|
| Lucruri negative (-) la CFR !!! (2) | |
|
+104revenge Tomi13leu EuroNight allred Raduku09 baiazid lifetec spiderpc sytrus Spartan1948 92Dragos roseanu lapsanszkitamas Razvan Tudor Rarau cristirimer Vale_ntin alex1987 Katalin4653 NicuS KQQ Adirmvl vrugby stefan_br Vlad popovici sorin_ncs Kriszti219 debian_alex Radu razvandoru kristi kkk Adisoft1991s vlad170 Goanga Radu Tudor membru inactiv Hurricane bostanescu gigel 060-EA078 cristi CFR dexter23 mureseanu_976 mishu_edm M.I.C.I. cristi ar cont dezactivat . halmarius didinul R936 AndiCFR manuela Laur rizelgeorgel2004 nenuandrei Silver redeme ravers75 lovekomotive alliens Costin.H Grigor tuborgtnp cortexedge COSTACHE MIHAIL Cobra DPS Dr2005 eu ana imfinity Jhonyla srazvi razvan - trenuri cont inactiv andreiutzu mihaiuc ATM romaniaetc nokia2010 040EC100 bostanesku gigel The Legend ionutz72 Andrey_tm Nesebar Alex Avram Vitosa traian Adrian78 Nk11 FeroFan97 Horea36 get. AlexD laur 133 Teodor DUAL alex.alexus.tm IonutCFR2009 TVlad Luna rich1974 cristyadaX Cosmin5 108 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
sorin_ncs
Numarul mesajelor : 107 Reputatie : 4724 Data de inscriere : 11/04/2012
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (2) Mar 01 Mai 2012, 16:11 | |
| - laur 133 a scris:
- Eu sunt CFR-ist si as putea sa merg tot timpul cu nasul si totusi nu am mers o data. Solutia nu este falimentarea asa cum spun unii pe forum. CFR a schimbat radical notiunea de calatorie in ultimii ani ,cele mai multe trenuri au vagoane noi,dormitoare ,restaurant, tot mai multe locomotive sunt modernizate. Deocamdata mai sunt probleme la infrastructura, insa si aceasta a avut parte de modernizare pe multe magistrale. Totusi sa nu uitam ca in Romania se transporta multa marfa,si desi un user spunea ca trenurile de calatori sunt baza ,trenurile de marfa trimit in contul CFR Infrastructura mai multi bani. O ''liniuta'' are marfa in valorare de cca 2.000.000 euro.
Aseara locomotiva tr. 1823 a rupt pantograful,si catenara ,echipele LC ajungand in cateva min la fata locului deblocand circulatia. Oamenii aia au muncit toata noaptea ,nefiind de servici puteau sa nu raspunda apelului telefonic. Din pacate, in ciuda celor afirmate de tine, calitatea transportului CFR a tot scazut, in nici un caz nu a crescut. Este foooooarte bine ca s-au facut modernizarile de vagoane dar era si mai bine daca nu se faceau. Cred ca aceasta afirmatie exprima clar parerea mea despre aceste modernizari. Este foarte bine ca au placute de itinerar electronice, dar in schimb foarte rau ca personalul CFR nu stie sa le programeze. Este foarte bine ca s-au introdus usile cu actionare pneumatica, dar in acelasi timp foarte rau ca deja nu mai functioneaza multe din ele. Este foarte bine ca s-au (re)introdus prizele de 220V in vagoane, dar in acelasi timp foarte rau ca sint alimentate cu energie electrica provenita de la locomotiva. Este foarte bine ca s-a introdus aerul conditionat in vagoane, dar in acelasi timp foarte rau ca ferestrele nu se mai pot deschide. Sa mai continui? Nu are sens! Cine a beneficiat in mod REAL de pe urma acestor modernizari? Doar firmele care le-au efectuat. Pentru ca aceia au incasat banii. CFR i-a dat, calatorii s-au ales cu niste vagoane ceva mai confortabile....sau poate nu. Pentru unii mai confortabile, pentru altii mult mai putin confortabile. In acest timp infrastrucutra s-a degradat, s-a degradat si iar s-a degradat. Vitezele de circulatie au scazut considerabil, s-au inmultit si accidentele pe fondul acestei degradari a infrastructurii..etc. Despre modernizarile locomotivelor nu ma pronunt. Eu sint doar (potential) calator deci din punctul meu de vedere locomotiva e importanta doar din punctul de vedere al fiabilitatii si vitezei de circulatie a acesteia. Restul aspectelor nu sint importante pentru mine ca si (potential) calator. Asteptam sa isi dea cu parerea mecanicii de locomotiva sa ne spuna daca se simt mai confortabil in locomotivele modernizate decit in cele nemodernizate sau invers. Pentru ca eu ca si calator stiu precis ca nu ma simt mai confortabil in vagoanele modernizate decit in cele nemodernizate. Tin sa precizez faptul ca cei care afirma ca preocuparea principala a CFR-ului ar trebui sa fie transportul de calatori se afla intr-o grava eroare. Principala activitate a oricarui operator feroviar din lume, de stat sau privat ar trebui sa fie transportul de marfa. |
| | | bostanesku gigel Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 263 Reputatie : 5121 Data de inscriere : 09/08/2011
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (2) Mar 01 Mai 2012, 17:15 | |
| trebuie sa fi putin tra-la-la sa nu recunosti imbunatatirea considerabila a transportului de calatori.Acum 10 ani nici nu visam aer conditionat in tren si acum avem chiar si pe trenuri regio.Cine naiba visa inainte sa gaseasca sapun la WC in vagon?despre prize 220V nu mai vorbesc,iarna cateodata gaseai zapada in compartiment......lasa ne mah nene cu aberatiile tale si urcate in masina.N ai tu treaba cu forumu asta |
| | | sorin_ncs
Numarul mesajelor : 107 Reputatie : 4724 Data de inscriere : 11/04/2012
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (2) Mar 01 Mai 2012, 17:50 | |
| Tovarasu' bostan....aaa pardon Bostanescu vad ca nu te lasi de obiceiurile tale proaste. Sapun am gasit in tren si acum 20 de ani....ca tu n-ai gasit dovedeste cu ce fel de trenuri umblai tu pe vremea aceea...Trebuia neaparat sa iti bagi nasul si pe topicul asta doar pentru a te lua complet gratuit de mine? Se vede ca esti un frustrat care nu are nimic mai bun de facut. |
| | | Cosmin5
Numarul mesajelor : 49 Reputatie : 4994 Data de inscriere : 10/05/2011
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (2) Mier 02 Mai 2012, 17:20 | |
| Baietii, mai usor cu certurile ca nu sunteti la piata sa va tocmiti. Complet impartial fiind, ii dau dreptate lui @bostanescu. Am vaga inspiratie ca tu sorin (fara nicio jignire) esti vreun pensionar care duce dorul calatoriilor in picioare in 21-47 nematurat de 2 saptamani, cu usile largi deschise, plin de persoane care povesteau ce au mai prins dupa 2 ore la coada si tot asa. Tu te referi ca [,] calatitatea transportului in sine a scazut, adica la faptul ca trenurile regio adica fostele personale sunt mai rare, sunt puse la ore proaste si nu atrag calatori suficienti cat sa fie rentabile iar garile de la sate sunt in cea mai mare parte devastate. @gigel se refera la conditiile din trenurile care au ramas si care sunt muuult mai bune decat ce era in urma cu 10 ani si are dreptate. Eu personal circul cu trenul de la varste fragede si imi aduc aminte ce era demult si da, daca spunea cineva acum 10 ani ca peste 5 o sa ai vagoane cu aer conditionat pe personal (in viziunea romanului mijlocul de transport al napastuitului de soarta) as fi ras copios. La urma urmei defectele pe care le au acum aceste vagoane (usi automate devenite manuale, anumite elemente desprinse si afisaje nefolosite) pot fi foarte usor remediate cu bani putini in cazul defectiunilor si cu o sedinta de personal in cazul folosirii tehnologiei. Baza (adica vagoane dotate) avem, ramane ca angajatii cfr sa fie invatati ca noile vagoane nu mai sunt ca cele vechi, pe care le carpeau cu sarma si bateau un cui intr-un placaj daca se desprindea si erau ca noi. Afirmatia ta ca niste firme si-au luat niste bani aiurea este nefondata. Si-ar fi luat bani aiurea daca le-ar fi tras o vopsea spoita si ar fi spus cu surle si trambite ca sunt "moderne". Probabil ca nu ai idee cat costa toate tehnologiile folosite, de la actionarea usilor, climatizare, sistemul de anuntare optic si sonor, sistemul de supraveghere video. Materialul rulant a evoluat si nu ai dreptate cand spui ca mai bine nu s-ar fi facut. Din pacate mentalitatea oamenilor si starea infrastructurii de sub aceste vagoane a ramas la fel. La inceput lingeai miere in majoritatea vagoanelor modernizate, dar cu timpul calatorul a inceput sa le trateze ca pe cele vechi, adica sa scuipe samanta jos, sa verse berea pe scaun. Mentalitatea ta este tipica romanului "modern" si trebuie sa mai umbli putin la ea. Daca se aduceau vagoane second ai fi spus ca "strainii le-au aruncat ca erau vechi si proaste si ne-am gasit noi sa le cumparam, suntem tomberonul europei", daca s-ar fi cumparat vagoane noi ai fi zis ca e o cheltuiala prea mare si ca nu era momentul oportun, iar acum ca au ales varianta optima adica reconstructia pe sceheletul celor vechi spui ca tot nu-i bine. Care e atunci varianta cea mai potrivita? |
| | | sorin_ncs
Numarul mesajelor : 107 Reputatie : 4724 Data de inscriere : 11/04/2012
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (2) Mier 02 Mai 2012, 20:23 | |
| Ma rog...tu tinzi sa ii dreptate domnului Bostanescu...dar evident nici tu nu esti complet impartial. Va asigur ca mai am destul pina la virsta pensiei. NU am vazut prea multi peensionari care sa intre pe forumuri. Eu imi aduc aminte cum erau calatoriile cu trenul acum 15-20 de ani, cind chiar circulam cu trenul si mai si vad cum sint in ziua de azi. Imi pare foarte rau pentru voi dar nu prea am calatorit cu personale.
Calatoriile mele se faceau cu accelerat la cuseta sau vagon de dormit de obicei deoarece eu calatoream pe distante lungi. Si nu am prins nici vagoane nematurate, nici coji de semnite pe jos, nici nu a lipsit hirtia igienica sau sapunul la WC. Ba chiar existau si prize de 220, subiect pe care l-am abordat in topicul dedicat. Se pare ca nimeni nu isi mai aminteste ca vagoanele de tip xx-50 aveau doua prize de 220 pe culoar daca erau de clasa 1, 2, 1+2, sau cuseta cu 6 locuri. Cele de dormit aveau priza de 220V in fiecare cabina. Nu mai stiu daca erau functionale sau nu nu am probat niciodata, pe vremea aceea nu existau laptopuri sau telefoane mobile.
Chiar si in situatiile in care nu am prins loc nici la cuseta nici la vagon de dormit, si am calatorit la clasa 1 pe scaun vagoanele de tip xx-50 care se aflau in compunerea trenurilor de noapte de lung parcurs imi pareau suficient de confortabile, asta desigur daca nu erau prea aglomerate. Ca ulterior s-a ales praful de ele este alta treaba. Voi tot ii dati inainte cu "evolutia" desi nu exista asa ceva. Acele vagoane seriile xx-50 erau niste bijuterii cind au fost introduse la CFR. Asta se intimpla prin anii 80... Pentru simplu motiv ca voi nu le-ati prins cind erau noi, va place sa credeti ca au fost intotdeauna jegoase, rupte si vandalizate iar "modernizarile" facute de curind sint miezul din dodoasca. Modernizarile...dupa cum am spus eu ar fi fost bune daca nu ar avea si o gramada de aspecte negative. Cu aceste modernizari nici macar nu s-a atins gradul de confort pe care l-au avut multe din vagoane de noi...Cum imi poater spune cineva ca un vagon salon (modernizat) este mai confortabil ca unul prevazut cu compartimente?
Referitor la timpii de calatorie...a venit de curind taica-meu la mine...si a venit cu trenul...la cuseta. 11 ore! 11 ore pentru o calatorie de 500 Km! Exact aceeasi calatorie dura 8 ore si jumatate in urma cu 15 ani la CFR.Pe vremea cind mergeam eu cu trenul...pe vremea cind eram student. Iar in ziua de azi dureaza 11 ore! Ca sa nu mai vorbim ca eu cu masina personala fac acest drum in 6 ore. |
| | | bostanesku gigel Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 263 Reputatie : 5121 Data de inscriere : 09/08/2011
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (2) Mier 02 Mai 2012, 21:19 | |
| trebuia sa o arunci la sfarsit ca masina personala este nemaipomenita!da,faceai 6 ore cu masina dar RISCAI enorm sa intre in tine un dement beat mort,sa ti apara un TIR in fata pe Valea Oltului,sa adormi la volan si exemplele pot continua.Eu am cam 300000km de soferie,am 4 grade B,C,D,E stiu perfect la ce riscuri ma expun si cu toate astea,DA prefer trenul cu cele 11ore de mers.Am sa ti caut niste forumuri auto sa te duci acolo aici nu prea esti binevenit |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (2) Mier 02 Mai 2012, 22:34 | |
| sorin_ncs , poate ca tu ai mers cu vagoane cuseta si dormit dar nu toata lumea are bani sa poata beneficia de aceste conditii , in prezent lumea din RO are un salariu destul de mic si cauta sa mearga cat mai ieftin posibil , eu merg doar cu Regio sa platesc cat mai putin si nu doar o data am intalnit calatori in trenurile Regio care la fel ca mine mergeau cu schimbare a trenurilor doar doar sa iasa mai ieftin , acum in aceasta mini vacanta am facut o alta excursie prin tara si am vazut ca trenurile Regio sunt cam pline iar cele IR sunt cam goale datorita pretului ridicat .
Unde faceai tu 8 ore si acum faci 11 ? Stiu ca la Cluj se facea 7 ore cu rapidul si 8 cu acceleratul dar si acum faci 9 dar nu 11 .
Vagoanele ....... acele 20-50 si 19-50 au fost vagoane bune la vremea lor , sunt de origine Germana deci au avut si ei asa ceva pe liniile lor si nu doar ei , majoritatea tarilor din Europa adica si Chehia si Ungaria si Slovacia si Bulgaria au vagoane de acest model , doar ca acum in Germania nu mai vezi asa ceva in circulatie , pentru ca ei au evoluat si daca mergi in Germania ai sa vezi ca trenurile lor sunt la comun nu la compartiment cum era pe vremuri , in prezent se fabrica vagoane la comun cu , clima si geamurile fixe plus usile automate , deci acesta este viitorul trenurilor din toata lumea nu doar in Romania ca vrea x sau y .
Aceste discutii oricum nu au rostul sa fie discutate aici pentru ca suntem deja off-topic , deci te rog mult sa respecti titlul topicului .
|
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (2) Mier 02 Mai 2012, 22:46 | |
| Dacă mergi în Germania o să vezi că vagoanele sunt salon, climatizate... şi cumpărate pentru că cele vechi, pe lângă lipsa facilităţilor, aveau viteza constructivă prea mică (140 - 160 km/h) pentru infrastructura lor. În plus, mare parte din trenurile de scurt şi mediu parcurs sunt făcute cu automotoare, locomotivă cu vagoane mai vezi numai la trenuri suburbane, unde sunt clienţi mulţi şi se pun etajate (şi, evident, pe unele IC-uri). Ăsta e motivul pentru care au renunţat la Y-uri, că nu le era greu să trântească o climatizare pe ele. _________________ :TTT:
|
| | | traian
Numarul mesajelor : 222 Varsta : 40 Localizare : Eforie Sud Reputatie : 5135 Data de inscriere : 23/06/2011
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (2) Joi 03 Mai 2012, 08:02 | |
| Hmmm, unii se pare ca n-au prins vremurile cand iti fugea soarecele prin compartiment, peste picioare...ce timpuri dom'le...si cu ferestrele compartimentului de un maro galbui (eu credeam prima data ca era cafea, deh, eram mic ) de la rugina si mizerie... Pe de alta parte ii inteleg si pe cei care plang dupa compartimentele de altadata de la clasa I, pe cinstite, unde mai gasesti acum vagoane de clasa I care se rabateaza sa te poti odihni in tihna? Preturile, iarasi ar fi o problema, trenul era inainte (chiar si in anii de dupa revolutie) accesibil tuturor, calatoreau in 1990 peste 400 de milioane de oameni/an, acu daca mai sunt 50 de milioane! Cautati marsul din 1990/91 si vedeti acolo tarifele pe zone kilometrice si comparati-le cu cele de astazi, raportat la salarii si valoarea banului. Mi-aduc aminte ca veneau rudele din celalat capat al tarii in fiecare vacanta scolara, de pasti, de craciun, vara, stateau cate o luna, acum abia daca mai reusesc sa vina vara cate doua saptamani! Inainte toti lucrau la stat si le dadea concediu, acum la privat nu mai poti sa zici nici pas, ca te da afara cu 3 ani inainte de pensie si nu mai gasesti nicaieri. |
| | | sorin_ncs
Numarul mesajelor : 107 Reputatie : 4724 Data de inscriere : 11/04/2012
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (2) Joi 03 Mai 2012, 09:02 | |
| - bostanesku gigel a scris:
- trebuia sa o arunci la sfarsit ca masina personala este nemaipomenita!da,faceai 6 ore cu masina dar RISCAI enorm sa intre in tine un dement beat mort,sa ti apara un TIR in fata pe Valea Oltului,sa adormi la volan si exemplele pot continua.Eu am cam 300000km de soferie,am 4 grade B,C,D,E stiu perfect la ce riscuri ma expun si cu toate astea,DA prefer trenul cu cele 11ore de mers.Am sa ti caut niste forumuri auto sa te duci acolo aici nu prea esti binevenit
Ma bucur ca acum nu ne mai certam...stiu ca viitorul e cu vagoane salon si geamuri care nu se deschid. Eu imi rezerv totusi dreptul sa pling dupa vagoanele care aveau compartimente. Se pare ca viitorul asta nu este pentru mine. In alta ordine de idei eu nu am decit categoria B, dar se pare insa ca am cel putin dublul kilometrilor facuti de tine. In curind sper ca voi avea si C+E. Adica am de gind sa fac anul acesta scoala. Pe forumuri auto activez de mult. Pe unele am fost banat....de exemplu pe loganclub unde nu m-am abtinut sa nu le zic alora "ce atita logan ca exista masini mult mai valabile decit loganul. Adica acum avem si noi la dacia ce aveau nemtii si americanii ince de acum 20-30 de ani! Si dacia nici macar nu a reusit sa scoata o masina cu cutie automata pina acum". Dar pe altele chiar sint respectat ca unul care stie mullta mecanica. Imi pare rau ca nu sint binevenit pe acest forum. Am activat in trecut si pe railwayfan.ro de unde am invatat multe lucruri utile. Apropos stie cineva de ce nu mai merge railwayfan.ro? Imi cer scuze daca am fost offtopic. Pe viitor voi incerca sa nu mai fiu. Asta desigur daca voi mai da pe aici....ca oricum nu sint binevenit. Daca vrei insa iti pot eu recomanda forumul clubului nostru. |
| | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13276 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (2) Joi 03 Mai 2012, 09:37 | |
| Off-topic: 1.cutia automatica nu este un progres,este un ajutor.Cand o sa se foloseasca la F1 cutiile automate redeschidem discutia asta. 2.Lucrurile cu care te-ai certat cu Bostanescu nu sunt negative ,precume le-ai prezentat tu.CFR Calatori a evoluat cu ani lumina fata de ce era inainte.Ca suntem inca sub vest e partea a 2'a,dar poate... poate v-om ajunge candva vestul din urma. Inca exista vagoane foarte FOARTE bune cu compartimente precum:20-70,21-90,22-96(6 comp),20-76(4 compartimente). Inca exista suficiente trenuri care au in compunere vagoane de genul,adica peste jumatete din IR urile din tara au asa ceva. 3.CFR Calatori si CFR Infrastructura sunt 2 companii diferite.In posturile tale am observat ca dai vina pe CFR Calatori pentru dezastrul din infrastructura,cand defapt cei de la Infrastructura nu au absolut nici o treaba cu realitatea,si toate reabilitarile s-au facut cu proiecte private in timp ce,cei de la infrastructura au stat cu mainile in san. |
| | | bostanesku gigel Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 263 Reputatie : 5121 Data de inscriere : 09/08/2011
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (2) Joi 03 Mai 2012, 17:03 | |
| U.E si japonezii ne au dat niste bani gramada sa reabilitam M800 iar rezultatul este dezastruos.Oare nimeni nu raspunde?sunt cateva puncte critice unde croncanitoarele ataca des,chiar este asa scump sa angajezi o firma de paza?sunt sigur ca pierderile cauzate de furturi+intarzieri sunt mai mari decat contractul cu firma de paza.Este absolut jenant sa pui indicatoare cu inceput de zona 160km/h iar terasamentu sa fie fugit(Branesti)treceri auto cu semibariere in loc de bariera(orice taran imbecil cu tractoru poate sa treaca printre semibariere).Podurile dunarene sunt varza,in curand o sa se mearga cu 15km/h in loc de 30.Pe platitorul de bilet il intereseaza timpul calatoriei si punctualitatea dupa o investitie de 1mild euro trenul face 3 ore si jumate!nu poti sa dai vreo 70lei la IC si sa faci tot vreo 3 ore si ceva,este prea mare bataie de joc.Ramane intrebarea:CINE RASPUNDE? |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (2) Joi 03 Mai 2012, 17:11 | |
| Momentan ........... NIMENI !!!! , Crezi ca intereseaza pe cineva ? cand am mers cu 13031 la Mangalia era in tren supra control si 2 politai care vorbeau de situatia de la Sarulesti ca vin tiganii si fura ca au sabii la ei si ca nu au ce sa le faca asa se exprimau politistii , ne mai miram ca ni se urca in cap si ca fac ce vor dar daca te iei de ei tot ei au gura mare si urla ca sunt persecutati . |
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12455 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (2) Joi 03 Mai 2012, 17:29 | |
| Ce daca au sabii... Sa puna tancurile pe ei... Exista metode, dar nu se vrea, asta e, mai bine sa pierdem calatori si sa umflam conturile grase ale dubarilor. |
| | | sorin_ncs
Numarul mesajelor : 107 Reputatie : 4724 Data de inscriere : 11/04/2012
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (2) Joi 03 Mai 2012, 19:02 | |
| - karpaty a scris:
- Momentan ........... NIMENI !!!! , Crezi ca intereseaza pe cineva ? cand am mers cu 13031 la Mangalia era in tren supra control si 2 politai care vorbeau de situatia de la Sarulesti ca vin tiganii si fura ca au sabii la ei si ca nu au ce sa le faca asa se exprimau politistii , ne mai miram ca ni se urca in cap si ca fac ce vor dar daca te iei de ei tot ei au gura mare si urla ca sunt persecutati .
Incredibil! Politia nu are ce sa le faca pentru ca au sabii! Da' politaii nu au arme? De foc? Ne mai miram unde am ajuns! |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (2) | |
| |
| | | | Lucruri negative (-) la CFR !!! (2) | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |