Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 806 : Constanta - Sitorman

In jos 
+38
bubu
TVlad
DUAL
Jeorje
Mircea Condilescu
marius664
biokosmy
Dionis
cristi ar
kristi kkk
DAS 2011
Dr2005
Capsuneanu
Nesebar
mielutu zburator
dan tm
Ionutz
cfr500
Luca tgv
adascalu
AndreiStefan
dan_dinca
Bobby_TM
bostanesku gigel
DPS
Vitosa
AlexD
mishu88
sorinucu
raoul
ldh80
iuli.hard
cristi CFR
jionutz
Mihay
MariusM
IonutCFR2009
ionutzzz
42 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 5, 6, 7 ... 11 ... 17  Urmatorul
AutorMesaj
Capsuneanu




Numarul mesajelor : 225
Reputatie : 4788
Data de inscriere : 28/05/2012

806 : Constanta - Sitorman - Pagina 6 Empty
MesajSubiect: Re: 806 : Constanta - Sitorman   806 : Constanta - Sitorman - Pagina 6 Icon_minitimeJoi 15 Oct 2015, 19:58

Din nefericire e cam Game Over. Tabara Delfinul si-a inchis si ea portile si oricum la 30kmh nu poti spera sa-ti mai atragi clienti in 2015, nici macar in Romania.
Ar trebui regandit tot transportul in zona metropolitana a Constantei, nu inteleg de ce nu fac un proiect de rer pe inelul Agigea-Cta-Mamaia-Navodari-Ovidiu-Valu-Agigea. Din ce in ce mai multa lume se muta in suburbii, iar de-acolo spre Constanta nu prea ai alternativa la masina.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25566
Data de inscriere : 17/08/2011

806 : Constanta - Sitorman - Pagina 6 Empty
MesajSubiect: Re: 806 : Constanta - Sitorman   806 : Constanta - Sitorman - Pagina 6 Icon_minitimeJoi 15 Oct 2015, 20:40

Prin interpuşi, Mazăre era acţionar majoritar la firma Dunărea Leasing, care a adus autobuzele MAZ (şi a falimentat Rocarul). Cred că asta răspunde la întrebarea ,,de ce nu mai există transport pe şine în Constanţa şi nici n-o să existe în jur". Nu ştiu actualul primar ce interese are, dar mă cam îndoiesc că se pricepe la transport, chiar dacă bunicul lui a lucrat la CFR.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22393
Data de inscriere : 06/12/2009

806 : Constanta - Sitorman - Pagina 6 Empty
MesajSubiect: Re: 806 : Constanta - Sitorman   806 : Constanta - Sitorman - Pagina 6 Icon_minitimeJoi 15 Oct 2015, 21:35

Trenurile pe aici au fost scoase inainte sa vina Mazare la primarie si care trenuri, niste malaxe? Alea nu sunt trenuri pentru 2015, mai bine fara.
Lumea care sta pe langa orase sunt oameni cu bani ca stau la vile si vilute, iar acei oameni au masini de masini la poarta si in curte, nu vine nimeni la malaxa, nici gratis sa fie si tot nu ar merge cu asa ceva, e ceva josnic pentru unul cu vila sa mearga cu asa ceva.

Ce transport pe sine? Tramvaiul din CT a fost scos cum a fost si cel din Brasov scos si la cum arata calea de rulare mai bine ca la scos, acum ai bulevarde cu asfalt ca in palma si autobuze moderne, la ce iti trebuie zdranga zdranga in cap? Doar daca esti sado-maso si iti place sa te chinui preferi zdranga zdranga in defavoarea la ceva modern.

_________________
595423806 : Constanta - Sitorman - Pagina 6 Bdeem_8496_a806 : Constanta - Sitorman - Pagina 6 Bdeem_8496_a806 : Constanta - Sitorman - Pagina 6 Bdeem_8496_a
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9100
Reputatie : 13005
Data de inscriere : 16/07/2014

806 : Constanta - Sitorman - Pagina 6 Empty
MesajSubiect: Re: 806 : Constanta - Sitorman   806 : Constanta - Sitorman - Pagina 6 Icon_minitimeJoi 15 Oct 2015, 22:07

Karpaty tu te pricepi la tot ce misca in tara asta? trebuie tren la Hunedoara, trebuie tren Galati -Comanesti, trebuie TGV la Ortisoara, esti tu avocatul modernismului si al trenurilor, al tramvaielor, al autobuzelor, noroc ca nu au mai multe orase in tara metrou. Cum zice unu ceva cum sari tu, ca sa nu mai spun ca pari sa nu pricepi consideratiile economice si cele oarecum populiste si politicianiste care stau in spatele functionarii CFR si tot arunci in doctor cu jigniri.Bai omul atita stie asta scrie, mereu tie nu iti convine, cauti Graalul lumea perfecta. Iti aduc 30 de statii de aici din zona unde e tren si probabil 10 calatori pe saptamina, haai 11 daca ma mai duc eu asa de sanchi cu trenul, normal nici nu ar mai trebui sa opreasca. Nu tu nu, ca aomul vrea tren. pai daca vrea tren ce cauta in autogara, tren de Iasi, pai sint trei dar autobuzele pleaca pline, sari acuma si spune-mi ca nu sint conditii, pai atunci sa-l scoata, aa nu ca lumea vrea tren. Deja sinteti penibili daca nu jalnici.

In defavoarea la ceva modern, de fapt a ceva modern, se vede clar ca nu ai citit cu atentie ce a scris omul acolo desi etalezi si crezi ca epatezi cu calatoriile tare in strainatate.

pai omul zicea sa fie folosite liniile ca RER dar a scris cu litere mici, adica rer.

din cite stiu eu asa de acasa, RER este un sistem feroviar modern folosit de multa lume care sta in case bune.

deja forumul asta a devenit un loc de razboi personal intre tine si doctor, partea feroviara traieste prin postarile altora, e enervant, cum deschizi un subiect cum hop voi cu scandalul vostru.
Sus In jos
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22393
Data de inscriere : 06/12/2009

806 : Constanta - Sitorman - Pagina 6 Empty
MesajSubiect: Re: 806 : Constanta - Sitorman   806 : Constanta - Sitorman - Pagina 6 Icon_minitimeJoi 15 Oct 2015, 22:10

Da bine ma ca imi sari mie in cap dar pe prietenu tau ca posteaza 50 de mesaje zilnic cu parerile personale nu il vezi, bravos! De el de ce nu te iei ca ia forumul de la cap la coada si il umple cu postari aberante si ineptii? Nu le vezi nu? Sunteti prieteni si na, asta e, se acopera unu pe altul asa ca imi dai mie in cap.
Atata timp cat nu termina cu ineptiile si parerile personale nu am sa tac nici eu, pentru ca din cauzau lui pleaca lumea de pe forum, tu nu sti cate mesaje de la diferite persoane mi-au cerut sa le sterg contul ca nu mai suporta tonul lui de superior ca se crede nr1 si am incercat sa ii pastrez pe forum dar au zis oamenii clar ca daca nu le sterg contul ei oricum nu mai intra si nu mai posteaza.
Roger saracu mi-a trimis x mesaje in care imi cerea sa il potolesc pe individ, zic, scrie si tu mai departe se pare ca a scris la Costache si a hotarat sa i se stearga contul plus multi altii.
De ce ma vezi doar pe mine dar pe cel ce arunca cu postari aiurea si aberante nu il vezi? Posteaza cateva chestii despre feroviar si apoi 10-15 mesaje zilnic doar cu pareri personale, pe astea nu le vezi nu? Sunteti prieteni si il acoperi.

_________________
595423806 : Constanta - Sitorman - Pagina 6 Bdeem_8496_a806 : Constanta - Sitorman - Pagina 6 Bdeem_8496_a806 : Constanta - Sitorman - Pagina 6 Bdeem_8496_a


Ultima editare efectuata de catre Karpaty in Joi 15 Oct 2015, 22:22, editata de 2 ori
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9100
Reputatie : 13005
Data de inscriere : 16/07/2014

806 : Constanta - Sitorman - Pagina 6 Empty
MesajSubiect: Re: 806 : Constanta - Sitorman   806 : Constanta - Sitorman - Pagina 6 Icon_minitimeJoi 15 Oct 2015, 22:19

Nu sint prieten cu el, dar el expune un punct de vedere pentru ca lucreaza in sistem.El are niste date si prin urmare isi formeaza niste conceptii pe baza acestora si prin prisma obligatiilor de serviciu.

tu nu il contrezi cu argumente din aceeasi perspectiva ci apari si spui ca lumea vrea tren, ca trebuie sa fie direct la Satu Mare , ca el linge in c u r CFR-ul si asa mai departe.

El zice ca la IR acuma trebuie nu stiu ce incasari, de exemplu, iar tu nu aduci niste contraargumente sa vedem ca in fapt te-ai gindit la o solutie, ca ai niste propuneri pentru imbunatarirea si modificarea acelui ordin, nu tu zici, da bine ca e tren la Btasov sa mearga aia din birou gratis si pe aiaialati da-i in ma-sa.

pai astea sint argumente. Mai zice ceva de automotoare si tu zici ca era bine sa nu apara el pe forum, ca aia de ziceau ca ratiu n-a mincat salam cu soia, ala voia sa fie gentleman si aia nu si nu ca ce ai facut in ultimii 5 ani.

Asta e esenta acestui conflict intre voi.
Sus In jos
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22393
Data de inscriere : 06/12/2009

806 : Constanta - Sitorman - Pagina 6 Empty
MesajSubiect: Re: 806 : Constanta - Sitorman   806 : Constanta - Sitorman - Pagina 6 Icon_minitimeJoi 15 Oct 2015, 22:34

El expune un punct de vedere personal, cum vede el lucrurile si cum le doreste doar el FARA sa tina cont de parerile altora, este o mare diferenta aici, intre a spune ceva adevarat si a spune doar o parere personala total lipsita de adevar, pentru ca nu cunoaste situatia din teren, el vorbeste din niste date adunate din niste statistici facute asa sa fie.

Daca urmareai atent toate postarile zilnice, au fost pe putin 5 membri care au zis ca e normal sa existe un tren Galati-Cluj direct pe 501 iar el la toti le-a taiat macaroana, NU avem, NU se poate, Nu va trebuie.

Asa face cu orice, oricine propune ceva el vine si spune NU.

Deci oricine a propus ceva sau a venit cu o idee el a avut ceva de comentat impotriva pentru ca lui nu ii convine zice repede NU. Iar daca cineva insista vine si spune ca are obsesie sau ca trebuie sa faca un test psihiatric. Ti se pare normal nu?

Deja suntem mult cu off-topicul si nu are rost, dar ti aparearea cuiva doar pentru ca lucreaza unde lucreaza si ai impresia ca daca e acolo mai arunca si aici cateva info iar mie imi dai in cap. Sa sti ca mereu vor fi diferente intre situatia din teren/realitate si situatia din birou/hartii.

_________________
595423806 : Constanta - Sitorman - Pagina 6 Bdeem_8496_a806 : Constanta - Sitorman - Pagina 6 Bdeem_8496_a806 : Constanta - Sitorman - Pagina 6 Bdeem_8496_a
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9100
Reputatie : 13005
Data de inscriere : 16/07/2014

806 : Constanta - Sitorman - Pagina 6 Empty
MesajSubiect: Re: 806 : Constanta - Sitorman   806 : Constanta - Sitorman - Pagina 6 Icon_minitimeJoi 15 Oct 2015, 23:01

Cunosc foarte bine faptul ca exista diferente intre situatia din teren si situatia cunoscuta din hirtii, insa cred ca daca el expune pareri personale si tu poti veni cu pareri personale argumentate. Nu trebuie sa intelegi ca eu ii iau apararea insa modul in care el isi prezinta ideeile personale e diferit de al tau.

De fapt si tu iti aperi ideele personale si nu accepti de exemplu ca anumite trenuri s-au scos din motive economice sau lipsa de cerere, dupa cum sint convins ca altele s-au scos absolut prosteste.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25566
Data de inscriere : 17/08/2011

806 : Constanta - Sitorman - Pagina 6 Empty
MesajSubiect: Re: 806 : Constanta - Sitorman   806 : Constanta - Sitorman - Pagina 6 Icon_minitimeJoi 15 Oct 2015, 23:15

Karpaty a scris:
Trenurile pe aici au fost scoase inainte sa vina Mazare la primarie si care trenuri, niste malaxe? Alea nu sunt trenuri pentru 2015, mai bine fara.
Lumea care sta pe langa orase sunt oameni cu bani ca stau la vile si vilute, iar acei oameni au masini de masini la poarta si in curte, nu vine nimeni la malaxa, nici gratis sa fie si tot nu ar merge cu asa ceva, e ceva josnic pentru unul cu vila sa mearga cu asa ceva.

Ce transport pe sine? Tramvaiul din CT a fost scos cum a fost si cel din Brasov scos si la cum arata calea de rulare mai bine ca la scos, acum ai bulevarde cu asfalt ca in palma si autobuze moderne, la ce iti trebuie zdranga zdranga in cap? Doar daca esti sado-maso si iti place sa te chinui preferi zdranga zdranga in defavoarea la ceva modern.
Trenurile au fost scoase înainte de Mazăre, dar infrastructura a rămas, s-ar fi putut folosi.
La tramvaie, ca şi la Braşov, interesele au fost 100% politice. MAZurile sunt nişte hârburi din toate punctele de vedere, tu probabil nu ai mers cu ele să vezi cum merg şi cum arată pe interior. După aia mergi în garaj şi vezi ce activitate au sudorii, sudează şasiurile zilnic, că altfel s-ar rupe în traseu. Dacă e să facem off-topic... în 2001, Constanţa semna un contract cu firma Dunărea Leasing pentru 50 de autobuze şi 50 de troleibuze. Dunărea Leasing dă comanda la Rocar, ăia se apucă să producă... după primele 15 troleibuze livrate (şi neachitate nici până în prezent!), Dunărea Leasing rupe contractul cu Rocar şi aduce autobuzele MAZ. Rocar rămâne cu marfa pe stoc... vinde ce mai are la preţ de nimic (câteva autobuze la Cluj, 2 troleibuze la Bucureşti) şi, inevitabil, dă faliment în 2002, deşi avea în desfăşurare contracte cu RATB (mai avea 15 autobuze de livrat), OTL Oradea (în loc de 15 Rocar de Simon le livrează midibuzele U207, parcă 30 la număr, pe care le produsese pentru Iaşi - alţi neserioşi, le-au comandat şi după aia nu le-au mai plătit), RATUC Cluj (ultimele 2 caroserii de troleibuz pentru Constanţa sunt transformate în autobuze cu ce mai era pe stoc; până la urmă, ca soluţie de urgenţă, RATUC a trebuit să modernizeze troleibuzele Dac 117E, care aveau deja vreo 15 ani la acel moment), RAT Braşov (ăia încă voiau Dacuri, s-au produs până în ultimul moment), asta pe lângă diversele livrări de autobuze către armată, sistate şi astea. Mai mult, în Craiova şi Galaţi deja se cumpăraseră câte două autobuze Rocar de Simon şi era aproape sigur că şi de acolo se vor mai comanda. Deci fabrica ar fi avut comenzi pentru 4 - 5 ani cel puţin. Cu ocazia asta poate realizezi şi tu ce interese a avut PSD-ul pe care-l stimezi atât.

Revenind la MAZurile de la Constanţa, 3 MAZuri 103 au luat foc în 2002. Două au fost reparate (pe bani RATC!), al 3lea încă mai zăcea în garaj în 2008, pentru că nu era achitat leasing-ul şi nu putea fi casat.
Când au venit MAZurile 107, înainte să intre în circulaţie, s-a constatat că panourile interioare se desprindeau şi riscau să cadă peste pasageri. Aşa că cei de la garaj au făcut noapte albă şi le-au prins cu şuruburi suplimentare, pentru că era ordin clar de la stăpânire ca din ziua Z să nu mai circule tramvaie pe 102. Am circulat în prima zi cu noile MAZuri... am urcat, am taxat bilet, după 3 staţii s-a stricat hardughia şi ne-a dat jos pe toţi, evident fără să ne compenseze biletele. Probabil dacă ar fi apărut controlorii în următorul autobuz, ar fi zburat prin geam, erau vreo 80 de oameni furioşi acolo.

Şi pentru tramvaie au existat oferte de modernizare, chiar URAC-ul s-a oferit să furnizeze piese noi, ca să nu mai vorbim că inclusiv Pragoimex a venit cu un proiect de modernizare. Dar, în afară de echiparea unui vagon cu boghiuri produse de Nicolina S.A. din Iaşi, nu s-a investit nimic în toţi cei 24 de ani (parcă 24 de ani a mers tramvaiul în Constanţa) de funcţionare a tramvaiului. În 2007, un ONG a propus să se solicite fonduri europene pentru infrastructură, trimiţând o scrisoare în acest sens (un membru al ONGului s-a dus personal acolo cu ea). Replica lui Dumitru Coiciu, directorul de atunci al RAT Constanţa (acum director adjunct) a fost memorabilă ,,Cine p**a mea sunt ăştia?"

--
Dane, ţi-aş da câte un ,,+" pentru ultimele mesaje. Dar nu pot, a avut grijă un anume administrator ofticos să desfiinţeze sistemul.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22393
Data de inscriere : 06/12/2009

806 : Constanta - Sitorman - Pagina 6 Empty
MesajSubiect: Re: 806 : Constanta - Sitorman   806 : Constanta - Sitorman - Pagina 6 Icon_minitimeJoi 15 Oct 2015, 23:23

Dar vezi ca nu sti si parerile oamenilor? La Brasov eu am multi prieteni, oameni maturi cu familie nu copii care alearga sa pozeze un autobuz/tren sau tramvai, eee deci acesti oameni trecuti de 40-50 de ani zic asa:
Foarte bine ca a scos tramvaiul si am scapat de el, galagie, si un mijloc de transport foarte prost plus ca soseaua era proasta, acum au pus asfalt ca in palma si autobuze noi, asa e frumos si bine.
Asta e parerea oamenilor.
Scripcaru cat si Mazare au fost foarte iubiti in randul populatiei, atata timp cat a facut un lucru bun si pentru populatie nu a contat ce a facut si pe la spate.

_________________
595423806 : Constanta - Sitorman - Pagina 6 Bdeem_8496_a806 : Constanta - Sitorman - Pagina 6 Bdeem_8496_a806 : Constanta - Sitorman - Pagina 6 Bdeem_8496_a
Sus In jos
DAS 2011




Numarul mesajelor : 385
Reputatie : 5203
Data de inscriere : 18/09/2011

806 : Constanta - Sitorman - Pagina 6 Empty
MesajSubiect: Re: 806 : Constanta - Sitorman   806 : Constanta - Sitorman - Pagina 6 Icon_minitimeVin 16 Oct 2015, 19:45

Fiecare administratie locala influenteaza viata comunitatii, privind libera circulatie a locuitorilor. Asta se realizeaza prin politici si investitii desfasurate pe cel putin 20 - 30 de ani. Daca primaria asfalteza tot, largeste strazile, creeaza facilitati de parcare, normal ca locuitorii sunt incurajati sa foloseasca propriile mijloace auto. Daca primaria investeste in transportul public si creeaza facilitatile necesare, locuitorii vor folosi transportul public. La fel de bine sunt administratii in Europa care incurajeaza foarte mult mersul pe bicicleta.
Cert este ca nu am auzit in Romania ca populatia sa fie consultata privind viitorul orasului lor! Sa nu mai ridicam in slavi primarii din Romania, tot ce se face este cumparare de voturi, populatia nu are nici un cuvant de spus, mai sare cate un ONG in sus si se mai corecteaza pe ici pe colo cate ceva. Totul este politic si clasa politica din Romania nu are timp decat de propriul buzunar.Asa ca nu va mai certati degeaba pe aceasta tema !
Nu stiu daca pentru Brasov, sau Constanta solutia actuala este cea mai buna, nu cred ca populatia orasului ar fi refuzat un transport cu tramvaiul la standarde occidentale.Nici zecile de mii de masini care trec zilnic prin oras nu sunt electrice, ele polueaza si fac suficient zgomot.
Sus In jos
kristi kkk
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 1697
Varsta : 45
Localizare : Alexandria
Reputatie : 7654
Data de inscriere : 25/08/2008

806 : Constanta - Sitorman - Pagina 6 Empty
MesajSubiect: Re: 806 : Constanta - Sitorman   806 : Constanta - Sitorman - Pagina 6 Icon_minitimeSam 17 Oct 2015, 15:14

In România transportul eco ar fi doar un moft, noi nu avem ce aveau alte nații mai evoluate acum 40 de ani! Sunt de acord ca Malaxele ar trebui topite-ce punem ân locul lor?, sunt de acord ca multe linii de tramvai sau troleu din orașele românești mai mult încurcă dar trebuie păstrată măcar o dâră de formalizare spre eco! Ideea e ca azi totul se raportează la cifre, iar cifrele spun ca trenul nu mai e acel mijloc de transport de acum 25-30 de ani! Iar primăriile se gândesc în primul rând la ce parandărăt pot scoate dintr-un contract de autobuze, reparare tramvaie sau trolee, în niciun caz să fie dominate de nevoile cetățenilor pe care-i reprezintă!
Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80


Numarul mesajelor : 6889
Varsta : 42
Localizare : Pascani
Reputatie : 12286
Data de inscriere : 03/11/2010

806 : Constanta - Sitorman - Pagina 6 Empty
MesajSubiect: Re: 806 : Constanta - Sitorman   806 : Constanta - Sitorman - Pagina 6 Icon_minitimeMar 22 Dec 2015, 13:25

Cred ca aceasta linie ar aveea un mare potential, inclusiv pentru transportul de calatori. Locuitorii din comuna Palazu Mare, orasul Ovidiu, comuna Lumina, orasul Navodari, comuna Piatra/Sitorman, dar si muncitorii de pe platforma Petromidia, ar prefera cu siguranta sa aibă trenuri de calatori, cu care sa vina la/de la Constanta.

Insa pentru asta ar fi necesara reparatia (poate chiar reconstructia) liniei, pentru a permite o viteza decenta de 80- 100 km/h. Un automotor Desiro, care sa circule cu aceasta viteza de la Capu Midia la Constanta, si sa aibă 4-5 curse/zi (puse la ore potrivite si cu legaturi bune in Constanta la trenurile de Mangalia si Bucuresti), cu siguranta ar aveea calatori.


In privinta traficului de marfa, din pacate, majoritatea unitatilor economice deservite de aceasta linie la nivelul anului 1990, astazi ori nu mai exista, ori si-au restrans foarte mult activitatea.
In 1990 acestea erau

-De statia Constanta Marfuri- zona industriala si de depozitare, SC Energia SA

-De ramificatia Ovidiu- termocentrala si portul fluvial Ovidiu

-De statia Siutghiol- fabrica Munca (imbutelia Pepsi-Cola)

-De statia Lumina- linie de racord a USAS

-De Ramificatia Navodari- Legumas SA (conserve de legume) si fabrica de zahar Intagra

-De statia navodari- USAS, si acele doua linii care mergea paralel cu linia curenta pana in dreptul haltei Navodari (in mers aparea Km 27)

-De statia Capu Midia- platforma Petromidia, portul maritim Midia-Navodari si rampa militara de la Corbu

-De statia Luminita- cariera si portul fluvial Luminita

-De statia Sitorman- cariera Sitorman/Piatra

-De statia Nisipari- ?

-De statia Nazarcea- o fabrica de nutreturi combinate

-De HM Canal- ?

-De la Ramificatia Culmea- cariera Ovidiu

Astazi trenuri de marfa mai circula doar pe segmentul Capu Midia- Lumina- Dorobantu, pe segmentul Lumina- Constanta Marfuri- Palas nu stiu daca mai circula trenuri de marfa.

S-ar putea reconstrui HM Palazu Mare, iar de acolo sa se ramifice o linie pentru centrul comercial Tomis si Selgros, care sa fie aprovizionate cu marfa pe calea ferata.


In privinta infrastructurii liniei, de remarcat ca, desi sectie secundara, toate statiile si HM-urile existente la nivelul anului 1990 pe aceasta linie (HM Palazu Mare, Siutghiol, Lumina, Navodari, Capu Midia, Luminita, Sitorman, Nazarcea, HM Canal), au fost echipate cu instalatii de centralizare electrodinamica!
Singura exceptie o constituie statia Constanta Marfuri, care are macaze mecanice, semnale luminoase si o bariera automata.

Nu stiu daca intre statii exista sistem BLAS sau se circula la cale libera.

Pana când s-a utilizat linia dubla dintre statiile Constanta Marfuri si Capu Midia ?
De asemenea, pana când s-a utilizat , cu tractiune electrica, linia electrificata dintre statiile Palas- Constanta Marfuri si Ram. 1 Constanta- Constanta Marfuri ?
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14502
Data de inscriere : 08/01/2011

806 : Constanta - Sitorman - Pagina 6 Empty
MesajSubiect: Re: 806 : Constanta - Sitorman   806 : Constanta - Sitorman - Pagina 6 Icon_minitimeMar 22 Dec 2015, 18:19

Mihay a scris:
Pentru traficul feroviar de calatori pe aceasta sectie nu exista nici cea mai mica sansa, deoarece transportul auto catre Navodari se efectueaza pe 2 variante (Constanta-Ovidiu-Navodari si Constanta-Mamaia-Navodari) cu o frecventa si de sub 10 minute la orele de varf (pe fiecare varianta de deplasare), deoarece exista cel putin cate 2 operatori (la fel, pe fiecare varianta de deplasare). Sa mai spun ca trenul te lasa la periferia tuturor localitatilor de pe traseu, iar microbuzele oriunde iti doreste sufletelul?!?
Este tristul adevar, dar aceasta este realitatea...
Mai mult de atat, in perioada 1995 - 1997, cand circulau automotoarele pe relatia Palas - Siutghiol - Navodari - Capu Midia/Sitorman si Palas - Dorobantu - Lumina - Navodari - Capu Midia/Sitorman, cursele aveau numai cativa calatori si aceia erau de fapt, preponderent "ceferisti" si poate cativa angajati ai platformei industriale Petromidia (pe atunci, cu adevarat industrie petro-chimica, nu doar rafinaria, ca deh', aia-i mai rentabila) si ai carierei (pe atunci active) Piatra / Sitorman (iar CFR-ul utiliza la greu piatra concasata de la Sitorman)...
Si peste toate astea, pe atunci (1995-1996) transportul pe cele 2 variante auto era facut numai de R.A.T.C., nu de microbuze, ca acum....
@ldh80, citește aici realitatea acestei linii. E un fel de fosta-i lele cat ai fost, cat despre viitorul ei...
Si despre o eventuala aprovizionare pe calea ferata a Tomisului si Selgrosului iar ma îndoiesc când transportul auto e mult mai ieftin si rapid.
Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80


Numarul mesajelor : 6889
Varsta : 42
Localizare : Pascani
Reputatie : 12286
Data de inscriere : 03/11/2010

806 : Constanta - Sitorman - Pagina 6 Empty
MesajSubiect: Re: 806 : Constanta - Sitorman   806 : Constanta - Sitorman - Pagina 6 Icon_minitimeMar 22 Dec 2015, 22:03

Asa cum am mai spus, pe trasee unde exista cale ferata, nu ar trebui data nici un fel de licenta de transport auto interurban de calatori!

Firmele private care vor sa faca transport interurban auto de calatori sa li se dea licenta numai acolo unde nu exista cai ferate, pe trasee care sa lege numai satele si comunele cu orasul sau statia de cale ferata cea mai apropiata.

E mult mai economic, nepoluant si eficient sa mearga un automotor Desiro , pe o linie reparata de la Capu Midia la Constanta, decat multe microbuze, care sa aglomereze inutil soseaua si sa polueze aerul!

Iar in anii 1990, si RATC a gresit ca si-a extins traseele in afara perimetrului urban al municipiului Constanta. RATC trebuia sa se concentreze in primul rand pe reteaua de tramvaie si troleibuze din interiorul orasului Constanta, iar legatura pentru calatori a localitatilor din jur (Palazu Mare, Ovidiu, Lumina, Navodari, Sitorman, Techirghiol, Basarabi, Eforie, etc) cu municipiul Constanta, ar fi trebuit si atunci sa se faca exclusiv numai pe calea ferata.
Sus In jos
Continut sponsorizat





806 : Constanta - Sitorman - Pagina 6 Empty
MesajSubiect: Re: 806 : Constanta - Sitorman   806 : Constanta - Sitorman - Pagina 6 Icon_minitime

Sus In jos
 
806 : Constanta - Sitorman
Sus 
Pagina 6 din 17Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 5, 6, 7 ... 11 ... 17  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2016-2017
» Pod Constanta
» Revista presei
» Constanţa (800)
» Trenuletul din Constanta

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: MAGISTRALELE DIN ROMANIA :: M 800-
Mergi direct la: