|
| Vagoanele din seria 20-54 si 20-55 | |
|
+100CristyanC spiderpc alinx3330 DAS 2011 CristianSM cristi CFR dan tm IonutChircu Jurnal Feroviar Lineus646 Cito TVlad Dionis Grigor alinutz23 TonyGFR tcm Feroviar_18 TonyCFR mielutu zburator florin.lifticariu DB Robert alex1987 Ciprian.bucur.92 Katalyn Nk11 Simply18 membru dezactivat , CalinPiatraNeamt AndreiCFRbv Cont.dezactivat cfr500 Bobby_TM allred Razvan Tudor mariuscfrbucuresti Vitosa Lafont Katalin4653 Spartan1948 Dutzu Vale Alex Avram lifetec 92Dragos Goanga kasapis2007 Adirmvl Desiro256 Kriszti219 AlexD cardinal Gelu redeme Dr2005 KQQ kristi kkk Radu Tudor Teodor Andrey_tm AndiCFR R936 Luna Marius ovivi alex.alexus.tm didinul DUAL decward membru inactiv ravers75 VeV ATM Laur Adrian78 cont inactiv saint bogdan srl Nesebar COSTACHE MIHAIL FeroFan97 Iasmin Boracik 19jimmy84 Norbi mureseanu_976 PrisecaruFlorin AMX 97-0548-4 Caravelle_Zg vrabieionut MariusM tudor_vl biokosmy Ionutz cortexedge Hurricane discoid21 Lde 2100 razwy myster2008 104 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
AndiCFR V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3683 Localizare : Braşov Reputatie : 8760 Data de inscriere : 10/06/2011
| Subiect: Re: Vagoanele din seria 20-54 si 20-55 Mar 26 Iun 2012 - 20:09 | |
| 20-55 050 proaspat vopsit |
| | | 19jimmy84 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3168 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8568 Data de inscriere : 05/06/2010
| Subiect: Re: Vagoanele din seria 20-54 si 20-55 Mar 14 Aug 2012 - 18:36 | |
| 20-55 |
| | | AndiCFR V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3683 Localizare : Braşov Reputatie : 8760 Data de inscriere : 10/06/2011
| Subiect: Re: Vagoanele din seria 20-54 si 20-55 Joi 30 Aug 2012 - 17:41 | |
| 20-54 pe IR 1621 |
| | | Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8304 Data de inscriere : 18/03/2011
| Subiect: Re: Vagoanele din seria 20-54 si 20-55 Mier 5 Sept 2012 - 22:18 | |
| Repet si aici intrebarea de pe alt topic: Ce vedeti voi atat de fain la vagoanele astea incat va pare rau ca dispar ? Ce plusuri au fata de alte vagoane serii mai noi ? Eu singura idee o am referitor la compartimentare. |
| | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13280 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Vagoanele din seria 20-54 si 20-55 Mier 5 Sept 2012 - 23:18 | |
| Uite scriu cu bold ... ARE 6 LOCURI / COMPOARTIMENT .. NU 8 ca jegurile de 20-49. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20634 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25578 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Vagoanele din seria 20-54 si 20-55 Mier 5 Sept 2012 - 23:20 | |
| Plusuri... păi au fotoliile alea confortabile, mult peste ce e în saloanele noi. Minusuri... destule: sunt prost întreţinute (întrerupătoare lipsă, tapiţerie tăiată/jegoasă) geamuri blocate, fără aer condiţionat. _________________ :TTT:
|
| | | Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8304 Data de inscriere : 18/03/2011
| Subiect: Re: Vagoanele din seria 20-54 si 20-55 Mier 5 Sept 2012 - 23:27 | |
| @DUAL Doar pentru atat sa iti placa seria asta de vagoane ? Confortul termic care lipseste, atat vara cat si iarna e prea cald in ele, vechimea, starea deplorabila a majoritatii exemplarelor, lipsa prizelor nu conteaza ?
@DR2005 Vezi, au mai multe lipsuri decat plusuri, fotoliile intr-adevat sunt confortabile (asta da plus), dar si rupte deseori. Totusi exista si serii de vagoane noi cu fotolii confortabile, spre exemplu acum imi vine in minte clasa 1 a de la 36-16 nu par foarte diferite de 20-54/55, e drept insa ca vorbim de clasa 1 acolo. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22397 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Vagoanele din seria 20-54 si 20-55 Mier 5 Sept 2012 - 23:44 | |
| - DUAL a scris:
- Uite scriu cu bold ...
ARE 6 LOCURI / COMPOARTIMENT .. NU 8 ca jegurile de 20-49. Astea sunt vagoane de Regio , nu au clima in primul rand , cum sa mergi cu un IR si sa nu ai clima , pentru ce platesti un sac de bani ? sa nu poti respira vara de caldura , sa nu iti stea usa inchisa la compartiemnt , sa ai gaura in multe scaune din cauza uzurii , sa fie jegul de 3 m pe care il poti rade cu , cutitul , asta numesti tu vagon bun fata de 20-49 unde in primul rand sunt noi deci curate si cel mai important au clima , adica cele seria 200 ca prima serie nu au clima dar macar au priza cat despre numarul de locuri ca sunt 8 in compartiment , pai si cele vechi cu bancheta de musama tot 8 locuri aveau si nu mai murea nimeni iar atunci chiar erau trenurile pline acum cum se ocupa 50% poti sa stai unde e mai liber nu e musai sa respecti locul , un alt lucru important in 20-49 este ca ai prize eu unu chiar am nevoie de prize cand merg cu trenu ceea ce in 20-54 nu a existat si nici nu exista . Daca trebuie sa merg cu un tren IR si este format din 20-54/55 prefer sa ocolesc cu alte trenuri care au alte vagoane dar care au clima si sa merite banii nu sa merg cu 20-54 si sa platesc sacosa de bani , ca au doar 6 locuri pe mine nu ma incanta cu nimic tot jegoase si imputite raman . |
| | | mureseanu_976 Moderator
Numarul mesajelor : 2215 Localizare : I eh, no, nooo, no es possible Reputatie : 8096 Data de inscriere : 07/02/2009
| Subiect: Re: Vagoanele din seria 20-54 si 20-55 Joi 6 Sept 2012 - 0:32 | |
| Ca sa nu mai adaug la socoteala ca 3 ore de hoinarit noaptea intr-un 20-49-200 cu inca 3 insi din grupul meu (prea riscant Sibiul noaptea, nefiind vina noastra ca trenul e la 04:10) si inca 3 pe drumul Sibiu - Brasov mi-au rupt spatele. Nici sa dormi nu poti in ele, degeaba. La Regio 4515 Brasov - Tg Mures am adormit instantaneu la vagonul 19-57-304 si mi-am revenit considerabil.
Cine se uita dupa prize si clima la un tren are tendinte de cocalar. Sincer. Noi trebuie sa fim mai cu mot, caci polonezii si ungurii inca calatoresc cu echivalentul lui 20-50 sau 20-57 pe trenuri rapide. Si nimeni nu a avut de comentat sau reprosat. Insa programul lor de mentenanta e unu clar si sfant, de asta vagoanele lor sunt in stare impecabila chiar si cu mici imbunatatiri si modernizari "light".
PS, nu ai trait anii de glorie (2000-2002) sa stii ce senzatie era intr-un 20-54 la tren rapid, cand era comparabil cu 20-57 din accelerate si 21-47 la personale. Pe-atunci trenurile se deosebeau ca atare. In 2012 toate seamana intre ele si esti furat pe fata, vezi gunoaiele de 20-31 atat la Regio cat si IR simultan.
Ultima editare efectuata de catre mureseanu_976 in Joi 6 Sept 2012 - 0:40, editata de 1 ori |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22397 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Vagoanele din seria 20-54 si 20-55 Joi 6 Sept 2012 - 0:38 | |
| In anul 2000 erau bune pentru Rapid , atunci era alta situatie , era ceva deosebit fata de ce am avut pana atunci dar in ziua de azi eu nu concep sa merg cu un 20-54/55 pe un tren de rang superior , adica un vagon jegarat pentru o sacosa de bani , asta nu concep , aaaa daca biletul ar fi la jumate da , adica sa dau 60 de lei pe Buc-Satu Mare si sa merg cu astefl de vagoane zic ca e ok dar cum ei imi cer 120 pe aceasta ruta sis a merg cu asemenea cazaturi rupte si imputite ................ 20-31 sunt ok pentru Regio dar ei le baga pe IR din lipsa de vagoane aici e alta poveste la care singurul vinovat este CFR ca nu face revizia la vagoanele 20-76 sau altele care sunt mult peste 20-31 la confort si apte pentru IR . |
| | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13280 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Vagoanele din seria 20-54 si 20-55 Joi 6 Sept 2012 - 2:39 | |
| Stai cuminte karpaty ca 20-55 circula doar pe Regio,singuru IR care mai are in compunere 20-55 e TM-Bistrita,si mai vezi cate un 20-54/55 ratacit pe IR , dar caldura vara e la fel in 20-55 ca si in 20-49 1xx , prizele nu merg oricum in 20-49 pentru ca sunt standard britanic si de la atatea stechere romanesti s-au dus lamelele , lucru testat de 1000 de ori in 1822.Problema ca sunt jegoase si au ajuns asa prost e ca nu s-au facut revizii la aceste vagoane;astea se caseaza si la 21-47 inca se fac revizii .. si crunt le mai si vopesc si vagoanele 10-56 cls 1 sunt carpite .. CA ASA E ROMANU. 20-31 nu sunt vagoane de IR .. sunt vagoane de R si daca circula pe un IR , sa zicem da , in maxim 5 ore si asta pe zi. La 20-76 ii costa mult revizia,de asta nu o fac .. iar 21-70 sunt pentru funduri ministeriale.
Btw karpaty nici 20-76 nu are prize si AC functional ,dar alea iti plac .. Asa ca scuteste-ma de povestea cu priza si AC.Daca revizuiau 20-54 cum trebe garantat erau peste 20-49 la salubritate.Daca era varianta 20-542xx cu usi automate si clima va zic eu ca il declarati cel mai bun vagon. |
| | | Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8304 Data de inscriere : 18/03/2011
| Subiect: Re: Vagoanele din seria 20-54 si 20-55 Joi 6 Sept 2012 - 2:48 | |
| - mureseanu_976 a scris:
- Ca sa nu mai adaug la socoteala ca 3 ore de hoinarit noaptea intr-un 20-49-200 cu inca 3 insi din grupul meu (prea riscant Sibiul noaptea, nefiind vina noastra ca trenul e la 04:10) si inca 3 pe drumul Sibiu - Brasov mi-au rupt spatele. Nici sa dormi nu poti in ele, degeaba. La Regio 4515 Brasov - Tg Mures am adormit instantaneu la vagonul 19-57-304 si mi-am revenit considerabil.
Cine se uita dupa prize si clima la un tren are tendinte de cocalar. Sincer. Noi trebuie sa fim mai cu mot, caci polonezii si ungurii inca calatoresc cu echivalentul lui 20-50 sau 20-57 pe trenuri rapide. Si nimeni nu a avut de comentat sau reprosat. Insa programul lor de mentenanta e unu clar si sfant, de asta vagoanele lor sunt in stare impecabila chiar si cu mici imbunatatiri si modernizari "light".
PS, nu ai trait anii de glorie (2000-2002) sa stii ce senzatie era intr-un 20-54 la tren rapid, cand era comparabil cu 20-57 din accelerate si 21-47 la personale. Pe-atunci trenurile se deosebeau ca atare. In 2012 toate seamana intre ele si esti furat pe fata, vezi gunoaiele de 20-31 atat la Regio cat si IR simultan. Mie tocmai 20-54/55 ,,m-au rupt/ma rup", in alt mod insa: prin lipsa confortului termic, mult mai grav in ochii mei. De dormit deregula nu pot dormii in tren decat daca sunt foarteeee obosit (o situatie nu chiar rar intalnita in calatoriile mele), altfel cel mult adorm pentru maxim 5-10 minute si ma trezesc, valabil inclusiv cand merg la vagonu de dormit. De ce sa nu ma uit dupa prize si clima ? Tocmai astea sunt un avantaj major al transportului feroviar comparat cu dubele. Deci la pret sa nu ma uit cat costa trenu, dupa prize sa nu ma uit, dupa aer conditionat sa nu ma uit, dupa durata calatoriei sa nu ma uit, dupa curatenie/toaleta in tren sa nu ma uit, dupa confort sa nu ma uit de nici un fel, ca sa nu fiu cocalar. Eventual sa cumpar si doar bilet la tren, dar sa nu urc in el ca sa nu il uzez, sa visez doar ca ajung la destinatie ? Situatia externa nu poate fi comparata cu cea actuala. P.S.S. Am trait si anii de glorie la care faci tu referire 2000-2002 si am calatorit (si) cu 20-54/55 pe rapid, am calatorit si cu 20-57 ori 20-47 pe accelerat sau chiar rapid, da pe atunci era altceva, 20-54/55 erau noi si curate, deosebite de restu, meritau din plin pe rapid, pe atunci insa oricum nu aveau aer conditionat aproape niciunele, prize la fel, distrugerile de mobilier erau mici spre 0. Nu accelasi lucru se poate spune insa si acum cand au aparut alte serii de vagoane mult superioare. Concurenta zice tot, daca nu ar exista decat 20-47, 21-47 si 20-54/55 clar fara indoiala as prefera pe cele din urma aka 20-54/55, dar asa ... |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22397 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Vagoanele din seria 20-54 si 20-55 Joi 6 Sept 2012 - 9:25 | |
| DUAL iar vorbesti in necunostinta de cauza , pentru tine totul se remuza la ce trece prin Hunedoara , trenuri IR cu vagoane 20-54/55 de Regio se gasesc si pe Iasi-Timisoara cel prin Oradea , mai gasesti si pe Bucuresti-Baia mare 1641 cat si pe grupa de Baia Mare a trenului 1741 , si mai sunt si alte trenuri IR cu 20-54/55 cat despre 20-76 chiar daca nu are clima si priza nu se compara cu 20-54/55 , au alt grad de confort . In alta ordine de idei e bine ca 20-54/55 sunt pe Regio mie imi convine si e bine asa cum este , cum dispar sezonierele vor disparea si 20-54/55 din IR ca se intorc vagoanele de pe sezoniere la locul lor unde au fost . |
| | | AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8693 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: Vagoanele din seria 20-54 si 20-55 Joi 6 Sept 2012 - 10:19 | |
| Pentru mine (19)20-55 au un loc aparte in sufletul meu fiind vagoanele cu care am calatorit cel mai mult intre 2000-2003 si le prefer mai ales in zona de deal/munte unde trenul circula cu pana in 80Km/h si poti sa deschizi geamul la maxim si sa te bucuri cu adevarat de calatoria cu trenul si aici ma refer la sunetul joantelor, mirosul padurilor de brad, mirosul de traverse de lemn(pe unde mai sunt) si asa mai departe. AC nu il suport decat daca e setat la 25-27*C. Pentru magistrale gen M800 prefer indiscutabil 21-90, tot compartimentat cu 6 locuri si tot cu geamuri care se deschid in caz ca la prima zona neutra cade AC si mori la 50*C in vagon pana la destinatie. Nu are rost sa comparam 20-55 cu 20-76 poate daca ar fi avut aceeasi varsta... si oricum eu nu am mai vazut un 20-76 de mai bine de un an de zile... |
| | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13280 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Vagoanele din seria 20-54 si 20-55 Joi 6 Sept 2012 - 11:46 | |
| - karpaty a scris:
- DUAL iar vorbesti in necunostinta de cauza , pentru tine totul se remuza la ce trece prin Hunedoara , trenuri IR cu vagoane 20-54/55 de Regio se gasesc si pe Iasi-Timisoara cel prin Oradea , mai gasesti si pe Bucuresti-Baia mare 1641 cat si pe grupa de Baia Mare a trenului 1741 , si mai sunt si alte trenuri IR cu 20-54/55 cat despre 20-76 chiar daca nu are clima si priza nu se compara cu 20-54/55 , au alt grad de confort . In alta ordine de idei e bine ca 20-54/55 sunt pe Regio mie imi convine si e bine asa cum este , cum dispar sezonierele vor disparea si 20-54/55 din IR ca se intorc vagoanele de pe sezoniere la locul lor unde au fost .
Hai mai baiatule ,sa nu vorbim de necunostinte ... Poftim : 21 Martie 2012,uita-te ce circula pe 1834 (TM-IS,via Oradea). https://www.youtube.com/watch?v=BWrVW2GLHTU 1641 a avut un 20-55 in grupa de Zalau , dar pentru informatia ta are 20-49/20-76 acum .. Cum Timisoara si-a luat vagoanele pentru sezonier de pe 1621,belgrad si altele , asa a facut Cluju cu acest tren. Ti-am zis 20-54 circula pe 1 singur IR constat in tara asta mare si lata .. si 1621 a avut un 20-55(timp de 2 saptamani), pana saptamana trecuta.Dar asta nu inseamna ca a circulat cu asa ceva tot anul .. a fost o rataceala cat un vagon 22-96 din compunerea lui s-a dus la sezonier. Singuru tren cu 20-55 in tara asta e 1843. PS Ce treaba are ce trece prin Hunedoara cu situatia din tara ? |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Vagoanele din seria 20-54 si 20-55 | |
| |
| | | | Vagoanele din seria 20-54 si 20-55 | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |