|
| 604 : Crasna - Husi | |
|
+77alliens truscamihai ets2oltromânia Cipri Andrei Neculai ciprian71 Warrington Katalyn Vale_ntin didinul laurentzu NIKU24 elm mielutu zburator Luca tgv LanceR Jhonyla impuls marius664 dan tm Andrey_tm madalin98 halmarius phnegativ Norbi mishu88 IonutCFR2009 vatmanul TVlad DUAL Dutzu vladau2000 cardinal lifetec cfr500 spiderpc Adirmvl Vitosa Katalin4653 Vlad Balto manuela Valentin Sava cata Hurricane Michael Luna razvan - trenuri Adrian78 AlexD Dr2005 eu DAS 2011 nenuandrei ionutz85 iuli.hard ucpr redeme MariusM bogdan srl riciu @ndrey lovekomotive membru inactiv COSTACHE MIHAIL ldh80 alinx3330 kristi kkk ATM VladH Bobses srazvi ultras cristi CFR Nesebar catalin-husi mardaryroby myster2008 81 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20606 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25539 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: 604 : Crasna - Husi Vin 08 Sept 2017, 10:20 | |
| Nu tot ce se face la noi e bun. Pe de altă parte, am băut şi voi mai bea destulă Nemţeana, Zăganu, Sikaru, Sara, Terapia... şi astea sunt produse la noi. Oraşul Vechi e mult mai bună decât alte beri din categoria ei de preţ (3,5 - 4 lei sticla), chiar dacă are şi mălai. Nu mai zic de brună, care e deosebită, spre deosebire de poşirca de Silva Strong. În schimb, am băut Chişinău şi Efes făcut în Moldova şi nu m-au impresionat deloc, prea dulci şi prea fără de hamei. Nu o să mă apuc să beau Ciucaş, Neumarkt, Timişoreana sau, mai rău, Zimbru doar de dragul României. _________________ :TTT:
|
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9092 Reputatie : 12990 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: 604 : Crasna - Husi Vin 08 Sept 2017, 11:51 | |
| Esti liber sa alegi, dar sint si alte beri care in fapt sint produse in Romania.
tocmai dragul de...(tara) a dus alte tari acolo unde sint. Cel putin in unele chestiuni. |
| | | Warrington
Numarul mesajelor : 787 Reputatie : 3782 Data de inscriere : 03/09/2016
| Subiect: Re: 604 : Crasna - Husi Vin 08 Sept 2017, 12:04 | |
| - dan tm a scris:
- Esti liber sa alegi, dar sint si alte beri care in fapt sint produse in Romania.
tocmai dragul de...(tara) a dus alte tari acolo unde sint. Cel putin in unele chestiuni. Să cumperi un produs de calitate proastă doar fiindcă e din producția națională subvenționează de fapt calitatea proastă. În UK scrie ”British” pe toate prostiile și se cumpără, deși produsele germane sunt în general mai ieftine și de calitate mai bună. Subvenționând producția de calitate proastă prin cumpărare selectivă pe criterii naționaliste, ai garanția că și pe viitor vei avea la dispoziție aceleași produse de calitate proastă. |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9092 Reputatie : 12990 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: 604 : Crasna - Husi Vin 08 Sept 2017, 12:08 | |
| Nu am zis sa cumperi prostii, dar sint si lucruri bune, nu? |
| | | Warrington
Numarul mesajelor : 787 Reputatie : 3782 Data de inscriere : 03/09/2016
| Subiect: Re: 604 : Crasna - Husi Vin 08 Sept 2017, 12:12 | |
| Lucrurile bune trebuie cumpărate fiindcă sunt bune, nu de altceva. |
| | | riciu
Numarul mesajelor : 1370 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6650 Data de inscriere : 27/06/2010
| Subiect: Re: 604 : Crasna - Husi Vin 08 Sept 2017, 14:39 | |
| Depinde...
Sunt foarte multe situatii in care un lucru il iei pentru ca e bun. Dar sunt si situatii in care NU trebuie sa iei un lucru bun, ci unul prost. Paradoxal da.
Are cineva in cap o situatie in care ajuta mai mult sa iei un lucru rau decat unul bun?! Promit ca revin si cu exemple in acest sens. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20606 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25539 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: 604 : Crasna - Husi Lun 11 Sept 2017, 00:45 | |
| Mi-am luat o Dacie... da, ştiu că tot know-how-ul e franţuzesc, dar vreo 75% din piese sunt produse la noi (inclusiv cele mai importante - motor, cutie de viteze, tamburi de frână, baterie), iar asamblarea e integral făcută la noi. Nu am sprijinit astfel ţara? Dacă Dacia nu era o maşină bună, îmi luam şi eu o Octavia sau un Passat full fără piele la mâna a 2a din Germania, ca toată lumea. Da' ce să fac dacă românii se pricep mai bine să producă şi să asambleze maşini decât să facă bere? Chiar dacă şi berea se bazează tot pe reţete şi ingrediente de import, că dacii nu făceau bere. _________________ :TTT:
|
| | | Warrington
Numarul mesajelor : 787 Reputatie : 3782 Data de inscriere : 03/09/2016
| Subiect: Re: 604 : Crasna - Husi Lun 11 Sept 2017, 03:52 | |
| Presupun că e OK ca mașină de oraș. Dar am condus un Logan vreo 100 km în Germania și nu-mi mai trebuie. Nu e mașină de autostradă, ai senzația că îi sar pistoanele prin capotă dacă încerci să forjezi un pic. Plus că nu prea încap în ea la volan, probabil e pentru persoane de 1,70 În spate se stă comod în Logan, am mers de multe ori cu taxiuri Logan în RO. Dar când am de făcut câte 2.000 km în 24 de ore, asta chiar nu e treabă de Logan. Și mai e și interiorul cu aspectul tipic de plastic ieftin. Doar mai fabrică și alții mașini ieftine, dar la Dacia interiorul pare făcut intenționat să se vadă că e ieftin. |
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6868 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12254 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: 604 : Crasna - Husi Lun 11 Sept 2017, 08:07 | |
| Dar sa revenim la linia 604!
Ceea ce am remarcat- lucru care are legatura cu aceasta linie- este faptul ca nici un primar care a venit dupa 1996 la conducerea municipiului Husi (Ion Costin PDSR/PSD 1996- 2000 SI 2000- 2004, Tudor Stafie PNL 2004-2008 si Ioan Ciupilan din 2008) nu a avut si nu are un proiect clar si realist, a activitatilor economice care s-ar preta la specificul acestui oras, si prin care orasul ar putea sa se dezvolte!
Si Husul ca oras are aveea cateva activitati economice, care s-ar preta in aceasta zona:
-In primul rand, orasul este situat intr-o zona cu un potential agricol si viticol important, dar care este slab valorificat.
Si conducerea primariei, si consiliul local, ar trebui sa se zbata si sa depuna toate eforturile si sa adopte toate masurile pe care legea le permite, pentru a atrage in Husi investitori puternici (inclusiv din strainatate), care sa infiinteze in Husi unitati industriale de prelucrare a produselor agricole- aici ar merge o fabrica de ulei, de conserve, de preparate din carne, etc!
-In al doilea rand, potentialul turistic al orasului si a zonei este foarte slab valorificat.
Avem cladiri de patrimoniu, cu mare valoare istorica si arhitecturala, care astazi nu sunt renovate, avem un cadrul natural frumos (orasul fiind inconjurat de dealuri, padurea Dobrina este aproape), insa toate acestea sunt parca voit neglijate si lasate in paragina!
-In al treilea rand, este foarte putin valorificata pozitia orasului Husi, pe drumul principal dintre Bucuresti si Chisinau.
Dupa 2008 este adevarat ca s-au amenajat si 3 parcuri (dar in parcul Recea un tobogan de plastic a costat oficial vreo 15.000 euro!), s-au asfaltat multe strazi, dar cam atata!
Orasul are nevoie in primul rand de investitori puternici si de locuri de munca bine platite! |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20606 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25539 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: 604 : Crasna - Husi Lun 11 Sept 2017, 08:46 | |
| - Warrington a scris:
- Presupun că e OK ca mașină de oraș. Dar am condus un Logan vreo 100 km în Germania și nu-mi mai trebuie. Nu e mașină de autostradă, ai senzația că îi sar pistoanele prin capotă dacă încerci să forjezi un pic. Plus că nu prea încap în ea la volan, probabil e pentru persoane de 1,70
1,82m, 97 kg, Logan de 1149 cm3 şi 73 CP, cu 5 oameni în el... e drept, de la 100 la 130 accelerează cam greu, după aia până la 150 se duce mai uşor, dar deja sunt 4000 rot/min şi consumul creşte. Am prins în spate un dobitoc de la SPP, pe banda I erau TIRuri şi el s-a trezit să îmi dea flash-uri când eu mă apropiam de 140... în rest, nu ştiu dacă m-au devansat 5 maşini de la Piteşti la Bucureşti şi 3 de la Simeria la Sibiu. Ţinând cont de asta, trag concluzia că românul e smardoi doar pe DN-uri la 100 la oră, pe autostradă toate hârburile aduse la mâna a 7a abia trag (am prins din urmă pe A1 maşini care mă depăşiseră periculos pe Dealul Negru) ori şoferii nu au curaj... aşa că pentru România e o maşină foarte bună (da, când merg pe A-uri regret că m-am zgârcit la bani şi nu am luat şi cruise control, dar, la urma urmei, la cât de des merg eu pe A-uri, nu e o tragedie). Interiorul a avansat mult faţă de Loganurile din 2004 - 2005. Ca să nu fiu complet off-topic, anul trecut am fost cu Loganul la Huşi. De-a dreptul dezolantă intrarea în oraş, cu ,,serpentinele" căii ferate, cale ferată pe care au crescut boscheţi de 2 m, e un fel de junglă acolo... dar ai Crucea Sfântului Andrei la fiecare trecere, e mai mare plăcerea să demarezi în rampa aia. Desigur, eu ştiam că nu se mai circulă, probabil mulţi ştiu că nu se mai circulă, dar dacă se nimereşte agentu' Garcea pe acolo, te poate lăsa pieton pentru asta, mai ales dacă nu ai număr de VS. _________________ :TTT:
|
| | | riciu
Numarul mesajelor : 1370 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6650 Data de inscriere : 27/06/2010
| Subiect: Re: 604 : Crasna - Husi Lun 11 Sept 2017, 14:30 | |
| Ramasesem dator cu niste exemple:
Situatia data de Dr2005 e un exemplu.
Dar mai sunt: Daca in supermarket am cartofi, si pe marginea strazii (fara bon, evaziune fiscala, ce mai!) vinde o babuta al carui singur venit e vanzarea din cartofi, si care are cartofi mai prost calitatitivi decat cei din supermarket (sa zicem 1/3 sunt stricati) merita sa cumpar de la ea, pentru ca daca eu nu cumpar, tu nu cumperi, s-ar putea sa n-aiba bani de facturi... Si e mai bine sa scada vanzarile la supermarket decat sa o dea afara din casa pe babuta ca nu si-a platit facturile.
Daca eu nu cumpar de la magazinul din colt pentru ca e mai scump decat la supermarket, s-ar putea ca dupa un timp magazinul din colt sa dea faliment si 3-4 insi sa nu mai aiba locuri de munca...
E o... anecdota: cica Buddha avea un invatatel si... dupa n-spe luni, vine invatacelul la Buddha sa-i arate ce a invatat. Si ajungand ei la un rau, ucenicul ii zice: uite pot sa levitez si sa trec raul. La care Buddha ii zice: da, poti, dar daca mergem cu luntrea, nu ne dam nici mari cu puterile noastre si dam si de mancare luntrasilor...
|
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6868 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12254 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: 604 : Crasna - Husi Dum 31 Dec 2017, 16:43 | |
| In urma unei vizite pe care am facut-o la Husi, am observant ca la trecerile de nivel a caii ferate cu DN24B-E581, au fost montate placi, cu urmatorul continut: "Linie cf inchisa circulatiei trenurilor". De asemenea, au fost inlaturate semnele "stop" de la acele pasaje de nivel cu calea ferata!
Asadar soferii nu mai au obligatia sa se opreasca si sa se asigure la trecerile de nivel cu calea ferata in Husi! |
| | | elm
Numarul mesajelor : 78 Varsta : 42 Localizare : Craiova Reputatie : 5199 Data de inscriere : 08/11/2010
| Subiect: Re: 604 : Crasna - Husi Mier 21 Feb 2018, 09:01 | |
| - riciu a scris:
- Ramasesem dator cu niste exemple:
Situatia data de Dr2005 e un exemplu.
Dar mai sunt: Daca in supermarket am cartofi, si pe marginea strazii (fara bon, evaziune fiscala, ce mai!) vinde o babuta al carui singur venit e vanzarea din cartofi, si care are cartofi mai prost calitatitivi decat cei din supermarket (sa zicem 1/3 sunt stricati) merita sa cumpar de la ea, pentru ca daca eu nu cumpar, tu nu cumperi, s-ar putea sa n-aiba bani de facturi... Si e mai bine sa scada vanzarile la supermarket decat sa o dea afara din casa pe babuta ca nu si-a platit facturile.
Daca eu nu cumpar de la magazinul din colt pentru ca e mai scump decat la supermarket, s-ar putea ca dupa un timp magazinul din colt sa dea faliment si 3-4 insi sa nu mai aiba locuri de munca...
E o... anecdota: cica Buddha avea un invatatel si... dupa n-spe luni, vine invatacelul la Buddha sa-i arate ce a invatat. Si ajungand ei la un rau, ucenicul ii zice: uite pot sa levitez si sa trec raul. La care Buddha ii zice: da, poti, dar daca mergem cu luntrea, nu ne dam nici mari cu puterile noastre si dam si de mancare luntrasilor...
Anecdota cu Buddha este super Mie mi se pare absolut matural să prefer produsele românești, celor străine. Așa mi se pare mie (luați-o și invers: fiecare avem o meserie - dacă toate serviciile pe care noi le prestăm ar fi comandate în străinătate, n-ar trebui să ne căutăm de muncă?) Iar cu cele alimentare, după scandalurile cu dublul standard să nici nu mai vad produse din vest! |
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6868 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12254 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: 604 : Crasna - Husi Mier 21 Feb 2018, 11:04 | |
| Citez din cartea "Istoria Husilor" (editata in anul 1995), in care este mentionat si "trenuletul de Crasna-Husi":
-"Astazi (adica in 1995- cand a aparut cartea) natura locurilor indeamna la alte ganduri si perspective. Dar multa vreme Husul a fost un targ moldovenesc, sadovenian parca, unul dintre acele locuri unde "nu se intampla nimic", mai ales din clipa in care a devenit margine de tara dupa 1812, cand Prutul a inceput sa se transforme in zid intre frati, iar Husul s-a pomenit scos din incrucisarea marilor drumuri si in fata unei infundaturi greu de trecut.
Asa l-a gasit Nicolae Iorga in 1902, cand a calcat pe strazile orasului. Nicolae Iorga a spus atunci: "In regiunea de dealuri, trenul, alcatuit din vagoane vechi, uzate, cu perdele rupte si canapele sterse de soare, se opreste in statii unde sefii de tren si conductorii iau cate o cafea si tin cate un taifas, uitand cu totul de calatori. Caci linia se duce la Husi si Husul e un oras fara viata, fara socoteala amanuntita a timpului roditor de castig, si mai departe nu se merge spre hotar, unde Prutul desparte de un pamant ajuns iarasi in mana streina".
Iar poetul galatean Barbu Nemteanu a scris si urmatoarea poezie:
"O , trenisor de Crasna- Husi Locomotiva ta e-un samovar Iar tu intreg pari un tramcar, O jucarie de papusi. Cand dai semnalul sa pleci, zambim cu totii, Cand intri in gara, pufaind, zambim. Adesea ma mir cum nu te mai fura hotii, Atat esti de infim. Te poate masura un om cu cotul! Ba, mi se pare, cat esti de tren, ai incapea cu totul, Intr-un vagon mare"
Si tot din cartea amintita: "In treacat fie spus, trenul de Crasna-Husi este la fel de ponosit si astazi (in 1995), ba inca si neincalzit adesea, fara lumina, cu deosebirea ca a incetat sa mai fie obiect de gluma ingaduitoare. Nimeni nu s-ar gandi sa-i mai inchine acum versuri." |
| | | ets2oltromânia
Numarul mesajelor : 954 Localizare : - Reputatie : 4067 Data de inscriere : 15/06/2016
| Subiect: Re: 604 : Crasna - Husi Lun 23 Apr 2018, 13:51 | |
| https://i.servimg.com/u/f62/19/87/86/90/img_2010.jpg Š Avram Iancu Îi multumesc pentru acceptul dumneavoastra de a putea posta poza. Realizata în zona Husului |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: 604 : Crasna - Husi | |
| |
| | | | 604 : Crasna - Husi | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |