| 102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu | |
|
+97alexmorph3us MariusM Johnny84 Cipri Andrei Neculai cardinal Laurentiu Ciobanu t1972 ldh80 Costin.B vlad237 CRT AeroX Michael Luca tgv Radu161 Warrington cristi5 ttavi marius664 Luna neluadi dan tm alex.alexus.tm Cris_Cr aris86 ciprian71 alliens LanceR Jurnal Feroviar Katalyn mielutu zburator IonutChircu truscamihai Shinkasen Theijs MRBFCRB Caspar liviulav33 vatmanul Lumunita Stana Adirmvl cristi_tgv spiderpc baiazid boldalexandru IonutCFR2009 Vlad Costin.H halmarius riciu cfr500 Czirjak Arpad TVlad cristirimer ionutz85 WAYNEN petcu.adrian AlexD srazvi Kriszti219 Teodor mishu88 didinul iDorin razvan - trenuri AndiCFR Ionutz eu nenuandrei costi_dumitru ana imfinity cristi ar Dr2005 DUAL seby1998 David Marius mihaiuc vanchorusebulgaria kristi kkk ATM marius_catalin84 Adrian78 cont dezactivat . Vitosa Razvan Tudor bondarel cristi CFR decward Andrei Amiralul sorinucu Mircea Condilescu COSTACHE MIHAIL Nesebar Traveller mardaryroby myster2008 101 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20635 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25580 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: 102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu Joi 28 Dec 2023, 09:47 | |
| N-o să meargă nici 'u cu marfa 30 km pe Centură ca să o ia pe la Grădiştea. Mai ales că vor trebui să schimbe tracţiunea la Chiajna, care deja e full. Doar să declare CFR SA linia Chiajna - Videle ca fiind cu capacitatea saturată. Altfel... cu excepţia cazurilor în care originea sau destinaţia trenurilor e pe Centură, nu or să o ia OTF pe acolo doar de dragul unei economii de 30 km. _________________ :TTT:
|
|
| |
IonutFanRailway
Numarul mesajelor : 325 Localizare : București Reputatie : 850 Data de inscriere : 04/08/2023
| Subiect: Re: 102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu Joi 28 Dec 2023, 10:57 | |
| - Dr2005 a scris:
- N-o să meargă nici 'u cu marfa 30 km pe Centură ca să o ia pe la Grădiştea. Mai ales că vor trebui să schimbe tracţiunea la Chiajna, care deja e full. Doar să declare CFR SA linia Chiajna - Videle ca fiind cu capacitatea saturată. Altfel... cu excepţia cazurilor în care originea sau destinaţia trenurilor e pe Centură, nu or să o ia OTF pe acolo doar de dragul unei economii de 30 km.
Legat de centura, singura parte de centura pe unde o iau trenurile catre Giurgiu este Chiajna - Jilava si sunt aproximativ 20km (care fac un ocol pe langa Bucuresti) incepand din capul Y al statiei Chiajna si sfarsindu-se in capul X al statiei Jilava Daca trenurile de marfa ar continua sa mearga spre Videle tot ar fi nevoite sa schimbe tractiunea deci nu este mare diferenta. Si alt avantaj este acela ca linia Bucuresti - Giurgiu este alcatuita in mare parte din linie dubla cu BLA ce sporeste si mai mult capacitatea transportului. (ma rog, daca ar reactiva BLA-ul si ar reface si infrastructura pe celalat fir dezafectat intre Comana - Mihai Bravu si Baneasa - Daia). |
|
| |
ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6897 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12299 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: 102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu Joi 28 Dec 2023, 11:55 | |
| - Dr2005 a scris:
- N-o să meargă nici 'u cu marfa 30 km pe Centură ca să o ia pe la Grădiştea. Mai ales că vor trebui să schimbe tracţiunea la Chiajna, care deja e full. Doar să declare CFR SA linia Chiajna - Videle ca fiind cu capacitatea saturată. Altfel... cu excepţia cazurilor în care originea sau destinaţia trenurilor e pe Centură, nu or să o ia OTF pe acolo doar de dragul unei economii de 30 km.
Diferenta nu cred ca este numai de 30 km! De exemplul un tren care vine dinspre Constanta si merge spre Giurgiu Nord si spre Bulgaria: -Pe ruta Pantelimon- Bucuresti Baneasa- Ram. Pajura- Bucuresti Triaj Post 17- Bucurestii Noi Grupa C- Chiajna- Videle- Giurgiu Nord= cca 123 km (Pantelimon- Chiajna= 18 km, Chiajna- Videle= 42 km si Videle- Giurgiu Nord= 63 km) -Pe ruta Pantelimon- Ram. Voluntari- Ram. 1 Titan- Titan/Bucuresti Sud/Catelu Grupa Marfuri- Ram. Abator- Popesti Leordeni- Berceni- Jilava- Giurgiu Nord= 81 km (Pantelimon- Jilava, pe centura de est= 26 km, Jilava- Giurgiu Nord= 55 km) Deci o diferenta de 42 km. Insa intradevar reprezinta o problema starea in care se afla calea ferata de centura , in partea sa de est, intre statiile Pantelimon si Jilava. Este linie simpla pe care se circula la cale libera. Nu stiu cat este viteza de circulatie pe aceea portiune a caii ferate de centura si cat ar face un tren de marfa de la statia Pantelimon la statia Jilava, pe acolo. Pentru un tren care ar pleca din Chitila (sosit dinspre Titu sau dinspre Ploiesti) spre Giurgiu Nord: -Chitila- Ram. Post Rudeni- Chiajna- Bucuresti Vest- Varteju- Jilava- Giurgiu Nord= 81 km (Chitila- Chiajna= 5 km, Chiajna- Jilava= 21 km si Jilava- Giurgiu Nord= 55 km) -Chitila- Ram. Post Rudeni- Chiajna- Videle- Giurgiu Nord= 110 km Deci o diferenta de 29 km. |
|
| |
Laurentiu Ciobanu
Numarul mesajelor : 1423 Varsta : 40 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4075 Data de inscriere : 24/08/2017
| Subiect: Re: 102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu Vin 29 Dec 2023, 13:53 | |
| Normal ar fi sa electrifice Radulesti-Ruse, nu sa bage marfa pe linia ce se va redeschide pe la Gradistea, sa o faca praf si pe aia cum fac deja praf pe Brazi-Chitila, se zguduie trenul de nu-i adevarat. |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20635 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25580 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: 102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu Vin 29 Dec 2023, 16:04 | |
| Urmează şi electrificarea pe Răduleşti - Giurgiu, acum câteva luni s-a încheiat evaluarea de mediu. _________________ :TTT:
|
|
| |
ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6897 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12299 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: 102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu Vin 29 Dec 2023, 16:20 | |
| - Laurentiu Ciobanu a scris:
- Normal ar fi sa electrifice Radulesti-Ruse, nu sa bage marfa pe linia ce se va redeschide pe la Gradistea, sa o faca praf si pe aia cum fac deja praf pe Brazi-Chitila, se zguduie trenul de nu-i adevarat.
Este de dorit si ideal ar fi sa circule cat mai multe trenuri de marfa pe toate liniile de cale ferata din tara (daca circula trenuri de marfa inseamna ca este activitate economica si industriala in zona respectiva, ceea ce nu poate fi decat bine)! Problema asta cu trenurile de marfa care duc la degradarea infrastructurii se intampla cred din cauza faptului ca nu se respecta tonajul maxim admis pe linia respectiva si aici poate si cei de la CFR-SA ar trebui sa ia anumite masuri (daca legea le permite sa verifice ei daca se respecta tonajul maxim admis pe linia respectiva, pentru un anumit tren, iar daca trenul respectiv depaseste tonajul maxim admis pentru linia respectiva sa impuna OTF-ului de marfa sa descompuna trenul respectiv si sa-l duca pe bucati)! Inainte de 1990 circulau mult mai multe trenuri de marfa (pe toate liniile) si nu era problema asta ca trenurile de marfa distrug infrastructura feroviara! |
|
| |
Costin.B
Numarul mesajelor : 233 Reputatie : 4983 Data de inscriere : 04/12/2011
| Subiect: Re: 102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu Mar 02 Ian 2024, 21:47 | |
| https://www.g4media.ro/transferoviar-calatori-va-introduce-cursele-de-tren-pe-ruta-aeroportul-otopeni-ruse-incepand-din-luna-martie-2024.html?fbclid=IwAR0JNv4jH7cV4X7_EcNcj60jSzoe7oC7tTuYcrlDVspWYzqlWuxfc6NoLJI
Transferoviar Călători va introduce cursele de tren pe ruta Aeroportul Otopeni – Ruse, începând din luna martie 2024 TRAVEL • 2 IANUARIE 2024 • REDACȚIA • 914 VIZUALIZĂRI • 1 COMENTARIU Începând din luna martie 2024 operatorul feroviar privat Transferoviar Călători (TFC) va introduce cursele de tren pe ruta Ruse (Bulgaria) – Aeroportul Internaţional Henri Coandă Otopeni via Giurgiu şi Gara de Nord Bucureşti, după finalizarea lucrărilor pentru modernizarea liniei Giurgiu-Comana-Bucureşti Nord, a informat marţi portalul online bgtourism.bg, preluat de agenţia de presă BTA.
Durata unei călătorii între Ruse şi Gara de Nord Bucureşti va fi de aproximativ 50-60 de minute iar Aeroportul Internaţional Henri Coandă Otopeni va fi accesibil din oraşul bulgăresc de pe malul Dunării în aproximativ 80-100 de minute. Preţul unei călătorii va fi de 25 de lei (cinci euro).
Pentru această rută, Transferoviar Călători va utiliza trenuri de tip Alstom Coradia LINT 41 care pot atinge o viteză de până la 160 km/h. Aceste garnituri de tren produse în Franţa pot transporta 130 de pasageri, cu 16 locuri la clasa întâi. Trenurile Alstom Coradia sunt deja în exploatare comercială, după ce au făcut prima călătorie între Gara de Nord Bucureşti şi Braşov.
Sursa: Agerpres |
|
| |
Costin.B
Numarul mesajelor : 233 Reputatie : 4983 Data de inscriere : 04/12/2011
| Subiect: Re: 102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu Mar 02 Ian 2024, 21:54 | |
| Dacă prețul unui bilet Otopeni - Ruse va fi de 25 de lei, atunci chiar va fi super avantajos să folosești trenul TFC pe această relație! Actualmente jăpcarii de la CFR CĂLĂTORI taxează aceeași călătorie cu 81,22 lei (prin Videle)! |
|
| |
IonutFanRailway
Numarul mesajelor : 325 Localizare : București Reputatie : 850 Data de inscriere : 04/08/2023
| Subiect: Re: 102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu Mar 02 Ian 2024, 21:57 | |
| - Costin.B a scris:
- Dacă prețul unui bilet Otopeni - Ruse va fi de 25 de lei, atunci chiar va fi super avantajos să folosești trenul TFC pe această relație!
Actualmente jăpcarii de la CFR CĂLĂTORI taxează aceeași călătorie cu 81,22 lei (prin Videle)! Vesti bune pentru noi, vesti rele pentru dubari. Abia astept redeschiderea acestei sectii |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20635 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25580 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: 102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu Mar 02 Ian 2024, 22:22 | |
| Mai e până pe 1 aprilie Costul unui bilet nu are cum să fie 25 lei, mai ales dacă e tren nesubvenţionat. Numai costurile cu frontiera sunt undeva pe la 2 euro de persoană, or cu 15 lei cât i-ar rămâne OTF-ului, nu acoperă nici măcar TUI-ul dacă nu merge full până la refuz. Nu mai zic că alea 60 de minute de la Ruse la Bucureşti Nord sunt de-a dreptul fanteziste... păi să vedem, avem dintr-un foc 20 minute controlul de frontieră în România (dar călătorii vor trebui şi la Ruse să vină cu 20 minute mai devreme pentru control), de unde avem, în mod optimist, vreo 60 minute până la Jilava şi de acolo MINIM 40 minute până în Nord (şi asta e o estimare optimistă). Deci, la modul cel mai optimist posibil, avem 20 + 60 + 40 = 120 minute. Mai punem 5 minute rebrusarea şi 22 până la Otopeni, asta fără să ţinem cont de întârzieri (şi sigur vor fi, că sigur vor găsi cei de la frontieră vreun paşaport în neregulă), de încrucişări, de traficul actual şi de secţia potenţial saturată Pajura - Baloteşti. _________________ :TTT:
|
|
| |
MariusM V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2221 Varsta : 36 Localizare : Bucureşti Reputatie : 8345 Data de inscriere : 27/08/2008
| Subiect: Re: 102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu Mar 02 Ian 2024, 22:35 | |
| |
|
| |
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14507 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: 102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu Mar 02 Ian 2024, 22:50 | |
| https://clubferoviar.ro/modernizarea-caii-ferate-bucuresti-giurgiu/?fbclid=IwAR3vmcxvb92E2K3Ri0yTUtvXukt_BEZ9KZXSQAmWZz9OSs0JMPEZmHdTP5g
Ehe, mai e mult până departe. Băbăieți e an electoral. Și prea puneți botul repede la fîsîitele trase de presa din România. |
|
| |
Costin.B
Numarul mesajelor : 233 Reputatie : 4983 Data de inscriere : 04/12/2011
| Subiect: Re: 102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu Mar 02 Ian 2024, 23:12 | |
| - Dr2005 a scris:
- Mai e până pe 1 aprilie
Costul unui bilet nu are cum să fie 25 lei, mai ales dacă e tren nesubvenţionat. Numai costurile cu frontiera sunt undeva pe la 2 euro de persoană, or cu 15 lei cât i-ar rămâne OTF-ului, nu acoperă nici măcar TUI-ul dacă nu merge full până la refuz.
Păi de ce să nu fie subvenționat? Cel mai probabil vor fi trenuri Regio sau Regio Expres care trebuie să fie subvenționate cel puțin pentru parcursul intern (Aeroport Otopeni - Giurgiu Nord). Între Aeroportul Otopeni și Giurgiu Nord sunt aproximativ 90 de km , iar prețul unui bilet de tren Regio pe această relație este de 15 lei. Diferența până la 25 de lei reprezintă probabil costul călătoriei pe porțiunea Giurgiu Nord - Ruse. |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20635 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25580 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: 102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu Mar 02 Ian 2024, 23:18 | |
| Deci e subvenţionat, opreşte în toate staţiile, face o oră şi costă 15 lei? Cred că avem şanse mai mari să-l găsim pe Moş Crăciun cel real decât un astfel de tren. _________________ :TTT:
|
|
| |
Laurentiu Ciobanu
Numarul mesajelor : 1423 Varsta : 40 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4075 Data de inscriere : 24/08/2017
| Subiect: Re: 102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu Mier 03 Ian 2024, 11:40 | |
| - Dr2005 a scris:
- Mai e până pe 1 aprilie
Costul unui bilet nu are cum să fie 25 lei, mai ales dacă e tren nesubvenţionat. Numai costurile cu frontiera sunt undeva pe la 2 euro de persoană, or cu 15 lei cât i-ar rămâne OTF-ului, nu acoperă nici măcar TUI-ul dacă nu merge full până la refuz. Cine a stabilit costul de 2 euro de persoana la trecerea frontierei doar ca sa se uite in buletin, in timp ce pe rutier nu platesti nimic? Normal ar trebui prioritizat feroviarul, nu mersul cu masina, ca asa ai 1 tren pe zi, in timp ce pe rutier geme de masini. Se va mai mentine dupa intrarea in Schengen? |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: 102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu | |
| |
|
| |
| 102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu | |
|