|
| Mersul trenurilor 2011-2012 | |
|
+85rich1974 M.I.C.I. user dezactivat... alexmorph3us marius_m Vlad Scoop orestte Caravelle_Zg saint Marius Iulian billy752-istu andreikiki ATM 060DA1076 cnusi cristi CFR Razvan Tudor manuela dandel Dr2005 DAS 2011 Saruman Balto augustin_ciuraru alex03bv clauadrian24 dragutz_blue2010 Zoli bubu Silver get. marissa kristi kkk mtk puscasflaviu ionutz72 popovici Marius v43v63 COSTACHE MIHAIL petre112 Karl ovivi decward redeme nenuandrei halmarius 1nt3rp0l_106 Ryan Anderson iDorin tuborgtnp Costin.H Nk11 Adrian78 bostanesku gigel Luna eu Cobra IonutCFR2009 cardinal Vitosa ravers75 AlexD traian mihaiuc Jhonyla ionutz85 marius_catalin84 lovekomotive Alex Avram cont inactiv Ionutz cortexedge rizelgeorgel2004 calin941-2 Adisoft1991s iuli.hard razvan - trenuri bogdan srl DUAL George33 The Legend Nesebar AndiCFR 89 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
AndiCFR V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3683 Localizare : Braşov Reputatie : 8760 Data de inscriere : 10/06/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012 Dum 30 Oct 2011, 18:54 | |
| - traian a scris:
- @Toader: ai cumva si informatiile despre personalele/regio pe relatia Mangalia-Constanta si retur?
Din pacate nu.Si eu vreau sa aflu informatii despre trenurile Regionale de pe ruta Constanta-Mangalia.. |
| | | popovici Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 1098 Varsta : 49 Localizare : Austria - Germania - Romania Reputatie : 6052 Data de inscriere : 10/05/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012 Dum 30 Oct 2011, 19:06 | |
| Din cate se pare rangul sansele ca rangul de tren Regio Expres sa apara incepand cu mersul din decembrie sunt aproape de zero , doar daca nu avem vesti noi si bune din partea posesorilor de livrete din zona Munteniei (M300) sau Constantei (M800) . Din pacate REX (Regio Expres) nu apare in zona Ardeal , Banat , Oltenia ca si rang de tren , inexplicabil si trist in acelasi timp deoarece erau rute unde merita sa intre... |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14506 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012 Dum 30 Oct 2011, 19:27 | |
| - traian a scris:
- @Toader: ai cumva si informatiile despre personalele/regio pe relatia Mangalia-Constanta si retur?
Sunt aceleasi difera plus-minus cateva minute |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14506 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012 Dum 30 Oct 2011, 19:40 | |
| - popovici a scris:
- maryus74 a scris:
- Aceeasi minune va fi si in vara lui 2012, si vorbesc la modul serios, pe Buc-Constanta si Buc-Brasov tr IC si sezonierele cu formare din Buc vor face chiar sub 2h30min, undeva la 2h10-2h20 prognozez eu personal.
5 ore Constanta - Brasov (80km/h viteza comerciala) incluzand pauza de rigoare in Nord ar trebui sa fie un timp normal pentru un IR in vara lui 2012. Dupa finalizarea podurilor dunarene plus tunel nou Predeal-Brasov plus 160km/h pe unde se poate plus scurtarea un pic a stationarii in Bucuresti se poate scoate o viteza comerciala apropiata de 100km/h ceea ce nu ar fi rau deloc ! Partea proasta este ca acest lucru se va intampla peste 10 ani sau mai bine... Asta cu viteza comerciala este alta poveste, treaba cu podurile dunarene n-o discut, dar problema cu noul tunel de la Predeal e discutabila, eu nu cred in marirea vitezei Predeal-Timisu de Sus mai mare de 70-80 km/h, acolo este declivitate mare, iar cu stationarea in Buc Nord sub 20 min nu se poate, atat prevede dezlegarea/legarea locomotivelor cu pantograful obligatoriu coborat ptr scoaterea/prinderea cuplei electrice si proba trenului. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18766 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24346 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012 Dum 30 Oct 2011, 19:45 | |
| De aia capetele patrate nu adopta sistemul push-pull sau rame electrice din 5-6 unitati.. 70-80km/h e destul de bine daca ne raportam la portiunea Baru Mare-Banita cu 30km/h |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14506 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012 Dum 30 Oct 2011, 19:48 | |
| - adrian78hd a scris:
- De aia capetele patrate nu adopta sistemul push-pull sau rame electrice din 5-6 unitati..
Adi si ptr astea tot stationau minim 10 min in Buc Nord doar e nod feroviar important intr-o capitala europeana 2011 |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18766 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24346 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012 Dum 30 Oct 2011, 19:54 | |
| - maryus74 a scris:
- adrian78hd a scris:
- De aia capetele patrate nu adopta sistemul push-pull sau rame electrice din 5-6 unitati..
Adi si ptr astea tot stationau minim 10 min in Buc Nord doar e nod feroviar important intr-o capitala europeana 2011 Mda dar si A1822 avea odata 50 de minute stationare..Bine sa zicem la unele garnituri se araseaza detaseaza vagoane tinand cont ca traficul din Bucuresti Nord creste spre alte destinatii |
| | | popovici Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 1098 Varsta : 49 Localizare : Austria - Germania - Romania Reputatie : 6052 Data de inscriere : 10/05/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012 Dum 30 Oct 2011, 20:05 | |
| - maryus74 a scris:
- popovici a scris:
- maryus74 a scris:
- Aceeasi minune va fi si in vara lui 2012, si vorbesc la modul serios, pe Buc-Constanta si Buc-Brasov tr IC si sezonierele cu formare din Buc vor face chiar sub 2h30min, undeva la 2h10-2h20 prognozez eu personal.
5 ore Constanta - Brasov (80km/h viteza comerciala) incluzand pauza de rigoare in Nord ar trebui sa fie un timp normal pentru un IR in vara lui 2012. Dupa finalizarea podurilor dunarene plus tunel nou Predeal-Brasov plus 160km/h pe unde se poate plus scurtarea un pic a stationarii in Bucuresti se poate scoate o viteza comerciala apropiata de 100km/h ceea ce nu ar fi rau deloc ! Partea proasta este ca acest lucru se va intampla peste 10 ani sau mai bine... Asta cu viteza comerciala este alta poveste, treaba cu podurile dunarene n-o discut, dar problema cu noul tunel de la Predeal e discutabila, eu nu cred in marirea vitezei Predeal-Timisu de Sus mai mare de 70-80 km/h, acolo este declivitate mare, iar cu stationarea in Buc Nord sub 20 min nu se poate, atat prevede dezlegarea/legarea locomotivelor cu pantograful obligatoriu coborat ptr scoaterea/prinderea cuplei electrice si proba trenului. 1. Treaba cu declivitatea s-a rezolvat si la case mai mari , cei de la MT ar trebui sa se gandeasca direct la tunel pentru trenuri de mare viteza deoarece daca se va face vreodata HSL in Romania pe aici va trece adica va dubla practic M300 de la Bucuresti la Brasov. De ce ? Simplu , pentru ca traficul o va cere peste 15-20 de ani iar o investitie intr-un tunel nou apt doar pentru 70-80 ar fi bani aruncati in vant ! Macar 160 km/h si tot ar fi o treaba ! In primul rand tunelul va pleca de la Azuga si nu de la Predeal( my mistake !) iar linia actuala Azuga-Predeal va fi folosita de trenuri turistice , trenuri regio si interregio , in tunel urmand sa intre doar trenurile de mare viteza sau IC .(asta daca nu cumva se schimba treaba si trenurile IR capata o si mai mare importanta ). Finantare nu exista inca pentru tunel&linie clasica insa modul in care cei de la CFR asteapta noile retele europene HSL pe mine unul ma pune pe ganduri(IN SENS POZITIV) ! 2. stationarea in Bucuresti poate scadea daca materialul rulant atat de preconizat pe viitor de a inlocui trenurile de mediu parcurs si de rang superior va fi compus din rame elctrice , Bombardier de exemplu . Cel putin din motive economice cam asta este viitorul in Romania , pentru lung parcurs se vor prefera garniturile clasice asta daca nu cumva cei de la Astra nu se gandesc sa scoata pe piata ceva gen Railjet sau cumpara CFR Railjet de la Siemens...Si daca scade timpul de stationare la 10 minute tot este mai bine decat acum , orice minut va conta pe viitor !
Ultima editare efectuata de catre popovici in Dum 30 Oct 2011, 20:17, editata de 2 ori |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14506 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012 Dum 30 Oct 2011, 20:09 | |
| ok d-l popovici sunt de acord cu tine dar peste cati ani........aceste tuneluri, rame.... |
| | | popovici Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 1098 Varsta : 49 Localizare : Austria - Germania - Romania Reputatie : 6052 Data de inscriere : 10/05/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012 Dum 30 Oct 2011, 20:15 | |
| - maryus74 a scris:
- ok d-l popovici sunt de acord cu tine dar peste cati ani........aceste tuneluri, rame....
Ramele mai multe vin in 5 ani , CFR nu prea vrea push-pull pe magistrale importante si sincer vorbind , desi nu sunt fan rame electrice (en contraire) se va alege probabil varianta mai economica...Pariez pe un contract Bombardier-CFR in urmatorii 2 ani chiar ! Cat despre tunel , cam 2020 este dead-line pentru inceperea lucrarilor deci poate ma incadrez in 15 ani cu toate...Bombardier poate fi primul tren care va merge cu 160 km/h in Romania pe post de IC pe Bucuresti-Constanta, as paria si pe asta ! |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18766 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24346 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012 Dum 30 Oct 2011, 20:30 | |
| - popovici a scris:
- maryus74 a scris:
- ok d-l popovici sunt de acord cu tine dar peste cati ani........aceste tuneluri, rame....
Ramele mai multe vin in 5 ani , CFR nu prea vrea push-pull pe magistrale importante si sincer vorbind , desi nu sunt fan rame electrice (en contraire) se va alege probabil varianta mai economica...Pariez pe un contract Bombardier-CFR in urmatorii 2 ani chiar ! Cat despre tunel , cam 2020 este dead-line pentru inceperea lucrarilor deci poate ma incadrez in 15 ani cu toate... Da spaniolii au rame CAF 449 de distanta medie viteze 160-220km/h la 5.7 milioane de euro compus din 5 unitati 260 de locuri putere 2200kw si distante lungi CAF120 4 unitatii 4000kw 240 de locuri viteze 220-250km/h sa nu mai zic de trenurile Talgo 130H cu tractiune duala electrica diesel 4800kw 220km/h electric si 3600kw 160km/h diesel Popovici intr-un plan al CFR-ului scria undeva de achizitia a 120 de rame din care 80 electrice si 40 diesel dar vad ca tot la SH am ajuns VT614 daca ar luam macar 20 de Bombardier AGC hybride ar fi un avantaj pe unele rute care combina tractiune diesel cu cea electrica.. Mai este un prototip Bombardier clasa 480 electric dar diesel limitat la 50km/h |
| | | traian
Numarul mesajelor : 222 Varsta : 40 Localizare : Eforie Sud Reputatie : 5139 Data de inscriere : 23/06/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012 Dum 30 Oct 2011, 20:45 | |
| Ca idee, stie cineva daca mersul trenurilor va avea mai multe sau mai putine pagini decat cel de anul trecut? Sa vedem si noi daca s-au taiat din trenuri asa cum se spunea ca se vor inchide 1000 km, de cale ferata "nerentabila"? |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14506 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012 Dum 30 Oct 2011, 20:53 | |
| @TRAIANE : ptr la vara prevad ca sezonierul 1960-1 cu plecare din C-ta la 6.00 sa circule in regim de tr regio cu oprire peste tot pana la Mangalia iar sosirea acestuia la destinatie sa fie cateva minute mai tarziu peste 7.22 preconizat inca de pe acum.
La Mangalia in conditiile in care 1992-1 soseste la 8.47 stabilit acum dar sigur mai scade pana in iunie, iar celelalte tr 1950-1 sos 9.14, 1944-1 sos 10.01, 1822-1 sos 10.51, 1934-1 sos 11.06, 1985 sos 11.32 aici daca scad timpii de mers Buc-Cta parca vad sa faca schimb de plecare cu IC 581, PREVAD ptr la vara plecarea lui 8804 la 8.54 din Mangalia si asteapta 8 min in Neptun (pl 9.09) pe 1950-1, 9 min in Costinesti (pl 9.33) cruce cu 1944-1, 11 min in Eforie Sud (pl 9.58) cruce cu 1822-1, 5 min in Eforie Nord (pl 10.08) cruce cu 1934-1, iar la scurt timp dupa plecarea acestuia din Agigea Ecluza (10.16) trece 1985 pe simpla spre Eforie Nord, sosirea in Cta fiind la 10.34.
1961-2 pl din Mangalia la 12.29 Neptun sta 8 min (pl 12.44) ptr trecerea lui 1987 sos in Mangalia la 12.49.
1945-2 Mangalia pl 13.10 Eforie Nord pl 14.12 Cta sos 14.36 pl 14.50.
PREVAD regio 8801 Cta pl 13.44 Eforie Nord sta 8 min (pl 14.14) cruce cu 1945-2,...,Neptun sta 12 min (pl 15.09) cruce cu 1984 care pl din Mangalia la 15.00, sosirea lui 8801 in Mangalia fiind la 15.16.
PREVAD 8806 Mangalia pl 16.12 sta 8 min in Costinesti (pl 16.49) cruce cu 8803 care pl din Cta la 16.00 trece de Agigea Ecluza dupa trecerea lui 1984 si sos in Mangalia la 17.15, sosirea lui 8806 in Cta fiind la 17.24.
Tot din Mangalia in 2012 sunt pl tr conform grafic stabilit acum 1986 la 17.30, 1935-2 la 18.00, 1821-2 la 18.30, 1951-2 la 19.15, 1991-2 la 19.40. |
| | | popovici Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 1098 Varsta : 49 Localizare : Austria - Germania - Romania Reputatie : 6052 Data de inscriere : 10/05/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012 Dum 30 Oct 2011, 21:29 | |
| Daca 3001/3002 Bucuresti-Brasov miroase un pic a Regio Expres , alte (prea multe) trenuri regio de pe aceasta distanta ,,vor dormi '' inexplicabil chiar si 13 minute in gara Predeal ! |
| | | eu V.I.P Member
Numarul mesajelor : 408 Reputatie : 5733 Data de inscriere : 05/05/2010
| Subiect: livrete Dum 30 Oct 2011, 22:36 | |
| Au aparut livretele pe Reg Muntenia??? M300 ?? |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012 | |
| |
| | | | Mersul trenurilor 2011-2012 | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |