|
| 806 : Constanta - Sitorman | |
|
+38bubu TVlad DUAL Jeorje Mircea Condilescu marius664 biokosmy Dionis cristi ar kristi kkk DAS 2011 Dr2005 Capsuneanu Nesebar mielutu zburator dan tm Ionutz cfr500 Luca tgv adascalu AndreiStefan dan_dinca Bobby_TM bostanesku gigel DPS Vitosa AlexD mishu88 sorinucu raoul ldh80 iuli.hard cristi CFR jionutz Mihay MariusM IonutCFR2009 ionutzzz 42 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12455 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: 806 : Constanta - Sitorman Mar 22 Dec 2015, 22:46 | |
| Se circula pe distanta Capul Midia - Navodari - Constanta Marfuri - Palas, sunt intre 5 si 10 marfare pe zi (GFR) |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: 806 : Constanta - Sitorman Mier 23 Dec 2015, 00:24 | |
| RATC şi strămoşii ei au avut trasee exterioare încă de prin anii '50. După ce liniile exterioare s-au trecut de la IJTL-uri la IRTA, doar Bucureşti şi Constanţa au rămas cu liniile exterioare. După aia a venit criza petrolului, ocazie cu care IRTA şi-a redus activitatea, mai ales pe relaţiile pe care era şi tren. Abia de când s-a trecut la licitarea traseelor interurbane de autobuz (2005) RATC a fost silită să renunţe la liniile preorăşeneşti. _________________ :TTT:
|
| | | cristi ar
Numarul mesajelor : 866 Varsta : 46 Localizare : Arad Reputatie : 6554 Data de inscriere : 28/05/2009
| Subiect: Re: 806 : Constanta - Sitorman Dum 07 Aug 2016, 02:16 | |
| Pe linia 23 Gara Constanta-Mamaia-Navodari merg microbuze din 10 in 10 minute si chiar mai des, aglomerate stai ca sardelele si bilet primesti cand are chef soferu, care vorbeste la telefon si numara teancurile de bani in timp ce conduce, deci conditii de transport "civilizate".Eu zic ca niste curse Constanta-Ovidiu-Lumina-Navodari-Corbu ar merge pentru ca linia trece chiar pe linga localitati, iar in Navodari s-ar putea amenaja doua puncte de oprire, dar cu Desiro si poate cu pretul un pic sub cel de la microbuze. |
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12286 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: 806 : Constanta - Sitorman Mar 09 Aug 2016, 09:26 | |
| Dar pentru asta ar fi necesara reparatia si reabilitarea liniei, ca sa poti sa ai o VS de 80 sau 100 km/h de la Constanta la Capu Midia!
Numai asa un automotor Desiro ar putea acoperi distanta Constanta- Navodari, intr-un timp de mers apropiat de cel al microbuzelor! |
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12286 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: 806 : Constanta - Sitorman Mar 09 Aug 2016, 09:31 | |
| Potential la traficul de calatori pe aceasta linie ar fi- deoarece trece foarte aproape sau chiar prin localitati (practic trece prin orasul Ovidiu).
Daca linia s-ar reabilita si repara si s-ar introduce automotoare Desiro dese de la Constanta la Capu Midia, calatorii din- satul Luminita, orasul Navodari, comuna Lumina, orasul Ovidiu, cartierul Palazu Mare, ar veni cu trenul la Constanta. |
| | | cristi CFR Administrator
Numarul mesajelor : 3663 Varsta : 35 Localizare : Timişoara Reputatie : 9705 Data de inscriere : 02/11/2008
| Subiect: Re: 806 : Constanta - Sitorman Mar 09 Aug 2016, 16:19 | |
| Linia este inchiriata de SC Grup Feroviar Roman SA. Acestia prin OTF Servtrans puteau opera , au vagoane, dar Servtrans nu mai are autorizatie de transport calatori.... CFR Calatori nu cred ca se va baga. Nici pe Negru Voda nu mai circula de 4 ani... _________________ http://tren.transira.ro/Arhiva Trainspo https://www.youtube.com/user/cristiCFR
|
| | | cristi ar
Numarul mesajelor : 866 Varsta : 46 Localizare : Arad Reputatie : 6554 Data de inscriere : 28/05/2009
| Subiect: Re: 806 : Constanta - Sitorman Mar 09 Aug 2016, 23:11 | |
| In gara Navodari mai e ceva activitate, pe liniile 1 si doi sunt ceva vagoane cred ca abandonate, liniile 3-4 sunt lucioase, 5 e folosita dar mai rar, 6-7 nefolosite. Semnalele sunt functionale 3 spre Capu Midia si 5 spre Lumina-Ovidiu. Trafic de marfa mai este mai ales noaptea. Gara e situata imediat la marginea vestica a orasului si trece si prin nordul orasului (posibil punct de oprire). |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: 806 : Constanta - Sitorman Mier 10 Aug 2016, 21:15 | |
| - ldh80 a scris:
- Potential la traficul de calatori pe aceasta linie ar fi- deoarece trece foarte aproape sau chiar prin localitati (practic trece prin orasul Ovidiu).
Daca linia s-ar reabilita si repara si s-ar introduce automotoare Desiro dese de la Constanta la Capu Midia, calatorii din- satul Luminita, orasul Navodari, comuna Lumina, orasul Ovidiu, cartierul Palazu Mare, ar veni cu trenul la Constanta. Ceea ce nu vrei tu sa intelegi si nici altii e ca daca nu se imparteau depourile dupa 1998 in depouri de marfa si depouri de calatori poate vedeam azi desiro si pe linia asta, si poate si spre Mangalia, si spre Tulcea, si spre Husi, si spre Botosani, si poate si spre alte locatii abandonate sau pe unde mai circula in zilele noastre rapciugele alea de malaxe care si-au trait traiul si-au scos malaiul cum se zice. Asa ca toate visele tale si ale altora sunt un fel de sperando kkando muy (fragile) Pai automotoarele alea desiro nu trebuie sa le aduci la primul depou de calatori (in cazul de fata Bucuresti-Calatori) pentru alimentare respectiv revizie sau reparatie daca este cazul ? Iti trebuie trasa, TUI, personal de deservire, etc... |
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12286 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: 806 : Constanta - Sitorman Mier 10 Aug 2016, 22:40 | |
| Pai cine i impiedica pe cei de la CFR-Calatori sa-si reinfiinteze un depou de calatori sau un punct de lucru la Palas, unde sa aduca si automotoare Desiro ?!
Pana la urma si CFR-calatori si CFR-Marfa sunt companii de stat, unde actionar majoritar este statul roman, iar cred ca s-ar gasi cai legale (eventual printr-un ordin al ministrului transporturilor) ca sa se reinfiinteze un depou a CFR-calatori la Palas si in alte locatii unde este nevoie! |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: 806 : Constanta - Sitorman Joi 11 Aug 2016, 11:36 | |
| Un punct de lucru nu înseamnă să ai o linie pe care să ţii câteva automotoare. Înseamnă personal specializat şi echipamente adaptate materialului rulant cu pricina... nu poţi să ridici Desiro-ul pe vinciurile pentru DA, ai nevoie de calculator şi soft dedicat (soft care nu e prea ieftin) pentru diagnoză, eventual de o hală făcută de dimensiunea unui Desiro.
Am acasă documentaţie tehnică de Desiro, o să dau diseară informaţiile.
Până una alta, să vedem un studiu de consum făcut de ing. Viorel Lucaci: http://megaslides.com/doc/152026/v-lucaci La pag. 15 sunt nişte diagrame privind consumul. Însă acele procente din coloana ,,consum litrii/100km" sunt procente din consumul specific estimat (deci 60% nu înseamnă 60 litri la 100 km, ci 60% din 174g/CP*h, raportat la mersul de pe Bucureşti - Piteşti). Chiar autorul trage concluzia că un DA în regim de tren R consumă până la 500 litri la 100 km, ceea ce pentru Bucureşti - Piteşti înseamnă cam 200 litri/oră, deci oarecum apropiat de valorile teoretice de calcul. _________________ :TTT:
|
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9099 Reputatie : 13004 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: 806 : Constanta - Sitorman Joi 11 Aug 2016, 11:57 | |
| Daca linia Constanta -Navodari avea potential la catori o tinea si Ceausescu in uz, eu cred ca nu are potential. |
| | | cristi ar
Numarul mesajelor : 866 Varsta : 46 Localizare : Arad Reputatie : 6554 Data de inscriere : 28/05/2009
| Subiect: Re: 806 : Constanta - Sitorman Joi 11 Aug 2016, 15:32 | |
| Traficul de calatori a fost suspendat dupa 1989. Pe vreamea lui Ceausescu circulau trenuri de calatori. |
| | | Dionis
Numarul mesajelor : 211 Varsta : 41 Localizare : Paris Reputatie : 3703 Data de inscriere : 12/05/2015
| Subiect: Re: 806 : Constanta - Sitorman Joi 11 Aug 2016, 16:16 | |
| Daca linia trecea si prin Mamaia, si nu pe partea cealalta a lacului Siutghiol, atunci da ar fi avut potential pentru calatori. Asa..... cine sa mearga. |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9099 Reputatie : 13004 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: 806 : Constanta - Sitorman Joi 11 Aug 2016, 18:12 | |
| - cristi ar a scris:
- Traficul de calatori a fost suspendat dupa 1989. Pe vreamea lui Ceausescu circulau trenuri de calatori.
te referi la traficul de trenuri speciale spre Navodari in tabara? parca dupa 1990 au fost tentative de a invia liniile astea spre Navodari, asta si aia prin nazarcea precum si linia spre Cernavoda oras. |
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12286 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: 806 : Constanta - Sitorman Vin 12 Aug 2016, 09:36 | |
| In afara de acele trenuri speciale pentru tabara de la Navodari (in livretele din anii 1984-1985 - am reusit sa gasesc un Mers de tren cu livrete din acei ani- exemplar de serviciu- dar din pacate acolo da numai livretele pentru trenurile de calatori care circulau pe magistralele 500 si 600 si liniile secundare aferente lor, apar cu circulatie facultativa trenuri pentru tabara de la Navodari!
Insa in afara de acele trenuri speciale, in Mersul trenurilor 1988/1989 de exemplul, NU apar nici un fel de trenuri cursa sau personale, care sa circule pe linia 806, intre Constanta- Capu Midia/Sitorman si Dorobantu- Lumina- Navodari.
Doar in Mersul trenurilor 1995/1996 si 1996/1997 apar cateva trenuri personale pe aceste distante, care erau deservite cu automotoare Malaxa! De mentionat ca atunci acele trenurile personale spre Capu Midia si Sitorman nu plecau din gara Constanta, ci din statia Palas Grupa A!
Astazi, cred ca linia 806 ar aveea potential pentru a atrage calatori. Argumentul meu este ca linia trece foarte aproape sau chiar prin localitati (cazul oraselor Ovidiu si Navodari), si sunt asa-numite localitati-satelit a municipiului Constanta, de unde populatia circula destul de des de la si spre Constanta.
Dar asta bineinteles- cu conditia refacerii si repararii liniei, ca sa poti asigura o viteza constanta de 80 sau 100 km/h de la Constanta la Capu Midia, si a folosirii unui material rulant modern.
Evident ca in situatia actuala, cu o viteza de 30 km/h si eventual cu automotor Malaxa, nu poti atrage calatori! |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: 806 : Constanta - Sitorman | |
| |
| | | | 806 : Constanta - Sitorman | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |