Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 CFM-Moldova

In jos 
+68
rich1974
Vale_ntin
marius664
TER200
Ikarus99
ciprian71
alex1987
teoiasi
DAS 2011
Veaceslav_MD
mielutu zburator
Teodor
Lineus646
riciu
lifetec
TVlad
LanceR
huiu_goe
delfinson
apmatei
spiderpc
alliens
Vitosa
Katalyn
dan tm
kristi kkk
cata
IonutCFR2009
@ndrey
marius_catalin84
baiazid
BlueLight
Re6/6
Volk
Goanga
Vlad
roseanu
trenulet
Sergiu rmn
Adirmvl
cfr500
alex.alexus.tm
mureseanu_976
didinul
EuroNight
popovici
razvan - trenuri
Dr2005
Adrian78
Semafor
mihaiuc
Codrut1985
pannonia express
Luna
DUAL
redeme
ldh80
Vlad-Ar
srazvi
COSTACHE MIHAIL
ultras
didi
Ionutz
ionutz72
Nesebar
Costin.H
cristi CFR
bogdan srl
72 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 44 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
delfinson

delfinson


Numarul mesajelor : 349
Localizare : Iasi
Reputatie : 3615
Data de inscriere : 24/12/2015

CFM-Moldova - Pagina 21 Empty
MesajSubiect: Re: CFM-Moldova   CFM-Moldova - Pagina 21 Icon_minitimeSam 02 Ian 2016, 01:18

razvan - trenuri a scris:
Numarul de curse rutiere  cu microbuze si autocare intre cele doua tari este mic.

Intre Iasi si Bacau sunt curse zilnice la fiecare ora, la fel din ora in ora intre Iasi si Vaslui, deci intre 20 si 50.



intamplator stau in Iasi si stiu f bine, nici spre bacau, nici spre Vaslui, nu sunt chiar din ora in ora, sunt cam la fel de multe cate sunt spre Chisinau, nici nu ar trebui mai multe, in weekend sunt pline toate, dar in timpul saptamanii, mai spre dupa-amiaza, au 5-6 calatori
si apoi sunt f multe curse asa-numit private de microbuze, care aduc oameni direct la pasapoarte si buletine, alea chiar sunt multe
Sus In jos
alliens




Numarul mesajelor : 530
Reputatie : 5430
Data de inscriere : 27/06/2011

CFM-Moldova - Pagina 21 Empty
MesajSubiect: Re: CFM-Moldova   CFM-Moldova - Pagina 21 Icon_minitimeDum 03 Ian 2016, 22:45

delfinson a scris:

OK, corect, numai ca in momentul de fata sunt suficiente, nu e o problema cu cursele auto si cu cele aeriene, sunt destule, problema e ce facem cu transportul feroviar, in special cu trenul "Prietenia"; dorinta mea este sa se gaseasca o solutie de rentabilizare a trenului Chisinau-Bucuresti si pt asta ar trebui redusi timpii de parcurs si pretul; dupa mine, cea mai buna solutie, in conditiile actuale, e transbordarea pasagerilor la Ungheni, dintr-un tren in altul, avantaj: reducerea timpului calatoriei cu aproape 2 ore, reducerea cheltuielilor din moment ce nu se mai face schimbarea rotilor
pentru a aplica solutia transbordarii ar trebui schimbat orarul trenului, dintr-unul de noapte sa devina unul de zi....ca altfel, risti sa pierzi si putinii calatori pe care ii ai daca ii pui sa schimbe o cuseta cu alta la ore nepotrivite....
Sus In jos
delfinson

delfinson


Numarul mesajelor : 349
Localizare : Iasi
Reputatie : 3615
Data de inscriere : 24/12/2015

CFM-Moldova - Pagina 21 Empty
MesajSubiect: Re: CFM-Moldova   CFM-Moldova - Pagina 21 Icon_minitimeDum 03 Ian 2016, 23:46

corect, asa este, dar eu zic ca trenul poate ramane f bine de noapte si ca transbordarea este un impediment mic, cu care calatorii vor fi de acord stiind ca timpul deplasarii va scadea cu vreo 2 ore, iar biletul va fi ceva mai ieftin; oricum pasagerii se trezesc in timpul procedurii de schimbare a boghiurilor (descompunerea trenului pe vagoane, ridicarea/coborarea vagonului, recompunerea trenului etc)
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25566
Data de inscriere : 17/08/2011

CFM-Moldova - Pagina 21 Empty
MesajSubiect: Re: CFM-Moldova   CFM-Moldova - Pagina 21 Icon_minitimeLun 04 Ian 2016, 00:49

Pasagerii se trezesc oricum, pentru că vine controlul paşapoartelor.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
delfinson

delfinson


Numarul mesajelor : 349
Localizare : Iasi
Reputatie : 3615
Data de inscriere : 24/12/2015

CFM-Moldova - Pagina 21 Empty
MesajSubiect: Re: CFM-Moldova   CFM-Moldova - Pagina 21 Icon_minitimeLun 04 Ian 2016, 00:50

Dr2005 a scris:
Pasagerii se trezesc oricum, pentru că vine controlul paşapoartelor.
corect, de asta uitasem Smile)
Sus In jos
alliens




Numarul mesajelor : 530
Reputatie : 5430
Data de inscriere : 27/06/2011

CFM-Moldova - Pagina 21 Empty
MesajSubiect: Re: CFM-Moldova   CFM-Moldova - Pagina 21 Icon_minitimeMar 05 Ian 2016, 21:45

delfinson a scris:
Dr2005 a scris:
Pasagerii se trezesc oricum, pentru că vine controlul paşapoartelor.
corect, de asta uitasem Smile)
nu e vorba doar de trezit...dar nu cred ca e ok sa cumperi bilet la cuseta/vagon de dormit si sa fii nevoit sa schimbi trenul....daca e vagon clas,a impactul psihologic nune asa de mare.....ar trebui rpivite lucrurile din perspectiva calatorilor obisnuiti, nu a pasionatilor de trenuri.
Sus In jos
didinul




Numarul mesajelor : 865
Reputatie : 6467
Data de inscriere : 31/08/2009

CFM-Moldova - Pagina 21 Empty
MesajSubiect: Re: CFM-Moldova   CFM-Moldova - Pagina 21 Icon_minitimeMar 05 Ian 2016, 22:35

Trenul Chişinău- Socola şi retur circulă, mai nou, numai patru zile pe săptămână?
Sus In jos
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22393
Data de inscriere : 06/12/2009

CFM-Moldova - Pagina 21 Empty
MesajSubiect: Re: CFM-Moldova   CFM-Moldova - Pagina 21 Icon_minitimeMar 05 Ian 2016, 23:23

didinul a scris:
Trenul Chişinău- Socola şi retur circulă, mai nou, numai patru zile pe săptămână?

Asa se pare.

_________________
595423CFM-Moldova - Pagina 21 Bdeem_8496_aCFM-Moldova - Pagina 21 Bdeem_8496_aCFM-Moldova - Pagina 21 Bdeem_8496_a
Sus In jos
DUAL
Administrator
Administrator
DUAL


Numarul mesajelor : 7874
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 13276
Data de inscriere : 05/01/2011

CFM-Moldova - Pagina 21 Empty
MesajSubiect: Re: CFM-Moldova   CFM-Moldova - Pagina 21 Icon_minitimeJoi 07 Ian 2016, 00:48

Craciun feritic celor pe stil vechi.. In special colegilor din Republica.
Sus In jos
delfinson

delfinson


Numarul mesajelor : 349
Localizare : Iasi
Reputatie : 3615
Data de inscriere : 24/12/2015

CFM-Moldova - Pagina 21 Empty
MesajSubiect: Re: CFM-Moldova   CFM-Moldova - Pagina 21 Icon_minitimeJoi 07 Ian 2016, 07:44

alliens a scris:
delfinson a scris:

corect, de asta uitasem Smile)
nu e vorba doar de trezit...dar nu cred ca e ok sa cumperi bilet la cuseta/vagon de dormit si sa fii nevoit sa schimbi trenul....daca e vagon clas,a impactul psihologic nune  asa de mare.....ar trebui rpivite lucrurile din perspectiva calatorilor obisnuiti, nu a pasionatilor de trenuri.

Eu cred ca orice pasager, fie ca e la cuseta, vagon de dormit sau nu, NU va fi deranjat sa treaca in 5-10 min dintr-un tren in altul, la acelasi peron, stiind ca va avea de parcurs cu 2 ore mai putin si ca biletul va fi ceva mai ieftin.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25566
Data de inscriere : 17/08/2011

CFM-Moldova - Pagina 21 Empty
MesajSubiect: Re: CFM-Moldova   CFM-Moldova - Pagina 21 Icon_minitimeJoi 07 Ian 2016, 08:57

Se poate face control comun de frontieră acolo şi după aia să se plece mai departe... deci pe lângă timpul alocat transpunerii, mai tai încă minim o jumătate de oră, pentru că nu mai ai nevoie să verifici fiecare trapă din vagon pentru ţigări de contrabandă şi nici călătorii nu mai pot căra cu ei zeci de baxuri de ţigări. Iar vagoanele româneşti nu sunt cu frână nemoderabilă la defrânare, deci mai tai 25 - 30 minute din timpul de parcurs intern.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80


Numarul mesajelor : 6889
Varsta : 42
Localizare : Pascani
Reputatie : 12286
Data de inscriere : 03/11/2010

CFM-Moldova - Pagina 21 Empty
MesajSubiect: Re: CFM-Moldova   CFM-Moldova - Pagina 21 Icon_minitimeJoi 07 Ian 2016, 09:09

Mai exista si solutia utilizarii boghiurilor cu ecartament variabil (sistemul polonez SUW-2000), utilizat deja in 4 locatii la frontiera Poloniei cu Ucraina, Belarus si Lituania.

Bineinteles ca solutia ideala ar fi realizarea unei cai ferate de ecartament normal, care sa ajunga cel putin pana la Chisinau (si aici raman la parerea mea ca cel mai indicat si scurt traseu pentru o astfel de cale ferata de ecartament normal , complet noua si cu un traseu cat mai drept, fara rampe mari sau curbe stranse, ar fi Podgoriile Husului HM- Albita CFR- Leuseni CFM- Visterniceni- Chisinau).


Insa deocamdata principala problema in Moldova este lipsa unui guvern stabil, puternic si credibil, coruptia generalizata si certurile politice interne care par a nu se mai termina.
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24324
Data de inscriere : 05/10/2010

CFM-Moldova - Pagina 21 Empty
MesajSubiect: Re: CFM-Moldova   CFM-Moldova - Pagina 21 Icon_minitimeJoi 07 Ian 2016, 09:39

Ca s-a construiesti o cale ferata de la zero trebuie sa o justifici din pdv al traficului de marfa doar pentru traficul de calatori nu se justifica
Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80


Numarul mesajelor : 6889
Varsta : 42
Localizare : Pascani
Reputatie : 12286
Data de inscriere : 03/11/2010

CFM-Moldova - Pagina 21 Empty
MesajSubiect: Re: CFM-Moldova   CFM-Moldova - Pagina 21 Icon_minitimeJoi 07 Ian 2016, 10:22

Pentru Moldova, cel putin o cale ferata de ecartament normal, care sa ajunga cel putin pana la Chisinau, este, din punct de vedere economic, absolut necesara pentru facilitarea exporturilor marfurilor moldovenesti spre spatiul UE.

Nu zic- sunt bune si podurile de flori, este buna si promovarea culturii, literaturii, etc romanesti si la romanii de la est de Prut, dar trebuie facuti si pasi practici, concreti, daca vrem cu adevarat ca Moldova sa se apropie de spatiul UE.

Si nu numai in domeniul feroviar- ci si in cel energetic de exemplul (unde Moldova se confrunta cu o grava dependenta energetica de Rusia si Ucraina).
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9101
Reputatie : 13006
Data de inscriere : 16/07/2014

CFM-Moldova - Pagina 21 Empty
MesajSubiect: Re: CFM-Moldova   CFM-Moldova - Pagina 21 Icon_minitimeJoi 07 Ian 2016, 10:26

Ce drac de marfuri sa dea ei la UE?

Daca au atita marfa sa puna mina sa isi faca o cale ferata normala, de cind sint independenti daca voiau isi faceau.
Sus In jos
Continut sponsorizat





CFM-Moldova - Pagina 21 Empty
MesajSubiect: Re: CFM-Moldova   CFM-Moldova - Pagina 21 Icon_minitime

Sus In jos
 
CFM-Moldova
Sus 
Pagina 21 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 44 ... 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» CFM-Moldova
» Vehiculele din Moldova
» Moldova-Ucraina-Ungaria
» Lucruri pozitive (+) la CFR !!!
» Fotografia lunii august 2015

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: DIVERSE :: INTERNATIONAL-
Mergi direct la: