|
| 704 : Marasesti - Tecuci - Barbosi | |
|
+76Whyse1 Laurentiu Ciobanu riciu marius664 ets2oltromânia Ikarus99 gardianlinux adrian rosca Dutzu dan tm Katalyn mielutu zburator rizelgeorgel2004 DAS 2011 ldh80 chatnoir401 Petre_IFTE Bobby_TM alexmorph3us AndreiStefan aurelsandu kristi kkk sorin Radu.B Kriszti219 Vitosa Cont dezactivat NicuS Czirjak Arpad cristi ar Katalin4653 Alex Ionut nenuandrei cfr500 Norbi Gabry Gabriel Dr2005 popovici didinul sp59 ravers75 TVlad mishu_edm alliens cristi CFR alinx3330 DUAL stefan_br iDorin cardinal Marius Iulian get. ATM COSTACHE MIHAIL dan ciprian razvan - trenuri Marius DPS Adrian78 spsdc7 mardaryroby cata Ionutz 060-EA078 MariusM lovekomotive sorinucu Semafor buldozer2 marius_catalin84 IonutCFR2009 membru inactiv Nesebar Vlad marius_m myster2008 80 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Vlad Administrator
Numarul mesajelor : 7252 Varsta : 37 Localizare : Vatra Dornei Reputatie : 13807 Data de inscriere : 08/04/2009
| Subiect: Re: 704 : Marasesti - Tecuci - Barbosi Vin 25 Iun 2010, 19:50 | |
| - cata a scris:
Mai jos schita statiei (din pacate fara cote) asa cum apare in monografia liniei, scrisa in 1883 de chiar C. Olanescu.
https://2img.net/h/i574.photobucket.com/albums/ss187/c_claus/diverse/Vamesu.jpg
Ar fi minunat daca cineva ar avea poze contemporane ale statii de calatori Serbesti, Independenta si Vames, pentru comparatie cu vechile planuri.
Multumiri anticipate. In statia Vames (acum halta) nu mai sunt decat 2 cladiri. Nici urma de cea din 1881. Cladirea statiei (construita din cate se vede mult mai incoace): si sala de asteptare clasa I+II Nu am reusit poze mai bune din cauza unor persoane dubioase din zona.. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: 704 : Marasesti - Tecuci - Barbosi Mar 29 Iun 2010, 22:04 | |
| Intre Barbosi si Independenta nu se mai circula , trenurile de Iasi au fost deviate pe 703 |
| | | mardaryroby V.I.P Member
Numarul mesajelor : 251 Varsta : 46 Localizare : Iasi, Romania Reputatie : 6218 Data de inscriere : 21/08/2008
| Subiect: Re: 704 : Marasesti - Tecuci - Barbosi Lun 04 Oct 2010, 20:22 | |
| Acum doua saptamani, trecand prin zona, am ramas placut surprins vazand ca linia ce duce la balastiera de la Doaga (statia Gral. Eremia Grigorescu, fosta Doaga) s-a redeschis. Astazi, am fost oprit din trafic la trecerea la nivel cu un convoi de manevra ce se ducea la incarcat. Cateva imagini surprinse cu mobilul: Din statia Doaga, in acelasi timp, era pregatit de plecare un convoi incarcat cu balast spre Marasesti, tras de o electrica a GFR-ului. La Crasna, tot GFR-ul facea manevre cu un astfel de convoi, semn ca la marfa se mai misca cate ceva. Sa speram ca se vor misca din ce in ce mai bine. |
| | | spsdc7
Numarul mesajelor : 128 Varsta : 58 Localizare : GALATI /CIMPULUNG MOLDOVENESC Reputatie : 5247 Data de inscriere : 24/11/2010
| Subiect: Re: 704 : Marasesti - Tecuci - Barbosi - Galati Joi 25 Noi 2010, 19:50 | |
| Pe aceasta linie se lucreaza in paralel cu electrificarea si la centralizarea electrodinamica a statiilor (HM). Pe 16 nov s-a dat drumul la CED si in H.m. Liesti (ultima). A mai ramas o portiune de vreo 5 km intre H. Conachi si Liesti fara catenara. Probabil ca la anul se va termina si se va da drumul la circulatia cu electrice pe toata distanta Tecuci-Barbosi (acum se circula numai pe Barbosi-Independenta) |
| | | mardaryroby V.I.P Member
Numarul mesajelor : 251 Varsta : 46 Localizare : Iasi, Romania Reputatie : 6218 Data de inscriere : 21/08/2008
| Subiect: Re: 704 : Marasesti - Tecuci - Barbosi Joi 25 Noi 2010, 21:11 | |
| Parerea mea despre intarzierea electrificarii in totalitate a acestei linii este podul rutier ce trece peste intre Hanul Conachi si Liesti. E o parere pe care nu am verificat-o, sper sa ma ajutati sa clarific. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: 704 : Marasesti - Tecuci - Barbosi Joi 25 Noi 2010, 21:32 | |
| Cel mai tragic mi se pare mie ca pana electrifica astia linia se va ajunge sa se circule cu 50km/h |
| | | spsdc7
Numarul mesajelor : 128 Varsta : 58 Localizare : GALATI /CIMPULUNG MOLDOVENESC Reputatie : 5247 Data de inscriere : 24/11/2010
| Subiect: Re: 704 : Marasesti - Tecuci - Barbosi Lun 29 Noi 2010, 15:11 | |
| - mardaryroby a scris:
- Parerea mea despre intarzierea electrificarii in totalitate a acestei linii este podul rutier ce trece peste intre Hanul Conachi si Liesti. E o parere pe care nu am verificat-o, sper sa ma ajutati sa clarific.
Nu asta este problema, ci faptul ca electrificarea acestei linii face parte dintr-o investitie mai mare care cuprinde si modernizarea statiei Galati iar anual se asigura f.f. putini bani care se impart intre cele 2(ati vazut cum arata statia Galati, mai ales peroanele). Pasaajul superior de la H.Conachi este construit la gabarit de electrificare si nu pune probleme Trebuie sa fac si o rectificare la postarea mea de mai sus: mai este de centralizat si statia Ivesti |
| | | membru inactiv User Dezactivat
Numarul mesajelor : 898 Varsta : 48 Reputatie : 6552 Data de inscriere : 10/10/2009
| Subiect: Re: 704 : Marasesti - Tecuci - Barbosi Lun 29 Noi 2010, 16:22 | |
| In anumite situatii, daca permite acest lucru, se poate circula cu pantograful semi-pliat. Un exemplu in acest sens este Tunelul CFR Galati /Filesti care are o galerie din anii 60.Ani cand nici nu se pomenea de electrificare.Cu toate acestea, vechea galerie care este de fapt cea uzuala de azi( cea noua inca este in lucru), a permis montare de suporti catenare scurte iar firul de contact se afla la inaltimea minim admisa cat sa permita pantografului sa se plieze suficient pentru a realiza un contact suficient. De altfel plierea pantografului pe portiunea din mijloc a tunelului este atat de mica incat se apropie de punctul ,,mort", ceea ce la o viteza mare ar ,,culege" firul electric.Forta de rezistenta/apasare a pantografului pe firul de contact este enorma. De aceea NICIODATA in tunelul galatean, viteza nu a fost mai mare de 20-30 km/h in cazul electricelor. Ei bine taman asta s-a facut in noua galerie. S-A MARIT DIAMETRUL galeriei. Din aceasta cauza casele de deasupra s-au surpat si totodata o parte a anexelor Autobazei de autobuze si troleibuze cat si depoului de tramvaie ,,Tatra" au avut de suferit. Aici am cateva filmulete cu plierea pantografelor locomotivelor electrice care intra sau ies din Tunelul CFR Galati /Filesti.
https://www.youtube.com/watch?v=xYgMYCMw63s
Aici se observa ridicare progresiva a pantografului urmarind linia de contact: https://www.youtube.com/watch?v=JOSFvoqlCSU&NR=1
https://www.youtube.com/watch?v=X4VMf8Kkr9U&feature=related
https://www.youtube.com/watch?v=bcLHwqv2g3Y |
| | | DPS
Numarul mesajelor : 2206 Reputatie : 7573 Data de inscriere : 27/04/2010
| Subiect: Re: 704 : Marasesti - Tecuci - Barbosi Lun 04 Apr 2011, 22:05 | |
| Citez: "Terminarea lucrarilor de electrificare pe distanta Tecuci - Barbosi va permite cresterea vitezei de la 100 km/h la 160 km/h, element foarte important pentru aceasta linie pe care se desfasoara un trafic destul de intens"...asa se spunea in 2001..."electrificarea liniei de cale ferata Doaga (G-ral Eremia Grigorescu) - Tecuci - Barbosi a inceput in anul 1989. Dupa 1990, din cauza insuficientei fondurilor de investitii alocate, lucrarile au trenat, reusindu-se finalizarea si punerea in functiune a electrificarii pe tronsonul Doaga - Tecuci de-abia in anul 1996" exact cum spunea Marius, de atunci se merge pe racord...fara comentarii |
| | | Marius V.I.P Member
Numarul mesajelor : 390 Varsta : 30 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5421 Data de inscriere : 04/03/2011
| Subiect: Re: 704 : Marasesti - Tecuci - Barbosi Mar 05 Apr 2011, 16:34 | |
| - DragosSub a scris:
- Citez: "Terminarea lucrarilor de electrificare pe distanta Tecuci - Barbosi va permite cresterea vitezei de la 100 km/h la 160 km/h, element foarte important pentru aceasta linie pe care se desfasoara un trafic destul de intens"...asa se spunea in 2001..."electrificarea liniei de cale ferata Doaga (G-ral Eremia Grigorescu) - Tecuci - Barbosi a inceput in anul 1989. Dupa 1990, din cauza insuficientei fondurilor de investitii alocate, lucrarile au trenat, reusindu-se finalizarea si punerea in functiune a electrificarii pe tronsonul Doaga - Tecuci de-abia in anul 1996" exact cum spunea Marius, de atunci se merge pe racord...fara comentarii
In continuare vin cu o intrebare....am avut drum azi pe la Gara de Nord,si am ramas profund surprins ca trenurile A 1671 spre Galati,avea electrica,si A 1570 dinspre Galati tot eletrica...,nelamurirea mea este urmatoare pana unde se circula cu eletrica????Ca deobicei trenurile care veneau/plecau aveau diesel....?? |
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12456 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: 704 : Marasesti - Tecuci - Barbosi Mar 05 Apr 2011, 16:41 | |
| In perioada 4 apr - 12 iun 2011, A 1671 va circula numai cu tractiune electrica (circula via Ploiesti Sud - Buzau), cu alt numar... A 1575 |
| | | Marius V.I.P Member
Numarul mesajelor : 390 Varsta : 30 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5421 Data de inscriere : 04/03/2011
| Subiect: Re: 704 : Marasesti - Tecuci - Barbosi Mar 05 Apr 2011, 16:47 | |
| Multumesc Ionut |
| | | razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8366 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Electrificare Vin 27 Mai 2011, 21:46 | |
| Sa speram ca pana in 2012 pe aceasta ruta sa fie complet electrificata desi ma indoiesc. IUBITOR DE TRENURI |
| | | membru inactiv User Dezactivat
Numarul mesajelor : 898 Varsta : 48 Reputatie : 6552 Data de inscriere : 10/10/2009
| Subiect: Re: 704 : Marasesti - Tecuci - Barbosi Dum 29 Mai 2011, 23:08 | |
| - razvan - trenuri a scris:
- Sa speram ca pana in 2012 pe aceasta ruta sa fie complet electrificata desi ma indoiesc.
IUBITOR DE TRENURI
Ba sa nu te indoiesti deloc.Ai zis bine: in 2012 va fi gata electrificarea!!! Chiar alaltaieri (Vineri, 27-05-2011), am fost intr-o calatorie pe Galati ----Marasesti si retur! Ca informatii despre stadiul lucrarilor de electrificare prezint urmatoarele noutati, comparativ cu ultima calatorie pe aceasta ruta ( 16-Aprilie-2011) deci acum mai bine de-o luna de zile in urma! 1- A disparut definitiv actionarea mecanica a semnalelor din zona statiei CFR Liesti. Singura zona care mai avea semnale mecanice. S-au montat semnale electrice atat pentru manevre ( alb-lunar/albastru) pitice, cat si semafoarele.S-au inlocuit in totalitate macazele actionate manual/mecanic cu cele electrice. S-a desfiintat cantonul de actionare mecanica a macazelor. 2- Daca acum o luna de zile in urma intre Hanu-Conachi si Ivesti NU EXISTAU elemente de sustinere catenara, azi aceasta distanta de 17km, s-a restrans la...5, mai precis s-au montat elemente de sustinere catenare, suporti, izolatori, contragreutati/intinzatoare si ancore pentru tensionare catenare intre statiile Ivesti si Serbanesti! Au ramas doar 5 km intre Serbanesti si Hanu-Conachi cu stalpi...,,goi"! 3-Se lucreaza la intinderea firului de contact intre Ivesti si Serbanesti. Firul purtator al firului de contact fiind deja montat, impreuna cu elementele de prindere si fixare a firului de contact. 4- Au demarat lucrarile de constructie a statiei de transformare in zona Hanu-Conachi. A fost prelungita breteaua de conexiune de la reteaua Nationala prin plantarea si intinderea cablurilor pe stalpi tip schela pana la locatia de construire a statiei! 5- S-au inlocuit toate macazele vechi, intre Serbanesti si Ivesti cu macaze noi automatizate! Din spusele unui salariat ce lucreaza la acest ,,santier" L3 va fi dat gata in maxim 2 saptamani! L3 adica tronsonul intre Tecuci si Liesti cu tot ce cuprinde ca electrificare: fir contact, bloc de linie automatizat, semnalizare, siguranta, indusi, plus fibra optica ce deja este intinsa complet! Deci mai ramane de finalizat L2 ( Liesti---Independenta) mai precis 5 km intre Hanu Conachi si Serbanesti. L1 este deja gata de cativa ani si pus sub tensiune functionabildoar la marfa: Barbosi ---- Independenta unde se afla rampa de incarcare cu produse petroliere de la campul petrolier Schela jud Galati. Alta informatie de pret. Ministerul Transporturilor a decis in sfarsit acum 2 luni sa aloce fonduri pentru terminarea proiectului de electrificare a acestui tronson( exact de la vizita din Martie a ministrului Boagiu in jud. Galati). Firma care monteaza firul de contact si se ocupa cu anumite etape de electrificare este ISAF-SA Bucuresti. ******************************************* Am facut o exceptie de la promisiunea de a nu mai posta dar am specificat clar caci voi posta doar cand apar noutati pe aceasta ruta in curs de electrificare. Fotografii nu voi posta. Ci le voi posta -o parte pe Facebook- sau pe privat cine doreste!!! Cu sinceritate, Onofrei Sergiu-Gabriel |
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: 704 : Marasesti - Tecuci - Barbosi Lun 30 Mai 2011, 09:34 | |
| Hei, nu te enerva asa, razvan trenuri doar da cu presupusul despre calea ferata:
ar fi bine sa fie dublate magistralele, linia Vilcele -Rimnicu Vilcea usor de construit nu se va construi din cauza transportului auto, cu bani putini s-ar deschide circulatia pe Boutari-Hateg, etc etc
stai calm stimabile. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: 704 : Marasesti - Tecuci - Barbosi | |
| |
| | | | 704 : Marasesti - Tecuci - Barbosi | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |