|
| Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. | |
|
+80FeroFan97 alex.alexus.tm Vale AndreiStefan Tomi13leu lifetec baiazid Simply18 Spartan1948 tudor_vl maris.constantin membru exclus Katalin4653 92Dragos roseanu NicuS Adirmvl EuroNight Rarau membru inactiv Sergiu rmn bvio88 Teodor Vlad rizelgeorgel2004 Radu Tudor bostanescu gigel cristi CFR mureseanu_976 AlexD ionutz85 didinul pannonia express cont inactiv 060-EA078 The Legend alinx3330 marius_catalin84 Luna manuela Dr2005 srazvi alexmorph3us Alex Avram v43v63 iuli.hard tzifrea cont dezactivat . kristi kkk billy752-istu cristi ar mihaiuc traian Caravelle_Zg AndiCFR laur 133 cristyadaX frank81 redeme Nesebar bogdan srl DUAL IonutCFR2009 popovici Traveller MariusM ATM romaniaetc sorinucu Vitosa razvan - trenuri cardinal COSTACHE MIHAIL Adrian78 lovekomotive Costin.H decward stefan_br nokia2010 myster2008 84 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3354 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8363 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: o parere Sam 04 Iun 2011, 21:08 | |
| iata cateva propuneri de trenuri de rang superior in tara :
- cred ca este necesar macar o pereche de trenuri INTERCITY intre Iasi - Cluj Napoca - Timisoara si retur (nu de alta dar avioanele CARPATAIR au multi pasageri care poate ar merge si cu trenul intre Moldova si Transilvania) in plus "clientul este stapanul nostru" si nu poti sa spui unei persane sa schimbe trenul in Bucuresti........ dar mai sunt si multi turisti si oamenii cu posibilitati financiare care doresc sa mearga la Cluj Napoca sau in apropiere (iar ei in prezent aleg masina personala);
- un alt tren necesar ar fi intre Oradea (sau Cluj) si Galati (sa lege cele 2 zone) , un tren Timisoara - Galati, pentru ca in prezent cei care doresc sa calatoreasca intre aceste localitati si cele de pe parcurs sunt obligate sa coboare in Bucuresti sau Brasov - un tren accelerat (nu rapid caci costa mult) intre Brasov si Craiova
ULTIMELE VARIANTE ar avea succes numai daca ar fi introduse tip accelerat pentru ca altfel ar merge numai cei cu gratuitati (autocarele fac legea pe aceste rute).
Ar mai si alte trenuri ce pot fii introduse. |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9072 Reputatie : 14498 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Sam 04 Iun 2011, 21:17 | |
| - razvan - trenuri a scris:
- iata cateva propuneri de trenuri de rang superior in tara :
- cred ca este necesar macar o pereche de trenuri INTERCITY intre Iasi - Cluj Napoca - Timisoara si retur (nu de alta dar avioanele CARPATAIR au multi pasageri care poate ar merge si cu trenul intre Moldova si Transilvania) in plus "clientul este stapanul nostru" si nu poti sa spui unei persane sa schimbe trenul in Bucuresti........ dar mai sunt si multi turisti si oamenii cu posibilitati financiare care doresc sa mearga la Cluj Napoca sau in apropiere (iar ei in prezent aleg masina personala);
- un alt tren necesar ar fi intre Oradea (sau Cluj) si Galati (sa lege cele 2 zone) , un tren Timisoara - Galati, pentru ca in prezent cei care doresc sa calatoreasca intre aceste localitati si cele de pe parcurs sunt obligate sa coboare in Bucuresti sau Brasov - un tren accelerat (nu rapid caci costa mult) intre Brasov si Craiova
ULTIMELE VARIANTE ar avea succes numai daca ar fi introduse tip accelerat pentru ca altfel ar merge numai cei cu gratuitati (autocarele fac legea pe aceste rute).
Ar mai si alte trenuri ce pot fii introduse. Dar ti-ai pus intrebarea acei pasageri de ce calatoresc cu acea companie de avioane si nu prefera trenul? decat 10-12-15 ore sau 21 la tr 942 mai degraba prefera 1-2 ore cu avionul sa nu mai zic de Buc-Madrid in 3 ore, eu sunt de acord cu infiintarea mai multor trenuri dar... |
| | | sorinucu
Numarul mesajelor : 319 Localizare : Baia Mare Reputatie : 5816 Data de inscriere : 26/01/2010
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Sam 04 Iun 2011, 22:33 | |
| Sunt chiar curios de ce oamenii ar vrea sa calaroeasca de la Oradea la Galati sau din Timisoara in Galati. Chiar daca ar fi calatori ar fi un numar imfim si nu s-ar renta sa bage trenuri pe asemenea rute doar pentru moftul a 3-4 persoane carora au pretentia sa nu schimbe trenul in Bucuresti. Asta e pararea mea... |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18743 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24318 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Sam 04 Iun 2011, 22:38 | |
| Razvan intr-o tara civilizata cu infrastructura moderna un om ar alege trenul deoarece trenurile TGV Eurostar ICE Thalys sunt confortabile o distanta de 600 de km este parcursa in 2-2h30min echivalentul duratei unei calatori cu avionul cu prezentare cu o ora jumate inainte de ambarcare plus durata zborului deci pana in distanta asta trenul se bate cu avionul de la distante 1000 de km in sus trenul cam pierde sa nu mai zic de alte argumente ecologiste care conteaza dincolo ca trenul e cel mai ecologic mod de transport si plata extracost a bagajelor mari la avion |
| | | razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3354 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8363 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: de ce sa calatoreasca? Sam 04 Iun 2011, 23:11 | |
| - sorinucu a scris:
- Sunt chiar curios de ce oamenii ar vrea sa calaroeasca de la Oradea la Galati sau din Timisoara in Galati. Chiar daca ar fi calatori ar fi un numar imfim si nu s-ar renta sa bage trenuri pe asemenea rute doar pentru moftul a 3-4 persoane carora au pretentia sa nu schimbe trenul in Bucuresti. Asta e pararea mea...
Dar eu nu am spus ca doar de la capetele de linie s-ar urca si cobori, CI AR FII CALATORI SI PE PARCURSUL ACESTORA..........si sa mearga de la BRAILA sau Buzau la Sighisoara sau la Cluj Napoca (caci doar avem o tara frumoasa si turismul se poate dezvolta) iar la acestia se adauga oricum navetisti. Si oricum eu am urmarit si nu sunt doar 3-4 persoane zilnic care sa coboare/urce in Bucuresti pentru tranzit ITI GARANTEZ CA SUNT MAI MULT DE 100 ZILNIC. LASA CA VINE MANAGEMENTUL PRIVAT LA CFR CALATORI (de abia astept) si va pune mai multe si mult mai dese trenuri conform CERINTELOR PASAGERILOR. Managementul privat asculta de cele mai multe ori si se adapteaza la DORINTELE CONSUMTORULUI, NU INVERS clientul la cerintele furnizorului de servicii (in cazul nostru CFR). |
| | | romaniaetc
Numarul mesajelor : 36 Reputatie : 5209 Data de inscriere : 24/09/2010
| Subiect: Propunere Sezonier Sam 04 Iun 2011, 23:32 | |
| Eu as vrea sa vad un accelerat (sau InterRegio din 2012) sezonier pe ruta Tirgoviste - Ploiesti Sud - Urziceni - Slobozia - Constanta.
In primul rand nu mi se pare normal ca intre resedintele a doua judete vecine, Constanta si Slobozia, sa nu existe macar un tren direct, mai ales ca distanta pe calea ferata nu este mult mai mare decat cea de pe sosea (cum este cazul intre Rm Valcea si Pitesti).
Apoi turistii din Tirgoviste sau Slobozia care prefera litoralul romanesc ar avea si alternativa transportului feroviar, nu doar a celui rutier. Intr-adevar exista posibilitati care presupun schimbari, dar acestea alunga multi dintre cei care ar prefera o calatorie cu trenul. O asteptare de o ora intr-o gara de tranzit la o temperatura de peste 30 de grade nu este tocmai o placere, la fel cum nu este confortabil nici sa te plimbi cu bagajele dintr-un tren in altul sau pe peroane (mai ales daca sacosele/valizele sunt multe, voluminose si grele, cum de regula se intampla atunci cand se pleaca la mare).
Nu in ultimul rand, s-ar imbunatati si legatura feroviara intre Ploiesti si Tirgoviste (2 perechi de trenuri directe) si Ploiesti - Slobozia (o singura pereche). De mentionat ca intre cele 3 orase exista doar trenuri personal care prin timpul de parcurs nu pot concura mijloacele de transport rutiere. Un tren de rang superior cu siguranta ar reusi sa atraga si cativa calatori care pana acum preferau microbuzele (chiar daca nu ar egala timpii scosi de dube, diferenta nu ar fi mai mare de 20 de minute, iar conditiile de calatorie cu siguranta ar recomanda trenul). |
| | | razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3354 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8363 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: ai mare dreptate Dum 05 Iun 2011, 00:03 | |
| - romaniaetc a scris:
- Eu as vrea sa vad un accelerat (sau InterRegio din 2012) sezonier pe ruta Tirgoviste - Ploiesti Sud - Urziceni - Slobozia - Constanta.
In primul rand nu mi se pare normal ca intre resedintele a doua judete vecine, Constanta si Slobozia, sa nu existe macar un tren direct, mai ales ca distanta pe calea ferata nu este mult mai mare decat cea de pe sosea (cum este cazul intre Rm Valcea si Pitesti).
Apoi turistii din Tirgoviste sau Slobozia care prefera litoralul romanesc ar avea si alternativa transportului feroviar, nu doar a celui rutier. Intr-adevar exista posibilitati care presupun schimbari, dar acestea alunga multi dintre cei care ar prefera o calatorie cu trenul. O asteptare de o ora intr-o gara de tranzit la o temperatura de peste 30 de grade nu este tocmai o placere, la fel cum nu este confortabil nici sa te plimbi cu bagajele dintr-un tren in altul sau pe peroane (mai ales daca sacosele/valizele sunt multe, voluminose si grele, cum de regula se intampla atunci cand se pleaca la mare).
Nu in ultimul rand, s-ar imbunatati si legatura feroviara intre Ploiesti si Tirgoviste (2 perechi de trenuri directe) si Ploiesti - Slobozia (o singura pereche). De mentionat ca intre cele 3 orase exista doar trenuri personal care prin timpul de parcurs nu pot concura mijloacele de transport rutiere. Un tren de rang superior cu siguranta ar reusi sa atraga si cativa calatori care pana acum preferau microbuzele (chiar daca nu ar egala timpii scosi de dube, diferenta nu ar fi mai mare de 20 de minute, iar conditiile de calatorie cu siguranta ar recomanda trenul). Eu de multa vreme imi doresc ca celor de la MARKETING (CFR CALATORI) sa introduca un tren accelerat intre Targoviste - Ploiesti - Slobozia - Constanta. Daca facem o socoteala populatia acestor orase este de 700,000 locuitori la care se vor aduga inca 500-800,000 de oamenii din localitatile invecinate si cele rurale. Sa nu uitam ca transportatori auto castiga 90% din calatori care merg pe aceasta ruta (bravo lor ca se misca repede si EFICIENT), in plus oamenii merita sa fie respectati (SUNT RESEDINTE DE JUDET si nu au de ce sa schimbe trenurile in Bucuresti, Fetesti etc). ORICUM UN ASTFEL DE TREN AR FII DESTUL DE PLIN, DESI NU IMEDIAT. |
| | | ATM
Numarul mesajelor : 1371 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6637 Data de inscriere : 10/07/2010
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Dum 05 Iun 2011, 03:07 | |
| Eh, aici ai nimerit-o la marele fix cu:
ORICUM UN ASTFEL DE TREN AR FI DESTUL DE PLIN, DESI NU IMEDIAT.
Extrem de multe trenuri nu sunt introduse fix din acest motiv. Pentru ca, desi poate unul de la planificari intelege ca (de exemplu) targovisteniii sau brasovenii ar avea nevoie de un tren direct catre mare, si formeaza o trasa pentru asta, se duce dracului totul pana sa se puna in practica. De ce? pentru ca nu majoritatea celor implicati nu au viziune. Nu e suficient sa introduci trenul, ca n-o sa -ti fie plin din prima zi. Trebuie sa inveti omul. Am mai spus-o si pe alte threaduri, pe oameni ii obisnuiesti greu si ii pierzi usor. Dupa cum s-au pierdut si clientii fideli ai lui 8204/8201, ai acceleratului 1974/1971 (Galati-Timisoara) sau ai R731/734 (ORADEA - Galati). Pentru ca da, pentru cei care inca nu stiu(desi cred ca sunt totusi putini) a existat un astfel de tren incepand din 1993. Am sparte trenu-n tinspe mii de bucati, au mai aparut si inchideri temporare de linie, si uite asa s-au distrus trase de traditie. Dupa ce ca astfel de trase durau mult si nu erau chiar ieftine,mai pui sa si schimbe trenul de 2 ori? nu-i de mirare ca oamenii s-au reorientat pe autocare si avioane. Macar nu mai trag de bagaje, suie-te, coboara, oare prind legatura? pai... In probleme adiacente, managementul CFR nu intelege urmatorul lucru la trenurile noi: nu calatorul trebuie sa se muleze pe capacitatea ta de transport, ci invers! daca in primele zile de functionare ale unui tren, nu ai decat 30 de calatori pentru el, trimite d r a c u l u i un automotor sa-ti faca trasa! peste o luna-trei, poate devin 200 de insi, atunci plusezi si trimiti un Bo-Bo sau un LDH portocaliu, care sa iti traga 3 vagoane. Peste 6 luni...1 an, cand lumea s-a-nvatat, ai 500 de calatori, poti sa trimiti un EA cu 7 vagoane. Dar nu, la noi se cer rezultate imediat (=sa facem... bici), aaa, nu-i profitabil imediat? il anulam, ca merge-n pierdere...pai normal ca-i pierdere daca din prima zi garnitura trenului e formata de un EA 5100kw+2 vagoane, MT nu zice nimic de el, iar trenul e bagat ad-hoc, o bucatica de hartie pe pancarta de plecari si gata! Un alt asepct, deja subliniat, e ca in momentul de fata CFR nu poate concura cu companiile aeriene in privinta transportului de lung parcurs. Infrastructura la pamant il trage rau de tot in jos. Cine vrea confort si rapiditate, trage la avion fara discutii. Personal, eu unul mai mir ca nu s-au bagat deja companiile aeriene pe curse sezoniere de Cluj/Timisoara - Constanta, sa fure caimacul si sezonierelor. Si ca sa zic si eu cateva trenuri care le-as vrea reintroduse (rang personal sau accelerat, dar nu mai sus, si dupa cum am spus, inital cu automotoare) : -sezonier Pitesti/Rm Valcea - Constanta. daca va duceti seara pe la 10 in Pitesti, pleaca autocarele si microbuzele in foc constant spre litoral. CFR doarme. -tren turistic 4291/3017/sau acc 1735, Bucuresti-Predeal (nu Brasov), rama seria 58, circuland numai in weekend. FARA oprire pana la Sinaia. Destinat special doar vilegiaturistilor. Exclusiv! Noi inca n-avem notiunea de tren turistic/de placere, desi bunicii nostri intelegeau ce inseamna asta. Pentru noi, trenul de Valea Prahovei trebuie sa ia atat turistii, cat si micul trafic local, plus navetistii si ceferistii care merg acasa, plus Tanti Marita cu gasca-n traista si zaibaru-n damigeana, care se duce la copii la oras. Nu, dragii mosului. Daca CFR chiar vrea sa sparga transportul de turisti de weekend, care de obicei se descurca cu masina personala sau autocarele C&I (dupa cum erau afisele din Gara de Nord acum 2 ani), trebuie sa le puna la dispozitie un mijloc doar pentru ei. La care sa nu se stea in picioare, si sa nu ia la rand toate statiile.
-
|
| | | razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3354 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8363 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Am uitat ceva... Dum 05 Iun 2011, 12:05 | |
| Cred ca foarte utile ar fii si prelungirea trenului accerelat Bucuresti - Brasov - Sibiu pana la Timisoara asa cum era pana acum 2 ani. - un tren rang accerelat Craiova (Sibiu - Valcea) - Pitesti - Constanta; - un tren accerelat intre Bucuresti si Comanesti (nu intercity deoarece autocarul costa doar 42 lei si nu ar avea calatori care sa plateasca biletul); - un tren tip sageata pe ruta CRAIOVA - PITESTI - TARGOVISTE - PLOIESTI - BRASOV (ar avea dupa un timp multi calatori deoarece sunt localitati mari + zone turistice) - accerelat intre Bucuresti si Pitesti cu plecare seara tarziu la ora 22 sau 23 din Bucuresti; - tren dimineata pe ruta Constanta - Bucuresti - Brasov cu intoarcerea seara pentru ca sunt turisti. - tren accerelat (sageata) intre Galati si Piatra Neamt sau Galati - Suceava; IN alta ordine de idei daca se vor finaliza modernizarile trenurile Oradea - Mangalia, Satu Mare - Mangalia si altele sa fie introduse via BUCURESTI caci vor face intre Ploiesti si Fetesti cu 1 ora pana la 1 ora si 30 minute MAI REPEDE DECAT VIA BUZAU. |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9072 Reputatie : 14498 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Dum 05 Iun 2011, 12:54 | |
| @razvan-trenuri: cine calatoreste la orele 22 - 23 spre Pitesti??? era un accelerat la ora 21.20 si a fost anulat dupa ceva timp din lipsa de calatori. momentan constanta-buc-brasov ai alternativa R 680 / A 1621 cu transbordare in buc cei drept, probabil in viitor dupa finalizarea lucrarilor de reabilitare se va reinfiinta celebrul 688/637/638/687. celelalte propuneri de (re)infiintare trenuri/alte rute nu le discut, poate sunt de succes, de ce nu? |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18743 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24318 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Dum 05 Iun 2011, 14:02 | |
| Eu nu mai dau nici o sansa A1741 Timisoara-Galati pentru calatorii care vor sa ajunga in zona Onesti-Bacau atata timp cat trenul circula prin Buzias si este in concurenta cu microbuzele Timisoara-Husi care pleaca la 7 din Timisoara si ajung in jurul orei 8.30 in Deva 12.00 Sibiu 15.00 Brasov 20.00 in Bacau la fel de cand a fost impartit Tg Mures-Timisoara traficul de pasageri este foarte scazut fata de cele 7 vagoane care erau inante si erau aproape pline.. |
| | | MariusM V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2221 Varsta : 36 Localizare : Bucureşti Reputatie : 8339 Data de inscriere : 27/08/2008
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Dum 05 Iun 2011, 16:20 | |
| - razvan - trenuri a scris:
- Cred ca foarte utile ar fii si prelungirea trenului accerelat Bucuresti - Brasov - Sibiu pana la Timisoara asa cum era pana acum 2 ani.
- un tren rang accerelat Craiova (Sibiu - Valcea) - Pitesti - Constanta;
Ar fi o idee bună prelungirea A 1893 și 1894 dinspre și spre Constanța ca tren permanent cam așa: A 11893: Constanța(6:50) - București Nord(11:00-11:20) - Pitești(12:58-13:05) - Craiova(15:45) A 11894: Craiova(12:40) - Pitești(14:59-15:15) - București Nord(16:48-17:10) - Constanța(21:05) |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9072 Reputatie : 14498 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Dum 05 Iun 2011, 16:28 | |
| - MariusM a scris:
- razvan - trenuri a scris:
- Cred ca foarte utile ar fii si prelungirea trenului accerelat Bucuresti - Brasov - Sibiu pana la Timisoara asa cum era pana acum 2 ani.
- un tren rang accerelat Craiova (Sibiu - Valcea) - Pitesti - Constanta;
Ar fi o idee bună prelungirea A 1893 și 1894 dinspre și spre Constanța ca tren permanent cam așa:
A 11893: Constanța(6:50) - București Nord(11:00-11:20) - Pitești(12:58-13:05) - Craiova(15:45) A 11894: Craiova(12:40) - Pitești(14:59-15:15) - București Nord(16:48-17:10) - Constanța(21:05)
Buna ideea ta, cu un singur lucru nu sunt de acord cu tine de ce 4 ore buc- constanta si retur? cand din 17 iunie vor face 3 ore, ori intre 120 si 140 km/h nu e o diferenta mare intre timpii de mers , cel mult 10-15 min de mers si zic eu 15 cu indulgenta |
| | | sorinucu
Numarul mesajelor : 319 Localizare : Baia Mare Reputatie : 5816 Data de inscriere : 26/01/2010
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Dum 05 Iun 2011, 19:54 | |
| Buna! Am studiat cu atentie Mersul Trenurilor si as avea cateva sugestii pentru infiintarea unor trenuri:
Infiintarea unei grupe (Simeria) care sa fie atasata rapidului R992 (Timisoara - Mangalia) in Caracal: ===>> Grupa: Simeria - Vintu de Jos (Primeste vagoane de la grupa Teius - Alba Iulia) - Sibiu - Podul Olt - Ramnicu Valcea - Caracal ____________________________________________________________________________
Tren: Pietrosita - Targoviste - Ploiesti - Urziceni - Slobozia - Ciulnita - Fetesti - Constanta ____________________________________________________________________________
Punctul de plecare a trenului A1852 (Suceava - Mangalia) sa nu fie Suceava, ci Salva, avand urmatoarea ruta: Salva - Vatra Dornei - Campulung Moldovenesc - Suceava, de aici continuand spre Mangalia. Iar in Bacau sa fie atasata o grupa Bicaz - Piatra Neamt - Bacau ____________________________________________________________________________
Tren: Slatina - Pitesti - Titu - Bucuresti - Constanta
Multumesc! |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18743 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24318 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Dum 05 Iun 2011, 20:12 | |
| - sorinucu a scris:
- Buna! Am studiat cu atentie Mersul Trenurilor si as avea cateva sugestii pentru infiintarea unor trenuri:
Infiintarea unei grupe (Simeria) care sa fie atasata rapidului R992 (Timisoara - Mangalia) in Caracal: ===>> Grupa: Simeria - Vintu de Jos (Primeste vagoane de la grupa Teius - Alba Iulia) - Sibiu - Podul Olt - Ramnicu Valcea - Caracal ____________________________________________________________________________
Tren: Pietrosita - Targoviste - Ploiesti - Urziceni - Slobozia - Ciulnita - Fetesti - Constanta ____________________________________________________________________________
Punctul de plecare a trenului A1852 (Suceava - Mangalia) sa nu fie Suceava, ci Salva, avand urmatoarea ruta: Salva - Vatra Dornei - Campulung Moldovenesc - Suceava, de aici continuand spre Mangalia. Iar in Bacau sa fie atasata o grupa Bicaz - Piatra Neamt - Bacau ____________________________________________________________________________
Tren: Slatina - Pitesti - Titu - Bucuresti - Constanta
Multumesc! Exista grupa de vagoane R996 Deva-Craiova care se ataseaza la R992 Timisoara-Mangalia in statia Craiova Iar pentru legatura Sibiu cu litoralul ar fi bun un acc Sibiu-Rm Valcea-Pitesti-Buc Baneasa-Constanta
Ultima editare efectuata de catre adrian78hd in Dum 05 Iun 2011, 20:15, editata de 1 ori |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. | |
| |
| | | | Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |