|
| M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (1) | |
|
+83mishu88 KOSTYK NIKU24 M.I.C.I. adibaiacos2003 AleXxX dan tm Ciprian.bucur.92 Nk11 mielutu zburator tzifrea LoveNOE marius664 Adirmvl bubu transferoviarcalatori baiazid Razvan Tudor Lumunita Stana alex.alexus.tm NightWishMaster NicuS redeme cfr500 DUAL phnegativ spsdc7 Jhonyla Radu.B razwy Luna roseanu Czirjak Arpad Cont dezactivat ANDU2100HP didinul Mihay Traveller sorin popovici Alex Ionut Dr2005 Katalin4653 razvan - trenuri manuela mishu_edm Vitosa flov1982 adycfrbucuresti paul93 riciu ravers75 mureseanu_976 Bogdan-CFR iuli.hard 63-1143-5 mihaiuc Adrian78 ldh80 ATM cata liviulav33 jionutz Nesebar g.popovici cristi CFR SULZERUL 0733 kristi kkk cortexedge membru inactiv didi Marius Iulian Nutzu TVlad stefan_br cardinal COSTACHE MIHAIL MariusM Vlad IonutCFR2009 marius_m Lde 2100 myster2008 87 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
membru inactiv User Dezactivat
Numarul mesajelor : 898 Varsta : 48 Reputatie : 6554 Data de inscriere : 10/10/2009
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (1) Dum 13 Feb 2011, 11:19 | |
| Situatia este una politica de ani ani de zile. Sa nu uitam ca actualul specimen poreclit...,,presedintele Romaniei"-Basescu Traian a destabilizat si destramat CFR-ul in te miri ce ramuri si societati. Ulterior un alt specimen lugubru -Mitrea Miron- fost ministru al transporturilor cea facut??? A spalat banii ,,murdari" achizitionand niste rame de navetisti pe care le-a bagat ,,pe gat" populatiei obligandu-i pe acestia sa circule cu ele la rang de Intercity. Rame Desiro ( caci despre ele este vorba) achizitionate fie la preturi de nimic deci spaland bani ,,murdari", fie la preturi astronomice pentru a umfla comisioanele ,,baietilor-destepti" si ai ,,baronilor locali" PSD-isti. In schimb la infrastructura ce s-a facut??? Nimicul absolut!!! De 21 ani se latra din gura si se intocmesc proiecte peste proiecte, licitatii peste licitatii!! Bani-evident- din bugetul de stat, bani publici. A inebunit lumea cu cele proiecte...trebuie facut proiect, trebuiesc facute studii de prefezabilitate, de fezabilitate,....Bun! La naiba, daca s-au facut odataaceste studii de ce naiba se repeta la infinit???? Oare chiar asa se schimba relieful odata la doi ani incat musai trebuiesc aruncati bani aiurea pe aceste studii fara rost????Studii si proiecte care evident costa cam 3/4 din valoarea materializarii proiectului!!! |
| | | SULZERUL 0733
Numarul mesajelor : 318 Varsta : 37 Localizare : Hm. Frunzanesti, linia 801 Reputatie : 5659 Data de inscriere : 02/07/2010
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (1) Mar 22 Feb 2011, 06:38 | |
| Dupa cum deja s-a anuntat, la cererea FMI, CFR va fi nevoita sa inchida circa 1000 km de linie. In acesti 1000 km se incadreaza si M700, tronsonul Mogosoaia-Urziceni-Faurei din cauza nerentabilitatii si lipsei traficului pe magistrala aceasta. Dupa cum se stie, traficul acesteia a fost mutat treptat pe Bucuresti-Ploiesti-Buzău-Făurei, iar putinele trenuri ramase vor fi si ele mutate pe traseul mentionat. De asemenea vor fi anulate si personalele Bucuresti-Urziceni si Bucuresti-Urziceni-Slobozia, tinand cont ca si secundara 701 va fi desfiintata |
| | | ATM
Numarul mesajelor : 1371 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6641 Data de inscriere : 10/07/2010
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (1) Mar 22 Feb 2011, 07:19 | |
| Vasazica lucrurile stau destul de grav. Nu ma asteptam ca si Bucuresti-Urziceni sa fie inchisa, basca 701. |
| | | SULZERUL 0733
Numarul mesajelor : 318 Varsta : 37 Localizare : Hm. Frunzanesti, linia 801 Reputatie : 5659 Data de inscriere : 02/07/2010
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (1) Mar 22 Feb 2011, 09:27 | |
| - ATM a scris:
- Vasazica lucrurile stau destul de grav. Nu ma asteptam ca si Bucuresti-Urziceni sa fie inchisa, basca 701.
Nici eu nu ma asteptam la asa ceva. Ma gandeam ca vor desfiinta sectii mici sau neinteroperabile, gen Oltenita, Slanic etc, dar nu magistrale si sectii mari. Trebuie sa mentionez ca, in urma desfiintarii, liniile vor fi scoase si valorificate, asa ca nu vor mai ramane nici macar urme ale activitatii feroviare din aceste zone. Totusi, momentan, desfiintarea acestei magistrale e doar la nivel de discutii, inca nu e batuta in cuie, nu e nimic sigur si inca exista sustinatori ai M700, plus ca tronsonul Mogosoaia-Urziceni se prezinta foarte bine d.p.v. tehnic, viteza de 100 km/h fiind constanta, fara prea multe restrictii de viteză. Din punctul asta de vedere, doar pe tronsonul Urziceni-Faurei situatia e dezastruoasa, viteza medie de 80 km/h fiind presarata cu nenumarate restrictii severe de viteza. Parerea mea e ca, daca ar fi reabilitat tronsonul asta, timpii de mers s-ar reduce considerabil si ar fi mai rentabile trenurile Bucuresti-Galati daca ar circula pe aici. Astfel s-ar evita acel cititor tronson Buzau-Faurei, unde ti-e rusine ca mergi cu rapidul cu viteza aproape de cea de manevra, respectiv cu 45-50 km/h. Tin minte ca, pana cam prin anii 2004-2005, exista personalul 7001 Bucuresti-Urziceni-Faure-Braila-Galati, care facea mai putin de 4 ore pana la Faurei, mai precis 3h 40' si nu acumula intarzieri mai mari de 5 minute. Era un tren foarte bun si foarte aglomerat, dar a fost anulat din cauza ''nerentabilitatii''... Intr-adevar nu era rentabil pentru nou aparutele firme de maxi taxi carora personalul le ''fura'' clientii si-i transporta mult mai ieftin, mai sigur si cam cu aceiasi timpi de mers.
Ultima editare efectuata de catre SULZERUL 0733 in Mar 22 Feb 2011, 10:11, editata de 1 ori (Motiv : Cum forumul cenzureaza anumite cuvinte, in loc de ''acel cititor tronson'' a se citi ''acel n e n o r o c i t tronson'' Amuzanta situatie :)) |
| | | ravers75
Numarul mesajelor : 427 Reputatie : 5523 Data de inscriere : 15/12/2010
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (1) Mar 22 Feb 2011, 10:12 | |
| - SULZERUL 0733 a scris:
- ATM a scris:
- Vasazica lucrurile stau destul de grav. Nu ma asteptam ca si Bucuresti-Urziceni sa fie inchisa, basca 701.
Nici eu nu ma asteptam la asa ceva. Ma gandeam ca vor desfiinta sectii mici sau neinteroperabile, gen Oltenita, Slanic etc, dar nu magistrale si sectii mari. Trebuie sa mentionez ca, in urma desfiintarii, liniile vor fi scoase si valorificate, asa ca nu vor mai ramane nici macar urme ale activitatii feroviare din aceste zone. Totusi, momentan, desfiintarea acestei magistrale e doar la nivel de discutii, inca nu e batuta in cuie, nu e nimic sigur si inca exista sustinatori ai M700, plus ca tronsonul Mogosoaia-Urziceni se prezinta foarte bine d.p.v. tehnic, viteza de 100 km/h fiind constanta, fara prea multe restrictii de viteză. Din punctul asta de vedere, doar pe tronsonul Urziceni-Faurei situatia e dezastruoasa, viteza medie de 80 km/h fiind presarata cu nenumarate restrictii severe de viteza. Parerea mea e ca, daca ar fi reabilitat tronsonul asta, timpii de mers s-ar reduce considerabil si ar fi mai rentabile trenurile Bucuresti-Galati daca ar circula pe aici. Astfel s-ar evita acel cititor tronson Buzau-Faurei, unde ti-e rusine ca mergi cu rapidul cu viteza aproape de cea de manevra, respectiv cu 45-50 km/h. Tin minte ca, pana cam prin anii 2004-2005, exista personalul 7001 Bucuresti-Urziceni-Faure-Braila-Galati, care facea mai putin de 4 ore pana la Faurei, mai precis 3h 40' si nu acumula intarzieri mai mari de 5 minute. Era un tren foarte bun si foarte aglomerat, dar a fost anulat din cauza ''nerentabilitatii''... Intr-adevar nu era rentabil pentru nou aparutele firme de maxi taxi carora personalul le ''fura'' clientii si-i transporta mult mai ieftin, mai sigur si cam cu aceiasi timpi de mers. Si pe unde mai deviaza traficul spre Moldova daca se inchide M 700? Prin Vatra Dornei? Hai sa fim seriosi. Iar 701 e ruta deviata pentru M 800. Va dati seama in cazul in care ar fi lucrari pe Ploiesti Sud - Buzau, pe unde ar mai merge trenurile de Iasi, Suceava etc? Ma indoiesc ca se vor inchide linii interoperabile, magistrale sau racorduri de legatura. cel mai probabil poate fi vorba de sectii infundate sau fara trafic! |
| | | SULZERUL 0733
Numarul mesajelor : 318 Varsta : 37 Localizare : Hm. Frunzanesti, linia 801 Reputatie : 5659 Data de inscriere : 02/07/2010
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (1) Mar 22 Feb 2011, 10:19 | |
| - ravers75 a scris:
- SULZERUL 0733 a scris:
- ATM a scris:
- Vasazica lucrurile stau destul de grav. Nu ma asteptam ca si Bucuresti-Urziceni sa fie inchisa, basca 701.
Nici eu nu ma asteptam la asa ceva. Ma gandeam ca vor desfiinta sectii mici sau neinteroperabile, gen Oltenita, Slanic etc, dar nu magistrale si sectii mari. Trebuie sa mentionez ca, in urma desfiintarii, liniile vor fi scoase si valorificate, asa ca nu vor mai ramane nici macar urme ale activitatii feroviare din aceste zone. Totusi, momentan, desfiintarea acestei magistrale e doar la nivel de discutii, inca nu e batuta in cuie, nu e nimic sigur si inca exista sustinatori ai M700, plus ca tronsonul Mogosoaia-Urziceni se prezinta foarte bine d.p.v. tehnic, viteza de 100 km/h fiind constanta, fara prea multe restrictii de viteză. Din punctul asta de vedere, doar pe tronsonul Urziceni-Faurei situatia e dezastruoasa, viteza medie de 80 km/h fiind presarata cu nenumarate restrictii severe de viteza. Parerea mea e ca, daca ar fi reabilitat tronsonul asta, timpii de mers s-ar reduce considerabil si ar fi mai rentabile trenurile Bucuresti-Galati daca ar circula pe aici. Astfel s-ar evita acel cititor tronson Buzau-Faurei, unde ti-e rusine ca mergi cu rapidul cu viteza aproape de cea de manevra, respectiv cu 45-50 km/h. Tin minte ca, pana cam prin anii 2004-2005, exista personalul 7001 Bucuresti-Urziceni-Faure-Braila-Galati, care facea mai putin de 4 ore pana la Faurei, mai precis 3h 40' si nu acumula intarzieri mai mari de 5 minute. Era un tren foarte bun si foarte aglomerat, dar a fost anulat din cauza ''nerentabilitatii''... Intr-adevar nu era rentabil pentru nou aparutele firme de maxi taxi carora personalul le ''fura'' clientii si-i transporta mult mai ieftin, mai sigur si cam cu aceiasi timpi de mers. Si pe unde mai deviaza traficul spre Moldova daca se inchide M 700? Prin Vatra Dornei? Hai sa fim seriosi. Iar 701 e ruta deviata pentru M 800. Va dati seama in cazul in care ar fi lucrari pe Ploiesti Sud - Buzau, pe unde ar mai merge trenurile de Iasi, Suceava etc? Ma indoiesc ca se vor inchide linii interoperabile, magistrale sau racorduri de legatura. cel mai probabil poate fi vorba de sectii infundate sau fara trafic! In caz ca nu stii, de ani buni, tot traficul feroviar spre Moldova e sustinut bine-mersi de M500 Bucuresti-Ploiesti-Buzau-Marasesti-Adjud-Bacau-Pascani-Suceava cu ramificatii spre Iasi la Marasesti-Tecuci si Pascani |
| | | SULZERUL 0733
Numarul mesajelor : 318 Varsta : 37 Localizare : Hm. Frunzanesti, linia 801 Reputatie : 5659 Data de inscriere : 02/07/2010
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (1) Mar 22 Feb 2011, 10:24 | |
| Ai putea sa-mi explici cand vreodata s-au deviat trenurile spre Moldova prin Urziceni sau cele spre Constanta prin Urziceni-Slobozia? Eu nu tin minte sa se fi intamplat asa ceva. Nu, nu am ceva impotriva acestor linii, ba dimpotriva, de M700 ma leaga multe amintiri placute, am avut multe aventuri pe aceasta magistrala si ma doare sufletul ca se discuta inchiderea acesteia, dar ceea ce spun aici e un adevar, se stie si tocmai asta e realitatea. M700 e o magistrala dispensabila, nu mai e de interes, din pacate
Ultima editare efectuata de catre SULZERUL 0733 in Mar 22 Feb 2011, 11:24, editata de 1 ori (Motiv : O mica rectificare) |
| | | MariusM V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2221 Varsta : 36 Localizare : Bucureşti Reputatie : 8343 Data de inscriere : 27/08/2008
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (1) Mar 22 Feb 2011, 11:47 | |
| - SULZERUL 0733 a scris:
- Ai putea sa-mi explici cand vreodata s-au deviat trenurile spre Moldova prin Urziceni sau cele spre Constanta prin Urziceni-Slobozia? Eu nu tin minte sa se fi intamplat asa ceva.
Nu, nu am ceva impotriva acestor linii, ba dimpotriva, de M700 ma leaga multe amintiri placute, am avut multe aventuri pe aceasta magistrala si ma doare sufletul ca se discuta inchiderea acesteia, dar ceea ce spun aici e un adevar, se stie si tocmai asta e realitatea. M700 e o magistrala dispensabila, nu mai e de interes, din pacate Prin anii 2000-2002, trenurile Bulgaria Expres și Prietenia erau deviate prin Urziceni, plus un accelerat de Galați și unul de Iași(1762/1761, azi 1662/1661). |
| | | ravers75
Numarul mesajelor : 427 Reputatie : 5523 Data de inscriere : 15/12/2010
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (1) Mar 22 Feb 2011, 13:01 | |
| - MariusM a scris:
- SULZERUL 0733 a scris:
- Ai putea sa-mi explici cand vreodata s-au deviat trenurile spre Moldova prin Urziceni sau cele spre Constanta prin Urziceni-Slobozia? Eu nu tin minte sa se fi intamplat asa ceva.
Nu, nu am ceva impotriva acestor linii, ba dimpotriva, de M700 ma leaga multe amintiri placute, am avut multe aventuri pe aceasta magistrala si ma doare sufletul ca se discuta inchiderea acesteia, dar ceea ce spun aici e un adevar, se stie si tocmai asta e realitatea. M700 e o magistrala dispensabila, nu mai e de interes, din pacate Prin anii 2000-2002, trenurile Bulgaria Expres și Prietenia erau deviate prin Urziceni, plus un accelerat de Galați și unul de Iași(1762/1761, azi 1662/1661). Exact! 1661 Bucuresti - Iasi prin Urziceni- Faurei in perioada 2001-2003. Probabil din cauza lucrarilor de pe Bucuresti - Campina. |
| | | COSTACHE MIHAIL
Numarul mesajelor : 7990 Reputatie : 15507 Data de inscriere : 06/03/2009
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (1) Mar 22 Feb 2011, 13:10 | |
| Pe noi ne doare sufletul pentru orice metru de linie desfiintat. Dar 1000 de km??? E ceva cutremurator!!! |
| | | MariusM V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2221 Varsta : 36 Localizare : Bucureşti Reputatie : 8343 Data de inscriere : 27/08/2008
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (1) Mar 22 Feb 2011, 13:57 | |
| - ravers75 a scris:
- MariusM a scris:
- SULZERUL 0733 a scris:
- Ai putea sa-mi explici cand vreodata s-au deviat trenurile spre Moldova prin Urziceni sau cele spre Constanta prin Urziceni-Slobozia? Eu nu tin minte sa se fi intamplat asa ceva.
Nu, nu am ceva impotriva acestor linii, ba dimpotriva, de M700 ma leaga multe amintiri placute, am avut multe aventuri pe aceasta magistrala si ma doare sufletul ca se discuta inchiderea acesteia, dar ceea ce spun aici e un adevar, se stie si tocmai asta e realitatea. M700 e o magistrala dispensabila, nu mai e de interes, din pacate Prin anii 2000-2002, trenurile Bulgaria Expres și Prietenia erau deviate prin Urziceni, plus un accelerat de Galați și unul de Iași(1762/1761, azi 1662/1661). Exact! 1661 Bucuresti - Iasi prin Urziceni- Faurei in perioada 2001-2003. Probabil din cauza lucrarilor de pe Bucuresti - Campina. Exact! |
| | | 63-1143-5
Numarul mesajelor : 136 Varsta : 36 Localizare : Linia CF 700 km 11+400 Reputatie : 5245 Data de inscriere : 03/12/2010
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (1) Mar 22 Feb 2011, 14:34 | |
| IN vremurile bune trenurile de rang mare catre Iasi circulau prin Urziceni mai ales prietenia, se scurteaza foarte mult prin Urziceni. Dar ce poti sa le ceri, pe traseul actual dureaza foarte mult calatori de la Bucuresti - Chisinau fata de trecut cand se circula pe Urziceni. |
| | | SULZERUL 0733
Numarul mesajelor : 318 Varsta : 37 Localizare : Hm. Frunzanesti, linia 801 Reputatie : 5659 Data de inscriere : 02/07/2010
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (1) Mar 22 Feb 2011, 15:25 | |
| - MariusM a scris:
- ravers75 a scris:
- MariusM a scris:
- SULZERUL 0733 a scris:
- Ai putea sa-mi explici cand vreodata s-au deviat trenurile spre Moldova prin Urziceni sau cele spre Constanta prin Urziceni-Slobozia? Eu nu tin minte sa se fi intamplat asa ceva.
Nu, nu am ceva impotriva acestor linii, ba dimpotriva, de M700 ma leaga multe amintiri placute, am avut multe aventuri pe aceasta magistrala si ma doare sufletul ca se discuta inchiderea acesteia, dar ceea ce spun aici e un adevar, se stie si tocmai asta e realitatea. M700 e o magistrala dispensabila, nu mai e de interes, din pacate Prin anii 2000-2002, trenurile Bulgaria Expres și Prietenia erau deviate prin Urziceni, plus un accelerat de Galați și unul de Iași(1762/1761, azi 1662/1661). Exact! 1661 Bucuresti - Iasi prin Urziceni- Faurei in perioada 2001-2003. Probabil din cauza lucrarilor de pe Bucuresti - Campina. Exact! Sa nu fie cu suparare, dar prin deviat inteleg un tren care are un traseu, dar din ''x'' motive circula pe altul, iar asta e pe neanuntate, ori, trenurile mentionate erau prevazute in MT de calatori din anii respectivi. Si in anii aia nu erau numai astea doua trenuri prin Urziceni, mai era si o pereche de personale, respectiv P7021 cu P7022 pe relatia Bucuresti Nord-Urziceni-Faurei-Tecuci. Trenurile mentionate de dvs, respectiv Prietenia si 1661 NU erau deviate prin Urziceni, ci acesta era traseul lor normal. Pe atunci inca se punea accent pentru drumul cel mai scurt si mai rapid, cunoscut fiind faptul ca ajungeai mai repede la Iasi sau Galati prin Urziceni. Acum la putere sunt microbuzele, acele sicrie umblatoare iar calea ferata e in agonie. LATER EDIT: Pe langa trenurile mentionate mai era si P7001/7002 Bucuresti Nord-Urziceni-Faurei-Braila-Barbosi-Galati si retur, un personal foarte bine plasat care ajungea la Faurei in cca 3h40', un timp de mers foarte bun, un timp de mers pe care acum il atingi cu rapidul prin Buzau. Foarte trist ce se intampla cu calea ferata romaneasca |
| | | membru inactiv User Dezactivat
Numarul mesajelor : 898 Varsta : 48 Reputatie : 6554 Data de inscriere : 10/10/2009
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (1) Mar 22 Feb 2011, 16:08 | |
| - MariusM a scris:
- ravers75 a scris:
- MariusM a scris:
- SULZERUL 0733 a scris:
- Ai putea sa-mi explici cand vreodata s-au deviat trenurile spre Moldova prin Urziceni sau cele spre Constanta prin Urziceni-Slobozia? Eu nu tin minte sa se fi intamplat asa ceva.
Nu, nu am ceva impotriva acestor linii, ba dimpotriva, de M700 ma leaga multe amintiri placute, am avut multe aventuri pe aceasta magistrala si ma doare sufletul ca se discuta inchiderea acesteia, dar ceea ce spun aici e un adevar, se stie si tocmai asta e realitatea. M700 e o magistrala dispensabila, nu mai e de interes, din pacate Prin anii 2000-2002, trenurile Bulgaria Expres și Prietenia erau deviate prin Urziceni, plus un accelerat de Galați și unul de Iași(1762/1761, azi 1662/1661). Exact! 1661 Bucuresti - Iasi prin Urziceni- Faurei in perioada 2001-2003. Probabil din cauza lucrarilor de pe Bucuresti - Campina. Exact! Si in 2005 cand cu inundatiile. Apoi 2008/2009 sezonierul de la Mangalia/Constanta pentru si de la Iasi! |
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12289 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: M-700 Mar 22 Feb 2011, 16:39 | |
| O intrebare in legatura cu "capatul" lui M700: linia de ecartament larg ajunge in gara Galati sau se opreste in gara Galati-Marfuri, respectiv in Sidex ? Ar fi util un tren de calatori, care sa faca legatura intre Galati- Galati Marfuri- Galati Larga- Giurgiulesti- Reni ? Daca are cineva o schita cu liniile ferate (in special cele de ecartament larg/incalecat) din zona Galati- Galati Marfuri- Galati Larga as fi recunoscator! |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (1) | |
| |
| | | | M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (1) | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |