|
| 102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu | |
|
+97alexmorph3us MariusM Johnny84 Cipri Andrei Neculai cardinal Laurentiu Ciobanu t1972 ldh80 Costin.B vlad237 CRT AeroX Michael Luca tgv Radu161 Warrington cristi5 ttavi marius664 Luna neluadi dan tm alex.alexus.tm Cris_Cr aris86 ciprian71 alliens LanceR Jurnal Feroviar Katalyn mielutu zburator IonutChircu truscamihai Shinkasen Theijs MRBFCRB Caspar liviulav33 vatmanul Lumunita Stana Adirmvl cristi_tgv spiderpc baiazid boldalexandru IonutCFR2009 Vlad Costin.H halmarius riciu cfr500 Czirjak Arpad TVlad cristirimer ionutz85 WAYNEN petcu.adrian AlexD srazvi Kriszti219 Teodor mishu88 didinul iDorin razvan - trenuri AndiCFR Ionutz eu nenuandrei costi_dumitru ana imfinity cristi ar Dr2005 DUAL seby1998 David Marius mihaiuc vanchorusebulgaria kristi kkk ATM marius_catalin84 Adrian78 cont dezactivat . Vitosa Razvan Tudor bondarel cristi CFR decward Andrei Amiralul sorinucu Mircea Condilescu COSTACHE MIHAIL Nesebar Traveller mardaryroby myster2008 101 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14503 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: 102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu Sam 13 Ian 2018, 15:47 | |
| Da' bineinteles Adriane. Oricum si daca s-a reface legatura dinspre Bucuresti cfr calatori tot aceleasi trei perechi de trenuri puse deampulea le-ar pune. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: 102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu Sam 13 Ian 2018, 20:46 | |
| - dan tm a scris:
- dar, efectele benefice asupra economiei locale si nationale si asupra vietii locuitorilor sint majore.
Care locuitori? Zona e depopulată, am pedalat destul pe acolo în ultimii ani, sunt localităţi în care eşti ca în Vestul Sălbatic. Nu a ajuns încă la acelaşi nivel ca Teleormanul, dar nici mult nu mai are. Pe cine să transporţi? - Adrian78 a scris:
- Linia daca s-ar si electrifica ar prelua o gramada de trenuri de marfa deci ar putea sa fie rentabila
Da, marfă da. Numai că multă marfă spre/dinspre Occident tot prin Giurgiu - Videle o să treacă, mai ales că şi aia e propusă pentru electrificare, iar distanţa pentru operatori ar fi mai scurtă. _________________ :TTT:
|
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13007 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: 102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu Sam 13 Ian 2018, 21:17 | |
| Acuma ce sa zic, am vazut ca e depopulata ca am mers noaptea si nu s-a vazut nici o lumina la orizont, dar e posibil sa se fi depopulat si din cauza saraciei. Daca oamenii n-au cum sa ajunga la lucru pleaca.
dar ca principiu cred ca unele investitii trebuie facute, de exemplu e pe val podul Braila,dar dincolo in Tulcea cred ca e una din cele mai lungi distante pe sosea din romania unde nu e nici o localitate. Daca se va construi cind se va amortiza?
va ramine ,,sarcina statului" dar va genera efecte bune pentru zona ca de aceea se construieste. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: 102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu Sam 13 Ian 2018, 21:54 | |
| - dan tm a scris:
- Acuma ce sa zic, am vazut ca e depopulata ca am mers noaptea si nu s-a vazut nici o lumina la orizont, dar e posibil sa se fi depopulat si din cauza saraciei.
Daca oamenii n-au cum sa ajunga la lucru pleaca.
dar ca principiu cred ca unele investitii trebuie facute, de exemplu e pe val podul Braila,dar dincolo in Tulcea cred ca e una din cele mai lungi distante pe sosea din romania unde nu e nici o localitate. Daca se va construi cind se va amortiza?
va ramine ,,sarcina statului" dar va genera efecte bune pentru zona ca de aceea se construieste. Eu nu stiu daca nu solutia cu tunel pe sub apa e mai ieftina Am fost in Grecia ca sa ajungi in Lefkada treci pe sub apa 3 euro si gata la fel si in Muntenegru sa ajungi la Bar mergi prin Tunel de 4.8 km 4 euro |
| | | seby1998
Numarul mesajelor : 92 Varsta : 26 Localizare : Giurgiu Reputatie : 5001 Data de inscriere : 01/07/2011
| Subiect: M902 Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu Lun 19 Feb 2018, 09:47 | |
| Imi poate spune cineva in ce an au fost ridicate cladirile garilor Fratesti si Balanoaia? Initial au fost halte, dar ma intereseaza daca acele cladiri au fost ridicate inca de pe vremea deschiderii liniei sau au fost construite atunci cand au fost ridicate la rang de statii? Multumesc anticipat. |
| | | Radu161
Numarul mesajelor : 29 Reputatie : 3993 Data de inscriere : 22/01/2014
| Subiect: Re: 102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu Mar 06 Mar 2018, 12:26 | |
| La fel as fi si eu interesat de cladirile statiilor Progresu si Jilava. Clar nu sunt cele originale, dar nu-mi dau seama daca au fost construite in anii 40 sau anii 50. Si sunt curios daca stiti ceva legat de cantoanele/cabinele de acari din aceste statii. Pana acum nu am gasit nici o informatie despre ele, dar trebuiau sa fi existat. |
| | | Theijs
Numarul mesajelor : 59 Reputatie : 3869 Data de inscriere : 22/06/2014
| Subiect: Re: 102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu Joi 02 Aug 2018, 14:06 | |
| What is the status / outcome of the feasability study, as written in the Masterplan for infrastructure and transport? Has any tender to renovate and upgrade this Railway line been published? |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14503 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: 102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu Sam 01 Sept 2018, 16:38 | |
| https://www.feroviarul.ro/stiri-feroviare/revista-presei/lucrarile-la-podul-feroviar-de-la-gradistea-vor-incepe-in-2019 S-o luăm de veste bună sau e aruncată la vrăjeală ? Urmează doi ani presărați de alegeri europarlamentare, prezidențiale, locale și parlamentare. Așa că start la promisiuni |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: 102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu Dum 02 Sept 2018, 15:01 | |
| Dacă rămâne Teodorovici la Finanţe, slabe speranţe. _________________ :TTT:
|
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14503 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: 102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu Dum 02 Sept 2018, 19:32 | |
| Deci cât timp trăiește Teodorovici și e pe funcție la Finanțe e babaul cefereului. Am înțeles. O să-mi vină și vremea mea să mor și n-am s-apuc să văd gătat podul ăla. |
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12287 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: 102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu Joi 22 Noi 2018, 15:45 | |
| https://youtu.be/B4HDtm1B-8o
Un interesant videoclip gasit pe yutub, intitulat "Cursa inaugurala a trenului urban Bucuresti Nord- Bucuresti Progresul si retur", videoclip postat in octombrie 2012 de userul "Zofei Adrian". |
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12287 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: 102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu Joi 22 Noi 2018, 16:00 | |
| Din pacate acel "tren urban" nu a avut succes atunci, din motive discutabile.
Insa din acel videoclip se observa cateva detalii interesante privind statia Bucuresti-Progresul si zona adiacenta:
-Fosta grupa de marfa a statiei Bucuresti Progresul (grupa care era situata pe partea dreapta, mergand spre statia Progresul) a disparut aproape complet!
-Intre Ram. 2 Jilava si statia Bucuresti-Progresul a existat si un al doilea fir! Probabil se intentiona si dublarea liniei dintre statiile Progresul si Jilava.
Mai ales ca din statia Jilava spre statia Progresul pleca si un al doilea fir, fir care se termina inainte de pasajul prin care linia de racord Ram. 1 Jilava- Antestatie CET Progresul trece peste CF de centura si peste linia 902.
-Firul de racord dintre Ram. 1 Jilava- Ram. 2 Jilava (care permite accesul direct dinspre statia Varteju de pe centura spre statia Progresul) este functional, dar cu viteza mica.
-Statia Bucuresti Progresul are macazuri mecanice si semnale luminoase. Probabil inainte de 1990 se intentiona si echiparea cu instalatie CED a statiei Progresul. |
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12287 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: 102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu Joi 22 Noi 2018, 16:09 | |
| In privinta unitatilor industriale care mai sunt inca deservite (prin linii industriale) de statia Bucuresti-Progresul ar mai fi:
-Cele cuprinse intre Soseaua Giurgiului si linia 902
-CET Progresul, care are si antestatie industriala, racordata prin doua cai ferate industriale: -Una care venea dinspre fosta grupa de marfa a statiei Progresul -Si alta care se ramifica de la Ram. 1 Jilava, traversa pe un pasaj denivelat CF de centura si linia 902
-Fabrica de placi prefabricate din beton armat
-Fabrica de stalpi de inalta tensiune (prin cai ferate industriale care traversau la nivel drumul de acces spre gara Progresul si apoi si Drumul Bercenarului)
De la Ram. 1 Jilava se ramifica o linie industriala pentru fabrica "Arteca", dar si o alta linie industriala pentru Antestatie CET Progresul.
Iar din statia Jilava se ramificau linii industriale pentru:
-Depozit Petrom
-Bumbacaria Jilava |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: 102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu Joi 22 Noi 2018, 16:21 | |
| Nu a avut succes din simplul fapt că Centura evită cam toate punctele de interes. Hai să vedem ce opriri ar putea avea călători: Chitila, un PO amplasat la ieşirea din Chiajna (deci nu gara actuală), poate bariera Domneşti, poate un eventual PO pentru laserul de la Măgurele, poate Otopeniul pentru Greenfield şi cam atât. Fără un sistem de parcări P+R la intrarea în Bucureşti dispre principalele drumuri de acces, degeaba circulă trenuri pe Centură. Atât CFR Călători, cât şi ARF ştiu asta, deci nu o să vedem prea curând trenuri de călători pe acolo. Alta ar fi situaţia în eventualitatea amenajării de P+R şi terminale intermodale la Bucureşti Vest (acolo se poate face şi legătură cu metroul, e doar un gard între calea ferată şi linia de metrou, trebuie doar un peron), Bragadiru, Berceni (e linie de metrou, trebuie doar făcut peron), Bucureşti Sud (pentru A2) ş.a.. _________________ :TTT:
|
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12287 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: 102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu Joi 22 Noi 2018, 16:31 | |
| - Dr2005 a scris:
- Nu a avut succes din simplul fapt că Centura evită cam toate punctele de interes. Hai să vedem ce opriri ar putea avea călători: Chitila, un PO amplasat la ieşirea din Chiajna (deci nu gara actuală), poate bariera Domneşti, poate un eventual PO pentru laserul de la Măgurele, poate Otopeniul pentru Greenfield şi cam atât. Fără un sistem de parcări P+R la intrarea în Bucureşti dispre principalele drumuri de acces, degeaba circulă trenuri pe Centură. Atât CFR Călători, cât şi ARF ştiu asta, deci nu o să vedem prea curând trenuri de călători pe acolo.
Alta ar fi situaţia în eventualitatea amenajării de P+R şi terminale intermodale la Bucureşti Vest (acolo se poate face şi legătură cu metroul, e doar un gard între calea ferată şi linia de metrou, trebuie doar un peron), Bragadiru, Berceni (e linie de metrou, trebuie doar făcut peron), Bucureşti Sud (pentru A2) ş.a.. Intradevar, daca s-ar amenaja asemenea puncte P+R la intersectia cailor rutiere care merg spre Bucuresti cu calea ferata de centura, eventuale trenuri de calatori (suburbane) pe centura ar aveea succes! Mai concret- omul ar veni cu autoturismul personal pana la acele puncte P+R, iar de acolo ar lua un tren suburban care ar circula pe centura. Dar se pune problema: din punct de vedere legal si administrativ, cine ar trebui sa amenajeze astfel de puncte P+R ? CFR-Infrastructura (proprietarul spatiului adiacent centurii feroviare), primariile din localitatile respective, primaria generala a municipiului Bucuresti ? Insa strict pentru legatura dintre Gara de Nord si Gara Progresul (atunci cand se va reface podul feroviar de la Gradistea si vor putea circula din nou trenuri pe intreaga liniei 902), Solutia optima o va reprezenta evident prelungirea M4 de metrou spre sud, de la actuala statie Gara de Nord 2 la gara Progresul. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: 102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu | |
| |
| | | | 102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |