|
| 604 : Crasna - Husi | |
|
+77alliens truscamihai ets2oltromânia Cipri Andrei Neculai ciprian71 Warrington Katalyn Vale_ntin didinul laurentzu NIKU24 elm mielutu zburator Luca tgv LanceR Jhonyla impuls marius664 dan tm Andrey_tm madalin98 halmarius phnegativ Norbi mishu88 IonutCFR2009 vatmanul TVlad DUAL Dutzu vladau2000 cardinal lifetec cfr500 spiderpc Adirmvl Vitosa Katalin4653 Vlad Balto manuela Valentin Sava cata Hurricane Michael Luna razvan - trenuri Adrian78 AlexD Dr2005 eu DAS 2011 nenuandrei ionutz85 iuli.hard ucpr redeme MariusM bogdan srl riciu @ndrey lovekomotive membru inactiv COSTACHE MIHAIL ldh80 alinx3330 kristi kkk ATM VladH Bobses srazvi ultras cristi CFR Nesebar catalin-husi mardaryroby myster2008 81 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22386 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: 604 : Crasna - Husi Lun 11 Mar 2013, 11:04 | |
| Parerea personala este ca CFR nu trebuia sa plece de pe liniile astea care au ramas fara trenuri de calatori pana nu venea un privat , deci macar un minim de trenuri tot trebuia sa asigure si sa nu lase oamenii fara tren iar linia sa rugineasca . |
| | | eu V.I.P Member
Numarul mesajelor : 408 Reputatie : 5722 Data de inscriere : 05/05/2010
| Subiect: Re: 604 : Crasna - Husi Vin 15 Mar 2013, 22:18 | |
| - TVlad a scris:
- Cum zicea Bayazid, parca sintem in "Miorita"...
Ati vazut pe Ploiesti Slanic: s-a facut scandal, petitii, s-au facut interventii unde trebuie si pina la urma s-a reluat circulatia. Ba au gasit si bani pentru pod. Daca se gasesc si la Husi destui oameni cu initiativa si spirit civic, se rezolva. Nu uitati ca pe Slanic si acum suntem in razboi cu dubarii prin reclamatii foarte dese la Politia Rutiera si CJPH. Si chiar dau rezultate prin amenzi consistente si foarte multe controale. S-au redus vizibil calatorii la dube! Asa ca spor la treaba!!! |
| | | ucpr
Numarul mesajelor : 98 Reputatie : 4964 Data de inscriere : 23/07/2011
| Subiect: Re: 604 : Crasna - Husi Lun 25 Mar 2013, 21:10 | |
| O nouă licitaţie de închiriere a secţiilor neinteroperabile, va avea loc în data de 28.03.2013 ora 10:00, la BRM |
| | | Valentin Sava
Numarul mesajelor : 16 Localizare : Iasi , Husi Reputatie : 4701 Data de inscriere : 20/01/2012
| Subiect: Sanse? Mier 27 Mar 2013, 01:37 | |
| Este vreo sansa? Un zvon, ceva??? |
| | | ucpr
Numarul mesajelor : 98 Reputatie : 4964 Data de inscriere : 23/07/2011
| Subiect: Re: 604 : Crasna - Husi Dum 21 Apr 2013, 12:20 | |
| linia industriala de la constructorul a inceput sa fie taiata si probabil dusa la fier vechi.nu am reusit sa fac poze dar cu prima ocazie cand mai ajung o sa fotografiez.stie cineva ce s-a intamplat? |
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6869 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12255 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Linia 604 Dum 21 Apr 2013, 16:09 | |
| Am fost astazi pe acolo: intradevar, pe o portiune de cca 50-70 m la linia Constructorul (linia 17) sinele sunt scoase (cam in dreptul fostului santier constructorul)! Nu am gasit pe nimeni in gara ca sa pot obtine o informatie! Oricum, cred ca sinele au fost demontate cu stiinta si acordul CFR!
Ca prin minune, sinele de la fost linie ICR (care se desprindea din linia constructorul) mai exista inca, desi linia ICR (care deservea depozitele cooperatiei) nu a mai fost folosita din 1990, iar macazul cu linia constructorul a fost desfiintat in urma cu cca 10 ani! |
| | | ucpr
Numarul mesajelor : 98 Reputatie : 4964 Data de inscriere : 23/07/2011
| Subiect: Re: 604 : Crasna - Husi Lun 22 Apr 2013, 22:53 | |
| mai exista vreo sansa sa fie pusa inapoi sau a fost valorificata de"baietii destepti" |
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6869 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12255 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Linia 604 Mar 23 Apr 2013, 07:57 | |
| Nu stiu ce sa zic! Cand il gasesc pe domnul Aurel prin gara am sa-l intreb! Bine ca am apucat sa fac niste poze in urma cu vreun an cu toate liniile - maine-pomane ne trezim ca le scoate pe toate!
|
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6869 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12255 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: 604 : Crasna - Husi Mar 23 Apr 2013, 18:45 | |
| Lungimea liniilor utile , asa cum erau in 1990:
1. Statia Husi:
-linia industriala "Constructorul"/linia 17: cca 550 m -linia industriala "ICR": 150 m
-linia pt districtul de linii (infundata): 120 m -linia 1 A directa: 184 m -linia 2 A abatuta: 190 m -linia 1 B (la baza de receptie cereale): 170 m -linia 2 B (in continuuarea linie 2A): 83 m -linia 3 abatuta: 334 m -linia 4 abatuta: 344 m -linia 5: 287 m -linia 6 (infundata): 137 m -linia 7 A: 268 m -linia 8 A (la rampa de marfa): 291 m -linia 7 B (infundata): 114 m -linia 8 B (infundata): 114 m
-linia 1 remiza (infundata): 67 m -linia 2 remiza (Infundata): 67 m
-linia Competrol: 150 m -linia ? (nu stiu ce numar avea- cea scurta din mijloc din capatul statiei): 83 m -linia ? (nu stiu ce numar avea- cea care vine in prelungirea liniei 5 si se opreste in zidul de beton): 102 m (de la macazul nr.2 pana in zidul de beton)
2. Fosta HM Podgoriile Husului (desfiintata in primavara anului 1995):
-linia 1 directa: 308 m -linia 2 abatuta (accea era in dreptul peronului!): 195 m
-linia rampa prefabricate: 153 m -linia rampa prefabricate: 153 m
3. Fosta statie Cretesti (desfiintata in 2009)
-linia 1 directa: 374 m -linia 2 abatuta: 324 m -linia 3 abatuta: 274 m -linia 4 abatuta (la rampa de marfuri): 224 m
-linia baza de receptie cereale (infundata): 300 m
4. Fosta HM Oltenesti (desfiintata in 2001)
-linia 1 directa (inclusiv la statia de asfalt): cca 300 m -linia 2 abatuta: cca 250 m
5. Fosta HM Dobrina (infiintata pe la inceputul anilor 70' si desfiintata ca HM in 1976. Intre 1976-1984 era hc)
Avea un singur macaz, o singura linie abatuta, pe care incapeau maxim 7 vagoane pe doua osii sau 4-3 vagoane pe 4 osii. Avea semnale mecanice. A fost desfiintata ca HM datorita greutatii efectuarii manevrei acolo (reinfiintandu-se in schimb in 1976 HM Podgoriile Husului), iar ca hc. a fost desfiintata in 1984, pe fondul politicii de "economie de combustibil"!
Distantele le-am calculat cu ajutorul lui "Google earth"- daca nu sunt 100 % corecte imi cer scuze!
Si un fapt de care astazi putina lume stie:
In 1987-1988, aparea proiectul de constructie a caii ferate spre zona industriala o orasului Husi! Traseul propus era: in continuuarea liniei 5, prin spargerea acelui zid de beton, apoi fie continuuarea sapaturii tib "debleu"" sau realizarea unui tunel, apoi trecere prin tunel pe sub strada Saca, pasaj cu actualul Drum Combinat, o ramificatie pentru combinatul de vinificatie, pasaj la nivel cu dRum Donea si Strada Calarasi, podet peste paraul Ochi, paralel cu strada Fundatura Viilor, o ramificatie pentru centrala termica de pe centura, pasaj la nivel cu strada schit si strada Capitan Carp, strapungerea dealului Motoc (prin tunel sau sapatura tip debleu), podet peste paraul Draslavat, pasaj la nivel cu soseaua spre Padureni, demolarea unor case din cartierul Plopeni, pasaj la nivel cu strada Locotenent Gavril Teodoru, pasaj la nivel cu strada A.I.Cuza (in dreptul Petal SA- cu o ramificatie pentru aceasta), apoi paralel cu strada A.I.Cuza pana in dreptul abatorului, o ramificatie pentru depozitele Petal SA (unde se afla si singura macara tip pod rulant din oras), iar apoi urma sa fie amenajata o statie-triaj "Husi-Sud" (undeva paralel cu strada Moldovei). De aici urmau a se desprinde 3 linii: -in dreapta, o linie in proiect spre Vetrisoaia, Berezeni, Falciu Nord HM (urma sa faca parte din proiectul mai amplu al cai ferate de pe valea raului Prut: Botosani- Harlau- Iasi- Socola- Raducaneni- Albita- Podgoriile Husului HM- Husi- Husi Sud- Falciu Nord HM- Murgeni- Foltesti- Galati- Braila- Macin- Tulcea Marfuri) -o linie care trebuia sa traverseze soseaua spre Falciu, in dreptul bazei de receptie a cerealelor, pentru a deservi zona industriala (Husana, Moldotext, Filatura de bumbac, fabrica de conserve, baza de receptie cereale. Undeva in dreptul fostului SMT urma sa fie amenajata o "antestatie") -in in stanga, o linie pentru: MAT, ICIL, Depozit legume-fructe si "Sectia lemn/Cantemir SA" |
| | | ultras
Numarul mesajelor : 78 Varsta : 35 Localizare : Husi Reputatie : 5589 Data de inscriere : 07/11/2009
| Subiect: Re: 604 : Crasna - Husi Mier 24 Apr 2013, 09:32 | |
| |
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: 604 : Crasna - Husi Mier 24 Apr 2013, 09:41 | |
| Interesant proiect, as putea sa spun si curajos fiind in apropierea granitei cu URSS. |
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6869 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12255 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Linia 604 Mier 24 Apr 2013, 18:01 | |
| Da.....din cate am inteles proiectul era intr-un fel la "concurenta" cu realizarea amenajarii pentru navigatie a raului Prut, in aval de barajul Stanca-Costesti! Dupa terminarea canalului Bucuresti-Dunare urma raul Prut pentru navigatie....
In legatura cu sina demontata de la Constructorul am lamurit "misterul": nu e vorba de furt, ci accea bucata de sina a fost demontata cand s-a reabilitat pasajul la nivel, pentru a fi montata pe pasaj, ca cica era mai "buna"! Informatia o am de la omul care mai vine seara in gara sa pazeasca! Daca vreodata a sa mai bage vagoane pe linia "Constructorul" se va monta alta bucata in loc! |
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6869 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12255 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Linia 604 Sam 04 Mai 2013, 12:48 | |
| Daca mai tine minte cineva pana in ce an a functionat semnalizarea mecanica la fosta gara Cretesti ? Ca prin minune, fostele semnale prevestitoare au ramas in picioare!
La fosta HM Podgoriile Husului semnalizarea mecanica a functionat pana la final in 1995 (cand a fost desfiintata statia), iar la fosta HM Oltenesti pana in 2001 (cand a fost retrogradata ca hc)! |
| | | catalin-husi
Numarul mesajelor : 25 Reputatie : 5452 Data de inscriere : 12/01/2010
| Subiect: Re: 604 : Crasna - Husi Mar 07 Mai 2013, 16:02 | |
| - ldh80 a scris:
- Daca mai tine minte cineva pana in ce an a functionat semnalizarea mecanica la fosta gara Cretesti ?
Ca prin minune, fostele semnale prevestitoare au ramas in picioare!
La fosta HM Podgoriile Husului semnalizarea mecanica a functionat pana la final in 1995 (cand a fost desfiintata statia), iar la fosta HM Oltenesti pana in 2001 (cand a fost retrogradata ca hc)! La Cretesti semnalizarea a fost scoasa atunci cand au facut RK (1994-1995) si au lasat indicatori permanenti de acoperire a punctelor de sectionare pe conducere centralizata.Oltenestiul a fost cam tot atunci scoasa.nici vorba in 2001 sa fi avut instalaatii in functie. |
| | | ultras
Numarul mesajelor : 78 Varsta : 35 Localizare : Husi Reputatie : 5589 Data de inscriere : 07/11/2009
| Subiect: Re: 604 : Crasna - Husi Mar 07 Mai 2013, 16:06 | |
| ceva zvonuri de inchirere? nimic? :roll: |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: 604 : Crasna - Husi | |
| |
| | | | 604 : Crasna - Husi | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |