|
| Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. | |
|
+80FeroFan97 alex.alexus.tm Vale AndreiStefan Tomi13leu lifetec baiazid Simply18 Spartan1948 tudor_vl maris.constantin membru exclus Katalin4653 92Dragos roseanu NicuS Adirmvl EuroNight Rarau membru inactiv Sergiu rmn bvio88 Teodor Vlad rizelgeorgel2004 Radu Tudor bostanescu gigel cristi CFR mureseanu_976 AlexD ionutz85 didinul pannonia express cont inactiv 060-EA078 The Legend alinx3330 marius_catalin84 Luna manuela Dr2005 srazvi alexmorph3us Alex Avram v43v63 iuli.hard tzifrea cont dezactivat . kristi kkk billy752-istu cristi ar mihaiuc traian Caravelle_Zg AndiCFR laur 133 cristyadaX frank81 redeme Nesebar bogdan srl DUAL IonutCFR2009 popovici Traveller MariusM ATM romaniaetc sorinucu Vitosa razvan - trenuri cardinal COSTACHE MIHAIL Adrian78 lovekomotive Costin.H decward stefan_br nokia2010 myster2008 84 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3354 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8363 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Dum 05 Iun 2011, 20:15 | |
| - sorinucu a scris:
- Buna! Am studiat cu atentie Mersul Trenurilor si as avea cateva sugestii pentru infiintarea unor trenuri:
Infiintarea unei grupe (Simeria) care sa fie atasata rapidului R992 (Timisoara - Mangalia) in Caracal: ===>> Grupa: Simeria - Vintu de Jos (Primeste vagoane de la grupa Teius - Alba Iulia) - Sibiu - Podul Olt - Ramnicu Valcea - Caracal ____________________________________________________________________________
Tren: Pietrosita - Targoviste - Ploiesti - Urziceni - Slobozia - Ciulnita - Fetesti - Constanta ____________________________________________________________________________
Punctul de plecare a trenului A1852 (Suceava - Mangalia) sa nu fie Suceava, ci Salva, avand urmatoarea ruta: Salva - Vatra Dornei - Campulung Moldovenesc - Suceava, de aici continuand spre Mangalia. Iar in Bacau sa fie atasata o grupa Bicaz - Piatra Neamt - Bacau ____________________________________________________________________________
Tren: Slatina - Pitesti - Titu - Bucuresti - Constanta
Multumesc! POATE NE CITESTE CINEVA DE LA CFR CALATORI. Deci observ ca ar fii cerere pentru 2 trenuri daca ma iau dupa mesajele de mai sus : Tirgoviste - Ploiesti Sud - Urziceni - Slobozia - Constanta si Craiova - Slatina - Pitesti - Titu - Bucuresti - Constanta. Daca tot esti din zona Maramures (eu am fost cu trenurile pe acolo) si consider ca niste vagoane intre Baia Mare si Iasi ar fii utile. Ele pot fii atasate la trenurile Iasi - Timisoara. |
| | | sorinucu
Numarul mesajelor : 319 Localizare : Baia Mare Reputatie : 5816 Data de inscriere : 26/01/2010
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Dum 05 Iun 2011, 20:19 | |
| - adrian78hd a scris:
- sorinucu a scris:
- Buna! Am studiat cu atentie Mersul Trenurilor si as avea cateva sugestii pentru infiintarea unor trenuri:
Infiintarea unei grupe (Simeria) care sa fie atasata rapidului R992 (Timisoara - Mangalia) in Caracal: ===>> Grupa: Simeria - Vintu de Jos (Primeste vagoane de la grupa Teius - Alba Iulia) - Sibiu - Podul Olt - Ramnicu Valcea - Caracal ____________________________________________________________________________
Tren: Pietrosita - Targoviste - Ploiesti - Urziceni - Slobozia - Ciulnita - Fetesti - Constanta ____________________________________________________________________________
Punctul de plecare a trenului A1852 (Suceava - Mangalia) sa nu fie Suceava, ci Salva, avand urmatoarea ruta: Salva - Vatra Dornei - Campulung Moldovenesc - Suceava, de aici continuand spre Mangalia. Iar in Bacau sa fie atasata o grupa Bicaz - Piatra Neamt - Bacau ____________________________________________________________________________
Tren: Slatina - Pitesti - Titu - Bucuresti - Constanta
Multumesc! Exista grupa de vagoane R996 Deva-Craiova care se ataseaza la R992 Timisoara-Mangalia in statia Craiova Iar pentru legatura Sibiu cu litoralul ar fi bun un acc Sibiu-Rm Valcea-Pitesti-Buc Baneasa-Constanta Am spus mai sus ca am verificat toate legaturile si sunt constient de existenta lor. In legatura cu grupa de Deva, o staim, insa eu doream sa vina un sezonier pe Valea Oltului: Simeria - Vintu de Jos (Primeste vagoane de la grupa Teius - Alba Iulia) - Sibiu - Podul Olt - Ramnicu Valcea - Caracal si atasarea acestei grupe la R992 (Timisoara - Mangalia) in Caracal. |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9072 Reputatie : 14498 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Dum 05 Iun 2011, 20:41 | |
| @sorinucu:
la tr 992 nu mai e loc de atasare vagoane, poate se reinfiinteaza tr 922 dar pe alt traseu, cel amintit de tine |
| | | romaniaetc
Numarul mesajelor : 36 Reputatie : 5209 Data de inscriere : 24/09/2010
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Dum 05 Iun 2011, 21:34 | |
| - sorinucu a scris:
Am spus mai sus ca am verificat toate legaturile si sunt constient de existenta lor. In legatura cu grupa de Deva, o staim, insa eu doream sa vina un sezonier pe Valea Oltului: Simeria - Vintu de Jos (Primeste vagoane de la grupa Teius - Alba Iulia) - Sibiu - Podul Olt - Ramnicu Valcea - Caracal si atasarea acestei grupe la R992 (Timisoara - Mangalia) in Caracal. Parca nu ar avea rost ca punctul de plecare sa fie Simeria. Pana in Sibiu ar fi gol trenul. Totusi Simeria, Orastie, Sibot, Vintu de Jos si Sebes nici macar nu au 100.000 de locuitori in total. Oricum ar trebui luat in calcul faptul ca un astfel de tren s-ar putea sa nu atraga foarte multi sibieni, ceea ce ar presupune un grad destul de mic de ocupare pana in Ramnicu Valcea. Deja exista o legatura spre Constanta via Fagaras (mai scurta cu 60 de km) care ajunge si pleaca de pe litoral exact la orele preferate de turisti. In cazul in care confortul oferit de vagoanele rapidului nu ar fi mult superior celui oferit de acceleratul care merge pe Valea Prahovei, nu vad de ce un sibian ar prefera un tren cu tarif mai mare, traseu mai lung si timp de parcurs mai mare. Apoi nu trebuie neglijat nici aspectul ca nu toti valcenii o sa se inghesuie la tren in conditiile in care exista concurenta serioasa si pe sosele. Sunt 2 curse de autocar Rm Vl - Constanta cu pretul unui bilet de 65-70 de lei, spre deosebire de 83 cat ar costa rapidul. In cazul unei familii cu 3 membri la un drum dus-intors s-ar economisi pana la 100 de lei daca s-ar alege varianta pe sosea, ceea ce este destul de mult. Tragand linie, nu cred ca este o prioritate atat de mare sa se introduca un tren pe ruta Simeria - Podu Olt - Piatra Olt - Caracal. O alternativa care intr-adevar ar aduce profit frumos CFRului ar fi introducerea unui accelerat Rm Valcea - Pitesti - Buc. N/B- Constanta. Atunci si cei din Valcea ar alege trenul pentru ca tariful ar fi cam acelasi ca si in cazul autocarelor, iar cei din Slatina si Pitesti ar beneficia de o conexiune directa cu litoralul. Din RMVL, pe timp de vara, zilnic se umplu 2 autocare cu turisti pt statiunile de pe litoral, deci potentialul pt a atrage clienti ar fi unul mare. Ma uitam pe siteul autogari.ro si am observat ca nu este trecut niciun autobuz Slatina - Constanta. Daca intr-adevar nu exista cursa directa, un tren s-ar bucura de un real succes si in randul slatinenilor. |
| | | sorinucu
Numarul mesajelor : 319 Localizare : Baia Mare Reputatie : 5816 Data de inscriere : 26/01/2010
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Dum 05 Iun 2011, 21:41 | |
| Din Ramnicu Valcea sa coboare spre Slatina si sa urce inapoi spre Pitesti, dupa care sa coboare spre litoral, Parca mai inainte spuneai ca din Ramnicu Valcea exista autocare pline. Chiar crezi ca cei din Ramnicu Valcea ar vrea sa faca un asemenea ocol? |
| | | romaniaetc
Numarul mesajelor : 36 Reputatie : 5209 Data de inscriere : 24/09/2010
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Dum 05 Iun 2011, 22:30 | |
| - sorinucu a scris:
- Din Ramnicu Valcea sa coboare spre Slatina si sa urce inapoi spre Pitesti, dupa care sa coboare spre litoral, Parca mai inainte spuneai ca din Ramnicu Valcea exista autocare pline. Chiar crezi ca cei din Ramnicu Valcea ar vrea sa faca un asemenea ocol?
Totul se rezuma la timp, bani si confort, nu la numarul de kilometri parcursi. Pe calator il intereseaza sa se deplaseze rapid, eficient si in siguranta din punctul X in punctul Y, nu traseul. Un autocar pe ruta Ramnicu Valcea - Constanta face 7 ore. in timp ce un tren Ramnicu Valcea - Pitesti - Bucuresti Baneasa - Constanta ar face in jur de 8 ore si jumatate (un + pt autocare), desi daca rezumam lucrurile, pe scurt, oricum se pierde o noapte intreaga pe drum. Asa ca nu cred ca este atat de importanta o ora si jumatate. Chiar si anul trecut existau calatori care preferau un voiaj cu trenul spre Constanta (plecare la ora 19:00 cu acceleratul pana in Bucuresti Nord, iar apoi o asteptare de aproximativ 2 ore pana la rapidul Budapest K. - Constanta), cu o durata de 10 ore sau chiar mai mult. Sunt destule persoane care se simt mai obosite dupa o calatorie de 7 ore cu autobuzul, decat dupa una de 9 ore dar cu trenul. As mai aduce inca un argument in favoarea trenului si aici: Desi autocarul face pana la Bucuresti 2 ore si 45 de minute, treptat numarul trenurilor intre Ramnicu Valcea si Bucuresti a fost crescut de la 1 la 3 (desi toate fac minim 4 ore). Presupun ca daca ar fi circulat in pierdere, nu ar fi crescut numarul acestora, deci calatorul nu se ghideaza exclusiv dupa timp ci pune in balanta toti cei 3 factori pe care i-am amintit la inceput. Situatia se schimba pt calatorii din restul statiilor pana in Piatra Olt (Govora, Babeni, Dragasani) unde trenul ar ajunge mai rapid pe litoral decat daca s-ar realiza calatoria cu minim 2 autobuze (intre aceste localitati si Cta nu mai exista cursa directa). Revenind la comparatia RVL - Cta, tren vs autocar: Tariful ar fi la fel daca nu s-ar acorda reduceri. Dar toti studentii, elevii si pensionarii ar prefera trenul pt ca ar fi mai ieftin (+ pt CFR) La capitolul confort cred ca toti putem cadea de acord ca trenul ofera conditii mai bune de calatorie (+ pt CFR), fie si prin simplul fapt ca macar te poti duce la toaleta cand vrei sau ca ai o priza sa iti incarci telefonul/laptopul (chiar daca e sageata si are doar 2 in tot automotorul, macar exista posibilitatea aceasta). Inca un plus pt CFR ar fi faptul ca ai putea sa iti iei biletul chiar in ziua plecarii, pe cand la autocare e imposibil sa gasesti loc vinerea/duminica (mai ales daca mai e si vreun concert sau eveniment pe litoral). Nu spun ca toti ar renunta la autocar, dar macar jumatate din calatori, tot s-ar reorienta spre calea ferata. |
| | | decward V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2594 Varsta : 27 Localizare : Bükreş Reputatie : 7996 Data de inscriere : 15/08/2010
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Dum 05 Iun 2011, 22:33 | |
| Un P Bucuresti Est-Tulcea (Preferabil dintr-un TE) si DT pana la Medgidia ( LE+LDE) |
| | | sorinucu
Numarul mesajelor : 319 Localizare : Baia Mare Reputatie : 5816 Data de inscriere : 26/01/2010
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Dum 05 Iun 2011, 22:35 | |
| Eu tind sa cred ca numarul de kilometri parcursi=timpul parcurs! |
| | | romaniaetc
Numarul mesajelor : 36 Reputatie : 5209 Data de inscriere : 24/09/2010
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Dum 05 Iun 2011, 22:48 | |
| - sorinucu a scris:
- Eu tind sa cred ca numarul de kilometri parcursi=timpul parcurs!
Normal ca e o directa proportionalitate intre ele. Dar totusi conteaza si viteza. Intre Bucuresti Baneasa si Constanta trenul poate sa recupereze o jumatate de ora din intarzierea pe care a facut-o pe Rm Valcea - Pitesti - Bucuresti fata de autocar, mai ales ca acesta din urma mai are programate si opriri pe parcurs. In urma cu 2-3 ani intr-adevar ar fi fost o absurditatea sa propui introducerea unui tren Rm Valcea - Pitesti - Constanta, desi numarul de km era acelasi, timpul difera semnificativ. |
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Dum 05 Iun 2011, 23:36 | |
| Trenuri compuse din sageata albastra :
P Buc.Nord - Targoviste - Piestrosita cu plecare dupa ora 18:00 si oprire numai la Titu, Nucet, Targoviste, Vulcana Pandele, Pucioasa, Fieni, Tepes.Voda, Pietrosita.
A Pietrosita-Targoviste ( rebrusare ) - PL.Sud - Urziceni - Slobozia - Ciulnita - Fetesti - Constanta cu tarif de personal pe sectorul Pietrosita-PL.Sud si cu opriri numai in Fieni , Pucioasa, Vulcana Pandele , Targoviste , PL.Vest , PL.Sud samd...
P Buc.Nord - Slanic cu oprire numai la Buftea, Crivina, PL.Sud, PL.Vest, Plopeni, Poiana.Slanic si de aici pana la Slanic in toate statiile. P Buc.Nord - Maneciu cu oprire numai la Buftea, Crivina, PL.Sud, PL.Nord, Boldesti, Valeni de munte, Teisani si de aici pana la Maneciu in toate statiile.
|
| | | Traveller
Numarul mesajelor : 173 Varsta : 45 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5683 Data de inscriere : 24/11/2009
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Lun 06 Iun 2011, 16:38 | |
| - ATM a scris:
Un alt asepct, deja subliniat, e ca in momentul de fata CFR nu poate concura cu companiile aeriene in privinta transportului de lung parcurs. Infrastructura la pamant il trage rau de tot in jos. Cine vrea confort si rapiditate, trage la avion fara discutii. Din pacate, da. Pana anul trecut, la fostul loc de munca, ma duceam in deplasari la Oradea, Timisoara, Suceava, Iasi, Baia Mare cu trenul (de noapte, la vagon de dormit) - chestie de cheltuieli reduse. Acum insa, pentru ca lucrez intr-un loc in care se insista pe eficienta, ma trimit oamenii cu avioanele catre respectivele destinatii - 1 ora dus, 1 ora intors si gata... - ATM a scris:
tren turistic 4291/3017/sau acc 1735, Bucuresti-Predeal (nu Brasov), rama seria 58, circuland numai in weekend. FARA oprire pana la Sinaia. Destinat special doar vilegiaturistilor. Exclusiv! Noi inca n-avem notiunea de tren turistic/de placere, desi bunicii nostri intelegeau ce inseamna asta. Pentru noi, trenul de Valea Prahovei trebuie sa ia atat turistii, cat si micul trafic local, plus navetistii si ceferistii care merg acasa, plus Tanti Marita cu gasca-n traista si zaibaru-n damigeana, care se duce la copii la oras. Nu, dragii mosului. Daca CFR chiar vrea sa sparga transportul de turisti de weekend, care de obicei se descurca cu masina personala sau autocarele C&I (dupa cum erau afisele din Gara de Nord acum 2 ani), trebuie sa le puna la dispozitie un mijloc doar pentru ei. La care sa nu se stea in picioare, si sa nu ia la rand toate statiile. Pe langa trenuri, imi place sa merg si cu bicicleta. De multe ori iau trenul in weekend si ma indrept spre Campina / Sinaia / Predeal etc. In general ma urc la 1745, in vagonul de biciclete, sau la 3001. Un tren gandit special "de placere" sunt convins ca ar avea portia lui de clienti. |
| | | MariusM V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2221 Varsta : 36 Localizare : Bucureşti Reputatie : 8339 Data de inscriere : 27/08/2008
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Lun 06 Iun 2011, 16:54 | |
| - paall a scris:
- Trenuri compuse din sageata albastra :
P Buc.Nord - Targoviste - Piestrosita cu plecare dupa ora 18:00 si oprire numai la Titu, Nucet, Targoviste, Vulcana Pandele, Pucioasa, Fieni, Tepes.Voda, Pietrosita.
A Pietrosita-Targoviste ( rebrusare ) - PL.Sud - Urziceni - Slobozia - Ciulnita - Fetesti - Constanta cu tarif de personal pe sectorul Pietrosita-PL.Sud si cu opriri numai in Fieni , Pucioasa, Vulcana Pandele , Targoviste , PL.Vest , PL.Sud samd...
P Buc.Nord - Slanic cu oprire numai la Buftea, Crivina, PL.Sud, PL.Vest, Plopeni, Poiana.Slanic si de aici pana la Slanic in toate statiile. P Buc.Nord - Maneciu cu oprire numai la Buftea, Crivina, PL.Sud, PL.Nord, Boldesti, Valeni de munte, Teisani si de aici pana la Maneciu in toate statiile.
Sau ar mai fi bun un personal cu mers de accelerat(format din săgeți) București Nord - Ploiești Vest - Plopeni - Poiana Slănic - Slănic cu o grupă care să se detașeze din Ploiești Vest spre Ploiești Sud - Ploiești Nord - Vălenii de Munte - Măneciu. |
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Lun 06 Iun 2011, 17:10 | |
| ideea era ca ele sa circule combinate pana la PL.Sud ( gara fiind mai mare ) si mai multe trasee sa ajungi in n locuri din Ploiesti. E buna si varianta cu PL.Vest dar se vor urca multi care vor cobori la PL.Sud si nu cred ca ar fi frumos si pe sageata.
|
| | | ATM
Numarul mesajelor : 1371 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6637 Data de inscriere : 10/07/2010
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Joi 09 Iun 2011, 01:54 | |
| Generalmente (si romaneste) vorbind, CFR ar face bine sa faca ce - au facut dubarii cand s-au lansat - capusa la dublaj, daca altfel nu se poate! sa se uite in gradina microbuzelor si sa vada care rute-s mai profitabile. Nu e chiar asa greu, toata lumea stie ca C&I fac Brasov, Craiova, Pitesti, ca Acomar rupe Buzaul si Focsaniul, ca autobuzele de Constanta pleaca intr-o veselie vara chiar de langa Ministerul Transporturilor. Unde se vad plecand doua autocare pline la interval de 40 min, e clar loc de un automotor pentru ruta aia. Sa-l bage frumos la rang de personal fara a opri in toate statiile, sau maxim accelerat, ca sa nu fuga lumea de frica banilor, si sa-l mentina pana se reinvatalumea sa mearga cu trenul... dealtfel , am mai spus-o, CFR a incercat deja o treaba pe 901, incercand mers cadentat spre Craiova/Pitesti/Targoviste etc, lovind direct in rute C&I. |
| | | popovici Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 1098 Varsta : 49 Localizare : Austria - Germania - Romania Reputatie : 6047 Data de inscriere : 10/05/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Vin 10 Iun 2011, 00:18 | |
| Propun un tren regio-expres pe ruta Mangalia - Constanta -Tulcea Oras, cu opriri doar intre Mangalia si Constanta si cu mers in regim de tren expres pe ruta Constanta-Tulcea Oras. Ruta poate fii deservita de doua automotoare sageata albastra si poate fii introdus experimental pe perioada sezonului estival, orele de plecare fiind in intervalul 05:00-06:00 respectiv 18:00-19:00 din Mangalia si Tulcea Oras. Un timp estimat pentru o astfel de ruta ar fi 3h45' iar viteza medie 59 km/h . In extrasezon trenul ar putea circula doar in weekend. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. | |
| |
| | | | Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |