|
| M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (1) | |
|
+83mishu88 KOSTYK NIKU24 M.I.C.I. adibaiacos2003 AleXxX dan tm Ciprian.bucur.92 Nk11 mielutu zburator tzifrea LoveNOE marius664 Adirmvl bubu transferoviarcalatori baiazid Razvan Tudor Lumunita Stana alex.alexus.tm NightWishMaster NicuS redeme cfr500 DUAL phnegativ spsdc7 Jhonyla Radu.B razwy Luna roseanu Czirjak Arpad Cont dezactivat ANDU2100HP didinul Mihay Traveller sorin popovici Alex Ionut Dr2005 Katalin4653 razvan - trenuri manuela mishu_edm Vitosa flov1982 adycfrbucuresti paul93 riciu ravers75 mureseanu_976 Bogdan-CFR iuli.hard 63-1143-5 mihaiuc Adrian78 ldh80 ATM cata liviulav33 jionutz Nesebar g.popovici cristi CFR SULZERUL 0733 kristi kkk cortexedge membru inactiv didi Marius Iulian Nutzu TVlad stefan_br cardinal COSTACHE MIHAIL MariusM Vlad IonutCFR2009 marius_m Lde 2100 myster2008 87 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
liviulav33 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1505 Varsta : 50 Localizare : Buzău Reputatie : 6969 Data de inscriere : 14/03/2010
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (1) Joi Dec 19, 2013 10:23 pm | |
| Da,același preț la trenurile cursă cu cele personale.Singurul accelerat din vremea aceea rebrusa în Făurei,nu se mai folosea racordul,deci mergea pe buclă. |
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (1) Vin Dec 20, 2013 8:57 am | |
| Bucla nu este tocmai racordul, linia noua?
Daca rebrusa in Faurei inseamna ca mergea pe linia veche, aia care nu mai e folosita acum avind demontat macazul in Nisipurile. |
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12289 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (1) Vin Dec 20, 2013 10:45 am | |
| Conform unor livrete din 1984, bucla este intradevar racordul sau linia noua, ce permite accesul fara rebrusare pe directia Urziceni- Faurei- Nisipurile- Tecuci. Linia veche (care nu mai este folosita azi) era folosita pentru trenurile ce veneau din directia Tecuci- Nisipurile- Faurei si doar schimbau locomotiva in Faurei (fara a rebrusa), pentru a se indrepta spre Tandarei- Fetesti. |
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12289 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (1) Dum Dec 22, 2013 12:33 am | |
| - IonutCFR2009 a scris:
- Bucuresti Nord - Mogosoaia (linie electrificata), indicatie corecta si viza ruta Bucuresti Nord - Chitila - PM Ram. Buciumeni - Mogosoaia. Prin capatul Y Mogosoaia linia continua pe electrificare pana la Pasarea via Otopeni-Voluntari, o ruta folosita exclusiv la trenuri de marfa. In MT 99/00, trenul international 403 schimba locomotiva in Mogosoaia, nu si felul tractiunii (diesel), dupa care circula pe ruta PM Ram Buciumeni - Chitila - Ram. Rudeni - Chiajna - Bucuresti Vest - Videle - Giurgiu Nord - Ruse - Sofia.
Din Mogosoaia spre Chiajna mai exista un traseu mai scurt (care nu mai presupunea trecerea prin statia Chitila): aceea linie (era si electrificata), ce mergea din Mogosoaia un timp paralel cu M700, apoi se "despartea" de M700, trecea pe sub linia principala Bucuresti Nord- Chitila, ajungea la Ram. Post Colentina, apoi pe sub linia Chitila- Ram. Post Giulesti, apoi ajungea la Ram. Post Rudeni (unde se unea cu linia ce vine de la chitila) si ajungea la statia Chiajna. Acest sector descris practic inchidea centura feroviara. Oricum, in zona Chitila- Mogosoaia- Chiajna- Bucuresti Triaj- Depou Triaj existau multe racorduri feroviare, electrificate, ce permiteau accesul din zona de nord a Bucurestiului spre cea de sud. Ar fi interesant de stiut care mai este starea lor azi si de cand nu mai sunt folosite. |
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12289 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (1) Dum Dec 22, 2013 12:50 am | |
| Din pacate in apropiere de aceea zona se afla si cartierul Giulesti-Sarbi, plin de tigani, care creeaza mari probleme cu furturile din zona triaj Bucuresti. In zona Bucurestii Noi cablurile SCB se evapora destul de repede (nu stiu de cand semnalizarea nu mai functioneza normal in aceea zona si in triaj), iar mai demult a fost si un reportaj pe Pro-TV, in care se vedeau cum trenurile de marfa erau franate prin taierea tuburilor de aer, iar apoi hoarde de colorati le atacau si sustrageau material feros din vagoane, in timp ce mecanicii de locomotiva asistau neputinciosi la intreaga scena.
Ar trebui ca reprezentantii CFR si cei ai primariei capitalei sa stabileasca un plan urbanistic, astfel incat toate locuintele situate la nord Drumul Sabarenilor si M900 (ma refer la cele din zona strazilor Mamaia, Buciei, Medresti, Poiana ursului, etc) sa fie demolate, si locatarilor sa li se dea locuri de case in alte zone din capitala, departe de cai ferate. Nu este normal sa existe locuinte in zone de siguranta si exploadare feroviara. Intregul perimetru cuprins intre: Drumul Sabarenilor, strada Jugastrului, strada Mimozei, strada Valenii de Munte, soseaua de centura si M900 ar trebui sa ramana in exclusivitate zona de siguranta si exploadare feroviara, locuinte neavand ce sa caute aici. |
| | | cardinal
Numarul mesajelor : 3338 Reputatie : 8744 Data de inscriere : 08/04/2010
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (1) Dum Dec 22, 2013 6:04 am | |
| nu ar fi mai usor sa se umble cu legislatia la centrele de achizionare a metalelor ? daca nu ar primi, coloratii nu ar avea ce sa faca cu ele |
| | | riciu
Numarul mesajelor : 1376 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6666 Data de inscriere : 27/06/2010
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (1) Dum Dec 22, 2013 11:54 am | |
| Foarte corect, dar probabil ca si firmele de colectare sunt ale cuiva... |
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12458 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (1) Dum Dec 22, 2013 3:37 pm | |
| - ldh80 a scris:
- Din Mogosoaia spre Chiajna mai exista un traseu mai scurt (care nu mai presupunea trecerea prin statia Chitila):
aceea linie (era si electrificata), ce mergea din Mogosoaia un timp paralel cu M700, apoi se "despartea" de M700, trecea pe sub linia principala Bucuresti Nord- Chitila, ajungea la Ram. Post Colentina, apoi pe sub linia Chitila- Ram. Post Giulesti, apoi ajungea la Ram. Post Rudeni (unde se unea cu linia ce vine de la chitila) si ajungea la statia Chiajna. Acest sector descris practic inchidea centura feroviara. Ram. Rudeni - Ram. Colentina - Mogosoaia (6,1 km) este inchisa, având elemente cadru traverse-sina si componente de semnalizare sustrase. |
| | | TVlad V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2818 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8416 Data de inscriere : 16/01/2010
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (1) Dum Dec 22, 2013 4:05 pm | |
| De asta au inchis-o sau au inchis-o din alt motiv si intre timp au fost furate componente? |
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12458 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (1) Dum Dec 22, 2013 4:36 pm | |
| - TVlad a scris:
- De asta au inchis-o sau au inchis-o din alt motiv si intre timp au fost furate componente?
Nu se poate stii exact cauza. Probabil ca o perioada a ramas necirculata, timp in care au disparut componente, iar ulterior la verificare constatându-se lipsa componentelor au declarat-o inchisa si furturile au avansat. Pe un alt forum, exista un amplu reportaj foto cu starea actuala a acestei linii. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20627 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25570 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (1) Dum Dec 22, 2013 5:25 pm | |
| Acum câţiva (mă rog, vreo 20) ani a fost inundată zona respectivă, formându-se un fel de mlaştină, care cred că dăinuie şi acum. _________________ :TTT:
|
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12289 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (1) Vin Dec 27, 2013 5:08 pm | |
| Si cateva "constatari" (cine locuieste in Galati ne-ar putea spune mai bine) cu capatul M700 si liniile largi sau incalecate din complexul Galati:
-o linie incalecata cu 4 sine (larg+normal) pleaca din statia industriala CFU Catusa, apoi subtraverseaza o linie industriala (care leaga statia Filesti cu Fabrica de mobila, trece apoi pe deasupra tunelului si deserveste Fabrica de bere, Galacta, Galmopan, Trefo SA), dupa care la Ramificatie CSG intra in M700, trece prin tunel (firul folosit), iar la iesirea din tunel la Ramificatie Tunel, se despart 3 fire: unul normal electrificat, altul incalecat electrificat, si altul larg neelectrificat. Aceste 3 fire merg paralel un timp, iar apoi se "despart": primul normal electrificat se duce spre revizia de vagoane si statia Galati-Calatori, iar celelalte doua supratraverseaza linia ce vine de la Barlad, si ajung in statia Galati-Brates.
-de aici se continuua cu linie incalecata electrificata spre: Galati Marfuri (unde se termina electrificarea)- Galati Transbordare, si Galati-Larga (statie de frontiera cu doua grupe).
-De asemenea, exista linie normala dubla electrificata ce permite accesul direct din statia Galati-Calatori in statia Galati-Brates;
-Mai exista si o linie incalecata ce pleaca din statia Galati-Calatori (in statia Galati-Calatori parca linia 17 era de ecartament larg), trece pe langa depou (in depou exista si linii pentru locomotive de ecartament larg ?), apoi prin statia Galati Gara nr.8 (Triaj Bazin port Nou), dupa care subtraverseaza Calea Prutului. Imediat dupa acest pasaj denivelat, o linie incalecata merge spre statia Galati-Brates, o alta spre Galati Transbordare. Apoi la iesirea din statia Galati-Transbordare linia se uneste cu cea care vine dinspre Galati Marfuri, pentru a ajunge la Galati Larga. Asadar ar putea fi introdus un tren de calatori care sa circule pe ecartament larg de la Reni la Galati Calatori.
-Intre statiile de frontiera Galati Larga si Giurgiulesti distanta ar fi de cca 6 km. In 1991 din cate stiu intre Galati Larga si Reni (pe atunci statia Giurgiulesti nu exista, statia de frontiera sovietica fiind la Reni), exista numai linie de ecartament larg. In 2013 a fost o stire ca Moldova a amenajat un terminal de cale ferata europeana" (deci de ecartament normal) la Giurgiulesti, asadar probabil in anul care tocmai trece, linia dintre Galati Larga si Giurgiulesti a fost transformata din linie larga in linie incalecata cu 4 sine! |
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12289 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (1) Vin Dec 27, 2013 5:15 pm | |
| Si distantele kilometrice calculate cu wikimapia:
Galati-Calatori km 0 Galati Gara NR.8 (Triaj Bazin port nou) km 1 Ram. Badalan km 2 Galati Transbordare km 3 Galati Larga Grupa A km 4 Galati Larga Grupa B km 5 (statie de frontiera) Giurgiulesti km 12 (statie de frontiera dupa 1991) Reni Vest km 17 (statie de frontiera inainte de 1991) Reni Est (Triaj) km 21 |
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12289 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (1) Vin Dec 27, 2013 5:17 pm | |
| Ar fi interesant de vazut care era situatia din complexul CFR Galati inainte de 1960, cand-cu ocazia constructiei combinatului- intreg complexul CFR Galati a suferit modificari majore. Probabil inainte de 1960 statiile Galati-Brates, Galati-Marfuri, Galati-Transbordare, Galati-Larga si Galati Gara nr.8 nici nu existau! |
| | | spsdc7
Numarul mesajelor : 128 Varsta : 58 Localizare : GALATI /CIMPULUNG MOLDOVENESC Reputatie : 5249 Data de inscriere : 24/11/2010
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (1) Sam Ian 11, 2014 10:13 am | |
| - ldh80 a scris:
- Si cateva "constatari" (cine locuieste in Galati ne-ar putea spune mai bine) cu capatul M700 si liniile largi sau incalecate din complexul Galati:
-o linie incalecata cu 4 sine (larg+normal) pleaca din statia industriala CFU Catusa, apoi subtraverseaza o linie industriala (care leaga statia Filesti cu fosta antestatie Filesti Nord Fabrica de mobila, trece apoi pe deasupra tunelului si deserveste Fabrica de bere, Galacta, Galmopan, Trefo SA), dupa care la Ramificatie CSG intra in M700, trece prin tunel (firul folosit), iar la iesirea din tunel la Ramificatie Tunel, se despart 3 fire: unul normal electrificat, altul incalecat- nu mai este incalecat ci numai normala- electrificat, si altul larg neelectrificat. Aceste 3 fire merg paralel un timp, iar apoi se "despart": primul normal electrificat se duce spre revizia de vagoane si statia Galati-Calatori, iar celelalte doua supratraverseaza linia ce vine de la Barlad, si ajung in statia Galati-Brates.
-de aici se continuua cu linie incalecata neelectrificata spre: Galati Marfuri (unde se termina electrificarea)- Galati Transbordare, si Galati-Larga (statie de frontiera cu doua grupe).
-De asemenea, exista linie normala electrificata dubla și larga ce permite accesul direct din statia Galati-Calatori in statia Galati-Brates;
-Mai exista si o linie incalecatanormala ce pleaca din statia Galati-Calatori (in statia Galati-Calatori parca linia 17 12 și 13era de ecartament larg), trece pe langa depou (in depou exista si linii pentru locomotive de ecartament larg ? da exista), apoi prin statia Galati Gara nr.8 (Triaj Bazin port NouGalati Marfuri), dupa care subtraverseaza Calea Prutului. Imediat dupa acest pasaj denivelat, o linie incalecata merge spre statia Galati-Brates, o alta spre Galati Transbordare. Apoi la iesirea din statia Galati-Transbordare linia se uneste cu cea care vine dinspre Galati Marfuri, pentru a ajunge la Galati Larga. Asadar ar putea fi introdus un tren de calatori care sa circule pe ecartament larg de la Reni la Galati Calatori.
-Intre statiile de frontiera Galati Larga si Giurgiulesti distanta ar fi de cca 6 km. In 1991 din cate stiu intre Galati Larga si Reni (pe atunci statia Giurgiulesti nu exista, statia de frontiera sovietica fiind la Reni), exista numai linie de ecartament largincalecata dar linia normala a fost inchisa cam de prin 1996. In 2013 a fost o stire ca Moldova a amenajat un terminal de cale ferata europeana" (deci de ecartament normal) la Giurgiulesti, asadar probabil in anul care tocmai trece, linia dintre Galati Larga si Giurgiulesti a fost transformata din linie larga in linie incalecata cu 4 sine! Terminalul exista si este pentru marfuri. In Romania s-a infiintat un punct de oprire chiar langa PCTF rutier pentru efectuarea controlului vamal de trecere a frontierei (cerinta Schengen). La sfârsitul anului 2013 s-a dechis linia normala iar CFM a vrut sa puna in circulatie un automotor pe distanta Giurgiulesti- Galati. Dar a ramas la stadiul de dorinta. Galati Gara nr.8 este de fapt Galati Marfuri. De fapt la ora asta nu exista decat statia Galati care are mai multe grupe de linii ( Brates, Marfuri, Transbordare, Larga, Calatori ,etc) |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (1) | |
| |
| | | | M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (1) | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |