Numarul mesajelor : 118 Varsta : 34 Localizare : Giurgiu Reputatie : 4992 Data de inscriere : 18/07/2011
Subiect: Re: 103 : Videle - Giurgiu Nord - Ruse Mier 29 Feb 2012, 17:18
Ce s-a întâmplat pe această linie? Am auzit ca s-a impus o restricţie de 50 km/h. De altfel mai toate trenurile R au întârziere de 20-30 minute.
costi_dumitru
Numarul mesajelor : 118 Varsta : 34 Localizare : Giurgiu Reputatie : 4992 Data de inscriere : 18/07/2011
Subiect: Gari 903 Joi 29 Mar 2012, 00:27
Câteva fotografi realizate de mine gărilor de pe 903 din trenul R 9345
Radulesti Hm.
Vechea clădire
In Tarnavele trenul face cruce cu R 9346, dar din păcate am reușit sa fotografiez doar foarte puțin din el
Gara Tarnavele, văzuta prin geamul murdar al automotorului Desiro
Gara Vlasca
In Gara Toporu facem cruce cu veșnicul întârziat IR 460
Gara Chiriacu
Gara Stanesti
*Arhitectura acestor clădiri este identica, iar unele din ele sunt și bine întreținute (cu excepția Radulesti Hm.). **Scuze pentru calitatea fotografiilor, dar pentru 2mp este mai mult decât suficient.
srazvi
Numarul mesajelor : 664 Varsta : 44 Localizare : Arad Reputatie : 6345 Data de inscriere : 20/07/2009
Subiect: Re: 103 : Videle - Giurgiu Nord - Ruse Joi 29 Mar 2012, 00:35
Felicitari pentru reportaj, pentru un sobolan e bun si un telefon
TVlad V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2818 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8413 Data de inscriere : 16/01/2010
Subiect: Re: 103 : Videle - Giurgiu Nord - Ruse Joi 29 Mar 2012, 00:53
Ha! Inca doua gari cu panoul original, de inceput de secol XX, Stanesti si Chiriac (1911). Trecute la catastif
COSTACHE MIHAIL
Numarul mesajelor : 7990 Reputatie : 15504 Data de inscriere : 06/03/2009
Subiect: Re: 103 : Videle - Giurgiu Nord - Ruse Joi 29 Mar 2012, 14:22
Interesant! Uitasem ca si pe aceasta sectie se mai gasesc statii care au panourile originale. Doar acestea doua au panouri vechi de pe sectia 903???
petcu.adrian
Numarul mesajelor : 20 Varsta : 39 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5093 Data de inscriere : 02/01/2011
Subiect: Re: 103 : Videle - Giurgiu Nord - Ruse Joi 29 Mar 2012, 21:56
Panou Gara Toporu
TVlad V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2818 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8413 Data de inscriere : 16/01/2010
Subiect: Re: 103 : Videle - Giurgiu Nord - Ruse Joi 29 Mar 2012, 23:15
Ar fi interesant sa realizam varianta electronica a sablonului, pentru posteritate. Poate cineva din CFR va fi interesat sa pastreze acest tipar pentru noile placi.
costi_dumitru
Numarul mesajelor : 118 Varsta : 34 Localizare : Giurgiu Reputatie : 4992 Data de inscriere : 18/07/2011
Subiect: Re: 103 : Videle - Giurgiu Nord - Ruse Sam 31 Mar 2012, 01:06
Toate garile de pe 903 au astfel de panouri: Radulesti, Tarnavele, Vlasca, Toporu, Chiriacu, Stanesti şi Balanoaia.
TVlad V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2818 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8413 Data de inscriere : 16/01/2010
Studiind harti CFR de la inceputul secolului am ajuns la concluzia ca s-a dorit realizarea unei legaturi mai rapide intre Giurgiu si Sibiu. Constructia a inceput dinspre Giurgiu si in 1911 se pune in functiune portiunea pina la Vlasca, prelungita in 1913 pina la Videle. Din harta de mai jos (din 1916) se poate vedea ca se intentiona prelungirea caii ferate pina la Pitesti si de acolo spre Rm. Vilcea (mai precis Jiblea - Calimanesti). Izbucnirea primului razboi mondial a dus insa la aminarea lucrarilor care, dupa cum se vede, nu au mai fost reluate niciodata. E interesant de observat ca statia Videle a fost timp de 34 de ani (!) capat al unei linii spre nicaieri. Nici in mult iubita perioada interbelica nu s-a facut nimic pentru a prelungi linia macar pina la Pitesti. Abia in 1947 punerea in functiune a sectiei Bucuresti - Caracal - Craiova a dat un sens existentei acestei statii.
srazvi
Numarul mesajelor : 664 Varsta : 44 Localizare : Arad Reputatie : 6345 Data de inscriere : 20/07/2009
Pai Curtea de Arges-Jiblea nici dupa 100 de ani nu a fost realizata(poate era mai trainic versantul decat pe Valcele-Rm Valcea), ca de ocolit prin Rosiori pentru a ajunge in Pitesti sa zicem ca nu e ceva de nerealizat, in locul construirii unei alte linii ce probabil nu ar fi amortizata niciodata :roll: In 1938 aveam o retea mai vasta fata de cea de azi