Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (1)

In jos 
+83
mishu88
KOSTYK
NIKU24
M.I.C.I.
adibaiacos2003
AleXxX
dan tm
Ciprian.bucur.92
Nk11
mielutu zburator
tzifrea
LoveNOE
marius664
Adirmvl
bubu
transferoviarcalatori
baiazid
Razvan Tudor
Lumunita Stana
alex.alexus.tm
NightWishMaster
NicuS
redeme
cfr500
DUAL
phnegativ
spsdc7
Jhonyla
Radu.B
razwy
Luna
roseanu
Czirjak Arpad
Cont dezactivat
ANDU2100HP
didinul
Mihay
Traveller
sorin
popovici
Alex Ionut
Dr2005
Katalin4653
razvan - trenuri
manuela
mishu_edm
Vitosa
flov1982
adycfrbucuresti
paul93
riciu
ravers75
mureseanu_976
Bogdan-CFR
iuli.hard
63-1143-5
mihaiuc
Adrian78
ldh80
ATM
cata
liviulav33
jionutz
Nesebar
g.popovici
cristi CFR
SULZERUL 0733
kristi kkk
cortexedge
membru inactiv
didi
Marius Iulian
Nutzu
TVlad
stefan_br
cardinal
COSTACHE MIHAIL
MariusM
Vlad
IonutCFR2009
marius_m
Lde 2100
myster2008
87 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 27 ... 50, 51, 52 ... 58 ... 66  Urmatorul
AutorMesaj
liviulav33
V.I.P Member
V.I.P Member
liviulav33


Numarul mesajelor : 1505
Varsta : 50
Localizare : Buzău
Reputatie : 6969
Data de inscriere : 14/03/2010

M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (1) - Pagina 51 Empty
MesajSubiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (1)   M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (1) - Pagina 51 Icon_minitimeJoi Dec 19, 2013 10:23 pm

Da,același preț la trenurile cursă cu cele personale.Singurul accelerat din vremea aceea rebrusa în Făurei,nu se mai folosea racordul,deci mergea pe buclă.
Sus In jos
Vizitator
Vizitator




M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (1) - Pagina 51 Empty
MesajSubiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (1)   M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (1) - Pagina 51 Icon_minitimeVin Dec 20, 2013 8:57 am

Bucla nu este tocmai racordul, linia noua?

Daca rebrusa in Faurei inseamna ca mergea pe linia veche, aia care nu mai e folosita acum avind demontat macazul in Nisipurile.
Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80


Numarul mesajelor : 6889
Varsta : 42
Localizare : Pascani
Reputatie : 12289
Data de inscriere : 03/11/2010

M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (1) - Pagina 51 Empty
MesajSubiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (1)   M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (1) - Pagina 51 Icon_minitimeVin Dec 20, 2013 10:45 am

Conform unor livrete din 1984, bucla este intradevar racordul sau linia noua, ce permite accesul fara rebrusare pe directia Urziceni- Faurei- Nisipurile- Tecuci.
Linia veche (care nu mai este folosita azi) era folosita pentru trenurile ce veneau din directia Tecuci- Nisipurile- Faurei si doar schimbau locomotiva in Faurei (fara a rebrusa), pentru a se indrepta spre Tandarei- Fetesti.
Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80


Numarul mesajelor : 6889
Varsta : 42
Localizare : Pascani
Reputatie : 12289
Data de inscriere : 03/11/2010

M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (1) - Pagina 51 Empty
MesajSubiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (1)   M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (1) - Pagina 51 Icon_minitimeDum Dec 22, 2013 12:33 am

IonutCFR2009 a scris:
Bucuresti Nord - Mogosoaia (linie electrificata), indicatie corecta si viza ruta Bucuresti Nord - Chitila - PM Ram. Buciumeni - Mogosoaia. Prin capatul Y Mogosoaia linia continua pe electrificare pana la Pasarea via Otopeni-Voluntari, o ruta folosita exclusiv la trenuri de marfa. In MT 99/00, trenul international 403 schimba locomotiva in Mogosoaia, nu si felul tractiunii (diesel), dupa care circula pe ruta PM Ram Buciumeni - Chitila - Ram. Rudeni - Chiajna - Bucuresti Vest - Videle - Giurgiu Nord - Ruse - Sofia.

Din Mogosoaia spre Chiajna mai exista un traseu mai scurt (care nu mai presupunea trecerea prin statia Chitila):
aceea linie (era si electrificata), ce mergea din Mogosoaia un timp paralel cu M700, apoi se "despartea" de M700, trecea pe sub linia principala Bucuresti Nord- Chitila, ajungea la Ram. Post Colentina, apoi pe sub linia Chitila- Ram. Post Giulesti, apoi ajungea la Ram. Post Rudeni (unde se unea cu linia ce vine de la chitila) si ajungea la statia Chiajna. Acest sector descris practic inchidea centura feroviara.

Oricum, in zona Chitila- Mogosoaia- Chiajna- Bucuresti Triaj- Depou Triaj existau multe racorduri feroviare, electrificate, ce permiteau accesul din zona de nord a Bucurestiului spre cea de sud. Ar fi interesant de stiut care mai este starea lor azi si de cand nu mai sunt folosite.
Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80


Numarul mesajelor : 6889
Varsta : 42
Localizare : Pascani
Reputatie : 12289
Data de inscriere : 03/11/2010

M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (1) - Pagina 51 Empty
MesajSubiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (1)   M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (1) - Pagina 51 Icon_minitimeDum Dec 22, 2013 12:50 am

Din pacate in apropiere de aceea zona se afla si cartierul Giulesti-Sarbi, plin de tigani, care creeaza mari probleme cu furturile din zona triaj Bucuresti. In zona Bucurestii Noi cablurile SCB se evapora destul de repede (nu stiu de cand semnalizarea nu mai functioneza normal in aceea zona si in triaj), iar mai demult a fost si un reportaj pe Pro-TV, in care se vedeau cum trenurile de marfa erau franate prin taierea tuburilor de aer, iar apoi hoarde de colorati le atacau si sustrageau material feros din vagoane, in timp ce mecanicii de locomotiva asistau neputinciosi la intreaga scena.

Ar trebui ca reprezentantii CFR si cei ai primariei capitalei sa stabileasca un plan urbanistic, astfel incat toate locuintele situate la nord Drumul Sabarenilor si M900 (ma refer la cele din zona strazilor Mamaia, Buciei, Medresti, Poiana ursului, etc) sa fie demolate, si locatarilor sa li se dea locuri de case in alte zone din capitala, departe de cai ferate.
Nu este normal sa existe locuinte in zone de siguranta si exploadare feroviara. Intregul perimetru cuprins intre: Drumul Sabarenilor, strada Jugastrului, strada Mimozei, strada Valenii de Munte, soseaua de centura si M900 ar trebui sa ramana in exclusivitate zona de siguranta si exploadare feroviara, locuinte neavand ce sa caute aici.
Sus In jos
cardinal

cardinal


Numarul mesajelor : 3338
Reputatie : 8744
Data de inscriere : 08/04/2010

M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (1) - Pagina 51 Empty
MesajSubiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (1)   M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (1) - Pagina 51 Icon_minitimeDum Dec 22, 2013 6:04 am

nu ar fi mai usor sa se umble cu legislatia la centrele de achizionare a metalelor ?
daca nu ar primi, coloratii nu ar avea ce sa faca cu ele
Sus In jos
riciu

riciu


Numarul mesajelor : 1376
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 6666
Data de inscriere : 27/06/2010

M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (1) - Pagina 51 Empty
MesajSubiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (1)   M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (1) - Pagina 51 Icon_minitimeDum Dec 22, 2013 11:54 am

Foarte corect, dar probabil ca si firmele de colectare sunt ale cuiva...
Sus In jos
IonutCFR2009
Administrator
Administrator
IonutCFR2009


Numarul mesajelor : 6584
Reputatie : 12458
Data de inscriere : 09/07/2009

M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (1) - Pagina 51 Empty
MesajSubiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (1)   M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (1) - Pagina 51 Icon_minitimeDum Dec 22, 2013 3:37 pm

ldh80 a scris:
Din Mogosoaia spre Chiajna mai exista un traseu mai scurt (care nu mai presupunea trecerea prin statia Chitila):
aceea linie (era si electrificata), ce mergea din Mogosoaia un timp paralel cu M700, apoi se "despartea" de M700, trecea pe sub linia principala Bucuresti Nord- Chitila, ajungea la Ram. Post Colentina, apoi pe sub linia Chitila- Ram. Post Giulesti, apoi ajungea la Ram. Post Rudeni (unde se unea cu linia ce vine de la chitila) si ajungea la statia Chiajna. Acest sector descris practic inchidea centura feroviara.

Ram. Rudeni - Ram. Colentina - Mogosoaia (6,1 km) este inchisa, având elemente cadru traverse-sina si componente de semnalizare sustrase.
Sus In jos
TVlad
V.I.P Member
V.I.P Member
TVlad


Numarul mesajelor : 2818
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 8416
Data de inscriere : 16/01/2010

M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (1) - Pagina 51 Empty
MesajSubiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (1)   M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (1) - Pagina 51 Icon_minitimeDum Dec 22, 2013 4:05 pm

De asta au inchis-o sau au inchis-o din alt motiv si intre timp au fost furate componente?
Sus In jos
IonutCFR2009
Administrator
Administrator
IonutCFR2009


Numarul mesajelor : 6584
Reputatie : 12458
Data de inscriere : 09/07/2009

M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (1) - Pagina 51 Empty
MesajSubiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (1)   M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (1) - Pagina 51 Icon_minitimeDum Dec 22, 2013 4:36 pm

TVlad a scris:
De asta au inchis-o sau au inchis-o din alt motiv si intre timp au fost furate componente?

Nu se poate stii exact cauza. Probabil ca o perioada a ramas necirculata, timp in care au disparut componente, iar ulterior la verificare constatându-se lipsa componentelor au declarat-o inchisa si furturile au avansat. Pe un alt forum, exista un amplu reportaj foto cu starea actuala a acestei linii.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20627
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25570
Data de inscriere : 17/08/2011

M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (1) - Pagina 51 Empty
MesajSubiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (1)   M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (1) - Pagina 51 Icon_minitimeDum Dec 22, 2013 5:25 pm

Acum câţiva (mă rog, vreo 20) ani a fost inundată zona respectivă, formându-se un fel de mlaştină, care cred că dăinuie şi acum.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80


Numarul mesajelor : 6889
Varsta : 42
Localizare : Pascani
Reputatie : 12289
Data de inscriere : 03/11/2010

M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (1) - Pagina 51 Empty
MesajSubiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (1)   M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (1) - Pagina 51 Icon_minitimeVin Dec 27, 2013 5:08 pm

Si cateva "constatari" (cine locuieste in Galati ne-ar putea spune mai bine) cu capatul M700 si liniile largi sau incalecate din complexul Galati:

-o linie incalecata cu 4 sine (larg+normal) pleaca din statia industriala CFU Catusa, apoi subtraverseaza o linie industriala (care leaga statia Filesti cu Fabrica de mobila, trece apoi pe deasupra tunelului si deserveste Fabrica de bere, Galacta, Galmopan, Trefo SA), dupa care la Ramificatie CSG intra in M700, trece prin tunel (firul folosit), iar la iesirea din tunel la Ramificatie Tunel, se despart 3 fire: unul normal electrificat, altul incalecat electrificat, si altul larg neelectrificat. Aceste 3 fire merg paralel un timp, iar apoi se "despart": primul normal electrificat se duce spre revizia de vagoane si statia Galati-Calatori, iar celelalte doua supratraverseaza linia ce vine de la Barlad, si ajung in statia Galati-Brates.

-de aici se continuua cu linie incalecata electrificata spre: Galati Marfuri (unde se termina electrificarea)- Galati Transbordare, si Galati-Larga (statie de frontiera cu doua grupe).

-De asemenea, exista linie normala dubla electrificata ce permite accesul direct din statia Galati-Calatori in statia Galati-Brates;

-Mai exista si o linie incalecata ce pleaca din statia Galati-Calatori (in statia Galati-Calatori parca linia 17 era de ecartament larg), trece pe langa depou (in depou exista si linii pentru locomotive de ecartament larg ?), apoi prin statia Galati Gara nr.8 (Triaj Bazin port Nou), dupa care subtraverseaza Calea Prutului. Imediat dupa acest pasaj denivelat, o linie incalecata merge spre statia Galati-Brates, o alta spre Galati Transbordare. Apoi la iesirea din statia Galati-Transbordare linia se uneste cu cea care vine dinspre Galati Marfuri, pentru a ajunge la Galati Larga.
Asadar ar putea fi introdus un tren de calatori care sa circule pe ecartament larg de la Reni la Galati Calatori.

-Intre statiile de frontiera Galati Larga si Giurgiulesti distanta ar fi de cca 6 km. In 1991 din cate stiu intre Galati Larga si Reni (pe atunci statia Giurgiulesti nu exista, statia de frontiera sovietica fiind la Reni), exista numai linie de ecartament larg.
In 2013 a fost o stire ca Moldova a amenajat un terminal de cale ferata europeana" (deci de ecartament normal) la Giurgiulesti, asadar probabil in anul care tocmai trece, linia dintre Galati Larga si Giurgiulesti a fost transformata din linie larga in linie incalecata cu 4 sine!
Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80


Numarul mesajelor : 6889
Varsta : 42
Localizare : Pascani
Reputatie : 12289
Data de inscriere : 03/11/2010

M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (1) - Pagina 51 Empty
MesajSubiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (1)   M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (1) - Pagina 51 Icon_minitimeVin Dec 27, 2013 5:15 pm

Si distantele kilometrice calculate cu wikimapia:

Galati-Calatori km 0
Galati Gara NR.8 (Triaj Bazin port nou) km 1
Ram. Badalan km 2
Galati Transbordare km 3
Galati Larga Grupa A km 4
Galati Larga Grupa B km 5 (statie de frontiera)
Giurgiulesti km 12 (statie de frontiera dupa 1991)
Reni Vest km 17 (statie de frontiera inainte de 1991)
Reni Est (Triaj) km 21
Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80


Numarul mesajelor : 6889
Varsta : 42
Localizare : Pascani
Reputatie : 12289
Data de inscriere : 03/11/2010

M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (1) - Pagina 51 Empty
MesajSubiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (1)   M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (1) - Pagina 51 Icon_minitimeVin Dec 27, 2013 5:17 pm

Ar fi interesant de vazut care era situatia din complexul CFR Galati inainte de 1960, cand-cu ocazia constructiei combinatului- intreg complexul CFR Galati a suferit modificari majore.
Probabil inainte de 1960 statiile Galati-Brates, Galati-Marfuri, Galati-Transbordare, Galati-Larga si Galati Gara nr.8 nici nu existau!
Sus In jos
spsdc7

spsdc7


Numarul mesajelor : 128
Varsta : 58
Localizare : GALATI /CIMPULUNG MOLDOVENESC
Reputatie : 5249
Data de inscriere : 24/11/2010

M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (1) - Pagina 51 Empty
MesajSubiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (1)   M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (1) - Pagina 51 Icon_minitimeSam Ian 11, 2014 10:13 am

ldh80 a scris:
Si cateva "constatari" (cine locuieste in Galati ne-ar putea spune mai bine) cu capatul M700 si liniile largi sau incalecate din complexul Galati:

-o linie incalecata cu 4 sine (larg+normal) pleaca din statia industriala CFU Catusa, apoi subtraverseaza o linie industriala (care leaga statia Filesti cu fosta antestatie Filesti Nord Fabrica de mobila, trece apoi pe deasupra tunelului si deserveste Fabrica de bere, Galacta, Galmopan, Trefo SA), dupa care la Ramificatie CSG intra in M700, trece prin tunel (firul folosit), iar la iesirea din tunel la Ramificatie Tunel, se despart 3 fire: unul normal electrificat, altul incalecat- nu mai este incalecat ci numai normala-  electrificat, si altul larg neelectrificat. Aceste 3 fire merg paralel un timp, iar apoi se "despart": primul normal electrificat se duce spre revizia de vagoane si statia Galati-Calatori, iar celelalte doua supratraverseaza linia ce vine de la Barlad, si ajung in statia Galati-Brates.

-de aici se continuua cu linie incalecata neelectrificata spre: Galati Marfuri (unde se termina electrificarea)- Galati Transbordare, si Galati-Larga (statie de frontiera cu doua grupe).

-De asemenea, exista linie normala electrificata dubla și larga ce permite accesul direct din statia Galati-Calatori in statia Galati-Brates;

-Mai exista si o linie incalecatanormala ce pleaca din statia Galati-Calatori (in statia Galati-Calatori parca linia 17 12 și 13era de ecartament larg), trece pe langa depou (in depou exista si linii pentru locomotive de ecartament larg ? da exista), apoi prin statia Galati Gara nr.8 (Triaj Bazin port NouGalati Marfuri), dupa care subtraverseaza Calea Prutului. Imediat dupa acest pasaj denivelat, o linie incalecata merge spre statia Galati-Brates, o alta spre Galati Transbordare.  Apoi la iesirea din statia Galati-Transbordare linia se uneste cu cea care vine dinspre Galati Marfuri, pentru a ajunge la Galati Larga.
 Asadar ar putea fi introdus un tren de calatori care sa circule pe ecartament larg de la Reni la Galati Calatori.

-Intre statiile de frontiera Galati Larga si Giurgiulesti distanta ar fi de cca 6 km. In 1991 din cate stiu intre Galati Larga si Reni (pe atunci statia Giurgiulesti nu exista, statia de frontiera sovietica fiind la Reni), exista numai linie de ecartament largincalecata dar linia normala a fost inchisa cam de prin 1996.
 In 2013 a fost o stire ca Moldova a amenajat un terminal de cale ferata europeana" (deci de ecartament normal) la Giurgiulesti, asadar probabil in anul care tocmai trece, linia dintre Galati Larga si Giurgiulesti a fost transformata din linie larga in linie incalecata cu 4 sine!
Terminalul exista si este pentru marfuri. In Romania s-a infiintat un punct de oprire chiar langa PCTF rutier pentru efectuarea controlului vamal de trecere a frontierei (cerinta Schengen).
La sfârsitul anului 2013 s-a dechis linia normala iar CFM a vrut sa puna in circulatie un automotor pe distanta Giurgiulesti- Galati. Dar a ramas la stadiul de dorinta.
Galati Gara nr.8 este de fapt Galati Marfuri. De fapt la ora asta nu exista decat statia Galati care are mai multe grupe de linii ( Brates, Marfuri, Transbordare, Larga, Calatori ,etc)
Sus In jos
Continut sponsorizat





M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (1) - Pagina 51 Empty
MesajSubiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (1)   M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (1) - Pagina 51 Icon_minitime

Sus In jos
 
M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (1)
Sus 
Pagina 51 din 66Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 27 ... 50, 51, 52 ... 58 ... 66  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2)
» M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2)
» Mersul trenurilor la T.F.C.
» LINIA FERATA BUCURESTI NORD-BUCURESTI COTROCENI-BUCURESTI FILARET-BUCURESTI PROGRESU
» IR 14089/14088: Bucuresti Nord-Constanta-Bucuresti Nord

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: MAGISTRALELE DIN ROMANIA :: M 700-
Mergi direct la: