|
| CFM-Moldova | |
|
+68rich1974 Vale_ntin marius664 TER200 Ikarus99 ciprian71 alex1987 teoiasi DAS 2011 Veaceslav_MD mielutu zburator Teodor Lineus646 riciu lifetec TVlad LanceR huiu_goe delfinson apmatei spiderpc alliens Vitosa Katalyn dan tm kristi kkk cata IonutCFR2009 @ndrey marius_catalin84 baiazid BlueLight Re6/6 Volk Goanga Vlad roseanu trenulet Sergiu rmn Adirmvl cfr500 alex.alexus.tm mureseanu_976 didinul EuroNight popovici razvan - trenuri Dr2005 Adrian78 Semafor mihaiuc Codrut1985 pannonia express Luna DUAL redeme ldh80 Vlad-Ar srazvi COSTACHE MIHAIL ultras didi Ionutz ionutz72 Nesebar Costin.H cristi CFR bogdan srl 72 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: CFM-Moldova Joi 31 Dec 2015, 17:58 | |
| CFM nu are licenţă pentru operare în România şi nici certificat de siguranţă. CFM nu aplică tarifele de deservire generală, nu asigură facilităţile prevăzute de legislaţia în vigoare, materialul rulant nu este agrementat de către AFER, personalul nu are cursuri efectuate la CENAFER şi autorizaţii emise de AFER. Materialul rulant nu are INDUSI (mare mirare dacă o avea DSV aşa cum e obligatoriu la noi). S-a mutat, din pix, staţia de frontieră de la Ungheni la Socola, pentru ca trenul să fie considerat transfrontalier. _________________ :TTT:
|
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: CFM-Moldova Joi 31 Dec 2015, 18:04 | |
| Si, ma rog, cine a dat/luat decizia asta "din pix" ? Daca automotorul pățește ceva pe teritoriul RO si se mai lăsa si cu victime, cine raspunde ? |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: CFM-Moldova Joi 31 Dec 2015, 18:07 | |
| Probabil răspunde Guvernul, că protocolul este (sau ar trebui să fie, nu am cum să verific acum) aprobat prin HG. E aceeaşi situaţie ca a BZMot-urilor MAV de la Salonta şi Carei. A fost la Salonta un BZMot deraiat după ce a talonat un macaz, pentru că nu a oprit la semnal. _________________ :TTT:
|
| | | delfinson
Numarul mesajelor : 349 Localizare : Iasi Reputatie : 3615 Data de inscriere : 24/12/2015
| Subiect: Re: CFM-Moldova Joi 31 Dec 2015, 19:49 | |
| - Dr2005 a scris:
- CFM nu are licenţă pentru operare în România şi nici certificat de siguranţă. CFM nu aplică tarifele de deservire generală, nu asigură facilităţile prevăzute de legislaţia în vigoare, materialul rulant nu este agrementat de către AFER, personalul nu are cursuri efectuate la CENAFER şi autorizaţii emise de AFER. Materialul rulant nu are INDUSI (mare mirare dacă o avea DSV aşa cum e obligatoriu la noi).
S-a mutat, din pix, staţia de frontieră de la Ungheni la Socola, pentru ca trenul să fie considerat transfrontalier. Statia de frontiera este din 2007 Ungheni-Prut si asa este si astazi, inainte era Nicolina, chestiunile cu mutarea...simple speculatii de presa! |
| | | delfinson
Numarul mesajelor : 349 Localizare : Iasi Reputatie : 3615 Data de inscriere : 24/12/2015
| Subiect: Re: CFM-Moldova Joi 31 Dec 2015, 20:02 | |
| - Dr2005 a scris:
- razvan - trenuri a scris:
- Romania NU vrea sa construiasca cativa kilometri de linie ecartament european pana la gara centrala din Iasi.
De ce să construiască altă linie? Cea existentă ce are? )
- razvan - trenuri a scris:
- Ar mai fii de adaugat si faptul ca majoritatea angajatilor de la C.F.M. sunt rusi si alte minoritati si pun baza pe trenurile spre Rusia si Ucraina.
Toate instrucţiile şi regulamentele de la CFM sunt în limba rusă, la fel şi ordinele de circulaţie şi celelalte documente, biletele erau şi ele tot în limba rusă acum câţiva ani.
- razvan - trenuri a scris:
- Bine cel putin ca restul tipurilor de transport circula bine intre cele doua tari SURORI.
Tocmai, că nu pot circula nici alte mijloace de transport, cel puţin nu în numărul dorit. Numărul de autorizaţii de transport marfă şi persoane e limitat, pentru că UE nu dă voie nelimitat celor din spaţiul exterior să intre. Evident, pe bază de reciprocitate, nici noi nu putem trimite câte autobuze şi camioane vrem în Republica Moldova. De aia nici nu prea există curse rutiere de mic trafic.
- razvan - trenuri a scris:
- U.E. au interesul de-a apropia Republica Moldova.
UE nu are niciun interes să îşi ia în curte problema Transnistriei şi nici Rusia nu ar fi de acord.
- delfinson a scris:
- Solutia ar fi mult mai simpla si a fost aplicata multi ani intre Polonia (tara cu ecartament de tip european) si Lituania (tara care pana de curand avea doar linii cu ecartament lat). Trenul pleca de la Varsovia si mergea pe ecartament european pana la un oras de granita, oprea la un peron, pe partea cealalta a peronului astepta o alta garnitura care continua drumul la Vilnius pe linie lata, practic calatorii erau transbordati dintr-un tren in altul, ambele fiind trase de o parte si de alta ale aceluiasi peron. Asta este solutia pe care o vad eu, momentan, si pentru trenul Bucuresti-Chisinau; sa se mearga pe linie europeana pana la Ungheni, acolo pasagerii coboara si, de la acelasi peron, urca in alt tren care ii va duce mai departe la Chisinau, pe linie de tip lat; astfel durata calatoriei va scadea cu aproximativ 2 ore si evident ca si costurile vor fi mai mici, odata ce nu va mai fi necesara schimbarea boghiurilor.
Asta am propus şi eu anul trecut la o întrevedere cu cei de la CFM. Evident, restul celor de la masă au fost de altă părere, aşa că a apărut soluţia actuală cu trenul care te lasă în Socola, la mama cucului, pe câmp. - legat de instructiunile, documentele, biletele etc in limba rusa.... informatia nu mai este de actualitate, se intampla candva, acum se foloseste limba de stat, adica limba romana, ba mai mult, anul asta, ministrul transporturilor a dat un ordin privind obligativitatea utilizarii limbii romane, il atasez alataturi de bilete, mai jos - gara Socola e in Iasi, in oras, langa pasarela Bucium, nu e nici "pe camp", nici "la mama cucului", in 5-10 minute pe jos esti in cartierul Bularga sau in 3-5 minute esti pe Bd. Socola, exista si autobuze speciale ale RATP Iasi care leaga gara Socola de centru si de cel mai mare campus studentesc; |
| | | LanceR V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6378 Varsta : 57 Localizare : NordulBucurestiului Reputatie : 11399 Data de inscriere : 17/02/2011
| Subiect: Re: CFM-Moldova Joi 31 Dec 2015, 20:38 | |
| voi continua sa cred intr-un viitor comun al nostru si al fratilor de peste Prut.Adevarul istoric acesta este,in pofida schelalaielilor unora care nu-si recunosc originea si vorbesc,vezi Doamne,in caliate de romani.Transnistria va deveni o enclava rusa in zona,precum Kaliningradul in Polonia Revenind la subiect,cred ca in prezent nu s-ar justifica o noua linie,asta dpdv economic |
| | | delfinson
Numarul mesajelor : 349 Localizare : Iasi Reputatie : 3615 Data de inscriere : 24/12/2015
| Subiect: Re: CFM-Moldova Joi 31 Dec 2015, 21:56 | |
| - Dr2005 a scris:
- razvan - trenuri a scris:
- Bine cel putin ca restul tipurilor de transport circula bine intre cele doua tari SURORI.
Tocmai, că nu pot circula nici alte mijloace de transport, cel puţin nu în numărul dorit. Numărul de autorizaţii de transport marfă şi persoane e limitat, pentru că UE nu dă voie nelimitat celor din spaţiul exterior să intre. Evident, pe bază de reciprocitate, nici noi nu putem trimite câte autobuze şi camioane vrem în Republica Moldova. De aia nici nu prea există curse rutiere de mic trafic.
- delfinson a scris:
- Solutia ar fi mult mai simpla si a fost aplicata multi ani intre Polonia (tara cu ecartament de tip european) si Lituania (tara care pana de curand avea doar linii cu ecartament lat). Trenul pleca de la Varsovia si mergea pe ecartament european pana la un oras de granita, oprea la un peron, pe partea cealalta a peronului astepta o alta garnitura care continua drumul la Vilnius pe linie lata, practic calatorii erau transbordati dintr-un tren in altul, ambele fiind trase de o parte si de alta ale aceluiasi peron. Asta este solutia pe care o vad eu, momentan, si pentru trenul Bucuresti-Chisinau; sa se mearga pe linie europeana pana la Ungheni, acolo pasagerii coboara si, de la acelasi peron, urca in alt tren care ii va duce mai departe la Chisinau, pe linie de tip lat; astfel durata calatoriei va scadea cu aproximativ 2 ore si evident ca si costurile vor fi mai mici, odata ce nu va mai fi necesara schimbarea boghiurilor.
Asta am propus şi eu anul trecut la o întrevedere cu cei de la CFM. Evident, restul celor de la masă au fost de altă părere, aşa că a apărut soluţia actuală cu trenul care te lasă în Socola, la mama cucului, pe câmp. De ce spui ca nu exista curse intre Moldova si Romania? Eu cred ca exista suficiente, atat rutiere, cat si aeriene. Cei care se grabesc si care nu au bani f multi prefera microbuzul/autocarul, iar cei cu bani folosesc avionul.... si toate astea in detrimentul transportului feroviar, din pacate. Ca exemplu, din Chisinau spre Romania pleaca cam in fiecare zi: 12 curse auto spre iasi, 12 spre Bucuresti, 4 spre Brasov, 2 spre Cluj si cate una spre Craiova, Suceava, Sibiu, Galati, Constanta, Timisoara, Slanic Moldova, Sinaia...si mai sunt si altele si curse din alte localitati. Imi mentin parerea ca pt a revitaliza transportul feroviar, trenul "Prietenia" Bucuresti-Chisinau ar trebui sa mearga cu vagoane CFR, pe ecartament normal pana la gara Ungheni (Moldova) - gara mare, frumoasa, curata, dotata, cu exchange, punct medical, bar, restaurant etc; acolo calatorii sunt transbordati in tren CFM care va merge la Chisinau pe ecartament lat; transbordarea se face rapid, simplu, gara are la acelasi peron si linie larga si europeana; in cel mai rau caz transbordarea sa se faca la Socola (Romania); odata ce nu se vor mai face procedurile de schimbare a rotilor, se vor castiga aproape 2 ore in parcursul trenului si poate si biletul ar deveni ceva mai ieftin. Cat priveste trenul "Unirea" Chisinau-Iasi, acesta chiar este o mare realizare, chiar daca merge numai pana la gara Socola, e modern, curat, placut, nu se mai pierde timpul cu schimbatul rotilor, iar pretul e competitiv, la clasa a 2-a si a 3-a e mai ieftin decat la microbuz; face cam acelasi timp ca si microbuzul; ar trebui mai mult promovat; din pacate angajatii CFR de la Nicolina sau gara mare Iasi habar nu au, daca sunt intrebati de el si nu e niciun anunt afisat; fapul ca soseste/pleaca la gara Socola, nu trebuie sa sperie pe nimeni, e o gara micuta, dar e in oras, destul de usor accesibila, e legata cu autobuze de centru. |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: CFM-Moldova Joi 31 Dec 2015, 22:25 | |
| In cazul de fata n-ar fi mai bine sa renunțe Chisinaul sa mai trimită cele 6 vagoane (+ 6 a doua garnitura) pana la București, care oricum circula mai mult goale sau rar strâng călători de 2-3 vag si sa trimită mai des automotoare (daca au) pana la Iasi-Socola iar SNTFC CFR Călători sa asigure legături prin trenurile sale ori la Iași gara mare daca la Iasi-Socola nu se poate ori la Nicolina. Eventual compania CFM sa le coreleze la ce trenuri avem noi acum. In felul acesta s-ar reduce costurile la Ungheni cu schimbatul zilnic de boghiuri, uzura vagoanelor si staționarea aia lunga. E doar o părere, nu dați cu pietre. |
| | | delfinson
Numarul mesajelor : 349 Localizare : Iasi Reputatie : 3615 Data de inscriere : 24/12/2015
| Subiect: Re: CFM-Moldova Joi 31 Dec 2015, 22:33 | |
| Asta am zis si eu, polonezii si lituanienii au facut asta ani de zile, pana a incepe Lituania sa-si schimbe sinele; la granita calatorii erau transbordati rapid si elegant dintr un tren in altul, fara a se mai pierde timp cu schimbatul rotilor si cheltui multi bani cu procedura greoaie. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: CFM-Moldova Joi 31 Dec 2015, 23:02 | |
| Nu am zis că nu sunt curse auto, am zis doar că numărul lor e limitat şi e greu de mărit, pentru că dacă Moldova era în UE şi se putea lucra în România, sigur aveam autobuze din oră în oră între Iaşi şi Chişinău. _________________ :TTT:
|
| | | delfinson
Numarul mesajelor : 349 Localizare : Iasi Reputatie : 3615 Data de inscriere : 24/12/2015
| Subiect: Re: CFM-Moldova Vin 01 Ian 2016, 21:21 | |
| - Dr2005 a scris:
- Nu am zis că nu sunt curse auto, am zis doar că numărul lor e limitat şi e greu de mărit, pentru că dacă Moldova era în UE şi se putea lucra în România, sigur aveam autobuze din oră în oră între Iaşi şi Chişinău.
Cum sa fie limitat numarul? Doar piata, adica cererea si oferta limiteaza sau nu, sunt 12 curse pe zi spre Iasi ca exemplu, mai mult decat suficient, sunt zile cand nici nu merg toate din lipsa de calatori, dar ele sunt oricum inregistrate la "Autogarile Moldovei". Sunt f multi elevi, studenti sau adulti moldoveni care lucreaza in Romania, deci nu se poate vorbi vreo limitare, sunt la fel de multe microbuze dinspre Chisinau spre Iasi, ca si dinspre Iasi spre Vaslui, Bacau, Suceava, Pascani etc, daca nu cumva chiar mai multe;un exemplu: 48 | CHISINAU->BRASOV (Romania | 08:30 | 2,5 | 49 | CHISINAU->BRASOV (Romania | 12:00 | peste o zi | 50 | CHISINAU->BRASOV (Romania | 12:00 | peste o zi | 51 | CHISINAU->BRASOV (Romania | 18:00 | 2,4,7 | 52 | CHISINAU->BRASOV (Romania | 19:00 | peste 3 zile | 53 | CHISINAU->BRASOV (Romania | 19:00 | peste 3 zile | 54 | CHISINAU->BRASOV (Romania | 19:00 | peste o zi
|
132 | CHISINAU->CLUJ NAPOCA | 18:30 | zilnic | 133 | CHISINAU->CLUJ NAPOCA | 19:30 | peste o zi | 134 | CHISINAU->CLUJ NAPOCA | 19:30 | peste o zi |
142 | CHISINAU->CONSTANTA/Cahul | 19:30 | 4,7 | 143 | CHISINAU->CONSTANTA/Cahul | 19:30 | 1,3,5 |
160 | CHISINAU->GALATI (Romania | 11:30 | peste o zi | 161 | CHISINAU->GALATI (Romania | 11:30 | peste o zi
|
214 | CHISINAU->IASI (Romania) | 06:30 | zilnic | 215 | CHISINAU->IASI (Romania) | 07:00 | zilnic | 216 | CHISINAU->IASI (Romania) | 07:45 | zilnic | 217 | CHISINAU->IASI (Romania) | 10:10 | zilnic | 218 | CHISINAU->IASI (Romania) | 11:10 | | 219 | CHISINAU->IASI (Romania) | 11:10 | | 220 | CHISINAU->IASI (Romania) | 13:00 | | 221 | CHISINAU->IASI (Romania) | 13:00 | | 222 | CHISINAU->IASI (Romania) | 13:00 | | 223 | CHISINAU->IASI (Romania) | 13:00 | | 224 | CHISINAU->IASI (Romania) | 14:00 | zilnic | 225 | CHISINAU->IASI (Romania) | 15:00 | zilnic | 226 | CHISINAU->IASI (Romania) | 16:00 | zilnic | 227 | CHISINAU->IASI (Romania) | 17:00 | | 228 | CHISINAU->IASI (Romania) | 17:00 | | 229 | CHISINAU->IASI (Romania) | 18:00 | peste o zi | 230 | CHISINAU->IASI (Romania) | 18:00 | peste o zi |
268 | CHISINAU->ORADEA (Rom) | 18:00 | peste o zi |
284 | CHISINAU->SIBIU (Romania | 21:00 | 1 | 285 | CHISINAU->SIBIU (Romania | 21:00 | 2,3,4,5,6,7 | 286 | CHISINAU->SLANIC-MOLDOVA | 10:00 | 2,4,7 |
289 | CHISINAU->SUCEAVA (Rom) | 07:00 | peste o zi | 290 | CHISINAU->SUCEAVA (Rom) | 07:00 | peste o zi |
299 | CHISINAU->TIMISOARA (Rom) | 11:00 | 2,4,6 |
333 | ORHEI->BACAU (Rom) | 09:00 | peste o zi | 334 | ORHEI->BACAU (Rom) | 09:00 | peste o zi | 335 | ORHEI->IASI (Romania) | 08:15 | peste o zi | 336 | ORHEI->IASI (Romania) | 08:15 | peste o zi | 337 | ORHEI->PIATRA NEAMT | 09:30 | 2,4,6 | 338 | ORHEI->PIATRA NEAMT | 09:30 | 1,3,5,7 | 339 | ORHEI->SUCEAVA | 08:45 | 1,3,5,7 | 340 | ORHEI->SUCEAVA | 08:45 | 2,4,6 |
82 | CHISINAU->BUCURESTI | 11:00 | dati pare | 83 | CHISINAU->BUCURESTI | 11:00 | dati impare | 84 | CHISINAU->BUCURESTI | 18:00 | peste o zi | 85 | CHISINAU->BUCURESTI | 18:00 | peste o zi | 86 | CHISINAU->BUCURESTI | 20:00 | peste o zi | 87 | CHISINAU->BUCURESTI | 20:00 | peste o zi | 88 | CHISINAU->BUCURESTI | 23:00 | peste o zi | 89 | CHISINAU->BUCURESTI | 23:00 | peste o zi | 90 | CHISINAU->BUCURESTI /Otop | 12:00 | peste o zi | 91 | CHISINAU->BUCURESTI /Otop | 12:00 | peste o zi | 92 | CHISINAU->BUCURESTI /Otop | 17:00 | peste 2 zile | 93 | CHISINAU->BUCURESTI /Otop | 17:00 | peste 2 zile | 94 | CHISINAU->BUCURESTI /Otop | 17:00 | peste 2 zile | 95 | CHISINAU->BUCURESTI /Ploi | 08:00 | | 96 | CHISINAU->BUCURESTI /Ploi | 08:00 | | 97 | CHISINAU->BUCURESTI /Ploi | 10:00 | | 98 | CHISINAU->BUCURESTI /Ploi | 10:00 | | 99 | CHISINAU->BUCURESTI /Ploi | 13:00 | zilnic | 100 | CHISINAU->BUCURESTI /Ploi | 21:30 | peste o zi | 101 | CHISINAU->BUCURESTI /Ploi | 21:30 | peste o zi | 102 | CHISINAU->BUCURESTI/Cahul | 19:00 | peste o zi | 103 | CHISINAU->BUCURESTI/Cahul | 19:00 | peste o zi | 104 | CHISINAU->BUCURESTI/Ploi1 | 09:00 | peste o zi | 105 | CHISINAU->BUCURESTI/Ploi2 | 09:00 | peste o zi |
216 | CHISINAU->CRAIOVA (Rom) | 15:00 | 4,7 |
366 | CHISINAU->MANGALIA /Const | 23:00 | 7 | 367 | CHISINAU->MANGALIA /Const | 23:00 | 2,4 |
543 | CHISINAU->SINAIA (Romania | 23:30 | peste o zi | 544 | CHISINAU->SINAIA (Romania | 23:30 | peste o zi |
761 | ORHEI->GIURGIU /Bucurest | 16:15 | peste o zi | 762 | ORHEI->GIURGIU /Bucurest | 16:15 | peste o zi | 763 | ORHEI->PLOIESTI /Bucurest | 22:30 | peste o zi | 764 | ORHEI->PLOIESTI /Bucurest | 22:30 | peste o zi |
Sunt putine? nu cred si nici nu cred ca le-am gasit pe toate; astea sunt doar cele care trec prin Chisinau, mai sunt si cele din alte orase... |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9099 Reputatie : 13004 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: CFM-Moldova Vin 01 Ian 2016, 22:28 | |
| - LanceR a scris:
- voi continua sa cred intr-un viitor comun al nostru si al fratilor de peste Prut.Adevarul istoric acesta este,in pofida schelalaielilor unora care nu-si recunosc originea si vorbesc,vezi Doamne,in caliate de romani.Transnistria va deveni o enclava rusa in zona,precum Kaliningradul in Polonia
Revenind la subiect,cred ca in prezent nu s-ar justifica o noua linie,asta dpdv economic Schelaitorii ar putea crede la fel despre ceilalti. Viitorul mai este si cum ti-l faci, nu doar o intoarcere in trecut. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: CFM-Moldova Vin 01 Ian 2016, 22:40 | |
| - delfinson a scris:
- Cum sa fie limitat numarul? Doar piata, adica cererea si oferta limiteaza sau nu
Nu doar piaţa limitează numărul de curse, ci şi legislaţia. Există un număr limitat de licenţe pentru curse internaţionale, nu poţi depăşi numărul maxim, deci nu poţi băga chiar câte autobuze vrei. Dacă eu mă trezesc că vreau să fac o cursă Bucureşti - Chişinău, degeaba găsesc clienţi pentru ea, dacă numărul maxim de autorizaţii e deja atins. Iar dacă în trafic intern merge ,,păcălită" legea pentru a pune curse în plus (treci pasagerii la tabel şi consideri cursa ca fiind ocazională), în internaţional nu poţi face curse fără autorizaţie eliberată de statele în care mergi. _________________ :TTT:
|
| | | delfinson
Numarul mesajelor : 349 Localizare : Iasi Reputatie : 3615 Data de inscriere : 24/12/2015
| Subiect: Re: CFM-Moldova Vin 01 Ian 2016, 22:51 | |
| - Dr2005 a scris:
- delfinson a scris:
- Cum sa fie limitat numarul? Doar piata, adica cererea si oferta limiteaza sau nu
Nu doar piaţa limitează numărul de curse, ci şi legislaţia. Există un număr limitat de licenţe pentru curse internaţionale, nu poţi depăşi numărul maxim, deci nu poţi băga chiar câte autobuze vrei. Dacă eu mă trezesc că vreau să fac o cursă Bucureşti - Chişinău, degeaba găsesc clienţi pentru ea, dacă numărul maxim de autorizaţii e deja atins. Iar dacă în trafic intern merge ,,păcălită" legea pentru a pune curse în plus (treci pasagerii la tabel şi consideri cursa ca fiind ocazională), în internaţional nu poţi face curse fără autorizaţie eliberată de statele în care mergi. OK, corect, numai ca in momentul de fata sunt suficiente, nu e o problema cu cursele auto si cu cele aeriene, sunt destule, problema e ce facem cu transportul feroviar, in special cu trenul "Prietenia"; dorinta mea este sa se gaseasca o solutie de rentabilizare a trenului Chisinau-Bucuresti si pt asta ar trebui redusi timpii de parcurs si pretul; dupa mine, cea mai buna solutie, in conditiile actuale, e transbordarea pasagerilor la Ungheni, dintr-un tren in altul, avantaj: reducerea timpului calatoriei cu aproape 2 ore, reducerea cheltuielilor din moment ce nu se mai face schimbarea rotilor |
| | | razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8365 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: CFM-Moldova Sam 02 Ian 2016, 01:11 | |
| Numarul de curse rutiere cu microbuze si autocare intre cele doua tari este mic.
Intre Iasi si Bacau sunt curse zilnice la fiecare ora, la fel din ora in ora intre Iasi si Vaslui, deci intre 20 si 50.
|
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: CFM-Moldova | |
| |
| | | | CFM-Moldova | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |