Numarul mesajelor : 385 Reputatie : 5204 Data de inscriere : 18/09/2011
Subiect: Re: 102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu Mar 26 Sept 2023, 20:59
Aceasta linie se va electrifica, poate se va face si noul pod peste Dunare, perspective exista. Nu inteleg de ce nu se face un RK pentru 120 km/h ( cadru sina - traversa, lucrari colectare a apelor, peroane, instalatii, TN-uri ) pe intreaga distanta, acum cand nu exista circulatie si lucrarile se pot executa cu sume mult mai mici comparativ cu o linie aflata sub circulatie !!!
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18749 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24326 Data de inscriere : 05/10/2010
Subiect: Re: 102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu Mar 26 Sept 2023, 21:48
Pentru electrificare trebuie proiect separat că așa e in Romania că la aia de pun asfalt și după o săptămână vin cei de la gaz și apa și taie asfaltul Probabil lucrările de electrificare sa se facă noaptea că am inteles că la inceput nu o sa circule marfa pe aici Facă se face și.pod nou s-ar putea face o legătură buna Ruse Otopeni..
DAS 2011
Numarul mesajelor : 385 Reputatie : 5204 Data de inscriere : 18/09/2011
Subiect: Re: 102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu Mar 26 Sept 2023, 23:01
Incepe campania electorala si unii au avansat ideea unui aeroport in partea de sud a Bucurestiului, mai aproape de Ruse decat Otopeniul.Ce o sa facem cu atata infrastructura ???
IonutFanRailway
Numarul mesajelor : 325 Localizare : București Reputatie : 846 Data de inscriere : 04/08/2023
Subiect: Re: 102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu Mier 27 Sept 2023, 20:39
Parca in niste schite legate de studiu de fezabilitate se propunea construirea unui pod de cale dubla peste raul neajlov.... in realitate este pentru cale simpla. Linia dubla intre Comana si Mihai Bravu se propunea refractionarea celor doua linii.. tot in realitate este doar un fir este refacut iar peste celalat sunt copacei si traverse putrezite de lemn iar pe alocuri probabil sa lasat din cauza terenului Iar linia 4 abatuta "de viitor" nu se poate construi fiindca sunt panourile fotoabsorbante.
Tot un mic detaliu la iesirea din statia comana pe schita este propusa doar un macaz de trecere dintre cele doua fire celalat fiind mentionat ca fiind desfintat.. in realitate este macaz cu dubla jonctiune.
Sunt curios de ce tot a suferit modificari!
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18749 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24326 Data de inscriere : 05/10/2010
Subiect: Re: 102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu Dum 01 Oct 2023, 10:22
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12287 Data de inscriere : 03/11/2010
Subiect: Re: 102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu Dum 08 Oct 2023, 21:33
IonutFanRailway a scris:
Parca in niste schite legate de studiu de fezabilitate se propunea construirea unui pod de cale dubla peste raul neajlov.... in realitate este pentru cale simpla. Linia dubla intre Comana si Mihai Bravu se propunea refractionarea celor doua linii.. tot in realitate este doar un fir este refacut iar peste celalat sunt copacei si traverse putrezite de lemn iar pe alocuri probabil sa lasat din cauza terenului Iar linia 4 abatuta "de viitor" nu se poate construi fiindca sunt panourile fotoabsorbante.
Tot un mic detaliu la iesirea din statia comana pe schita este propusa doar un macaz de trecere dintre cele doua fire celalat fiind mentionat ca fiind desfintat.. in realitate este macaz cu dubla jonctiune.
Sunt curios de ce tot a suferit modificari!
Din schitele respective sa inteleg ca in 1990 statia Comana aveea 6 liniii (inclusiv cele 3 linii marcate cu galben) iar statia Mihai Bravu aveea 5 linii ?
Ar fi interesant de vazut care erau in 1990 schitele statiilor si HM-urilor de pe aceasta linie, cu toate liniile care existau atunci in statii si HM-uri!
IonutFanRailway
Numarul mesajelor : 325 Localizare : București Reputatie : 846 Data de inscriere : 04/08/2023
Subiect: Re: 102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu Dum 15 Oct 2023, 20:48
VS intre Vidra si Comana este de 120km/h sau 80km/h?
Intre Comana si Mihai Bravu este de 80km/h?
Avand in vedere vitezele mari de circulatie, aceasta ruta ar putea avea succes similar cu cea de la Otopeni si ar putea elimina concurenta cu dubarii. Gara din Comana este bine amplasată si poate stimula dezvoltarea economică în zonă prin atragerea de investiții și facilitarea comerțului si ofera opțiuni de transport pentru persoanele cu mobilitate redusă.
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
Subiect: Re: 102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu Joi 19 Oct 2023, 22:28
Din păcate, degeaba este gara din Comana în centrul satului, câtă vreme Bucureşti Progresu este o fundătură. Singura soluţie ar fi ca trenurile să traverseze Şos. Giurgiului şi să oprească lângă bucla tramvaielor, numai că asta ar însemna bariera pusă cam des acolo, care ar bloca şi tramvaiele în cauză (că sigur maşinile s-ar opri pe liniile de tramvai). Curse rutiere Bucureşti - Comana sunt câteva, iar toţi oamenii din microbuze încap într-un singur Desiro - https://c-i.ro/bucuresti-budeni-comana/ . Bine, ca în orice zonă apropiată de Bucureşti şi aflată în alt judeţ decât Ilfov, trebuie să mai fie nişte dube la negru, pe care le cunosc doar localnicii. Dar până la succesul liniei de Otopeni e care lungă de tot.
În schimb, locuitorii unei părţi din Jilava vor putea ajunge în 5 minute la Gara Progresu, faţă de jumătate de oră acum (că nu există drum direct). Deşi, între timp, s-a asfaltat drumul care duce în Bd. Metalurgiei, iar cine are maşini merge pe acolo.