Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Lucruri negative (-) la CFR !!! (2)

In jos 
+104
revenge
Tomi13leu
EuroNight
allred
Raduku09
baiazid
lifetec
spiderpc
sytrus
Spartan1948
92Dragos
roseanu
lapsanszkitamas
Razvan Tudor
Rarau
cristirimer
Vale_ntin
alex1987
Katalin4653
NicuS
KQQ
Adirmvl
vrugby
stefan_br
Vlad
popovici
sorin_ncs
Kriszti219
debian_alex
Radu
razvandoru
kristi kkk
Adisoft1991s
vlad170
Goanga
Radu Tudor
membru inactiv
Hurricane
bostanescu gigel
060-EA078
cristi CFR
dexter23
mureseanu_976
mishu_edm
M.I.C.I.
cristi ar
cont dezactivat .
halmarius
didinul
R936
AndiCFR
manuela
Laur
rizelgeorgel2004
nenuandrei
Silver
redeme
ravers75
lovekomotive
alliens
Costin.H
Grigor
tuborgtnp
cortexedge
COSTACHE MIHAIL
Cobra
DPS
Dr2005
eu
ana imfinity
Jhonyla
srazvi
razvan - trenuri
cont inactiv
andreiutzu
mihaiuc
ATM
romaniaetc
nokia2010
040EC100
bostanesku gigel
The Legend
ionutz72
Andrey_tm
Nesebar
Alex Avram
Vitosa
traian
Adrian78
Nk11
FeroFan97
Horea36
get.
AlexD
laur 133
Teodor
DUAL
alex.alexus.tm
IonutCFR2009
TVlad
Luna
rich1974
cristyadaX
Cosmin5
108 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 49 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
redeme
V.I.P Member
V.I.P Member
redeme


Numarul mesajelor : 1081
Localizare : Iasi
Reputatie : 6118
Data de inscriere : 06/03/2011

Lucruri negative (-)  la CFR !!! (2) - Pagina 32 Empty
MesajSubiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (2)   Lucruri negative (-)  la CFR !!! (2) - Pagina 32 Icon_minitimeVin Feb 24, 2012 5:13 pm

manuela a scris:
nu sunt de acord ca toate ir sa opreasca la fel in statiile mici.
sa fin seriosi,una este sa opreasca toate ir in focsani si buzau si alta este sa opreasca absolut toate in marasesti,mizil si r.sarat.in acestea din uram,ar trebui sa opreasca din 2 in 2.
de asemenea, nu am fost niciodata de acord ca pe distanta vatra dornei bai-suceava sa opreasca toate ir la frasin si pojorata.sunt 5 trenuri pentru iasi si 1 pentru bucuresti nord.cel de bcuuresti nord,ok sa opreasca dar din cele 5 pentru iasi,ar fi arhisuficient sa opreasca doar 2 maxim 3.
pentru ce se mai plateste supliment de viteza?care viteza?
exemplele ar putea continua si cu alte rute dar la aceasta a facut referir razvan.
de ce nu se vrea a se delimita f clar rangurile de tren,de ce se continua sa se foloseasca ir pe post de trenuri cuursa de navestisti?
la trenurile regio sunt de acord cu toate statiile si haltele din parcurs.
o zi buna tuturor.
Stația Mizil deservește aprox. 15000 de locuitori, deci într-adevăr nu are prea mult rost această oprire. Pe distanța Suceava - Vatra Dornei trenul IR 1859/19858 Iași - Vatra Dornei Băi nu oprește în stațiile menționate de tine.

În ceea ce privește viteza, cred că îți dai seama că problema cea mai mare nu este că trenurile opresc în prea multe stații, ci mai degrabă că infrastructura lasă de dorit. Neutral
Sus In jos
razvan - trenuri
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 3355
Varsta : 42
Localizare : Bucuresti, Romania
Reputatie : 8365
Data de inscriere : 26/05/2011

Lucruri negative (-)  la CFR !!! (2) - Pagina 32 Empty
MesajSubiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (2)   Lucruri negative (-)  la CFR !!! (2) - Pagina 32 Icon_minitimeSam Feb 25, 2012 1:06 am

In prezent trenurile nu mai au multi calatori, localitatiile sunt mai mici iar CFR CALATORI sa incerce reducerea stationarilor unde se poate. Nu de alta dar indiferent de opririi am observat ca trenurile oricum inregistreaza intarzieri iar nemultumirile calatorilor se mentin. Din pacate in Romania viteza poate este una din cele mai reduse SI NE FACEM DE RUSINE (mai ales la strainii care folosesc trenurile la noi).
Mad
Sus In jos
Vizitator
Vizitator




Lucruri negative (-)  la CFR !!! (2) - Pagina 32 Empty
MesajSubiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (2)   Lucruri negative (-)  la CFR !!! (2) - Pagina 32 Icon_minitimeSam Feb 25, 2012 11:13 am

Manuela are dreptate intr-un fel, nu trebuie sa opreasca toate trenurile mai ales cele de lung parcurs in toate haltele, chipurile mai rasarite.

Ce trafic aduce Mizilul de opresc acolo toate trenurile?

Si pe celelalte sectii sint trenuri de ranguri diferite care opresc in aceleasi statii, Timisoara Nord -Bucuresti Nord de exemplu IC opreste in aceleasi statii in care in fata la o ora opreste IR.

Am tot intrebat pe forumuri, nu este posibil ca de la o anumita distanta trenurile sa nu mai opreasca atita, dar sa exista trenuri de legatura da pentru sectiunea respectiva?

Totusi nu sint de acord cu manuela ca IC de SUceava sa nu opreasca in Marasesti pentru atasare /detasare grupa de Iasi.
Sus In jos
Radu Tudor
V.I.P Member
V.I.P Member
Radu Tudor


Numarul mesajelor : 1098
Varsta : 28
Localizare : Targoviste
Reputatie : 5796
Data de inscriere : 06/02/2012

Lucruri negative (-)  la CFR !!! (2) - Pagina 32 Empty
MesajSubiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (2)   Lucruri negative (-)  la CFR !!! (2) - Pagina 32 Icon_minitimeSam Feb 25, 2012 2:41 pm

IC-urile ar trebui sa opreaseca doar in orasele resedinta de judet (exceptand statiunile).
Sus In jos
Teodor




Numarul mesajelor : 3305
Reputatie : 8442
Data de inscriere : 18/04/2011

Lucruri negative (-)  la CFR !!! (2) - Pagina 32 Empty
MesajSubiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (2)   Lucruri negative (-)  la CFR !!! (2) - Pagina 32 Icon_minitimeDum Feb 26, 2012 8:42 pm

Radu Tudor a scris:
IC-urile ar trebui sa opreaseca doar in orasele resedinta de judet (exceptand statiunile).

Nu mi se pare o idee buna. Caracal, de exemplu nu este resedinta de judet, dar totusi este o gara destul de importanta. La fel si Dej Calatori si asa mai departe.
Sus In jos
rich1974




Numarul mesajelor : 430
Varsta : 50
Localizare : jud Arges
Reputatie : 5274
Data de inscriere : 20/08/2011

Lucruri negative (-)  la CFR !!! (2) - Pagina 32 Empty
MesajSubiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (2)   Lucruri negative (-)  la CFR !!! (2) - Pagina 32 Icon_minitimeLun Feb 27, 2012 10:09 am

mai oameni buni, haideti sa fim seriosi....nu exista IC in romania....e o denumire pe hartie ca sa mai jecmaneasca oamenii de niste bani si sa zicem si noi ca avem trenuri IC.
la noi, ar fi bine sa fie toate trenurile retrogradate la REGIO ca numai astfel va mai creste numarul de calatori.
ca opricum, iei un regio pentru faptul ca vrei sa ajungi la o statie oarecare, nu ca e mai ieftin. de fapt, economic vorbind, trenurile regio ar trebui sa fie mai scumpe fiindca au costuri de opereare mai mari.
Sus In jos
M.I.C.I.

M.I.C.I.


Numarul mesajelor : 541
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5318
Data de inscriere : 18/11/2011

Lucruri negative (-)  la CFR !!! (2) - Pagina 32 Empty
MesajSubiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (2)   Lucruri negative (-)  la CFR !!! (2) - Pagina 32 Icon_minitimeLun Feb 27, 2012 12:48 pm

La fel zic si eu! Cand te gandesti ca garniturile cu locomotive diesel, la trenurile regio numai la oprirea si plecarea din fiecare halta se consuma cantitati enorme de motorina in schimb cu celelalte locomotive de pe IR care fac doar cateva opriri pe tot traseul!
Sus In jos
manuela




Numarul mesajelor : 603
Reputatie : 5410
Data de inscriere : 03/11/2011

Lucruri negative (-)  la CFR !!! (2) - Pagina 32 Empty
MesajSubiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (2)   Lucruri negative (-)  la CFR !!! (2) - Pagina 32 Icon_minitimeLun Feb 27, 2012 1:58 pm

extraordinar,pentru ce sa opreasca la dej calatori sau caracal ic-ul?
pentru aceste statii s-au ,,inventat,, ir ,regio si re,nu crezi???!!!
de caord cu razvan,ic-urile ar trebui sa opreasca doar in resedinte de judet.
o zi buna tuturor.
Sus In jos
manuela




Numarul mesajelor : 603
Reputatie : 5410
Data de inscriere : 03/11/2011

Lucruri negative (-)  la CFR !!! (2) - Pagina 32 Empty
MesajSubiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (2)   Lucruri negative (-)  la CFR !!! (2) - Pagina 32 Icon_minitimeLun Feb 27, 2012 2:04 pm

dan tm a scris:
Manuela are dreptate intr-un fel, nu trebuie sa opreasca toate trenurile mai ales cele de lung parcurs in toate haltele, chipurile mai rasarite.

Ce trafic aduce Mizilul de opresc acolo toate trenurile?

Si pe celelalte sectii sint trenuri de ranguri diferite care opresc in aceleasi statii, Timisoara Nord -Bucuresti Nord de exemplu IC opreste in aceleasi statii in care in fata la o ora opreste IR.

Am tot intrebat pe forumuri, nu este posibil ca de la o anumita distanta trenurile sa nu mai opreasca atita, dar sa exista trenuri de legatura da pentru sectiunea respectiva?

Totusi nu sint de acord cu manuela ca IC de SUceava sa nu opreasca in Marasesti pentru atasare /detasare grupa de Iasi.
in mizil opresc trenurile pentru 1 calator ,,pestrit,, NEEDUCAT!
pe ruta bucuresti nord -iasi/vatra dornei bai ar trebui ca unele sa opreasca in mizil,altele in r.sarat iar unele in marasesti.cate 2 trenuri de fiecare statie.
Sus In jos
cont inactiv




Numarul mesajelor : 1550
Reputatie : 7010
Data de inscriere : 25/04/2010

Lucruri negative (-)  la CFR !!! (2) - Pagina 32 Empty
MesajSubiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (2)   Lucruri negative (-)  la CFR !!! (2) - Pagina 32 Icon_minitimeLun Feb 27, 2012 2:07 pm

Consumul este unul constant daca e s-o iei asa:
1.72 kg/minut in mers constant dupa demararea si solicitarea plecarii de pe loc;
0.42-0.47 sau 0.49 kg/minut in stationare in treapta 0 a mansei;
>2.00 kg/minut in demararea de pe loc, sunt vreo 2 kg si un pic sau ceva de genul.
O medie cam tot acolo iese, ca dureaza cateva minute pana cand locomotiva demareaza de la peron, aici intra toata perioada pana locomotiva ajunge la o viteza constanta, consumul in plus la demarare se recupereaza la stationare. ar insemna cam 3 minute in demare...
Nu stiu, dar matematica mea submediocra demonstreaza ca un tren Regio nu are o medie a consumului de motorina/minut mult mai mare fara de un tren InterRegio pe aceeasi distanta, cu acelasi material rulant.
Clar sunt si locomotive uzate dupa atatia ani de exploatare dupa ultima reparatie majora insa exista revizii periodice care sunt efectuate pentru a mentine in parametri optimi functionarea locomotivei, eu am mers cu locomotiva care in stationare in gara scotea 0.42kg/minut dupa 3 ani de la ultima reparatie si modernizare.
P.S. Poate ca am o confuzie si in mers normal sa fie consumul de 1.49kg.minut si la demaraj sa fie intre 1.72-2.00kg/min.
Nu mai retin sigur.
Dar teoria ramane tot acolo, consumul la demaraj e recuperat in minutele de stationare.
Daca statiile alea sunt noduri feroviare, de ce n-ar opri? minutul de stationare si 2 care se pierd in demarare se recupereaza pe drum, ce nu intelegeti ca nu oprirea e de vina ci infrastructura.
V-am mai rugat sa fiti atenti la dublul post si apropo, e dificil sa apesi un Shift macar la inceputul propozitiilor?
Sus In jos
manuela




Numarul mesajelor : 603
Reputatie : 5410
Data de inscriere : 03/11/2011

Lucruri negative (-)  la CFR !!! (2) - Pagina 32 Empty
MesajSubiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (2)   Lucruri negative (-)  la CFR !!! (2) - Pagina 32 Icon_minitimeLun Feb 27, 2012 2:39 pm

Este extrem de enervant pentru majoritatea calatorilor ca un tren sa opreasca in diferite ,,catune,, doar pentru 1 calator ratacit.Dintr-un total,sa zicem,de 15 ir pe ruta Bucuresti nord-Iasi/Vatra Dornei Bai ar fi arhisuficient ca doar un numar de 4 ir sa opreasca in Mizil.
Sus In jos
Luna




Numarul mesajelor : 3274
Reputatie : 8300
Data de inscriere : 18/03/2011

Lucruri negative (-)  la CFR !!! (2) - Pagina 32 Empty
MesajSubiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (2)   Lucruri negative (-)  la CFR !!! (2) - Pagina 32 Icon_minitimeMier Feb 29, 2012 3:03 pm

@P.S.Eddye Chiar din calculul tau reiese ca un Regio consuma mai multa motorina decat un IR. Consumul e pe minut, ai vazut si tu, iar la regio ai mai multe minute de mers pentru acceasi distanta. Oricum nici intr-un caz un Regio nu poate avea costuri mai mici decat un Interregio. Ganditi-va si la personalul de tren, care e platit la ora, nu la distanta parcursa.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20625
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25565
Data de inscriere : 17/08/2011

Lucruri negative (-)  la CFR !!! (2) - Pagina 32 Empty
MesajSubiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (2)   Lucruri negative (-)  la CFR !!! (2) - Pagina 32 Icon_minitimeMier Feb 29, 2012 10:55 pm

De aceea pe distanţe scurte, în ţările cu apă caldă, se folosesc automotoare. Un automotor mic consumă undeva la 30 l / 100 km (deci mai puţin decât un autobuz).

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
rich1974




Numarul mesajelor : 430
Varsta : 50
Localizare : jud Arges
Reputatie : 5274
Data de inscriere : 20/08/2011

Lucruri negative (-)  la CFR !!! (2) - Pagina 32 Empty
MesajSubiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (2)   Lucruri negative (-)  la CFR !!! (2) - Pagina 32 Icon_minitimeJoi Mar 01, 2012 8:18 am

asta incerc sa spun si eu de multa vreme. pe regio ar trebui sa fie automotoare mici, cat un autobuz la care plata sa se faca la mecanic atunci cand te urci. asa cum faci la sofer.....mecanicul sa fie dotat cu pusca si in cazul in care apar probleme sa traga fara somatie.
astfel, s-ar mai diminua si personalul frecator de menta de prin gari.
de ce naiba a murit malaxa ca acum avea cine sa construiasca automotoare. seria 77, cu suspensie cu perne de aer, motor pe benzina/gpl/cng ar fi excelente pe regio.
Sus In jos
cont inactiv




Numarul mesajelor : 1550
Reputatie : 7010
Data de inscriere : 25/04/2010

Lucruri negative (-)  la CFR !!! (2) - Pagina 32 Empty
MesajSubiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (2)   Lucruri negative (-)  la CFR !!! (2) - Pagina 32 Icon_minitimeJoi Mar 01, 2012 8:50 am

Luna a scris:
@P.S.Eddye Chiar din calculul tau reiese ca un Regio consuma mai multa motorina decat un IR. Consumul e pe minut, ai vazut si tu, iar la regio ai mai multe minute de mers pentru acceasi distanta. Oricum nici intr-un caz un Regio nu poate avea costuri mai mici decat un Interregio. Ganditi-va si la personalul de tren, care e platit la ora, nu la distanta parcursa.
Da, ma ierti ca nu am gandit ca tine, daca pe 509 un IR care face 1 ora si 9 minute de la piatra neamt la bacau si un R face 1 ora si 27 dar depinde de caz, dar un Regio cu timpul asta si cu ceva opriri, vreo 10-11 statii, eu cred ca diferenta nu-i asa mare, ce zici, e mare sau nu?
Oricum eu vorbeam doar de consumul mediu pe minut, nu pe distanta.
Sus In jos
Continut sponsorizat





Lucruri negative (-)  la CFR !!! (2) - Pagina 32 Empty
MesajSubiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (2)   Lucruri negative (-)  la CFR !!! (2) - Pagina 32 Icon_minitime

Sus In jos
 
Lucruri negative (-) la CFR !!! (2)
Sus 
Pagina 32 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 49 ... 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Lucruri pozitive (+) la CFR !!!
» Lucruri negative (-) la CFR !!! (4)
» Lucruri negative (-) la CFR !!! (3)
» Lucruri negative (-) la CFR !!! (1)
» Lucruri negative (-) la CFR !!! (4)

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: DESPRE CFR :: PLUS(+) SI MINUS(-) LA CFR-
Mergi direct la: