|
| Mersul trenurilor 2011-2012 | |
|
+85rich1974 M.I.C.I. user dezactivat... alexmorph3us marius_m Vlad Scoop orestte Caravelle_Zg saint Marius Iulian billy752-istu andreikiki ATM 060DA1076 cnusi cristi CFR Razvan Tudor manuela dandel Dr2005 DAS 2011 Saruman Balto augustin_ciuraru alex03bv clauadrian24 dragutz_blue2010 Zoli bubu Silver get. marissa kristi kkk mtk puscasflaviu ionutz72 popovici Marius v43v63 COSTACHE MIHAIL petre112 Karl ovivi decward redeme nenuandrei halmarius 1nt3rp0l_106 Ryan Anderson iDorin tuborgtnp Costin.H Nk11 Adrian78 bostanesku gigel Luna eu Cobra IonutCFR2009 cardinal Vitosa ravers75 AlexD traian mihaiuc Jhonyla ionutz85 marius_catalin84 lovekomotive Alex Avram cont inactiv Ionutz cortexedge rizelgeorgel2004 calin941-2 Adisoft1991s iuli.hard razvan - trenuri bogdan srl DUAL George33 The Legend Nesebar AndiCFR 89 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8366 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: iata asa Mier 19 Oct 2011, 19:27 | |
| - popovici a scris:
- karpaty a scris:
- Ce ar fi daca am pune trenuri pe anumite rute ca asa vrea fiecare persoana , trenurile sunt puse pe rute astfel sa deserveasca cat mai bine si o mai mare masa de oameni nu se pot baga trenuri pentru 1-2-3 persoane ca vrea x si y sa aibe tren din CT la Brasov la ora 10 . Trebuie sa fim putin realisti totusi .
Vedeti , exact asta era mentalitatea si gandirea pe care o aducea in discutie Mihaiuc ... Sper ca nu ai omis din cugetare si faptul ca zona metropolitana Constanta are vreo 450000 locuitori iar M800 face in sezon incasari cam cat fac alte magistrale in cativa ani !
Adrian, dupa cate stiu eu sunt si curse auto intre Viena si Salzburg/Innsbruck plus ca de anul asta se baga si trenuri private intre Viena si Salzburg deci nu prea e asa... M-am interesat si eu cum sunt transporturile rutiere. In Ungaria si Polonia sunt companii rutiere de tranport persoane administrate de stat care sunt obligate sa aibe acelasi tarif ca al trenurilor. In Austria, Germania sunt putine companii de transport rutier de persoane si au tarife foarte apropiate de cele ale transportului feroviar. DOAR IN ROMANIA FIRMELE DE TRANSPORT RUTIER DE PERSOANE SUNT LASATE LIBERE CA PASAREA CERULUI. Si mai enervant este ca intre localitatile unde nu este cale ferata trifele sunt la nivelul celor de tren accelerat si sunt puse doar 2-5 pe zi, in schimb unde sunt caii ferate au pus microbuze si autocare la fiecare ora (sau cateva pe ora)........ bine ca in ultima luna s-au scumpit si acolo tarifele, dupa majorarea de 18% de la CFR CALATORI. |
| | | tuborgtnp
Numarul mesajelor : 166 Varsta : 34 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5263 Data de inscriere : 05/12/2010
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012 Mier 19 Oct 2011, 20:29 | |
| - razvan - trenuri a scris:
- popovici a scris:
- karpaty a scris:
- Ce ar fi daca am pune trenuri pe anumite rute ca asa vrea fiecare persoana , trenurile sunt puse pe rute astfel sa deserveasca cat mai bine si o mai mare masa de oameni nu se pot baga trenuri pentru 1-2-3 persoane ca vrea x si y sa aibe tren din CT la Brasov la ora 10 . Trebuie sa fim putin realisti totusi .
Vedeti , exact asta era mentalitatea si gandirea pe care o aducea in discutie Mihaiuc ... Sper ca nu ai omis din cugetare si faptul ca zona metropolitana Constanta are vreo 450000 locuitori iar M800 face in sezon incasari cam cat fac alte magistrale in cativa ani !
Adrian, dupa cate stiu eu sunt si curse auto intre Viena si Salzburg/Innsbruck plus ca de anul asta se baga si trenuri private intre Viena si Salzburg deci nu prea e asa... M-am interesat si eu cum sunt transporturile rutiere.
In Ungaria si Polonia sunt companii rutiere de tranport persoane administrate de stat care sunt obligate sa aibe acelasi tarif ca al trenurilor. In Austria, Germania sunt putine companii de transport rutier de persoane si au tarife foarte apropiate de cele ale transportului feroviar.
DOAR IN ROMANIA FIRMELE DE TRANSPORT RUTIER DE PERSOANE SUNT LASATE LIBERE CA PASAREA CERULUI. Si mai enervant este ca intre localitatile unde nu este cale ferata trifele sunt la nivelul celor de tren accelerat si sunt puse doar 2-5 pe zi, in schimb unde sunt caii ferate au pus microbuze si autocare la fiecare ora (sau cateva pe ora)........
bine ca in ultima luna s-au scumpit si acolo tarifele, dupa majorarea de 18% de la CFR CALATORI. in Franta de ex, nu prea sunt permise cosciugele pe roti, doar in orase ca transport local.pai normal ca ii lasa, daca au dat spaga... sa ne b.... .... in el de sistem corupt si in cei ce permit acest sistem. |
| | | mihaiuc
Numarul mesajelor : 267 Reputatie : 5520 Data de inscriere : 14/07/2010
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012 Mier 19 Oct 2011, 21:52 | |
| - razvan - trenuri a scris:
M-am interesat si eu cum sunt transporturile rutiere. In Ungaria si Polonia sunt companii rutiere de tranport persoane administrate de stat care sunt obligate sa aibe acelasi tarif ca al trenurilor. In Austria, Germania sunt putine companii de transport rutier de persoane si au tarife foarte apropiate de cele ale transportului feroviar. DOAR IN ROMANIA FIRMELE DE TRANSPORT RUTIER DE PERSOANE SUNT LASATE LIBERE CA PASAREA CERULUI. Si mai enervant este ca intre localitatile unde nu este cale ferata trifele sunt la nivelul celor de tren accelerat si sunt puse doar 2-5 pe zi, in schimb unde sunt caii ferate au pus microbuze si autocare la fiecare ora (sau cateva pe ora)........ bine ca in ultima luna s-au scumpit si acolo tarifele, dupa majorarea de 18% de la CFR CALATORI. Ceea ce spui este absolut fals, nu stiu unde te-ai interesat. Lucrez in domeniul transporturilor, si am si legislatia si conditiile de transport in tot UE (+EEA +candidati +EAP +cateva alte tari). In Ungaria, transportul interurban rutier este reglementat de Volán, o Asociatie Profesionala girata de stat (un fel de patronat-sindicat al autobuzistilor). Grupeaza 58 de companii, o parte de stat (putine), o parte in proprietate mixta (un anumit procent consiliile locale ale diverselor localitati, un anumit procent privati), restul private. Pentru ca primesc subventii, acestia au tarifele reglementate de stat si sunt obligati sa ofere anumite rute si frecvente. Dar sunt MULT mai ieftine ca MAV - cu trenul, Budapesta - Szeged costa 3360 Ft - 3720 Ft. Sunt trenuri din ora in ora. Cu Volán, costa aproximativ 2800 Ft. Exista si firme in afara Volán, dar sunt putine, din trei motive: Volan are tarife sub ce poate oferi concurenta, din cauza statului, Budapesta percepe taxe mari pentru accesul in autogari (in afara de serviciile minime Volán obligatorii din pachetul social), si Budapesta e destinatia preferata a majoritatii populatiei, gradul de motorizare personala in Ungaria e unul din cele mai ridicat din Europa de Est. Sunt insa populare in transportul international de persoane, mult mai populare ca trenul. In Polonia, transportul interurban rutier este privat si este mai putin reglementat ca in Romania. Exista inclusiv dube si dubari. Singurele obligatii sunt cele de siguranta. In Romania, transportatorii rutieri NU sunt liberi ca pasarea cerului. In principiu exista doua feluri de transport - interjudetean si judetean. Pentru ambele, rutele si frecventele sunt controlate si oferite de ARR. N-ai licenta si grafic, nu poti efectua cursa. Asa ca... nu poti sa te duci sa-ti iei un harb uzat, sa-ti scrii pe el Mangalia - Arad, si sa-l pui pe sosea. Iti trebuie sa existe ruta la ARR, apoi s-o castigi tu (confortul vehiculului conteaza), si abia apoi poti circula. Romania, de altfel, are unul din cele mai reglementate sectoare ale transportului rutier din UE. Nu este neaparat organizat eficient (s-ar putea foarte usor, si se va realiza - nu trebuie decat fortate autogarile sa aiba un anumit standard minim si pretul, traseul si ruta afisate intr-un motor ARR la care se lucreaza - acum exista un 'mers al autobuzelor', inclusiv de unde pleaca, ora, zilele de lucru, dar e impartit in cateva sute de foi excel pe site-ul ARR). Dupa asta, transportul rutier in RO va fi chiar civilizat. Citeste ORDIN Nr. 1892 din 17 octombrie 2006 pentru aprobarea Normelor privind organizarea şi efectuarea transporturilor rutiere şi a activităţilor conexe acestora. |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14503 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012 Mier 19 Oct 2011, 22:10 | |
| - karpaty a scris:
- maryus74 a scris:
- The Legend a scris:
- Trenuri cu oprire in Orsova :
Tren international 360 la ora 02:01 ; 361 la ora 00:36.
Trenuri Intercity :
591 la ora 10:41 592 la ora 09:19 593 la ora 20:50 594 la ora 18:47
Trenuri InterRegio :
1691 la ora 15:58 1692 la ora 08:07 1693(fost 693) la ora 18:00 1694(fost 694) la ora 17:14 1695(acest tren fost 695 va circula combinat cu fostul 1693) : 04:11 1696(acest tren fost 696 va circula combinat cu fostul 1694) : 01:31 Nu au cum sa circule combinate, actualul 1693 se va limita la Craiova (tren 1597 din decembrie ora pl 19.45 aceeasi ca acum), si se intoarce a doua zi la Buc ora 17.10 cu tren 1596 , posibil sa aibe statia de domiciliu Craiova, practic din limitarea lui 1693 si anularea lui 1694 se castiga o garnitura ce va fi folosita la alt tren. Probabil a vrut sa spuna ca 1695 va avea mai multe vagoane fata de ce are acum 695 . Mai mult de 11 vag nu va avea.
PS: am pretentii atat la tine cat si la mihaiuc vizavi de pretul calatoriei valabile de la noul mers, pai cum sa dea inapoi fratilor, in ce tara traiti? hai ca e cea mai tare poanta pe care am auzito, si doamna Boagiu ce face? ieftineste calatoria? adica confortul de la ex-rapidele din decembrie 2011 devine la pret de accel? un exemplu comparam confortul tr IR 1571 (vag etajate) cu tr IR 1661 ( 661 de azi) ? sau cu alte rapide de azi dar retrogradate la rang din decembrie. |
| | | popovici Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 1098 Varsta : 49 Localizare : Austria - Germania - Romania Reputatie : 6049 Data de inscriere : 10/05/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012 Mier 19 Oct 2011, 22:26 | |
| - maryus74 a scris:
- karpaty a scris:
- maryus74 a scris:
- The Legend a scris:
- Trenuri cu oprire in Orsova :
Tren international 360 la ora 02:01 ; 361 la ora 00:36.
Trenuri Intercity :
591 la ora 10:41 592 la ora 09:19 593 la ora 20:50 594 la ora 18:47
Trenuri InterRegio :
1691 la ora 15:58 1692 la ora 08:07 1693(fost 693) la ora 18:00 1694(fost 694) la ora 17:14 1695(acest tren fost 695 va circula combinat cu fostul 1693) : 04:11 1696(acest tren fost 696 va circula combinat cu fostul 1694) : 01:31 Nu au cum sa circule combinate, actualul 1693 se va limita la Craiova (tren 1597 din decembrie ora pl 19.45 aceeasi ca acum), si se intoarce a doua zi la Buc ora 17.10 cu tren 1596 , posibil sa aibe statia de domiciliu Craiova, practic din limitarea lui 1693 si anularea lui 1694 se castiga o garnitura ce va fi folosita la alt tren. Probabil a vrut sa spuna ca 1695 va avea mai multe vagoane fata de ce are acum 695 . Mai mult de 11 vag nu va avea.
PS: am pretentii atat la tine cat si la mihaiuc vizavi de pretul calatoriei valabile de la noul mers, pai cum sa dea inapoi fratilor, in ce tara traiti? hai ca e cea mai tare poanta pe care am auzito, si doamna Boagiu ce face? ieftineste calatoria? adica confortul de la ex-rapidele din decembrie 2011 devine la pret de accel? un exemplu comparam confortul tr IR 1571 (vag etajate) cu tr IR 1661 ( 661 de azi) ? sau cu alte rapide de azi dar retrogradate la rang din decembrie. Materialul rulant se va schimba si el de la noul mers , etajatele ex DDR sunt retrogradate la regio iar acvilele vor fi pe regioexpres . In alta ordine de idei , Mihaiuc cam are dreptate in ceea ce priveste tarifele , este foarte posibil sa vedem tarife mai scazute la IR decat la actualele Rapid iar trenurile regio si regioexpres sa fie mai scumpe decat personalele actuale . Inca se discuta ce si cum si nu s-a luat nici o decizie insa acesta este trendul.. Cu confortul e alta treaba , am avut destule anomalii mersul trecut si sunt promisiuni ca de la mersul nou sa nu se repete. Adica confortul sfie clar pe rang de tren astfel incat clientul sa plateasca exact ceea ce primeste si nu altceva.
Ultima editare efectuata de catre popovici in Mier 19 Oct 2011, 22:30, editata de 2 ori |
| | | redeme V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1081 Localizare : Iasi Reputatie : 6119 Data de inscriere : 06/03/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012 Mier 19 Oct 2011, 22:28 | |
| - mihaiuc a scris:
- In Romania, transportatorii rutieri NU sunt liberi ca pasarea cerului. In principiu exista doua feluri de transport - interjudetean si judetean. Pentru ambele, rutele si frecventele sunt controlate si oferite de ARR. N-ai licenta si grafic, nu poti efectua cursa. Asa ca... nu poti sa te duci sa-ti iei un harb uzat, sa-ti scrii pe el Mangalia - Arad, si sa-l pui pe sosea. Iti trebuie sa existe ruta la ARR, apoi s-o castigi tu (confortul vehiculului conteaza), si abia apoi poti circula.
Da, dar sunt și pirați care fac exact lucruri de genul ăsta... E destulă panaramă pe Iași - Bârnova/Grajduri/Scânteia (vă amintiți de accidentul care s-a produs cu ceva timp în urmă, când un Regio a izbit un microbuz lăsând nu puțini morți...), Iași - Gorban/Cozmești etc. Apoi, să nu mai spun că pleacă din oră în oră aproape(vorbesc de ziuă), autobuze SH folosite anterior in transportul URBAN (in DE), pe relația Iași - Holboca - Mânzătești - Ungheni - Bosia, foarte aproape de piața Nicolina (și de Kaufland) și exact în drumul spre gară... |
| | | calin941-2
Numarul mesajelor : 94 Varsta : 33 Localizare : Comanesti/Goioasa Reputatie : 5280 Data de inscriere : 30/10/2010
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012 Mier 19 Oct 2011, 22:59 | |
| Si pana la urma livretele la tr regio sunt gata???sau cand vor aparea?in special pentru regionala Galatia daca are cineva v-as fi recunoscator daca mi-l puteti da.daca nu se poate pune pe forum poate mi-l puteti da pe mess la adresa calin_gropation91@yahoo.com |
| | | Alex Avram User Dezactivat
Numarul mesajelor : 2610 Varsta : 30 Localizare : FETESTI-langa gara unde se aud non-stop goarne+glasu rotilor de tren Reputatie : 8375 Data de inscriere : 20/06/2009
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012 Joi 20 Oct 2011, 22:19 | |
| - popovici a scris:
- mihaiuc a scris:
- Grila de tarife e inca in lucru, si sunt certuri (nu discutii) despre cum o sa arate. Cert este ca biletele de Regional or sa fie mai scumpe ca biletele de Personal, semnificativ chiar pentru distante mai mari de 50 km.
Se pare ca noul mers nu aduce o schimbare majora si o ordine pe care o asteptam cu totii . Vor fi in continuare trenuri regio care vor rula 200 km iar noile ranguri de tren nu vor respecta intocmai viteza medie impusa prin ordin ministerial . Per total apare un plus evident fata de anii trecuti insa dezamagirea este mare avand in vedere asteptarile . Stii cumva daca se vor introduce trenuri regioexpres de la noul mers si ai idee cam cum vor arata ele (numar opriri , timp de mers) pe M300 si M800 ? Va mai exista regio pe Bucuresti-Constanta ? Pai cum sa nu mai existe?macar minim 11-12 acolo ca o sa fie teroare fara personale(regio) |
| | | popovici Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 1098 Varsta : 49 Localizare : Austria - Germania - Romania Reputatie : 6049 Data de inscriere : 10/05/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012 Joi 20 Oct 2011, 22:44 | |
| Pai da , ca in prezent e doar unul si ala pana la Obor , probabil ca 10-12 ar fi numai bune ca sa bage CFR-ul in cosciug daca le vrei cap-coada ! Evident ca este probabilitatea mai mare sa nu mai circule nici macar un regio cap coada si evident ca vor fi mai degraba trenuri regioexpres . Sa bagi un regio care sa faca 4 ore pe o linie noua de viteza este cel putin spus jenant !
Eu unul sunt 101% impotriva trenurilor regio pe distante mai mari de 120 km daca vrem sa ne gandim la progres si la scaderea timpilor de mers per tren. Trenurile regio ar trebui gandite ca trenuri naveta in jurul marilor orase si doar la orele cand este intr-adevar nevoie de ele , ca si conexiuni . Surprinzator pentru mine este si faptul ca de la noul mers vor fi pe M800 asa de multe IR si asa de putine IC , desi timpii sunt tot pe-acolo ! In plus , IR de 120km/h pe M800 este dovada de tembelism , daca tot ai linie noua baga IC , IR si REX cu 140 si lasa 120km/h doar pe RE ! O sa spuna cineva ca nu exista material rulant insa nu tine , materialul rulant de 140-160 este folosit pe linii de 100 ca de obicei !
Ultima editare efectuata de catre popovici in Joi 20 Oct 2011, 23:08, editata de 1 ori |
| | | ionutz72 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1030 Varsta : 52 Localizare : Prin zona... Reputatie : 6453 Data de inscriere : 30/03/2010
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012 Joi 20 Oct 2011, 23:03 | |
| Dupa noul mers, este in proiect,cica, biletul combinat cu mai multe schimburi de tren. Ceva de genul daca schimbi 4 trenuri/legaturi pe acelasi bilet, reducere de 25%, la 3 trenuri mai putin %. Sper ca intelegeti ideea.Plus multe astfel de combinatii...Ramane de vazut |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012 Joi 20 Oct 2011, 23:09 | |
| - ionutz72 a scris:
- Dupa noul mers, este in proiect,cica, biletul combinat cu mai multe schimburi de tren.
Ceva de genul daca schimbi 4 trenuri/legaturi pe acelasi bilet, reducere de 25%, la 3 trenuri mai putin %. Sper ca intelegeti ideea.Plus multe astfel de combinatii...Ramane de vazut Pai sa faca de macar ceva minim de kilometri ca asa si eu pana la TG Jiu merg cu 3 personale si is 120 de km!! |
| | | ionutz72 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1030 Varsta : 52 Localizare : Prin zona... Reputatie : 6453 Data de inscriere : 30/03/2010
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012 Joi 20 Oct 2011, 23:15 | |
| Intru mai rar pe aici, nu stiu daca s-a postat.Noile livrete pe reginala Bv, cu mentiunea ca nu sunt definitivate: http://www.Upload.RO.IM/upload/DOWNLOAD/8d3c02351/LIVRETE (1).rar http://www.megafileupload.com/en/file/330172/LIVRETE--1--rar.html |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012 Joi 20 Oct 2011, 23:24 | |
| - ionutz72 a scris:
- Dupa noul mers, este in proiect,cica, biletul combinat cu mai multe schimburi de tren.
Ceva de genul daca schimbi 4 trenuri/legaturi pe acelasi bilet, reducere de 25%, la 3 trenuri mai putin %. Sper ca intelegeti ideea.Plus multe astfel de combinatii...Ramane de vazut Bine ar fi sa faca cumva sa fie plecare x sosire y fara sa iti impuna ei ce trenuri sa iei sa poti schimba si 5 trenuri ca asa vrea calatorul cum era inainte luai biletul si pe parcurs schimbai si 10 trenuri . Asa e normal . |
| | | ionutz72 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1030 Varsta : 52 Localizare : Prin zona... Reputatie : 6453 Data de inscriere : 30/03/2010
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012 Joi 20 Oct 2011, 23:34 | |
| E vorba de biletele la case ce emit in format electronic, si nu exista posibilitatea de calatorie cu un singur tren. Ceva de genul...Ramane de vazut |
| | | cardinal
Numarul mesajelor : 3335 Reputatie : 8739 Data de inscriere : 08/04/2010
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012 Vin 21 Oct 2011, 01:01 | |
| 120 km ? lasa si tu macar 140 acolo ar insemna ca personalele Buzau Bucuresti si Buzau Galati sa fie bye bye |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012 | |
| |
| | | | Mersul trenurilor 2011-2012 | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |