|
| Lucruri negative (-) la CFR !!! (2) | |
|
+104revenge Tomi13leu EuroNight allred Raduku09 baiazid lifetec spiderpc sytrus Spartan1948 92Dragos roseanu lapsanszkitamas Razvan Tudor Rarau cristirimer Vale_ntin alex1987 Katalin4653 NicuS KQQ Adirmvl vrugby stefan_br Vlad popovici sorin_ncs Kriszti219 debian_alex Radu razvandoru kristi kkk Adisoft1991s vlad170 Goanga Radu Tudor membru inactiv Hurricane bostanescu gigel 060-EA078 cristi CFR dexter23 mureseanu_976 mishu_edm M.I.C.I. cristi ar cont dezactivat . halmarius didinul R936 AndiCFR manuela Laur rizelgeorgel2004 nenuandrei Silver redeme ravers75 lovekomotive alliens Costin.H Grigor tuborgtnp cortexedge COSTACHE MIHAIL Cobra DPS Dr2005 eu ana imfinity Jhonyla srazvi razvan - trenuri cont inactiv andreiutzu mihaiuc ATM romaniaetc nokia2010 040EC100 bostanesku gigel The Legend ionutz72 Andrey_tm Nesebar Alex Avram Vitosa traian Adrian78 Nk11 FeroFan97 Horea36 get. AlexD laur 133 Teodor DUAL alex.alexus.tm IonutCFR2009 TVlad Luna rich1974 cristyadaX Cosmin5 108 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
redeme V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1081 Localizare : Iasi Reputatie : 6118 Data de inscriere : 06/03/2011
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (2) Vin Feb 24, 2012 5:13 pm | |
| - manuela a scris:
- nu sunt de acord ca toate ir sa opreasca la fel in statiile mici.
sa fin seriosi,una este sa opreasca toate ir in focsani si buzau si alta este sa opreasca absolut toate in marasesti,mizil si r.sarat.in acestea din uram,ar trebui sa opreasca din 2 in 2. de asemenea, nu am fost niciodata de acord ca pe distanta vatra dornei bai-suceava sa opreasca toate ir la frasin si pojorata.sunt 5 trenuri pentru iasi si 1 pentru bucuresti nord.cel de bcuuresti nord,ok sa opreasca dar din cele 5 pentru iasi,ar fi arhisuficient sa opreasca doar 2 maxim 3. pentru ce se mai plateste supliment de viteza?care viteza? exemplele ar putea continua si cu alte rute dar la aceasta a facut referir razvan. de ce nu se vrea a se delimita f clar rangurile de tren,de ce se continua sa se foloseasca ir pe post de trenuri cuursa de navestisti? la trenurile regio sunt de acord cu toate statiile si haltele din parcurs. o zi buna tuturor. Stația Mizil deservește aprox. 15000 de locuitori, deci într-adevăr nu are prea mult rost această oprire. Pe distanța Suceava - Vatra Dornei trenul IR 1859/19858 Iași - Vatra Dornei Băi nu oprește în stațiile menționate de tine. În ceea ce privește viteza, cred că îți dai seama că problema cea mai mare nu este că trenurile opresc în prea multe stații, ci mai degrabă că infrastructura lasă de dorit. |
| | | razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8365 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (2) Sam Feb 25, 2012 1:06 am | |
| In prezent trenurile nu mai au multi calatori, localitatiile sunt mai mici iar CFR CALATORI sa incerce reducerea stationarilor unde se poate. Nu de alta dar indiferent de opririi am observat ca trenurile oricum inregistreaza intarzieri iar nemultumirile calatorilor se mentin. Din pacate in Romania viteza poate este una din cele mai reduse SI NE FACEM DE RUSINE (mai ales la strainii care folosesc trenurile la noi). |
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (2) Sam Feb 25, 2012 11:13 am | |
| Manuela are dreptate intr-un fel, nu trebuie sa opreasca toate trenurile mai ales cele de lung parcurs in toate haltele, chipurile mai rasarite.
Ce trafic aduce Mizilul de opresc acolo toate trenurile?
Si pe celelalte sectii sint trenuri de ranguri diferite care opresc in aceleasi statii, Timisoara Nord -Bucuresti Nord de exemplu IC opreste in aceleasi statii in care in fata la o ora opreste IR.
Am tot intrebat pe forumuri, nu este posibil ca de la o anumita distanta trenurile sa nu mai opreasca atita, dar sa exista trenuri de legatura da pentru sectiunea respectiva?
Totusi nu sint de acord cu manuela ca IC de SUceava sa nu opreasca in Marasesti pentru atasare /detasare grupa de Iasi.
|
| | | Radu Tudor V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1098 Varsta : 28 Localizare : Targoviste Reputatie : 5796 Data de inscriere : 06/02/2012
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (2) Sam Feb 25, 2012 2:41 pm | |
| IC-urile ar trebui sa opreaseca doar in orasele resedinta de judet (exceptand statiunile). |
| | | Teodor
Numarul mesajelor : 3305 Reputatie : 8442 Data de inscriere : 18/04/2011
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (2) Dum Feb 26, 2012 8:42 pm | |
| - Radu Tudor a scris:
- IC-urile ar trebui sa opreaseca doar in orasele resedinta de judet (exceptand statiunile).
Nu mi se pare o idee buna. Caracal, de exemplu nu este resedinta de judet, dar totusi este o gara destul de importanta. La fel si Dej Calatori si asa mai departe. |
| | | rich1974
Numarul mesajelor : 430 Varsta : 50 Localizare : jud Arges Reputatie : 5274 Data de inscriere : 20/08/2011
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (2) Lun Feb 27, 2012 10:09 am | |
| mai oameni buni, haideti sa fim seriosi....nu exista IC in romania....e o denumire pe hartie ca sa mai jecmaneasca oamenii de niste bani si sa zicem si noi ca avem trenuri IC. la noi, ar fi bine sa fie toate trenurile retrogradate la REGIO ca numai astfel va mai creste numarul de calatori. ca opricum, iei un regio pentru faptul ca vrei sa ajungi la o statie oarecare, nu ca e mai ieftin. de fapt, economic vorbind, trenurile regio ar trebui sa fie mai scumpe fiindca au costuri de opereare mai mari. |
| | | M.I.C.I.
Numarul mesajelor : 541 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5318 Data de inscriere : 18/11/2011
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (2) Lun Feb 27, 2012 12:48 pm | |
| La fel zic si eu! Cand te gandesti ca garniturile cu locomotive diesel, la trenurile regio numai la oprirea si plecarea din fiecare halta se consuma cantitati enorme de motorina in schimb cu celelalte locomotive de pe IR care fac doar cateva opriri pe tot traseul! |
| | | manuela
Numarul mesajelor : 603 Reputatie : 5410 Data de inscriere : 03/11/2011
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (2) Lun Feb 27, 2012 1:58 pm | |
| extraordinar,pentru ce sa opreasca la dej calatori sau caracal ic-ul? pentru aceste statii s-au ,,inventat,, ir ,regio si re,nu crezi???!!! de caord cu razvan,ic-urile ar trebui sa opreasca doar in resedinte de judet. o zi buna tuturor. |
| | | manuela
Numarul mesajelor : 603 Reputatie : 5410 Data de inscriere : 03/11/2011
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (2) Lun Feb 27, 2012 2:04 pm | |
| - dan tm a scris:
- Manuela are dreptate intr-un fel, nu trebuie sa opreasca toate trenurile mai ales cele de lung parcurs in toate haltele, chipurile mai rasarite.
Ce trafic aduce Mizilul de opresc acolo toate trenurile?
Si pe celelalte sectii sint trenuri de ranguri diferite care opresc in aceleasi statii, Timisoara Nord -Bucuresti Nord de exemplu IC opreste in aceleasi statii in care in fata la o ora opreste IR.
Am tot intrebat pe forumuri, nu este posibil ca de la o anumita distanta trenurile sa nu mai opreasca atita, dar sa exista trenuri de legatura da pentru sectiunea respectiva?
Totusi nu sint de acord cu manuela ca IC de SUceava sa nu opreasca in Marasesti pentru atasare /detasare grupa de Iasi.
in mizil opresc trenurile pentru 1 calator ,,pestrit,, NEEDUCAT! pe ruta bucuresti nord -iasi/vatra dornei bai ar trebui ca unele sa opreasca in mizil,altele in r.sarat iar unele in marasesti.cate 2 trenuri de fiecare statie. |
| | | cont inactiv
Numarul mesajelor : 1550 Reputatie : 7010 Data de inscriere : 25/04/2010
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (2) Lun Feb 27, 2012 2:07 pm | |
| Consumul este unul constant daca e s-o iei asa: 1.72 kg/minut in mers constant dupa demararea si solicitarea plecarii de pe loc; 0.42-0.47 sau 0.49 kg/minut in stationare in treapta 0 a mansei; >2.00 kg/minut in demararea de pe loc, sunt vreo 2 kg si un pic sau ceva de genul. O medie cam tot acolo iese, ca dureaza cateva minute pana cand locomotiva demareaza de la peron, aici intra toata perioada pana locomotiva ajunge la o viteza constanta, consumul in plus la demarare se recupereaza la stationare. ar insemna cam 3 minute in demare... Nu stiu, dar matematica mea submediocra demonstreaza ca un tren Regio nu are o medie a consumului de motorina/minut mult mai mare fara de un tren InterRegio pe aceeasi distanta, cu acelasi material rulant. Clar sunt si locomotive uzate dupa atatia ani de exploatare dupa ultima reparatie majora insa exista revizii periodice care sunt efectuate pentru a mentine in parametri optimi functionarea locomotivei, eu am mers cu locomotiva care in stationare in gara scotea 0.42kg/minut dupa 3 ani de la ultima reparatie si modernizare. P.S. Poate ca am o confuzie si in mers normal sa fie consumul de 1.49kg.minut si la demaraj sa fie intre 1.72-2.00kg/min. Nu mai retin sigur. Dar teoria ramane tot acolo, consumul la demaraj e recuperat in minutele de stationare. Daca statiile alea sunt noduri feroviare, de ce n-ar opri? minutul de stationare si 2 care se pierd in demarare se recupereaza pe drum, ce nu intelegeti ca nu oprirea e de vina ci infrastructura. V-am mai rugat sa fiti atenti la dublul post si apropo, e dificil sa apesi un Shift macar la inceputul propozitiilor? |
| | | manuela
Numarul mesajelor : 603 Reputatie : 5410 Data de inscriere : 03/11/2011
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (2) Lun Feb 27, 2012 2:39 pm | |
| Este extrem de enervant pentru majoritatea calatorilor ca un tren sa opreasca in diferite ,,catune,, doar pentru 1 calator ratacit.Dintr-un total,sa zicem,de 15 ir pe ruta Bucuresti nord-Iasi/Vatra Dornei Bai ar fi arhisuficient ca doar un numar de 4 ir sa opreasca in Mizil. |
| | | Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8300 Data de inscriere : 18/03/2011
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (2) Mier Feb 29, 2012 3:03 pm | |
| @P.S.Eddye Chiar din calculul tau reiese ca un Regio consuma mai multa motorina decat un IR. Consumul e pe minut, ai vazut si tu, iar la regio ai mai multe minute de mers pentru acceasi distanta. Oricum nici intr-un caz un Regio nu poate avea costuri mai mici decat un Interregio. Ganditi-va si la personalul de tren, care e platit la ora, nu la distanta parcursa. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (2) Mier Feb 29, 2012 10:55 pm | |
| De aceea pe distanţe scurte, în ţările cu apă caldă, se folosesc automotoare. Un automotor mic consumă undeva la 30 l / 100 km (deci mai puţin decât un autobuz). _________________ :TTT:
|
| | | rich1974
Numarul mesajelor : 430 Varsta : 50 Localizare : jud Arges Reputatie : 5274 Data de inscriere : 20/08/2011
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (2) Joi Mar 01, 2012 8:18 am | |
| asta incerc sa spun si eu de multa vreme. pe regio ar trebui sa fie automotoare mici, cat un autobuz la care plata sa se faca la mecanic atunci cand te urci. asa cum faci la sofer.....mecanicul sa fie dotat cu pusca si in cazul in care apar probleme sa traga fara somatie. astfel, s-ar mai diminua si personalul frecator de menta de prin gari. de ce naiba a murit malaxa ca acum avea cine sa construiasca automotoare. seria 77, cu suspensie cu perne de aer, motor pe benzina/gpl/cng ar fi excelente pe regio. |
| | | cont inactiv
Numarul mesajelor : 1550 Reputatie : 7010 Data de inscriere : 25/04/2010
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (2) Joi Mar 01, 2012 8:50 am | |
| - Luna a scris:
- @P.S.Eddye Chiar din calculul tau reiese ca un Regio consuma mai multa motorina decat un IR. Consumul e pe minut, ai vazut si tu, iar la regio ai mai multe minute de mers pentru acceasi distanta. Oricum nici intr-un caz un Regio nu poate avea costuri mai mici decat un Interregio. Ganditi-va si la personalul de tren, care e platit la ora, nu la distanta parcursa.
Da, ma ierti ca nu am gandit ca tine, daca pe 509 un IR care face 1 ora si 9 minute de la piatra neamt la bacau si un R face 1 ora si 27 dar depinde de caz, dar un Regio cu timpul asta si cu ceva opriri, vreo 10-11 statii, eu cred ca diferenta nu-i asa mare, ce zici, e mare sau nu? Oricum eu vorbeam doar de consumul mediu pe minut, nu pe distanta. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (2) | |
| |
| | | | Lucruri negative (-) la CFR !!! (2) | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |