|
| Mersul trenurilor 2011-2012 | |
|
+85rich1974 M.I.C.I. user dezactivat... alexmorph3us marius_m Vlad Scoop orestte Caravelle_Zg saint Marius Iulian billy752-istu andreikiki ATM 060DA1076 cnusi cristi CFR Razvan Tudor manuela dandel Dr2005 DAS 2011 Saruman Balto augustin_ciuraru alex03bv clauadrian24 dragutz_blue2010 Zoli bubu Silver get. marissa kristi kkk mtk puscasflaviu ionutz72 popovici Marius v43v63 COSTACHE MIHAIL petre112 Karl ovivi decward redeme nenuandrei halmarius 1nt3rp0l_106 Ryan Anderson iDorin tuborgtnp Costin.H Nk11 Adrian78 bostanesku gigel Luna eu Cobra IonutCFR2009 cardinal Vitosa ravers75 AlexD traian mihaiuc Jhonyla ionutz85 marius_catalin84 lovekomotive Alex Avram cont inactiv Ionutz cortexedge rizelgeorgel2004 calin941-2 Adisoft1991s iuli.hard razvan - trenuri bogdan srl DUAL George33 The Legend Nesebar AndiCFR 89 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
ovivi
Numarul mesajelor : 32 Varsta : 27 Localizare : Sibiu Reputatie : 4917 Data de inscriere : 11/07/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012 Dum 13 Noi 2011, 21:22 | |
| - AlexD a scris:
- Mie mi-ar fi placut ca orice tren sa aiba in componenta numarul de vagoane calculat dupa numarul de bilete vandute iar daca trenul are 2 vagoane si calatori pentru cat 7 vagoane sa se descurce, poate asa se educa lumea. Bineinteles daca blatistii intreaba de ce sunt atat de putine vagoane CFR sa explice clar ca atatea bilete s-au vandut.
dar daca inainte cu o ora de plecare se mai cumpara de ex 150 locuri....atunci iaa ni bine! :d |
| | | Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8301 Data de inscriere : 18/03/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012 Dum 13 Noi 2011, 21:40 | |
| Eu zic ca ar trebui toate de la Arad, nu doar din Bucuresti. Si nu 20-49. Oricum cele 3 din Bucuresti se ataseaza doar in sezonul estival. |
| | | razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8366 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: da Dum 13 Noi 2011, 21:57 | |
| - Luna a scris:
- Eu zic ca ar trebui toate de la Arad, nu doar din Bucuresti. Si nu 20-49. Oricum cele 3 din Bucuresti se ataseaza doar in sezonul estival.
Nu sunt multi calatori pentru a se justifica inca trei vagoane in extrasezon. |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14503 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012 Dum 13 Noi 2011, 22:28 | |
| - Luna a scris:
- Eu zic ca ar trebui toate de la Arad, nu doar din Bucuresti. Si nu 20-49. Oricum cele 3 din Bucuresti se ataseaza doar in sezonul estival.
Sunt ptr 1682 si de la 1681. Din decembrie 2011 astea 3 sunt atasate permanent, n-ar fi exclus de la vara sa fie si 5. Eu zic sa te mai interesezi pe ici pe colo si dupa aia sa adaugi ceva, vorbim din decembrie pe tema asta daca vrei. |
| | | razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8366 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: ? Lun 14 Noi 2011, 00:09 | |
| Vedeti si voi ce observ eu? Daca ne uitam pe INFOFER nu putem pune data de 14 decembrie pentru a cauta trenuri. Pana acum mereu dupa ora 24.00 aparea automat si ziua respectiva din luna urmatoare. Deci inseamna ca astazi sau maine vom afla noul mers la trenurilor si tarifele aferente. |
| | | ionutz72 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1030 Varsta : 52 Localizare : Prin zona... Reputatie : 6453 Data de inscriere : 30/03/2010
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012 Lun 14 Noi 2011, 00:23 | |
| Noul mers intra in vigoare din 11.12.2011 |
| | | razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8366 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: da Lun 14 Noi 2011, 00:29 | |
| Gata acum putem vedea data de 14 decembrie cu trenurile din prezent. |
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012 Lun 14 Noi 2011, 05:33 | |
| @ maryus74 - de unde sti ca garnitura lui 3003 va fi cu 3024 apoi cu 3023 si 3006 ??
Daca sti din surse sigure e bine, intreb ptr ca in prezent si in anii trecuti 3023/3024 ( fostul 3028 ) are 3 vag si calatori cat pentru 1,75 vag. Iar 3003 acum are 3 vagoane dar vinerea are 4-5 etajate, iar acum ultima vineri pe 11.11.2011 a avut 6 etajate. Anii trecuti 3005 ( noul 3003 ) se intorcea de la Brasov la PL.Sud ca 3028 ( noul 3024 ) apoi dimineata pleca spre Bucuresti ca 5020 nu din nou spre Brasov. Mie greu sa cred ca 3024 va fi din 4-5 etajate si 3023 la fel cand sunt calatori numai ptr 1 etajat.
TFG cred ca va avea ceva clientii tinand cont ca cel putin 15206 are o ora buna de circulatie, cu cateva minute inaintea lui 3004, va fi folosit de cei fara abonamente, iar 15208 va avea succes duminica, 15207 si 15209 slabe sanse pe intreaga relatie pana la PL.Sud se aduna de-o ciorba.
In prezent 1632 Oradea-Brasov-Buc.Nord-Constanta cu grupa Sibiu-Constanta are 8 vag de clasa pe relatia Brasov-Buc.Nord-Constanta 20-49, 19-55, 20-49 + 20-49, 19-54, 20-49 + 20-49, 20-49.
Sunt atatia calatori in eztrasezon pe sectorul Buc.Nord-Constanta la acest tren de are 8 vagoane ?? Intreb ptr ca in anii trecuti in extrasezon se limita la Bucuresti nu mergea pana la Constanta. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012 Lun 14 Noi 2011, 09:56 | |
| - paall a scris:
- TFG cred ca va avea ceva clientii tinand cont ca cel putin 15206 are o ora buna de circulatie, cu cateva minute inaintea lui 3004, va fi folosit de cei fara abonamente, iar 15208 va avea succes duminica, 15207 si 15209 slabe sanse pe intreaga relatie pana la PL.Sud se aduna de-o ciorba.
Să nu uităm că astea vor fi Re cu mers de IR, iar abonamentele costă cam cât cele de CFR. Sper totuşi să nu aibă soarta trenurilor Cluj - Timişoara de anul trecut, care sunt în livret dar fizic nu sunt, că nu există material rulant. Dealtfel, noul mers are 2 perechi zilnice Cluj - Tg. Mureş, una Cluj - Caransebeş şi astea 2 Buzău - Bucureşti. De bun gust ar fi un Galaţi - Bucureşti în aceleaşi condiţii (preţ mic, viteză mare), dar mă îndoiesc că va accepta CFR aşa ceva. Marea problemă e că TFC mai aşteaptă un singur automotor de la Cluj (doar dacă nu cumva se mai aranjază nişte VT614 ca 1401 din cele 5 - 6 care sunt în lucru la Remarul), care automotor sigur nu poate să facă 3 rute atât de diferite. În schimb, pe Cluj - Oradea TFC a luat deja mulţi din clienţii CFR (dar tot sunt destui care se înghesuie în Desiro la rang de Acc), Odată cu introducerea exclusiv de Desiro pe trenurile din zonă (mă rog, pe majoritatea), inclusiv la IC, şi cu creşterea tarifelor, e posibil să fie mai mulţi care să aleagă automotoarele TFC, care parcurg distanţa tot în 3 ore, au bilet mai ieftin şi sunt şi ceva mai încăpătoare (minus: n-au climatizare, dar temperaturile în zonă nu sunt aşa de ridicate vara). _________________ :TTT:
|
| | | Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8301 Data de inscriere : 18/03/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012 Lun 14 Noi 2011, 11:56 | |
| Sunt sa stii. Circul des cu trenurile astea si vad ca sunt calatori si in extrasezon. In cursu saptamanii sunt si zeci daca nu 100-200 de navetisti ce fac naveta la Bucuresti cu 1822, pe langa calatorii pe distante mari. - razvan - trenuri a scris:
Nu sunt multi calatori pentru a se justifica inca trei vagoane in extrasezon. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012 Lun 14 Noi 2011, 12:10 | |
| - karpaty a scris:
- Nu nu este adevarat , preturile la IR vor fi media dintre A si R adica IR va fi ceva mai scump fata de Acc si ceva mai ieftin decat R
Oricum rangul de tren Rapid era numa la diferenta de pret exemplu Bucuresti Timisoara la accelerat era 79 de lei la Rapid 106 lei pentru 2-3 minute cu cat ajungea mai repede Rapidul si foarte aproape de tarifele de IC 115lei..Deci daca vor face o medie ,asta ar insemna un pret de 92 de lei la noile trenuri IR deci tot noi calatorii vom avea de suferit..Mai bine transformau rapidele in trenuri Express cum erau prin anii 95-96 |
| | | Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8301 Data de inscriere : 18/03/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012 Lun 14 Noi 2011, 13:07 | |
| Expresurile ce opriri/tarife aveau ? Nu imi amintesc nimic de ele, desii cred ca am mers cel putin odata cu unu. Care era diferenta intre Accelerat, Rapid, Intercity si Express ? |
| | | manuela
Numarul mesajelor : 603 Reputatie : 5411 Data de inscriere : 03/11/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012 Lun 14 Noi 2011, 13:12 | |
| - Luna a scris:
- Expresurile ce opriri/tarife aveau ? Nu imi amintesc nimic de ele, desii cred ca am mers cel putin odata cu unu. Care era diferenta intre Accelerat, Rapid, Intercity si Express ?
inainte de a se chema intercity,s-au chemat expres. exemple: ,,stefan cel mare,, iasi-bacau-focsani-buzau-ploiesti sud -bucuresti nord-4 vagoane clasa 2,2 vagoane clasa 1 si vag restaurant pleca la 16,30 din iasi tren expres de noapte iasi-suceava-campulung mold.-mestecanis-vatra dornmei-bai-dej-cluj-alba-deva-arad-timisoara nord.3 vagoane dormitor,2 vagoane cuseta,2 vag clasa 2,1 vagoanm clasa 1 si un bar |
| | | Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8301 Data de inscriere : 18/03/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012 Lun 14 Noi 2011, 14:56 | |
| Deci nu e nimic deosebit, eu credeam ca e un fel de personal (regio express). Daca cumva si Oltenia Express a fost am circulat cu el de 2 ori acum vreo 10 ani, parca avea si muzica in compartimente. |
| | | popovici Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 1098 Varsta : 49 Localizare : Austria - Germania - Romania Reputatie : 6049 Data de inscriere : 10/05/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012 Lun 14 Noi 2011, 15:14 | |
| Rangul de tren ,,expres'' a fost chiar ceva deosebit in Romania si a existat chiar si inainte de revolutie... Departe de a fi comparat cu intercity de acum si mai degraba cu un IC german din anii 80' , trenul expres iesea in evidenta prin numarul foarte mic de opriri dar si prin excelenta viteza comerciala pe care o scotea , de invidiat pe atunci chiar si de alte tari europene. Cateva exemple de exprese din anii 1995 pe relatii : Constanta-Bucuresti Nord-Brasov(fara oprire Constanta-Bucuresti Nord) Constanta-Bucuresti Nord-Craiova-Tg Jiu (fara oprire Constanta-Bucuresti Nord si Bucuresti Nord-Craiova) Bucuresti Nord-Bacau-Suceava Nord (intre Bucuresti si Bacau fara oprire !!!!) Nu ar fi rau daca CFR sau o alta companie s-ar gandi din nou la astfel de trenuri ... |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012 | |
| |
| | | | Mersul trenurilor 2011-2012 | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |