| 804 : Medgidia - Tulcea Oras | |
|
+98@ndrey Laurentiu Ciobanu Dr2005 Adrian78 IonutCFR2009 riciu t1972 kristi kkk Jeorje CalinIonMihai ciprian71 Peter Fodor Cipri Andrei Neculai Luca tgv brutusel DUAL Maddox Alastair George CFR ALEXCFR cardinal Luna AeroX marius664 alliens ets2oltromânia AndreiSita98 Davee91 strainu neluadi aris86 Theo A. 92Dragos Nk11 TonyGFR lifetec Jurnal Feroviar cristy79 Katalyn alex.barac.5 matei vulcan cristi ar mielutu zburator cosmin br Razvan Tudor NF1-800 dan tm Andrey_tm cristi CFR spiderpc alex1987 LanceR cfr500 NIKU24 folkfan DAS 2011 Giuseppe Katalin4653 Teodor didinul baiazid AndreiStefan Costin.H Rarau Adirmvl Caravelle_Zg joanta Michael nenuandrei alexmorph3us AlexD Norbi redeme Vitosa razvan - trenuri popovici raoul Mihay AlexCta DPS ATM ldh80 MariusM TVlad Amiralul tudor_toma82 mishu buldozer2 stegaru COSTACHE MIHAIL Nesebar loryjonel Vlad Seby cgatutun Aditu marius_m myster2008 102 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
TVlad V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2818 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8417 Data de inscriere : 16/01/2010
| Subiect: Re: 804 : Medgidia - Tulcea Oras Joi 11 Oct 2012, 22:31 | |
| - Costin.H a scris:
- sau poate asta
Hopaaa, pe asta nu il stiu, cum mi-o fi scapat?! Pe unde anume se gaseste? |
|
| |
Costin.H
Numarul mesajelor : 654 Reputatie : 6161 Data de inscriere : 15/12/2009
| Subiect: Re: 804 : Medgidia - Tulcea Oras Joi 11 Oct 2012, 22:47 | |
| cred ca e intre Targusor si Cogealac. Am fost in vizita la pestera Sf. Ion Casian si dupa aia m-am mai plimbat prin zona, cred ca era prin zona rezervatiei "Gura Dobrogei". Cam pe acolo e si podul |
|
| |
AndreiStefan User Dezactivat
Numarul mesajelor : 1799 Varsta : 106 Localizare : Constanta Reputatie : 6227 Data de inscriere : 22/12/2012
| Subiect: Re: 804 : Medgidia - Tulcea Oras Sam 22 Dec 2012, 02:50 | |
| Podul care intra in reparatii,daca nu ma insel,era cel din zona Zebil.Cat despre linie,e practic abandonata.P de Tulcea care au doua vagoane(culmea,o garnitura are un vagon de clasa 1 de Iasi iar cealalta un Railjet) vin goale,maxim 3-5 calatori pe garnitura.Atat la sosire cat si la plecare. |
|
| |
TVlad V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2818 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8417 Data de inscriere : 16/01/2010
| Subiect: Re: 804 : Medgidia - Tulcea Oras Sam 22 Dec 2012, 12:58 | |
| Ar fi cazul sa intre in reparatii si acel pod, are restrictie urita (parca 15km/h sau chiar mai rau). Nu a mai ramas din el decit strict structura de rezistenta, toate celelalte parti metalice au fost (probabil) furgasite de baietii veseli, atit de numerosi in Babadag. Linia nu e chiar asa pustie, trebuie sa mai circule trenurile de marfa cu materii prime pentru fabrica de aluminiu de la Slatina. |
|
| |
AndreiStefan User Dezactivat
Numarul mesajelor : 1799 Varsta : 106 Localizare : Constanta Reputatie : 6227 Data de inscriere : 22/12/2012
| Subiect: Re: 804 : Medgidia - Tulcea Oras Sam 22 Dec 2012, 16:52 | |
| Mai circula,dar foarte rar.Din cate am inteles un marfar pe luna in cel mai bun caz daca nu chiar la doua luni.Cat despre zona Zebil,mai exista si restrictia de 5 km/h la trecrea la nivel de la Zebil care este asa de foooooarte mult timp. |
|
| |
AndreiStefan User Dezactivat
Numarul mesajelor : 1799 Varsta : 106 Localizare : Constanta Reputatie : 6227 Data de inscriere : 22/12/2012
| Subiect: Re: 804 : Medgidia - Tulcea Oras Sam 22 Dec 2012, 17:13 | |
| http://imageshack.us/content_round.php?page=done&l=img195/755/img4103ym.jpg
Cam asa arata vagonul de clasa 1 care circula pe P de Tulcea Oras.Nu stiu cum sa pun poze asa am pus link-ul. |
|
| |
TVlad V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2818 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8417 Data de inscriere : 16/01/2010
| Subiect: Re: 804 : Medgidia - Tulcea Oras Sam 22 Dec 2012, 18:04 | |
| Probabil nu renteaza sa le modernizeze si pe ele. Daca le-ar moderniza ar trebui sa cheltuie mai mult decit pentru cele de clasa a doua si biletele ar trebui sa fie scumpite si mai mult. Si asa nu prea sint calatori la clasa I (altii decit cei care au reduceri/gratuitati)... Pastrarea lor in stare in care se afla poate fi si un lucru bun, mai ales din punctul meu de vedere: se pot deschide geamurile. Daca tendinta de a inchide ermetic vagoanele va continua, o spun cu parere de rau, pe mine ma vor pierde de client. |
|
| |
baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6740 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: 804 : Medgidia - Tulcea Oras Sam 22 Dec 2012, 19:27 | |
| - TVlad a scris:
- Si asa nu prea sint calatori la clasa I (altii decit cei care au reduceri/gratuitati)...
TVlad, nu mai exista clasa 1 pentru trenuri regio , in vagonul acela se poate aseza oricine pofteste . |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20631 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25575 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: 804 : Medgidia - Tulcea Oras Sam 22 Dec 2012, 19:55 | |
| - AndreiStefan a scris:
- Mai circula,dar foarte rar.Din cate am inteles un marfar pe luna in cel mai bun caz daca nu chiar la doua luni.
În vară erau 2 perechi de trenuri pe zi pentru ALRO. Probabil iarna se lucrează mai lent, dar la vară precis se va reveni la ritmul de muncă iniţial, pentru că producerea de aluminiu este o operaţiune energofagă şi extrem de poluantă, de aceea combinatul de la Slatina încă există, ţările din jur neacordând autorizaţie de mediu pe aşa ceva (producţia de la ALRO merge, în mare parte, la export). _________________ :TTT:
|
|
| |
ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6893 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12294 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Linia 804 Mar 05 Feb 2013, 15:18 | |
| Care mai este starea liniilor industriale din orasul Tulcea- ma refer la cele din zona FEROM/ALUM/Santier Naval ? Pe wikimapia apar in aceea zona si doua statii uzinale- una pentru FEROM/aLUM, cealalta pentru santierul naval! Cate marfa mai circula pe acolo ? De asemenea, in zona barierei automate cu strada Issacei, mai apar vreo 3 linii industriale! Ce deserveau si daca mai sunt folosite ?
Legat de aceea bariera automata, din cauza macazului care exista acolo in linie curenta, semnalul mecanic de intrare in statia Tulcea-Oras ar trebuie sa fie amplasat destul de departe de statie!
Si alta chestiune interesanta la Tulcea-Oras pe care am observat-o in 2002: din cauza ca biroul de miscare nu este situat in incinta cladirii de calatori, ci langa bariera mecanica de la iesirea din statie, n-am vazut ca impegatul de miscare sa dea semnalul de plecarea trenului cu paleta verde- trenul pleaca cand semnalul mecanic de iesire este in pozitia "liber""!
Linia 4 din statia Tulcea-Oras mai este folosita ? Deoarece exista acel macaz la capat (intre liniile 3-4) ar trebui sa fie folosita pentru rebrusarea locomotivei!
In capatul opus (spre lacul Ciuperca) a statiei Tulcea-Oras mai erau vreo 6 linii, folosite pentru manevrarea vagoanelor de marfa spre portul comercial si o hala a santierului naval! Mai sunt folosite ?
Si in statia Tulcea-Marfuri par a fi unele linii inchise sau desfiintate!
Tot pe wikimapia am vazut ca ar fi existat o "revizie de vagoane"" Tulcea-Oras ?! Nu-mi prea vine a crede- din cate stiu in 1990 vagoanele folosite pe 804 aveau ca statii de domiciliul Constanta, Medgidia, Bucuresti-Obor sau Bucuresti-Grivita !
Ar fi utila infiintarea unei halte intre Cataloi si Mihail Kogalniceanu h., in dreptul aeroportului tulcean ?
|
|
| |
ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6893 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12294 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Linia 804 Mar 05 Feb 2013, 15:46 | |
| Dispozitivul de linii din statii- in 1990:
- Derin HM= 3 linii; - Nicolae Balcescu= 5 linii (are si instalatie CELS) - P. Mac. Mihail Kogalniceanu - Targusor Dobrogea= 5 linii - Pod Casian HM= doua linii - Cogealac= 3 linii - Istria HM= probabil avea doua linii * ar trebui construita o sosea care sa lege direct aceasta halta de fosta cetate Istria! - Mihai Viteazul= 5 linii (ultima statie din judetul Constanta) - Baia Dobrogei= 4 linii * de aici se ramifica o linie ingusta de 760 mm spre mina Altan-Tepe! Mai este folosita ? - Ceamurlia de Jos= 6 linii - Codru HM= doua linii (deservea o unitate militara) - Babadag= 10 linii Deservea fabrica de zahar si CET. Instalatie CED-CR-2 - Zebil= 5 linii - Mihail Kogalniceanu= 4 linii *cea mai apropiata statie CFR de aerportul tulcean - Cataloi= 5 linii - Tulcea Marfuri= 7+5 linii *are semnale prevestitoare luminoase si CELS - Tulcea Oras= 4 linii (cele pt calatori)
Toate statiile (cu exceptiile aratate) aveau/au instalatii tip SBW.
Exista vreun proiect de refacerea completa a acestei linii (poduri, podete, terasament, traverse, sine, prinderi), pentru ca VS sa fie din nou 100 km/h (Medgidia-Babadag) si 80 km/h (Babadag- Tulcea Oras) fara restrictii ? Districte de linie exista la Tulcea-Oras si Babadag ? Ar trebui reconstruita linia pe un nou amplasament, in zona Targusor Dobrogea- Cogealac, pentru eliminarea acelor curbe dese si implicit a restrictiilor de viteza!
Ca material rulant, ar trebui ca si la trenurile regio sa se foloseasca tot automotoare Desiro! Constanta nu mai are doua Desiro-URI ca sa le trimita pe 804 ? Remiza Tulcea-Oras, din cate am inteles, mai este folosita!
|
|
| |
AndreiStefan User Dezactivat
Numarul mesajelor : 1799 Varsta : 106 Localizare : Constanta Reputatie : 6227 Data de inscriere : 22/12/2012
| Subiect: Re: 804 : Medgidia - Tulcea Oras Mar 05 Feb 2013, 15:52 | |
| Linia ingusta nu mai este folosita.Linia care duce spre spre aeroportul Kogalniceanu este folosita la nevoie iar in rest linia si garile is praf. Constanta(depoul Medigdia care urmeaza sa se desfiinteze) nu are AM Desiro ci doar Malaxa seria 700 si 900.Un proiect pentru linie nu exista din cate stiu.Iar remiza de la Tulcea este inca folosita.Si exista si un dormitor la remiza. |
|
| |
Vlad Administrator
Numarul mesajelor : 7252 Varsta : 37 Localizare : Vatra Dornei Reputatie : 13810 Data de inscriere : 08/04/2009
| Subiect: Re: 804 : Medgidia - Tulcea Oras Mar 05 Feb 2013, 15:53 | |
| Nu cumva toate statiile sunt cu instalatie SBW (inclusiv cele cu CELS) ?? |
|
| |
Mihay V.I.P Member
Numarul mesajelor : 296 Varsta : 46 Localizare : Constanta Reputatie : 5644 Data de inscriere : 19/04/2010
| Subiect: Re: 804 : Medgidia - Tulcea Oras Mar 05 Feb 2013, 19:11 | |
| Cateva mici corecturi: - Derin HM - 4 linii; - Cogealac - 4 linii; - Istria HM - 4 linii; - Codru HM - 3 linii. |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20631 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25575 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: 804 : Medgidia - Tulcea Oras Mar 05 Feb 2013, 19:13 | |
| - AndreiStefan a scris:
- Constanta(depoul Medigdia care urmeaza sa se desfiinteze) nu are AM Desiro ci doar Malaxa seria 700 si 900.Un proiect pentru linie nu exista din cate stiu.Iar remiza de la Tulcea este inca folosita.Si exista si un dormitor la remiza.
Dacă se desfiinţează Depoul Medgidia, nu cred că se va înfiinţa depou la Constanţa, pur şi simplu vor remiza acolo locomotive de BC, în Grupa Tehnică. De la Tulcea se încarcă alumină pentru Alro Slatina, în vară erau 2 perechi zilnic. -- Derin nu mai există fizic, în 2009 s-au scos liniile, în 2010 deja se furase gara cărămidă cu cărămidă, nu mai era decât fundaţia. _________________ :TTT:
|
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: 804 : Medgidia - Tulcea Oras | |
| |
|
| |
| 804 : Medgidia - Tulcea Oras | |
|