Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni

In jos 
+98
Lineus646
Katalyn
florin.lifticariu
Semafor
lifetec
bobi
marius664
Luca tgv
impuls
j o a n t a
mielutu zburator
get.
bubu
dan tm
kristi kkk
Simply18
baiazid
Balto
NicuS
vanchorusebulgaria
92Dragos
Amiralul
Bobby_TM
DUAL
Razvan Tudor
DAS 2011
spsdc7
alliens
seby1998
Adirmvl
Dutzu
user dezactivat...
Caravelle_Zg
chatnoir401
Radu.B
Sergiu rmn
cfr500
Mihay
spiderpc
Kriszti219
COSTACHE MIHAIL
Katalin4653
Tomi13leu
popovici
cstefan
stefan_br
didinul
dexter23
ravers75
liviulav33
razvan - trenuri
lovekomotive
AlexD
manuela
srazvi
Dr2005
cardinal
cristi CFR
bogdan srl
iDorin
Vitosa
Cobra
cont dezactivat .
redeme
sorin
TVlad
riciu
mureseanu_976
joanta
sorinucu
decward
ultras
Marius Iulian
buldozer2
halmarius
mihaiuc
Nesebar
Marian.B
alinx3330
ldh80
jionutz
ATM
vrabieionut
@ndrey
didi
mishu88
Hurricane
mi.tudor
PrisecaruFlorin
MariusM
IonutCFR2009
marius_catalin84
Ionutz
cortexedge
Vlad
marius_m
mardaryroby
myster2008
102 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 23 ... 43, 44, 45 ... 55 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80


Numarul mesajelor : 6893
Varsta : 42
Localizare : Pascani
Reputatie : 12294
Data de inscriere : 03/11/2010

M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni - Pagina 44 Empty
MesajSubiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni   M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni - Pagina 44 Icon_minitimeDum 06 Apr 2014, 17:02

Cateva intrebari legate de tronsonul Nicolina- Ungheni Moldova:

-Cand a fost desfiintata si de ce linia 5 a statiei Nicolina ? Ba mai mult, din ce am vazut, pe locul fostei linii 5 a statiei Nicolina, au aparut alte constructii! E o mare idiotenie sa dai autorizatii de constructii chiar acolo (oare in tot Iasul alte locuri de construit nu se gaseau ?!). Terenul unde era fosta linia 5 trebuia pastrat liber (poate in viitor va fi din nou nevoie de linia 5) si eventual separat cu un gard de zona strazii Bradului, pentru ca nimeni sa nu poata construi acolo sau parca!

-Cand a fost dublata linia Nicolina- Grupa A Triaj Socola ? In MT 1988/1989, trenurile de calatori inca mai asteptau la incrucisare in Nicolina (nu era expediat un tren din statia Nicolina spre statia Socola pana cand cel expediat din statia Socola nu ajungea in statia Nicolina)
Astazi mai sunt folosite ambele fire dintre Nicolina si Grupa A Triaj Socola ?

-In grupa A Triaj Socola, liniile directe dinspre Nicolina ar fi liniile 1 si 6 (cu numerotarea lor inceputa de la nord spre sud) (pe wikimapia se observa destul de bine). Insa la iesirea din Grupa A Triaj Socola aceste linii directe 1 si 6 au acces spre grupa B Triaj, nu si spre statia Socola si Ungheni.
De aceea, poate ar fi utila realizarea unor linii de traversare, care sa permita accesul de pe liniile directe 1 si 6 din Grupa A Triaj Socola spre statia Socola si Ungheni, si in acest fel linia dintre statiile Nicolina si Socola ar fi complet dublata, ca un prim pas intr-o perspectiva a dublarii intregii linii Nicolina-Ungheni Moldova!

-De asemenea, pentru evitarea scimbarii trenului in Ungheni Moldova, pentru calatorii care vin de la Balti sau Chisinau la Iasi, se poate introduce in circulatie un automotor de cale larga D1M, care sa circule de la Chisinau pana in grupa C Triaj Socola! Capatul liniilor de ecartament larg din grupa C Triaj Socola este situat in spatele si destul de aproape de cladirea de calatori a statiei Socola, si acolo ar fi loc de amenajat un peron eventual acoperit!

-Intre Socola si Ungheni Moldova doar statia Holboca si HM Ungheni-Prut ar mai trebui echipate cu instalatie CED pentru macaze (semnalizare luminoasa exista). Din cate stiu intre Socola si Ungheni Moldova se circula in sistem BLAS (din cauza distantei mici dintre statii, nu stiu daca este posibila montarea de semnale de trecere BLA).
Sus In jos
Vizitator
Vizitator




M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni - Pagina 44 Empty
MesajSubiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni   M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni - Pagina 44 Icon_minitimeLun 07 Apr 2014, 13:50

Parca a fost un incident pe linia asta si raportul AFER specifica faptul ca semnalele sint luminoase dar nu exista inductor din cauza liniiei incalecate. gresesc?

Pe de alta parte la capatul celalalt al fostei magistrale.

https://www.facebook.com/photo.php?v=600077316749161&set=vb.418783221545239&type=2&permPage=1

minutul 01.48 este linia originala Nisipurile-Faurei.
Sus In jos
redeme
V.I.P Member
V.I.P Member
redeme


Numarul mesajelor : 1081
Localizare : Iasi
Reputatie : 6122
Data de inscriere : 06/03/2011

M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni - Pagina 44 Empty
MesajSubiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni   M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni - Pagina 44 Icon_minitimeLun 07 Apr 2014, 17:45

ldh80 a scris:
Cand a fost desfiintata si de ce linia 5 a statiei Nicolina ? Ba mai mult, din ce am vazut, pe locul fostei linii 5 a statiei Nicolina, au aparut alte constructii! E o mare idiotenie sa dai autorizatii de constructii chiar acolo (oare in tot Iasul alte locuri de construit nu se gaseau ?!).
Pe la sfârșitul anilor '90 - începutul anilor 2000. A fost desfințată ca orice altă abătută care nu mai era neapărat necesară.

ldh80 a scris:
Cand a fost dublata linia Nicolina- Grupa A Triaj Socola ? In MT 1988/1989, trenurile de calatori inca mai asteptau la incrucisare in Nicolina (nu era expediat un tren din statia Nicolina spre statia Socola pana cand cel expediat din statia Socola nu ajungea in statia Nicolina)
   Astazi mai sunt folosite ambele fire dintre Nicolina si Grupa A Triaj Socola ?
Între Nicolina și Socola nu a fost niciodată linie dublă, dar există două linii curente între cele două stații (curenta veche și curenta nouă), cu specific diferit. În timp ce din curenta veche se poate intra pe oricare din linii (mai puțin 14A la ora actuală, oricum închisă), din curenta nouă este acces doar spre liniile 10A - 14A, de altfel fiind concepută în special pentru expediții directe din grupa D. Situația trebuie privită prin prisma rolului stațiilor în cadrul complexului feroviar ieșean.

ldh80 a scris:
In grupa A Triaj Socola, liniile directe dinspre Nicolina ar fi liniile 1 si 6 (cu numerotarea lor inceputa de la nord spre sud) (pe wikimapia se observa destul de bine). Insa la iesirea din Grupa A Triaj Socola aceste linii directe 1 si 6 au acces spre grupa B Triaj, nu si spre statia Socola si Ungheni.
În grupa A numerotarea se face de la sud spre nord. Din câte știu, 9A (6 indicată de tine) era linia directă înaintea de electrificarea și modernizarea triajului la începutului anilor '80 și continua ca linie curentă spre Holboca, pe lângă ceea ce e acum „spatele” gării Socola.

Triajul Socola nu a fost gândit în principal ca o stație (și) de tranzit, precum Pașcani Triaj sau Adjud, fiindcă aceast aspect era puțin important, ci ca o stație destinată prelucrării trenurilor de marfă, de la sosirea în grupa de primiri până la plecarea din cea de expediții (și formarea de convoaie de manevră pentru deservirea industriei ieșene), componenta de triere fiind cea mai însemnată din acest proces.

ldh80 a scris:
De asemenea, pentru evitarea scimbarii trenului in Ungheni Moldova, pentru calatorii care vin de la Balti sau Chisinau la Iasi, se poate introduce in circulatie un automotor de cale larga D1M, care sa circule de la Chisinau pana in grupa C Triaj Socola! Capatul liniilor de ecartament larg din grupa C Triaj Socola este situat in spatele si destul de aproape de cladirea de calatori a statiei Socola, si acolo ar fi loc de amenajat un peron eventual acoperit!
Cam asta ar fi și varianta propusă în cadrul discuțiilor dintre CFM și CFR, grupa Largă să aibă amenajat un spațiu pentru călători. Pe de altă parte, chiar și așa ar trebui realizate o serie de investiții, iar momentan totul se rezumă la promisiuni.
Sus In jos
ATM

ATM


Numarul mesajelor : 1371
Varsta : 44
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 6642
Data de inscriere : 10/07/2010

M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni - Pagina 44 Empty
MesajSubiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni   M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni - Pagina 44 Icon_minitimeSam 03 Mai 2014, 15:41

Mai stie cineva ceva de fostul segment 705, Faurei-Tecuci? mai circula macar marfa?...sau, odata cu anularea trenurilor de calatori, s-a dat liber la furturi si se duce pe apa sambetii tot tronsonul?
Sus In jos
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22397
Data de inscriere : 06/12/2009

M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni - Pagina 44 Empty
MesajSubiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni   M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni - Pagina 44 Icon_minitimeSam 03 Mai 2014, 15:46

ATM a scris:
Mai stie cineva ceva de fostul segment 705, Faurei-Tecuci? mai circula macar marfa?...sau, odata cu anularea trenurilor de calatori, s-a dat liber la furturi si se duce pe apa sambetii tot tronsonul?

Mai trece un marfar din An in Paste .............................

_________________
595423M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni - Pagina 44 Bdeem_8496_aM 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni - Pagina 44 Bdeem_8496_aM 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni - Pagina 44 Bdeem_8496_a
Sus In jos
Vlad
Administrator
Administrator
Vlad


Numarul mesajelor : 7252
Varsta : 37
Localizare : Vatra Dornei
Reputatie : 13810
Data de inscriere : 08/04/2009

M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni - Pagina 44 Empty
MesajSubiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni   M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni - Pagina 44 Icon_minitimeSam 03 Mai 2014, 15:53

Dacă te referi la linia Făurei - Nisipurile ce pleca din Făurei cap X (varianta scurtă), dacă nu mă înşel a fost scos macazul din zona fostei Hm Nisipurile, deci nu se mai poate circula deloc pe acea linie.
Sus In jos
ATM

ATM


Numarul mesajelor : 1371
Varsta : 44
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 6642
Data de inscriere : 10/07/2010

M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni - Pagina 44 Empty
MesajSubiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni   M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni - Pagina 44 Icon_minitimeSam 03 Mai 2014, 16:53

Aia o stiu, e bucla de constructie initiala a liniei...varianta cu iesire prin capatul Y Faurei a fost construit mai tarziu.
Oricum bucla de cap X nu mai era folosita de multi ani...
Insa eu ma refeream la toata linia Faurei-Tecuci...bine ca mai circula totusi un tren din cand in cand, cum spune Karpaty...macar asta dovedeste ca inca e functionala.
Sus In jos
Vizitator
Vizitator




M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni - Pagina 44 Empty
MesajSubiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni   M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni - Pagina 44 Icon_minitimeSam 03 Mai 2014, 20:48

Da macazul din Nisipurile a fost scos, iar statia desfiintata, cladirea abandonata.

Oare linia asta nu ar putea fi inclusa in cadrul Poligonului Faurei pentru anumite teste in aliniament pe distante mari?
Asa ar avea o sansa, iar cind nu sint teste si ar fi nevoie de trasa de marfa sa poata circula.Si asa traficul e redus iar de calatori nu poate fi vorba.
Sus In jos
chatnoir401

chatnoir401


Numarul mesajelor : 47
Varsta : 47
Localizare : BACAU
Reputatie : 4531
Data de inscriere : 18/08/2012

M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni - Pagina 44 Empty
MesajSubiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni   M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni - Pagina 44 Icon_minitimeSam 03 Mai 2014, 22:55

In dreptul haltei Botarlau linia e ruginita, se vede ca nu a mai trecut cam de mult vreun tren pe acolo.
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14506
Data de inscriere : 08/01/2011

M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni - Pagina 44 Empty
MesajSubiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni   M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni - Pagina 44 Icon_minitimeSam 03 Mai 2014, 23:08

@ATM
GFR are trasa dus-intors Mogosoaia-Urziceni-Faurei-Tecuci-Socola trenuri de zi 70295/70296 rang 6. Cat de circulata este nu stiu.

Anul trecut avea si Servtrans trasa 30220a/30221a Ciresu-Faurei-Tecuci-Barlad ca varianta de la trenurile 30220/30221 Constanta Port zona B - Malina. Poate ne vesteste cineva daca mai exista si anul asta.
Sus In jos
Vizitator
Vizitator




M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni - Pagina 44 Empty
MesajSubiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni   M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni - Pagina 44 Icon_minitimeSam 03 Mai 2014, 23:10

Cred ca e contraproductiv sa ai o singura trasa.
Sus In jos
cfr500




Numarul mesajelor : 2600
Varsta : 24
Reputatie : 7375
Data de inscriere : 18/11/2011

M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni - Pagina 44 Empty
MesajSubiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni   M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni - Pagina 44 Icon_minitimeSam 03 Mai 2014, 23:18

Intre ce ani s-au facut dublari de linie pe aceasta sectie?
Sus In jos
IonutCFR2009
Administrator
Administrator
IonutCFR2009


Numarul mesajelor : 6586
Reputatie : 12461
Data de inscriere : 09/07/2009

M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni - Pagina 44 Empty
MesajSubiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni   M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni - Pagina 44 Icon_minitimeDum 04 Mai 2014, 08:59

catalin2014 a scris:
Intre ce ani s-au facut dublari de linie pe aceasta sectie?

Gasesti informatii aici: http://www.forumtrenuri.com/t1192-dublari-de-linii
Sus In jos
Vlad
Administrator
Administrator
Vlad


Numarul mesajelor : 7252
Varsta : 37
Localizare : Vatra Dornei
Reputatie : 13810
Data de inscriere : 08/04/2009

M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni - Pagina 44 Empty
MesajSubiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni   M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni - Pagina 44 Icon_minitimeJoi 08 Mai 2014, 17:49

Am trecut luni prin dreptul haltei Boţârlău şi pot să confirm că pe linia Făurei - Tecuci nu s-a mai circulat de mult timp, linia fiind destul de ruginită. De asemenea semnalele de bloc erau stinse.
Sus In jos
ATM

ATM


Numarul mesajelor : 1371
Varsta : 44
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 6642
Data de inscriere : 10/07/2010

M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni - Pagina 44 Empty
MesajSubiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni   M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni - Pagina 44 Icon_minitimeJoi 08 Mai 2014, 19:27

Apai daca au stins si semnalele...mult nu mai e pana incep sa dispara ba un inductor, ba niscaiva fire de cupru...
Trist.
Sus In jos
Continut sponsorizat





M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni - Pagina 44 Empty
MesajSubiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni   M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni - Pagina 44 Icon_minitime

Sus In jos
 
M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni
Sus 
Pagina 44 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 23 ... 43, 44, 45 ... 55 ... 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni
» IR 1964/1963 Iasi-Vaslui-Tecuci-Focsani-Buzau(Suceava)-Mangalia
» Mersul Trenurilor 2012-2013
» IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia
» Întrebări şi răspunsuri

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: MAGISTRALELE DIN ROMANIA :: M 600-
Mergi direct la: