Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 CFM-Moldova

In jos 
+68
rich1974
Vale_ntin
marius664
TER200
Ikarus99
ciprian71
alex1987
teoiasi
DAS 2011
Veaceslav_MD
mielutu zburator
Teodor
Lineus646
riciu
lifetec
TVlad
LanceR
huiu_goe
delfinson
apmatei
spiderpc
alliens
Vitosa
Katalyn
dan tm
kristi kkk
cata
IonutCFR2009
@ndrey
marius_catalin84
baiazid
BlueLight
Re6/6
Volk
Goanga
Vlad
roseanu
trenulet
Sergiu rmn
Adirmvl
cfr500
alex.alexus.tm
mureseanu_976
didinul
EuroNight
popovici
razvan - trenuri
Dr2005
Adrian78
Semafor
mihaiuc
Codrut1985
pannonia express
Luna
DUAL
redeme
ldh80
Vlad-Ar
srazvi
COSTACHE MIHAIL
ultras
didi
Ionutz
ionutz72
Nesebar
Costin.H
cristi CFR
bogdan srl
72 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 43 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25566
Data de inscriere : 17/08/2011

CFM-Moldova - Pagina 20 Empty
MesajSubiect: Re: CFM-Moldova   CFM-Moldova - Pagina 20 Icon_minitimeJoi 31 Dec 2015, 17:58

CFM nu are licenţă pentru operare în România şi nici certificat de siguranţă. CFM nu aplică tarifele de deservire generală, nu asigură facilităţile prevăzute de legislaţia în vigoare, materialul rulant nu este agrementat de către AFER, personalul nu are cursuri efectuate la CENAFER şi autorizaţii emise de AFER. Materialul rulant nu are INDUSI (mare mirare dacă o avea DSV aşa cum e obligatoriu la noi).
S-a mutat, din pix, staţia de frontieră de la Ungheni la Socola, pentru ca trenul să fie considerat transfrontalier.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14502
Data de inscriere : 08/01/2011

CFM-Moldova - Pagina 20 Empty
MesajSubiect: Re: CFM-Moldova   CFM-Moldova - Pagina 20 Icon_minitimeJoi 31 Dec 2015, 18:04

Si, ma rog, cine a dat/luat decizia asta "din pix" ?
Daca automotorul pățește ceva pe teritoriul RO si se mai lăsa si cu victime, cine raspunde ?
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25566
Data de inscriere : 17/08/2011

CFM-Moldova - Pagina 20 Empty
MesajSubiect: Re: CFM-Moldova   CFM-Moldova - Pagina 20 Icon_minitimeJoi 31 Dec 2015, 18:07

Probabil răspunde Guvernul, că protocolul este (sau ar trebui să fie, nu am cum să verific acum) aprobat prin HG.
E aceeaşi situaţie ca a BZMot-urilor MAV de la Salonta şi Carei. A fost la Salonta un BZMot deraiat după ce a talonat un macaz, pentru că nu a oprit la semnal.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
delfinson

delfinson


Numarul mesajelor : 349
Localizare : Iasi
Reputatie : 3615
Data de inscriere : 24/12/2015

CFM-Moldova - Pagina 20 Empty
MesajSubiect: Re: CFM-Moldova   CFM-Moldova - Pagina 20 Icon_minitimeJoi 31 Dec 2015, 19:49

Dr2005 a scris:
CFM nu are licenţă pentru operare în România şi nici certificat de siguranţă. CFM nu aplică tarifele de deservire generală, nu asigură facilităţile prevăzute de legislaţia în vigoare, materialul rulant nu este agrementat de către AFER, personalul nu are cursuri efectuate la CENAFER şi autorizaţii emise de AFER. Materialul rulant nu are INDUSI (mare mirare dacă o avea DSV aşa cum e obligatoriu la noi).
S-a mutat, din pix, staţia de frontieră de la Ungheni la Socola, pentru ca trenul să fie considerat transfrontalier.
Statia de frontiera este din 2007 Ungheni-Prut si asa este si astazi, inainte era Nicolina, chestiunile cu mutarea...simple speculatii de presa!
Sus In jos
delfinson

delfinson


Numarul mesajelor : 349
Localizare : Iasi
Reputatie : 3615
Data de inscriere : 24/12/2015

CFM-Moldova - Pagina 20 Empty
MesajSubiect: Re: CFM-Moldova   CFM-Moldova - Pagina 20 Icon_minitimeJoi 31 Dec 2015, 20:02

Dr2005 a scris:
razvan - trenuri a scris:
Romania NU vrea sa construiasca cativa kilometri de linie ecartament european pana la gara centrala din Iasi.
De ce să construiască altă linie? Cea existentă ce are? Smile)

razvan - trenuri a scris:
Ar mai fii de adaugat si faptul ca majoritatea angajatilor de la C.F.M. sunt rusi si alte minoritati si pun baza pe trenurile spre Rusia si Ucraina.
Toate instrucţiile şi regulamentele de la CFM sunt în limba rusă, la fel şi ordinele de circulaţie şi celelalte documente, biletele erau şi ele tot în limba rusă acum câţiva ani.

razvan - trenuri a scris:
Bine cel putin ca restul tipurilor de transport circula bine intre cele doua tari SURORI.
Tocmai, că nu pot circula nici alte mijloace de transport, cel puţin nu în numărul dorit. Numărul de autorizaţii de transport marfă şi persoane e limitat, pentru că UE nu dă voie nelimitat celor din spaţiul exterior să intre. Evident, pe bază de reciprocitate, nici noi nu putem trimite câte autobuze şi camioane vrem în Republica Moldova. De aia nici nu prea există curse rutiere de mic trafic.

razvan - trenuri a scris:
U.E. au interesul de-a apropia Republica Moldova.
UE nu are niciun interes să îşi ia în curte problema Transnistriei şi nici Rusia nu ar fi de acord.

delfinson a scris:
Solutia ar fi mult mai simpla si a fost aplicata multi ani intre Polonia (tara cu ecartament de tip european) si Lituania (tara care pana de curand avea doar linii cu ecartament lat). Trenul pleca de la Varsovia si mergea pe ecartament european pana la un oras de granita, oprea la un peron, pe partea cealalta a peronului astepta o alta garnitura care continua drumul la Vilnius pe linie lata, practic calatorii erau transbordati dintr-un tren in altul, ambele fiind trase de o parte si de alta ale aceluiasi peron. Asta este solutia pe care o vad eu, momentan, si pentru trenul Bucuresti-Chisinau; sa se mearga pe linie europeana pana la Ungheni, acolo pasagerii coboara si, de la acelasi peron, urca in alt tren care ii va duce mai departe la Chisinau, pe linie de tip lat; astfel durata calatoriei va scadea cu aproximativ 2 ore si evident ca si costurile vor fi mai mici, odata ce nu va mai fi necesara schimbarea boghiurilor.
Asta am propus şi eu anul trecut la o întrevedere cu cei de la CFM. Evident, restul celor de la masă au fost de altă părere, aşa că a apărut soluţia actuală cu trenul care te lasă în Socola, la mama cucului, pe câmp.
- legat de instructiunile, documentele, biletele etc in limba rusa.... informatia nu mai este de actualitate, se intampla candva, acum se foloseste limba de stat, adica limba romana, ba mai mult, anul asta, ministrul transporturilor a dat un ordin privind obligativitatea utilizarii limbii romane, il atasez alataturi de bilete, mai jos
- gara Socola e in Iasi, in oras, langa pasarela Bucium, nu e nici "pe camp", nici "la mama cucului", in 5-10 minute pe jos esti in cartierul Bularga sau in 3-5 minute esti pe Bd. Socola, exista si autobuze speciale ale RATP Iasi care leaga gara Socola de centru si de cel mai mare campus studentesc;
CFM-Moldova - Pagina 20 2qk2bkk
CFM-Moldova - Pagina 20 2n6wydd
CFM-Moldova - Pagina 20 23vc9js
CFM-Moldova - Pagina 20 207m9fo
Sus In jos
LanceR
V.I.P Member
V.I.P Member
LanceR


Numarul mesajelor : 6378
Varsta : 57
Localizare : NordulBucurestiului
Reputatie : 11399
Data de inscriere : 17/02/2011

CFM-Moldova - Pagina 20 Empty
MesajSubiect: Re: CFM-Moldova   CFM-Moldova - Pagina 20 Icon_minitimeJoi 31 Dec 2015, 20:38

voi continua sa cred intr-un viitor comun al nostru si al fratilor de peste Prut.Adevarul istoric acesta este,in pofida schelalaielilor unora care nu-si recunosc originea si vorbesc,vezi Doamne,in caliate de romani.Transnistria va deveni o enclava rusa in zona,precum Kaliningradul in Polonia
Revenind la subiect,cred ca in prezent nu s-ar justifica o noua linie,asta dpdv economic
Sus In jos
delfinson

delfinson


Numarul mesajelor : 349
Localizare : Iasi
Reputatie : 3615
Data de inscriere : 24/12/2015

CFM-Moldova - Pagina 20 Empty
MesajSubiect: Re: CFM-Moldova   CFM-Moldova - Pagina 20 Icon_minitimeJoi 31 Dec 2015, 21:56

Dr2005 a scris:
razvan - trenuri a scris:
Bine cel putin ca restul tipurilor de transport circula bine intre cele doua tari SURORI.
Tocmai, că nu pot circula nici alte mijloace de transport, cel puţin nu în numărul dorit. Numărul de autorizaţii de transport marfă şi persoane e limitat, pentru că UE nu dă voie nelimitat celor din spaţiul exterior să intre. Evident, pe bază de reciprocitate, nici noi nu putem trimite câte autobuze şi camioane vrem în Republica Moldova. De aia nici nu prea există curse rutiere de mic trafic.
delfinson a scris:
Solutia ar fi mult mai simpla si a fost aplicata multi ani intre Polonia (tara cu ecartament de tip european) si Lituania (tara care pana de curand avea doar linii cu ecartament lat). Trenul pleca de la Varsovia si mergea pe ecartament european pana la un oras de granita, oprea la un peron, pe partea cealalta a peronului astepta o alta garnitura care continua drumul la Vilnius pe linie lata, practic calatorii erau transbordati dintr-un tren in altul, ambele fiind trase de o parte si de alta ale aceluiasi peron. Asta este solutia pe care o vad eu, momentan, si pentru trenul Bucuresti-Chisinau; sa se mearga pe linie europeana pana la Ungheni, acolo pasagerii coboara si, de la acelasi peron, urca in alt tren care ii va duce mai departe la Chisinau, pe linie de tip lat; astfel durata calatoriei va scadea cu aproximativ 2 ore si evident ca si costurile vor fi mai mici, odata ce nu va mai fi necesara schimbarea boghiurilor.
Asta am propus şi eu anul trecut la o întrevedere cu cei de la CFM. Evident, restul celor de la masă au fost de altă părere, aşa că a apărut soluţia actuală cu trenul care te lasă în Socola, la mama cucului, pe câmp.
De ce spui ca nu exista curse intre Moldova si Romania? Eu cred ca exista suficiente, atat rutiere, cat si aeriene. Cei care se grabesc si care nu au bani f multi prefera microbuzul/autocarul, iar cei cu bani folosesc avionul.... si toate astea in detrimentul transportului feroviar, din pacate. Ca exemplu, din Chisinau spre Romania pleaca cam in fiecare zi: 12 curse auto spre iasi, 12 spre Bucuresti, 4 spre Brasov, 2 spre Cluj si cate una spre Craiova, Suceava, Sibiu, Galati, Constanta, Timisoara, Slanic Moldova, Sinaia...si mai sunt si altele si curse din alte localitati.
   Imi mentin parerea ca pt a revitaliza transportul feroviar, trenul "Prietenia" Bucuresti-Chisinau ar trebui sa mearga cu vagoane CFR, pe ecartament normal pana la gara Ungheni (Moldova) - gara mare, frumoasa, curata, dotata, cu exchange, punct medical, bar, restaurant etc; acolo calatorii sunt transbordati in tren CFM care va merge la Chisinau pe ecartament lat; transbordarea se face rapid, simplu, gara are la acelasi peron si linie larga si europeana; in cel mai rau caz transbordarea sa se faca la Socola (Romania); odata ce nu se vor mai face procedurile de schimbare a rotilor, se vor castiga aproape 2 ore in parcursul trenului si poate si biletul ar deveni ceva mai ieftin.
   Cat priveste trenul "Unirea" Chisinau-Iasi, acesta chiar este o mare realizare, chiar daca merge numai pana la gara Socola, e modern, curat, placut, nu se mai pierde timpul cu schimbatul rotilor, iar pretul e competitiv, la clasa a 2-a si a 3-a e mai ieftin decat la microbuz; face cam acelasi timp ca si microbuzul; ar trebui mai mult promovat; din pacate angajatii CFR de la Nicolina sau gara mare Iasi habar nu au, daca sunt intrebati de el si nu e niciun anunt afisat; fapul ca soseste/pleaca la gara Socola, nu trebuie sa sperie pe nimeni, e o gara micuta, dar e in oras, destul de usor accesibila, e legata cu autobuze de centru.
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14502
Data de inscriere : 08/01/2011

CFM-Moldova - Pagina 20 Empty
MesajSubiect: Re: CFM-Moldova   CFM-Moldova - Pagina 20 Icon_minitimeJoi 31 Dec 2015, 22:25

In cazul de fata n-ar fi mai bine sa renunțe Chisinaul sa mai trimită cele 6 vagoane (+ 6 a doua garnitura) pana la București, care oricum circula mai mult goale sau rar strâng călători de 2-3 vag si sa trimită mai des automotoare (daca au) pana la Iasi-Socola iar SNTFC CFR Călători sa asigure legături prin trenurile sale ori la Iași gara mare daca la Iasi-Socola nu se poate ori la Nicolina. Eventual compania CFM sa le coreleze la ce trenuri avem noi acum. In felul acesta s-ar reduce costurile la Ungheni cu schimbatul zilnic de boghiuri, uzura vagoanelor si staționarea aia lunga.
E doar o părere, nu dați cu pietre.
Sus In jos
delfinson

delfinson


Numarul mesajelor : 349
Localizare : Iasi
Reputatie : 3615
Data de inscriere : 24/12/2015

CFM-Moldova - Pagina 20 Empty
MesajSubiect: Re: CFM-Moldova   CFM-Moldova - Pagina 20 Icon_minitimeJoi 31 Dec 2015, 22:33

Asta am zis si eu, polonezii si lituanienii au facut asta ani de zile, pana a incepe Lituania sa-si schimbe sinele; la granita calatorii erau transbordati rapid si elegant dintr un tren in altul, fara a se mai pierde timp cu schimbatul rotilor si cheltui multi bani cu procedura greoaie.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25566
Data de inscriere : 17/08/2011

CFM-Moldova - Pagina 20 Empty
MesajSubiect: Re: CFM-Moldova   CFM-Moldova - Pagina 20 Icon_minitimeJoi 31 Dec 2015, 23:02

Nu am zis că nu sunt curse auto, am zis doar că numărul lor e limitat şi e greu de mărit, pentru că dacă Moldova era în UE şi se putea lucra în România, sigur aveam autobuze din oră în oră între Iaşi şi Chişinău.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
delfinson

delfinson


Numarul mesajelor : 349
Localizare : Iasi
Reputatie : 3615
Data de inscriere : 24/12/2015

CFM-Moldova - Pagina 20 Empty
MesajSubiect: Re: CFM-Moldova   CFM-Moldova - Pagina 20 Icon_minitimeVin 01 Ian 2016, 21:21

Dr2005 a scris:
Nu am zis că nu sunt curse auto, am zis doar că numărul lor e limitat şi e greu de mărit, pentru că dacă Moldova era în UE şi se putea lucra în România, sigur aveam autobuze din oră în oră între Iaşi şi Chişinău.
Cum sa fie limitat numarul? Doar piata, adica cererea si oferta limiteaza sau nu, sunt 12 curse pe zi spre Iasi ca exemplu, mai mult decat suficient, sunt zile cand nici nu merg toate din lipsa de calatori, dar ele sunt oricum inregistrate la "Autogarile Moldovei". Sunt f multi elevi, studenti sau adulti moldoveni care lucreaza in Romania, deci nu se poate vorbi vreo limitare, sunt la fel de multe microbuze dinspre Chisinau spre Iasi, ca si dinspre Iasi spre Vaslui, Bacau, Suceava, Pascani etc, daca nu cumva chiar mai multe;un exemplu:
48CHISINAU->BRASOV (Romania08:302,5
49CHISINAU->BRASOV (Romania12:00peste o zi
50CHISINAU->BRASOV (Romania12:00peste o zi
51CHISINAU->BRASOV (Romania18:002,4,7
52CHISINAU->BRASOV (Romania19:00peste 3 zile
53CHISINAU->BRASOV (Romania19:00peste 3 zile
54CHISINAU->BRASOV (Romania19:00peste o zi
132CHISINAU->CLUJ NAPOCA18:30zilnic
133CHISINAU->CLUJ NAPOCA19:30peste o zi
134CHISINAU->CLUJ NAPOCA19:30peste o zi
142CHISINAU->CONSTANTA/Cahul19:304,7
143CHISINAU->CONSTANTA/Cahul19:301,3,5
160CHISINAU->GALATI (Romania11:30peste o zi
161CHISINAU->GALATI (Romania11:30peste o zi
214CHISINAU->IASI (Romania)06:30zilnic
215CHISINAU->IASI (Romania)07:00zilnic
216CHISINAU->IASI (Romania)07:45zilnic
217CHISINAU->IASI (Romania)10:10zilnic
218CHISINAU->IASI (Romania)11:10
219CHISINAU->IASI (Romania)11:10
220CHISINAU->IASI (Romania)13:00
221CHISINAU->IASI (Romania)13:00
222CHISINAU->IASI (Romania)13:00
223CHISINAU->IASI (Romania)13:00
224CHISINAU->IASI (Romania)14:00zilnic
225CHISINAU->IASI (Romania)15:00zilnic
226CHISINAU->IASI (Romania)16:00zilnic
227CHISINAU->IASI (Romania)17:00
228CHISINAU->IASI (Romania)17:00
229CHISINAU->IASI (Romania)18:00peste o zi
230CHISINAU->IASI (Romania)18:00peste o zi
268CHISINAU->ORADEA (Rom)18:00peste o zi
284CHISINAU->SIBIU (Romania21:001
285CHISINAU->SIBIU (Romania21:002,3,4,5,6,7
286CHISINAU->SLANIC-MOLDOVA10:002,4,7
289CHISINAU->SUCEAVA (Rom)07:00peste o zi
290CHISINAU->SUCEAVA (Rom)07:00peste o zi
299CHISINAU->TIMISOARA (Rom)11:002,4,6
333ORHEI->BACAU (Rom)09:00peste o zi
334ORHEI->BACAU (Rom)09:00peste o zi
335ORHEI->IASI (Romania)08:15peste o zi
336ORHEI->IASI (Romania)08:15peste o zi
337ORHEI->PIATRA NEAMT09:302,4,6
338ORHEI->PIATRA NEAMT09:301,3,5,7
339ORHEI->SUCEAVA08:451,3,5,7
340ORHEI->SUCEAVA08:452,4,6
100IASI05:301,4,5,7
82CHISINAU->BUCURESTI11:00dati pare
83CHISINAU->BUCURESTI11:00dati impare
84CHISINAU->BUCURESTI18:00peste o zi
85CHISINAU->BUCURESTI18:00peste o zi
86CHISINAU->BUCURESTI20:00peste o zi
87CHISINAU->BUCURESTI20:00peste o zi
88CHISINAU->BUCURESTI23:00peste o zi
89CHISINAU->BUCURESTI23:00peste o zi
90CHISINAU->BUCURESTI /Otop12:00peste o zi
91CHISINAU->BUCURESTI /Otop12:00peste o zi
92CHISINAU->BUCURESTI /Otop17:00peste 2 zile
93CHISINAU->BUCURESTI /Otop17:00peste 2 zile
94CHISINAU->BUCURESTI /Otop17:00peste 2 zile
95CHISINAU->BUCURESTI /Ploi08:00
96CHISINAU->BUCURESTI /Ploi08:00
97CHISINAU->BUCURESTI /Ploi10:00
98CHISINAU->BUCURESTI /Ploi10:00
99CHISINAU->BUCURESTI /Ploi13:00zilnic
100CHISINAU->BUCURESTI /Ploi21:30peste o zi
101CHISINAU->BUCURESTI /Ploi21:30peste o zi
102CHISINAU->BUCURESTI/Cahul19:00peste o zi
103CHISINAU->BUCURESTI/Cahul19:00peste o zi
104CHISINAU->BUCURESTI/Ploi109:00peste o zi
105CHISINAU->BUCURESTI/Ploi209:00peste o zi
216CHISINAU->CRAIOVA (Rom)15:004,7
366CHISINAU->MANGALIA /Const23:007
367CHISINAU->MANGALIA /Const23:002,4
543CHISINAU->SINAIA (Romania23:30peste o zi
544CHISINAU->SINAIA (Romania23:30peste o zi
761ORHEI->GIURGIU /Bucurest16:15peste o zi
762ORHEI->GIURGIU /Bucurest16:15peste o zi
763ORHEI->PLOIESTI /Bucurest22:30peste o zi
764ORHEI->PLOIESTI /Bucurest22:30peste o zi
Sunt putine? nu cred si nici nu cred ca le-am gasit pe toate; astea sunt doar cele care trec prin Chisinau, mai sunt si cele din alte orase...
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9099
Reputatie : 13004
Data de inscriere : 16/07/2014

CFM-Moldova - Pagina 20 Empty
MesajSubiect: Re: CFM-Moldova   CFM-Moldova - Pagina 20 Icon_minitimeVin 01 Ian 2016, 22:28

LanceR a scris:
voi continua sa cred intr-un viitor comun al nostru si al fratilor de peste Prut.Adevarul istoric acesta este,in pofida schelalaielilor unora care nu-si recunosc originea si vorbesc,vezi Doamne,in caliate de romani.Transnistria va deveni o enclava rusa in zona,precum Kaliningradul in Polonia
Revenind la subiect,cred ca in prezent nu s-ar justifica o noua linie,asta dpdv economic

Schelaitorii ar putea crede la fel despre ceilalti.

Viitorul mai este si cum ti-l faci, nu doar o intoarcere in trecut.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25566
Data de inscriere : 17/08/2011

CFM-Moldova - Pagina 20 Empty
MesajSubiect: Re: CFM-Moldova   CFM-Moldova - Pagina 20 Icon_minitimeVin 01 Ian 2016, 22:40

delfinson a scris:
Cum sa fie limitat numarul? Doar piata, adica cererea si oferta limiteaza sau nu
Nu doar piaţa limitează numărul de curse, ci şi legislaţia. Există un număr limitat de licenţe pentru curse internaţionale, nu poţi depăşi numărul maxim, deci nu poţi băga chiar câte autobuze vrei. Dacă eu mă trezesc că vreau să fac o cursă Bucureşti - Chişinău, degeaba găsesc clienţi pentru ea, dacă numărul maxim de autorizaţii e deja atins. Iar dacă în trafic intern merge ,,păcălită" legea pentru a pune curse în plus (treci pasagerii la tabel şi consideri cursa ca fiind ocazională), în internaţional nu poţi face curse fără autorizaţie eliberată de statele în care mergi.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
delfinson

delfinson


Numarul mesajelor : 349
Localizare : Iasi
Reputatie : 3615
Data de inscriere : 24/12/2015

CFM-Moldova - Pagina 20 Empty
MesajSubiect: Re: CFM-Moldova   CFM-Moldova - Pagina 20 Icon_minitimeVin 01 Ian 2016, 22:51

Dr2005 a scris:
delfinson a scris:
Cum sa fie limitat numarul? Doar piata, adica cererea si oferta limiteaza sau nu
Nu doar piaţa limitează numărul de curse, ci şi legislaţia. Există un număr limitat de licenţe pentru curse internaţionale, nu poţi depăşi numărul maxim, deci nu poţi băga chiar câte autobuze vrei. Dacă eu mă trezesc că vreau să fac o cursă Bucureşti - Chişinău, degeaba găsesc clienţi pentru ea, dacă numărul maxim de autorizaţii e deja atins. Iar dacă în trafic intern merge ,,păcălită" legea pentru a pune curse în plus (treci pasagerii la tabel şi consideri cursa ca fiind ocazională), în internaţional nu poţi face curse fără autorizaţie eliberată de statele în care mergi.
OK, corect, numai ca in momentul de fata sunt suficiente, nu e o problema cu cursele auto si cu cele aeriene, sunt destule, problema e ce facem cu transportul feroviar, in special cu trenul "Prietenia"; dorinta mea este sa se gaseasca o solutie de rentabilizare a trenului Chisinau-Bucuresti si pt asta ar trebui redusi timpii de parcurs si pretul; dupa mine, cea mai buna solutie, in conditiile actuale, e transbordarea pasagerilor la Ungheni, dintr-un tren in altul, avantaj: reducerea timpului calatoriei cu aproape 2 ore, reducerea cheltuielilor din moment ce nu se mai face schimbarea rotilor
Sus In jos
razvan - trenuri
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 3355
Varsta : 42
Localizare : Bucuresti, Romania
Reputatie : 8365
Data de inscriere : 26/05/2011

CFM-Moldova - Pagina 20 Empty
MesajSubiect: Re: CFM-Moldova   CFM-Moldova - Pagina 20 Icon_minitimeSam 02 Ian 2016, 01:11

Numarul de curse rutiere cu microbuze si autocare intre cele doua tari este mic.

Intre Iasi si Bacau sunt curse zilnice la fiecare ora, la fel din ora in ora intre Iasi si Vaslui, deci intre 20 si 50.



Sus In jos
Continut sponsorizat





CFM-Moldova - Pagina 20 Empty
MesajSubiect: Re: CFM-Moldova   CFM-Moldova - Pagina 20 Icon_minitime

Sus In jos
 
CFM-Moldova
Sus 
Pagina 20 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 43 ... 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» CFM-Moldova
» Vehiculele din Moldova
» Moldova-Ucraina-Ungaria
» Lucruri pozitive (+) la CFR !!!
» Fotografia lunii august 2015

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: DIVERSE :: INTERNATIONAL-
Mergi direct la: