| 604 : Crasna - Husi | |
|
+77alliens truscamihai ets2oltromânia Cipri Andrei Neculai ciprian71 Warrington Katalyn Vale_ntin didinul laurentzu NIKU24 elm mielutu zburator Luca tgv LanceR Jhonyla impuls marius664 dan tm Andrey_tm madalin98 halmarius phnegativ Norbi mishu88 IonutCFR2009 vatmanul TVlad DUAL Dutzu vladau2000 cardinal lifetec cfr500 spiderpc Adirmvl Vitosa Katalin4653 Vlad Balto manuela Valentin Sava cata Hurricane Michael Luna razvan - trenuri Adrian78 AlexD Dr2005 eu DAS 2011 nenuandrei ionutz85 iuli.hard ucpr redeme MariusM bogdan srl riciu @ndrey lovekomotive membru inactiv COSTACHE MIHAIL ldh80 alinx3330 kristi kkk ATM VladH Bobses srazvi ultras cristi CFR Nesebar catalin-husi mardaryroby myster2008 81 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
catalin-husi
Numarul mesajelor : 25 Reputatie : 5460 Data de inscriere : 12/01/2010
| Subiect: Re: 604 : Crasna - Husi Joi 17 Iul 2014, 22:43 | |
| se pare ca nu ati inteles nimic din ce am zis acum cateva zile.UAM-ul nu a venit pentru prospectii,inspectii sau alte chestii.noi nu ne luam dupa BRM si nu ne anunta nimeni ca este licitatie si sa pregatim linia ca s-ar putea sa vina careva.pur si simplu,UAM-ul a scos si transportat traverse si se vor mai scoate linii si macazuri.eu mi-am pierdut speranta ca voi mai vedea tren pe linia crasna-husi.acum ,sper ca "viitorul presedinte" sa se tina de cuvant si sa scoata toate liniile inchise si sa faca pe ele piste pentru biciclisti.daca a uitat,ii reamintesc eu.am fost un pic ironic.nu vreau asa ceva,normal |
|
| |
ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12287 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: 604 : Crasna - Husi Sam 19 Iul 2014, 17:31 | |
| Am fost azi prin gara si singura "urma" ca a trecut UAM-ul sunt cateva traverse de beton "depozitate" pe linia de la district! In rest- buruieni cat cuprinde!
De scos linii deja nu stiu ce linii ar mai putea scoate- o parte din ele fiind scoase de mai mult timp:
-linia pentru depozitul "Petrom" (si implicit fostul TDJ de la fosta cabina nr. 2) scoasa cred ca inainte de 2000; -linia pentru depozitul "Centrocoop"/"ICR" nemaifolosita din 1990 si scoasa dupa 2000 (desi ca prin minune cateva bucati de sina mai exista acolo!)
-liniile 6, 7 si o parte din linia 8 (cea de la rampa de marfuri) scoase din 2009; -a doua linie care intra in remiza nemaifolosita de multa vreme; -prima linie care intra in remiza nemaifolosita din 2003
-linia pentru "Exploadare forestiera" si "Constructorul" nemaifolosita din 2005 respectiv din 2011 si scoasa partial;
Liniile 1, 2, 3 si 4 nu ar trebui scoase avand sistem CELS, iar linia 5 permite accesul in remiza! |
|
| |
ucpr
Numarul mesajelor : 98 Reputatie : 4972 Data de inscriere : 23/07/2011
| Subiect: Re: 604 : Crasna - Husi Mar 22 Iul 2014, 15:15 | |
| stie cineva daca au fost oferte pentru liniile scoase la licitatie ieri? |
|
| |
IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12456 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: 604 : Crasna - Husi Mar 22 Iul 2014, 16:00 | |
| - ucpr a scris:
- stie cineva daca au fost oferte pentru liniile scoase la licitatie ieri?
Licitatia s-a amânat. |
|
| |
ucpr
Numarul mesajelor : 98 Reputatie : 4972 Data de inscriere : 23/07/2011
| Subiect: Re: 604 : Crasna - Husi Lun 11 Aug 2014, 13:40 | |
| in gara husi acum este o locomotiva a cfr marfa...cica a venit sa vada linia si vor baga garnitura pentru marfa...cel mai posibil incarca de la baza de cereale.sine are amanunte exacte este rugat sa posteze pe forum |
|
| |
riciu
Numarul mesajelor : 1376 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6664 Data de inscriere : 27/06/2010
| Subiect: Re: 604 : Crasna - Husi Lun 11 Aug 2014, 14:40 | |
| Tot ar fi ceva. Eu unul am o legatura sentimentala fata de aceasta sectie... |
|
| |
ucpr
Numarul mesajelor : 98 Reputatie : 4972 Data de inscriere : 23/07/2011
| Subiect: Re: 604 : Crasna - Husi Lun 11 Aug 2014, 19:22 | |
| marfarele vin pentru 2 sau 3 zile...vor incarca cerealele de la baza de receptie.locomotiva venita astazi a fost sa inspecteze linia. |
|
| |
@ndrey V.I.P Member
Numarul mesajelor : 902 Varsta : 37 Localizare : Iasi Reputatie : 6453 Data de inscriere : 26/09/2009
| Subiect: Re: 604 : Crasna - Husi Mar 12 Aug 2014, 12:00 | |
| - ucpr a scris:
- marfarele vin pentru 2 sau 3 zile...vor incarca cerealele de la baza de receptie.locomotiva venita astazi a fost sa inspecteze linia.
Sa curete sina suplimentar ,pentru a putea remorca trenul,dupa ce in prealabil UAM a curatat arbustii ;Pe sectia Zorleni Falciu GFR a "daramat" 2 diesele pentru 7 vagoane la primul tren ,din cauza buruienilor de pe linie. |
|
| |
TVlad V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2818 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8414 Data de inscriere : 16/01/2010
| Subiect: Re: 604 : Crasna - Husi Mar 12 Aug 2014, 12:42 | |
| Pai ce mai asteptati domnilor, nu puneti o poza cu locomotiva din Husi? Ne lasati sa fierbem in suc propriu? Un asemenea eveniment nu e admisibil sa treaca nedocumentat Cum anume afecteaza buruienile circulatia feroviara? Presupun ca e vorba doar de niste ierburi, nu de copaci sau alte obstacole serioase. |
|
| |
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13007 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: 604 : Crasna - Husi Mar 12 Aug 2014, 13:48 | |
| Buruienile(ierboase) scad aderenta locomotivei iar celelalte balarii(lemnificate) pot opune rezistenta la inaintare.Chiar daca locomotiva este atit de mare.
Totusi tind sa cred ca vegetatia lemnoasa nu a pus stapinire pe linie deja. |
|
| |
@ndrey V.I.P Member
Numarul mesajelor : 902 Varsta : 37 Localizare : Iasi Reputatie : 6453 Data de inscriere : 26/09/2009
| Subiect: Re: 604 : Crasna - Husi Mier 13 Aug 2014, 17:42 | |
| Din ce stiu pe portiune de linie care era in padure copaceii deja isi facusera loc;adevarat scrie dan tm ,ierba e unul din cei "mai daunatori" factori pentru aderenta,ca sa nu mai completez si cu ceva roua/ploaie,cand esti practic la mila norocului. |
|
| |
ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12287 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: 604 : Crasna - Husi Sam 16 Aug 2014, 23:42 | |
| Din ce am putut a afla luni 11 august 2014, a ajuns o locomotiva LDE in statia Husi! Acuma eu pana in octombrie cel putin stau mai mult prin Iasi, astfel incat imi este greu sa urmaresc cu exactitate ce material rulant mai vine in statia Husi. Din ce am putut vedea sambata prin gara nu prea se vede nici o urma ca a trecut acel LDE- buruieni cat cuprinde pe linie!
Din pacate, ca unul ce am cunoscut si perioada de glorie a acestei linii din anii 80' pana prin 1994- (pacat ca nu exista fotografii cu linia Crasna-Husi din perioada mentionata; am prins vremuri cand toate cele 8 linii a statiei Husi erau "ocupate"), e destul de neplacut sa vad dezastrul din ziua de azi de pe linia 604! Din punct de vedere tehnic, problema este cu uleiul de clorofila din frunzele de copaci, care depuse pe sina provoaca patinarea rotilor, si in cazul locomotivelor LDE poate avea impact negativ asupra motoarelor electrice de tractiune, iar in cazul locomotivelor LDH poate aveea impact negativ asupra transmisiei hidraulice. In anii 80' initial in cazul trenurilor de marfa tractate cu locomotive LDH s-a pornit de la un tonaj de 280 tone/tren, marit apoi la 350 tone/tren si apoi la 400 tone/tren, in conditiile in care atunci se urmarea in contextul politicii "de economie de combustibil", si realizarea "consumurilor optime de combustibil". Rezultatele au fost nu tocmai bune (rezultand uzura prematura a LDH-urilor), astfel ca la inceputul anilor 90' se trece la utilizarea locomotivelor LDE la trenurile de marfa pe linia 604.
Dincolo ca ma trece o data pe an cate un tren cu cereale la Husi, singura sansa de perspectiva, pentru linia 604 si implicit pentru dezvoltarea socio-economica a municipiului Husi (declarat poate prea devreme "municipiu" in 1995!), ar fi realizarea a doua deziderate majore:
1. Dezvoltarea unei industrii alimentare si textile in Husi , macar la nivelul celei existente in 1989, cand erau cca 10.000 de salariati in aceste ramuri industriale in Husi, pentru ca sa existe produse industriale alimentare si textile de transportat pe calea ferata de la Husi;
2. Pentru ca Husul sa nu mai fie un "cap de linie" si la propriu si la figurat, ar trebui realizata constructia cai ferate Podgoriile Husului HM- Albita CFR- Leuseni CFM- Visterniceni (Chisinau) , dar si amenajarea pentru navigatie a raului Prut, cu un port la Dranceni/Albita. |
|
| |
riciu
Numarul mesajelor : 1376 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6664 Data de inscriere : 27/06/2010
| Subiect: Re: 604 : Crasna - Husi Lun 18 Aug 2014, 12:33 | |
| Este exclusa povestea cu portul la Prut si cale ferata pana la Chisinau. E din ciclul Star Strek. Nu te supara pe mine ca zic asta. |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: 604 : Crasna - Husi Lun 18 Aug 2014, 15:26 | |
| Se mai navighează pe Prut? Acum vreo câteva luni, la o şedinţă cu omologii moldoveni, se spunea că şenalul navigabil e foarte colmatat, având nevoie de lucrări foarte costisitoare pentru a se putea naviga în condiţii decente. _________________ :TTT:
|
|
| |
ucpr
Numarul mesajelor : 98 Reputatie : 4972 Data de inscriere : 23/07/2011
| Subiect: Re: 604 : Crasna - Husi Lun 25 Aug 2014, 21:03 | |
| a fost locomotiva si...gata.nu au mai venit cu vagoanele pentru cereale din cauza precara a liniei.oare ar fi fost nevoie de o investitie asa mare sa curete linia cat sa permita accesul vagoanelor? |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: 604 : Crasna - Husi | |
| |
|
| |
| 604 : Crasna - Husi | |
|