| M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (1) | |
|
+83mishu88 KOSTYK NIKU24 M.I.C.I. adibaiacos2003 AleXxX dan tm Ciprian.bucur.92 Nk11 mielutu zburator tzifrea LoveNOE marius664 Adirmvl bubu transferoviarcalatori baiazid Razvan Tudor Lumunita Stana alex.alexus.tm NightWishMaster NicuS redeme cfr500 DUAL phnegativ spsdc7 Jhonyla Radu.B razwy Luna roseanu Czirjak Arpad Cont dezactivat ANDU2100HP didinul Mihay Traveller sorin popovici Alex Ionut Dr2005 Katalin4653 razvan - trenuri manuela mishu_edm Vitosa flov1982 adycfrbucuresti paul93 riciu ravers75 mureseanu_976 Bogdan-CFR iuli.hard 63-1143-5 mihaiuc Adrian78 ldh80 ATM cata liviulav33 jionutz Nesebar g.popovici cristi CFR SULZERUL 0733 kristi kkk cortexedge membru inactiv didi Marius Iulian Nutzu TVlad stefan_br cardinal COSTACHE MIHAIL MariusM Vlad IonutCFR2009 marius_m Lde 2100 myster2008 87 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
stefan_br V.I.P Member
Numarul mesajelor : 511 Localizare : Braila/Bucuresti Reputatie : 5848 Data de inscriere : 23/05/2010
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (1) Joi 26 Apr 2012, 14:05 | |
| Este vorba de o pereche de trenuri, adica un tur si un retur (foarte bine pus intre trenurile CFR, mersul si tarifele fireste ca le gasiti la ei pe site!).TFC foloseste pentru acest tren acelasi model de automotor ca pe Galati-Birlad! Va las o fotografie cu automotorul, realizata la Buzau! |
|
| |
cardinal
Numarul mesajelor : 3338 Reputatie : 8744 Data de inscriere : 08/04/2010
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (1) Sam 12 Mai 2012, 20:12 | |
| a mai crescut incarcarea Desiro urilor Henri Coanda Express de cand cu mutarea zborurilor low cost pe Otopeni ?
|
|
| |
COSTACHE MIHAIL
Numarul mesajelor : 7990 Reputatie : 15507 Data de inscriere : 06/03/2009
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (1) Joi 17 Mai 2012, 21:20 | |
| Ce ciudat!! Trenul Regio 7035 cu plecare din Bucuresti Nord la ora 14:30 are in compunere 4 vagoane 2054 si 2055 si duce doar pana la Urziceni. Iar trenul Regio 8123 care pleaca la ora 16:31 ora la care navetistii au iesit deja de la serviciu si se indreapta spre case si tren care merge pana la Slobozia, are doar 2 vagoane tot din seria 2054 sau 2055. Era full astazi! Lume si pe hol! |
|
| |
popovici Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 1098 Varsta : 49 Localizare : Austria - Germania - Romania Reputatie : 6051 Data de inscriere : 10/05/2011
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (1) Joi 17 Mai 2012, 23:06 | |
| - cardinal a scris:
- a mai crescut incarcarea Desiro urilor Henri Coanda Express de cand cu mutarea zborurilor low cost pe Otopeni ?
Apropo de asta , raspund si eu cu o intrbare : oare a circulat macar un spaniol cu Henry Coanda Expres in zilele in care veneau pentru finala Europa Ligue ? Unul , macar unul ? Ca la tv se vedea clar cum ii asteptau autocarele comandate special... |
|
| |
razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8368 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (1) Joi 17 Mai 2012, 23:31 | |
| - popovici a scris:
- cardinal a scris:
- a mai crescut incarcarea Desiro urilor Henri Coanda Express de cand cu mutarea zborurilor low cost pe Otopeni ?
Apropo de asta , raspund si eu cu o intrbare : oare a circulat macar un spaniol cu Henry Coanda Expres in zilele in care veneau pentru finala Europa Ligue ? Unul , macar unul ? Ca la tv se vedea clar cum ii asteptau autocarele comandate special... Da, erau in acele zile ceva turisti straini inclusiv suporteri spanioli care au mers cu ele. |
|
| |
popovici Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 1098 Varsta : 49 Localizare : Austria - Germania - Romania Reputatie : 6051 Data de inscriere : 10/05/2011
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (1) Vin 18 Mai 2012, 00:14 | |
| - razvan - trenuri a scris:
Da, erau in acele zile ceva turisti straini inclusiv suporteri spanioli care au mers cu ele. Pai normal ca la turismul de aventura suntem in top |
|
| |
IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12458 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (1) Sam 19 Mai 2012, 00:54 | |
| Din 21 mai 2012 avem o situatie tipica la CFR: R 7033 Bucuresti Nord (7:46) - Urziceni (9:39) R 7069 Urziceni (9:31) - Faurei (10:52) R 7365 Faurei (11:06) - Galati (12:57) Dupa cum se vede, doar 8 minute sunt necesare pentru o legatura pierduta. Si astfel, ceea ce putea fi o legatura perfecta Bucuresti - Galati via Urziceni, cu 3 trenuri regio, pe distanta cea mai scurta la numai 27,25 Lei, se iroseste din start, gratie capetelor luminate din CFR care fac mersul de tren. |
|
| |
popovici Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 1098 Varsta : 49 Localizare : Austria - Germania - Romania Reputatie : 6051 Data de inscriere : 10/05/2011
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (1) Sam 19 Mai 2012, 01:12 | |
| - IonutCFR2009 a scris:
- Din 21 mai 2012 avem o situatie tipica la CFR:
R 7033 Bucuresti Nord (7:46) - Urziceni (9:39)
R 7069 Urziceni (9:31) - Faurei (10:52)
R 7365 Faurei (11:06) - Galati (12:57)
Dupa cum se vede, doar 8 minute sunt necesare pentru o legatura pierduta. Si astfel, ceea ce putea fi o legatura perfecta Bucuresti - Galati via Urziceni, cu 3 trenuri regio, pe distanta cea mai scurta la numai 27,25 Lei, se iroseste din start, gratie capetelor luminate din CFR care fac mersul de tren. Asta este deja regula generala la CFRCalatori , programul ala destept al lor nu recunoaste notiunea de a se pupa trenurile ... La ce sa ne asteptam daca si pe M800 reabilitata se intampla astfel de treburi , corelarea cu M1000 si mai departe fiind ori prea scurta ori prea lunga ? |
|
| |
sorin
Numarul mesajelor : 32 Reputatie : 5033 Data de inscriere : 22/03/2011
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (1) Mar 22 Mai 2012, 00:35 | |
| culmea...ca sunt si 2 trenuri/zi...cu alte cuvinte le-au bagat de pomana
|
|
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22396 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (1) Mar 22 Mai 2012, 00:39 | |
| - sorin a scris:
- culmea...ca sunt si 2 trenuri/zi...cu alte cuvinte le-au bagat de pomana
Normal era sa bage 2 dus si 2 intors plus legaturile aferente nu sa pierzi trenul pentru 8 minute ca nu sunt ei in stare sa vada ca peste 8 minute vine un tren . |
|
| |
Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (1) Mar 22 Mai 2012, 08:36 | |
| In mersul trenurilor sint multe astfel de aberatii atit intre trenurile CFR cit si intre CFR si privati.Chiar si mai putin de 8 minute. |
|
| |
popovici Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 1098 Varsta : 49 Localizare : Austria - Germania - Romania Reputatie : 6051 Data de inscriere : 10/05/2011
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (1) Mar 22 Mai 2012, 11:40 | |
| - dan tm a scris:
- In mersul trenurilor sint multe astfel de aberatii atit intre trenurile CFR cit si intre CFR si privati.Chiar si mai putin de 8 minute.
Balcanism :3a: |
|
| |
ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12289 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: M 700 Mar 22 Mai 2012, 11:41 | |
| Aceste örare destepte"" reprezinta dovada clara cum CFR-Calatori este sabotata din interior, chiar de cei care ar trebui sa o faca profitabila! Ma indoiesc ca acele orare au fost alcatuite asa din prostie- aici e vorba de rea vointa si de un interes clar de a favoriza transportul auto! De exemplul, pe traseul Bucuresti-Galati, asa cum de altfel se realiza in anii 90', se poate scoate un timp de mers de maxim 3 ore (bineinteles, cu conditia ca intre Bucuresti si Faurei VS sa fie 100 km/h, iar, intre Faurei si Galati- pe linie electrificata- de 120 km/h), iar, cu 3 perechi trenuri interegio pe zi (care sa opreasca numai in Urziceni, Faurei si Braila), care sa aiba si o compunere adecvata (pe partea neelectrificata locomotiva clasa 82 care consuma mai putin, iar pe partea electrificata locomotiva EC modernizata), multi clienti ai autobuzelor Bucuresti-Galati ar prefera trenul! |
|
| |
popovici Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 1098 Varsta : 49 Localizare : Austria - Germania - Romania Reputatie : 6051 Data de inscriere : 10/05/2011
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (1) Mar 22 Mai 2012, 11:52 | |
| - ldh80 a scris:
- multi clienti ai autobuzelor Bucuresti-Galati ar prefera trenul!
Insa multi clienti sunt saraci si ar prefera oricand autobuzele daca le mai ramane bani de-o bere ... In tarile civilizate trenul nu este o rusine si toata lumea si-l permite , la noi trenul este intre amenintarea curselor auto dar si masinii personale . din ce in ce mai putini romani din clasa medie mai prefera trenul sau autobuzul si aici avem o problema: unii sunt prea saraci sa mearga cu trenul si altii sunt prea mandri si au dreptate in conditiile actuale de management prost si chiar siguranta feroviara am putea spune ... La noi trenurile merg prea incet ca sa se intample evenimente feroviare de amploare insa sa nu uitam de proasta intretinere , de zecile de poduri care stau sa cada si toate avand ca si cauza dezinteresul guvernantilor pentru infrastructura feroviara in general ... Toti s-au grabit sa-si umple buzunarele ca urmare a achizitiei de material rulant scump si fara viitor din punctul meu de vedere ... De exemplu in cazul compunerilor IR de scurta si medie distanta decat sa cumperi 3 vagoane noi plus locomotiva veche si cu probleme (total 2000000 minimum) mai bine cumperi o rama electrica noua de 4-5000000 E sau un a second hand de cca 2000000 E si iesi bine din toate punctele de vedere inclusiv ai timpilor...
Ultima editare efectuata de catre popovici in Mar 22 Mai 2012, 12:31, editata de 2 ori |
|
| |
ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12289 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: M 700 Mar 22 Mai 2012, 12:21 | |
| Absolut corect! In loc sa investesti sume mari de bani in modernizarea unor locomotive electrice si diesel-electrice (si apoi sa le pui sa traga 3-5 vagoane; o astfel de locomotiva era utila si rentabila atunci cand tracta trenuri de calatori de cel putin 10 vagoane- sau cum erau trenurile in anii 80'-90'cu 12-15 vagoane), mai bine s-ar fi achizitionat automotoare diesel si electrice noi (ofertele pe plan mondial sunt destule ""Bombardier Talent"", ""Stadler GTW", ""PESA"", sau "Siemens Desiro""- se putea incerca inclusiv producerea la Arad a unor astfel de automotoare noi sub licenta!), care isi amortizeaza investitia facuta mult mai repede! |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (1) | |
| |
|
| |
| M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (1) | |
|