| M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (1) | |
|
+83mishu88 KOSTYK NIKU24 M.I.C.I. adibaiacos2003 AleXxX dan tm Ciprian.bucur.92 Nk11 mielutu zburator tzifrea LoveNOE marius664 Adirmvl bubu transferoviarcalatori baiazid Razvan Tudor Lumunita Stana alex.alexus.tm NightWishMaster NicuS redeme cfr500 DUAL phnegativ spsdc7 Jhonyla Radu.B razwy Luna roseanu Czirjak Arpad Cont dezactivat ANDU2100HP didinul Mihay Traveller sorin popovici Alex Ionut Dr2005 Katalin4653 razvan - trenuri manuela mishu_edm Vitosa flov1982 adycfrbucuresti paul93 riciu ravers75 mureseanu_976 Bogdan-CFR iuli.hard 63-1143-5 mihaiuc Adrian78 ldh80 ATM cata liviulav33 jionutz Nesebar g.popovici cristi CFR SULZERUL 0733 kristi kkk cortexedge membru inactiv didi Marius Iulian Nutzu TVlad stefan_br cardinal COSTACHE MIHAIL MariusM Vlad IonutCFR2009 marius_m Lde 2100 myster2008 87 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
liviulav33 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1505 Varsta : 50 Localizare : Buzău Reputatie : 6969 Data de inscriere : 14/03/2010
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (1) Vin 30 Aug 2013, 16:48 | |
| Frumoase pozele tale Katalin . Eu nu înțeleg de ce au înfundat liniile în gara Galați ?? |
|
| |
Katalin4653 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1575 Localizare : Braila M 700 Reputatie : 6322 Data de inscriere : 30/12/2011
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (1) Vin 30 Aug 2013, 16:50 | |
| - liviulav33 a scris:
- Frumoase pozele tale Katalin . Eu nu înțeleg de ce au înfundat liniile în gara Galați ??
Se racordeaza viitarele linii 1 si 2 cele din fata cladirii garii cu peron nou la linia de rebrusare a locomotivelor , caci se doreste ca trenurile sa fie garate majoritar pe cele 2 noi linii aflate in fata cladirii garii! |
|
| |
Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (1) Sam 31 Aug 2013, 12:23 | |
| Dar din Galati liniile de marfa continua inainte spre alta gara doar de marfa? Sau cum e situatia in Galati? |
|
| |
Katalin4653 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1575 Localizare : Braila M 700 Reputatie : 6322 Data de inscriere : 30/12/2011
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (1) Sam 31 Aug 2013, 16:16 | |
| - dan tm a scris:
- Dar din Galati liniile de marfa continua inainte spre alta gara doar de marfa? Sau cum e situatia in Galati?
Voi reveni cu o schema google earth! |
|
| |
Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (1) Sam 31 Aug 2013, 22:46 | |
| Pe wikimapia m-am uitat dar nu toate liniile postate acolo mi s-au parut ca ar fi si in teren, de aceea am intrebat. |
|
| |
redeme V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1081 Localizare : Iasi Reputatie : 6121 Data de inscriere : 06/03/2011
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (1) Dum 01 Sept 2013, 03:55 | |
| Liniile 1,2,3 și 5 din Galați Călători au devenit linii de primire-expedire prevăzute cu opritori ficși (cel puțin din 13 august e așa). Cât despre numerotarea liniilor, mă îndoiesc că va fi schimbată, cel mai probabil se va continua, așa cum atestă o plăcuță de la peronul liniei 1. Astfel, liniile care se contruiesc vor purta numerele 13, 14, 15, 16.
@dan tm: În cap Y, linia continuă spre Galați Mărfuri (o altă grupă a stației Galați, se văd vagoanele conservate depozitate acolo în una din poze), de unde iese mai departe spre Galați Brateș și Galați Transbordare.
|
|
| |
Katalin4653 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1575 Localizare : Braila M 700 Reputatie : 6322 Data de inscriere : 30/12/2011
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (1) Lun 02 Sept 2013, 14:35 | |
| |
|
| |
redeme V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1081 Localizare : Iasi Reputatie : 6121 Data de inscriere : 06/03/2011
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (1) Joi 12 Sept 2013, 15:59 | |
| Salut! E bine că ai documentat cu fotografii situația complexului feroviar Galați, am doar câteva precizări și mici corecturi - Katalin4653 a scris:
Semnale de intrare dinspre Galati Brates:
Semnalele din poza nu sunt de intrare, ci sunt semnale mecanice de manevră, deoarece Galați Mărfuri e doar o grupă a stației Galați. - Katalin4653 a scris:
- Statia Galati larga:
Galați Larga (cu grupele ei A și B) nu se află situtată acolo, ci ceva mai la est, spre granița cu Republica Moldova, după trecerea la nivel cu DN 2B/Calea Prutului. Acolo în schimb se desfășoară Galați Transbordare, începând cu stația de transpunere a vagoanelor vizibilă în prima fotografie (una din cele două astfel de stații ce există în România) și terminându-se la trecerea la nivel amintită. - Katalin4653 a scris:
- LDH GFR la terminalul de descarcare al statiei Galati Larga:
Acolo se află terminalul de transbordare a mărfurilor din vagoane de ecartament larg în vagoane de ecartament normal și invers, din Galați Transbordare. Deoarece societatea desprinsă din SNCFR care se ocupa cu această operațiune, CFR TVM SA, a fost cumpărată de grupul Grampet împreună cu toate activele sale, devenind GFR TVM SA, CFR Marfă trebuie acum să plătească acestei societăți astfel de operațiuni de transbordare la tarifele stabilite de aceasta. Tot acesta este și motivul pentru care locomotiva GFR este remizată acolo (nu trebuie să plătească taxă de staționare CFR Infrastructură). Alte terminale de transbordare similare se mai află la Halmeu, Dornești și Cristești Jijia. - Katalin4653 a scris:
- LDE sulzer mergandpe linia larga catre Giurgiulesti(Reni):
Acel LDE (DA 1256) vine dinspre Galați Brateș/Galați Transbordare și merge spre Galați Larga. Trenurile de cale largă vin în România tractate de locomotive ale CFM (din câte știu sunt 2 locomotive 2ТЭ10Л, ce sunt exploatate de Depoul de locomotive rulaj Etulia, care asigură prepondenderend acest serviciu), iar, mai recent, odată cu darea în exploatare a căii ferate de ecartament normal de la stația Giurgiulești CFM, au început să circule și trenuri de marfă de cale normală (tractate de DA-uri de la Remiza Barboși). |
|
| |
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13279 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (1) Joi 12 Sept 2013, 16:28 | |
| redeme .. stiu ca ai fost recent in R Moldova la Giurgiulesti ... Ma tot uit pe google maps sa vad linia asta de merge la Giurgiulesti.Dar poza peste Ukraina este de cea mai proasta calitate .. Daca mi-ai putea pune niste flaguri pe unde merge linia spre Giurgiulesti si unde se desparte de cea spre Reni .. raman dator |
|
| |
IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6585 Reputatie : 12459 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (1) Sam 14 Sept 2013, 11:59 | |
| Linia 700 Faurei-Urziceni: Anul constructiei: 1943 Anul ultimului RK: 1976 Viteza proiectata: 100 km/h Viteza in exploatare: 80 km/h Viteza actuala: 70/50 km/h (calatori/marfa) Sina tip 49/54, CFJ, prindere indirecta sistem K |
|
| |
Katalin4653 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1575 Localizare : Braila M 700 Reputatie : 6322 Data de inscriere : 30/12/2011
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (1) Dum 15 Sept 2013, 19:01 | |
| - IonutCFR2009 a scris:
- Linia 700 Faurei-Urziceni:
Anul constructiei: 1943 Anul ultimului RK: 1976 Viteza proiectata: 100 km/h Viteza in exploatare: 80 km/h Viteza actuala: 70/50 km/h (calatori/marfa) Sina tip 49/54, CFJ, prindere indirecta sistem K Viteza actuala teoretic e 100km/h si cand sunt trenurile intarziate , dar comform timpilor de livret Vmax e 70-75km/h la calatori si de 50 la marfa dar comform livretului de marfa e de 70km/h. Si pe SM 704 Vmax e 70 dar comform timpilor de livret este 45-50km/h marfa + calatori. Deci e o varza totala de ce nu se fac timpii de livret cat mai strasi astfel incat sa se mearga in blana cu 100/120/140km/h ca in alte tari ca sa simtim cu adevarat ca mergem cu acea viteza . Livretul ar trebui refacut an de an nu copiat an de an cum se face acum de pe M900 intre Timisoara si Orsova timpii sunt largi cu foarte multe minute uneori si o ora la R! |
|
| |
stefan_br V.I.P Member
Numarul mesajelor : 511 Localizare : Braila/Bucuresti Reputatie : 5848 Data de inscriere : 23/05/2010
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (1) Dum 15 Sept 2013, 22:52 | |
| IonutCFR2009 se referea doar la Fauei-Urziceni, nu si la Faurei-Braila. |
|
| |
cardinal
Numarul mesajelor : 3338 Reputatie : 8744 Data de inscriere : 08/04/2010
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (1) Lun 16 Sept 2013, 00:19 | |
| - Katalin4653 a scris:
Deci e o varza totala de ce nu se fac timpii de livret cat mai strasi astfel incat sa se mearga in blana cu 100/120/140km/h ca in alte tari ca sa simtim cu adevarat ca mergem cu acea viteza ! de ce? cred eu, pentru ca e greu de respectat, si daca se fac intarzieri, oamenii dau in judecata, cerand restituiri |
|
| |
IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6585 Reputatie : 12459 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (1) Lun 16 Sept 2013, 00:47 | |
| Daaa... Pe de alta parte, cand se uita calatorul pe bilet si constata uneori ca a sosit timpuriu cu 10 min in Urziceni, Faurei, Braila sau Galati, se gandeste... ce tare CFR Calatori, ne duce mai iute la destinatie decat scrie pe bilet... Dar in realitate, aproape de destinatie trenul ajunge tot intarziat, dar nu asa de mult, cateva minute doar... Tehnica de marketing, zic eu, ca in cazul... nu costa 5 Lei ci 4,99... Sigur ca cei mai in varsta nu pot fi pacaliti, pentru ca au prins vremea cand rapidul/acceleratul facea 3 ore Bucuresti-Galati si nu 4ore30min ca acum. Doar ei mai discuta cateodata prin tren pe seama asta dar se linistesc repede si revin tot la CFR Calatori ca doar 50 % reducere nu-i de refuzat... |
|
| |
Katalin4653 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1575 Localizare : Braila M 700 Reputatie : 6322 Data de inscriere : 30/12/2011
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (1) Lun 16 Sept 2013, 19:04 | |
| - cardinal a scris:
- Katalin4653 a scris:
Deci e o varza totala de ce nu se fac timpii de livret cat mai strasi astfel incat sa se mearga in blana cu 100/120/140km/h ca in alte tari ca sa simtim cu adevarat ca mergem cu acea viteza ! de ce? cred eu, pentru ca e greu de respectat, si daca se fac intarzieri, oamenii dau in judecata, cerand restituiri
Dar la MAV cum sunt timpii stransi si se pot tine la noi de ce sa nu fie asa chiar daca sunt mici intarzieri de 5-10 minute! |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (1) | |
| |
|
| |
| M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (1) | |
|