|
| Lucruri negative (-) la CFR !!! (2) | |
|
+104revenge Tomi13leu EuroNight allred Raduku09 baiazid lifetec spiderpc sytrus Spartan1948 92Dragos roseanu lapsanszkitamas Razvan Tudor Rarau cristirimer Vale_ntin alex1987 Katalin4653 NicuS KQQ Adirmvl vrugby stefan_br Vlad popovici sorin_ncs Kriszti219 debian_alex Radu razvandoru kristi kkk Adisoft1991s vlad170 Goanga Radu Tudor membru inactiv Hurricane bostanescu gigel 060-EA078 cristi CFR dexter23 mureseanu_976 mishu_edm M.I.C.I. cristi ar cont dezactivat . halmarius didinul R936 AndiCFR manuela Laur rizelgeorgel2004 nenuandrei Silver redeme ravers75 lovekomotive alliens Costin.H Grigor tuborgtnp cortexedge COSTACHE MIHAIL Cobra DPS Dr2005 eu ana imfinity Jhonyla srazvi razvan - trenuri cont inactiv andreiutzu mihaiuc ATM romaniaetc nokia2010 040EC100 bostanesku gigel The Legend ionutz72 Andrey_tm Nesebar Alex Avram Vitosa traian Adrian78 Nk11 FeroFan97 Horea36 get. AlexD laur 133 Teodor DUAL alex.alexus.tm IonutCFR2009 TVlad Luna rich1974 cristyadaX Cosmin5 108 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (2) Mier 07 Dec 2011, 23:10 | |
| Toate ca toate intrebarea este ce vom trimite la Belgrad ? 20-50 sau le dam 21-80 ? altceva nu vad ce am putea trimite , pe grupa interna se pot pune orice alt tip de vagon , problema e pe Belgrad . |
| | | ATM
Numarul mesajelor : 1371 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6638 Data de inscriere : 10/07/2010
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (2) Mier 07 Dec 2011, 23:17 | |
| 21-80 nu ar fi prea rau ca idee, totusi ne cam facem de bacanie cu 20-50-le astea - intre noi fie vorba, as fi mai inchis ochii daca aratau cat-de-cat bine, dar am vazut grupa acum cateva zile si arata in ultimul hal. Or fi vamesii cum or fi, l-or folosi sarbii ca un fel de personal, da' totusi e un international, un pic de decenta totusi ar trebui, totusi vagoanele astea te reprezinta ca tara... Din punctul meu de vedere ar trebui niste vagoane salon, cu scaune care dedesubtul sezutului sa nu aiba cutie - ci sa fie aer, si picior de sprijin, sa n-aiba unde piti contrabandistii nimic, si sa nu fie nevoie sa se demonteze nimic la inspectie. Acuma, fiecare sa isi dea cu parerea care vagon - apt de trafic international -se inscrie in directia asta. Daca ar fi fost apt de trafic international, am fi putut sa le dam 20-31, sa nu ne ofticam prea mult dupa ele... Da' mai rau - ce se va intampla cu vagonul de clasa I? ala ar trebui sa fie mortis si climatizat...nu?
Ultima editare efectuata de catre ATM in Mier 07 Dec 2011, 23:27, editata de 2 ori |
| | | Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8300 Data de inscriere : 18/03/2011
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (2) Mier 07 Dec 2011, 23:21 | |
| - karpaty a scris:
- 1821/1822 era facut numai cu 20-49 , au fost scoase ? lasa ca din 11 va fi schimbata compunerea obligatoriu si nu mai au ce cauta 20-54/55 pe trenurile IR .
1821/1822 are 2 garnituri deoarece are parcurs lung, la una din ele a ramas un vagon 20-49 (seria 1), la cealalta au ramas 2 vagoane 20-49 (seria 1), in rest sunt doar 20-54. Am intrebat un controlor ce s-a intamplat cu acele vagoane si a zis ca au probleme tehnice/revizie expirata. Unde mai pui ca nici 20-49 seria 1 nu sunt cine stie ce vagoane apte pentru un tren cu traseu asa lung. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (2) Mier 07 Dec 2011, 23:25 | |
| - ATM a scris:
- Daca ar fi fost apt de trafic international, am fi putut sa le dam 20-31, sa nu ne ofticam prea mult cand o sa le demoleze vamesii cautand tigari.
buna asta , am impresia ca 20-31 vor face trenuri IR din 11 nu stiu dc dar asa am impresia , sunt multe trenuri noi care au nevoie de vagoane cu clima , Brasov-Iasi pana acum era facut din B+A+B , si era deajuns ca la dus mergea noaptea la intors ziua , acum va fi nevoie de 2 garnituri cu gandirea lor stralucita sa il bage prin Ploiesti deci va avea nevoie de 6 vagoane sa vedem deunde le scot , un alte tren va fi Buc-Tg Mures care la fi IR si nu cred ca va circula numai cu 3 vagoane deci va avea minim 5 si cum trenul merge dus intors ziua e nevoie de 2 garnituri , iarasi si aici e un semn "?" ce compunere va avea , cat despre renumitul CT-SM se stie ca va fi facut de SM deci va avea 20-49 200 si mai mult ca sigur B+A+B , eventual la vara sa fie suplimentat . |
| | | ATM
Numarul mesajelor : 1371 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6638 Data de inscriere : 10/07/2010
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (2) Mier 07 Dec 2011, 23:32 | |
| Cam asta ziceam si eu pe alte threaduri. Cu mersul nou, va fi nevoie de vreo 35...poate chiar mai multe....vagoane de IR, majoritatea cu clima - si tare mi-e frica, tinand cont de parcul subtire, ca atunci cand le-o ajunge cutitul la os or sa dea iama in 20-31 si in etajatele 36-16, sa suplineasca de urgenta lipsa unor vagoane mai adecvate. Or sa chitaie reviziile dupa vagoane ca soarecii. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (2) Mier 07 Dec 2011, 23:47 | |
| Sa puna mana sa mai cumpere 21-87 cam 30 de bucati si sa mai reconditioneze 20-49 2xx , ca au bani de asa ceva iar daca in Germania mai sunt de vanzare 22-76/96 ar face bine sa le cumpere pentru ca sunt cele mai potrivite vagoane pentru trenurile IR |
| | | ATM
Numarul mesajelor : 1371 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6638 Data de inscriere : 10/07/2010
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (2) Joi 08 Dec 2011, 00:04 | |
| Logic ar fi corect si asta. Dar iti dai seama cum ar suna discutiile lor interne? " vreti sa cumparati vagoane? noi avem incasari in cadere libera, si voi vreti sa cumparati mai multe vagoane???". Impaca si capra si varza daca poti. Cei mai putini bani implicati, as zice eu, ar insemna modernizarea a unor vagoane din parcul intern, detinute deja in proprietate. Dai bani doar pe modernizare, nu si pe achizitia vagonului vechi. Pe cand daca iei vagonul nemtesc, una la mana ca dai bani pe el si, oricat de bine ar aparea el, tot trebuie o mana de vopsea, un afisaj, niscaiva scaune... Sa ne uitam in curtea noastra, de exemplu 19-80 si 21-80. De ce nu 21-80, serios vorbind? Mare-este destul. Modern - as zice ca da, are boghiu de 160 la ora. Suficient pentru ce linii avem noi. Ca ani- destul de nou, sau oricum cel putin acceptabil, considerand varsta normala a unui vagon. Au 20 de ani. E in orice caz mai nou decat cele germane, si 20-49. Si avem destule care fie zac la gard, fie lopateaza pe Bucuresti-Marasesti/Buzau. Daca e sa strangem si sa scotocim prin revizii, bag mana in foc ca gasim minim 20 de vagoane din seria 80, numai bune de modernizat...pareri?
|
| | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13276 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (2) Joi 08 Dec 2011, 00:11 | |
| Eu zic sa cumpere 20-31 si rame pentru trenurile Regio .. ca in rest stam binisor.Si decat sa faca 20-49 iar cu "modernizari" mai bine sa le caseze sau jet cu ele la Regio. |
| | | ATM
Numarul mesajelor : 1371 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6638 Data de inscriere : 10/07/2010
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (2) Joi 08 Dec 2011, 00:14 | |
| De casat nici vorba, nici macar in gluma, doar au fost modernizate recent. Ar insemna bani aruncati pe fereastra. Mai degraba jet la regio, asta ar mai merge. Insa in momentul de fata va fi nevoie zdravana de ele pe IR. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (2) Joi 08 Dec 2011, 00:19 | |
| Da asa este , 21-80 trebuiesc modernizate si transformate in 21-70 chiar toate cate mai sunt ca sunt destule care acum merg ca si Regio la Marasesti/Buzau si Slanic sa nu uitam ca si 20-76 au ajuns pe trenuri Regio sau stau la gard cu revizia expirata desi si acest tip de vagon ar fi bun pentru IR si cred ca i se poate atasa AC foarte usor . Un alt model bun pentru IR este 20-68 care se poate obtine prin modernizarea vagoanele ce stau pe liniile moarte de anii de zile . |
| | | alliens
Numarul mesajelor : 530 Reputatie : 5430 Data de inscriere : 27/06/2011
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (2) Joi 08 Dec 2011, 03:20 | |
| nu inteleg ce problema aveti cu vagoanele 20-49? mie mi se pare niste vagoane foarte bune...in plus am observat ca lumea prefera zona deschisa daca e suficient de liber, si nu compartimentele, chiar daca au bilet in compartiment....e adevarat ca sunt 4 locuri pe linie, insa spatiul este generos |
| | | tuborgtnp
Numarul mesajelor : 166 Varsta : 34 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5262 Data de inscriere : 05/12/2010
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (2) Joi 08 Dec 2011, 10:05 | |
| - alliens a scris:
- nu inteleg ce problema aveti cu vagoanele 20-49? mie mi se pare niste vagoane foarte bune...in plus am observat ca lumea prefera zona deschisa daca e suficient de liber, si nu compartimentele, chiar daca au bilet in compartiment....e adevarat ca sunt 4 locuri pe linie, insa spatiul este generos
eu nu prea cred.in compartiment, dormi mai lejer.nu vorbim de 20-49 modernizate.in cele nemodernizate, mizeria e imensa, intr-un compartiment se moare de cald, in altul de frig.si sunt cu 8 locuri, nu au ce cauta la lung parcurs.pe dec nov, am vazut un acc 11739 de campina, cu 6 vagoane 21-70 + 21-90, 1739 de ploiesti, in aceiasi compunere. |
| | | tuborgtnp
Numarul mesajelor : 166 Varsta : 34 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5262 Data de inscriere : 05/12/2010
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (2) Joi 08 Dec 2011, 11:09 | |
| - adrian78 a scris:
- Nu ar avea nimeni nimic cu ele daca ar circula numai pe un singur tip de tren dar cei de la CFR le arunca de la personale pana la rapide.In legatura cu spatiu poate este suficient in zona picioarelor dar pe latime in zona spatarelor daca sunt 4 persoane nu incap toti sa steie cu spatele rezemat e o senzatie de a sta pe ultimul rand in spatele la microbuz sau autocar!!!
depinde ) daca sunt 4 ca mine, incap lejer 5 |
| | | lovekomotive V.I.P Member
Numarul mesajelor : 751 Varsta : 36 Localizare : Piatra Neamt Reputatie : 6375 Data de inscriere : 20/08/2009
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (2) Joi 08 Dec 2011, 12:07 | |
| Vagoanele astea 20-49 mai bine le lasau compartimentate cu cate 6 locuri in compartiment. 8 locuri e prea mult, am mers si eu cu 20-49 seria I si e cam nasol 8 persoane in compartiment, mai ales vara. 6 locuri intr-un compartiment e suficient. Scaunele alea sunt cam tari la fel ca cele din Desiro. Mai confortabile erau seria 20-55 cand mergeam cu ele acum vreo 8 ani pe rapide. Oricum de departe cele mai confortabile vagoane compartimentate sunt seria 22-96/21-70 si 21-90. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (2) Joi 08 Dec 2011, 13:35 | |
| - tuborgtnp a scris:
- am vazut un acc 11739 de campina, cu 6 vagoane 21-70 + 21-90, 1739 de ploiesti, in aceiasi compunere.
Ăla e ,,tren ministerial", nu e pentru oricine... _________________ :TTT:
|
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (2) | |
| |
| | | | Lucruri negative (-) la CFR !!! (2) | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |