|
| CFM-Moldova | |
|
+68rich1974 Vale_ntin marius664 TER200 Ikarus99 ciprian71 alex1987 teoiasi DAS 2011 Veaceslav_MD mielutu zburator Teodor Lineus646 riciu lifetec TVlad LanceR huiu_goe delfinson apmatei spiderpc alliens Vitosa Katalyn dan tm kristi kkk cata IonutCFR2009 @ndrey marius_catalin84 baiazid BlueLight Re6/6 Volk Goanga Vlad roseanu trenulet Sergiu rmn Adirmvl cfr500 alex.alexus.tm mureseanu_976 didinul EuroNight popovici razvan - trenuri Dr2005 Adrian78 Semafor mihaiuc Codrut1985 pannonia express Luna DUAL redeme ldh80 Vlad-Ar srazvi COSTACHE MIHAIL ultras didi Ionutz ionutz72 Nesebar Costin.H cristi CFR bogdan srl 72 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
delfinson
Numarul mesajelor : 349 Localizare : Iasi Reputatie : 3615 Data de inscriere : 24/12/2015
| Subiect: Re: CFM-Moldova Sam 02 Ian 2016, 01:18 | |
| - razvan - trenuri a scris:
- Numarul de curse rutiere cu microbuze si autocare intre cele doua tari este mic.
Intre Iasi si Bacau sunt curse zilnice la fiecare ora, la fel din ora in ora intre Iasi si Vaslui, deci intre 20 si 50.
intamplator stau in Iasi si stiu f bine, nici spre bacau, nici spre Vaslui, nu sunt chiar din ora in ora, sunt cam la fel de multe cate sunt spre Chisinau, nici nu ar trebui mai multe, in weekend sunt pline toate, dar in timpul saptamanii, mai spre dupa-amiaza, au 5-6 calatori si apoi sunt f multe curse asa-numit private de microbuze, care aduc oameni direct la pasapoarte si buletine, alea chiar sunt multe |
| | | alliens
Numarul mesajelor : 530 Reputatie : 5430 Data de inscriere : 27/06/2011
| Subiect: Re: CFM-Moldova Dum 03 Ian 2016, 22:45 | |
| - delfinson a scris:
OK, corect, numai ca in momentul de fata sunt suficiente, nu e o problema cu cursele auto si cu cele aeriene, sunt destule, problema e ce facem cu transportul feroviar, in special cu trenul "Prietenia"; dorinta mea este sa se gaseasca o solutie de rentabilizare a trenului Chisinau-Bucuresti si pt asta ar trebui redusi timpii de parcurs si pretul; dupa mine, cea mai buna solutie, in conditiile actuale, e transbordarea pasagerilor la Ungheni, dintr-un tren in altul, avantaj: reducerea timpului calatoriei cu aproape 2 ore, reducerea cheltuielilor din moment ce nu se mai face schimbarea rotilor pentru a aplica solutia transbordarii ar trebui schimbat orarul trenului, dintr-unul de noapte sa devina unul de zi....ca altfel, risti sa pierzi si putinii calatori pe care ii ai daca ii pui sa schimbe o cuseta cu alta la ore nepotrivite.... |
| | | delfinson
Numarul mesajelor : 349 Localizare : Iasi Reputatie : 3615 Data de inscriere : 24/12/2015
| Subiect: Re: CFM-Moldova Dum 03 Ian 2016, 23:46 | |
| corect, asa este, dar eu zic ca trenul poate ramane f bine de noapte si ca transbordarea este un impediment mic, cu care calatorii vor fi de acord stiind ca timpul deplasarii va scadea cu vreo 2 ore, iar biletul va fi ceva mai ieftin; oricum pasagerii se trezesc in timpul procedurii de schimbare a boghiurilor (descompunerea trenului pe vagoane, ridicarea/coborarea vagonului, recompunerea trenului etc) |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: CFM-Moldova Lun 04 Ian 2016, 00:49 | |
| Pasagerii se trezesc oricum, pentru că vine controlul paşapoartelor. _________________ :TTT:
|
| | | delfinson
Numarul mesajelor : 349 Localizare : Iasi Reputatie : 3615 Data de inscriere : 24/12/2015
| Subiect: Re: CFM-Moldova Lun 04 Ian 2016, 00:50 | |
| - Dr2005 a scris:
- Pasagerii se trezesc oricum, pentru că vine controlul paşapoartelor.
corect, de asta uitasem ) |
| | | alliens
Numarul mesajelor : 530 Reputatie : 5430 Data de inscriere : 27/06/2011
| Subiect: Re: CFM-Moldova Mar 05 Ian 2016, 21:45 | |
| - delfinson a scris:
- Dr2005 a scris:
- Pasagerii se trezesc oricum, pentru că vine controlul paşapoartelor.
corect, de asta uitasem ) nu e vorba doar de trezit...dar nu cred ca e ok sa cumperi bilet la cuseta/vagon de dormit si sa fii nevoit sa schimbi trenul....daca e vagon clas,a impactul psihologic nune asa de mare.....ar trebui rpivite lucrurile din perspectiva calatorilor obisnuiti, nu a pasionatilor de trenuri. |
| | | didinul
Numarul mesajelor : 865 Reputatie : 6467 Data de inscriere : 31/08/2009
| Subiect: Re: CFM-Moldova Mar 05 Ian 2016, 22:35 | |
| Trenul Chişinău- Socola şi retur circulă, mai nou, numai patru zile pe săptămână? |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: CFM-Moldova Mar 05 Ian 2016, 23:23 | |
| - didinul a scris:
- Trenul Chişinău- Socola şi retur circulă, mai nou, numai patru zile pe săptămână?
Asa se pare. |
| | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13276 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: CFM-Moldova Joi 07 Ian 2016, 00:48 | |
| Craciun feritic celor pe stil vechi.. In special colegilor din Republica. |
| | | delfinson
Numarul mesajelor : 349 Localizare : Iasi Reputatie : 3615 Data de inscriere : 24/12/2015
| Subiect: Re: CFM-Moldova Joi 07 Ian 2016, 07:44 | |
| - alliens a scris:
- delfinson a scris:
corect, de asta uitasem ) nu e vorba doar de trezit...dar nu cred ca e ok sa cumperi bilet la cuseta/vagon de dormit si sa fii nevoit sa schimbi trenul....daca e vagon clas,a impactul psihologic nune asa de mare.....ar trebui rpivite lucrurile din perspectiva calatorilor obisnuiti, nu a pasionatilor de trenuri. Eu cred ca orice pasager, fie ca e la cuseta, vagon de dormit sau nu, NU va fi deranjat sa treaca in 5-10 min dintr-un tren in altul, la acelasi peron, stiind ca va avea de parcurs cu 2 ore mai putin si ca biletul va fi ceva mai ieftin. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: CFM-Moldova Joi 07 Ian 2016, 08:57 | |
| Se poate face control comun de frontieră acolo şi după aia să se plece mai departe... deci pe lângă timpul alocat transpunerii, mai tai încă minim o jumătate de oră, pentru că nu mai ai nevoie să verifici fiecare trapă din vagon pentru ţigări de contrabandă şi nici călătorii nu mai pot căra cu ei zeci de baxuri de ţigări. Iar vagoanele româneşti nu sunt cu frână nemoderabilă la defrânare, deci mai tai 25 - 30 minute din timpul de parcurs intern. _________________ :TTT:
|
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12286 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: CFM-Moldova Joi 07 Ian 2016, 09:09 | |
| Mai exista si solutia utilizarii boghiurilor cu ecartament variabil (sistemul polonez SUW-2000), utilizat deja in 4 locatii la frontiera Poloniei cu Ucraina, Belarus si Lituania.
Bineinteles ca solutia ideala ar fi realizarea unei cai ferate de ecartament normal, care sa ajunga cel putin pana la Chisinau (si aici raman la parerea mea ca cel mai indicat si scurt traseu pentru o astfel de cale ferata de ecartament normal , complet noua si cu un traseu cat mai drept, fara rampe mari sau curbe stranse, ar fi Podgoriile Husului HM- Albita CFR- Leuseni CFM- Visterniceni- Chisinau).
Insa deocamdata principala problema in Moldova este lipsa unui guvern stabil, puternic si credibil, coruptia generalizata si certurile politice interne care par a nu se mai termina. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: CFM-Moldova Joi 07 Ian 2016, 09:39 | |
| Ca s-a construiesti o cale ferata de la zero trebuie sa o justifici din pdv al traficului de marfa doar pentru traficul de calatori nu se justifica |
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12286 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: CFM-Moldova Joi 07 Ian 2016, 10:22 | |
| Pentru Moldova, cel putin o cale ferata de ecartament normal, care sa ajunga cel putin pana la Chisinau, este, din punct de vedere economic, absolut necesara pentru facilitarea exporturilor marfurilor moldovenesti spre spatiul UE.
Nu zic- sunt bune si podurile de flori, este buna si promovarea culturii, literaturii, etc romanesti si la romanii de la est de Prut, dar trebuie facuti si pasi practici, concreti, daca vrem cu adevarat ca Moldova sa se apropie de spatiul UE.
Si nu numai in domeniul feroviar- ci si in cel energetic de exemplul (unde Moldova se confrunta cu o grava dependenta energetica de Rusia si Ucraina). |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13006 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: CFM-Moldova Joi 07 Ian 2016, 10:26 | |
| Ce drac de marfuri sa dea ei la UE?
Daca au atita marfa sa puna mina sa isi faca o cale ferata normala, de cind sint independenti daca voiau isi faceau. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: CFM-Moldova | |
| |
| | | | CFM-Moldova | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |