| M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni | |
|
+98Lineus646 Katalyn florin.lifticariu Semafor lifetec bobi marius664 Luca tgv impuls j o a n t a mielutu zburator get. bubu dan tm kristi kkk Simply18 baiazid Balto NicuS vanchorusebulgaria 92Dragos Amiralul Bobby_TM DUAL Razvan Tudor DAS 2011 spsdc7 alliens seby1998 Adirmvl Dutzu user dezactivat... Caravelle_Zg chatnoir401 Radu.B Sergiu rmn cfr500 Mihay spiderpc Kriszti219 COSTACHE MIHAIL Katalin4653 Tomi13leu popovici cstefan stefan_br didinul dexter23 ravers75 liviulav33 razvan - trenuri lovekomotive AlexD manuela srazvi Dr2005 cardinal cristi CFR bogdan srl iDorin Vitosa Cobra cont dezactivat . redeme sorin TVlad riciu mureseanu_976 joanta sorinucu decward ultras Marius Iulian buldozer2 halmarius mihaiuc Nesebar Marian.B alinx3330 ldh80 jionutz ATM vrabieionut @ndrey didi mishu88 Hurricane mi.tudor PrisecaruFlorin MariusM IonutCFR2009 marius_catalin84 Ionutz cortexedge Vlad marius_m mardaryroby myster2008 102 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
Dutzu V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1597 Varsta : 28 Localizare : Iasi Reputatie : 6017 Data de inscriere : 29/12/2012
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Joi Sept 10, 2015 7:45 pm | |
| - Dr2005 a scris:
- Sunt boghiuri de transport, nu au motor.
Atunci greseala mea! |
|
| |
user dezactivat...
Numarul mesajelor : 168 Varsta : 45 Localizare : Vatra Moldovitei, Suceava Reputatie : 5514 Data de inscriere : 10/04/2010
| Subiect: n Joi Sept 10, 2015 7:51 pm | |
| - dan tm a scris:
- Tu insinuezi ca ar avea boghiuri cu ecartament variabil precum intre Spania si Franta?
Nu ai fost atent la plimbarile facute. Au fost pe boghiri purtatoare iar la dus boghiurile de larga erau in vagoane de marfa in aceeasi garnitura. Intre Spania si Franta nici macar nu mai sunt utilizate ramele respective care faceau automat trecerea intre ecartamente la Port Bou. Din care stiu au fost scoase din circulatie dupa deschiderea LGV Perpignan-Figueras. Asa ca nici o sansa ca motorul pascanean sa aiba boghiuri modulabile. |
|
| |
ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6849 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12227 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Vin Sept 11, 2015 8:05 am | |
| Automotoarele moldovenesti (atat cele nemodernizate produse de Ganz Mavag Ungaria din anii 1960, cat si cele modernizate la Pascani recent) au numai boghiuri de ecartament larg! Cele de ecartament normal (pe care au fost transportate automotoarele modernizate de la Pascani la Ungheni Moldova) au fost numai boghiuri purtatoare, si utilizate numai in scop tehnic, pentru a fi transportate la si de la Pascani aceste automotoare modernizate.
Mai exista si sistemul polonez SUW-2000, care consta in vagoane obisnuite echipate cu boghiuri cu ecartament variabil (folosit la frontiera Poloniei cu Ucraina, Belarus si Lituania). Ar fi util daca si CFM ar aveea astfel de vagoane echipate cu boghiuri de ecartament variabil, sau unele vagoane din parcul CFR-Calatori sa fie echipate cu astfel de boghiuri. O garnitura de vagoane de dormit seria 70-91, echipata cu astfel de boghiuri cu ecartament variabil, ar imbunatati semnificativ confortul calatoriei cu trenul pe distanta Bucuresti-Chisinau si ar scurta semnificativ timpul de stationarea in Ungheni-Moldova, eliminandu-se schimbarea boghiurilor.
Linia de ecartament larg se opreste in grupa C triaj Socola. Inainte de 1989 nu s-a considerat necesara prelungirea liniei de ecartament larg pana in statia Nicolina sau Iasi, deoarece atunci nu existau trenuri de calatori in trafic local de frontiera cu URSS, ci numai doua trenuri internationale de lung parcurs ce traversau granita romano-sovietica pe la Ungheni (Romania Express- Bucuresti- Chisinau- Kiev- Moscova si sezonierul Danubius Express- Istambul- Sofia- Bucuresti- Chisinau- Kiev- Moscova, ambele oprind noaptea in statia Nicolina cca o ora pentru formalitatile vamale si schimbarea locomotivei electrice care aducea trenurile de la Bucuresti cu o locomotiva diesel-electrica care tracta trenurile intre statiile Nicolina si Ungheni URSS). Iar astazi prelungirea liniei de ecartament larg pana in statiile Nicolina sau Iasi ar insemna costuri destul de importante- reconfigurari a macazelor si liniilor din aceste statii. Si este mult mai simplu in aceste conditii ca RATP Iasi sa infiinteze o linie de autobuze urbane care sa ajunga la gara Socola.
Asadar solutia aleasa in prezent este cea mai potrivita dupa parerea mea.
|
|
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22382 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Vin Sept 11, 2015 3:26 pm | |
| Daca se baga Chisinau-Socola-Chisinau cu 2 perechi pe zi si mai ramane si Iasi-Ungheni-Iasi cu 2 perechi pe zi atunci nu ii mai vad viata trenului "prietenia" care si asa e limitat la 3 zile pe saptamana. |
|
| |
didinul
Numarul mesajelor : 865 Reputatie : 6456 Data de inscriere : 31/08/2009
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Vin Sept 11, 2015 5:34 pm | |
| - Karpaty a scris:
- Daca se baga Chisinau-Socola-Chisinau cu 2 perechi pe zi si mai ramane si Iasi-Ungheni-Iasi cu 2 perechi pe zi atunci nu ii mai vad viata trenului "prietenia" care si asa e limitat la 3 zile pe saptamana.
Logic era să bage două perechi pe zi, dar cel puţin la început va fi doar o singură pereche, dimineaţa de la Chişinău şi după-amiaza de la Socola Iaşi. Poate pe parcurs, dacă există cerere, să circule cel puţin două perechi. Nu ştiu cum e cu SMA la moldoveni, teoretic automotorul ar putea să se întoarcă imediat înapoi, fără odihna personalului de tren. "Prietenia" cred că va circula în continuare chiar şi pe pierdere, e un tren mai mult simbolic decât comercial.
Ultima editare efectuata de catre didinul in Vin Sept 11, 2015 5:41 pm, editata de 1 ori |
|
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22382 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Vin Sept 11, 2015 5:39 pm | |
| Si mie mi se pare normal sa circule indiferent de numarul de calatori, e normal ca intre Bucuresti si Chisinau sa existe tren direct dar la capetele patrate nu prea e normal nimic. Normal ar fi fost sa avem tren direct si Sofia-Bucuresti-Kiev, acum daca vreau sa merg la Kiev nu am cu ce iar cu schimbare te cam doare mintea la ce legaturi sunt prin Moldova. |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20600 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25529 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Vin Sept 11, 2015 5:57 pm | |
| Prietenia e făcută de CFM... tot ei au decis să circule o dată la două zile. După aia au venit la noi să se plângă că ei au vagoane de 140 km/h şi noi le ducem cu maxim 100... habar n'aveau că la noi e blocul de frânare de 1200 m şi tancurile lor nu pot frâna pe distanţa asta din cauza frânei nemoderabile la defrânare. Mai bine mai multe trenuri de mic trafic, deşi soluţia cu Socola e nefericită, transbordarea ar fi trebuit făcută la Ungheni, coborai din D1, treceai prin vamă, urcai în Desiro. Simplu şi eficient. Aşa o să cobori în Socola, în câmp, de unde tot va trebui să iei alt tren până în Iaşi.
Trenul de Kiev era făcut de RZD şi UZ. Ruşii au anulat vagoanele lor, ucraineni la fel. Cu ce vagoane să se facă un astfel de tren? Să cumpărăm noi hârburile lor, doar de dragul ,,prieteniei transfrontaliere"? Ar putea veni UZ la Valea Vişeului, dar au numeroase alunecări de teren între frontieră şi Berlibaş, iar unde nu sunt alunecări de teren se merge cu 15 km/h. Şi nici pe aici nu vor să circule. _________________ :TTT:
|
|
| |
didinul
Numarul mesajelor : 865 Reputatie : 6456 Data de inscriere : 31/08/2009
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Vin Sept 11, 2015 6:10 pm | |
| În Socola, linia este exact în gară, nu în câmp. Aşa am văzut în reportajul de pe publika.md. Nu-mi dau seama cât de facil e accesul în gara Socola cu transportul în comun, dar din felul cum arată pe google maps deduc că s-ar găsi soluţii convenabile. |
|
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22382 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Vin Sept 11, 2015 6:14 pm | |
| - Dr2005 a scris:
Trenul de Kiev era făcut de RZD şi UZ. Ruşii au anulat vagoanele lor, ucraineni la fel. Cu ce vagoane să se facă un astfel de tren? Să cumpărăm noi hârburile lor, doar de dragul ,,prieteniei transfrontaliere"? Ar putea veni UZ la Valea Vişeului, dar au numeroase alunecări de teren între frontieră şi Berlibaş, iar unde nu sunt alunecări de teren se merge cu 15 km/h. Şi nici pe aici nu vor să circule. Cum UZ are tren Kiev-Budapesta cu vagoanele lor fara RZD cum era pana anul trecut asa putea UZ sa bage si spre Bucuresti-Sofia, UZ punea vagoanele si se facea conventia intre UZ-CFR-BDZ sa avem tren Sofia-Kiev pentru a avea lumea cu ce se deplasa. |
|
| |
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9085 Reputatie : 12979 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Vin Sept 11, 2015 6:35 pm | |
| Bulgaria a fost mereu mai apropiata de Rusia nu de Ucraina asa ca anulind rusii trenul ucrainienii nu au nici un interes sa il tina. Pe partea cealalta e usor de inteles de ce au tren spre Ungaria nu spre Romania si mai ales Bulgaria. |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20600 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25529 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Vin Sept 11, 2015 6:45 pm | |
| Convenţia este încă în vigoare, dovadă că CFR Călători încă operează pe trasa aia un tren nesubvenţionat (!), care merge pe trasă de frână nemoderabilă la defrânare (!!). Şi e destul de plin, îşi permit să îl ţină aşa. Vagoanele ex-sovietice pot fi introduse în circulaţie şi de mâine dacă se doreşte, există toate condiţiile tehnice. _________________ :TTT:
|
|
| |
ATM
Numarul mesajelor : 1371 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6627 Data de inscriere : 10/07/2010
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Vin Sept 11, 2015 9:17 pm | |
| - După aia au venit la noi să se plângă că ei au vagoane de 140 km/h şi noi le ducem cu maxim 100. a scris:
Buhahahaha, da' la ei circula cu 140? De cand ma stiu eu n-am vazut trasa cu Matrosoave sa circule cu mai mult de 100 la ora...fix din motivul distantei de franare, nu e nimic nou...acuma s-au trezit sa se planga? Ideea cu Socola nu e totusi chiar asa de rea. Cel putin taximetristii cred c-or s-o aplaude in corpore. |
|
| |
IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6578 Reputatie : 12438 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Sam Sept 12, 2015 12:19 am | |
| Un tren operat de CFR Calatori, de azi: |
|
| |
mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6975 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Sam Sept 12, 2015 12:25 am | |
| Făurei - Țăndărei pe fir 2 a ajuns cu 80?! Într-un timp VS era 120. |
|
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22382 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Sam Sept 12, 2015 12:29 am | |
| - mielutu zburator a scris:
- Făurei - Țăndărei pe fir 2 a ajuns cu 80?! Într-un timp VS era 120.
Este mers pentru malaxa. Da ce e cu acest tren? Au trimis o malaxa la Medgidia? |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni | |
| |
|
| |
| M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni | |
|