : Braşov
Reputatie : 8760
Data de inscriere : 10/06/2011

Mersul trenurilor 2011-2012 - Pagina 23 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012   Mersul trenurilor 2011-2012 - Pagina 23 Icon_minitimeDum 30 Oct 2011, 18:54

traian a scris:
@Toader: ai cumva si informatiile despre personalele/regio pe relatia Mangalia-Constanta si retur?

Din pacate nu.Si eu vreau sa aflu informatii despre trenurile Regionale de pe ruta Constanta-Mangalia.. Sad
Sus In jos
popovici
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 1098
Varsta : 49
Localizare : Austria - Germania - Romania
Reputatie : 6052
Data de inscriere : 10/05/2011

Mersul trenurilor 2011-2012 - Pagina 23 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012   Mersul trenurilor 2011-2012 - Pagina 23 Icon_minitimeDum 30 Oct 2011, 19:06

Din cate se pare rangul sansele ca rangul de tren Regio Expres sa apara incepand cu mersul din decembrie sunt aproape de zero , doar daca nu avem vesti noi si bune din partea posesorilor de livrete din zona Munteniei (M300) sau Constantei (M800) .
Din pacate REX (Regio Expres) nu apare in zona Ardeal , Banat , Oltenia ca si rang de tren , inexplicabil si trist in acelasi timp deoarece erau rute unde merita sa intre...
Sus In jos
http://bostanescuosuge.com
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14506
Data de inscriere : 08/01/2011

Mersul trenurilor 2011-2012 - Pagina 23 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012   Mersul trenurilor 2011-2012 - Pagina 23 Icon_minitimeDum 30 Oct 2011, 19:27

traian a scris:
@Toader: ai cumva si informatiile despre personalele/regio pe relatia Mangalia-Constanta si retur?
Sunt aceleasi difera plus-minus cateva minute Very Happy
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14506
Data de inscriere : 08/01/2011

Mersul trenurilor 2011-2012 - Pagina 23 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012   Mersul trenurilor 2011-2012 - Pagina 23 Icon_minitimeDum 30 Oct 2011, 19:40

popovici a scris:
maryus74 a scris:
Aceeasi minune va fi si in vara lui 2012, si vorbesc la modul serios, pe Buc-Constanta si Buc-Brasov tr IC si sezonierele cu formare din Buc vor face chiar sub 2h30min, undeva la 2h10-2h20 prognozez eu personal.

5 ore Constanta - Brasov (80km/h viteza comerciala) incluzand pauza de rigoare in Nord ar trebui sa fie un timp normal pentru un IR in vara lui 2012. Dupa finalizarea podurilor dunarene plus tunel nou Predeal-Brasov plus 160km/h pe unde se poate plus scurtarea un pic a stationarii in Bucuresti se poate scoate o viteza comerciala apropiata de 100km/h ceea ce nu ar fi rau deloc ! Partea proasta este ca acest lucru se va intampla peste 10 ani sau mai bine...
Asta cu viteza comerciala este alta poveste, treaba cu podurile dunarene n-o discut, dar problema cu noul tunel de la Predeal e discutabila, eu nu cred in marirea vitezei Predeal-Timisu de Sus mai mare de 70-80 km/h, acolo este declivitate mare, iar cu stationarea in Buc Nord sub 20 min nu se poate, atat prevede dezlegarea/legarea locomotivelor cu pantograful obligatoriu coborat ptr scoaterea/prinderea cuplei electrice si proba trenului.
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18766
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24346
Data de inscriere : 05/10/2010

Mersul trenurilor 2011-2012 - Pagina 23 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012   Mersul trenurilor 2011-2012 - Pagina 23 Icon_minitimeDum 30 Oct 2011, 19:45

De aia capetele patrate nu adopta sistemul push-pull sau rame electrice din 5-6 unitati..
70-80km/h e destul de bine daca ne raportam la portiunea Baru Mare-Banita cu 30km/h
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14506
Data de inscriere : 08/01/2011

Mersul trenurilor 2011-2012 - Pagina 23 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012   Mersul trenurilor 2011-2012 - Pagina 23 Icon_minitimeDum 30 Oct 2011, 19:48

adrian78hd a scris:
De aia capetele patrate nu adopta sistemul push-pull sau rame electrice din 5-6 unitati..
Adi si ptr astea tot stationau minim 10 min in Buc Nord doar e nod feroviar important intr-o capitala europeana 2011 Very Happy
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18766
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24346
Data de inscriere : 05/10/2010

Mersul trenurilor 2011-2012 - Pagina 23 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012   Mersul trenurilor 2011-2012 - Pagina 23 Icon_minitimeDum 30 Oct 2011, 19:54

maryus74 a scris:
adrian78hd a scris:
De aia capetele patrate nu adopta sistemul push-pull sau rame electrice din 5-6 unitati..
Adi si ptr astea tot stationau minim 10 min in Buc Nord doar e nod feroviar important intr-o capitala europeana 2011

Mda dar si A1822 avea odata 50 de minute stationare..Bine sa zicem la unele garnituri se araseaza detaseaza vagoane tinand cont ca traficul din Bucuresti Nord creste spre alte destinatii
Sus In jos
popovici
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 1098
Varsta : 49
Localizare : Austria - Germania - Romania
Reputatie : 6052
Data de inscriere : 10/05/2011

Mersul trenurilor 2011-2012 - Pagina 23 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012   Mersul trenurilor 2011-2012 - Pagina 23 Icon_minitimeDum 30 Oct 2011, 20:05

maryus74 a scris:
popovici a scris:
maryus74 a scris:
Aceeasi minune va fi si in vara lui 2012, si vorbesc la modul serios, pe Buc-Constanta si Buc-Brasov tr IC si sezonierele cu formare din Buc vor face chiar sub 2h30min, undeva la 2h10-2h20 prognozez eu personal.

5 ore Constanta - Brasov (80km/h viteza comerciala) incluzand pauza de rigoare in Nord ar trebui sa fie un timp normal pentru un IR in vara lui 2012. Dupa finalizarea podurilor dunarene plus tunel nou Predeal-Brasov plus 160km/h pe unde se poate plus scurtarea un pic a stationarii in Bucuresti se poate scoate o viteza comerciala apropiata de 100km/h ceea ce nu ar fi rau deloc ! Partea proasta este ca acest lucru se va intampla peste 10 ani sau mai bine...
Asta cu viteza comerciala este alta poveste, treaba cu podurile dunarene n-o discut, dar problema cu noul tunel de la Predeal e discutabila, eu nu cred in marirea vitezei Predeal-Timisu de Sus mai mare de 70-80 km/h, acolo este declivitate mare, iar cu stationarea in Buc Nord sub 20 min nu se poate, atat prevede dezlegarea/legarea locomotivelor cu pantograful obligatoriu coborat ptr scoaterea/prinderea cuplei electrice si proba trenului.

1. Treaba cu declivitatea s-a rezolvat si la case mai mari , cei de la MT ar trebui sa se gandeasca direct la tunel pentru trenuri de mare viteza deoarece daca se va face vreodata HSL in Romania pe aici va trece adica va dubla practic M300 de la Bucuresti la Brasov. De ce ? Simplu , pentru ca traficul o va cere peste 15-20 de ani iar o investitie intr-un tunel nou apt doar pentru 70-80 ar fi bani aruncati in vant ! Macar 160 km/h si tot ar fi o treaba !
In primul rand tunelul va pleca de la Azuga si nu de la Predeal( my mistake !) iar linia actuala Azuga-Predeal va fi folosita de trenuri turistice , trenuri regio si interregio , in tunel urmand sa intre doar trenurile de mare viteza sau IC .(asta daca nu cumva se schimba treaba si trenurile IR capata o si mai mare importanta ). Finantare nu exista inca pentru tunel&linie clasica insa modul in care cei de la CFR asteapta noile retele europene HSL pe mine unul ma pune pe ganduri(IN SENS POZITIV) !

2. stationarea in Bucuresti poate scadea daca materialul rulant atat de preconizat pe viitor de a inlocui trenurile de mediu parcurs si de rang superior va fi compus din rame elctrice , Bombardier de exemplu . Cel putin din motive economice cam asta este viitorul in Romania , pentru lung parcurs se vor prefera garniturile clasice asta daca nu cumva cei de la Astra nu se gandesc sa scoata pe piata ceva gen Railjet sau cumpara CFR Railjet de la Siemens...Si daca scade timpul de stationare la 10 minute tot este mai bine decat acum , orice minut va conta pe viitor !


Ultima editare efectuata de catre popovici in Dum 30 Oct 2011, 20:17, editata de 2 ori
Sus In jos
http://bostanescuosuge.com
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14506
Data de inscriere : 08/01/2011

Mersul trenurilor 2011-2012 - Pagina 23 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012   Mersul trenurilor 2011-2012 - Pagina 23 Icon_minitimeDum 30 Oct 2011, 20:09

ok d-l popovici sunt de acord cu tine dar peste cati ani........aceste tuneluri, rame....
Sus In jos
popovici
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 1098
Varsta : 49
Localizare : Austria - Germania - Romania
Reputatie : 6052
Data de inscriere : 10/05/2011

Mersul trenurilor 2011-2012 - Pagina 23 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012   Mersul trenurilor 2011-2012 - Pagina 23 Icon_minitimeDum 30 Oct 2011, 20:15

maryus74 a scris:
ok d-l popovici sunt de acord cu tine dar peste cati ani........aceste tuneluri, rame....

Ramele mai multe vin in 5 ani , CFR nu prea vrea push-pull pe magistrale importante si sincer vorbind , desi nu sunt fan rame electrice (en contraire) se va alege probabil varianta mai economica...Pariez pe un contract Bombardier-CFR in urmatorii 2 ani chiar ! Cat despre tunel , cam 2020 este dead-line pentru inceperea lucrarilor deci poate ma incadrez in 15 ani cu toate...Bombardier poate fi primul tren care va merge cu 160 km/h in Romania pe post de IC pe Bucuresti-Constanta, as paria si pe asta !
Sus In jos
http://bostanescuosuge.com
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18766
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24346
Data de inscriere : 05/10/2010

Mersul trenurilor 2011-2012 - Pagina 23 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012   Mersul trenurilor 2011-2012 - Pagina 23 Icon_minitimeDum 30 Oct 2011, 20:30

popovici a scris:
maryus74 a scris:
ok d-l popovici sunt de acord cu tine dar peste cati ani........aceste tuneluri, rame....

Ramele mai multe vin in 5 ani , CFR nu prea vrea push-pull pe magistrale importante si sincer vorbind , desi nu sunt fan rame electrice (en contraire) se va alege probabil varianta mai economica...Pariez pe un contract Bombardier-CFR in urmatorii 2 ani chiar ! Cat despre tunel , cam 2020 este dead-line pentru inceperea lucrarilor deci poate ma incadrez in 15 ani cu toate...

Da spaniolii au rame CAF 449 de distanta medie viteze 160-220km/h la 5.7 milioane de euro compus din 5 unitati 260 de locuri putere 2200kw si distante lungi CAF120 4 unitatii 4000kw 240 de locuri viteze 220-250km/h sa nu mai zic de trenurile Talgo 130H cu tractiune duala electrica diesel 4800kw 220km/h electric si 3600kw 160km/h diesel
Popovici intr-un plan al CFR-ului scria undeva de achizitia a 120 de rame din care 80 electrice si 40 diesel dar vad ca tot la SH am ajuns VT614 daca ar luam macar 20 de Bombardier AGC hybride ar fi un avantaj pe unele rute care combina tractiune diesel cu cea electrica..
Mai este un prototip Bombardier clasa 480 electric dar diesel limitat la 50km/h
Sus In jos
traian

traian


Numarul mesajelor : 222
Varsta : 40
Localizare : Eforie Sud
Reputatie : 5139
Data de inscriere : 23/06/2011

Mersul trenurilor 2011-2012 - Pagina 23 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012   Mersul trenurilor 2011-2012 - Pagina 23 Icon_minitimeDum 30 Oct 2011, 20:45

Ca idee, stie cineva daca mersul trenurilor va avea mai multe sau mai putine pagini decat cel de anul trecut? Sa vedem si noi daca s-au taiat din trenuri asa cum se spunea ca se vor inchide 1000 km, de cale ferata "nerentabila"?
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14506
Data de inscriere : 08/01/2011

Mersul trenurilor 2011-2012 - Pagina 23 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012   Mersul trenurilor 2011-2012 - Pagina 23 Icon_minitimeDum 30 Oct 2011, 20:53

@TRAIANE : ptr la vara prevad ca sezonierul 1960-1 cu plecare din C-ta la 6.00 sa circule in regim de tr regio cu oprire peste tot pana la Mangalia iar sosirea acestuia la destinatie sa fie cateva minute mai tarziu peste 7.22 preconizat inca de pe acum.

La Mangalia in conditiile in care 1992-1 soseste la 8.47 stabilit acum dar sigur mai scade pana in iunie, iar celelalte tr 1950-1 sos 9.14, 1944-1 sos 10.01, 1822-1 sos 10.51, 1934-1 sos 11.06, 1985 sos 11.32 aici daca scad timpii de mers Buc-Cta parca vad sa faca schimb de plecare cu IC 581, PREVAD ptr la vara plecarea lui 8804 la 8.54 din Mangalia si asteapta 8 min in Neptun (pl 9.09) pe 1950-1, 9 min in Costinesti (pl 9.33) cruce cu 1944-1, 11 min in Eforie Sud (pl 9.58) cruce cu 1822-1, 5 min in Eforie Nord (pl 10.08) cruce cu 1934-1, iar la scurt timp dupa plecarea acestuia din Agigea Ecluza (10.16) trece 1985 pe simpla spre Eforie Nord, sosirea in Cta fiind la 10.34.

1961-2 pl din Mangalia la 12.29 Neptun sta 8 min (pl 12.44) ptr trecerea lui 1987 sos in Mangalia la 12.49.

1945-2 Mangalia pl 13.10 Eforie Nord pl 14.12 Cta sos 14.36 pl 14.50.

PREVAD regio 8801 Cta pl 13.44 Eforie Nord sta 8 min (pl 14.14) cruce cu 1945-2,...,Neptun sta 12 min (pl 15.09) cruce cu 1984 care pl din Mangalia la 15.00, sosirea lui 8801 in Mangalia fiind la 15.16.

PREVAD 8806 Mangalia pl 16.12 sta 8 min in Costinesti (pl 16.49) cruce cu 8803 care pl din Cta la 16.00 trece de Agigea Ecluza dupa trecerea lui 1984 si sos in Mangalia la 17.15, sosirea lui 8806 in Cta fiind la 17.24.

Tot din Mangalia in 2012 sunt pl tr conform grafic stabilit acum 1986 la 17.30, 1935-2 la 18.00, 1821-2 la 18.30, 1951-2 la 19.15, 1991-2 la 19.40.
Sus In jos
popovici
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 1098
Varsta : 49
Localizare : Austria - Germania - Romania
Reputatie : 6052
Data de inscriere : 10/05/2011

Mersul trenurilor 2011-2012 - Pagina 23 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012   Mersul trenurilor 2011-2012 - Pagina 23 Icon_minitimeDum 30 Oct 2011, 21:29

Daca 3001/3002 Bucuresti-Brasov miroase un pic a Regio Expres , alte (prea multe) trenuri regio de pe aceasta distanta ,,vor dormi '' inexplicabil chiar si 13 minute in gara Predeal !
Sus In jos
http://bostanescuosuge.com
eu
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 408
Reputatie : 5733
Data de inscriere : 05/05/2010

Mersul trenurilor 2011-2012 - Pagina 23 Empty
MesajSubiect: livrete   Mersul trenurilor 2011-2012 - Pagina 23 Icon_minitimeDum 30 Oct 2011, 22:36

Au aparut livretele pe Reg Muntenia??? M300 ??
Sus In jos
Continut sponsorizat





Mersul trenurilor 2011-2012 - Pagina 23 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012   Mersul trenurilor 2011-2012 - Pagina 23 Icon_minitime

Sus In jos
 
Mersul trenurilor 2011-2012
Sus 
Pagina 23 din 66Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 44 ... 66  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Mersul Trenurilor 2011-2012
» Mersul trenurilor 2011-2012
» Mersul trenurilor 2012-2013 (3)
» PANOURI CU MERSUL TRENURILOR DIN GARI
» Modificari in Mersul Trenurilor 2011-2012

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: TRENURILE DIN ROMANIA :: MERSUL SI COMPUNEREA TRENURILOR-
Mergi direct la: