Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni

In jos 
+98
Lineus646
Katalyn
florin.lifticariu
Semafor
lifetec
bobi
marius664
Luca tgv
impuls
j o a n t a
mielutu zburator
get.
bubu
dan tm
kristi kkk
Simply18
baiazid
Balto
NicuS
vanchorusebulgaria
92Dragos
Amiralul
Bobby_TM
DUAL
Razvan Tudor
DAS 2011
spsdc7
alliens
seby1998
Adirmvl
Dutzu
user dezactivat...
Caravelle_Zg
chatnoir401
Radu.B
Sergiu rmn
cfr500
Mihay
spiderpc
Kriszti219
COSTACHE MIHAIL
Katalin4653
Tomi13leu
popovici
cstefan
stefan_br
didinul
dexter23
ravers75
liviulav33
razvan - trenuri
lovekomotive
AlexD
manuela
srazvi
Dr2005
cardinal
cristi CFR
bogdan srl
iDorin
Vitosa
Cobra
cont dezactivat .
redeme
sorin
TVlad
riciu
mureseanu_976
joanta
sorinucu
decward
ultras
Marius Iulian
buldozer2
halmarius
mihaiuc
Nesebar
Marian.B
alinx3330
ldh80
jionutz
ATM
vrabieionut
@ndrey
didi
mishu88
Hurricane
mi.tudor
PrisecaruFlorin
MariusM
IonutCFR2009
marius_catalin84
Ionutz
cortexedge
Vlad
marius_m
mardaryroby
myster2008
102 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 50 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
razvan - trenuri
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 3293
Varsta : 42
Localizare : Bucuresti, Romania
Reputatie : 8241
Data de inscriere : 26/05/2011

M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni - Pagina 33 Empty
MesajSubiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni   M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni - Pagina 33 Icon_minitimeLun 11 Mar 2013, 01:20

Intre Tecuci si Faurei sa introduca IR de la Iasi la Constanta dar si trenuri de marfa pentru a aerisi magistrala 500.
Sus In jos
Vizitator
Vizitator




M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni - Pagina 33 Empty
MesajSubiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni   M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni - Pagina 33 Icon_minitimeLun 11 Mar 2013, 09:01

Vlad a scris:
Fiind magistrala de aia au bagat BLA, daca mai rezista regimul comunist cativa ani, acum ar fi fost dubla electrificata.

Punctele de sectionare au fost mentinute pentru incrucisari.

Inainte cred ca linia se folosea si pentru agricultura, era nevoie de puncte de sectionare. Si mai cred ca degreva cumva linia 500.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20478
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25356
Data de inscriere : 17/08/2011

M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni - Pagina 33 Empty
MesajSubiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni   M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni - Pagina 33 Icon_minitimeLun 11 Mar 2013, 09:04

Problema e că e neelectrificată, iar traficul de marfă din zonă nu mai justifică acum electrificarea (doar traficul de călători nu justifică niciodată electrificare). După 2020 - dacă linia va mai exista fizic - lucrările de pe M500 vor duce la devierea trenurilor de marfă pe acolo.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
manuela




Numarul mesajelor : 603
Reputatie : 5348
Data de inscriere : 03/11/2011

M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni - Pagina 33 Empty
MesajSubiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni   M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni - Pagina 33 Icon_minitimeLun 11 Mar 2013, 10:02

Dr2005 a scris:
Majoritatea călătorilor de pe ruta aia erau angajaţii multitudinii de HM-uri de pe traseu, care lucrau 12 cu 24. Asta e o altă aberaţie, sunt puncte de secţionare din 7 în 7 km, deşi linia nu a avut niciodată nevoie de atâtea halte.

Citat :
si pentru orasele alea adica Tecuci si Faurei
Făurei avea, în 2002, puţin peste 4000 de locuitori, iar după recensământul din 2011 în jur de 3400 locuitori. Deci de 10 ori mai puţin decât Tecuciul.

Citat :
se gasesc 5-10 calatori , se baga un motor se face ceva sa fie cheltuielile minime dar nu abadonezi linia , eu cu asa ceva nu sunt de acord , linia ferata trebuie sa fie lucioasa , circulata .
Pentru 5 - 10 călători nu se justifică economic nici măcar o dubă, d'apoi un tren. Cu cel mai mic automotor de la CFR - Malaxa 900 - tot trebuie să ai măcar 50 de călători în el ca să nu mergi pe pierdere.
Singura salvare - pentru trenuri de călători - ar fi introducerea unor perechi de trenuri IR Bucureşti - Urziceni - Iaşi făcute cu Desiro de 72 de locuri şi desfiinţate multe puncte de secţionare. Dar şi aici e discutabil, pentru că pentru 2 perechi de trenuri (şi 2 de Regio ca să schimbe angajaţii din HM-uri) nu prea se justifică linia.
Încă încerc să înţeleg de ce comuniştii au introdus BLA şi au menţinut majoritatea punctelor de secţionare.

tu o tii cu tramvaiele desiro pe o ruta asa de mare?
cu ce sunt mai prejos calatorii de pe aceasta ruta fata de cei de pe bucuresti-sibiu,de ar trebuie ,dupa tine, sa plateasca biletd e ir si sa calatoareasca in conditii de regio?
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20478
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25356
Data de inscriere : 17/08/2011

M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni - Pagina 33 Empty
MesajSubiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni   M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni - Pagina 33 Icon_minitimeLun 11 Mar 2013, 10:32

Gândeşte-te că CFR Călători (şi Infra) e ţinut din impozitele tale. Dacă te oferi tu să acoperi din fonduri proprii diferenţa între costul de operare al unui Desiro şi cel al unui DA se pot pune şi trenuri cu vagoane. Altfel NU se justifică din punct de vedere economic. Asta nu înţelegi tu (şi mulţi alţii de pe forum), că trenurile astea au şi costuri de operare, dacă circulă DA cu 2 vagoane produce pagubă chiar dacă alea sunt pline până la refuz.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
Adirmvl


Numarul mesajelor : 8302
Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea
Reputatie : 13041
Data de inscriere : 06/04/2012

M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni - Pagina 33 Empty
MesajSubiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni   M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni - Pagina 33 Icon_minitimeLun 11 Mar 2013, 10:45

Pe Bucuresti-Sibiu ai sanse mari sa prinzi 20-55, deci conditii de R. :roll:

Dr2005 zice de AM-uri cu 6 scaune/compartiment, nu de cele "clasice" cu 8 locuri/compartiment, deci au un nivel superior de confort. Sigur, nu ai prize si din cate stiu nici masute, dar nu sint la fel ca cele cu 100 si ceva de locuri.
Sus In jos
manuela




Numarul mesajelor : 603
Reputatie : 5348
Data de inscriere : 03/11/2011

M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni - Pagina 33 Empty
MesajSubiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni   M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni - Pagina 33 Icon_minitimeLun 11 Mar 2013, 10:46

Dr2005 a scris:
Gândeşte-te că CFR Călători (şi Infra) e ţinut din impozitele tale. Dacă te oferi tu să acoperi din fonduri proprii diferenţa între costul de operare al unui Desiro şi cel al unui DA se pot pune şi trenuri cu vagoane. Altfel NU se justifică din punct de vedere economic. Asta nu înţelegi tu (şi mulţi alţii de pe forum), că trenurile astea au şi costuri de operare, dacă circulă DA cu 2 vagoane produce pagubă chiar dacă alea sunt pline până la refuz.

de acord cu tine vizavi de profitabilitate dar nici discrepanta majora intre calatori nu este ok ABSOLUT DELOC.
dinc ate stiu eu ruta bucuresti nord-iasi este a treia ca profitabilitate asa ca nu vad unde ar fi pierderea.
de cat sa bage desiro cu pret de ir mai bine le lasa pe 500 si 600 sau ar cupla o perecehe de iasi-bucuresti nord cu galati-bucuresti nord.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20478
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25356
Data de inscriere : 17/08/2011

M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni - Pagina 33 Empty
MesajSubiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni   M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni - Pagina 33 Icon_minitimeLun 11 Mar 2013, 11:08

Relaţia Bucureşti - Iaşi este a 14a ca profitabilitate. E posibil ca un anumit tren să fie al 3lea ca profitabilitate datorită călătorilor pentru/de la Ploieşti, Buzău, Focşani, Rm. Sărat. Călători care nu or să existe pe varianta prin Făurei.

În opinia mea, un asemenea tren ar trebui să aibă opriri la PO Aeroport h. (şi să circule la tarif de R în relaţia Bucureşti - PO Aeroport), Urziceni, Făurei (pentru ceferişti), Tecuci, Barlad, Vaslui, Bârnova (vârf de pantă, n-ai ce-i face), Nicolina şi Iaşi, eventual la Dep. Bucureşti Triaj să mai preia nişte ceferişti.
S-ar putea face şi ceva combinaţii interesante cu Desiro cu 72 de locuri: să plece 3 automotoare de la Bucureşti, la Făurei ultimul rămâne pt. a merge la Iaşi, iar la trenul de Galaţi se ataşează motor venit de la Iaşi.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
manuela




Numarul mesajelor : 603
Reputatie : 5348
Data de inscriere : 03/11/2011

M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni - Pagina 33 Empty
MesajSubiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni   M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni - Pagina 33 Icon_minitimeLun 11 Mar 2013, 11:15

Dr2005 a scris:
Relaţia Bucureşti - Iaşi este a 14a ca profitabilitate. E posibil ca un anumit tren să fie al 3lea ca profitabilitate datorită călătorilor pentru/de la Ploieşti, Buzău, Focşani, Rm. Sărat. Călători care nu or să existe pe varianta prin Făurei.

În opinia mea, un asemenea tren ar trebui să aibă opriri la PO Aeroport h. (şi să circule la tarif de R în relaţia Bucureşti - PO Aeroport), Urziceni, Făurei (pentru ceferişti), Tecuci, Barlad, Vaslui, Bârnova (vârf de pantă, n-ai ce-i face), Nicolina şi Iaşi, eventual la Dep. Bucureşti Triaj să mai preia nişte ceferişti.
S-ar putea face şi ceva combinaţii interesante cu Desiro cu 72 de locuri: să plece 3 automotoare de la Bucureşti, la Făurei ultimul rămâne pt. a merge la Iaşi, iar la trenul de Galaţi se ataşează motor venit de la Iaşi.
eu stiam ca anul trecut ruta in sine a fost a treia ca si profitabilitate.
daca tu ai informatii proaspete ,nu te contrazic.
sa le lase pe 500-600 bucuresti nord-tecuci-iasi si 500-606 bucuresti nord-pascani-iasi. si gata.
Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80


Numarul mesajelor : 6726
Varsta : 42
Localizare : Pascani
Reputatie : 12047
Data de inscriere : 03/11/2010

M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni - Pagina 33 Empty
MesajSubiect: M600   M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni - Pagina 33 Icon_minitimeLun 11 Mar 2013, 11:28

Se poate si varianta unui tren IR Bucuresti- Iasi prin Faurei, cu 4-5 vagoane, dar tractate cu o locomotiva clasa 82 (care la 4-5 vagoane are un consum rezonabil, si fiind linie usoara de campie ar face fata)!
Insa pana cand nu se face un RK serios la intreaga linie Bucuresti Nord- Faurei- Iasi, sa se poate circula cu VS 100 Km/h fara restrictii (de la Bucuresti Nord la Grajduri) si sa fie timpii de mers rezonabili- asa cum erau in 1996/1997 pentru "Romania Express"cand circula prin Faurei, indiferent ce material rulant se va folosi tot degeaba! Intai sa se repare linia si apoi discutam ce fel de material rulant ar fi potrivit!
Sus In jos
Vizitator
Vizitator




M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni - Pagina 33 Empty
MesajSubiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni   M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni - Pagina 33 Icon_minitimeLun 11 Mar 2013, 11:41

Oprire in Faurei pentru ceferisti? adica cum? te referi la ceferistii de acolo sau pentru schimbarea partizilor? nu cred ca se justifica oprire acolo decit daca ar oferi legatura imediata spre Constanta si Buzau-Ploiesti.

Pina la urma pentru ce e oprirea in Birnova? ca nu se face nici un fel de proba? am circulat anul trecut de citeva ori si trenul opreste ca in orice gara. (sau poate pentru seful de tren)

daca linia s-ar repara sa permita viteze de 100km/h fara una suta mii de restrictii, s-ar putea introduce trenuri IR (nu IC cu preturi de cocaina) trenuri IR care sa circule Iasi-Vaslui-Birlad-Tecuci-Faurei-Aeroport-Bucuresti Nord.
Legatura imediat din Tecuci spre Marasesti iar de acolo pentru Adjud-Ciceu si spre Buzau-Ploiesti

in acest caz nici nu ar mai avea nevoie de oprire in Faurei decit pentru legatura spre Constanta.

Un IR dimineata si altul dupa amiza(si/sau seara) ar fi foarte ceva la care CFR nici nu se gindeste. Ei stiu ca pe vremea cind circulau oamenii muncii sa opreasca in orice birt daca-i spune oras sau nod, ca sa poate ,,naveta " unii cu nasul.

Nu frate, trenul circula fara oprire Aeroport-Tecuci si basta. Nu stiu de ce dar am impresia ca trenul ar fi foarte plin, la cum am vazut ca se circula pe acolo.
Sus In jos
Vlad
Administrator
Administrator
Vlad


Numarul mesajelor : 7252
Varsta : 37
Localizare : Vatra Dornei
Reputatie : 13744
Data de inscriere : 08/04/2009

M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni - Pagina 33 Empty
MesajSubiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni   M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni - Pagina 33 Icon_minitimeLun 11 Mar 2013, 11:45

dan tm a scris:

Pina la urma pentru ce e oprirea in Birnova? ca nu se face nici un fel de proba?

Ca sa se poata urca seful de tren in locomotiva deoarece de la Barnova la Ciurea e panta mare.
Sus In jos
Vizitator
Vizitator




M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni - Pagina 33 Empty
MesajSubiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni   M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni - Pagina 33 Icon_minitimeLun 11 Mar 2013, 11:48

Dar opreste si Desiro acolo, pina la urma lumea s-a obisnuit cu trenul, daca isi cumpara si bilet e bine.
Sus In jos
Vlad
Administrator
Administrator
Vlad


Numarul mesajelor : 7252
Varsta : 37
Localizare : Vatra Dornei
Reputatie : 13744
Data de inscriere : 08/04/2009

M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni - Pagina 33 Empty
MesajSubiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni   M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni - Pagina 33 Icon_minitimeLun 11 Mar 2013, 11:54

Opreste si Desiro deoarece mersul acelor trenuri e facut si pentru cazurile in care s-ar baga locomotiva + vagoane in locul automotorului.
Sus In jos
seby1998




Numarul mesajelor : 92
Varsta : 26
Localizare : Giurgiu
Reputatie : 4938
Data de inscriere : 01/07/2011

M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni - Pagina 33 Empty
MesajSubiect: Distanta simpla intre statii Faurei - Tecuci   M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni - Pagina 33 Icon_minitimeSam 16 Mar 2013, 09:38

Care este distanta simpla intre statiile dintre Faurei si Tecuci??? Multumesc anticipat...
Sus In jos
Continut sponsorizat





M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni - Pagina 33 Empty
MesajSubiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni   M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni - Pagina 33 Icon_minitime

Sus In jos
 
M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni
Sus 
Pagina 33 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 50 ... 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni
» IR 1964/1963 Iasi-Vaslui-Tecuci-Focsani-Buzau(Suceava)-Mangalia
» Mersul Trenurilor 2012-2013
» IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia
» Întrebări şi răspunsuri

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: MAGISTRALELE DIN ROMANIA :: M 600-
Mergi direct la: