Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Mersul trenurilor 2011-2012

In jos 
+85
rich1974
M.I.C.I.
user dezactivat...
alexmorph3us
marius_m
Vlad
Scoop
orestte
Caravelle_Zg
saint
Marius Iulian
billy752-istu
andreikiki
ATM
060DA1076
cnusi
cristi CFR
Razvan Tudor
manuela
dandel
Dr2005
DAS 2011
Saruman
Balto
augustin_ciuraru
alex03bv
clauadrian24
dragutz_blue2010
Zoli
bubu
Silver
get.
marissa
kristi kkk
mtk
puscasflaviu
ionutz72
popovici
Marius
v43v63
COSTACHE MIHAIL
petre112
Karl
ovivi
decward
redeme
nenuandrei
halmarius
1nt3rp0l_106
Ryan Anderson
iDorin
tuborgtnp
Costin.H
Nk11
Adrian78
bostanesku gigel
Luna
eu
Cobra
IonutCFR2009
cardinal
Vitosa
ravers75
AlexD
traian
mihaiuc
Jhonyla
ionutz85
marius_catalin84
lovekomotive
Alex Avram
cont inactiv
Ionutz
cortexedge
rizelgeorgel2004
calin941-2
Adisoft1991s
iuli.hard
razvan - trenuri
bogdan srl
DUAL
George33
The Legend
Nesebar
AndiCFR
89 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 39 ... 66  Urmatorul
AutorMesaj
razvan - trenuri
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 3355
Varsta : 42
Localizare : Bucuresti, Romania
Reputatie : 8366
Data de inscriere : 26/05/2011

Mersul trenurilor 2011-2012 - Pagina 13 Empty
MesajSubiect: iata asa   Mersul trenurilor 2011-2012 - Pagina 13 Icon_minitimeMier 19 Oct 2011, 19:27

popovici a scris:
karpaty a scris:
Ce ar fi daca am pune trenuri pe anumite rute ca asa vrea fiecare persoana , trenurile sunt puse pe rute astfel sa deserveasca cat mai bine si o mai mare masa de oameni nu se pot baga trenuri pentru 1-2-3 persoane ca vrea x si y sa aibe tren din CT la Brasov la ora 10 . Trebuie sa fim putin realisti totusi .

Vedeti , exact asta era mentalitatea si gandirea pe care o aducea in discutie Mihaiuc ...
Sper ca nu ai omis din cugetare si faptul ca zona metropolitana Constanta are vreo 450000 locuitori iar M800 face in sezon incasari cam cat fac alte magistrale in cativa ani !

Adrian, dupa cate stiu eu sunt si curse auto intre Viena si Salzburg/Innsbruck plus ca de anul asta se baga si trenuri private intre Viena si Salzburg deci nu prea e asa...

M-am interesat si eu cum sunt transporturile rutiere.

In Ungaria si Polonia sunt companii rutiere de tranport persoane administrate de stat care sunt obligate sa aibe acelasi tarif ca al trenurilor.
In Austria, Germania sunt putine companii de transport rutier de persoane si au tarife foarte apropiate de cele ale transportului feroviar.


DOAR IN ROMANIA FIRMELE DE TRANSPORT RUTIER DE PERSOANE SUNT LASATE LIBERE CA PASAREA CERULUI. Si mai enervant este ca intre localitatile unde nu este cale ferata trifele sunt la nivelul celor de tren accelerat si sunt puse doar 2-5 pe zi, in schimb unde sunt caii ferate au pus microbuze si autocare la fiecare ora (sau cateva pe ora)........

bine ca in ultima luna s-au scumpit si acolo tarifele, dupa majorarea de 18% de la CFR CALATORI.
Sus In jos
tuborgtnp

tuborgtnp


Numarul mesajelor : 166
Varsta : 34
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5263
Data de inscriere : 05/12/2010

Mersul trenurilor 2011-2012 - Pagina 13 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012   Mersul trenurilor 2011-2012 - Pagina 13 Icon_minitimeMier 19 Oct 2011, 20:29

razvan - trenuri a scris:
popovici a scris:
karpaty a scris:
Ce ar fi daca am pune trenuri pe anumite rute ca asa vrea fiecare persoana , trenurile sunt puse pe rute astfel sa deserveasca cat mai bine si o mai mare masa de oameni nu se pot baga trenuri pentru 1-2-3 persoane ca vrea x si y sa aibe tren din CT la Brasov la ora 10 . Trebuie sa fim putin realisti totusi .

Vedeti , exact asta era mentalitatea si gandirea pe care o aducea in discutie Mihaiuc ...
Sper ca nu ai omis din cugetare si faptul ca zona metropolitana Constanta are vreo 450000 locuitori iar M800 face in sezon incasari cam cat fac alte magistrale in cativa ani !

Adrian, dupa cate stiu eu sunt si curse auto intre Viena si Salzburg/Innsbruck plus ca de anul asta se baga si trenuri private intre Viena si Salzburg deci nu prea e asa...

M-am interesat si eu cum sunt transporturile rutiere.

In Ungaria si Polonia sunt companii rutiere de tranport persoane administrate de stat care sunt obligate sa aibe acelasi tarif ca al trenurilor.
In Austria, Germania sunt putine companii de transport rutier de persoane si au tarife foarte apropiate de cele ale transportului feroviar.


DOAR IN ROMANIA FIRMELE DE TRANSPORT RUTIER DE PERSOANE SUNT LASATE LIBERE CA PASAREA CERULUI. Si mai enervant este ca intre localitatile unde nu este cale ferata trifele sunt la nivelul celor de tren accelerat si sunt puse doar 2-5 pe zi, in schimb unde sunt caii ferate au pus microbuze si autocare la fiecare ora (sau cateva pe ora)........

bine ca in ultima luna s-au scumpit si acolo tarifele, dupa majorarea de 18% de la CFR CALATORI.

in Franta de ex, nu prea sunt permise cosciugele pe roti, doar in orase ca transport local.pai normal ca ii lasa, daca au dat spaga... sa ne b.... .... in el de sistem corupt si in cei ce permit acest sistem.
Sus In jos
http://pasionatiferoviari.ro
mihaiuc




Numarul mesajelor : 267
Reputatie : 5520
Data de inscriere : 14/07/2010

Mersul trenurilor 2011-2012 - Pagina 13 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012   Mersul trenurilor 2011-2012 - Pagina 13 Icon_minitimeMier 19 Oct 2011, 21:52

razvan - trenuri a scris:


M-am interesat si eu cum sunt transporturile rutiere.
In Ungaria si Polonia sunt companii rutiere de tranport persoane administrate de stat care sunt obligate sa aibe acelasi tarif ca al trenurilor.
In Austria, Germania sunt putine companii de transport rutier de persoane si au tarife foarte apropiate de cele ale transportului feroviar.
DOAR IN ROMANIA FIRMELE DE TRANSPORT RUTIER DE PERSOANE SUNT LASATE LIBERE CA PASAREA CERULUI. Si mai enervant este ca intre localitatile unde nu este cale ferata trifele sunt la nivelul celor de tren accelerat si sunt puse doar 2-5 pe zi, in schimb unde sunt caii ferate au pus microbuze si autocare la fiecare ora (sau cateva pe ora)........
bine ca in ultima luna s-au scumpit si acolo tarifele, dupa majorarea de 18% de la CFR CALATORI.

Ceea ce spui este absolut fals, nu stiu unde te-ai interesat. Lucrez in domeniul transporturilor, si am si legislatia si conditiile de transport in tot UE (+EEA +candidati +EAP +cateva alte tari).

In Ungaria, transportul interurban rutier este reglementat de Volán, o Asociatie Profesionala girata de stat (un fel de patronat-sindicat al autobuzistilor). Grupeaza 58 de companii, o parte de stat (putine), o parte in proprietate mixta (un anumit procent consiliile locale ale diverselor localitati, un anumit procent privati), restul private.

Pentru ca primesc subventii, acestia au tarifele reglementate de stat si sunt obligati sa ofere anumite rute si frecvente. Dar sunt MULT mai ieftine ca MAV - cu trenul, Budapesta - Szeged costa 3360 Ft - 3720 Ft. Sunt trenuri din ora in ora. Cu Volán, costa aproximativ 2800 Ft.

Exista si firme in afara Volán, dar sunt putine, din trei motive: Volan are tarife sub ce poate oferi concurenta, din cauza statului, Budapesta percepe taxe mari pentru accesul in autogari (in afara de serviciile minime Volán obligatorii din pachetul social), si Budapesta e destinatia preferata a majoritatii populatiei, gradul de motorizare personala in Ungaria e unul din cele mai ridicat din Europa de Est. Sunt insa populare in transportul international de persoane, mult mai populare ca trenul.

In Polonia, transportul interurban rutier este privat si este mai putin reglementat ca in Romania. Exista inclusiv dube si dubari. Singurele obligatii sunt cele de siguranta.

In Romania, transportatorii rutieri NU sunt liberi ca pasarea cerului. In principiu exista doua feluri de transport - interjudetean si judetean. Pentru ambele, rutele si frecventele sunt controlate si oferite de ARR. N-ai licenta si grafic, nu poti efectua cursa. Asa ca... nu poti sa te duci sa-ti iei un harb uzat, sa-ti scrii pe el Mangalia - Arad, si sa-l pui pe sosea. Iti trebuie sa existe ruta la ARR, apoi s-o castigi tu (confortul vehiculului conteaza), si abia apoi poti circula.

Romania, de altfel, are unul din cele mai reglementate sectoare ale transportului rutier din UE. Nu este neaparat organizat eficient (s-ar putea foarte usor, si se va realiza - nu trebuie decat fortate autogarile sa aiba un anumit standard minim si pretul, traseul si ruta afisate intr-un motor ARR la care se lucreaza - acum exista un 'mers al autobuzelor', inclusiv de unde pleaca, ora, zilele de lucru, dar e impartit in cateva sute de foi excel pe site-ul ARR). Dupa asta, transportul rutier in RO va fi chiar civilizat. Citeste ORDIN Nr. 1892 din 17 octombrie 2006 pentru aprobarea Normelor privind organizarea şi efectuarea transporturilor rutiere şi a activităţilor conexe acestora.
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14503
Data de inscriere : 08/01/2011

Mersul trenurilor 2011-2012 - Pagina 13 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012   Mersul trenurilor 2011-2012 - Pagina 13 Icon_minitimeMier 19 Oct 2011, 22:10

karpaty a scris:
maryus74 a scris:
The Legend a scris:
Trenuri cu oprire in Orsova :

Tren international 360 la ora 02:01 ; 361 la ora 00:36.

Trenuri Intercity :

591 la ora 10:41
592 la ora 09:19
593 la ora 20:50
594 la ora 18:47

Trenuri InterRegio :

1691 la ora 15:58
1692 la ora 08:07
1693(fost 693) la ora 18:00
1694(fost 694) la ora 17:14
1695(acest tren fost 695 va circula combinat cu fostul 1693) : 04:11
1696(acest tren fost 696 va circula combinat cu fostul 1694) : 01:31
Nu au cum sa circule combinate, actualul 1693 se va limita la Craiova (tren 1597 din decembrie ora pl 19.45 aceeasi ca acum), si se intoarce a doua zi la Buc ora 17.10 cu tren 1596 , posibil sa aibe statia de domiciliu Craiova, practic din limitarea lui 1693 si anularea lui 1694 se castiga o garnitura ce va fi folosita la alt tren.

Probabil a vrut sa spuna ca 1695 va avea mai multe vagoane fata de ce are acum 695 .
Mai mult de 11 vag nu va avea.

PS: am pretentii atat la tine cat si la mihaiuc vizavi de pretul calatoriei valabile de la noul mers, pai cum sa dea inapoi fratilor, in ce tara traiti? hai ca e cea mai tare poanta pe care am auzito, si doamna Boagiu ce face? ieftineste calatoria? adica confortul de la ex-rapidele din decembrie 2011 devine la pret de accel? un exemplu comparam confortul tr IR 1571 (vag etajate) cu tr IR 1661 ( 661 de azi) ? sau cu alte rapide de azi dar retrogradate la rang din decembrie.
Sus In jos
popovici
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 1098
Varsta : 49
Localizare : Austria - Germania - Romania
Reputatie : 6049
Data de inscriere : 10/05/2011

Mersul trenurilor 2011-2012 - Pagina 13 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012   Mersul trenurilor 2011-2012 - Pagina 13 Icon_minitimeMier 19 Oct 2011, 22:26

maryus74 a scris:
karpaty a scris:
maryus74 a scris:
The Legend a scris:
Trenuri cu oprire in Orsova :

Tren international 360 la ora 02:01 ; 361 la ora 00:36.

Trenuri Intercity :

591 la ora 10:41
592 la ora 09:19
593 la ora 20:50
594 la ora 18:47

Trenuri InterRegio :

1691 la ora 15:58
1692 la ora 08:07
1693(fost 693) la ora 18:00
1694(fost 694) la ora 17:14
1695(acest tren fost 695 va circula combinat cu fostul 1693) : 04:11
1696(acest tren fost 696 va circula combinat cu fostul 1694) : 01:31
Nu au cum sa circule combinate, actualul 1693 se va limita la Craiova (tren 1597 din decembrie ora pl 19.45 aceeasi ca acum), si se intoarce a doua zi la Buc ora 17.10 cu tren 1596 , posibil sa aibe statia de domiciliu Craiova, practic din limitarea lui 1693 si anularea lui 1694 se castiga o garnitura ce va fi folosita la alt tren.

Probabil a vrut sa spuna ca 1695 va avea mai multe vagoane fata de ce are acum 695 .
Mai mult de 11 vag nu va avea.

PS: am pretentii atat la tine cat si la mihaiuc vizavi de pretul calatoriei valabile de la noul mers, pai cum sa dea inapoi fratilor, in ce tara traiti? hai ca e cea mai tare poanta pe care am auzito, si doamna Boagiu ce face? ieftineste calatoria? adica confortul de la ex-rapidele din decembrie 2011 devine la pret de accel? un exemplu comparam confortul tr IR 1571 (vag etajate) cu tr IR 1661 ( 661 de azi) ? sau cu alte rapide de azi dar retrogradate la rang din decembrie.

Materialul rulant se va schimba si el de la noul mers , etajatele ex DDR sunt retrogradate la regio iar acvilele vor fi pe regioexpres .
In alta ordine de idei , Mihaiuc cam are dreptate in ceea ce priveste tarifele , este foarte posibil sa vedem tarife mai scazute la IR decat la actualele Rapid iar trenurile regio si regioexpres sa fie mai scumpe decat personalele actuale . Inca se discuta ce si cum si nu s-a luat nici o decizie insa acesta este trendul..
Cu confortul e alta treaba , am avut destule anomalii mersul trecut si sunt promisiuni ca de la mersul nou sa nu se repete. Adica confortul sfie clar pe rang de tren astfel incat clientul sa plateasca exact ceea ce primeste si nu altceva.



Ultima editare efectuata de catre popovici in Mier 19 Oct 2011, 22:30, editata de 2 ori
Sus In jos
http://bostanescuosuge.com
redeme
V.I.P Member
V.I.P Member
redeme


Numarul mesajelor : 1081
Localizare : Iasi
Reputatie : 6119
Data de inscriere : 06/03/2011

Mersul trenurilor 2011-2012 - Pagina 13 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012   Mersul trenurilor 2011-2012 - Pagina 13 Icon_minitimeMier 19 Oct 2011, 22:28

mihaiuc a scris:
In Romania, transportatorii rutieri NU sunt liberi ca pasarea cerului. In principiu exista doua feluri de transport - interjudetean si judetean. Pentru ambele, rutele si frecventele sunt controlate si oferite de ARR. N-ai licenta si grafic, nu poti efectua cursa. Asa ca... nu poti sa te duci sa-ti iei un harb uzat, sa-ti scrii pe el Mangalia - Arad, si sa-l pui pe sosea. Iti trebuie sa existe ruta la ARR, apoi s-o castigi tu (confortul vehiculului conteaza), si abia apoi poti circula.
Da, dar sunt și pirați care fac exact lucruri de genul ăsta... E destulă panaramă pe Iași - Bârnova/Grajduri/Scânteia (vă amintiți de accidentul care s-a produs cu ceva timp în urmă, când un Regio a izbit un microbuz lăsând nu puțini morți...), Iași - Gorban/Cozmești etc.

Apoi, să nu mai spun că pleacă din oră în oră aproape(vorbesc de ziuă), autobuze SH folosite anterior in transportul URBAN (in DE), pe relația Iași - Holboca - Mânzătești - Ungheni - Bosia, foarte aproape de piața Nicolina (și de Kaufland) și exact în drumul spre gară... Laughing
Sus In jos
calin941-2

calin941-2


Numarul mesajelor : 94
Varsta : 33
Localizare : Comanesti/Goioasa
Reputatie : 5280
Data de inscriere : 30/10/2010

Mersul trenurilor 2011-2012 - Pagina 13 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012   Mersul trenurilor 2011-2012 - Pagina 13 Icon_minitimeMier 19 Oct 2011, 22:59

Si pana la urma livretele la tr regio sunt gata???sau cand vor aparea?in special pentru regionala Galatia daca are cineva v-as fi recunoscator daca mi-l puteti da.daca nu se poate pune pe forum poate mi-l puteti da pe mess la adresa calin_gropation91@yahoo.com
Sus In jos
Alex Avram
User Dezactivat
User Dezactivat
Alex Avram


Numarul mesajelor : 2610
Varsta : 30
Localizare : FETESTI-langa gara unde se aud non-stop goarne+glasu rotilor de tren
Reputatie : 8375
Data de inscriere : 20/06/2009

Mersul trenurilor 2011-2012 - Pagina 13 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012   Mersul trenurilor 2011-2012 - Pagina 13 Icon_minitimeJoi 20 Oct 2011, 22:19

popovici a scris:
mihaiuc a scris:
Grila de tarife e inca in lucru, si sunt certuri (nu discutii) despre cum o sa arate. Cert este ca biletele de Regional or sa fie mai scumpe ca biletele de Personal, semnificativ chiar pentru distante mai mari de 50 km.


Se pare ca noul mers nu aduce o schimbare majora si o ordine pe care o asteptam cu totii . Vor fi in continuare trenuri regio care vor rula 200 km iar noile ranguri de tren nu vor respecta intocmai viteza medie impusa prin ordin ministerial .
Per total apare un plus evident fata de anii trecuti insa dezamagirea este mare avand in vedere asteptarile .
Stii cumva daca se vor introduce trenuri regioexpres de la noul mers si ai idee cam cum vor arata ele (numar opriri , timp de mers) pe M300 si M800 ? Va mai exista regio pe Bucuresti-Constanta ?
Pai cum sa nu mai existe?macar minim 11-12 acolo ca o sa fie teroare fara personale(regio)
Sus In jos
popovici
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 1098
Varsta : 49
Localizare : Austria - Germania - Romania
Reputatie : 6049
Data de inscriere : 10/05/2011

Mersul trenurilor 2011-2012 - Pagina 13 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012   Mersul trenurilor 2011-2012 - Pagina 13 Icon_minitimeJoi 20 Oct 2011, 22:44

Pai da , ca in prezent e doar unul si ala pana la Obor , probabil ca 10-12 ar fi numai bune ca sa bage CFR-ul in cosciug daca le vrei cap-coada ! Evident ca este probabilitatea mai mare sa nu mai circule nici macar un regio cap coada si evident ca vor fi mai degraba trenuri regioexpres . Sa bagi un regio care sa faca 4 ore pe o linie noua de viteza este cel putin spus jenant !

Eu unul sunt 101% impotriva trenurilor regio pe distante mai mari de 120 km daca vrem sa ne gandim la progres si la scaderea timpilor de mers per tren. Trenurile regio ar trebui gandite ca trenuri naveta in jurul marilor orase si doar la orele cand este intr-adevar nevoie de ele , ca si conexiuni .
Surprinzator pentru mine este si faptul ca de la noul mers vor fi pe M800 asa de multe IR si asa de putine IC , desi timpii sunt tot pe-acolo ! In plus , IR de 120km/h pe M800 este dovada de tembelism , daca tot ai linie noua baga IC , IR si REX cu 140 si lasa 120km/h doar pe RE !
O sa spuna cineva ca nu exista material rulant insa nu tine , materialul rulant de 140-160 este folosit pe linii de 100 ca de obicei !


Ultima editare efectuata de catre popovici in Joi 20 Oct 2011, 23:08, editata de 1 ori
Sus In jos
http://bostanescuosuge.com
ionutz72
V.I.P Member
V.I.P Member
ionutz72


Numarul mesajelor : 1030
Varsta : 52
Localizare : Prin zona...
Reputatie : 6453
Data de inscriere : 30/03/2010

Mersul trenurilor 2011-2012 - Pagina 13 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012   Mersul trenurilor 2011-2012 - Pagina 13 Icon_minitimeJoi 20 Oct 2011, 23:03

Dupa noul mers, este in proiect,cica, biletul combinat cu mai multe schimburi de tren.
Ceva de genul daca schimbi 4 trenuri/legaturi pe acelasi bilet, reducere de 25%, la 3 trenuri mai putin %.
Sper ca intelegeti ideea.Plus multe astfel de combinatii...Ramane de vazut Razz
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24325
Data de inscriere : 05/10/2010

Mersul trenurilor 2011-2012 - Pagina 13 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012   Mersul trenurilor 2011-2012 - Pagina 13 Icon_minitimeJoi 20 Oct 2011, 23:09

ionutz72 a scris:
Dupa noul mers, este in proiect,cica, biletul combinat cu mai multe schimburi de tren.
Ceva de genul daca schimbi 4 trenuri/legaturi pe acelasi bilet, reducere de 25%, la 3 trenuri mai putin %.
Sper ca intelegeti ideea.Plus multe astfel de combinatii...Ramane de vazut Razz

Pai sa faca de macar ceva minim de kilometri ca asa si eu pana la TG Jiu merg cu 3 personale si is 120 de km!!
Sus In jos
ionutz72
V.I.P Member
V.I.P Member
ionutz72


Numarul mesajelor : 1030
Varsta : 52
Localizare : Prin zona...
Reputatie : 6453
Data de inscriere : 30/03/2010

Mersul trenurilor 2011-2012 - Pagina 13 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012   Mersul trenurilor 2011-2012 - Pagina 13 Icon_minitimeJoi 20 Oct 2011, 23:15

Intru mai rar pe aici, nu stiu daca s-a postat.Noile livrete pe reginala Bv, cu mentiunea ca nu sunt definitivate:
http://www.Upload.RO.IM/upload/DOWNLOAD/8d3c02351/LIVRETE (1).rar
http://www.megafileupload.com/en/file/330172/LIVRETE--1--rar.html
Sus In jos
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22394
Data de inscriere : 06/12/2009

Mersul trenurilor 2011-2012 - Pagina 13 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012   Mersul trenurilor 2011-2012 - Pagina 13 Icon_minitimeJoi 20 Oct 2011, 23:24

ionutz72 a scris:
Dupa noul mers, este in proiect,cica, biletul combinat cu mai multe schimburi de tren.
Ceva de genul daca schimbi 4 trenuri/legaturi pe acelasi bilet, reducere de 25%, la 3 trenuri mai putin %.
Sper ca intelegeti ideea.Plus multe astfel de combinatii...Ramane de vazut Razz

Bine ar fi sa faca cumva sa fie plecare x sosire y fara sa iti impuna ei ce trenuri sa iei sa poti schimba si 5 trenuri ca asa vrea calatorul cum era inainte luai biletul si pe parcurs schimbai si 10 trenuri . Asa e normal .

_________________
595423Mersul trenurilor 2011-2012 - Pagina 13 Bdeem_8496_aMersul trenurilor 2011-2012 - Pagina 13 Bdeem_8496_aMersul trenurilor 2011-2012 - Pagina 13 Bdeem_8496_a
Sus In jos
ionutz72
V.I.P Member
V.I.P Member
ionutz72


Numarul mesajelor : 1030
Varsta : 52
Localizare : Prin zona...
Reputatie : 6453
Data de inscriere : 30/03/2010

Mersul trenurilor 2011-2012 - Pagina 13 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012   Mersul trenurilor 2011-2012 - Pagina 13 Icon_minitimeJoi 20 Oct 2011, 23:34

E vorba de biletele la case ce emit in format electronic, si nu exista posibilitatea de calatorie cu un singur tren.
Ceva de genul...Ramane de vazut
Sus In jos
cardinal

cardinal


Numarul mesajelor : 3335
Reputatie : 8739
Data de inscriere : 08/04/2010

Mersul trenurilor 2011-2012 - Pagina 13 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012   Mersul trenurilor 2011-2012 - Pagina 13 Icon_minitimeVin 21 Oct 2011, 01:01

120 km ?
lasa si tu macar 140 acolo
ar insemna ca personalele Buzau Bucuresti si Buzau Galati sa fie bye bye
Mad
Sus In jos
Continut sponsorizat





Mersul trenurilor 2011-2012 - Pagina 13 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012   Mersul trenurilor 2011-2012 - Pagina 13 Icon_minitime

Sus In jos
 
Mersul trenurilor 2011-2012
Sus 
Pagina 13 din 66Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 39 ... 66  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Mersul Trenurilor 2011-2012
» Mersul trenurilor 2011-2012
» Mersul trenurilor 2012-2013 (3)
» PANOURI CU MERSUL TRENURILOR DIN GARI
» Modificari in Mersul Trenurilor 2011-2012

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: TRENURILE DIN ROMANIA :: MERSUL SI COMPUNEREA TRENURILOR-
Mergi direct la: