| M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (1) | |
|
+83mishu88 KOSTYK NIKU24 M.I.C.I. adibaiacos2003 AleXxX dan tm Ciprian.bucur.92 Nk11 mielutu zburator tzifrea LoveNOE marius664 Adirmvl bubu transferoviarcalatori baiazid Razvan Tudor Lumunita Stana alex.alexus.tm NightWishMaster NicuS redeme cfr500 DUAL phnegativ spsdc7 Jhonyla Radu.B razwy Luna roseanu Czirjak Arpad Cont dezactivat ANDU2100HP didinul Mihay Traveller sorin popovici Alex Ionut Dr2005 Katalin4653 razvan - trenuri manuela mishu_edm Vitosa flov1982 adycfrbucuresti paul93 riciu ravers75 mureseanu_976 Bogdan-CFR iuli.hard 63-1143-5 mihaiuc Adrian78 ldh80 ATM cata liviulav33 jionutz Nesebar g.popovici cristi CFR SULZERUL 0733 kristi kkk cortexedge membru inactiv didi Marius Iulian Nutzu TVlad stefan_br cardinal COSTACHE MIHAIL MariusM Vlad IonutCFR2009 marius_m Lde 2100 myster2008 87 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
cardinal
Numarul mesajelor : 3338 Reputatie : 8744 Data de inscriere : 08/04/2010
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (1) Joi Sept 13, 2012 5:15 am | |
| 1574 si cu 1573 vor circula vineri sambata si duminica |
|
| |
cardinal
Numarul mesajelor : 3338 Reputatie : 8744 Data de inscriere : 08/04/2010
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (1) Vin Sept 21, 2012 8:42 am | |
| cand am venit duminica trecuta cu 1671, dupa Manasia pana la Girbovi mergea ca melcul., vreo 30 km/h. am observat ca semafoarele nu mergeau. or fi furat indienii cablurile ? de aceea mergea incet, sau era oricum restrictie ?
|
|
| |
membru inactiv User Dezactivat
Numarul mesajelor : 898 Varsta : 48 Reputatie : 6554 Data de inscriere : 10/10/2009
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (1) Vin Sept 21, 2012 4:41 pm | |
| Am revenit din calatoria de la Craiova. Pot spune ca la dus ( IC-572) trenul a mers cu viteza destul de mare fata de datile trecute cand mergea cu restrictie! Cel putin prin Urziceni a trecut pe putin peste 80 km/h. Deci sincer,...rareori a incetinit cu 30 km/h si pe distante foarte scurte! |
|
| |
stefan_br V.I.P Member
Numarul mesajelor : 511 Localizare : Braila/Bucuresti Reputatie : 5848 Data de inscriere : 23/05/2010
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (1) Vin Sept 21, 2012 5:11 pm | |
| ...dar are mai mereu intarziere de cel putin 5 minut cand intra in Gara de Nord si mai are o restrictie urata la un podet, parca 5km/h!Oricum, pentru secolul in care ne aflam este rusinos timpul pe care-l are acest IC!Daca restrictiile alea de pe M700 (partea neelectrificata) ar fi remediate poate am scoate 2 ore si jumatate intre Braila si Bucuresti si vreo 3 ore si 5 minute intre Galati si Bucuresti!
P.S. IC 572 are o oprire stupida in Armasesti, unde asteapta IC571 cel ptuin vreo 10 minute!Aici ar trebui putin reglata treaba, eventual sa opreasca in Urziceni iar incrucisarea lor sa fie undeva intre Urziceni si Armasesti! |
|
| |
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14505 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (1) Vin Sept 21, 2012 8:44 pm | |
| E "stupida" doar atunci cand IC571 e intarziat iar IC572 circula in grafic. Altfel treceau unul pe langa celalalt fix la jumatatea distantei dintre Armasesti si Urziceni pe linie dubla. Deci e "reglata treaba" teoretic insa practica... |
|
| |
sorin
Numarul mesajelor : 32 Reputatie : 5033 Data de inscriere : 22/03/2011
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (1) Sam Sept 22, 2012 12:03 am | |
| Mai grav e ca trenurile de rang superior asteapta in statii trenurile de rang inferior.Anul trecut am intalnit situatia cu IC 572 care astepta un rapid de la Bucuresti in gara Garbovi(in jur de 10 min). Oricum in Bucuresti am intarziat vreo 15-20 minute, cu toate ca trenul facea 2h 23 min de la Faurei pana la Buc. N. Oare de ce nu a asteptat celalalt tren in Urziceni? Mai rau e ca IC-urile asteapta in statii sa apara trenurile regio(am vazut in Mogosoaia si in Balotesti asta), ceea ce e foarte descurajator pentru cei ce merg cu IC. Normal este ca trenul de rang superior sa aiba prioritate in fata celui de rang inferior, ca platesti mai mult pe calatorie si trebuie sa se vada si la timp. Altfel de ce mai calatoresti cu IC? Inainte trenurile personale asteaptau trenurile de rang superior sa treaca, acolo unde linia era simpla. |
|
| |
liviulav33 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1505 Varsta : 50 Localizare : Buzău Reputatie : 6969 Data de inscriere : 14/03/2010
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (1) Sam Sept 22, 2012 12:13 am | |
| Se pune problema,ca un tren de rang superior să aștepte pe cel de rang inferior,doar pentru faptul că,trenul trebuie să ajungă la o anumită oră la destinație,iar pe acest traseu,așa cum era la Gârbovi,nu este o noutate.Astfel,în 1975-1976,un tren internațional ,oprește pentru încrucișare la Pogoanele,pentru un personal,merge fără oprire prin Urziceni,apoi așteaptă în Armășești ,un accelerat,ce merge spre Slobozia. |
|
| |
Vlad Administrator
Numarul mesajelor : 7252 Varsta : 37 Localizare : Vatra Dornei Reputatie : 13809 Data de inscriere : 08/04/2009
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (1) Sam Sept 22, 2012 12:40 am | |
| Sunt cazuri in care, datorita unor intarzieri se da peste cap circulatia pe linie simpla, iar uneori e mai bine sa stea IC dupa IR sau R. De ce? Sa va dau un exemplu: avem 3 statii: A, B si C cu timp de mers intre ele de cate 12 min, si 2 trenuri unul IC (circuland in sensul de la A spre C) si un R (in sens invers). Sa presupunem ca in mod normal crucea dintre cele 2 e in statia A, cu R avand timp de stationare 5 min sa treaca IC-ul. In cazul in care regio intarzie 30 min cele 2 trenuri vor ajunge in acelasi timp in gara A (IC-ul) si in gara C (R-ul), caz in care daca incrusisarea s-ar muta in gara B, IC-ul ar ajunge primul cu cca. 2min si e obligat sa astepte regio. Varianta a doua ar fi ca regio sa ramana in gara C pana vine IC-ul, lucru care i-ar mai adauga 24min la cele 30 pe care le are deja de intarziere, asa ca se prefera prima varianta, anume sa stea IC 3 min in gara B asteptand regio-ul.
Asta ar fi un motiv pentru care apar astfel de situatii, nu pentru ca are ceva IDM-ul sau operatorul cu trenurile de rang superior.
Un alt motiv (intalnit mai rar) ar fi defectarea intre statii a trenului de rang inferior sau franarea acestuia de catre un inductor defect, lucru care duce la intarzierea acestuia. Bineinteles de aici rezulta ca trenul de rang superior ajunge primul in statia de incrucisare si e nevoit sa-l astepte pe cel de rang inferior. Valabil si pentru trenuri de marfa.
|
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25569 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (1) Sam Sept 22, 2012 12:51 am | |
| În schimb, între Făurei şi Urziceni am nimerit un IC care a ajuns timpuriu cu vreo 5 minute la încrucişare... şi dă-i şi aşteaptă LVT-ul ) şi după Urziceni încă vreo 10 minute la Moara Vlăsiei, că eram prea devreme acolo :shock: _________________ :TTT:
|
|
| |
sorin
Numarul mesajelor : 32 Reputatie : 5033 Data de inscriere : 22/03/2011
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (1) Dum Sept 23, 2012 1:35 am | |
| si atunci de ce aceste situatii apar destul de des? |
|
| |
Katalin4653 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1575 Localizare : Braila M 700 Reputatie : 6322 Data de inscriere : 30/12/2011
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (1) Dum Sept 23, 2012 1:56 am | |
| 572 cand am fost pe 30 august la Bucuresti a asteptat 10min in Armasesti pe 571 (inafara ca a mers cu 30km/h Urziceni Armasesti) deoarece nasu zicea ca sobolanii incurca circulatia pe M700 aceeasi treaba si la intoarcere cu 573 am stat 10 min in Pajura sa asteptam sobolanul!Mai sunt o gramada de restrictii de 30km anormale la niste treceri de drum de pamant in camp unde nu vine nimeni vizibilitate e mare si e timp de franare in caz de ceva +restrictia de la podul DN1 unde are 15km/h+o restrictie 30km/h la 2km de intrarea in Rusetu de la Bucuresti deoarece linia are burta pe o parte si alta de trenul se inclina se termina prima declivitate pe un cupon si incepe pe cuponul opus cea dea 2 declivitate ! |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25569 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (1) Dum Sept 23, 2012 2:24 am | |
| - E1 4653 BR a scris:
- +restrictia de la podul DN1 unde are 15km/h
Au pus restricţie şi peste DN1? Ştiam că la podul peste DN1A e 5 km/h că a dat un camion în el acum vreo 2 ani, dar la podul peste DN1 nu ştiam că s-a întâmplat ceva. _________________ :TTT:
|
|
| |
Katalin4653 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1575 Localizare : Braila M 700 Reputatie : 6322 Data de inscriere : 30/12/2011
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (1) Dum Sept 23, 2012 2:33 am | |
| - Dr2005 a scris:
- E1 4653 BR a scris:
- +restrictia de la podul DN1 unde are 15km/h
Au pus restricţie şi peste DN1? Ştiam că la podul peste DN1A e 5 km/h că a dat un camion în el acum vreo 2 ani, dar la podul peste DN1 nu ştiam că s-a întâmplat ceva. DN1A si DN1 e aceeasi sosea pina la PLoiesti de acolo dn1 pleaca via sinaia predeal sacele si dn1a pe valenii de munte cheia sacele si dap cred ca cu 5km/h e !oricum de acel pod vorbeam! A si un alt lucru ce as vrea sa-l semnalez este acelea ca pe tot traseul Faurei-Mogosoaia terasamentul este facut pentru linie dubla unele podete chiar fiind duble deci s-ar fi avut in proiect o viitoare actiune de dublare a liniei ulterioara. |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25569 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (1) Dum Sept 23, 2012 2:57 am | |
| - E1 4653 BR a scris:
- DN1A si DN1 e aceeasi sosea pina la PLoiesti de acolo dn1 pleaca via sinaia predeal sacele si dn1a pe valenii de munte cheia sacele si dap cred ca cu 5km/h e !oricum de acel pod vorbeam!
Măi, măi, înseamncă că eu am făcut Transporturile degeaba... DN1A iese din Bucureşti prin Şos. Bucureşti - Târgovişte (care probabil se cheamă aşa din cauza faptului că înainte se prefera pentru mers la Târgovişte DN1A + DJ 711, nu DN 7 + DN 71 ca acum), trece prin Mogoşoaia, Buftea, Crevedia până în centura Ploieştiului, trece prin oraş şi apoi continuă prin Blejoi, Scăeni, Lipăneşti, Vălenii de Munte, Măneciu, Cheia, Săcele până la Braşov, unde se termină în DN1. [Evident, am mai sărit din localităţi, dar cred că se înţelege drumul] _________________ :TTT:
|
|
| |
stefan_br V.I.P Member
Numarul mesajelor : 511 Localizare : Braila/Bucuresti Reputatie : 5848 Data de inscriere : 23/05/2010
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (1) Dum Sept 23, 2012 9:52 am | |
| - E1 4653 BR a scris:
- A si un alt lucru ce as vrea sa-l semnalez este acelea ca pe tot traseul Faurei-Mogosoaia terasamentul este facut pentru linie dubla unele podete chiar fiind duble deci s-ar fi avut in proiect o viitoare actiune de dublare a liniei ulterioara.
Trebuia sa fie electrificata cu ce scoteau de pe Bucuresti-Campina insa niste destepti au zis ca e mai bine sa o lase asa.... |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (1) | |
| |
|
| |
| M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (1) | |
|