| M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (1) | |
|
+83mishu88 KOSTYK NIKU24 M.I.C.I. adibaiacos2003 AleXxX dan tm Ciprian.bucur.92 Nk11 mielutu zburator tzifrea LoveNOE marius664 Adirmvl bubu transferoviarcalatori baiazid Razvan Tudor Lumunita Stana alex.alexus.tm NightWishMaster NicuS redeme cfr500 DUAL phnegativ spsdc7 Jhonyla Radu.B razwy Luna roseanu Czirjak Arpad Cont dezactivat ANDU2100HP didinul Mihay Traveller sorin popovici Alex Ionut Dr2005 Katalin4653 razvan - trenuri manuela mishu_edm Vitosa flov1982 adycfrbucuresti paul93 riciu ravers75 mureseanu_976 Bogdan-CFR iuli.hard 63-1143-5 mihaiuc Adrian78 ldh80 ATM cata liviulav33 jionutz Nesebar g.popovici cristi CFR SULZERUL 0733 kristi kkk cortexedge membru inactiv didi Marius Iulian Nutzu TVlad stefan_br cardinal COSTACHE MIHAIL MariusM Vlad IonutCFR2009 marius_m Lde 2100 myster2008 87 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20627 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25570 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (1) Sam 11 Ian 2014, 23:47 | |
| A avut loc o întrevedere între conducerile CFR Călători şi CFM + Direcţia Feroviară şi cea de Relaţii Internaţionale din MT. Se vor face comisii la nivelul celor 2 ministere pentru a stabili cum se vor putea introduce trenuri Giurgiuleşti - Galaţi. Probleme ar fi: - vama (dar asta nu ţine de MT sau CFR) - automotoarele moldoveneşti nu sunt agrementate pentru circulaţia în România şi nu sunt dotate cu INDUSI - liniile de cale largă din Gara Galaţi nu au peroane - ÎS ,,C.F.M." nu e conectată la sistemul european de emitere a biletelor; pe de altă parte CFR Călători nu e conectată la sistemul rusesc (sau ce o folosi CFM), prin urmare pot apărea probleme la emiterea biletelor _________________ :TTT:
|
|
| |
liviulav33 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1505 Varsta : 50 Localizare : Buzău Reputatie : 6969 Data de inscriere : 14/03/2010
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (1) Sam 11 Ian 2014, 23:53 | |
| Și nu s-ar putea folosi un desiro pe noua linie de ecartament european de la Giurgiulești la Galați ? Un tren în trafic local de frontieră nu ar avea nevoie de multe vagoane .
|
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20627 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25570 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (1) Dum 12 Ian 2014, 00:08 | |
| Păi nici trenurile noastre nu sunt agrementate la ei _________________ :TTT:
|
|
| |
NightWishMaster
Numarul mesajelor : 4 Reputatie : 4685 Data de inscriere : 01/02/2012
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (1) Lun 13 Ian 2014, 19:02 | |
| Pai si "Prietenia" cum circula? Ce are el si nu poate avea un tren Galati-Giurgiulesti? |
|
| |
redeme V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1081 Localizare : Iasi Reputatie : 6121 Data de inscriere : 06/03/2011
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (1) Lun 13 Ian 2014, 20:19 | |
| Din câte știu, circulația în zonele acestea de frontieră se face pe bază de convenții (RET 002 art.3 al.(3)). Probabil transportul feroviar de călători nu este încă reglementat în acest fel pentru Giurgiulești - Galați.
Problema cu vama ar fi într-adevăr poate un pic complicată, fiindcă e vorba de alte structuri ce țin de MAI. Din imaginile de pe Street View nu pot să-mi dau seama dacă Punctul de trecere a frontierei pe CF are dotările necesare pentru vămuirea trenurilor de călători, dar nu prea cred, pare ceva mai slab dotat (de exemplu nu văd niciun dispozitiv de înregistrare a vitezei). Probabil ar mai fi nevoie de câteva investiții aici.
Automotoarele D1 nu folosesc Indusi, ci sistemul ex-sovietic ALS (АЛС), care mie mi se pare chiar ceva mai avansat (din moment ce informațiile sunt afișate și în cabină sub forma unui cod de culoare + semnale acustice). Locomotivele CFM circulă pe calea noastră ferată până la stațiile de frontieră (la fel ca și locomotivele noastre; a circulat și Desiro pe Iași - Ungheni CFM), deci nu ar fi chiar o problemă insurmontabilă. De asemenea, la noi circulă și automotoare ungurești fără Indusi (a fost și un incident legat de depășirea unui semnal de către un astfel de automotor, există un raport AFER).
O altă mică problemă eu o mai văd în semnalizarea CF între Galați Larga și Galați Călători (semnale mecanice de manevră în mare parte). |
|
| |
spsdc7
Numarul mesajelor : 128 Varsta : 58 Localizare : GALATI /CIMPULUNG MOLDOVENESC Reputatie : 5249 Data de inscriere : 24/11/2010
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (1) Mar 14 Ian 2014, 08:12 | |
| - redeme a scris:
- Din câte știu, circulația în zonele acestea de frontieră se face pe bază de convenții (RET 002 art.3 al.(3)). Probabil transportul feroviar de călători nu este încă reglementat în acest fel pentru Giurgiulești - Galați.
Problema cu vama ar fi într-adevăr poate un pic complicată, fiindcă e vorba de alte structuri ce țin de MAI. Din imaginile de pe Street View nu pot să-mi dau seama dacă Punctul de trecere a frontierei pe CF are dotările necesare pentru vămuirea trenurilor de călători, dar nu prea cred, pare ceva mai slab dotat (de exemplu nu văd niciun dispozitiv de înregistrare a vitezei). Probabil ar mai fi nevoie de câteva investiții aici.
Automotoarele D1 nu folosesc Indusi, ci sistemul ex-sovietic ALS (АЛС), care mie mi se pare chiar ceva mai avansat (din moment ce informațiile sunt afișate și în cabină sub forma unui cod de culoare + semnale acustice). Locomotivele CFM circulă pe calea noastră ferată până la stațiile de frontieră (la fel ca și locomotivele noastre; a circulat și Desiro pe Iași - Ungheni CFM), deci nu ar fi chiar o problemă insurmontabilă. De asemenea, la noi circulă și automotoare ungurești fără Indusi (a fost și un incident legat de depășirea unui semnal de către un astfel de automotor, există un raport AFER).
O altă mică problemă eu o mai văd în semnalizarea CF între Galați Larga și Galați Călători (semnale mecanice de manevră în mare parte). Punctul de trecere a frontierei feroviar este dotat conform standardelor Schengen ptr controlul trenurilor de pasageri si marfuri. Are si instalatii de detectare a materialelor radioactive,etc |
|
| |
redeme V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1081 Localizare : Iasi Reputatie : 6121 Data de inscriere : 06/03/2011
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (1) Mar 14 Ian 2014, 12:01 | |
| În cazul ăsta avem o problemă mai puțin... |
|
| |
Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (1) Mar 14 Ian 2014, 12:41 | |
| Era culmea sa bage banii in trecerea de la Cimpulung la Tisa si sa nu faca aici, unde e folosita. |
|
| |
ATM
Numarul mesajelor : 1371 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6641 Data de inscriere : 10/07/2010
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (1) Vin 17 Ian 2014, 02:09 | |
| - Citat :
- - ÎS ,,C.F.M." nu e conectată la sistemul european de emitere a biletelor; pe de altă parte CFR Călători nu e conectată la sistemul rusesc (sau ce o folosi CFM), prin urmare pot apărea probleme la emiterea biletelor
...dar atunci cum circula 1061, trenul iesenilor pana la Ungheni? ca e aceeasi socoteala, un Desiro romanesc care calca pe la moldoveni...cu tot cu bilete. Intrebarea se aplica si pentru problema cu INDUSI. |
|
| |
redeme V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1081 Localizare : Iasi Reputatie : 6121 Data de inscriere : 06/03/2011
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (1) Vin 17 Ian 2014, 14:57 | |
| Păi cum am spus mai înainte traficul transfrontalier se desfășoară pe bază de convenție, deci asta ar fi defapt singura problemă... și, eventual, cea cu lipsa peroanelor (mai ales dacă vorbim de un D1). |
|
| |
cardinal
Numarul mesajelor : 3338 Reputatie : 8744 Data de inscriere : 08/04/2010
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (1) Lun 27 Ian 2014, 22:26 | |
| ati observat ca este un Regio Galati Bucuresti dimineata ? prin urziceni |
|
| |
IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6585 Reputatie : 12459 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (1) Lun 27 Ian 2014, 22:28 | |
| Da R 11070 dar azi nu a circulat, maine nu cred ca va circula... poate 1672 sa primeasca unda verde. |
|
| |
Katalin4653 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1575 Localizare : Braila M 700 Reputatie : 6322 Data de inscriere : 30/12/2011
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (1) Lun 27 Ian 2014, 22:33 | |
| - IonutCFR2009 a scris:
- Da R 11070 dar azi nu a circulat, maine nu cred ca va circula... poate 1672 sa primeasca unda verde.
Dar parca era zapada mare la Cilibia nu intre Faurei si Pogoanele?! Aceeasi poveste ca acum 2 ani cand au dezapezit 702u si 700 l-au lasat sub zapada ! |
|
| |
stefan_br V.I.P Member
Numarul mesajelor : 511 Localizare : Braila/Bucuresti Reputatie : 5848 Data de inscriere : 23/05/2010
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (1) Mar 28 Ian 2014, 00:42 | |
| Buba a fost intre Urleasca si Faurei.Am fost azi cu 1572.Pe Faurei-Buzau s-a degajat un fir de pe 27 ianuarie dimineata si se lucra la cel de-al doilea. |
|
| |
Katalin4653 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1575 Localizare : Braila M 700 Reputatie : 6322 Data de inscriere : 30/12/2011
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (1) Mar 28 Ian 2014, 17:16 | |
| Astazi a plecat IR1572 cu garnitura pentru IR1675 +garnitura de ieri a lui IR12791 in DT cu EA0-679+GM 1204. |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (1) | |
| |
|
| |
| M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (1) | |
|