Numarul mesajelor : 1376 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6666 Data de inscriere : 27/06/2010
Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (1) Mar 22 Feb 2011, 17:39
[quote="SULZERUL 0733"][quote="MariusM"]
ravers75 a scris:
MariusM a scris:
SULZERUL 0733 a scris:
Ai putea sa-mi explici cand vreodata s-au deviat trenurile spre Moldova prin Urziceni sau cele spre Constanta prin Urziceni-Slobozia? Eu nu tin minte sa se fi intamplat asa ceva. Nu, nu am ceva impotriva acestor linii, ba dimpotriva, de M700 ma leaga multe amintiri placute, am avut multe aventuri pe aceasta magistrala si ma doare sufletul ca se discuta inchiderea acesteia, dar ceea ce spun aici e un adevar, se stie si tocmai asta e realitatea. M700 e o magistrala dispensabila, nu mai e de interes, din pacate
Prin anii 2000-2002, trenurile Bulgaria Expres și Prietenia erau deviate prin Urziceni, plus un accelerat de Galați și unul de Iași(1762/1761, azi 1662/1661).
Exact! 1661 Bucuresti - Iasi prin Urziceni- Faurei in perioada 2001-2003. Probabil din cauza lucrarilor de pe Bucuresti - Campina.
Parerea mea ca desi distanta e mai scurta prin Urziceni, spre Moldova se circula mult mai ok cu varinata Buzau Tecuci decat Urziceni Tecuri. Intre Urziceni - Faurei - Tecuci se circula foarte incet (cel putin in 2010 cand am circulat ultima data). Nu mai zic ca de la Bucuresti pana dincolo de Caciulati trenurile circula cu viteza melcului. Si in plus (opinie subiectiva) peisajul e si mai uratel...
In schimb intre varianta Bucuresti Buzau Galati si Bucuresti Urziceni Galati nu prea ai ce alege deoarece intre Buzau si Faurei se circula de asemenea foarte greu. Poate ca se alege Bucuresti Buzau Galati deorece este electrificata... zic si eu.
Marius Iulian
Numarul mesajelor : 323 Varsta : 35 Localizare : Brasov / Galati Reputatie : 6287 Data de inscriere : 29/08/2008
Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (1) Mar 22 Feb 2011, 17:57
În plus față de cele enunțate anterior: Odată cu apariția automotoarelor Desiro, timp de 3-4 ani(până în 2006) trenurile IC București - Iași au circulat via Urziceni - Faurei - Tecuci. Trenurile IC / R formate din Desiro care au circulat între 2004-2007 de la București la Galați prin Urziceni, cu program cadențat, în anul 2004 aveau un parcurs de fix 3 h,exp: plecare la 12.00 din București, sosire Galați 15.00, cu oprire doar la Brăila.
Un lucru este cert: din M700 nu va fi desființată nici măcar secțiunea Urziceni - Făurei care pe lângă traficul foarte scăzut, se prezintă foarte trist dpdv al infrastructuri. Cel mult se va mai face ce s-a făcut și până acum, adică transformarea haltelor de mișcare care au mai rămas la Rușețu, Cotorca și eventual Gârbovi, în hc. și mai rămâne doar gara Pogoanele... secția va rămâne întrucât este o alternativă pentru situații neprevăzute de deviere parțială a traficului feroviar de pe magistralele adiacente.
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18757 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24336 Data de inscriere : 05/10/2010
Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (1) Mar 22 Feb 2011, 18:11
Oricare varianta am alege Buc-Iasi ori pe M700-M600 ori pe M500-M600 amandoua au timpi mari de mers atata timp cat infrastructura se degradeaza pe zi ce trece.. Prin anii 2000 era si un ACC IASI-BUC prin Tecuci-Faurei
Vizitator Vizitator
Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (1) Mar 22 Feb 2011, 18:38
pe PLoiesti.Sud-Buzau-Focsani-Tecuci sunt cateva orase marii si importante pentru trenurile care ajung la Iasi fata de putinele orasele de pe Urziceni-Faurei-Tecuci.
Pentru aceasta linie era bine ca din decembrie 2011 odata cu noul mers sa fie bagate mai multe trenuri cadentate pentru Galati si de capacitate mica. Cum ar A si R formate din Desiro ( cu 124 locuri ptr Acc si cu 74 locuri ptr Rapid, cu toate ca cele cu 124 locuri is de persoanale iar cele cu 74 pentru Acc ) prin Urziceni-Faurei si automotoare electrice prin Ploiesti.Sud-Buzau-Faurei dar CFR nu are automotoare electrice noi, iar pe Urziceni linia este aglomerata din cauza expresului de Otopeni.
N-ar fi fost rea ca si pentru Slobozia sa fie bagate cateva Accelerate sau Personale cu mers de Accelerat care sa opreasca numai in statiile importante formate din Desiro dar treaba asta trebuia facuta de acum 4-5 ani cand inca mai gaseai calatori sa umpli un Desiro, doua nu acum cand dubele is la mare cautare.
IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12458 Data de inscriere : 09/07/2009
Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (1) Mar 22 Feb 2011, 18:47
Cum sa aleaga trenul calatorii când graficele de mers se fac cum se fac? Pai IC 572, pentru care platesti bilet de IC, cu pret mare, piperat, opreste in Garbovi Hm. ca sa treaca un rapid (mai mic decat el ca rang) si ajunge sa faca pe distanta Faurei - Urziceni, mai mult decat un personal... In alti ani, era folosit segmentul de linie dubla Urziceni - Armasesti, pentru a evita incrucisarile trenurilor de rang superior in statii si evitarea timpilor de asteptare... asta cand Desiro circula cadentat si la regim de IC...
ATM
Numarul mesajelor : 1371 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6641 Data de inscriere : 10/07/2010
Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (1) Mar 22 Feb 2011, 23:51
Nu cred ca are habar calatorul normal ca IC-ul lui are o oprire in Garbovi. Mai ales ca de ceva timp incoace opririle de incrucisari (opriri tehnice, parca le zice) nici macar nu mai sunt afisate in MT, trebuei sa le cam ghicim noi, care si unde se opreste... In fine, eu unul sper sa nu se apuce CFR-ul sa inchida segmente de magistrala. Iar dac-o fi sa se inchida, in cel mai rau caz, macar sa n-o desfiinteze fizic, ci macar s-o tina in conservare , asa cum o fi ea, pana o fi momentul s-o redeschidem - ori ca se va merita in viitor, ori datorita unor situatii neprevazute, blocari de alte linii...700 si 701 pot fi segmente de rezerva perfecte pentru cazul in care Ploiesti-Buzau-Faurei se va inchide. Uite, acuma fostul 705 (Faurei-Tecuci) va prelua cateva zile cam tot traficul magistralei 500, pentru reparatiea podului de la Putna Seaca. Daca nu era 705, duceam noi toate trenurile pe la Galati-Tecuci sau pe la Ciceu-Adjud? duceam... Ce discutam noi sa facem acuma au facut englezii prin anii 50. Au desfiintat la linii in prostie, le-au demontat, iar acu se trezesc ca datorita situatiei economice, au iar nevoie de ele, si se apuca sa le reconstruiasca de la 0.
SULZERUL 0733
Numarul mesajelor : 318 Varsta : 37 Localizare : Hm. Frunzanesti, linia 801 Reputatie : 5659 Data de inscriere : 02/07/2010
Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (1) Mier 23 Feb 2011, 06:26
ATM a scris:
Nu cred ca are habar calatorul normal ca IC-ul lui are o oprire in Garbovi. Mai ales ca de ceva timp incoace opririle de incrucisari (opriri tehnice, parca le zice) nici macar nu mai sunt afisate in MT, trebuei sa le cam ghicim noi, care si unde se opreste... In fine, eu unul sper sa nu se apuce CFR-ul sa inchida segmente de magistrala. Iar dac-o fi sa se inchida, in cel mai rau caz, macar sa n-o desfiinteze fizic, ci macar s-o tina in conservare , asa cum o fi ea, pana o fi momentul s-o redeschidem - ori ca se va merita in viitor, ori datorita unor situatii neprevazute, blocari de alte linii...700 si 701 pot fi segmente de rezerva perfecte pentru cazul in care Ploiesti-Buzau-Faurei se va inchide. Uite, acuma fostul 705 (Faurei-Tecuci) va prelua cateva zile cam tot traficul magistralei 500, pentru reparatiea podului de la Putna Seaca. Daca nu era 705, duceam noi toate trenurile pe la Galati-Tecuci sau pe la Ciceu-Adjud? duceam... Ce discutam noi sa facem acuma au facut englezii prin anii 50. Au desfiintat la linii in prostie, le-au demontat, iar acu se trezesc ca datorita situatiei economice, au iar nevoie de ele, si se apuca sa le reconstruiasca de la 0.
Aici ai perfecta dreptate. In primul rand, M700, chiar si asa, cu linie simpla, poate absorbi o buna parte din traficul pe M500, e drept ca vor fi multe opriri tehnice in cazul asta, dar, cu un mic efort si o mica investitie in infrastructura magistralei, mai precis tronsonul Urziceni-Faurei care e intr-o stare avansata de degradare, s-ar face treaba buna pe aici si cred ca multa lume s-ar bucura sa faca mai putin si sa plateasca mai putin la tren. Dacă s-ar face asta, multi dubari ar avea pierderi mari si ar risca falimentul, de aceea, grangurii din conducerea M.T. si CFR, care detin majoritatea firme de maxi-taxi, prefera sa inchida si sa desfiinteze calea ferata ca sa nu dea firmele lor faliment
IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12458 Data de inscriere : 09/07/2009
Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (1) Mier 23 Feb 2011, 12:47
Urziceni - Faurei, desi nu se mai circula ca in anii 90 cu 80 km/h, totusi se circula bine cât de cât. Un personal face 75...80 minute pentru 68 de km, circulând in medie cu 55 km/h. Iar trenurile de rang superior circula cu 65...67 km/h, in afara celor cateva zone de restrictie a vitezei. Daca e praff tronsonul asta si trebuie inchis, atunci Buzau-Faurei unde viteza medie a scazut la 40 km/h tren accelerat/rapid, trebuie inchis si demontat, nu? Ca, pâna la urma daca nu vor inlocui sina, traversele si ce mai trebuie schimbat sa fie adusa din nou viteza la 100 km/h, vor scadea tot mereu viteza astfel incat o sa devina riscant sa mai traseze acceleratele si rapidele pe acolo... si nici deviere prin Urziceni nu vor mai putea face, ca e linie inchisa nu? Deaceea eu nu cred ca se va desfiinta Bucuresti - Urziceni - Faurei. In ceea ce priveste Urziceni - Slobozia - Tandarei, la cati blatisti sunt si faptul ca din vara vom avea M800 modernizata, prea multa importanta in viitorul de 10...20 de ani nu se mai intrevede pt acest tronson Urziceni - Slobozia Veche - Tandarei. In schimb Slobozia Veche - Ciulnita zic eu ca va ramane si va prelua tot traficul de trenuri personale, accelerat si de marfa de la Bucuresti.
Vizitator Vizitator
Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (1) Joi 24 Feb 2011, 14:21
1. Tare mie frica ca odata cu noul mers 2011-2012 nu vom mai devea Sezonierele Oradea-Mangalia prin Buzau si Satu.Mare-Mangalia prin Siculeni-Adjud ori PL.Sud-Buzau si le vom vedea pe PL.Vest-Buftea-Mogosoaia-Pasarea si mai departe M800 pana la Constanta. Iar pentru cei din Buzau nu va fi problema oricum au cateva trenuri ce leaga Buzaul de Constanta si un tren nou PL.Sud-Buzau-Faurei-Fetesti-Constanta. In felul asta se scurteaza durata cu 2 ore a sezonierelor.
2. In vara lui 2008 se lucra cu zor la firul 1 Faurei-Fetesti intre statiile Murgeanca si Tandarei. Tot in aceeasi vara am mers in premiera cu personalul Fetesti-Tandarei-Slobozia cel de prinz si avea un LDH si 3 vag cu doar 50-60 calatori. Eu m-am urcat din Tandarei si am coborat la Slobozia. Nasul nu a venit, pentru ca odata ce a plecat in control se oprea si statea de vorba cu calatori, nasul era din zona aceea la multi calatori neluandu-le lei. Tot in aceeasi zi am mers si cu primul personal Buzau-Galati fara opriri prea multe pana la Faurei si m-a socat cat de mica era viteza de circulatie intre Buzau si Faurei. In ziua aceea am pleca seara cu P Brazi-Buzau apoi dimineata cu primul tren Buzau-Galati pana la Faurei poe urma cu P Buzau-Fetesti pana la Tandarei si apoi P Fetesti-Slobozia , de la Slobozia la Urziceni cu un tren si ajungan la Ploiesti seara cu P-ul de 16:45-17:00 din Urziceni sosire la PL.Sud in jurul orei 18:20-18:30.
IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12458 Data de inscriere : 09/07/2009
Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (1) Joi 24 Feb 2011, 14:42
Pai se mai poate circula cu tractiune electrica intre Buftea si Mogosoaia? N-au demontat catenara? Deci nu merge... tot prin Buzau - Faurei - Fetesti vor circula sezonierele.
63-1143-5
Numarul mesajelor : 136 Varsta : 36 Localizare : Linia CF 700 km 11+400 Reputatie : 5245 Data de inscriere : 03/12/2010
Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (1) Joi 24 Feb 2011, 14:51
Intre Buftea si Mogosoaia catenara nu sa furat, la ce te referi cu lipsa de catenara este portiunea cuprinsa intre BCT si Mogosoaia .
ATM
Numarul mesajelor : 1371 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6641 Data de inscriere : 10/07/2010
Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (1) Joi 24 Feb 2011, 23:22
Devierea sezonierelor prin Bucuresti n-ar fi ceva nou, prin anii 80 se circula fix pe aici (cu rebrusare, cred, prin Chitila si apoi Bucuresti Baneasa). De fapt, le-au trecut prin Buzau tocmai ca sa nu mai incurce traficul noaptea, cand probabil se mai faceau niscai lucrari de intretinere pe intuneric... Iar intr-o discutie adiacenta, fix pe forum am vazut o scanare a unui Mt, din 71 cred, in care sezonierele erau deviate prin 701, Ploiesti-Urziceni-Slobozia, pentru ca se lucra la 702... Deci istoria s-a repetat in trecut. Sa vedem daca invatam ceva din acest trecut sau daca mergem ca bivolul inainte, pana dam cu capul de zid. Care e treaba cu trenul ala "nou" Ploiesti Sud-Buzau-Constanta? E ceva sigur, reinvie P8204/8201 sau e doar o speculatie la acest moment? In fine, CFR poate sa faca orice, dar decat sa dezmembreze liniile, mai bine sa le vanda la privati cu totul, indiferent daca-i magistrala sau nu (si sa intr-duca o clauza in contract prin care sa n-o desfiinteze in urmatorii x ani, sa zicem 10). C-am mai vazut noi linii private disparute la fier vechi, vezi Rogoz-Dobresti.
paul93
Numarul mesajelor : 9 Reputatie : 5040 Data de inscriere : 16/02/2011
Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (1) Joi 24 Feb 2011, 23:24
ATM a scris:
Devierea sezonierelor prin Bucuresti n-ar fi ceva nou, prin anii 80 se circula fix pe aici (cu rebrusare, cred, prin Chitila si apoi Bucuresti Baneasa). De fapt, le-au trecut prin Buzau tocmai ca sa nu mai incurce traficul noaptea, cand probabil se mai faceau niscai lucrari de intretinere pe intuneric... Iar intr-o discutie adiacenta, fix pe forum am vazut o scanare a unui Mt, din 71 cred, in care sezonierele erau deviate prin 701, Ploiesti-Urziceni-Slobozia, pentru ca se lucra la 702... Deci istoria s-a repetat in trecut. Sa vedem daca invatam ceva din acest trecut sau daca mergem ca bivolul inainte, pana dam cu capul de zid. Care e treaba cu trenul ala "nou" Ploiesti Sud-Buzau-Constanta? E ceva sigur, reinvie P8204/8201 sau e doar o speculatie la acest moment? In fine, CFR poate sa faca orice, dar decat sa dezmembreze liniile, mai bine sa le vanda la privati cu totul, indiferent daca-i magistrala sau nu (si sa intr-duca o clauza in contract prin care sa n-o desfiinteze in urmatorii x ani, sa zicem 10). C-am mai vazut noi linii private disparute la fier vechi, vezi Rogoz-Dobresti.
asa e
adycfrbucuresti
Numarul mesajelor : 119 Varsta : 32 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5189 Data de inscriere : 26/01/2011
Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (1) Joi 17 Mar 2011, 20:01
Postez si io un clip feroviar de pe magistrala 700 intre Urziceni si Bucuresti
adycfrbucuresti
Numarul mesajelor : 119 Varsta : 32 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5189 Data de inscriere : 26/01/2011
Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (1) Joi 17 Mar 2011, 20:02
Excursie feroviara Bucuresti Nord-Urziceni
Continut sponsorizat
Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (1)
M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (1)