Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 604 : Crasna - Husi

In jos 
+77
alliens
truscamihai
ets2oltromânia
Cipri Andrei Neculai
ciprian71
Warrington
Katalyn
Vale_ntin
didinul
laurentzu
NIKU24
elm
mielutu zburator
Luca tgv
LanceR
Jhonyla
impuls
marius664
dan tm
Andrey_tm
madalin98
halmarius
phnegativ
Norbi
mishu88
IonutCFR2009
vatmanul
TVlad
DUAL
Dutzu
vladau2000
cardinal
lifetec
cfr500
spiderpc
Adirmvl
Vitosa
Katalin4653
Vlad
Balto
manuela
Valentin Sava
cata
Hurricane
Michael
Luna
razvan - trenuri
Adrian78
AlexD
Dr2005
eu
DAS 2011
nenuandrei
ionutz85
iuli.hard
ucpr
redeme
MariusM
bogdan srl
riciu
@ndrey
lovekomotive
membru inactiv
COSTACHE MIHAIL
ldh80
alinx3330
kristi kkk
ATM
VladH
Bobses
srazvi
ultras
cristi CFR
Nesebar
catalin-husi
mardaryroby
myster2008
81 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 40 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
Vizitator
Vizitator




604 : Crasna - Husi - Pagina 14 Empty
MesajSubiect: Re: 604 : Crasna - Husi   604 : Crasna - Husi - Pagina 14 Icon_minitimeLun 02 Apr 2012, 12:14

Ma indoiesc ca va fi vreodata construita o linie de la Husi la Chisinau atita vreme cit este deja una construita prin Galati.
Sus In jos
Vlad
Administrator
Administrator
Vlad


Numarul mesajelor : 7252
Varsta : 37
Localizare : Vatra Dornei
Reputatie : 13811
Data de inscriere : 08/04/2009

604 : Crasna - Husi - Pagina 14 Empty
MesajSubiect: Re: 604 : Crasna - Husi   604 : Crasna - Husi - Pagina 14 Icon_minitimeLun 02 Apr 2012, 12:23

Plus ca terenul e foarte dificil intre Husi si Chisinau. Ar trebui multe tuneluri destul de lungi sau o linie serpuita ca Zorleni - Falciu care nu ar permite viteze prea mari.
Daca era campie era usor de realizat o astfel de linie.
Sus In jos
razvan - trenuri
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 3359
Varsta : 42
Localizare : Bucuresti, Romania
Reputatie : 8374
Data de inscriere : 26/05/2011

604 : Crasna - Husi - Pagina 14 Empty
MesajSubiect: Re: 604 : Crasna - Husi   604 : Crasna - Husi - Pagina 14 Icon_minitimeLun 02 Apr 2012, 14:00

In aceasta perioada se construiesc caii ferate in zone mult mai dificile si rapede. Nu este nici o scuza (eventual lipsa baniilor) pentru a nu fii construita aceasta cale ferata cu ecartament european de 100 km.
Sus In jos
redeme
V.I.P Member
V.I.P Member
redeme


Numarul mesajelor : 1081
Localizare : Iasi
Reputatie : 6123
Data de inscriere : 06/03/2011

604 : Crasna - Husi - Pagina 14 Empty
MesajSubiect: Re: 604 : Crasna - Husi   604 : Crasna - Husi - Pagina 14 Icon_minitimeLun 02 Apr 2012, 17:05

ldh80 a scris:
Am si eu o intrebare: cum se pot pune pe site poze scanate ? Am facut niste poze, dar cu un aparat "clasic"cu film- de ala digital nu am!
Le cauți pe calculator/stick/CD (unde le ai salvate) și, la fel, le încarci, fie pe photobucket.com, fie pe postimage.org sau alte site-uri asemănătoare.

Hușiul ar fi avut mai degrabă șanse la o linie Iași - Răducăneni - Huși, ce ar fi scurtat foarte mult distanța dintre cele doua localități, nici nu ar fi pus neapărat mari probleme la construcție (se putea construi prin zone de câmpie/șes), dar ar fi presupus ca Hușiul să fie (mult) mai dezvoltat economic pentru a asigura un trafic constant.
Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80


Numarul mesajelor : 6898
Varsta : 42
Localizare : Pascani
Reputatie : 12300
Data de inscriere : 03/11/2010

604 : Crasna - Husi - Pagina 14 Empty
MesajSubiect: Linia 604   604 : Crasna - Husi - Pagina 14 Icon_minitimeMar 03 Apr 2012, 07:39

Multumesc!

La un moment dat, prin anii 80', se discuta despre o cale ferata pe valea Prutului: Iasi-Raducaneni-Husi-Falciu si Murgeni- Foltesti, care, impreuna cu linia Braila-Tulcea, urma a asigura o mai buna legatura intre zona Moldovei si cea a Dobrogei!
Acest proiect era intr-un fel la "concurenta"" cu proiectul de navigabilizare a raului Prut, care, dupa terminarea canalului navigabil Bucuresti-Dunare, urma sa devina al doilea rau interior navigabil din Romania! Din pacate, nu s-a reusit ajungerea la un acord in acest sens cu guvernul sovietic pe atunci!
Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80


Numarul mesajelor : 6898
Varsta : 42
Localizare : Pascani
Reputatie : 12300
Data de inscriere : 03/11/2010

604 : Crasna - Husi - Pagina 14 Empty
MesajSubiect: Linia 604   604 : Crasna - Husi - Pagina 14 Icon_minitimeVin 13 Apr 2012, 13:49

Cum ar trebui sa arate un "mers de tren" facut cu cap pentru aceasta linie:

1. R xxxx
Plecare Husi: 5.49, sosire Crasna 6.44
Compunere: 3 automotoare poloneze noi tip SA-134, SA-105, SA-105.
Automotoarele SA-105 din statia Crasna sunt atasate la trenurile IR-1662 pentru Bucuresti Nord, respectiv R 6311 pentru Iasi.

2. R xxxx
Plecare Crasna 7.40, sosire Husi 8.35
Compunere: un automotor SA-134

3. R xxxx
Plecare Husi 9.00, sosire Crasna 9.55, plecare Crasna 9.57, sosire Vaslui 10.15
Compunere: un automotor SA-134
Legatura pentru IC 561 la Iasi

4. R xxxx
plecare Vaslui 10.30, sosire Crasna 10.48, plecare Crasna 10.50, sosire Husi 11.45
Compunere: un automotor SA-134

5. R xxx
Plecare Husi 13.25, sosire Crasna 14.20, plecare Crasna 14.22, sosire Vaslui 14.40
Compunere: un automotor SA-134
Legaturi pentru: IR 1764 din Crasna (pentru Brasov), IR 1664 din Vaslui (pentru Bucuresti-Nord, iar din Barlad legatura si cu Galati)

6. R xxxx
Plecare Vaslui 15.48, sosire Crasna 16.06, plecare Crasna 16.08, sosire Husi 17.03
Compunere: doua automotoare (SA-134 si SA-105)
*automotorul SA-105 circula pe distanta Iasi-Vaslui atasat la IR 1664

7. R xxxx
Plecare Husi 17.30, sosire Crasna 18.25
Compunere: doua automotoare (SA-134 si SA-105)
*automotorul SA-105 din statia Crasna se ataseaza la IR 1763 pentru Iasi

8.R xxxx
Plecare Crasna 19.45, sosire Husi 20.40
Compunere: un automotor SA-134
Legaturi de la: IR 1763 (de la Brasov), IR 1866 (de la Galati) si R 6404 (de la Iasi)

9. R xxxx
Plecare Husi 20.50, sosire Crasna 21.45
Compunere: un automotor SA-134

10. R xxxx
Plecare Crasna 21.55 sosire Husi 22.50
Compunere: trei automotoare (SA-134, SA-105, SA-105)
*un automotor SA-105 pe distanta Bucuresti Nord- Crasna circula atasat la IR 1663
*un automotor SA-105 pe distanta Iasi- Vaslui circula atasat la R 6414, iar intre statiile Vaslui-Crasna circula independent (plecare Vaslui 21.20, sosire Crasna 21.38)
Legatura pentru IR 1861 (la Constanta, Mangalia)

Material rulant necesar: trei automotoare poloneze noi de tip SA-134, SA-105, SA-105, cu remiza si statia de domiciliul Husi.
Timpii de mers i-am calculat conform celor existenti in 1990 (Husi-Crasna 55 minute, cu 5 minute opriri in statii) si Vaslui-Crasna 18 minute.
Vitezele maxime sunt: Husi-Cretesti 40 km/h, Cretesti-Crasna 80 km/h (cu mici imbunatatiri s-ar putea ridica la 100 km/h. insa, datorita faptului ca haltele sunt apropiate una de alta, nu sunt sigur daca demarajul unui automotor de acest tip ar permite atingerea, pe distante asa scurte, a vitezei de 100 km/h)si Crasna-Vaslui 100 km/h.
Sus In jos
manuela




Numarul mesajelor : 603
Reputatie : 5415
Data de inscriere : 03/11/2011

604 : Crasna - Husi - Pagina 14 Empty
MesajSubiect: Re: 604 : Crasna - Husi   604 : Crasna - Husi - Pagina 14 Icon_minitimeVin 13 Apr 2012, 14:43

nu exagera draga cu automotoarele directe pentru bucuresti nord si iasi dat fiind faptul ca atunci cand au existat ,au mers GOALE.cu legaturile in crasna sunt perfect de acord.
Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80


Numarul mesajelor : 6898
Varsta : 42
Localizare : Pascani
Reputatie : 12300
Data de inscriere : 03/11/2010

604 : Crasna - Husi - Pagina 14 Empty
MesajSubiect: Linia 604   604 : Crasna - Husi - Pagina 14 Icon_minitimeVin 13 Apr 2012, 15:03

Aici probabil va referiti la celebra "Sageata Albastra" directa Husi- Bucuresti Nord, care a circulat numai vreo 3 luni din noiembrie 2004 pana in februarie 2005! Aceea "Sageata albastra" a fost pusa cu totul aiurea, cu rang de IC ?!!!, si costa pe atunci cca 40 ron, in conditiile cand microbuzul Husi-Bucuresti era 30 de ron!
Insa, pana in 1996-1997, cand existau cele 3 vagoane directe Husi-Bucuresti (doua de clasa a doua seria 20-57 si unul de clasa intai seria 19-40/47/57), aveau destui calatori, din Crasna sau Barlad pretul fiind de tren accelerat!
Asadar, o problema foarte importanta este cea a preturilor si costurilor de exploadarea. Prin folosirea automotoarelor mentionate, costul de exploadarea ar fi unul acceptabil, iar preturile ar trebui sa fie de cca 60% din pretul transportului auto pe acceiasi distanta (de exemplul- Husi-Vaslui la microbuz este 10 ron, deci la tren ar trebui sa fie cca 6 ron; Husi-Iasi la microbuz cca 15 ron, la tren cca 7 ron; Husi-Bucuresti la microbuz cca 50 ron, la tren cca 30-35 ron, etc).
Sus In jos
manuela




Numarul mesajelor : 603
Reputatie : 5415
Data de inscriere : 03/11/2011

604 : Crasna - Husi - Pagina 14 Empty
MesajSubiect: Re: 604 : Crasna - Husi   604 : Crasna - Husi - Pagina 14 Icon_minitimeVin 13 Apr 2012, 15:23

cu un vagon jumi-juma clasa2 si 1 sunt de acord dar atasat/lasat in barlad pentru a nu trebui sa opreasca ir in crasna.
Sus In jos
manuela




Numarul mesajelor : 603
Reputatie : 5415
Data de inscriere : 03/11/2011

604 : Crasna - Husi - Pagina 14 Empty
MesajSubiect: Re: 604 : Crasna - Husi   604 : Crasna - Husi - Pagina 14 Icon_minitimeVin 13 Apr 2012, 15:26

oricum pe vremea aia 621/622,623/624 aveau cate 15 vagoane dintre care 12 circulau bucuresti nord- iasi si 3 bucuresti nord-husi.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20638
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25583
Data de inscriere : 17/08/2011

604 : Crasna - Husi - Pagina 14 Empty
MesajSubiect: Re: 604 : Crasna - Husi   604 : Crasna - Husi - Pagina 14 Icon_minitimeVin 13 Apr 2012, 17:01

Nu e rentabil să ataşezi motorul la IR... pentru că acele automotoare au confort de R. În plus, o să trebuiască ţinut motorul pornit tot drumul ca să asiguri căldură, climatizare, servicii auxiliare ş.a., deci risipă de motorină. Mai simplu ar fi să fie un automotor care să penduleze toată ziua şi să tragă la peron în Crasna lângă trenul de Bucureşti sau cel de Iaşi. Dar asta ar cam dubla costul biletului până la Iaşi, pentru că distanţele nu se mai însumează.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80


Numarul mesajelor : 6898
Varsta : 42
Localizare : Pascani
Reputatie : 12300
Data de inscriere : 03/11/2010

604 : Crasna - Husi - Pagina 14 Empty
MesajSubiect: linia 604   604 : Crasna - Husi - Pagina 14 Icon_minitimeMier 25 Apr 2012, 15:48

Acele automotoare poloneze SA-105 au probabil si sistem de incalzire electric, care ar putea fi alimentat de la instalatie de incalzire electrica a trenului IR- asadar nu ar fi necesara functionarea motorului diesel (pe distantele Crasna-Bucuresti Nord si Crasna-Iasi putand circula cuplate la semnal tren IR Iasi-Bucuresti Nord si R Marasesti-Iasi)! In privinta compatibilitatii vitezelor maxime admise, nu cred sa fie probleme (Crasna-Iasi maxim 100 km/h, Crasna-Tecuci maxim 100 km/h, Tecuci- Ramificatie Ploiesti Triaj= maxim 120 km/h si Ploiesti- Bucuresti Nord maxim 140 km/h).
Sus In jos
Vizitator
Vizitator




604 : Crasna - Husi - Pagina 14 Empty
MesajSubiect: Re: 604 : Crasna - Husi   604 : Crasna - Husi - Pagina 14 Icon_minitimeJoi 26 Apr 2012, 09:17

Ar fi pasageri pentru vagoanele directe Husi-Bucuresti?
Cred ca o pendula cum spune doctorul ar fi de ajuns.
Nu mai tin minte, dar parca a fost si o grupa de vagoane care se detasa in Birlad.

Este adevarat ca s-au dus si vremurile in care erau vagoane directe din Bucuresti Nord spre toate zarile.De exemplu pina la Rodna Veche a fost legatura pina acum citiva ani.
Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80


Numarul mesajelor : 6898
Varsta : 42
Localizare : Pascani
Reputatie : 12300
Data de inscriere : 03/11/2010

604 : Crasna - Husi - Pagina 14 Empty
MesajSubiect: linia 604   604 : Crasna - Husi - Pagina 14 Icon_minitimeJoi 26 Apr 2012, 09:53

Daca un microbuz Husi-Bucuresti cu 15-20 de locuri pe scaune "se umple"" ma gandesc ca si un automotor direct pe accelasi traseu, tip SA-105 (care cel putin din fotografie de pe railfaneurope are cam acceiasi capacitate) ar avea clienti- bineinteles, cu conditia ca pretul sa fie de cca 60% din cel al microbuzului! In plus, in special toamna, cand se mai duc husenii cu produse locale (vin, branza, carne, etc) la "neamuri", intr-un automotor este loc mult mai mult pentru bagaje decat intr-un microbuz!

Exista sanse ca la licitatia din 2 mai in sfarsit si linia Crasna-Husi sa fie inchiriata de Regiotrans sau TFG ?
Sus In jos
Vizitator
Vizitator




604 : Crasna - Husi - Pagina 14 Empty
MesajSubiect: Re: 604 : Crasna - Husi   604 : Crasna - Husi - Pagina 14 Icon_minitimeJoi 26 Apr 2012, 09:57

Pai pentru 15-20 de pasageri ajunge o pendula. As inclina totusi ca legaturile cu Bucurestiul sa se faca din Vaslui si Birlad ca sa nu mai opreasca trenurile de rang superior si in Crasna.
Sus In jos
Continut sponsorizat





604 : Crasna - Husi - Pagina 14 Empty
MesajSubiect: Re: 604 : Crasna - Husi   604 : Crasna - Husi - Pagina 14 Icon_minitime

Sus In jos
 
604 : Crasna - Husi
Sus 
Pagina 14 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 40 ... 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016
» 604 : Crasna - Husi
» Crasna
» Huşi (604)
» Transportul interurban auto de calatori in zona Husi

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: MAGISTRALELE DIN ROMANIA :: M 600-
Mergi direct la: