|
| M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni | |
|
+98Lineus646 Katalyn florin.lifticariu Semafor lifetec bobi marius664 Luca tgv impuls j o a n t a mielutu zburator get. bubu dan tm kristi kkk Simply18 baiazid Balto NicuS vanchorusebulgaria 92Dragos Amiralul Bobby_TM DUAL Razvan Tudor DAS 2011 spsdc7 alliens seby1998 Adirmvl Dutzu user dezactivat... Caravelle_Zg chatnoir401 Radu.B Sergiu rmn cfr500 Mihay spiderpc Kriszti219 COSTACHE MIHAIL Katalin4653 Tomi13leu popovici cstefan stefan_br didinul dexter23 ravers75 liviulav33 razvan - trenuri lovekomotive AlexD manuela srazvi Dr2005 cardinal cristi CFR bogdan srl iDorin Vitosa Cobra cont dezactivat . redeme sorin TVlad riciu mureseanu_976 joanta sorinucu decward ultras Marius Iulian buldozer2 halmarius mihaiuc Nesebar Marian.B alinx3330 ldh80 jionutz ATM vrabieionut @ndrey didi mishu88 Hurricane mi.tudor PrisecaruFlorin MariusM IonutCFR2009 marius_catalin84 Ionutz cortexedge Vlad marius_m mardaryroby myster2008 102 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Mier 30 Sept 2015, 11:39 | |
| - Dr2005 a scris:
- Nu poţi suprascrie legislaţia printr-un acord... că dacă aude tanti merkel, o punem de un noi infringement. Corect şi normal ar fi fost ca CFM să îşi obţină toate acordurile şi avizele necesare... nu să circule electoral (că asta e situaţia, e tren electoral). Automotorul ăla nu are nici măcar număr UIC pe el.
Da de ce trebuie mereu sa fi contra la tot ce se intampla, la tot ce se propune, sa cauti nod in papura mereu. Lasa treaba in pace, zi mersi ca circula si ca exista. |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13007 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Mier 30 Sept 2015, 11:47 | |
| E bine ca circula si sa circule plin ba chiar mai multe, insa e firesc ca la un asemnea nivel sa se respecte legislatia, pentru ca tu karpaty sau eu , dan tm trebuie sa o respectam si sintem pasibili de sanctiuni pentru lucruri mai minore.
Cred ca la asta se refera doctorul nu neaparat exprima o nemultumire ca circula un tren CFM. |
| | | marius664
Numarul mesajelor : 2938 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 6912 Data de inscriere : 23/01/2014
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Mier 30 Sept 2015, 12:31 | |
| - Dr2005 a scris:
- Pe IRIS apare ca fiind operat de CFM. Dar oare licenţă de operator pe teritoriul României au? Certificat de siguranţă? Convenţiile necesare (MT, M. Educaţiei, M. Muncii) pentru asigurarea facilităţilor obligatorii prin lege - elevi, studenţi, pensionari, revoluţionari, IOVR?
Poate ca au , daca tu ca lucrezi in sistem pui asemenea intrebari, noi cum putem raspunde?!!!.Nu cred ca erau primiti daca nu aveau toate actele in regula-trenul este totusi de fabricatie romaneasca...Mai stii cazul celebrului tren NATO ?? Oricum ma asteptam sa aiba timpi mai mici la frontiera, timpi care sunt aproape egali cu cele ale trenului Prietenia, tren care insa necesita si schimbarea boghiurilor |
| | | redeme V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1081 Localizare : Iasi Reputatie : 6119 Data de inscriere : 06/03/2011
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Mier 30 Sept 2015, 12:52 | |
| - Dr2005 a scris:
- Pe IRIS apare ca fiind operat de CFM. Dar oare licenţă de operator pe teritoriul României au? Certificat de siguranţă? Convenţiile necesare (MT, M. Educaţiei, M. Muncii) pentru asigurarea facilităţilor obligatorii prin lege - elevi, studenţi, pensionari, revoluţionari, IOVR?
Conform ultimului acord, stația Socola a devenit stație de frontieră!!! Între stațiile de frontieră, în cazul acesta Ungheni (CFM) și Socola (CFR), trenurile celor două administrații feroviare circulă în baza reglementărilor specifice și acordurilor bilaterale, la fel cum circulă de zeci de ani și trenurile de marfă, cele de cale normală cu locomotive românești (CFR Marfă sau operatori privați) până la Ungheni, iar cele de cale largă cu locomotive CFM până la Cristești Jijia (vechea stație de frontieră)! La fel cum circulă trenurile UZ/CFM la Galați Largă și trenurile UZ la Dornești și Halmeu! Iar administrațiile feroviare vecine (de exemplu CFM sau UZ) nu circulă ca operatori privați pe rețeaua CFR, ci tocmai în baza acordurilor bilaterale stabilite, strict între stațiile de frontieră!!!Trenul circulă perfect legal pe rețeaua CFR, de la punctul de trecere al frontierei (Ungheni Prut Hm.), unde se efectuează controlul vamal și până la stația de frontieră specificată de CFR, și anume stația SOCOLA!Inaugurarea s-a desfășurat bine, la stația Socola au așteptat 4 autobuze RATP, era și destul de multă poliție în zonă. Deci, trenul 821/ 1065 Chișinău - Ungheni - Socola la cursa inaugurală, intrând în stația Socola Triaj grupa Largă: Train 821/1065 Chisinau - Socola (Iasi) by redeme, on Flickr |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Mier 30 Sept 2015, 14:06 | |
| - marius664 a scris:
- Dr2005 a scris:
- Pe IRIS apare ca fiind operat de CFM. Dar oare licenţă de operator pe teritoriul României au? Certificat de siguranţă? Convenţiile necesare (MT, M. Educaţiei, M. Muncii) pentru asigurarea facilităţilor obligatorii prin lege - elevi, studenţi, pensionari, revoluţionari, IOVR?
Poate ca au , daca tu ca lucrezi in sistem pui asemenea intrebari, noi cum putem raspunde?!!!.Nu cred ca erau primiti daca nu aveau toate actele in regula-trenul este totusi de fabricatie romaneasca...Mai stii cazul celebrului tren NATO ?? De fabricaţie românească sunt doar cele două vagoane intermediare, produse la Astra Arad. Vagoanele motoare sunt produse de Ganz în Ungaria. Cazul ,,celebrului" tren NATO era un film artistic, o operă de ficţiune fără vreo legătură cu realitatea. - redeme a scris:
- La fel cum circulă trenurile UZ/CFM la Galați Largă și trenurile UZ la Dornești și Halmeu! Iar administrațiile feroviare vecine (de exemplu CFM sau UZ) nu circulă ca operatori privați pe rețeaua CFR, ci tocmai în baza acordurilor bilaterale stabilite, strict între stațiile de frontieră!!!
Eu îl văd pe IRIS ca tren operat de operatorul CFM. Dacă circulă doar pe baza acordului bilateral, atunci este tren închis în trafic intern, nu are voie să ia călători care merg doar în parcurs intern. _________________ :TTT:
|
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Mier 30 Sept 2015, 14:09 | |
| - Karpaty a scris:
- Dr2005 a scris:
- Nu poţi suprascrie legislaţia printr-un acord... că dacă aude tanti merkel, o punem de un noi infringement. Corect şi normal ar fi fost ca CFM să îşi obţină toate acordurile şi avizele necesare... nu să circule electoral (că asta e situaţia, e tren electoral). Automotorul ăla nu are nici măcar număr UIC pe el.
Da de ce trebuie mereu sa fi contra la tot ce se intampla, la tot ce se propune, sa cauti nod in papura mereu. Lasa treaba in pace, zi mersi ca circula si ca exista. Dacă mâine-poimâine deraiază sau ia foc? Să vedeţi scandalul naibii atunci dacă se constată că nu avea niciun fel de autorizaţie. De ce crezi că toate instituţiile pierd juma' din timpul de lucru făcând proceduri pentru toate chestiile posibile şi imposibile? Dacă se întâmplă vreun accident şi nu există procedură, iese urât, se merge în sfera penalului. ASFR, OLFR, ONFR şi AGIFER au procedurile lor, dar CFR S.A. o să pice la mijloc că nu a solicitat toate actele necesare operatorului, se va lăsa cu puşcărie. _________________ :TTT:
|
| | | marius664
Numarul mesajelor : 2938 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 6912 Data de inscriere : 23/01/2014
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Mier 30 Sept 2015, 14:22 | |
| Dragos eu zic ca trenul are toate actele necesare, sa nu uitam ca CFR-ul este un mic imperiu al hartogariei..Iar in ceea ce priveste trenul NATO este invers de cum spui tu.Cati ani aveai in 1999? Cauta pe google tren NATO si Pielesti si o sa te convingi
Ultima editare efectuata de catre marius664 in Mier 30 Sept 2015, 14:24, editata de 1 ori |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13007 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Mier 30 Sept 2015, 14:23 | |
| AStea toate se musamalizeaza ca doar ei sint fratii nostrii, iar tu doar te opui. Eu chiar voiam sa dau o raita si sa merg cu el pina la Ungheni la noi in tara, acuma cica nu e voie.
Filmul cu trenul NATO e facut dupa un caz real, de aceea americani l-au si omorit pe regizor iar filmul a ramas neterminat, asa se si cheama... California dreamin neterminat.
Acolo pe seful garii l-a durut undeva ca aia sint americani, el stia ca trebuie sa respecte legile care prevedeau 5004 hirtii si avize egal ca vin nemtii sau germanii. S-a intimplat ca au venit americanii. Ia sa ne facem noi de cap in america. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Mier 30 Sept 2015, 16:09 | |
| Ba da esti impotriva la tot ce se face, la tot ce doreste populatoie tu esti Gica contra! Da lasa-ne omule in pace cu prostiile astea! Bine ca s-a facut si ca circula ca are lumea cu ce se deplasa, asta il intereseaza pe om sa aibe cu ce se deplasa, mai multe chiar nu il intereseaza si sa fie acceptabil ca pret. Omul cand pleaca undeva se uita sa aibe mijloc de transport direct in primul rand, apoi pret convenabil atat si nimic mai mult, bine sa nu faca 3 zile pe drum, asta e alta poveste, cum circula si cine opereaza asta e problema firmei/companiei etc. |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13007 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Mier 30 Sept 2015, 17:53 | |
| Eu cred ca tu esti impotriva societatii in care traiesti, nu poate omul sa zica ceva.
Pai e forum feroviar de aia vorbim una alta ca nu e forum de frumusete. Asa bine mersi scrie unu: miine tren la Fieni si toti tacem, scopul forumului a fost atins, am aflat.
normal ca mai intrebam una alta ca nu sintem oamenii din gara care vor doar tren, in spatele unui tren stau o gramada de probleme de luat in calcul, bune rele, eficiente sau ineficiente dar sint de luat in seama.
Ca miine loveste pe unu sau moare ca fata aia la Valea Calugareasca si atunci sa vezi cum toti calatorii aia nepasatori o sa strige: ii dau in judecata.Pe cine ? pe tren ? aaa nu ci pe cei care i-au permis sa circule nu?
Nu asa e cazul cu explozia de la Mihailesti? vinovati sint doar mortii? condamnarile cine le-a primit?
pai tu daca te lovesti de birou la lucru nu vine ITM -ul sa vada conditiile de munca? ce il intereseaza pe om? sa aiba loc de munca dar vezi ca si acolo e o birocratie. De tine raspunde cineva sau tu raspunzi de mai multi. ceea ce pe multi nu ii priveste, eu am venit la lucru ma doare in p...
Asa si aici, discutam , circula nu circula mai intrebam una alta. Altfel pot zice si eu ca e bine ca circula dar imi convenea sa plece la 12.00 din Socola sau sa opreasca in Cristesti ori mai stiu eu ce. Sint un calator nu?
Mereu ai ceva impotriva unor pareri care nu coincid cu ale tale.Forumul merge de multa vreme prin ignorarea tacita de catre membrii a iesirilor tale, exceptindu-l pe doctor.
Ca si cum ori nu ai vrea sa mai scriem pe forumul asta ori sa fim de acord cu tine.
E adevarat nu avem cunostintele tale in domeniul feroviar( si ma refer la persoane) nu avem stilul tau de a calatori de placere asa incit sa nu conteze la ce ora sint trenurile, nu avem parola de a intra in sistemul informatic feroviar dar asta nu inseamna ca fiecare propozitie a noastra e proasta. Pentru ca daca e asa rezultanta e : de ce stai cu noi sa ne certi in loc sa fi acolo unde e locul tau, pe forumul cunoscatorilor? |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Mier 30 Sept 2015, 18:05 | |
| Postarea nu era pentru tine, iar ai luat foc fara motiv? Ma refeream la aberatiile scrie de altcineva mai sus de care lumea se plange si imi trimite mesaje private sa iau masuri, daca nu sti nu vad de ce te bagi? |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Mier 30 Sept 2015, 21:21 | |
| La ora actuală nimeni din București Nord, casa de bilete internațională nu știe nimic de trenul Socola-Chisinau ce începe de maine. Tipic CFR, te doare mintea. |
| | | M.I.C.I.
Numarul mesajelor : 541 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5319 Data de inscriere : 18/11/2011
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Mier 30 Sept 2015, 23:05 | |
| Eu nu inteleg un lucru. Automotoarelor li se schimba boghiurile cand intra la noi in tara pentru ecartament normal, sau linia de cale larga ajunge pana la Socola?? |
| | | Lineus646
Numarul mesajelor : 577 Varsta : 30 Localizare : Iași, România Reputatie : 4053 Data de inscriere : 27/05/2015
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Mier 30 Sept 2015, 23:17 | |
| - M.I.C.I. a scris:
- Eu nu inteleg un lucru. Automotoarelor li se schimba boghiurile cand intra la noi in tara pentru ecartament normal, sau linia de cale larga ajunge pana la Socola??
Linia este pe ecartament larg până la Socola! |
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12287 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Joi 01 Oct 2015, 11:15 | |
| O intrebare- din cate am inteles trenurile de marfa pe ecartament larg circula numai pana in statia Cristesti-Jijia ? De când si de ce nu au mai circulat trenuri de marfa pe ecartament larg pana in grupa C Triaj Socola ?
Din ce am vazut pe wikimapia, grupa C Triaj Socola avea la nivelul anului 1990 un numar de 9 linii de ecartament larg, la care se adaugau inca cca 6 linii de ecartament larg in zona de transbordare a marfurilor din vagoanele de ecartament normal in cele de ecartament larg si invers! Când au fost desfiintate toate aceste linii de ecartament larg din grupa C Triaj Socola si zona de transbordare a marfurilor ?
Cu ocazia introducerii in circulatie a acestui tren pe ecartament larg Socola- Chisinau, s-a refacut mai mult de o linie de ecartament larg din grupa C Triaj Socola ? Trebuiau refacute 2-3 linii de ecartament larg de acolo, pentru eventualitatea in care pe viitor numarul de calatori va face necesara utilizarea trenurilor compuse din locomotiva si vagoane (pentru rebrusarea locomotivei eventual)!
De asemenea, liniile de ecartament larg din incinta remizei de locomotive Socola, dar si cele doua linii de ecartament larg din statia Holboca, mai sunt utilizate ? |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni | |
| |
| | | | M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |