Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 CFM-Moldova

In jos 
+68
rich1974
Vale_ntin
marius664
TER200
Ikarus99
ciprian71
alex1987
teoiasi
DAS 2011
Veaceslav_MD
mielutu zburator
Teodor
Lineus646
riciu
lifetec
TVlad
LanceR
huiu_goe
delfinson
apmatei
spiderpc
alliens
Vitosa
Katalyn
dan tm
kristi kkk
cata
IonutCFR2009
@ndrey
marius_catalin84
baiazid
BlueLight
Re6/6
Volk
Goanga
Vlad
roseanu
trenulet
Sergiu rmn
Adirmvl
cfr500
alex.alexus.tm
mureseanu_976
didinul
EuroNight
popovici
razvan - trenuri
Dr2005
Adrian78
Semafor
mihaiuc
Codrut1985
pannonia express
Luna
DUAL
redeme
ldh80
Vlad-Ar
srazvi
COSTACHE MIHAIL
ultras
didi
Ionutz
ionutz72
Nesebar
Costin.H
cristi CFR
bogdan srl
72 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 35 ... 65, 66, 67
AutorMesaj
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9098
Reputatie : 13002
Data de inscriere : 16/07/2014

CFM-Moldova - Pagina 67 Empty
MesajSubiect: Re: CFM-Moldova   CFM-Moldova - Pagina 67 Icon_minitimeSam 22 Sept 2018, 21:03

ldh80 a scris:
Din pacate pierderea orasului Tighina (si a 4 sate din jurul Tighinei- Merenesti, Chitcani, Cremenciug si Zahorna) in razboiul din 1990- 1992, a dus si la pierderea importantului nod feroviar al Tighinei.



Multi le-au reprosat atunci in 1991- 1992 celor care se aflau la conducerea Republicii Moldova (presedintele Mircea Snegur, prim-ministrul Valeriu Muravschi, ministru apararii generalul Pavel Creanga si ministrul de interne Ion Costas) ca nu au coordonat corespunzator actiunile fortelor Republicii Moldova si ca nu au facut mai mult pt pastrarea orasului Tighina in cadrul RM).
Nu stiu daca se putea face mai mult atunci (tinand cont de faptul ca de partea separatistilor a intervenit direct armata a 14 rusa, mult superioara ca armament fortelor Republicii Moldova), insa, din marturiile unor combatant care au luptat atunci de partea RM, acestia erau pragatiti sa arunce in aer podul rutier peste Nistru (pt a impiedica intrarea tancurilor armatei a 14 in Tighina), asteptand doar un ordin, care insa nu a mai venit.
Oricum, sub nici o forma Mircea Snegur nu trebuia sa semneze asa-zisul "accord de incetare a focului din 21 iulie 1992, "acord" care a consfintit practic existenta regimului de la Tiraspol si ocupatia rusa. Decat sa fi semnat un astfel de acord, mai degraba Mircea Snegur isi dadea demisia din functia de presedinte al RM.

Normal granita intre ele ar trebui sa fie pe mijlocul Nistrului.

-------

http://trenuletz.forumz.ro/viewtopic.forum?t=5118
Sus In jos
 
CFM-Moldova
Sus 
Pagina 67 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 35 ... 65, 66, 67
 Subiecte similare
-
» CFM-Moldova
» Vehiculele din Moldova
» Moldova-Ucraina-Ungaria
» Lucruri pozitive (+) la CFR !!!
» Fotografia lunii august 2015

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: DIVERSE :: INTERNATIONAL-
Mergi direct la: