|
| M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (1) | |
|
+83mishu88 KOSTYK NIKU24 M.I.C.I. adibaiacos2003 AleXxX dan tm Ciprian.bucur.92 Nk11 mielutu zburator tzifrea LoveNOE marius664 Adirmvl bubu transferoviarcalatori baiazid Razvan Tudor Lumunita Stana alex.alexus.tm NightWishMaster NicuS redeme cfr500 DUAL phnegativ spsdc7 Jhonyla Radu.B razwy Luna roseanu Czirjak Arpad Cont dezactivat ANDU2100HP didinul Mihay Traveller sorin popovici Alex Ionut Dr2005 Katalin4653 razvan - trenuri manuela mishu_edm Vitosa flov1982 adycfrbucuresti paul93 riciu ravers75 mureseanu_976 Bogdan-CFR iuli.hard 63-1143-5 mihaiuc Adrian78 ldh80 ATM cata liviulav33 jionutz Nesebar g.popovici cristi CFR SULZERUL 0733 kristi kkk cortexedge membru inactiv didi Marius Iulian Nutzu TVlad stefan_br cardinal COSTACHE MIHAIL MariusM Vlad IonutCFR2009 marius_m Lde 2100 myster2008 87 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Vlad Administrator
Numarul mesajelor : 7252 Varsta : 37 Localizare : Vatra Dornei Reputatie : 13809 Data de inscriere : 08/04/2009
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (1) Dum 23 Sept 2012, 09:56 | |
| - sorin a scris:
- si atunci de ce aceste situatii apar destul de des?
Pentru ca se intampla foarte des ca trenurie sa aiba intarziere. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22396 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (1) Dum 23 Sept 2012, 13:32 | |
| Restrictie este doar la podul peste DN1A la cel peste DN1 nu se circula cu restrictie si E1 4653 BR asa este cum am spus Dr2005 , DN1 este separat de DN1A din Bucuresti pleaca separate , se mai intalnesc la Ploiesti dupa care merg separat pana la intrarea in Brasov .
700 daca ar fi dublata intre Pajura si Balotesti ar fi perfect , plus facuta ramura spre aeroport sa ajunga trenul direct dar probabil se gandesc ca o sa se faca metroul si nu mai e nevoie de tren , iar daca se apuca si de electrificare ar fi mai mult ca perfect , sa scoata si din restrictii , atunci clar ca trenurile Bucuresti-Galati vor fi doar prin Urziceni si nu vor mai avea rost sa ocoleasca prin Buzau-Ploiesti , cred ca sunt doar vise , desi elementele pentru electrificare exista din sectiile unde se reabiliteaza coridorul 4 numai ca nu se implica nimeni in alte lucrari serioase in afara de acest coridor , ar fi multe de facut in toata tara dar din '89 nu am reusit pana acum sa terminam electrificarea la 704 ce sa mai vorbim de altele . In anii '80 era in plan pentru electrificare linia Constanta-Mangalia ; Chitila-Pitesti ; Videle-Giurgiu , nu s-a mai realizat nimic .................. |
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12458 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (1) Dum 23 Sept 2012, 16:09 | |
| Aici: http://ro.wikipedia.org/wiki/Calea_ferat%C4%83_Bucure%C8%99ti-Urziceni-F%C4%83urei se poate vedea exact unde traverseaza linia 700 cu DN1 si DN1A.
Ultima editare efectuata de catre IonutCFR2009 in Dum 23 Sept 2012, 16:10, editata de 1 ori |
| | | membru inactiv User Dezactivat
Numarul mesajelor : 898 Varsta : 48 Reputatie : 6554 Data de inscriere : 10/10/2009
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (1) Dum 23 Sept 2012, 16:10 | |
| Postez trei clipuri filmate din pacate cu telefonul mobil. Clipurile sunt realizate din IC-572, fix intre orele 07.26-AM si 07.31-AM inainte si dupa iesirea din Urziceni in diferite puncte de pe traseu.
https://www.youtube.com/watch?v=R4mgnogGzqM&feature=g-upl
https://www.youtube.com/watch?v=qvzUWub0UuQ&list=UUrh_vJP7WxVv-GUSYRvlFpg&index=1&feature=plcp
https://www.youtube.com/watch?v=8fLT4RBhHRE&feature=plcp
Dupa mine, zic eu ca linia se prezinta bine. La Urziceni si Armasesti am gasit pe traseu cateva utilaje de burat linia si de sudat ( automotorul MARUB). |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25569 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (1) Dum 23 Sept 2012, 20:58 | |
| La Armăşeşti e remiză pentru CFR Infrastructură, mereu o să găseşti utilaje acolo. _________________ :TTT:
|
| | | ATM
Numarul mesajelor : 1371 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6641 Data de inscriere : 10/07/2010
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (1) Dum 23 Sept 2012, 22:45 | |
| - Citat :
- Trebuia sa fie electrificata cu ce scoteau de pe Bucuresti-Campina insa niste destepti au zis ca e mai bine sa o lase asa....
Linia n-a avut niciodata importanta lui M500+702. N-o sa bage nimeni bani in electrificarea/dublarea segmentului Bucuresti-Faurei. Acuma pare atractiv proiectul intrucat a decazut in ultimul hal Ploiesti-Buzau-Faurei, insa cand segmentele astea erau bune (adica de 120 respectiv 100 km/h) se scoteau timpi mai buni decat pe Urziceni, desi ocolea. Dar atingea/deservea orase cu mult mai mari. ...iar daca (printr-o minune) vor fi bani pentru o reabilitare si va fi de ales intre Ploiesti-Buzau-Faurei si Bucuresti-Faurei, va dati seama ce vor alege...evident, ce va servi mai mult. Eu unul o sa raman multumit daca, in vreo 2-3 ani, nu o sa-i dea vreunui destept prin cap sa cedeze linia privatilor. Deja primul pas a fost facut in segmentarea coridorului (vezi Faurei-Tecuci, GFR) asa ca Urziceni-Faurei, cu traficul lui insignifiant (pentru o magistrala), nu sta deloc bine din punctul asta de vedere. PPS. Ca o parere personala, daca era sa fie vorba sa refoloseasca ce s-a scos de pe Bucuresti-Campina, as fi ales fara sa ezit nu 700, ci 405 Deda-Razboieni. Sau Cluj-Oradea. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25569 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (1) Dum 23 Sept 2012, 22:59 | |
| - ATM a scris:
- PPS. Ca o parere personala, daca era sa fie vorba sa refoloseasca ce s-a scos de pe Bucuresti-Campina, as fi ales fara sa ezit nu 700, ci 405 Deda-Razboieni. Sau Cluj-Oradea.
Păi chiar Cluj - Oradea era în plan, chiar s-au plantat ceva stâlpi de electrificare salvaţi de pe 1000. _________________ :TTT:
|
| | | Czirjak Arpad
Numarul mesajelor : 318 Reputatie : 4829 Data de inscriere : 07/08/2012
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (1) Lun 24 Sept 2012, 12:31 | |
| Ne tot dăm cu părerea, dar ultima oară când era pus pe site-ul Ministerului Transporturilor proiectul de electrificare, nu figurau decât:
CT-Mangalia (gata pân la Agigea), B-Giurgiu (probabil așteaptă podul, linia de centură: electrificare furată în ultimii 22 de ani), Craiova-Calafat (probabil așteaptă podul, Berceanu fiind oltean, susținea vehement proiectul), TM-Stamora Moravița, CJ-Oradea (gata pân la Baciu, dar stâlpii de electrificare sunt deja puse până dincolo de Mera pe ambele părți a liniei duble - deși Boc era clujean, n-a făcut decât autostrada, în jurul Clujului cam 55 de km...), B- Pitești - RM. Vâlcea - Sibiu - Vințu de Jos, proiect foarte ambițios, mai ales că Vâlcele - RM. Vâlcea... se cunoaște istoria, iarăși un alt dosar, o linie care nu mai interesează pe nimeni să fie reconstruit, decât probabil doar de chinezi... și atât, nimic mai mult! Am văzut cu ochii mei, păcat că nu l-am fotografiat, sursele de finanțare, termenele, costul acestora, era totul aprobat de tot felul de comisii, chiar s-a și votat totul în Parlament... Dar, cum trăim în România, alt ministru, alte principii... Și uite așa, proiectele astea de electrificare au dispărut de pe site-ul Ministerului Transporturilor...
Au dat o magistrală principală privaților (Tecuci - Făurei)?????????? Asta nu visam niciodată că se va întâmpla!
În principiu aș fi de acord cu voi, să dublăm (există și aici proiect pentru CJ - Oradea, Sibiu - Vințu de Jos, cel puțin astea am văzut eu cu ochii mei ***fiind ardelean nu m-am uitat decât la proiectele din regiunea mea***) și să electrificăm toate magistralele principale, însă... realitatea e că nu sunt proiecte. (se tot vehiculează că Ceașcă vroia...) Vroia... probabil că și noi vrem... Doar că nu s-au găsit la Ministerul Transporturilor proiectele acelea de care tot vorbesc unii, nu s-au găsit prin simplul fapt că nici nu au existat! Intenția? Aia-i altceva! Hârtia? Aia iară: altceva!!! |
| | | roseanu Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 151 Varsta : 51 Localizare : Podul Grant Reputatie : 4634 Data de inscriere : 15/08/2012
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (1) Lun 24 Sept 2012, 13:57 | |
| - Czirjak Arpad a scris:
- Ne tot dăm cu părerea, dar ultima oară când era pus pe site-ul Ministerului Transporturilor proiectul de electrificare, nu figurau decât:
B-Giurgiu (probabil așteaptă podul, linia de centură: electrificare furată în ultimii 22 de ani), Craiova-Calafat (probabil așteaptă podul, Berceanu fiind oltean, susținea vehement proiectul), TM-Stamora Moravița, CJ-Oradea (gata pân la Baciu, dar stâlpii de electrificare sunt deja puse până dincolo de Mera pe ambele părți a liniei duble - deși Boc era clujean, n-a făcut decât autostrada, în jurul Clujului cam 55 de km...), B- Pitești - RM. Vâlcea - Sibiu - Vințu de Jos, proiect foarte ambițios, mai ales că Vâlcele - RM. Vâlcea... se cunoaște istoria, iarăși un alt dosar, o linie care nu mai interesează pe nimeni să fie reconstruit, decât probabil doar de chinezi... și atât, nimic mai mult! Nu te lua dupa ce scrie pe site-ul MT , pogramul ala de electrificare e facut la misto atata vreme cat depinde de un poiect complex adica de o reabilitare 100% a liniei ca sa nu zic reconstructie si chiar aliniament nou pe alocuri , treaba grea care tine de finantari externe serioase , proiecte de coridoare europene sau marirea actualei retele TEN-T . E ca si cum am zice ca urmeaza sa electrifice Bucuresti-Giurgiu doar cu proiect de electrificare ceea ce nu se va putea face vreodata pe coridorul 9 . Deocamdata sa speram ca se apuca de pod , caci pana in 2030 au timp sa proiecteze si sa electrifice si linia . |
| | | Czirjak Arpad
Numarul mesajelor : 318 Reputatie : 4829 Data de inscriere : 07/08/2012
| Subiect: Lun 24 Sept 2012, 15:31 | |
| De acord. Dar nu e nici o contradicție aici. Vedem și între Tecuci - Barboși, împreună cu electrificarea s-a trecut și la automatizarea semnalelor (BLA), schimbătoarelor de cale și a trecerilor, ba mai mult decât atât, ici-colo au încercat să reabiliteze linia în sensul că s-a băgat pietriș proaspăt pe anumite porțiuni mai slabe...
Dar trăim în România... Melcul încet înaintează...
Pe B-Giurgiu e proiect de dublare, electrificare, și automatizare... Pe CJ-Oradea idem, pe Sibiu - Vințu idem...
Și, ca să fiu sincer, doar pentru tine: de fapt nici nu mă interesează aceste proiecte. Pe mine de fapt nici nu mă interesează, decât realitatea, adică: văd că între Cluj - Oradea, iau doar acest exemplu: Calea ferată Oradea–Cluj-Napoca este electrificată între Cluj Napoca-Baciu Triaj. Locomotivele trenurilor de călători se schimbă în cel puțin 12 minute la Cluj Napoca. Stâlpii de electrificare sunt amplasate pe ambele părți a liniei duble între Baciu Triaj- și dincolo de Mera. Pe anumite tronsoane are linie dublă (Oradea–Oșorhei, Telechiu–Aleșd și Poieni–Huedin-Cluj-Napoca), pe celelalte fiind linie simplă. Semnalizarea este de tip Bloc De Linie Automat între Oradea-Aleșd-Ciucea, în rest semnalizare mecanică neiluminat noaptea. Deci clar că se vrea automatizare, electrificare, dublare pe toată distanța.
Aștept cu nerăbdare, să văd primul tren de călători tractat electric între Tecuci - Barboși... Oare pe 11 decembrie anul ăsta??? |
| | | Katalin4653 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1575 Localizare : Braila M 700 Reputatie : 6322 Data de inscriere : 30/12/2011
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (1) Lun 24 Sept 2012, 15:41 | |
| Pe Barbosi-Tecuci se merge o buna bucata pe prevestitoare nefiind introdus BLA-ul intre Independenta si Ivesti! Aici pe M700 avem BLA pe Faurei Urziceni ceea ce e foarte bine insa de s-ar umbla si ar fi de 100 linia ar fi perfect in schimb pe Urziceni-Pajura tronsonu mi se pare personal vorbind , praf fara semnalizare Bla decat pe Bucuresti-Mogosoaia in rest semnale mecanice ce consuma ca si personal si intretinere mult mai mult. 2 perechi de RE pe Galati-Urziceni + trenurile existente azi care sa circule 7 zile din 7 cu un timp cat mai redus la calatorie si sa aibe si opriri in principalele statii de oprire gen Aeroport Urziceni poate ar mai revigora aceasta magistrala , cat despre electrificare ar fi lejer de realizat pe Faurei Armasesti deoarece e linie de campie dreapta si aliniamentul nu trebuie schimbat, nu ca as dori neaparat electrificare caci sunt fan GM ! M600 era buna deoarece mai trimiteau acum ceva ani trenurile de Iasi pe aici si cat de cat mai era trafic pe 700-600. |
| | | roseanu Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 151 Varsta : 51 Localizare : Podul Grant Reputatie : 4634 Data de inscriere : 15/08/2012
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (1) Lun 24 Sept 2012, 15:47 | |
| - Czirjak Arpad a scris:
- Deci clar că se vrea automatizare, electrificare, dublare pe toată distanța.
Se vrea de 30 de ani dar nu se poate pentru ca UE si Romania au stabilit deja viitoarele rute TEN-T iar Oradea-Cluj Napooca e printre ele , intr-adevar are ceva prioritate insa lucrarile nu sunt prevazute a incepe mai devreme de 2020 deci mai pune 10 ani si pe-acolo vor incepe ! Spre deosebire de Ungaria care are toate magistralele daca nu modernizate 100% putem spune in stare normala de functionare adica fara interdictii si restrictii stupide ca la noi , Romanica noastra se pare ca asteapta mai intai clienti la calea ferata si mai apoi pomana la greu ca , deh , suntem saraci iar cu banii din buget tinem aiurea personal ca sa frece hartii sau facem stadioane scumpe pentru fotbal de doi lei . |
| | | Katalin4653 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1575 Localizare : Braila M 700 Reputatie : 6322 Data de inscriere : 30/12/2011
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (1) Lun 24 Sept 2012, 15:50 | |
| - Czirjak Arpad a scris:
- Aștept cu nerăbdare, să văd primul tren de călători tractat electric între Tecuci - Barboși... Oare pe 11 decembrie anul ăsta???
Mai ai de asteptat nici nu sa facut statia de redresare la Independenta intre Hanu conachi si Ivesti nu e pusa catenara , mai dureaza 3 ani! Si tunelul de la Galati chipurile se zica ca i se da drumul anu asta dar nici vorba de asa ceva. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25569 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (1) Lun 24 Sept 2012, 15:54 | |
| - E1 4653 BR a scris:
- statia de redresare la Independenta
(Sub)staţia de tracţiune poate, că staţie de redresare nu e necesară, că trenul se alimentează în curent alternativ, nu continuu, deci nu ai nevoie de redresoare. _________________ :TTT:
|
| | | Katalin4653 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1575 Localizare : Braila M 700 Reputatie : 6322 Data de inscriere : 30/12/2011
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (1) Lun 24 Sept 2012, 16:14 | |
| - Dr2005 a scris:
- E1 4653 BR a scris:
- statia de redresare la Independenta
(Sub)staţia de tracţiune poate, că staţie de redresare nu e necesară, că trenul se alimentează în curent alternativ, nu continuu, deci nu ai nevoie de redresoare. Am ramas cu denumirile de la transport local ! |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (1) | |
| |
| | | | M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (1) | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |