|
| M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (1) | |
|
+83mishu88 KOSTYK NIKU24 M.I.C.I. adibaiacos2003 AleXxX dan tm Ciprian.bucur.92 Nk11 mielutu zburator tzifrea LoveNOE marius664 Adirmvl bubu transferoviarcalatori baiazid Razvan Tudor Lumunita Stana alex.alexus.tm NightWishMaster NicuS redeme cfr500 DUAL phnegativ spsdc7 Jhonyla Radu.B razwy Luna roseanu Czirjak Arpad Cont dezactivat ANDU2100HP didinul Mihay Traveller sorin popovici Alex Ionut Dr2005 Katalin4653 razvan - trenuri manuela mishu_edm Vitosa flov1982 adycfrbucuresti paul93 riciu ravers75 mureseanu_976 Bogdan-CFR iuli.hard 63-1143-5 mihaiuc Adrian78 ldh80 ATM cata liviulav33 jionutz Nesebar g.popovici cristi CFR SULZERUL 0733 kristi kkk cortexedge membru inactiv didi Marius Iulian Nutzu TVlad stefan_br cardinal COSTACHE MIHAIL MariusM Vlad IonutCFR2009 marius_m Lde 2100 myster2008 87 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
cardinal
Numarul mesajelor : 3338 Reputatie : 8744 Data de inscriere : 08/04/2010
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (1) Lun 16 Sept 2013, 20:48 | |
| nu stiu, bre. propun sa te duci in Ungaria sa te documentezi acum, cred ca mai important e sa iti respecti o promisiune, adica sa ajungi la ora care scrie acolo |
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (1) Lun 16 Sept 2013, 20:51 | |
| bre, totusi ala nu e raspuns sa mearga in Ungaria.Daca nu ai altceva mai bun decit sa raspunzi ampulea mai bine taci.
Asa si doctorul, ii zicea la unu sa isi faca el firma de transport feroviar. Ca la cai aici pe forum uneori.
Intrebarea are logica si sens, cum ei pot? si noi nu? dar daca mergem mai la vest de ei? ca sa nu mai spun ca in 2007 am mers cu trenul in Grecia, sa vezi cu mergeau aia.
Adica bine ca ajungi la ora scrisa pe bilet? Daca de la anul creste timpul cu o ora trebuie sa ma multumesc? sau sa caut alt mijloc de transport si incet incet trenurile o sa fie pentru aia ca tine? |
| | | cardinal
Numarul mesajelor : 3338 Reputatie : 8744 Data de inscriere : 08/04/2010
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (1) Lun 16 Sept 2013, 20:55 | |
| bine, imi retrag cuvintele e mai convenient sa cauti pe google. - dan tm a scris:
- incet incet trenurile o sa fie pentru aia ca tine?
cum adica aia ca mine ? you mean, frumos, destept si bogat ? ma gandeam, daca e vreo intarziere, atunci se propaga in cascada, trenuri care trebuie sa astepte alte trenuri intarziate
Ultima editare efectuata de catre cardinal in Lun 16 Sept 2013, 21:14, editata de 1 ori |
| | | Katalin4653 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1575 Localizare : Braila M 700 Reputatie : 6322 Data de inscriere : 30/12/2011
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (1) Lun 16 Sept 2013, 20:55 | |
| |
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12458 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (1) Lun 16 Sept 2013, 21:09 | |
| Trebuie tinut cont si de tonajul la care au fost calculati timpii de mers (16 vagoane de 800 tone nu-i tot acelasi lucru cu 3 vagoane de 150 tone de ex. care parcurg in timp diferit un traseu plin de restrictii de viteza), de viteza maxima a materialului rulant, ca degeaba ai Vmax=140 km/h pe Bucuresti-Cta, daca circuli cu Automotor Desiro de 120 km/h... sau degeaba ai Vmax=100 km/h Ploiesti Sud - Urziceni daca pui sa circule Automotor Malaxa 900 cu Vmax=70 km/h... Hai sa nu exageram ca se copiaza livretele de la an la an ca n-au cum. Sigur ca sunt la fel cata vreme raman nerezolvate defectele de infrastructura. Din cate stiu se foloseste un soft numit „routes” care la alcatuirea livretelor de mers tine cont de caracteristicile fiecarei sectii de circulatie. |
| | | NicuS V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1024 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5566 Data de inscriere : 23/07/2012
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (1) Lun 16 Sept 2013, 21:34 | |
| - Katalin4653 a scris:
IR-urile de pe M800 au Vmax 140 dar viteza practica din timpii de livret e 115/117km/h . Cand s-au marit timpii de mers pe 800, au facut-o din cauza furturilor. Cu toate ca timpii sunt mai largi decat trebuie, iti garantez ca se merge cu 137-138 (pe acolo pe unde se poate, iar in rest tot cu 2-3 km/h sub VS). In conditiile astea, ultima data cand am mers de la Constanta la Bucuresti, am ajuns cu 17 minute timpuriu la semnalul de intrare in Nord, cu 2' parca la Fetesti, iar in Cernavoda si Medgidia la timp. Sper totusi ca de la noul mers sa se refaca situatia complet pe 800. - Citat :
- Plus ca si intructajul e invechit mai trebuie schimbat si adaptat pe fiecare regionala daca nu pe fiecare sectie in parte si instruiti mecanicii
Daca te referi la faptul ca se circula cu viteza < VS (cu 2-3 km/h), asta e aplicabil la noi, la ce linii avem Exemplu concret: pe linia 401, intre Beclean si Feldru VS e de 80, dar linia serpuieste asa de fain, ca mecanicii merg si cu 65 pe acolo. Si diferente de viteza atat de mari sunt valabile pe multe sectii din tara Poate daca am avea infrastructura pusa la punct, s-ar putea merge "pe muchie". |
| | | Katalin4653 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1575 Localizare : Braila M 700 Reputatie : 6322 Data de inscriere : 30/12/2011
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (1) Lun 16 Sept 2013, 21:38 | |
| - NicuS a scris:
- Katalin4653 a scris:
IR-urile de pe M800 au Vmax 140 dar viteza practica din timpii de livret e 115/117km/h . Cand s-au marit timpii de mers pe 800, au facut-o din cauza furturilor. Cu toate ca timpii sunt mai largi decat trebuie, iti garantez ca se merge cu 137-138 (pe acolo pe unde se poate, iar in rest tot cu 2-3 km/h sub VS). In conditiile astea, ultima data cand am mers de la Constanta la Bucuresti, am ajuns cu 17 minute timpuriu la semnalul de intrare in Nord, cu 2' parca la Fetesti, iar in Cernavoda si Medgidia la timp. Sper totusi ca de la noul mers sa se refaca situatia complet pe 800.
- Citat :
- Plus ca si intructajul e invechit mai trebuie schimbat si adaptat pe fiecare regionala daca nu pe fiecare sectie in parte si instruiti mecanicii
Daca te referi la faptul ca se circula cu viteza < VS (cu 2-3 km/h), asta e aplicabil la noi, la ce linii avem Exemplu concret: pe linia 401, intre Beclean si Feldru VS e de 80, dar linia serpuieste asa de fain, ca mecanicii merg si cu 65 pe acolo. Si diferente de viteza atat de mari sunt valabile pe multe sectii din tara Poate daca am avea infrastructura pusa la punct, s-ar putea merge "pe muchie". Pe M800 din mai se circula la cale libera intre Mircea voda si Medgidia si semnalele Y de iesire din medgidia sunt mereu moarte pe rosu! Deci de unde sa se mai refaca situatia!? La ciulnita vine IDM la semnalul de intrare si merge pe loco pina in statie inmanandu-i OCul mecanicului... |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20627 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25570 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (1) Lun 16 Sept 2013, 22:53 | |
| Pe M800 s-au introdus manual minute suplimentare. Livretele se fac cu un soft - ROUTES. În ăsta lucrează 3 oameni la nivel central şi încă vreo 2 - 3 pe fiecare regională, cei de la nivel central fiind singurii care pot face modificări majore, gen schimbat viteza de circulaţie, desfiinţat/înfiinţat puncte de oprire pe reţea. Softul ,,ştie" caracteristicile de tracţiune ale tuturor vehiculelor şi profilele tuturor secţiilor + vitezele maxime. Odată stabilite punctele de încrucişare, opririle, tipul de material rulant şi tonajele, el trasează mersul pentru orice tren. După aia se introduc manual minutele de adaos (pentru limitări netrecute în livret, restricţii, schimb de locomotive ş.a.). Softul generează atât livretele, cât şi tabelele cu mersul trenurilor şi cele cu plecări/opriri în staţii (astea se exportă în Excel şi se printează). Înainte toate operaţiile astea se făceau manual, pe hârtie milimetrică, cu creion, se trasa profilul, apoi se suprapunea caracteristica de tracţiune peste el... era munca dracului, noi la facultate ne-am chinuit 2 semestre să facem un mers pentru un EA cu 800t pe 10 km. Şi tot nu a fost complet Alţii au făcut la licenţă mersul unui Desiro pe 60 km... au venit cu sulul de hârtie milimetrică --- Dacă vine IDM la intrare înseamnă că semnalul de intrare nu merge şi nici cel de chemare nu merge. Dar, instrucţional, el nu are voie pe locomotivă sau în tren... trebuie să vină cu ordinul, îl înmânează, trenul pleacă şi apoi el merge pe jos până în staţie şi face parcursul sau dă alt ordin. _________________ :TTT:
|
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12458 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (1) Lun 16 Sept 2013, 23:06 | |
| Iar la trenurile puse pe abatuta la incrucisare se tine cont si de viteza maxima a liniilor abatute. Daca sunt 3 linii abatute de primire-expediere, si au limitari de viteza diferite: 5, 15 sau 30 km/h, timpul de mers se calculeaza raportat la linia cu viteza cea mai mica, chiar daca nu este utilizata la incrucisare. |
| | | Vlad Administrator
Numarul mesajelor : 7252 Varsta : 37 Localizare : Vatra Dornei Reputatie : 13809 Data de inscriere : 08/04/2009
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (1) Mar 17 Sept 2013, 07:08 | |
| - Dr2005 a scris:
Dacă vine IDM la intrare înseamnă că semnalul de intrare nu merge şi nici cel de chemare nu merge. Dar, instrucţional, el nu are voie pe locomotivă sau în tren... trebuie să vină cu ordinul, îl înmânează, trenul pleacă şi apoi el merge pe jos până în staţie şi face parcursul sau dă alt ordin. Dacă semnalul de chemare e defect, IDM vine cu ordin şi trebuie să însoţească trenul până în gară. Nu se întoarce pe jos. |
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12458 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (1) Sam 21 Sept 2013, 19:48 | |
| - Katalin4653 a scris:
- Asta zic si eu de ce la altii se poate sa fie viteza din timpii de livret egala cu Vmax de circulatie pe un anumit tronson si la noi e mereu cu 30/40km/h mai putin in livret decat Vmax? Pentru ca se copie aceleasi livrete cu minuscule modificari anuale...
Vitezele stabilite in livrete sunt respectate cu strictete. Ieri 20.09.2013 avand putina treaba pe la Urziceni, am decis sa revin in Braila cu IR 1671, cronometrând timpii de mers punctual pentru fiecare statie si halta din traseu si iata ce a rezultat: LE. La Urziceni a sosit/plecat cu 5 minute intarziere. |
| | | Katalin4653 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1575 Localizare : Braila M 700 Reputatie : 6322 Data de inscriere : 30/12/2011
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (1) Dum 22 Sept 2013, 02:25 | |
| - IonutCFR2009 a scris:
- Katalin4653 a scris:
- Asta zic si eu de ce la altii se poate sa fie viteza din timpii de livret egala cu Vmax de circulatie pe un anumit tronson si la noi e mereu cu 30/40km/h mai putin in livret decat Vmax? Pentru ca se copie aceleasi livrete cu minuscule modificari anuale...
Vitezele stabilite in livrete sunt respectate cu strictete. Ieri 20.09.2013 avand putina treaba pe la Urziceni, am decis sa revin in Braila cu IR 1671, cronometrând timpii de mers punctual pentru fiecare statie si halta din traseu si iata ce a rezultat:
LE. La Urziceni a sosit/plecat cu 5 minute intarziere. Ei mai Ionut am avut dreptate ca livretul e facut cu timpi de 70+-3/5km si cand e trenul intarziat merge cu 100 si da intradevar la Traian am vazut si eu ca e anulata o diagonala in Cap X Fir 1 fir 2 catre Faurei , o sa revin cu fotografii! |
| | | liviulav33 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1505 Varsta : 50 Localizare : Buzău Reputatie : 6969 Data de inscriere : 14/03/2010
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (1) Dum 22 Sept 2013, 12:42 | |
| Trenul a circulat cu sulzer până la Brăila ? |
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12458 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (1) Dum 22 Sept 2013, 14:18 | |
| - liviulav33 a scris:
- Trenul a circulat cu sulzer până la Brăila ?
Nu. Avea in fata un GM din clasa 65. Sulzer aveau 2 marfare cu vagoane de cereale care stationau pe liniile 1 si 2 in Pogoanele. N-am mai vazut demult atata agitatie de marfa in gara Pogoanele cu liniile 1 si 2 ocupate cu vagoane de cereale. |
| | | liviulav33 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1505 Varsta : 50 Localizare : Buzău Reputatie : 6969 Data de inscriere : 14/03/2010
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (1) Dum 22 Sept 2013, 14:56 | |
| Până prin 1990 era și agitație la trafic de călători. Linia 4 din Pogoanele era prevăzută cu peron și folosită pentru trenurile ce se încrucișau,la fel și linia 2.Nu odată se încrucișau și 3 trenuri,liniile 2 și 4 folosite pentru trenuri personale,lăsând liberă directa 3 pentru accelerat sau rapid. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (1) | |
| |
| | | | M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (1) | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |