| Vagoanele din seria 20-54 si 20-55 | |
|
+100CristyanC spiderpc alinx3330 DAS 2011 CristianSM cristi CFR dan tm IonutChircu Jurnal Feroviar Lineus646 Cito TVlad Dionis Grigor alinutz23 TonyGFR tcm Feroviar_18 TonyCFR mielutu zburator florin.lifticariu DB Robert alex1987 Ciprian.bucur.92 Katalyn Nk11 Simply18 membru dezactivat , CalinPiatraNeamt AndreiCFRbv Cont.dezactivat cfr500 Bobby_TM allred Razvan Tudor mariuscfrbucuresti Vitosa Lafont Katalin4653 Spartan1948 Dutzu Vale Alex Avram lifetec 92Dragos Goanga kasapis2007 Adirmvl Desiro256 Kriszti219 AlexD cardinal Gelu redeme Dr2005 KQQ kristi kkk Radu Tudor Teodor Andrey_tm AndiCFR R936 Luna Marius ovivi alex.alexus.tm didinul DUAL decward membru inactiv ravers75 VeV ATM Laur Adrian78 cont inactiv saint bogdan srl Nesebar COSTACHE MIHAIL FeroFan97 Iasmin Boracik 19jimmy84 Norbi mureseanu_976 PrisecaruFlorin AMX 97-0548-4 Caravelle_Zg vrabieionut MariusM tudor_vl biokosmy Ionutz cortexedge Hurricane discoid21 Lde 2100 razwy myster2008 104 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
cfr500
Numarul mesajelor : 2600 Varsta : 24 Reputatie : 7375 Data de inscriere : 18/11/2011
| Subiect: Re: Vagoanele din seria 20-54 si 20-55 Sam 26 Sept 2015, 11:57 | |
| - mureseanu_976 a scris:
- Eu nici nu inteleg de ce revopsesc vagoane modernizate in 1998-2000 din care oricum jumatate vor fi retrase incepand cu 2017 datorita onorabilei varste de 50 ani la sasiu, iar restul din 2023 ! Si nu sunt in stare sa vopseasca complet vagoane noi-noute produse din 2006 incoace, doar le peticesc in bataie de joc de arata mai "frumos" decat baltatele romanesti care pasc linistite pe langa pustele Aradului. Bani aruncati aiurea sincer...
Dar Malaxa 900 are si 70 de ani si circula. Vor fi scoase si ele din circulatie din 2017? |
|
| |
Dutzu V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1597 Varsta : 28 Localizare : Iasi Reputatie : 6032 Data de inscriere : 29/12/2012
| Subiect: Re: Vagoanele din seria 20-54 si 20-55 Sam 26 Sept 2015, 19:41 | |
| - Dr2005 a scris:
- La ce călători sunt pe Timişoara - Iaşi... de altfel, trenurile astea încă de acum mulţi ani arată ca naiba (la fel şi 1821/2).
Pe de altă parte, pe vremea personalelor, Buzău - Constanţa, deşi avea 21-47, avea perdele la geamuri, vagoanele erau curate, budele la fel. La urma urmei, totul ţine de oameni. Decât să strici un 21-70 pe Iaşi - Timişoara, mai bine îl plimbi la regio. Pai stai putin dar politia TF ce face doarme ??? De ce nu se aplica amenzi celor care vandalizeaza vagoanele ? Dupa cum spunea si cineva mai sus ar fi bine ca pe fiecare vagon sa se puna camere de luat vederi fie ele si 20-55, cat timp ai spart un geam sau ai rupt o usa ia si plateste, doar asa vom putea educa animalele. Si de ce sa punem 21-70 la Regio pe motiv ca respectivul IR nu merita doar pentru ca respectivii calatori fac mizerie sau strica vagonul? pai stai putin tu daca-l pui pe Regio automat ca-l vor distruge animalele de pe trenurile Regio deci nu-i tot un drac? Asa ca mai bine-l pui pe IR si il intretii decat sa-l strici de tot pe Regio |
|
| |
Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13107 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Vagoanele din seria 20-54 si 20-55 Sam 26 Sept 2015, 20:06 | |
| Tocmai aici e problema, Dutu: sint R-uri cu calatori mai civilizati ca pe fomi. Sigur ca nu e normal sa pui vagoane smechere in compunerea fostelor personale in loc sa circule in compunerea IR-urilor. Da' te mai uiti si ce s-a intamplat cu vagoanele ajunse pe unele IR-uri. Si exemplul cel mai bun e reprezentat de 20-68-urile care formeaza Fomile.
|
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20634 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25578 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Vagoanele din seria 20-54 si 20-55 Sam 26 Sept 2015, 20:21 | |
| Aceleaşi 20-68-uri au circulat bine mersi pe Bucureşti - Iaşi o vreme... oamenii le apreciau, că aveau măsuţe şi prize la fiecare scaun. După aia s-a ales praful de ele. Păcat, chiar sunt confortabile şi au mult spaţiu pentru picioare şi nici nu mai trebuie să stai faţă în faţă cu alţi călători. _________________ :TTT:
|
|
| |
Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13107 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Vagoanele din seria 20-54 si 20-55 Sam 26 Sept 2015, 20:34 | |
| - Dr2005 a scris:
- Aceleaşi 20-68-uri au circulat bine mersi pe Bucureşti - Iaşi o vreme... oamenii le apreciau, că aveau măsuţe şi prize la fiecare scaun. După aia s-a ales praful de ele. Păcat, chiar sunt confortabile şi au mult spaţiu pentru picioare şi nici nu mai trebuie să stai faţă în faţă cu alţi călători.
Le-am vazut cum aratau dupa 4-6 luni de facut serviciu pe Fomi. De-asta le si dau intr-una ca exemplu. Ca om de 1,87 nu tocmai sociabil pe drum le apreciez foarte mult. Dar zilele astea nici nu m-am gandit sa ma pun intr-unul din cele doua din compunerea lui 1765. M-am dus ata la ultimul 20-49 si am cautat un compartiment cu un rand de scaune libere. Si cred ca am facut asta tocmai ca sa nu vad halul in care au ajuns. Sint aceleasi doua vagoane ca acum aproape doi ani, cu aceleasi geamuri sparte. CFR-ul nu a fost in stare sa le inlocuiasca in perioada asta! Si cam la fel am facut si cand am fost de la Mures la Brasov: nu am vrut sa merg cu 19-50 002-ul din compunerea R-ului ala. Tocmai ca sa nu am parte de dezamagirea aia. In fine, scuze de off topic, poate ar fi ok ca o parte din discutie sa fie mutata in alt topic. |
|
| |
Dutzu V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1597 Varsta : 28 Localizare : Iasi Reputatie : 6032 Data de inscriere : 29/12/2012
| Subiect: Re: Vagoanele din seria 20-54 si 20-55 Sam 26 Sept 2015, 20:35 | |
| - Dr2005 a scris:
- Aceleaşi 20-68-uri au circulat bine mersi pe Bucureşti - Iaşi o vreme... oamenii le apreciau, că aveau măsuţe şi prize la fiecare scaun. După aia s-a ales praful de ele. Păcat, chiar sunt confortabile şi au mult spaţiu pentru picioare şi nici nu mai trebuie să stai faţă în faţă cu alţi călători.
Am circulat cu 20-68 003 de la Iasi la Constanta, intradevar arata super dar nu este deloc bun pentru trenurile de noapte am dormit mult mai bine intr-un 21-31 si e mult mai silentios la franare decat 20-68 |
|
| |
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13280 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Vagoanele din seria 20-54 si 20-55 Sam 26 Sept 2015, 20:46 | |
| 20-68 are bogiurile ca 20-49... Deci ... |
|
| |
Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11197 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Vagoanele din seria 20-54 si 20-55 Dum 27 Sept 2015, 08:30 | |
| @Dutzu nu poti sa pui camere in toate vagoanele din mai multe motive, mai ales in cele comaprtimentate nu ai decat sa pui 2 camere pe culoar care no sa-ti vada ce face x si y in compartimente daca iti ia cotierele, iti rupe scaunul sau iti sparge geamul, plus ca o astfel de investitie nu are cum sa fie amortizata mai bine bani aia s-ar folosi cu alt scop, si nu in ultimul rand imaginile oferite de camerele de supraveghere nu ofera intotdeauna toate detaliile, va spun ca am lucrat intr-un dispecerat de monitorizare si erau vai mama lor acele camere desi s-a platit o caruta de bani pe ele fiind cumparate de noi.
Ca sa nu mai zic la Regio ca daca vreau urc seara la un tren gol cu cagula pe fata si ma duc direct la camera si i dau 10 ciocane si pa camera de supravegheat.
Sa puna camere in saloane dar sa functioneze nu sa fie puse de ornament.
@Dr2005 & Adirmvl cate vagoane 20-68 au fost facute, au trecut de 8 bucati ? Si cate din ele se afla in circulatie la ora asta ?
|
|
| |
Dutzu V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1597 Varsta : 28 Localizare : Iasi Reputatie : 6032 Data de inscriere : 29/12/2012
| Subiect: Re: Vagoanele din seria 20-54 si 20-55 Dum 27 Sept 2015, 09:25 | |
| - kerpeten ali a scris:
- @Dutzu nu poti sa pui camere in toate vagoanele din mai multe motive, mai ales in cele comaprtimentate nu ai decat sa pui 2 camere pe culoar care no sa-ti vada ce face x si y in compartimente daca iti ia cotierele, iti rupe scaunul sau iti sparge geamul, plus ca o astfel de investitie nu are cum sa fie amortizata mai bine bani aia s-ar folosi cu alt scop, si nu in ultimul rand imaginile oferite de camerele de supraveghere nu ofera intotdeauna toate detaliile, va spun ca am lucrat intr-un dispecerat de monitorizare si erau vai mama lor acele camere desi s-a platit o caruta de bani pe ele fiind cumparate de noi.
Ca sa nu mai zic la Regio ca daca vreau urc seara la un tren gol cu cagula pe fata si ma duc direct la camera si i dau 10 ciocane si pa camera de supravegheat.
Sa puna camere in saloane dar sa functioneze nu sa fie puse de ornament.
@Dr2005 & Adirmvl cate vagoane 20-68 au fost facute, au trecut de 8 bucati ? Si cate din ele se afla in circulatie la ora asta ?
Sunt 7 vagoane 20-68. 001 e cel albastru 002 e normal siar 003 are geamurile la fel ca 001 iar restu sunt identice cu 002 Nu stiu daca este crapat vreunu :-? in revizie la Iasi nu am vazut nici un 20-68 care sta pe tusa Dar au o gramada de geamuri sparte arata oribil |
|
| |
Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11197 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Vagoanele din seria 20-54 si 20-55 Joi 19 Noi 2015, 12:00 | |
| 20-55 111 Timisoara Nord azi vine cu IR 1621 Buc.Nord-Brasov-Sibiu-Arad-Timisoara Nord screencast screen shot upload gambar |
|
| |
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9106 Reputatie : 13015 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Vagoanele din seria 20-54 si 20-55 Dum 22 Noi 2015, 13:05 | |
| Eram joi in trenul 1621 care a dus vagonul la Timisoara precum si locomotiva 63-0847 2 pentru ajutor la Sibiu. trenul a circulat din Ploiesti Triaj pe linia care trece pe sub toate racordurile din zona si a iesit in Ploiesti Vest in dreapta liniilor duble la KM 60.
Simbata 1621 a facut cruce in Vladeni Ardeal cu 347 trasa de 63 847 2. de asemenea a facut cruce in Arpas cu 12592-1. |
|
| |
alex.alexus.tm
Numarul mesajelor : 1311 Varsta : 35 Localizare : Doha - Qatar Reputatie : 7109 Data de inscriere : 28/03/2009
| Subiect: Re: Vagoanele din seria 20-54 si 20-55 Sam 05 Dec 2015, 18:10 | |
| Pe langa vagonul 20-54 001 vopsit in schema Express (st. dom. Timisoara Nord, revizia in august 2015), a mai aparut inca unul la fel: 20-55 069 (st. dom. Timisoara Nord, revizia in 03 sau 04.12.2015). Azi dimineata erau ambele in Timisoara Nord la linia 8 (cred ca au fost aduse de la Caransebes) |
|
| |
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9106 Reputatie : 13015 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Vagoanele din seria 20-54 si 20-55 Sam 05 Dec 2015, 21:59 | |
| http://www.forumtrenuri.com/t163p520-vagoanele-din-seria-20-54-si-20-55 |
|
| |
alex.alexus.tm
Numarul mesajelor : 1311 Varsta : 35 Localizare : Doha - Qatar Reputatie : 7109 Data de inscriere : 28/03/2009
| Subiect: Re: Vagoanele din seria 20-54 si 20-55 Dum 06 Dec 2015, 14:54 | |
| Vad ca 20-55 069 a aparut prima data in septembrie, dar a circulat vreodata cu calatori ? Pentru ca ieri avea scris pe usa cu creta ``fara calatori`` si data reviziei 03.12.2015. S-au mai adus ceva imbunatatiri fata de septembrie de avem o noua revizie la un interval atat de mic, sau ? |
|
| |
mureseanu_976 Moderator
Numarul mesajelor : 2215 Localizare : I eh, no, nooo, no es possible Reputatie : 8096 Data de inscriere : 07/02/2009
| Subiect: Re: Vagoanele din seria 20-54 si 20-55 Lun 07 Dec 2015, 01:46 | |
| - alex.alexus.tm a scris:
- Vad ca 20-55 069 a aparut prima data in septembrie, dar a circulat vreodata cu calatori ? Pentru ca ieri avea scris pe usa cu creta ``fara calatori`` si data reviziei 03.12.2015. S-au mai adus ceva imbunatatiri fata de septembrie de avem o noua revizie la un interval atat de mic, sau ?
20-55 069 a fost cel mai probabil revopsit la SIRV Caransebes, dar ei nu au autorizatia de a efectua RP pentru acest tip de vagon. Iar din septembrie pana in decembrie cand l-au eliberat Atelierele Grivita probabil i-au revitalizat interiorul (suficient timp sa tapitezi peretii, retapitat scaune, inlocuit oglinzi si rafturi sparte, cotiere etc). Ar trebui cineva sa se ofere sa-l pozeze interior plus exterior. |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Vagoanele din seria 20-54 si 20-55 | |
| |
|
| |
| Vagoanele din seria 20-54 si 20-55 | |
|