|
| Lucruri negative (-) la CFR !!! (2) | |
|
+104revenge Tomi13leu EuroNight allred Raduku09 baiazid lifetec spiderpc sytrus Spartan1948 92Dragos roseanu lapsanszkitamas Razvan Tudor Rarau cristirimer Vale_ntin alex1987 Katalin4653 NicuS KQQ Adirmvl vrugby stefan_br Vlad popovici sorin_ncs Kriszti219 debian_alex Radu razvandoru kristi kkk Adisoft1991s vlad170 Goanga Radu Tudor membru inactiv Hurricane bostanescu gigel 060-EA078 cristi CFR dexter23 mureseanu_976 mishu_edm M.I.C.I. cristi ar cont dezactivat . halmarius didinul R936 AndiCFR manuela Laur rizelgeorgel2004 nenuandrei Silver redeme ravers75 lovekomotive alliens Costin.H Grigor tuborgtnp cortexedge COSTACHE MIHAIL Cobra DPS Dr2005 eu ana imfinity Jhonyla srazvi razvan - trenuri cont inactiv andreiutzu mihaiuc ATM romaniaetc nokia2010 040EC100 bostanesku gigel The Legend ionutz72 Andrey_tm Nesebar Alex Avram Vitosa traian Adrian78 Nk11 FeroFan97 Horea36 get. AlexD laur 133 Teodor DUAL alex.alexus.tm IonutCFR2009 TVlad Luna rich1974 cristyadaX Cosmin5 108 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Katalin4653 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1575 Localizare : Braila M 700 Reputatie : 6319 Data de inscriere : 30/12/2011
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (2) Vin 03 Aug 2012, 12:50 | |
| IC582 si alte trenuri pe M800 in loc de 2h jumate cat e trecut in MT ele fac cu o ora mai mult deoarece , controlorul mia , spus ca ce se pune ziua se fura noaptea: relee, si de pe la linie suruburi cabluri,etc, deci de unde viteza de 160/h cand el merge cu 100 din cauza hotilor .mai bine merge pe M1000 cu 120 decat pe M800. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (2) Vin 03 Aug 2012, 13:09 | |
| - halmarius a scris:
- Luna a scris:
- Cand o sa priceapa odata si odata tot romanu ca nu face nici un rau curentu de aer ? Iar cu zburatu in ochi, nasol mai bine te uiti doar in sens invers celui de mers cand scoti capu pe geam la viteze mari.
Sau cel mai bine ai o pereche de ochelari de soare pentru protecție! Sau să nu scoţi deloc capul pe geam. De aia scrie în normele uniforme ă nu ai voie să scoţi capul pe geam, de aia UIC recomandă ca partea mobilă a geamurilor să fie de maxim 15 cm, nu ca la noi unde poţi să şi ieşi pe geam dacă ai chef. _________________ :TTT:
|
| | | nokia2010
Numarul mesajelor : 369 Varsta : 41 Localizare : Bucureşti, Republica Hoţitoare România Reputatie : 5543 Data de inscriere : 28/10/2010
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (2) Vin 03 Aug 2012, 13:14 | |
| De ce 15 şi nu 20? Ca să poţi scoate mai uşor obiectivul foto pe fereastră. Normal e să ştii că la viteze mari şi în curbe nu e bine să scoţi capul pe fereastră. Mai ţin minte că în 2001 sau 2002 când am fost la Slănic Prahova şi eram în etajatul pt. Slănic, am scos capul pe partea stângă. Încă eram pe M300 (adică între Ploieşti Vest şi Buda), iar un tren venea din partea ailaltă; eu nici nu aveam de gând să bag capul înapoi... dar m-a fluierat ăla... puteam să rămân fără cap (la propriu). |
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (2) Vin 03 Aug 2012, 13:50 | |
| Iar incepe povestea geamurilor? mai zicea unu pe aici ca se aruncau si copii pe geam, cum sa nu fie loc intre 2 trenuri pe linia 300? nu sint gabarite de libera trecere? ma iau de cap la propriu cind citesc. Normal ar fi sa se poate deschide geamurile nu sa stai intr-un acvariu ca doar nu circuli cu TGV-ul. |
| | | alex1987
Numarul mesajelor : 283 Reputatie : 4850 Data de inscriere : 28/05/2012
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (2) Sam 11 Aug 2012, 00:12 | |
| Tocmai ce m-am intors din Gara Brasov.Asa nesimtita la caserie nu am pomenit.Insa trecand peste scarba cu care vorbea, ce e mai grav e ca nu a stiut sa dea bilete la ce trebuie. Ma interesa bilet Brasov Targu Mures pentru noaptea asta.Credeti ca a dat la 1647 ? neeh .. a dat la 1641 Ca sa se dea oamenii jos in Deda si sa stea la 4 dimineata mai bine de o ora.Luam biletele petru 3 oameni in varsta, de la tara.Ce faceau oamenii aia daca nu avea cine sa ii duca la gara? Cand am sesizato-o, evident tot calatorii erau de vina, doar trebuia sa bombane ceva cand schimba biletele. Ca au ametit oamenii cu vagoane de pe trenuile IR care se transforma in RE aia se stie, si e grav.Dar ca nici ei la casa de bilete sa nu mai stiu ce si cum, asta e culmea. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (2) Sam 11 Aug 2012, 00:56 | |
| Unii angajati de la CFR nu stiu ce cauta acolo , mai ales cei de la informatii sau de la casa de bilete , nu cunosc mersul trenurilor , nu stiu care trenuri au vagoane pentru ce trenuri sunt varza total chiar nu inteleg de ce nu invata mersul ala ce e asa greu sa inveti un mers de tren mai ales ca lucrezi cu el zi de zi . Cand am fost sa imi iau acum 3 zile un bilet , adevarat ca eu cer bilete cu legaturi si asta a fost pentru 4 trenuri legate i spuneam la casiera ce sa faca in calculatorul ala la care ea zice : "cunosti mai bine ca mine" , normal ca , cunosc ! |
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (2) Sam 11 Aug 2012, 09:47 | |
| Aseara cel care anunta trenurile la PL.Vest a facut o gafa imensa, IR 1741 a trecut cu 30 min int prin PL.Vest si l-a anuntat ca opreste in Brasov, Cluj, Oradea, Satu.Mare, nimic de comentat dar apoi a venit intarziat si IR 1945 pe care l-a anuntat ca opreste in statiile Campina, Sinaia, Brasov, Cluj, Oradea Satu.Mare :4a: cand trenul circula pe Sf.Ghe-M.Ciuc-Deda-Jibou-Baia.Mare-Satu.Mare. Erau cativa calatori sa zic pana in 15 care erau pentru 1945 chiar daca vine full si e sezonier, probabil ca nu au mai gasit bilete la IR 1741 care si ala duduia de calatori in picioare, nu s-au dus la casele de bilete dar au sarit pe IDM, atunci i-a luat apararea ca a gresit si el. NU e posibil sa lucrezi in CFR sa anunti sute de trenuri si sa gresesti cand ai o foaie in mana dupa care trebuie sa citesti 5-6 statii. Nu mai zic ca anunta numai 4-5 statii nu cum anunta odata toate opririle cand inca mai functiona Biroul de Informatii. Nu mai zic ca pe R 14005 l-a anuntat ca Interregio 14005. In Poza de jos doar cel cu tricou rosu se urca restul asa au venit de la Bucuresti. Trenul IR 1741 a plecat cu peste 20 de calatori in picioare la fiecare vagon de clasa si acum intrebarea daca tot baga etajate pe IR 1944/1945 pe Brasov-Mangalia de ce nu baga si un etajat pe Buc-Brasov la IR 1741 ?? photo hosting |
| | | nokia2010
Numarul mesajelor : 369 Varsta : 41 Localizare : Bucureşti, Republica Hoţitoare România Reputatie : 5543 Data de inscriere : 28/10/2010
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (2) Dum 12 Aug 2012, 00:47 | |
| Ieri, un cunoscut de-al meu a plecat cu R. 13032 de la Neptun. Trenul avea vagoane etajate! şi trebuia să ajungă în Gara de Nord pe la 23.27. Desigur că a avut întârziere. Cam o oră - o oră şi 10 minute. Şi o fi el Regio, dar cum de face vreo oră jumate de la Mangalia la Constanţa? Că sunt doar 43 kilometri! Şi să se mire C.F.R.-ul că îşi va pierde călătorii!
http://www.infofer.ro/Trs.asp?idtrv=36408240&cbodata=8/12/2012&lng=1 |
| | | ATM
Numarul mesajelor : 1371 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6638 Data de inscriere : 10/07/2010
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (2) Dum 12 Aug 2012, 08:23 | |
| Intre Mangalia si Constanta linia nu e deloc stralucita de fel, plus ca are timpi de stationare care numai ele totalizeaza 20 de minute. Asta pe hartie, intrucat nu sunt foarte convins ca stationeaza doar 1-2 minute in Costinesti sau Eforie, daca is multi calatori de urcat... |
| | | KQQ
Numarul mesajelor : 391 Reputatie : 6053 Data de inscriere : 21/06/2009
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (2) Mier 15 Aug 2012, 23:50 | |
| Astazi, atat pe panoul electromecanic cat si pe unul dintre monitoare (ca celelalt era oprit) trenurile 3635 si 4106 erau anuntate ca pleaca de pe linia 5. In realitate: -3635 a plecat de pe 4 -4106 de pe 5
|
| | | Vale_ntin
Numarul mesajelor : 178 Varsta : 44 Localizare : Galati Reputatie : 4668 Data de inscriere : 11/08/2012
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (2) Sam 18 Aug 2012, 16:38 | |
| lucru negativ: site-ul de cumparare bilete online a CFR-ului, merge foarte prost putine optiuni de cautare, cel mai prost site de e-commerce pe care l-am vazut. incerc de jumatate de ora sa cumpar un bilet galati timisoara si inca n-am reusit ) |
| | | cristirimer
Numarul mesajelor : 12 Varsta : 62 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4677 Data de inscriere : 16/02/2012
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (2) Dum 19 Aug 2012, 18:11 | |
| In opinia mea SNCFR-ul se confrunta cu 2 mari probleme care il dezavantajeaza net in fata transportului auto asigurat de firme particulare: 1. Valoarea exorbitanta a suplimentelor de viteza raportata la aceea a tarifului de baza (biletul simplu pt. tren Regio); 2. Neglijenta manifestata de aceia care stabilesc orarele de circulatie a trenurilor fata de asigurarea legaturilor cu alte trenuri.
1. In privinta suplimentelor de viteza, este inadmisibil ca acestea sa fie chiar mai mari decat valoarea biletului simplu. Sub aspectul consumului energetic, in conditiile in care viteza maxima de circulatie, pe aceleasi sectoare de cale, este aproape egala pentru toate categoriile de trenuri, cel mai mare consum il are nu trenul Interregio, care are un regim de mers aproape constant, ci trenul Regio, cu un regim de mers foarte intermitent, cu opriri si porniri dese. Fenomenul este similar cu acela din cazul unui autoturism care circula in regim urban (in oras), cu franari si demaraje repetate la fiecare semafor sau asigurare la intersectii - cazul trenului Regio - si acelasi autoturism in cazul cand circula in regim extraurban (pe o sosea dintre localitati sau pe autostrada), unde opririle sunt foarte rare, iar viteza este mai mare decat in localitati, uneori chiar dubla - cazul trenului Interregio. Oricare elev de liceu care are cunostinte elementare de fizica stie ca pentru a accelera un corp, aflat initial in repaus, pana la o anumita viteza este necesar un consum energetic prin care corpul acumuleaza o energie cinetica (de miscare) proportionala cu masa si viteza acestuia. Pentru a opri acel corp trebuie insa sa reducem energia cinetica a acestuia pana la zero, iar acest fapt se petrece prin intermediul sistemului de franare, prin care intreaga energie este transformata in caldura care se pierde in spatiu (prin incalzirea elementelor de frictiune ale sistemelor de franare), deci toata energia este pierduta. La pornire fenomenul se repeta, deci se consuma din nou aceeasi energie la fiecare proces de oprire / pornire. Cu cat aceste procese sunt mai dese, cu atat este mai mare consumul de energie. Daca acel corp fizic (trenul in cazul nostru) a ajuns la o anumita viteza, care nu mai este nevoie sa creasca, vom avea un consum de energie foarte mic pentru a mentine viteza constanta. Prin urmare cuantumul suplimentului de viteza (pentru situatia concreta a circulatiei feroviare din Romania, nu ma refer la cazul trenurilor de foarte mare viteza - TGV, Eurostar, Thalis, Shinkansen etc.) va trebui sa fie unul simbolic, asa cum era inainte de 1989, cand la clasa a II-a suplimentul pentru accelerat era de 4 lei pentru distante sub 250 km si de 8 lei peste 250 km, nu ca acum.
2. In multe situatii este necesara deplasarea intr-o localitate care nu se situeaza pe o linie CFR principala si de aceea este nevoie sa schimbam trenul intr-o statie de pe parcurs. Multe dintre trenurile de legatura pleaca din statiile de indrumare situate pe linii principale cu numai 15 - 20 minute inainte de sosirea trenului initial. Intrucat plecarea urmatorului tren de legatura este uneori la 6 - 7 ore mai tarziu, trebuie sa renuntam la continuarea calatoriei cu trenul si sa apelam la serviciile firmelor de transport auto particulare, care au un program mult mai flexibil si au autobuze sau microbuze care asteapta aceste trenuri, chiar si atunci cand intarzie. In felul acesta CFR-ul a pierdut o foarte mare parte dintre calatori, care au "migrat" spre transportul auto, multe linii feroviare secundare devenind nerentabile. Deoarece situatia aceasta se mentine neschimbata de multi ani, tind sa dau dreptate zvonurilor care spun ca aceasta este o actiune concertata a unor persoane decizionale din conducerea SNCFR care sunt si actionari la firme de transport auto, deci ca am avea de-a face cu o actiune de sabotaj. |
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (2) Lun 20 Aug 2012, 00:28 | |
| Ieri pe R 3003 Buc-Brasov tren compus din 3 etajate astfel : 26-16, 36-16, 26-16 la ultimul vagon prima usa 2 biciclete si in spate de tot inca 2 biciclete. 4 turisti englezii toti cu barba unul in spate dormea langa 2 bicle si ceilalti 3 in salon jos. Eu m-am urcat de la Ploiesti Vest si tot ai auzeam pe nasii ca sa ai trezesca din somn si sa le zica cum sta treaba cu biletele ptr biciclete. Abia pe la Comarnic au reusit sa taie un bilet de 21 lei pentru 2 biciclete, ca englezii tot sustineau ca nu stiau, ca acum 2 zile au mers cu alt Regio si nu i-a intrebat nimeni de bilete pentru biciclete. upload photo photo hosting Unul din nasi stia cam 70-80% engleza asa ca a putut conversa cu cei 3 turisti, dar cea mai comica faza a fost atunci cand a spus pe engleza ca se poate chema si politia in cazul refuzului plati, nu mai zic ca toti calatori erau foarte concentrati asupra nasului care vorbea in engleza. L-am sunat pe Dr2005 si mi-a spus ca in RO iti trebuie bilet si la trrenurile cu vag ptr biciclete, atunci intrebarea e urmatoare care e diferenta ca merg cu bicla in tren la 26-16 sau 84-16 daca si acolo si acolo imi trebuie bilet ?? aaaaa ca merge bicleta mai lejer la 84-16 ?? Mafie mare in CFR-ul asta cum s-au gandit ei sa mai aduca cativa leii in seifurile/conturile unora din CFR. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (2) Mar 21 Aug 2012, 21:51 | |
| Duminica IR 371 Timisoara-Budapesta EA-vagon |
| | | KQQ
Numarul mesajelor : 391 Reputatie : 6053 Data de inscriere : 21/06/2009
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (2) Dum 26 Aug 2012, 15:28 | |
| Ieri, tatal meu a pornit din Bucuresti spre Cluj. Ajuns la Gara de Nord, s-a suit in vagonul de dormit care, alaturi de alte vagoane, astepta garnitura care urma sa vina de pe litoral astfel incat, la 19: 15 sa porneasca spre Cluj. Vagonul de dormit (care, din descrierea facuta de tatal meu, pare a fi 71-31) era atata de fierbinte incat nici nu se putea pune mana pe bara de care trebuie sa te ajuti cand te sui in el. In interior erau cel putin 50 de grade.
Cand garnitura a pornit spre Cluj (peste o ora intarziere), aerul conditionat nu a functionat, vagonul continuand sa fie sauna. Motivul: nu avea freon. La Brasov au incercat sa-i faca ceva, dar degeaba. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (2) | |
| |
| | | | Lucruri negative (-) la CFR !!! (2) | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |