|
| Mersul trenurilor 2011-2012 | |
|
+85rich1974 M.I.C.I. user dezactivat... alexmorph3us marius_m Vlad Scoop orestte Caravelle_Zg saint Marius Iulian billy752-istu andreikiki ATM 060DA1076 cnusi cristi CFR Razvan Tudor manuela dandel Dr2005 DAS 2011 Saruman Balto augustin_ciuraru alex03bv clauadrian24 dragutz_blue2010 Zoli bubu Silver get. marissa kristi kkk mtk puscasflaviu ionutz72 popovici Marius v43v63 COSTACHE MIHAIL petre112 Karl ovivi decward redeme nenuandrei halmarius 1nt3rp0l_106 Ryan Anderson iDorin tuborgtnp Costin.H Nk11 Adrian78 bostanesku gigel Luna eu Cobra IonutCFR2009 cardinal Vitosa ravers75 AlexD traian mihaiuc Jhonyla ionutz85 marius_catalin84 lovekomotive Alex Avram cont inactiv Ionutz cortexedge rizelgeorgel2004 calin941-2 Adisoft1991s iuli.hard razvan - trenuri bogdan srl DUAL George33 The Legend Nesebar AndiCFR 89 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
popovici Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 1098 Varsta : 49 Localizare : Austria - Germania - Romania Reputatie : 6049 Data de inscriere : 10/05/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012 Mar 18 Oct 2011, 20:55 | |
| Apropo's , daca este cineva in posesia livretelor de Bucuresti si Constanta rog mesaj privat , ma intereseaza in special mersul trenurilor 2012 pe M800 SI M300 regio si regioexpres atat pentru CFR cat si Regiotrans . Multumesc anticipat ! |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012 Mar 18 Oct 2011, 21:40 | |
| - maryus74 a scris:
- The Legend a scris:
- Trenuri cu oprire in Orsova :
Tren international 360 la ora 02:01 ; 361 la ora 00:36.
Trenuri Intercity :
591 la ora 10:41 592 la ora 09:19 593 la ora 20:50 594 la ora 18:47
Trenuri InterRegio :
1691 la ora 15:58 1692 la ora 08:07 1693(fost 693) la ora 18:00 1694(fost 694) la ora 17:14 1695(acest tren fost 695 va circula combinat cu fostul 1693) : 04:11 1696(acest tren fost 696 va circula combinat cu fostul 1694) : 01:31 Nu au cum sa circule combinate, actualul 1693 se va limita la Craiova (tren 1597 din decembrie ora pl 19.45 aceeasi ca acum), si se intoarce a doua zi la Buc ora 17.10 cu tren 1596 , posibil sa aibe statia de domiciliu Craiova, practic din limitarea lui 1693 si anularea lui 1694 se castiga o garnitura ce va fi folosita la alt tren. Probabil a vrut sa spuna ca 1695 va avea mai multe vagoane fata de ce are acum 695 . |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012 Mar 18 Oct 2011, 21:43 | |
| - Marius a scris:
- Vin si eu cu o intrebare..
Trenurile care pleaca spre Iasi/vin de la Iasi respectiv: 661 (Bucuresti Nord-Iasi) 662 663 664 1662 1661. Au intervenit ceva schimbari in traseu,ori orele de plecare/sosire?? Multumesc!
1661 pleaca la 12:00 fostul 661 1663 pleaca 16:05 fostul 1661 1667 pleaca 23:00 fostul 663 durata calatoriei a mai scazut |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012 Mar 18 Oct 2011, 21:47 | |
| - maryus74 a scris:
- IonutCFR2009 a scris:
- Era prea mare risipa ca 873 sa circule la 15 minute in urma lui 1732 pe distanta Galati - Ploiesti Sud. O miscare buna, faptul ca le-au cuplat, si este si ceva mai ieftin biletul.
Vrei sa spui 872, cat despre ieftinire cred ca glumesti, in decembrie are loc o scumpire ,,pe muteste,, Normal nu ar trebuii sa se scumpeasca , trenurile IR fiind actuale Acc iar Rapidele facute IR ar fi doar o scadere in grad si un bine pentru toti , sa fie mai ieftine putin , chiar sa si scada din pretul de Accelerat de exemplu pdaca acum Acc pe o distanta de 650 km un bilet este de 95 lei , din Decembrie ar fi frumos si bine ca la IR pentru distanta de 650 km sa platim maxim 80 lei , asta e parerea mea si foarte bine ar fi sa fie asa . |
| | | mihaiuc
Numarul mesajelor : 267 Reputatie : 5520 Data de inscriere : 14/07/2010
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012 Mar 18 Oct 2011, 22:01 | |
| Grila de tarife e inca in lucru, si sunt certuri (nu discutii) despre cum o sa arate. Cert este ca biletele de Regional or sa fie mai scumpe ca biletele de Personal, semnificativ chiar pentru distante mai mari de 50 km.
Asta mi s-a spus de la prieteni care lucreaza la mers la CFR:
Preturile de IR vor fi pe o noua grila fata de cea actuala, dar ramane de vazut cum va arata grila. Tot ce pot spune e ca e in lucru, si ca de obicei, sefimea este ultra-conservatoare si nu accepta multe din lucrurile cerute de cei care au lucrat la proiectul mersului.
O gramada de IR-uri propuse au fost respinse pentru ca 'las' ca si asa n-avem vagoane', iar cand cineva spunea 'sa se scoata trenul asta' seful venea si spunea 'pai stii tu baietica de cand circula trenul asta?'.
Macar s-a acceptat ca majoritatea rapidelor sa devina IR-uri si nu IC-uri cum era propus de sefime initial. Dar pentru asta mi s-a spus ca s-a ajuns la Boagiu... |
| | | razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8366 Data de inscriere : 26/05/2011
| | | | AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8690 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012 Mier 19 Oct 2011, 09:25 | |
| In momentul de fata preturile la CFR sunt exorbitante si iti dau un exemplu, decat sa ma duc cu trenul la Slanic (Personalul) mai bine ma duc cu masina proprie(2 persoane) ca tot la banii ai ies asta sa nu mai vorbum de R si IC unde sunt preturi de moguli. Si asta din cauza jigodiilor de nasi care nu isi fac treaba si a blatistilor, preturile sunt mari ca sa acopere putin si din blatisti.
Pretul corect al unui bilet de CFR ar trebui sa fie undeva pe la 50% decat e acum, daca dai la tren 63lei pana la CT corect ar fi 35lei si sa vezi atunci clienti/calatori si mai ales platitori ce multi o sa fie...dar atunci nu or sa mai aiba vagoane, le fel ca asta vara. |
| | | popovici Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 1098 Varsta : 49 Localizare : Austria - Germania - Romania Reputatie : 6049 Data de inscriere : 10/05/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012 Mier 19 Oct 2011, 10:31 | |
| - mihaiuc a scris:
- Grila de tarife e inca in lucru, si sunt certuri (nu discutii) despre cum o sa arate. Cert este ca biletele de Regional or sa fie mai scumpe ca biletele de Personal, semnificativ chiar pentru distante mai mari de 50 km.
Se pare ca noul mers nu aduce o schimbare majora si o ordine pe care o asteptam cu totii . Vor fi in continuare trenuri regio care vor rula 200 km iar noile ranguri de tren nu vor respecta intocmai viteza medie impusa prin ordin ministerial . Per total apare un plus evident fata de anii trecuti insa dezamagirea este mare avand in vedere asteptarile . Stii cumva daca se vor introduce trenuri regioexpres de la noul mers si ai idee cam cum vor arata ele (numar opriri , timp de mers) pe M300 si M800 ? Va mai exista regio pe Bucuresti-Constanta ? |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012 Mier 19 Oct 2011, 11:00 | |
| Nu poti sa te astepti le minuni doar prin schimbarea unor denumiri!!Pana in marketingul si managementul CFR-ului nu vin oamenii tinerii cu spirit de initiativa nu se va schimba nimic..Vom avea aceleasi trenuri compuse din EA-2-3 vagoane cu 20-30 de calatori sau si mai tragic DA-un vagon care fac 120 de kilometri in 3 ore cu vagoane jegoase pe personaluri, nasi care iau spaga,legaturi intre trenuri facute special sa ajunga mai tarziu ca sa pierzi trenul fara legaturi cu orase importante dein Europa Praga Munchen Zurich etc fara tarife competitive si lipsa fidelizarii calatorilor cu carduri de reducere si lista este lunga!!Si in ultimul rand trebui miliarde de euro bagate in infrastructura si material rulant!!
Daca esti CFR Calatori si nu esti in stare sa modifici niste vagoane pentru un confort sporit pentru IC cu scaune de piele internet wireless trenuiau cumparate de la OBB second vagoane business class si vagoane de clasa a1a si ce e asa greu de adoptat un sistem push-pull ar economisi si consumul de energie si ar mai scoate din intarzieri!! |
| | | lovekomotive V.I.P Member
Numarul mesajelor : 751 Varsta : 36 Localizare : Piatra Neamt Reputatie : 6376 Data de inscriere : 20/08/2009
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012 Mier 19 Oct 2011, 11:51 | |
| Actualele 26-16/36-16 pot forma rame push & pull cu un pic de modificari, ce e asa de greu sa-i adauge o cabina la capatul unui vagon plus instalatiile aferente, dupa modelul DB Doppelstock. Se pot modifica multe vagoane ca sa permita circularea in regim push&pull dar nimeni din conducere nu vad sa gandeasca eficient si rational. Cum ziceam si intr-un post anterior, cu noile IR o sa gasim o diversitate de vagoane, probabil garnituri cu 20-49 langa 21-76 ceea ce e frustrant si discriminant in acelasi timp. Ar fi bine sa se mai cumpere niste rame noi hibrid de la Bombardier sau macar Remarul sa se apuce odata de productia lor asa cum se lauda, bineinteles dupa ce se va reabilita infrastructura, ca e jale. |
| | | tuborgtnp
Numarul mesajelor : 166 Varsta : 34 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5263 Data de inscriere : 05/12/2010
| Subiect: salut Mier 19 Oct 2011, 12:35 | |
| da, corect.dar si acum se face o discriminare grosolana, de ex.1741, 1631(merge cu 20-49) 1570 de ex (merge cu 21-70) mi se pare extrem de neplacut sa mergi 16-17 ore cu alti 7 in compartiment, mai ales ca nu are climatizare.si unde mai punem ca ne vor scoate bani mai multi din portofele...(ca na, romanul e mai bogat ca neamtul, cu ghilimele normal). |
| | | popovici Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 1098 Varsta : 49 Localizare : Austria - Germania - Romania Reputatie : 6049 Data de inscriere : 10/05/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012 Mier 19 Oct 2011, 12:54 | |
| - adrian78hd a scris:
- Nu poti sa te astepti le minuni doar prin schimbarea unor denumiri!!
De acord cu tine insa sa vorbim concret pe mersul din 2012 caci pana la alte treburi ne mananca cainii ! Eu sunt constantean si ma enervez ca n-am tren intre 07.20 si 14.00 spre Bucuresti (??!!!!) si nu am legatura cu trenul de Viena care pleaca la 14.30 din Bucuresti . Daca asa vede CFR-ul ideea de tren cadentat si conexiuni inseamna ca am luat-o razna cu totii intr-o tara oricum razna . Deci eu , ca sa plec la Viena cu trenul trebuie sa ma scol la 6.00 , sa iau trenul de 07.20 si sa stau 4 ore in Bucuresti pana la legatura ca asa vrea nu stiu cine care aproba mersul .... Alte anomalii: Daca vreau sa plec pe Valea Prahovei dimineata am tren direct la 05.20 adica cand nici gainile nu se scoala plus bani de taxi obligatoriu ! Sa va dau exemplu cum e facut mersul pe M800 la misto din punct de vedere al conexiunilor , ca poate nu ma credeti...Deci am tren la 07.20 spre Bucuresti care ajunge la 09.53 in Nord dar trenul spre Brasov imi face deja papa tiu-tiu ca e plecat de 3 minute din Nord . Si asta nu e tot...Inca un exemplu de incompetenta avem la ora 14.00 cand daca vrei sa pleci spre Brasov cu legatura din Nord nu prea ai cum pentru ca CFR ne face aceeasi faza . Deci , plec la 14.00 din Constanta , ajung la 16.46 in Nord si trenul spre Brasov tocmai a plecat de 1 minut ! 1 minut fratilor , nu mai mult de 1 minut , si cum poti numi asta daca nu rea credinta , indiferenta si bataie de joc ! Cat despre trenul de Viena , fratilor , sunt 7 ani (SAPTE ANI !) de cand constantenii nu mai au legatura cu acest tren , ei fiind nevoiti sa astepte cu orele legatura pentru ca asa vor niste incompetenti ! Tineti minte anul trecut , la mersul din decembrie au lansat trenuri aproape din 2 in 2 ore Bucuresti-Constanta , apoi au inceput sa le scoata unul cate unul pana au ajuns 5 mari si late puse doar la orele la care fac profit...Deci asta este gandirea comunista a sefilor CFR Calatori de care ne povestea si Mihaiuc , ce rost are sa bage trenuri care sa se plimbe mai mult goale din 2 in 2 ore pe M800 , da-o incolo de fidelizare si castigare a increderii calatorului pentru serviciile CFR ! Am fost de multe ori in Austria cu trenul intre Viena si Salzburg(Insbruck) care este si cea mai importanta si aglomerata ruta de pe-acolo...Credeti-ma pe cuvant , au trenuri din ora in ora iar gradul de ocupare la ore intre 11-16 este destul de scazut (sub 20%) dar asta nu-i face sa ia o decizie nesabuita si sa scoata acele trenuri ! Randamentul si eficienta unei linii se are in vedere per total si nu pe segmente sau ore de calatorie , foarte important este ca clientul sa stie ca are tren din ora in ora (la ore fixe si minut si nu ca la noi , ba pleaca la si 20 , ba la si 25, ba la fix si ajunge chiar si cand nu intarzie fix in momentul in care legaturile ne fac cu mana , ca asa-i mersul CFR) sau din 2 in 2 ore si ca serviciile sunt bune si ajunge la timp ! |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012 Mier 19 Oct 2011, 13:18 | |
| Referitor la trenu CT-BV care pleaca la 5:20 , pai daca intradevar vrei sa mergi la munte sa prinzi o zi intreaga de relaxare si seara sa vi inapoi e foarte bun acest tren , mai faci si ceva efort sa te trezesti dimineata ca doar nu punem trenuri acum la ora 10 ca x si y nu se poate scula de dimineata , si apoi daca nu vrei sa te trezesti dimineata atunci ai trenud e dupamasa ce merge la oradea si te lasa si acela pe valea Prahovei unde platesti si cazare pentru o noapte doua depinde cat te tine buzunaru astfel nu te mai trezesti nici dimineata dormi pana la 12 cand te trezesti faci bagaju si tocmai bine ajungi la gara sa pleci dupamasa . Ce ar fi daca am pune trenuri pe anumite rute ca asa vrea fiecare persoana , trenurile sunt puse pe rute astfel sa deserveasca cat mai bine si o mai mare masa de oameni nu se pot baga trenuri pentru 1-2-3 persoane ca vrea x si y sa aibe tren din CT la Brasov la ora 10 . Trebuie sa fim putin realisti totusi . |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012 Mier 19 Oct 2011, 13:27 | |
| popovici da poate la voi in Austria intre Viena si Salzburg nu mai sunt si cate 3 firma de microbuze sa mearga din jumate in jumate de ora cum e la noi taman cu plecare la 5 minute dupa ce pierzi legatura (coincidenta stranie)..2 rame electrice CAF cu 4 unitati care sa mearga din 3 in 3 ore ajuns la statia de destinatie 20 de minute facut curatenie si inapoi la drum dar la noi tre sa intr vagoanele in revizie sa le frece sa scoata altele si tot asa.. Karpaty popovici se referea ca ar trebui cadentat mersul si puse trenurile in asa fel eu daca ajung de la Brasov la si jumate la si 40 sa am legatura spre Constanta la si 45 spre Craiova la si 50 spre Moldova traim in era sistemelor informatice e asa greu de facut un program care sa le arate rutele cele mai circulate cu legaturile care le deservesc? |
| | | popovici Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 1098 Varsta : 49 Localizare : Austria - Germania - Romania Reputatie : 6049 Data de inscriere : 10/05/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012 Mier 19 Oct 2011, 13:58 | |
| - karpaty a scris:
- Ce ar fi daca am pune trenuri pe anumite rute ca asa vrea fiecare persoana , trenurile sunt puse pe rute astfel sa deserveasca cat mai bine si o mai mare masa de oameni nu se pot baga trenuri pentru 1-2-3 persoane ca vrea x si y sa aibe tren din CT la Brasov la ora 10 . Trebuie sa fim putin realisti totusi .
Vedeti , exact asta era mentalitatea si gandirea pe care o aducea in discutie Mihaiuc ... Sper ca nu ai omis din cugetare si faptul ca zona metropolitana Constanta are vreo 450000 locuitori iar M800 face in sezon incasari cam cat fac alte magistrale in cativa ani ! Adrian, dupa cate stiu eu sunt si curse auto intre Viena si Salzburg/Innsbruck plus ca de anul asta se baga si trenuri private intre Viena si Salzburg deci nu prea e asa... |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012 | |
| |
| | | | Mersul trenurilor 2011-2012 | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |