Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 604 : Crasna - Husi

In jos 
+77
alliens
truscamihai
ets2oltromânia
Cipri Andrei Neculai
ciprian71
Warrington
Katalyn
Vale_ntin
didinul
laurentzu
NIKU24
elm
mielutu zburator
Luca tgv
LanceR
Jhonyla
impuls
marius664
dan tm
Andrey_tm
madalin98
halmarius
phnegativ
Norbi
mishu88
IonutCFR2009
vatmanul
TVlad
DUAL
Dutzu
vladau2000
cardinal
lifetec
cfr500
spiderpc
Adirmvl
Vitosa
Katalin4653
Vlad
Balto
manuela
Valentin Sava
cata
Hurricane
Michael
Luna
razvan - trenuri
Adrian78
AlexD
Dr2005
eu
DAS 2011
nenuandrei
ionutz85
iuli.hard
ucpr
redeme
MariusM
bogdan srl
riciu
@ndrey
lovekomotive
membru inactiv
COSTACHE MIHAIL
ldh80
alinx3330
kristi kkk
ATM
VladH
Bobses
srazvi
ultras
cristi CFR
Nesebar
catalin-husi
mardaryroby
myster2008
81 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 32 ... 60, 61, 62 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
Vitosa




Numarul mesajelor : 9059
Reputatie : 14479
Data de inscriere : 08/01/2011

604 : Crasna - Husi - Pagina 61 Empty
MesajSubiect: Re: 604 : Crasna - Husi   604 : Crasna - Husi - Pagina 61 Icon_minitimeJoi 10 Ian 2019, 23:46

Jaf la drumul mare. Vinovați? Atât cei care ne conduc cât și poporul. Din păcate nu ne mai facem bine niciodată.
@ldh80 dacă să zicem că mâine revin trenurile pe aici CFR SA va ridica din umeri și se va circula cu 30 km/h. Vezi și secțiile Ilva Mică - Rodna Veche, Giurgiu - Comana, Dornesti - Putna unde înafară de puțină piatră prin zona macazelor în rest nu s-a făcut nimic altceva. Nici între Urziceni și Făurei nu s-a intervenit cu nimic de mergeau automotoarele in primele zile de circulație cu 40 la oră să nu spargă vegetația spoilerele la desiro. Despre BLA-uri ce să mai vorbim că și în prezent se circulă tot la cale liberă. Dar tu poți să visezi și să scrii incontinuare celebrele tale romane, și parafrazându-l pe fotbalistul (retras din activitate) Robert Niță "ești bun dar din păcate nu te vede nimeni".
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20610
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25543
Data de inscriere : 17/08/2011

604 : Crasna - Husi - Pagina 61 Empty
MesajSubiect: Re: 604 : Crasna - Husi   604 : Crasna - Husi - Pagina 61 Icon_minitimeJoi 10 Ian 2019, 23:56

Ce viteză maximă aveau ,,serpentinele" alea de la Huşi în vremurile lor bune?

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Vitosa




Numarul mesajelor : 9059
Reputatie : 14479
Data de inscriere : 08/01/2011

604 : Crasna - Husi - Pagina 61 Empty
MesajSubiect: Re: 604 : Crasna - Husi   604 : Crasna - Husi - Pagina 61 Icon_minitimeVin 11 Ian 2019, 00:03

Crasna - Crețești 80, apoi 40 până la Huși.
Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80


Numarul mesajelor : 6868
Varsta : 42
Localizare : Pascani
Reputatie : 12254
Data de inscriere : 03/11/2010

604 : Crasna - Husi - Pagina 61 Empty
MesajSubiect: Re: 604 : Crasna - Husi   604 : Crasna - Husi - Pagina 61 Icon_minitimeVin 11 Ian 2019, 08:22

Poate linia Crasna- Husi ar fi avut alta soarta daca nu ar fi intervenit evenimentele tragice din vara anului 1940!

De ce zic asta : in 1937 cand s-a trecut pe ecartament normal linia Crasna- Husi (in data de 7 noiembrie 1937 a avut loc ceremonia oficiala de inaugurare a liniei reconstruite pe ecartament normal Crasna- Husi, slujba de sfintire a acestei lucrari fiind facute in statia Crasna de episcopul Husilor de atunci) , atunci s-a pus problema si a trecerii la ecartament normal si a liniei HM Podgoriile Husului- Bucovat.

Insa ocuparea Basarabiei de catre URSS in 1940 si inceperea celui de-al doilea razboi mondial a dus la abandonarea acestui proiect, astfel linia 604 ramanand o simpla liniei secundara infundata.

Tot in 1937 (sau cel tarziu in 1944) este desfiintata si demontata din teren si fosta linie ingusta HM Podgoriile Husului- Bucovat. Oricum pe harta CFR din 1938 aceea linie deja nu mai apare. Urmele terasamentului acelei foste linii inguste mai sunt vizibile pe dealurile de langa Husi si la marginea cartierului Corni. Pe wikimapia este marcat partial terasamentul acestei foste linii inguste.

Dupa cel de-al doilea razboi mondial, nici macar in timpul regimului lui Nicolae Ceausescu- cand s-a investit destul de mult in reteaua feroviara- nu s-a pus problema- la modul serios- de reconstructie a unei cai ferate de la Husi spre Chisinau. Probabil datorita relatiilor politice destul de incordate intre Romania socialista si URSS (mai ales dupa "primavara de la Praga" din 1968) un astfel de proiect nu s-a putut realiza atunci.

Insa a mai fost un eveniment negativ pentru Husi si implicit si pentru linia 604: reforma administrativ-teritoriala din 1950, cand, printre judetele abuziv desfiintate s-a numarat si fostul judet Falciu, cu resedinta la Husi. Desi a ramas "centru raional" pana in 1968, Husul, pierzand rangul de resedinta de judet, a pierdut si importante institutii (in 1949 este desfiintata si episcopia Husilor) si nu s-a mai putut dezvolta normal.

Reforma administrativ-teritoriala din februarie 1968, cand s-au reinfiintat judetele, nu a avut ca efect din pacate reinfiintarea fostelor judete de dinainte de 1950, ci judetele infiintate in 1968 au cu totul alta configuratie decat judetele de dinainte de 1950.

Astfel, teritoriul fostelor judete Tutova (cu resedinta la Barlad) si Falciu (cu resedinta la Husi) a fost inclus in 1968 in noul judet Vaslui, a carui resedinta a fost stabilita in orasul Vaslui- desi la aceea ora orasul Vaslui era foarte slab dezvoltat, avand o populatie mai mica si decat orasul Husi, dar a contat faptul ca Virgil Trofin (care ocupa functii importante in ierarhia PCR) era nascut la Lipovat, langa Vaslui!

Stabilirea resedintei noului judet la Vaslui a avut consecinte negative atat pentru Barlad, dar de-a dreptul tragice pentru Husi, care a fost marginalizat, izolat si neglijat.

Dupa 1968 majoritatea investitiilor sunt concentrate la Vaslui, care este reconstruit practic din temelii, in timp ce orasele Barlad si in special Husi sunt neglijate.

Dupa 1990 se infiinteaza "Liga Judetelor Abuziv Desfiintate", care-si propunea abolirea urmarilor reformei administrativ-teritoriale din 1950 si reinfiintarea judetelor de dinainte de 1950 intre care si fostul judet Falciu cu resedinta la Husi. Din pacate acele propuneri nu au fost puse in aplicare.

Daca Husul ar fi redevenit resedinta de judet dupa 1990, probabil alta soarta ar fi avut si linia 604.

Astazi de soarta liniei 604 nu mai pare din pacate nimeni interesat, iar actualul primar al Husului- Ioan Ciupilan (aflat la al treilea mandat, desi intradevar in timpul sau s-au mai facut unele lucrari edilitare importante in Husi) este complet dezinteresat de starea liniei 604.
Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80


Numarul mesajelor : 6868
Varsta : 42
Localizare : Pascani
Reputatie : 12254
Data de inscriere : 03/11/2010

604 : Crasna - Husi - Pagina 61 Empty
MesajSubiect: Re: 604 : Crasna - Husi   604 : Crasna - Husi - Pagina 61 Icon_minitimeVin 11 Ian 2019, 09:03

Din asa-numita "Autoritate pentru reforma feroviara" face parte si deputatul de Husi Aurel Caciula (care a fost si viceprimar al Husului).

Pe vremea cand lucram la primaria Husi (cat a fost viceprimar Aurel Caciula mi-a fost si sef) , cand l-am intalnit, stiind ca este deputat, l-am intrebat daca nu ar putea sa intervina- din calitatea sa de deputat- pentru linia Crasna- Husi. Mi-a spus atunci ca este si membru in ARF si a spus ca a sa vada ce se poate face in privinta liniei 604.

Macar ca si husean ar trebui sa intervina pentru salvarea si redeschiderea liniei 604.
Sus In jos
bogdan.perejuc




Numarul mesajelor : 165
Varsta : 43
Localizare : Timisoara
Reputatie : 4751
Data de inscriere : 08/05/2012

604 : Crasna - Husi - Pagina 61 Empty
MesajSubiect: Re:Crasna-Husi   604 : Crasna - Husi - Pagina 61 Icon_minitimeVin 11 Ian 2019, 11:13

Stimate coleg ldh80, eu nu mai inteleg nimic. Pagini si pagini de romane istorice si SF, cat de tare a fost Husiul inainte si ce posibilitati are, de a inceput Trump sa-si faca griji ca apare o noua forta mondiala, si acum... Scuza-mi expresia, dar miorlai ca o mata uda ca Husiul a fost defavorizat inca de cand era Stefan cel Mare "presedinte" in Moldova.
Hotarasta-te. Ori defavorizat, ori duduia de investitii.
Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80


Numarul mesajelor : 6868
Varsta : 42
Localizare : Pascani
Reputatie : 12254
Data de inscriere : 03/11/2010

604 : Crasna - Husi - Pagina 61 Empty
MesajSubiect: Re: 604 : Crasna - Husi   604 : Crasna - Husi - Pagina 61 Icon_minitimeVin 11 Ian 2019, 12:10

Husul (dar si Barladul) a fost evident defavorizat dupa 1968, in actualul judet Vaslui!

A- ca s-au mai facut niste investitii in anii 70 si 80 este adevarat, dar acele investitii au fost foarte mici, comparativ cu cat s-a investit la Vaslui. Investitiile facute in anii 70 si 80 la Husi (unele investitii edilitare, cateva fabrici din industria alimentara si textile, cateva blocuri , un hotel, un cinematograf si cam atata) au fost facute in principal datorita acelei politici de "repartizare justa a mijloacelor de productie pe intreg teritoriul tarii".

Si ca in acei ani Husul a mai avut norocul de a aveea cativa oameni mai bataiosi si cu unele relatii la conducerea unor intreprinderi si unitati (in principal- Ioan Neamtu- directorul IAS-ului, maistru Teodor Loghin -seful de la SUC- Sectia de utilaj complex si Hristea- directorul ICSM-ului- comertul de stat) este iarasi adevarat!


Oricum, Husul are un important potential de dezvoltare, dar din pacate nu este valorificat, iar cu actuala conducere a primariei Husi (din pacate cei care conduc astazi primaria Husi nu am vazut sa aibe proiecte concrete de atragere de investitori puternici la Husi) in viitorul apropiat nu vad ca orasul sa se poata dezvolta!

Nu zic- de cand e primar Ioan Ciupilan s-a mai facut cate ceva in oras, insa foarte putin pentru valorificarea potentialului economic si turistic al orasului si al zonei inconjuratoare.
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9092
Reputatie : 12990
Data de inscriere : 16/07/2014

604 : Crasna - Husi - Pagina 61 Empty
MesajSubiect: Re: 604 : Crasna - Husi   604 : Crasna - Husi - Pagina 61 Icon_minitimeVin 11 Ian 2019, 14:10

Care ar fi acest potential?

Într o economie libera ce vrei sa faca primarul, să ia cu arcanu patroni sau firme în Husi?
Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80


Numarul mesajelor : 6868
Varsta : 42
Localizare : Pascani
Reputatie : 12254
Data de inscriere : 03/11/2010

604 : Crasna - Husi - Pagina 61 Empty
MesajSubiect: Re: 604 : Crasna - Husi   604 : Crasna - Husi - Pagina 61 Icon_minitimeVin 11 Ian 2019, 14:52

dan tm a scris:
Care ar fi acest potential?

Într o economie libera ce vrei sa faca primarul, să ia cu arcanu patroni sau firme în Husi?

Nu e vorba de luat cu arcanul- dar primarul si consiliul local pot adopta unele masuri pentru atragerea de investitori intr-o localitate: scutiri sau reduceri de taxe si impozite locale (pe terenuri, cladiri, autovehicule, etc), punerea la dispozitia investitorilor de terenuri pentru constructia de obiective de productie industrial, cautarea si gasirea de investitori, convingerea lor (prin discutii, avantaje oferite) de a-I determina sa investeasca intr-o localitate, realizarea utilitatilor care tin de consiliul local, etc.

Husul are potential in ramura industriei alimentare (fiind o zona Agricola ), textile dar si in turism (cadrul natural, cladirile vechi monumente istorice, bisericile, etc).

Cu tot respectul pentru actualul primar al Husului , pentru toti fostii colegi din primarie, insa sunt convins ca s-ar putea face mai mult pentru acest frumos oras.
Sus In jos
bogdan.perejuc




Numarul mesajelor : 165
Varsta : 43
Localizare : Timisoara
Reputatie : 4751
Data de inscriere : 08/05/2012

604 : Crasna - Husi - Pagina 61 Empty
MesajSubiect: Re:Crasna-Husi   604 : Crasna - Husi - Pagina 61 Icon_minitimeVin 11 Ian 2019, 14:55

Stimate coleg, vezi ca la anul sunt alegeri locale. La cate idei ai de dezvoltare asigurat castigi un mandat de primar.
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 9059
Reputatie : 14479
Data de inscriere : 08/01/2011

604 : Crasna - Husi - Pagina 61 Empty
MesajSubiect: Re: 604 : Crasna - Husi   604 : Crasna - Husi - Pagina 61 Icon_minitimeVin 11 Ian 2019, 21:32

Citat :
Nu e vorba de luat cu arcanul- dar primarul si consiliul local pot adopta unele masuri pentru atragerea de investitori intr-o localitate: scutiri sau reduceri de taxe si impozite locale (pe terenuri, cladiri, autovehicule, etc), punerea la dispozitia investitorilor de terenuri pentru constructia de obiective de productie industrial, cautarea si gasirea de investitori, convingerea lor (prin discutii, avantaje oferite) de a-I determina sa investeasca intr-o localitate, realizarea utilitatilor care tin de consiliul local, et
Poate reuseste primarul Husiului sa-i intoarca pe NESTLE sa nu mai paraseasca Romania https://evz.ro/nestle-inchide-fabrica-din-timisoara-si-o-muta-in-ungaria.html?utm_source=fanatikfinal&utm_medium=referral&fbclid=IwAR3Y4gdF09mpblExCXtLIqqRMPUljYyl-tw3hsjLt6EJB8YM6_lNMqi4_YM
Hei, ce zici ?
Sus In jos
marius664




Numarul mesajelor : 2938
Varsta : 45
Localizare : Alexandria
Reputatie : 6904
Data de inscriere : 23/01/2014

604 : Crasna - Husi - Pagina 61 Empty
MesajSubiect: Re: 604 : Crasna - Husi   604 : Crasna - Husi - Pagina 61 Icon_minitimeVin 11 Ian 2019, 23:32

Vitosa a scris:
Citat :
Nu e vorba de luat cu arcanul- dar primarul si consiliul local pot adopta unele masuri pentru atragerea de investitori intr-o localitate: scutiri sau reduceri de taxe si impozite locale (pe terenuri, cladiri, autovehicule, etc), punerea la dispozitia investitorilor de terenuri pentru constructia de obiective de productie industrial, cautarea si gasirea de investitori, convingerea lor (prin discutii, avantaje oferite) de a-I determina sa investeasca intr-o localitate, realizarea utilitatilor care tin de consiliul local, et
Poate reuseste primarul Husiului sa-i intoarca pe NESTLE sa nu mai paraseasca Romania https://evz.ro/nestle-inchide-fabrica-din-timisoara-si-o-muta-in-ungaria.html?utm_source=fanatikfinal&utm_medium=referral&fbclid=IwAR3Y4gdF09mpblExCXtLIqqRMPUljYyl-tw3hsjLt6EJB8YM6_lNMqi4_YM
Hei, ce zici ?
Sau poate asta http://www.ziarulcontrapunct.ro/2018/11/12/concedieri-masive-la-o-fabrica-de-confectii-din-alexandria/
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20610
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25543
Data de inscriere : 17/08/2011

604 : Crasna - Husi - Pagina 61 Empty
MesajSubiect: Re: 604 : Crasna - Husi   604 : Crasna - Husi - Pagina 61 Icon_minitimeSam 12 Ian 2019, 00:10

ldh80 a scris:
Nu e vorba de luat cu arcanul- dar primarul si  consiliul local pot adopta unele masuri pentru atragerea de investitori intr-o localitate: scutiri sau reduceri de taxe si impozite locale (pe terenuri, cladiri, autovehicule, etc), punerea la dispozitia investitorilor de terenuri pentru constructia de obiective de productie industrial, cautarea si gasirea de investitori, convingerea lor (prin discutii, avantaje oferite) de a-I determina sa investeasca intr-o localitate, realizarea utilitatilor care tin de consiliul local, etc.
Asta cu reducerile de taxe şi punerea la dispoziţie gratuit de terenuri e cea mai mare tâmpenie posibilă într-un stat democratic... şi Nokia a primit facilităţi din astea, dar după câţiva ani a închis prăvălia şi a concediat oamenii. Autorităţile au rămas cu gaura, alte firme din zonă care prestau diverse servicii pentru Nokia aproape au ajuns în faliment (şi firmele alea nu primiseră nicio facilitate, că politicanului român îi place să pupe-n dos investitorul străin şi să-şi bage picioarele în cel român)... noroc că au venit alte firme pe platforma aia, dar asta s-a întâmplat în timp, nu au venit imediat ce a plecat Nokia. Gândeşte-te ce ar însemna o situaţie similară la Huşi, să vină cineva, să facă o hală din materiale uşoare, să angajaeze 3000 de oameni şi după 10 luni să-i dea afară şi să plece.

ldh80 a scris:
si in turism (cadrul natural, cladirile vechi monumente istorice, bisericile, etc).
La biserici are exclusivitate Dănutz SRL, iar la pelerinajele făcute prin Basilica Travel, cazarea se face la mânăstiri sau la hoteluri care aparţin tot de BOR... şi care nu sunt fiscalizate şi impozitate, deci autorităţile nu încasează nimic. Sau se face cazarea într-un oraş mare - gen Iaşi sau Bacău - şi se fac de acolo ture cu autocarul. De altfel şi la prin nordul Moldovei, tururile organizate sunt cu cazare pe la Piatra Neamţ sau Suceava, puţini se cazează la Voroneţ sau la Putna (puţini raportat la numărul total de turişti, că altfel au apărut o groază de pensiuni prin zonă). De turişti străini nu prea poate fi vorba, ţinând cont că Occidentul e catolic şi zona Huşiului nu are vreo poveste gen Dracula ca să-i atragă acolo.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80


Numarul mesajelor : 6868
Varsta : 42
Localizare : Pascani
Reputatie : 12254
Data de inscriere : 03/11/2010

604 : Crasna - Husi - Pagina 61 Empty
MesajSubiect: Re: 604 : Crasna - Husi   604 : Crasna - Husi - Pagina 61 Icon_minitimeSam 12 Ian 2019, 11:51

Dr2005 a scris:
ldh80 a scris:
Nu e vorba de luat cu arcanul- dar primarul si  consiliul local pot adopta unele masuri pentru atragerea de investitori intr-o localitate: scutiri sau reduceri de taxe si impozite locale (pe terenuri, cladiri, autovehicule, etc), punerea la dispozitia investitorilor de terenuri pentru constructia de obiective de productie industrial, cautarea si gasirea de investitori, convingerea lor (prin discutii, avantaje oferite) de a-I determina sa investeasca intr-o localitate, realizarea utilitatilor care tin de consiliul local, etc.
Asta cu reducerile de taxe şi punerea la dispoziţie gratuit de terenuri e cea mai mare tâmpenie posibilă într-un stat democratic... şi Nokia a primit facilităţi din astea, dar după câţiva ani a închis prăvălia şi a concediat oamenii. Autorităţile au rămas cu gaura, alte firme din zonă care prestau diverse servicii pentru Nokia aproape au ajuns în faliment (şi firmele alea nu primiseră nicio facilitate, că politicanului român îi place să pupe-n dos investitorul străin şi să-şi bage picioarele în cel român)... noroc că au venit alte firme pe platforma aia, dar asta s-a întâmplat în timp, nu au venit imediat ce a plecat Nokia. Gândeşte-te ce ar însemna o situaţie similară la Huşi, să vină cineva, să facă o hală din materiale uşoare, să angajaeze 3000 de oameni şi după 10 luni să-i dea afară şi să plece.

ldh80 a scris:
si in turism (cadrul natural, cladirile vechi monumente istorice, bisericile, etc).
La biserici are exclusivitate Dănutz SRL, iar la pelerinajele făcute prin Basilica Travel, cazarea se face la mânăstiri sau la hoteluri care aparţin tot de BOR... şi care nu sunt fiscalizate şi impozitate, deci autorităţile nu încasează nimic. Sau se face cazarea într-un oraş mare - gen Iaşi sau Bacău - şi se fac de acolo ture cu autocarul. De altfel şi la prin nordul Moldovei, tururile organizate sunt cu cazare pe la Piatra Neamţ sau Suceava, puţini se cazează la Voroneţ sau la Putna (puţini raportat la numărul total de turişti, că altfel au apărut o groază de pensiuni prin zonă). De turişti străini nu prea poate fi vorba, ţinând cont că Occidentul e catolic şi zona Huşiului nu are vreo poveste gen Dracula ca să-i atragă acolo.


De ce neaparat sa fie o "mare tampenie" ? Autoritatile locale trebuie sa aibe niste parghii- legale si fiscale- pentru atragerea de investitori!

Acuma concret in ce ramuri industriale s-ar putea atrage investitori la Husi:

-In industria alimentara: de exemplul la Husi s-ar preta investitia intr-o fabrica de ulei (zona este favorabila culturii de floarea-soarelui), de conserve de legume (cum de altfel a si existat pana in 1997 in Husi; toata zona vaii Prutului este favorabila culturii de legume, fiind o zona irigabila), de prelucrarea laptelui (zona este favorabila cresterii ovinelor in special), de morarit si panificatie (zona este favorabila culturii porumbului si graului), de prelucrarea carnii.

-In industria textila: de prelucrare a lanii, de confectii-tricotaje, de incaltaminte.

-In industria prelucrarii lemnului exista o firma- SC Cantemir SA Husi (privatizata in 1993) care o duce destul de bine, exportand piese de mic mobilier in Olanda

-In industria grea- metalurgica exista o firma- SC Petalul SA Husi (produce utilaj petrolier si pentru diverse ramuri industriale), dar care nu se afla intr-o situatie foarte buna.

De asemenea mai exista o firma mai mica- SC Tehnoutilaj Srl Husi, care realizeaza diverse utilaje industriale.
Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80


Numarul mesajelor : 6868
Varsta : 42
Localizare : Pascani
Reputatie : 12254
Data de inscriere : 03/11/2010

604 : Crasna - Husi - Pagina 61 Empty
MesajSubiect: Re: 604 : Crasna - Husi   604 : Crasna - Husi - Pagina 61 Icon_minitimeSam 12 Ian 2019, 11:56

Primul lucru pe care ar trebui sa-l faca primarul Husului ar fi- pe langa gasirea si propunerea de solutii legale si facilitate pentru atragerea de investitori- o discutie cu toti patronii firmelor din Husi (incepand cu cei de la SC Petalul SA, SC Cantemir SA, SC Husana SA, etc), sa vada cu ce problem se confrunta si cum I poate ajuta administratia locala sa-si dezvolte aceste firme, sa creeze cat mai multe locuri de munca si cat mai bine posibil platite.
Sus In jos
Continut sponsorizat





604 : Crasna - Husi - Pagina 61 Empty
MesajSubiect: Re: 604 : Crasna - Husi   604 : Crasna - Husi - Pagina 61 Icon_minitime

Sus In jos
 
604 : Crasna - Husi
Sus 
Pagina 61 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 32 ... 60, 61, 62 ... 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016
» 604 : Crasna - Husi
» Crasna
» Huşi (604)
» Transportul interurban auto de calatori in zona Husi

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: MAGISTRALELE DIN ROMANIA :: M 600-
Mergi direct la: