| Lucruri negative (-) la CFR !!! (2) | |
|
+104revenge Tomi13leu EuroNight allred Raduku09 baiazid lifetec spiderpc sytrus Spartan1948 92Dragos roseanu lapsanszkitamas Razvan Tudor Rarau cristirimer Vale_ntin alex1987 Katalin4653 NicuS KQQ Adirmvl vrugby stefan_br Vlad popovici sorin_ncs Kriszti219 debian_alex Radu razvandoru kristi kkk Adisoft1991s vlad170 Goanga Radu Tudor membru inactiv Hurricane bostanescu gigel 060-EA078 cristi CFR dexter23 mureseanu_976 mishu_edm M.I.C.I. cristi ar cont dezactivat . halmarius didinul R936 AndiCFR manuela Laur rizelgeorgel2004 nenuandrei Silver redeme ravers75 lovekomotive alliens Costin.H Grigor tuborgtnp cortexedge COSTACHE MIHAIL Cobra DPS Dr2005 eu ana imfinity Jhonyla srazvi razvan - trenuri cont inactiv andreiutzu mihaiuc ATM romaniaetc nokia2010 040EC100 bostanesku gigel The Legend ionutz72 Andrey_tm Nesebar Alex Avram Vitosa traian Adrian78 Nk11 FeroFan97 Horea36 get. AlexD laur 133 Teodor DUAL alex.alexus.tm IonutCFR2009 TVlad Luna rich1974 cristyadaX Cosmin5 108 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
TVlad V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2818 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8413 Data de inscriere : 16/01/2010
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (2) Dum 27 Noi 2011, 19:37 | |
| Va spun tot eu, nu era vagonul corect Dupa ce m-am instalat, am constatat ca numerotarea se face intr-un mod absolut original: din 2 in 2 adica trenul avea numai vagoane impare. Abia ma obisnuisem cu absurditati de genul trenul are in total 8 vagoane dar ele sint numerotate de la 10 la 3, vagonul are numarul 8sute-si ceva dar pe asta nu am mai intilnit-o. In plus afisajul electronic al vagoanelor arata ceva, pe deasupra lui era lipita o eticheta cu alt numar si pe linga toate astea era si mizgaleala de mai sus. |
|
| |
Teodor
Numarul mesajelor : 3305 Reputatie : 8442 Data de inscriere : 18/04/2011
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (2) Dum 04 Dec 2011, 23:27 | |
| Un lucru negativ la C.F.R. din punctul meu de vedere este urmatorul :
Langa gara Ramnicu Valcea sunt 2 treceri la nivel. Una cum te duci catre Piatra Olt, iar alta cum te duci catre Sibiu. Si iata si partea negativa. De fiecare data cand pleaca cate un tren din gara, se pune si bariera opusa. De exemplu, trenul pleaca catre Sibiu, pac, se pune si bariera dinspre Piatra Olt. Este total aiurea. Pentru ce ? Inteleg ca este o masura de siguranta, dar cat de batut in cap sa fie mecanicul incat sa plece cu trenul in directia opusa ? Banuiesc ca despre asta este vorba, altfel chiar nu vad niciun motiv. :shock: Vorba aceea, si beat sa fie, si tot pleaca in directie corecta. Sa presupunem ca ar pleca din directia gresita, nu pleaca ca din pusca, il urneste de pe loc cu 2 km / h, vede ca a gresit directia si se redreseaza ... Si inca ceva ciudat. Nu se pune mereu, doar la anumite trenuri cum ar fi cele cuprinse intre intervalul orar 12 - 14 si pe la 19. Voi ce parere aveti ? Vi se pare a fi un locru bun ? Ah', am uitat sa mentionez de cozile ce se formeaza. Pun si ei barierele fix la ore de varf. Hai ca pe la 19 nu se formeaza asa coada, dar la 14 nu mai vorbesc ... |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (2) Dum 04 Dec 2011, 23:53 | |
| Dacă scapă vreun vagon / locomotivă?
La Ploieşti a scăpat un EA din depou şi s-a dus până în Ploieşti Nord fără probleme... _________________ :TTT:
|
|
| |
Teodor
Numarul mesajelor : 3305 Reputatie : 8442 Data de inscriere : 18/04/2011
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (2) Lun 05 Dec 2011, 00:03 | |
| Uite un exemplu, pleaca 2436 catre Babeni la ora 14 din Ramnicu Valcea. Ei automat pun si bariera opusa, catre Sibiu. Pai daca ar fi sa scape un vagon, ar ramane pe loc, nu s`ar duce inapoi.
|
|
| |
Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (2) Lun 05 Dec 2011, 09:40 | |
| Asa s-a facut softul sa se puna barierea inainte de plecarea oricarui tren, locomotiva sau marfar indiferent de sens chiar daca asta inseamna ca bariera se pune 50% pe zi degeaba. Acelasi exemplu este si la PL.Vest. Se pune bariera in prostie fara motiv ori de cate ori pleaca ceva din PL.Vest spre PL.Triaj sau PL.Sud. Coloane de masini mai ales dimineata de speriat, abia mai are pe unde sa treaca o masina prin intersectia de la BILLA.
|
|
| |
Teodor
Numarul mesajelor : 3305 Reputatie : 8442 Data de inscriere : 18/04/2011
| |
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (2) Lun 05 Dec 2011, 20:11 | |
| Barierele de la Vâlcea parcă erau manual (cu canton şi paznic de barieră), deci nu rea are treabă softul aici. _________________ :TTT:
|
|
| |
Teodor
Numarul mesajelor : 3305 Reputatie : 8442 Data de inscriere : 18/04/2011
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (2) Lun 05 Dec 2011, 21:24 | |
| |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (2) Mar 06 Dec 2011, 23:45 | |
| Lucruri slabe la CFR |
|
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (2) Mar 06 Dec 2011, 23:59 | |
| Si cand te gandesti ca acum 10 ani aceste vagoane faceau trenurile Rapid ................. timpul a trecut acum au ajuns pe Personale cum dealtfel vor ajunge toate vagoanele odata cu timpul din IC ajung in IR apoi in Regio |
|
| |
Costin.H
Numarul mesajelor : 654 Reputatie : 6157 Data de inscriere : 15/12/2009
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (2) Mier 07 Dec 2011, 00:00 | |
| - paall a scris:
- Asa s-a facut softul sa se puna barierea inainte de plecarea oricarui tren, locomotiva sau marfar indiferent de sens chiar daca asta inseamna ca bariera se pune 50% pe zi degeaba. Acelasi exemplu este si la PL.Vest. Se pune bariera in prostie fara motiv ori de cate ori pleaca ceva din PL.Vest spre PL.Triaj sau PL.Sud. Coloane de masini mai ales dimineata de speriat, abia mai are pe unde sa treaca o masina prin intersectia de la BILLA.
pai poate e bariera in sectiunea de start, iar bariera reprezinta o conditie de punere a semnalului pe liber |
|
| |
ATM
Numarul mesajelor : 1371 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6638 Data de inscriere : 10/07/2010
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (2) Mier 07 Dec 2011, 22:21 | |
| - Citat :
- Si cand te gandesti ca acum 10 ani aceste vagoane faceau trenurile Rapid
Pacat. Scaunele alea ar rezista mult mai mult decat canapelele originale de vinilin, au o conceptie destul de buna referitoare la prinderi si la uzura in conditii de exploatare normale. Dar n-au cu cine!!! Tarani cocliti care fura cotiere si stau cu picioarele (sau dau cu picioarele) in suportul sezutului...? astora le trebuie scaune cum erau odata pe DAC112: cornier/rama de fier si sezut din lemn, prins in suruburi fara cap. Nici macar scaune de plastic nu merita, ca si alea se pot rupe. |
|
| |
Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8300 Data de inscriere : 18/03/2011
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (2) Mier 07 Dec 2011, 22:46 | |
| 1821 respectiv 1822 are aproape toate vagoanele seria 20-54 sau 20-55, asta in timp ce vagoanele de pe personalele Petrosani-Simeria sunt 20-54 iar la personalele Petrosani - Craiova 26-16. Pai unde e confortul superior obligatoriu dupa mine la trenurile de rang superior ? Dai bani in plus si ai parte de acceleasi vagoane. |
|
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (2) Mier 07 Dec 2011, 23:00 | |
| - Luna a scris:
- 1821 respectiv 1822 are aproape toate vagoanele seria 20-54 sau 20-55, asta in timp ce vagoanele de pe personalele Petrosani-Simeria sunt 20-54 iar la personalele Petrosani - Craiova 26-16. Pai unde e confortul superior obligatoriu dupa mine la trenurile de rang superior ? Dai bani in plus si ai parte de acceleasi vagoane.
1821/1822 era facut numai cu 20-49 , au fost scoase ? lasa ca din 11 va fi schimbata compunerea obligatoriu si nu mai au ce cauta 20-54/55 pe trenurile IR . |
|
| |
ATM
Numarul mesajelor : 1371 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6638 Data de inscriere : 10/07/2010
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (2) Mier 07 Dec 2011, 23:05 | |
| ...da' 20-50 pe IR 360...sau 19.55 Salon Alee pe...destule IR-uri...sau 20-80 pe IR-urile de Buzau si Marasesti or sa mai fie? Eu unul astept cu nerabdare sa vad cum se respecta compunerea de pe hartie. Dea Domnu' sa fie revizorii suficient de constiinciosi sa pot zice "Jos palaria". Problema e ca pana acuma cand imi venea sa zic " jos palaria" in venea de fapt s-o dau jos si sa dau cu ea de pamant ...de ciuda... Si ca tot discutam de compunerea asta. Daca totusi se scapa vreun 20-50, 20-54, 20-55, 19-80 pe un IR... ce se intampla? care sunt sanctiunile? cine le da si cine le primeste? se permite sa fie bagate asa...ca inlocuire in regim de urgenta, presupunand ca vagonul titular s-a stricat sau atunci cand efectiv nu exista in parc suficiente vagoane pentru a forma garnitura in ziua respectiva...? |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (2) | |
| |
|
| |
| Lucruri negative (-) la CFR !!! (2) | |
|