|
| Mersul trenurilor 2011-2012 | |
|
+85rich1974 M.I.C.I. user dezactivat... alexmorph3us marius_m Vlad Scoop orestte Caravelle_Zg saint Marius Iulian billy752-istu andreikiki ATM 060DA1076 cnusi cristi CFR Razvan Tudor manuela dandel Dr2005 DAS 2011 Saruman Balto augustin_ciuraru alex03bv clauadrian24 dragutz_blue2010 Zoli bubu Silver get. marissa kristi kkk mtk puscasflaviu ionutz72 popovici Marius v43v63 COSTACHE MIHAIL petre112 Karl ovivi decward redeme nenuandrei halmarius 1nt3rp0l_106 Ryan Anderson iDorin tuborgtnp Costin.H Nk11 Adrian78 bostanesku gigel Luna eu Cobra IonutCFR2009 cardinal Vitosa ravers75 AlexD traian mihaiuc Jhonyla ionutz85 marius_catalin84 lovekomotive Alex Avram cont inactiv Ionutz cortexedge rizelgeorgel2004 calin941-2 Adisoft1991s iuli.hard razvan - trenuri bogdan srl DUAL George33 The Legend Nesebar AndiCFR 89 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
marissa
Numarul mesajelor : 3 Reputatie : 4780 Data de inscriere : 26/10/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012 Dum 30 Oct 2011, 23:01 | |
| Stie cineva despre livretele Constanta-Buzau, Buzau-Constanta? |
| | | Costin.H
Numarul mesajelor : 654 Reputatie : 6158 Data de inscriere : 15/12/2009
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012 Dum 30 Oct 2011, 23:18 | |
| pe bucuresti-giurgiu s-a schimbat ceva? |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012 Dum 30 Oct 2011, 23:47 | |
| - popovici a scris:
- Din cate se pare rangul sansele ca rangul de tren Regio Expres sa apara incepand cu mersul din decembrie sunt aproape de zero , doar daca nu avem vesti noi si bune din partea posesorilor de livrete din zona Munteniei (M300) sau Constantei (M800) .
Din pacate REX (Regio Expres) nu apare in zona Ardeal , Banat , Oltenia ca si rang de tren , inexplicabil si trist in acelasi timp deoarece erau rute unde merita sa intre... Cred ca nu vor aparea aceste REX , si la urma urmei dece sa avem 2 denumiri diferite cu acelasi plan tarifar ? Lasa ca e mai bine asa din Personale toate devin Regio si gata , nu se mai incurca nici calatorul intre Regio si Regio Expres , in mintea lui x si y poate sa apara un semn de intrebare pai dece ala e Regio si ala e Regio Expres o fi mai scump , nu nu merg cu ala asa ca lasa o singura denumire . Ma asteptam la Timisoara-Tg.Jiu si la Cluj-Sighet sa devina Rex erau cele mai potrivite dar se pare ca nu , asa ca avem doar o singura denumire pentru trenurile locale . |
| | | Saruman V.I.P Member
Numarul mesajelor : 144 Varsta : 35 Localizare : Bulgaria/Gabrovo Reputatie : 5222 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012 Lun 31 Oct 2011, 00:05 | |
| Yes, and I want to know how are the trains Giurgiu - Bucuresti, tra passenger, and the fast (382/83 and 460/61). The times of arrival and departure and what is this new train 1491/92 Bucurest - Istanbul? |
| | | Adisoft1991s V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1133 Varsta : 33 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5993 Data de inscriere : 30/09/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012 Lun 31 Oct 2011, 00:09 | |
| Stie cineva daca sau scurtat timpul pentru Regio Intre bucuresti si Rosiori Nord? |
| | | bubu
Numarul mesajelor : 319 Varsta : 53 Localizare : constanta Reputatie : 5812 Data de inscriere : 11/11/2009
| Subiect: Mersul trenurilor 2011-2012 Lun 31 Oct 2011, 09:12 | |
| Va rog frumos cine are livretele cu mersul trenurilor DM sau un link de unde-l pot lua. Va multumesc anticipat! |
| | | popovici Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 1098 Varsta : 49 Localizare : Austria - Germania - Romania Reputatie : 6049 Data de inscriere : 10/05/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012 Lun 31 Oct 2011, 10:23 | |
| - karpaty a scris:
- popovici a scris:
- Din cate se pare rangul sansele ca rangul de tren Regio Expres sa apara incepand cu mersul din decembrie sunt aproape de zero , doar daca nu avem vesti noi si bune din partea posesorilor de livrete din zona Munteniei (M300) sau Constantei (M800) .
Din pacate REX (Regio Expres) nu apare in zona Ardeal , Banat , Oltenia ca si rang de tren , inexplicabil si trist in acelasi timp deoarece erau rute unde merita sa intre... Cred ca nu vor aparea aceste REX , si la urma urmei dece sa avem 2 denumiri diferite cu acelasi plan tarifar ? Lasa ca e mai bine asa din Personale toate devin Regio si gata , nu se mai incurca nici calatorul intre Regio si Regio Expres , in mintea lui x si y poate sa apara un semn de intrebare pai dece ala e Regio si ala e Regio Expres o fi mai scump , nu nu merg cu ala asa ca lasa o singura denumire . Ma asteptam la Timisoara-Tg.Jiu si la Cluj-Sighet sa devina Rex erau cele mai potrivite dar se pare ca nu , asa ca avem doar o singura denumire pentru trenurile locale . Tu sustii un nonsens , nu va exista confunzie intre RE (regio) si REX (regio expres) pentru ca nu are cum , sunt trenuri diferite puse la ore diferite . Daca trenurile regio erau gandite doar pentru navetisti si puse la ore ca atare , trenurile REX ar fi trebuit sa intre in program cadentat pe M300 intre Bucuresti si Brasov dar si pe M800 sau M310 . In concluzie , introducerea unui astfel de tren era un pas inainte atat prin scurtarea calatoriei intre doua orase importante cat si si datorita frecventei bune care se realiza pe o anumita ruta . De exemplu , daca un tren regio facea cel putin 3h45' Bucuresti-Brasov , un REX putea scoate cel mult 3h10'-3h15' pe aceeasi distanta insa nu acest era cel mai important (vei vedea mai incolo de ce) ci faptul ca aveai personal din 2 in 2 ore pe Valea Prahovei , o frecventa mai mare la trenuri fara oprire Bucuresti-Ploiesti sau Brasov-Predeal (din ,,cauza'' sistemului REX pe care cu siguranta il cunosti) dar si o deservire mai buna pe relatia Brasov-statiuni , Bucuresti-statiuni sau Ploiesti-statiuni. Cat despre tarif , pe intreaga distanta Bucuresti-Brasov era probabil egal cu tariful de IR insa pentru cei care calatoresc intre opriri tariful ar fi fost de regio . |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012 Lun 31 Oct 2011, 11:59 | |
| - popovici a scris:
- karpaty a scris:
- popovici a scris:
- Din cate se pare rangul sansele ca rangul de tren Regio Expres sa apara incepand cu mersul din decembrie sunt aproape de zero , doar daca nu avem vesti noi si bune din partea posesorilor de livrete din zona Munteniei (M300) sau Constantei (M800) .
Din pacate REX (Regio Expres) nu apare in zona Ardeal , Banat , Oltenia ca si rang de tren , inexplicabil si trist in acelasi timp deoarece erau rute unde merita sa intre... Cred ca nu vor aparea aceste REX , si la urma urmei dece sa avem 2 denumiri diferite cu acelasi plan tarifar ? Lasa ca e mai bine asa din Personale toate devin Regio si gata , nu se mai incurca nici calatorul intre Regio si Regio Expres , in mintea lui x si y poate sa apara un semn de intrebare pai dece ala e Regio si ala e Regio Expres o fi mai scump , nu nu merg cu ala asa ca lasa o singura denumire . Ma asteptam la Timisoara-Tg.Jiu si la Cluj-Sighet sa devina Rex erau cele mai potrivite dar se pare ca nu , asa ca avem doar o singura denumire pentru trenurile locale . Tu sustii un nonsens , nu va exista confunzie intre RE (regio) si REX (regio expres) pentru ca nu are cum , sunt trenuri diferite puse la ore diferite . Daca trenurile regio erau gandite doar pentru navetisti si puse la ore ca atare , trenurile REX ar fi trebuit sa intre in program cadentat pe M300 intre Bucuresti si Brasov dar si pe M800 sau M310 . In concluzie , introducerea unui astfel de tren era un pas inainte atat prin scurtarea calatoriei intre doua orase importante cat si si datorita frecventei bune care se realiza pe o anumita ruta . De exemplu , daca un tren regio facea cel putin 3h45' Bucuresti-Brasov , un REX putea scoate cel mult 3h10'-3h15' pe aceeasi distanta insa nu acest era cel mai important (vei vedea mai incolo de ce) ci faptul ca aveai personal din 2 in 2 ore pe Valea Prahovei , o frecventa mai mare la trenuri fara oprire Bucuresti-Ploiesti sau Brasov-Predeal (din ,,cauza'' sistemului REX pe care cu siguranta il cunosti) dar si o deservire mai buna pe relatia Brasov-statiuni , Bucuresti-statiuni sau Ploiesti-statiuni. Cat despre tarif , pe intreaga distanta Bucuresti-Brasov era probabil egal cu tariful de IR insa pentru cei care calatoresc intre opriri tariful ar fi fost de regio .
Da numai ca CFR nu a adoptat si astfel de tren . Probabil nu au vrut sa aibe atatea categorii si se gandesc asa cine vrea sa mearga cu Personalul acesta se va numi Regio cine vrea Accelerat acesta se va numi Inter Regio si va face mai putin decat Regio si cine vrea un tren mai rapid va merge cu IC , asta cred ca este gandirea lor si nu vor sa aibe prea multa bataie de cap sa fie cat mai simplu . Iar cand vine vorba de trenurile cadentate acestea vor fi IR care vor avea ora de plecare la si 15 sau la si 45 pentru valea Prahovei (cel putin asa au anuntat ) si la fix sau si 30 pentru Moldova . Trenurile Regio pentru valea Prahovei vor fi 4 la numar si vor avea ora de plecare cand este loc nu vor fi la o durata fixa intre ele si ora de plecare aceeasi (ex 06:20 apoi 12:20 apoi 18:20 ) nici poveste de asa ceva , aceste regio vor pleca din Buc la fel ca pana acum la 6 la 14 la 16 si 18 si cu asta termina cu ele . |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012 Lun 31 Oct 2011, 13:34 | |
| Trenurile de tip Accelerat şi Rapid vor fi reunite sub o singură denumire: InterRegio, vagoanele folosite fiind cele de confort sporit de la Rapid
CFR Călători va schimba denumirile trenurilor Personal, Accelerat, Rapid şi Intercity ca urmare a normelor UE în domeniu, conform unui proiect de ordin al ministrului Transporturilor, Anca Boagiu, supus dezbaterii publice pe site-ul oficial al instituţiei. Astfel, trenurile tip Personal se vor chema Regio, cele de tip Accelerat şi Rapid se vor numi InterRegio. Cele de tip "Intercity" îşi vor păstra numele, fiind însă împărţite în trenuri Intercity şi Eurocity, de zi şi de noapte. Modificările vor intra în vigoare pe 11 decembrie, în momentul în care se schimbă Mersul Trenurilor.
"Trenurile de tip Rapid şi Accelerat vor fi unite sub acelaşi nume. Se vor păstra doar vagoanele de la trenurile de tip Rapid, deci cele cu un grad de confort mai mare", a declarat pentru gândul Cintia Chinde, directorul comercial al CFR Călători. Dispariţia trenurilor de tip Accelerat va însemna însă, inevitabil, şi majorarea tarifelor percepute. "În momentul de faţă se fac simulări în ceea ce priveşte costul biletelor. Tot ceea ce pot să vă spun, până la finalizarea simulărilor, este că tariful practicat va fi mai mare decât cel de la Accelerat, dar mai mic decât cel de la Rapid, deci o medie. Practic, gradul de confort de la Rapid va fi disponibil la un preţ mai mic", ne-a explicat Chinde. Ea a precizat că va fi păstrată clasificarea de confort Clasa I - Clasa a II-a. Preţurile la Regio şi la Intercity, respectiv la actualele trenuri de tip Personal şi Intercity, vor rămâne la fel, respectiv la acelaşi nivel la care sunt în momentul schimbării clasificării trenurilor.
Viteza medie va fi garantată
Modificările anunţate de CFR Călători nu se opresc însă doar la clasificarea trenurilor. Conform proiectului de ordin ministerial, fiecare tip de tren va avea şi o viteză medie de deplasare garantată. Astfel, trenurile tip Regio vor merge cu o viteză medie de cel puţin 30 km/h, cele de tip InterRegio cu 45 km/h, iar cele Intercity cu cel puţin 55-60 km/h, în medie, în funcţie de orar, respectiv dacă este tren de noapte sau de zi.
Nu va fi nici un RE |
| | | popovici Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 1098 Varsta : 49 Localizare : Austria - Germania - Romania Reputatie : 6049 Data de inscriere : 10/05/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012 Lun 31 Oct 2011, 14:24 | |
| - adrian78hd a scris:
Nu va fi nici un RE Ba nu chiar ... exista deja un ordin emis pe care nu am stat sa-l caut dar e sigur pe site-ul MT la capitolul legislatie , ceva de genul : http://www.mt.ro/transparenta/2011/1_01.03.html CFR cand vorbeste de trenuri vorbeste mai mult de ranguri decat de denumirea lor , rangul Regio Expres intra tot la IV ca si regio ! Chiar daca in livrete nu gasim denumirea de REX este foarte posibil ca ea sa apara in perioada urmatoare (si nu neaparat de la noul mers) deoarece conform livretelor nu gasim nici denumirea de IRN , EC sau ICN desi ele exista cu siguranta . In plus , vor apare si trenuri S sau U . Uite aici mai clar, cu exemplu direct din legislatie: http://www.euroavocatura.ro/stiri/7084/Ministerul_Transporturilor_a_stabilit_noile_categorii__ranguri__ale_trenurilor |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012 Lun 31 Oct 2011, 14:59 | |
| Bun deci tariful la trenurile IR vor fi o medie intre actualele tarife de Accelerat si Rapid iar daca fac o medie intre acc si rapid la zona km 901-1000 acolo unde se incadreaza Satu Mare-Mangalia imi da ca un bilet la IR pe aceasta ruta va fi 125 lei , acest tarif era si in luna iulie inainate de majorarea din August la trenul Rapid deci concluzia este ca tariful la IR va fi cel de Rapid de anul acesta inainte de majorarea din August .
La trenurile Regio tarifele raman la fel ca actualele Personale desi se spunea ca va fi o schimbare astfel incat sa determine calatorul sa nu mai stea sa schimbe 3 personale pentru ca iese mai ieftin si sa aleaga trenul IR pentru ca tot la acelasi tarif ajunge , ceea ce nu mi se parea normal , din punctul meu de vedere daca nu imi permit sa circul cu IR atunci fac cumva si stau prin garii de schimb 4 Regio sa ies mult mai ieftin decat cu IR si este ceva normal sa fie un rang de tren mai ieftin decat IR pentru ca la actualele tarife nu toata lumea are bani de IR .
|
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012 Lun 31 Oct 2011, 15:25 | |
| - karpaty a scris:
- Bun deci tariful la trenurile IR vor fi o medie intre actualele tarife de Accelerat si Rapid iar daca fac o medie intre acc si rapid la zona km 901-1000 acolo unde se incadreaza Satu Mare-Mangalia imi da ca un bilet la IR pe aceasta ruta va fi 125 lei , acest tarif era si in luna iulie inainate de majorarea din August la trenul Rapid deci concluzia este ca tariful la IR va fi cel de Rapid de anul acesta inainte de majorarea din August .
La trenurile Regio tarifele raman la fel ca actualele Personale desi se spunea ca va fi o schimbare astfel incat sa determine calatorul sa nu mai stea sa schimbe 3 personale pentru ca iese mai ieftin si sa aleaga trenul IR pentru ca tot la acelasi tarif ajunge , ceea ce nu mi se parea normal , din punctul meu de vedere daca nu imi permit sa circul cu IR atunci fac cumva si stau prin garii de schimb 4 Regio sa ies mult mai ieftin decat cu IR si este ceva normal sa fie un rang de tren mai ieftin decat IR pentru ca la actualele tarife nu toata lumea are bani de IR . Bun si unde erau sectii numai cu accelerate gen Buc-Pitesti sau Simeria-Petrosani unde sunt 3 accelerate mi se pare cam aiurea sa mai modifice tarifele .. Sunt curios care vor fi vagoanele cu confort sporit si care este criteriu dupa care se vor alege :numarul de locuri ,dupa viteza? |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012 Lun 31 Oct 2011, 15:32 | |
| - adrian78hd a scris:
- karpaty a scris:
- Bun deci tariful la trenurile IR vor fi o medie intre actualele tarife de Accelerat si Rapid iar daca fac o medie intre acc si rapid la zona km 901-1000 acolo unde se incadreaza Satu Mare-Mangalia imi da ca un bilet la IR pe aceasta ruta va fi 125 lei , acest tarif era si in luna iulie inainate de majorarea din August la trenul Rapid deci concluzia este ca tariful la IR va fi cel de Rapid de anul acesta inainte de majorarea din August .
La trenurile Regio tarifele raman la fel ca actualele Personale desi se spunea ca va fi o schimbare astfel incat sa determine calatorul sa nu mai stea sa schimbe 3 personale pentru ca iese mai ieftin si sa aleaga trenul IR pentru ca tot la acelasi tarif ajunge , ceea ce nu mi se parea normal , din punctul meu de vedere daca nu imi permit sa circul cu IR atunci fac cumva si stau prin garii de schimb 4 Regio sa ies mult mai ieftin decat cu IR si este ceva normal sa fie un rang de tren mai ieftin decat IR pentru ca la actualele tarife nu toata lumea are bani de IR . Bun si unde erau sectii numai cu accelerate gen Buc-Pitesti sau Simeria-Petrosani unde sunt 3 accelerate mi se pare cam aiurea sa mai modifice tarifele .. Sunt curios care vor fi vagoanele cu confort sporit si care este criteriu dupa care se vor alege :numarul de locuri ,dupa viteza? Au introdus rangul IR , vor avea tariful mediu dintre actualele Acc si R si asta e , cine vrea sa mearga bine cine nu nu , cam asta e gandirea lor degeaba speram sa fie un tarif mai mic ca nu va fi . Daca tarifele la trenurile Regio vor ramane cele actuale de Personal eu voi prefera Regio chiar daca din Buc la Timisoara sau Arad schimb 4-5 Regio si stau prin garii 1-2-3 ore dar ies mai ieftin decat cu IR . |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012 Lun 31 Oct 2011, 16:29 | |
| CFR-ul este plin de extreme :platesti de te rupi pentru un bilet de IC Timisoara-Bucuresti la pret intreg 115 lei dar la abonament de 15 km platesti 80 de lei pe luna sau la personal pe 15km cu reducere dai 1.8 lei cat o bomboana..Ar trebui sa mai apropie preturile ca si asa in afara de denumire la trenuri la tarife nu sunt diferente majore!! |
| | | tuborgtnp
Numarul mesajelor : 166 Varsta : 34 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5263 Data de inscriere : 05/12/2010
| Subiect: . Lun 31 Oct 2011, 16:32 | |
| - adrian78hd a scris:
- Trenurile de tip Accelerat şi Rapid vor fi reunite sub o singură denumire: InterRegio, vagoanele folosite fiind cele de confort sporit de la Rapid
CFR Călători va schimba denumirile trenurilor Personal, Accelerat, Rapid şi Intercity ca urmare a normelor UE în domeniu, conform unui proiect de ordin al ministrului Transporturilor, Anca Boagiu, supus dezbaterii publice pe site-ul oficial al instituţiei. Astfel, trenurile tip Personal se vor chema Regio, cele de tip Accelerat şi Rapid se vor numi InterRegio. Cele de tip "Intercity" îşi vor păstra numele, fiind însă împărţite în trenuri Intercity şi Eurocity, de zi şi de noapte. Modificările vor intra în vigoare pe 11 decembrie, în momentul în care se schimbă Mersul Trenurilor.
"Trenurile de tip Rapid şi Accelerat vor fi unite sub acelaşi nume. Se vor păstra doar vagoanele de la trenurile de tip Rapid, deci cele cu un grad de confort mai mare", a declarat pentru gândul Cintia Chinde, directorul comercial al CFR Călători. Dispariţia trenurilor de tip Accelerat va însemna însă, inevitabil, şi majorarea tarifelor percepute. "În momentul de faţă se fac simulări în ceea ce priveşte costul biletelor. Tot ceea ce pot să vă spun, până la finalizarea simulărilor, este că tariful practicat va fi mai mare decât cel de la Accelerat, dar mai mic decât cel de la Rapid, deci o medie. Practic, gradul de confort de la Rapid va fi disponibil la un preţ mai mic", ne-a explicat Chinde. Ea a precizat că va fi păstrată clasificarea de confort Clasa I - Clasa a II-a. Preţurile la Regio şi la Intercity, respectiv la actualele trenuri de tip Personal şi Intercity, vor rămâne la fel, respectiv la acelaşi nivel la care sunt în momentul schimbării clasificării trenurilor.
Viteza medie va fi garantată
Modificările anunţate de CFR Călători nu se opresc însă doar la clasificarea trenurilor. Conform proiectului de ordin ministerial, fiecare tip de tren va avea şi o viteză medie de deplasare garantată. Astfel, trenurile tip Regio vor merge cu o viteză medie de cel puţin 30 km/h, cele de tip InterRegio cu 45 km/h, iar cele Intercity cu cel puţin 55-60 km/h, în medie, în funcţie de orar, respectiv dacă este tren de noapte sau de zi.
Nu va fi nici un RE sunt curios, ca la noi, faza cu R are vagoane de confort sporit(in comparatie cu A) sunt A care merg cu 21-70, 21-90 care sunt muuult mai bune ca si confort decat AVA200 gen ca la R 693, 695 IC 592/3.Si sunt multeee exemple. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012 | |
| |
| | | | Mersul trenurilor 2011-2012 | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |