|
| Lucruri negative (-) la CFR !!! (2) | |
|
+104revenge Tomi13leu EuroNight allred Raduku09 baiazid lifetec spiderpc sytrus Spartan1948 92Dragos roseanu lapsanszkitamas Razvan Tudor Rarau cristirimer Vale_ntin alex1987 Katalin4653 NicuS KQQ Adirmvl vrugby stefan_br Vlad popovici sorin_ncs Kriszti219 debian_alex Radu razvandoru kristi kkk Adisoft1991s vlad170 Goanga Radu Tudor membru inactiv Hurricane bostanescu gigel 060-EA078 cristi CFR dexter23 mureseanu_976 mishu_edm M.I.C.I. cristi ar cont dezactivat . halmarius didinul R936 AndiCFR manuela Laur rizelgeorgel2004 nenuandrei Silver redeme ravers75 lovekomotive alliens Costin.H Grigor tuborgtnp cortexedge COSTACHE MIHAIL Cobra DPS Dr2005 eu ana imfinity Jhonyla srazvi razvan - trenuri cont inactiv andreiutzu mihaiuc ATM romaniaetc nokia2010 040EC100 bostanesku gigel The Legend ionutz72 Andrey_tm Nesebar Alex Avram Vitosa traian Adrian78 Nk11 FeroFan97 Horea36 get. AlexD laur 133 Teodor DUAL alex.alexus.tm IonutCFR2009 TVlad Luna rich1974 cristyadaX Cosmin5 108 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8300 Data de inscriere : 18/03/2011
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (2) Mar 24 Iul 2012, 16:38 | |
| Duminica cam la nici un Interregio intre Neptun h. si Bucuresti Nord nu mai existau bilete cu loc, noroc cu vagonul bar. Mai ca imi venea sa fac reclama negativa cumva trenurilor poate poate renunta cineva la calatorie. Oricum nu cred ca voi mai recomanda cuiva sa foloseasca transportul feroviar, ca ar presupune sa imi tai singur craca de sub picioare, si dupaia sa nu am loc/sa circul in trenuri aglomerate, mai bine zic la toata lumea ca trenu e naspa, scump, etc. sa ramana loc si pentru mine. |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13103 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (2) Mar 24 Iul 2012, 16:42 | |
| Da, mai bine sa nu mai circule nimeni cu trenu si sa se desfiinteze toate trenurile. Sa se inghesuie toti pe sosea. |
| | | Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8300 Data de inscriere : 18/03/2011
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (2) Mar 24 Iul 2012, 16:53 | |
| Mai bine sa nu mai circule aproape nimeni cu trenu ca sa pot sta eu lejer in tren !!! Eventual si 2-3 scaune libere in jurul meu, decat aglomeratie sa stau in picioare si cu tot cu bagaj. |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13103 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (2) Mar 24 Iul 2012, 17:15 | |
| Am mers si in picioare sau in tren cu locurile ocupate 100%, si asta pentru cel putin 6 ore... Am mers si in trenuri in care mai erau cativa calatori, si da, e bine sa te asezi unde vrei, sa ai loc, etc. Doar ca un tren cu o mana calatori e scos de CFR ca nu renteaza sa fie tinut. |
| | | AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8689 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (2) Mar 24 Iul 2012, 17:45 | |
| Problema e alta, parerea mea 'care este', atata timp cat duminica seara de la CT la Buc nu exista trenuri din ora in ora, de la 14-15-15:30-16-16:30-17-18-19-20 spre capitala cele care sunt acum pot sa aiba si 20 de vagoane ca tot in picioare stai daca nu te duci cu 3-4 zile inainte de plecare sa-ti cumperi bilet... |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13103 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (2) Mar 24 Iul 2012, 18:27 | |
| Da... cadentate... de la CFR... siiiiiiiiiiiiiiiigur... Apropo de aglomeratie, acum vreo doi ani am vazut-o pe Boagiu la tv spunand ca in cazul in care trenul are un grad de ocupare mai mare de 70 sau 80% confortul calatorilor are de suferit. Iar legat de cumparatul biletului in avans este o idee buna doar ca sa fii sigur ca o sa ai loc in trenul de care ai nevoie, dar nu garanteaza ca nu o sa mergi inghesuit, ca nu o sa si cedeze AC-ul, etc. |
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (2) Mier 25 Iul 2012, 14:15 | |
| Cine a zis ca nu vom mai vedea etajate pe trenuri IR s-a inselat. IR 1944/1945 Mangalia-Satu.Mare si retur la grupa de Brasov-Mangalia are 2 vag 20-49 200 si un etajat care circula dupa locomotiva. 26-16 076. Conditi de R la tarif de IR. Din cate mi-aduc aminte etajatele sub 085 parca ?? nu au prize. |
| | | Alex Avram User Dezactivat
Numarul mesajelor : 2610 Varsta : 30 Localizare : FETESTI-langa gara unde se aud non-stop goarne+glasu rotilor de tren Reputatie : 8374 Data de inscriere : 20/06/2009
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (2) Mier 25 Iul 2012, 14:26 | |
| am vazut si eu asta.......dar ce sa le mai zici? |
| | | andreiutzu
Numarul mesajelor : 168 Reputatie : 5117 Data de inscriere : 05/05/2011
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (2) Mier 25 Iul 2012, 18:48 | |
| |
| | | Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8300 Data de inscriere : 18/03/2011
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (2) Mier 25 Iul 2012, 22:50 | |
| Ala parca era facut cu Desiro. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (2) Mier 25 Iul 2012, 23:09 | |
| 1825 este Bucuresti-Tg Jiu si era facut cu 20-49 care acum sunt pe sezoniere , cu Desiro este facut 1827 . |
| | | KQQ
Numarul mesajelor : 391 Reputatie : 6053 Data de inscriere : 21/06/2009
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (2) Sam 28 Iul 2012, 01:51 | |
| Doua lucruri negative:
1. Inca de mai demult am remarcat ca ,desi pe mersul trenurilor de la agentia de voiaj si din gara Cluj era trecut ex rapidul 936 (inprezent, IR 1934) pe infofer acesta nu aparea. Am fost la gara cam cu o ora inainte de a trebui sa vina sezonierul (din pura curiozitate) si am urmarit atat tabloul "electromecanic" cat si cele doua monitoare - care arata sosirile si plecarile - si, nici umra de tren de mare. La ora la care am fost acolo, trenul in cauza trebuia sa il vad. Nimic. De ce? Deoarece trenul nu mai exista desi e trecut pe panoul mersului trenurilor.
2. Placandu-mi vagoanele etajate (si stiind ca, la ora la care am fost, regio-ul 4106 urma sa fie adus la linie) am vrut sa vad ce soarta are trenul de Teius. Tren care, asemenea regio-ului de Bistrita, era deservit, pana nu demult, de batranele 16-17 / 26-17 dar care nu a avut norocul sa primeasca 26-16, respectiv 36-16, ci a fost substituit de un "58". Ma gandeam ca, poate, vor constientiza cei de la CFR ca "58"-ul nu e un tren prea placut si vor introduce si pe ruta in cauza vagoane 26-16, respectiv 36-16. Ei bine, nu numai ca rama inumana a fost prezenta, dar a fost trasa la linie cu cateva minute inaintea orei plecarii. Treaba asta am vazut-o doar o singura data, cu personalul de Bistrita cand a avut o compunere iesita din comun: TE + doua Y-uri + TE.
Ca sa va dati seama cum au evoluat lucrurile cu trenul de Teius. Garnitura respectiva era alcatuita - in mod curent, dintr-o rama TE 1x 16-17 + 3 x 26-17. Deci, din punctul de vedere al capacitatii, echivalentul a 4 vagoane cu lungime de 26,5m : unul de clasa I 12-xx yyy-z si trei de clasa a doua 22-xx yyy-z. Duminica, inafara TE-ului, trenul in cauza mai avea 3 vagoane 21-47. Acum, prin deservirea de un "58", capacitatea a scazut. "58"-ul, ca si capacitate, consta dintr-un vagon echivalent cu 29-xx yyy-z (vagonul motor) si doua echivalente cu 22-xx yyy-z. De altfel, daca 58-ul are acelasi sistem de incalzire cu RIO-urile, se poate spune ca este format din 29-07, 22-07 si un 80 (22)-07. Codificarea vagonului pilot nu e univoca; poate avea 80 sau, din contra, poate fi codificat exact ca un vagon de calatori obisnuit.
In Weekend, am observat o sporire a capacitatii prin utilizarea a doua "58"-uri legate intre ele cu vagoanele-pilot. Nu mai stiu daca vagoanele erau echivalente cu 29-07 + 22(80)-07 sau era varianta echivalenta cu 27-07 + 28(80)-07. Adica versiunea care are echivalentul a 6 compartimente la vagonul motor si 8 la cel pilot. Numarul 27 e, oarecum fortat , dar am mers pe ideea ca orice vagon cu mai putin de 7 compartimente sau echivalentul a 7 compartimente sa primeasca numarul 27 daca: -circula pe ecartament normal -are un nivel, adica nu e etajat -are minim 4 osii |
| | | KQQ
Numarul mesajelor : 391 Reputatie : 6053 Data de inscriere : 21/06/2009
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (2) Sam 28 Iul 2012, 02:07 | |
| Un alta situatie nu prea buna la IR 1745. A avut 4 (patru) vagoane, desi trebuia sa aiba mai multe. Unul dintre acestea era 84-83. Adica un vagon care, din punctul de vedere al capacitatii, este un 28-83. Ce am vazut in el? Biciclete. Daca, Doamne Fereste, unul dintre pasageri chiar era o persoana cu handicap motor unde mai statea??. Nu mai bine s-ar pune un 84-16 sau un 84-96? Biciclistii nu merita un pic de respect sa le pui la dispozitie un vagon corespunzator, nu ciudatenia numita 84-83? Un alt vagon este 89-87. Capacitatea il face echivalent cu un 27-87 aplicand "artificiul" din mesajul anterior, ca pasagerii stau intr-un salon echivalent cu 6 compartimente. Sa nu spun ca, desi e vagon-bar (deci, cu alimente) iar climatizarea mergea, era atat de cald in el de te sufocai; asta in conditiile in care 19-83-ul s-a comportat, la un moment dat, ca un frigider. Daca memoria nu ma inseala, cel de-al patrulea vagon (adica vagonul 1) era ori un 20-76, ori un 20-49. O alta cidatenie. Nimeresti in zona "compartimentelor virtuale" 3-7 si, daca merge climatizarea, nu e chiar placut.
Ultima editare efectuata de catre KQQ in Sam 28 Iul 2012, 02:33, editata de 3 ori |
| | | mureseanu_976 Moderator
Numarul mesajelor : 2215 Localizare : I eh, no, nooo, no es possible Reputatie : 8092 Data de inscriere : 07/02/2009
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (2) Sam 28 Iul 2012, 02:08 | |
| - KQQ a scris:
In Weekend, am observat o sporire a capacitatii prin utilizarea a doua "58"-uri legate intre ele cu vagoanele-pilot. Acelea sunt ramele 0010 + 0014 si 0011 + 0012, rame Z cumparate de la L-CFL (Luxemburg), argument intarit mai ales daca fiecare rama avea un vagon motor si unul cu post de conducere (2 total per rama). Ramele Z 6100 (si varianta lor mai scurta, 6300) nu au circulat aproape deloc in tandem (doar 0001 + 0002 o perioada de maxim 2 ani).Nu stiu sub ce pretext circula ele mereu cuplate (separate n-au fost niciodata prinse) dar apreciez ideea ca un astfel de tren poate fi util la nevoie prin capacitatea sporita. Legat de 1934, s-a mai discutat si-n alte locuri, nu a fost introdus de buna voie din mai multe motive : - lipsa de vagoane - dublarea trenului 1632 (care, din pacate este supus intarzierilor de pe Ploiesti - Bucuresti - Constanta din cauza furturilor si a caniculei). Moral, mi se parea mai util 1934 / 1935 fiindca avea mersul facut in asa fel incat sa plece in jurul orei 5 dupa-amiaza din Oradea si ajungea la Constanta dimineata in jurul orei 8-9. Intoarcerea era foarte buna pentru cei din Cluj si Tirgu Mures intrucat ar fi ajuns la ora 9 dimineata (la Oradea ceva mai tarziu), sa nu mai zicem ca ar fi ocolit Bucurestiul si ar fi circulat doar in perioadele "reci" (inainte de aplicarea restrictiilor de canicula si dupa expirarea lor). Despre perechea de trenuri 1746 / 1745 pot spune ca nu se respecta tabela de compuneri din gara Cluj. Vagonul 5 intotdeauna lipseste, iar oamenii sunt nevoiti sa ocupe la plesneala locurile din vagonul 4. Ce e si mai odios, daca nu este disponibil nici un vagon 84-83 sau 84-76 (pentru persoanele cu mobilitate redusa), revizia Bucuresti Grivita tranteste tarabele gri "ieftine" 21-87, care din constructie nu au lifturi si nici locuri speciale pentru acestia. Adica ti se promite un serviciu inexistent in anumite zile. Sa nu mai zicem de biciclisti care in aceasta situatie sunt nevoiti sa ocupe un intreg gang de acces in vagon... |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (2) Sam 28 Iul 2012, 02:31 | |
| http://cfrcalatori.ro/1030 - Citat :
- CFR Călători oferă servicii de asistenţă la toate trenurile de rang superior (IC si IR), numai între staţiile deschise acestui tip de transport, pentru toate categoriile PRM cu excepţia persoanelor cu dizabilitate motorie în scaun cu rotile nepliabil.
Pentru persoanele cu dizabilitate motorie în scaun cu rotile nepliabil, se asigură servicii de asistenţă numai între staţiile deschise acestui tip de transport si doar la anumite trenuri. [...]Pentru a beneficia de serviciile specifice aferente dizabilităţii dvs. pentru călătoria pe calea ferată, este necesar să le solicitaţi cel mai târziu cu 48 ore înainte de data călătoriei, cu precizarea tuturor detaliilor necesare (date de identificare, dizabilitate, servicii necesare etc.)
https://bilete.cfrcalatori.ro:8443/prm/cerere.aspx?lng=ro Trebuie precizate: - numele şi prenumele solicitantului - seria actului care atestă handicapul - seria şi numărul biletului de călătorie, ruta, numărul trenului şi numărul locului rezervat Deci se cunoaşte când sunt persoane cu mobilitate redusă în tren cu suficient tip înainte să plece trenul, putându-se ataşa vagonul corespunzător. Oricum, accesul persoanelor în scaun cu rotile e permis doar în anumite trenuri. Vagonul 84-83 are şi locuri pentru biciclete. _________________ :TTT:
|
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (2) | |
| |
| | | | Lucruri negative (-) la CFR !!! (2) | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |