Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 CFM-Moldova

In jos 
+68
rich1974
Vale_ntin
marius664
TER200
Ikarus99
ciprian71
alex1987
teoiasi
DAS 2011
Veaceslav_MD
mielutu zburator
Teodor
Lineus646
riciu
lifetec
TVlad
LanceR
huiu_goe
delfinson
apmatei
spiderpc
alliens
Vitosa
Katalyn
dan tm
kristi kkk
cata
IonutCFR2009
@ndrey
marius_catalin84
baiazid
BlueLight
Re6/6
Volk
Goanga
Vlad
roseanu
trenulet
Sergiu rmn
Adirmvl
cfr500
alex.alexus.tm
mureseanu_976
didinul
EuroNight
popovici
razvan - trenuri
Dr2005
Adrian78
Semafor
mihaiuc
Codrut1985
pannonia express
Luna
DUAL
redeme
ldh80
Vlad-Ar
srazvi
COSTACHE MIHAIL
ultras
didi
Ionutz
ionutz72
Nesebar
Costin.H
cristi CFR
bogdan srl
72 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 43 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
delfinson

delfinson


Numarul mesajelor : 349
Localizare : Iasi
Reputatie : 3615
Data de inscriere : 24/12/2015

CFM-Moldova - Pagina 19 Empty
MesajSubiect: gara Ungheni - schimbare boghiuri ecartament lat/normal   CFM-Moldova - Pagina 19 Icon_minitimeLun 28 Dec 2015, 01:52

CFM-Moldova - Pagina 19 15ogwty
gara Ungheni
CFM-Moldova - Pagina 19 3583toj
CFM-Moldova - Pagina 19 971p4y
gara Ungheni - schimbare boghiuri ecartament lat/normal
CFM-Moldova - Pagina 19 21b0jt4
CFM-Moldova - Pagina 19 2j0f1n7
CFM-Moldova - Pagina 19 16aryhe
CFM-Moldova - Pagina 19 24enkvq
CFM-Moldova - Pagina 19 2nio0h4
Sus In jos
delfinson

delfinson


Numarul mesajelor : 349
Localizare : Iasi
Reputatie : 3615
Data de inscriere : 24/12/2015

CFM-Moldova - Pagina 19 Empty
MesajSubiect: gara din Chisinau - partea a 2-a   CFM-Moldova - Pagina 19 Icon_minitimeMar 29 Dec 2015, 21:37

CFM-Moldova - Pagina 19 1zgs51h
gara din Chisinau
CFM-Moldova - Pagina 19 2v3r05t
CFM-Moldova - Pagina 19 2enru4o
CFM-Moldova - Pagina 19 Wmi6uq
CFM-Moldova - Pagina 19 1qlnd1
CFM-Moldova - Pagina 19 2gxkwba
CFM-Moldova - Pagina 19 Zmbol5
CFM-Moldova - Pagina 19 30wmijo
Sus In jos
delfinson

delfinson


Numarul mesajelor : 349
Localizare : Iasi
Reputatie : 3615
Data de inscriere : 24/12/2015

CFM-Moldova - Pagina 19 Empty
MesajSubiect: noul mers al trenurilor 2016 - gara Chisinau   CFM-Moldova - Pagina 19 Icon_minitimeMar 29 Dec 2015, 21:55

noul mers al trenurilor 2016 - gara Chisinau

PLECAREA TRENURILOR DE CURSA LUNGA SI LOCALE
 
Nr.
trenului
Ruta
Plecarea de la Chisinau
Sosirea la statia 
terminus
047Chisinau - Moscova-Kievskaia
11.21
16.59
061Chisinau - St. Petersburg-Vitebsky (vagon pt Minsk)
21.51
11.43
105Chisinau - Bucuresti-Nord
17.00
06.04
341Chisinau - Moscova-Kievskaia
20.37
05.18
642Chisinau - Odesa
07.34
12.11
801Chisinau - Ocnita
15.50
22.49
805Chisinau - Ungheni
08.49
12.19
821Chisinau - Iasi-Socola
06.43
10.56
 
 
SOSIREA TRENURILOR DE CURSA LUNGA SI LOCALE
 
Nr.
trenului
Ruta
Plecarea de la punctul
initial
Sosirea la Chisinau
048Moscova-Kievskaia - Chisinau
19.57
23.55
062St. Petersburg-Vitebsky - Chisinau (vagon de la Minsk)
20.40
07.17
106Bucuresti-Nord - Chisinau
19.15
09.06
342Moscova-Kievskaia - Chisinau
12.43
19.27
641Odesa - Chisinau
16.48
21.44
802Ocnita - Chisinau
04.07
10.48
806Ungheni - Chisinau
15.34
19.09
822Iasi-Socola - Chisinau
17.12
21.13
Sus In jos
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
Adirmvl


Numarul mesajelor : 8302
Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea
Reputatie : 13103
Data de inscriere : 06/04/2012

CFM-Moldova - Pagina 19 Empty
MesajSubiect: Re: CFM-Moldova   CFM-Moldova - Pagina 19 Icon_minitimeMar 29 Dec 2015, 22:03

Asa da removare! Doar copertinele alea cred ca sint destul de nasoale la caldura, dar nu prea ai ce sa-i faci.

Tabelele alea afiseaza doar trenurile internationale?
Sus In jos
delfinson

delfinson


Numarul mesajelor : 349
Localizare : Iasi
Reputatie : 3615
Data de inscriere : 24/12/2015

CFM-Moldova - Pagina 19 Empty
MesajSubiect: Re: CFM-Moldova   CFM-Moldova - Pagina 19 Icon_minitimeMar 29 Dec 2015, 22:25

Adirmvl a scris:
Asa da removare! Doar copertinele alea cred ca sint destul de nasoale la caldura, dar nu prea ai ce sa-i faci.

Tabelele alea afiseaza doar trenurile internationale?
Da, gara e f frumos renovata si f curata si bine intretinuta; nu e mai cald datorita copertinelor, e mult spatiu si circula bine aerul; tebelele arata trenurile "de cursa lunga si locale" (Moscova, St. Petersburg, Bucuresti, Odesa, Iasi, Ocnita si Ungheni), lipsesc trenurile "suburbane" (personale) care oricum trag la niste peroane speciale, in lateralul garii mari, peroane special destinate pt acest tip de trenuri.
Sus In jos
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22393
Data de inscriere : 06/12/2009

CFM-Moldova - Pagina 19 Empty
MesajSubiect: Re: CFM-Moldova   CFM-Moldova - Pagina 19 Icon_minitimeMier 30 Dec 2015, 00:49

Lipseste trenul 65/66 Chisinau-Moskwa-Chisinau via Tiraspol. Wink

_________________
595423CFM-Moldova - Pagina 19 Bdeem_8496_aCFM-Moldova - Pagina 19 Bdeem_8496_aCFM-Moldova - Pagina 19 Bdeem_8496_a
Sus In jos
delfinson

delfinson


Numarul mesajelor : 349
Localizare : Iasi
Reputatie : 3615
Data de inscriere : 24/12/2015

CFM-Moldova - Pagina 19 Empty
MesajSubiect: Re: CFM-Moldova   CFM-Moldova - Pagina 19 Icon_minitimeMier 30 Dec 2015, 00:56

Karpaty a scris:
Lipseste trenul 65/66 Chisinau-Moskwa-Chisinau via Tiraspol. Wink
stiu, dar am trecut doar trenurile operate de CFM, ala e un tren rusesc
Sus In jos
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22393
Data de inscriere : 06/12/2009

CFM-Moldova - Pagina 19 Empty
MesajSubiect: Re: CFM-Moldova   CFM-Moldova - Pagina 19 Icon_minitimeMier 30 Dec 2015, 01:00

Pai nu conteaza asta, ca oricum majoritatea nu stiu asta si nu conteaza de cine e facut, asa si vagonul de Minsk e al BC. Very Happy

_________________
595423CFM-Moldova - Pagina 19 Bdeem_8496_aCFM-Moldova - Pagina 19 Bdeem_8496_aCFM-Moldova - Pagina 19 Bdeem_8496_a
Sus In jos
delfinson

delfinson


Numarul mesajelor : 349
Localizare : Iasi
Reputatie : 3615
Data de inscriere : 24/12/2015

CFM-Moldova - Pagina 19 Empty
MesajSubiect: reportaj trenuri moldovenesti   CFM-Moldova - Pagina 19 Icon_minitimeMier 30 Dec 2015, 02:41

Un reportaj interesant, zic eu, facut de "Europa libera" despre trenul "Prietenia" Chisinau-Bucuresti si despre trenul "Unirea" Chisinau-Iasi (o remarca, trenul "Prietenia" circula, incepand din decembrie 2015, din nou zilnic):

Cu trenul sovietic în UE
Published 02.11.2015

"În ultimii ani, trenul „Prietenia”, care face legătura între Chişinău şi Bucureşti, circulă mai mult pustiu, plimbându-şi personalul dintr-o ţară în alta, în vagoanele de peste 30 de ani. Din cauza numărului mic de călători, cursele nu se mai fac zilnic ca pe timpuri, ci doar de trei ori pe săptămână (n.b. din 13 decembrie 2015 circula din nou zilnic). Ca pe vremea URSS, trenul urmează același „ritual” la graniță - trecerea de la ecartamentul larg, de tip sovietic, la cel european. Să ajungi la București pe calea ferată e și mai scump și durează mai mult decât cu autobuzul, microbuzul sau mașina. Totuși, există doritori. Cine mai gustă astăzi din farmecul acestui serviciu şi care este soarta bătrânului tren vedeți în reportajul Europei Libere:"

- reportajul video il vedeti intrand pe linkul:

http://www.europalibera.org/media/video/27340767.html
Sus In jos
razvan - trenuri
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 3355
Varsta : 42
Localizare : Bucuresti, Romania
Reputatie : 8365
Data de inscriere : 26/05/2011

CFM-Moldova - Pagina 19 Empty
MesajSubiect: Re: CFM-Moldova   CFM-Moldova - Pagina 19 Icon_minitimeJoi 31 Dec 2015, 01:47

Este TRIST dar situatia NU se va schimba prea curand in bine.
Romania NU vrea sa construiasca cativa kilometri de linie ecartament european pana la gara centrala din Iasi.
Uniunea Europeana NU vrea sa de-a cateva sute de milioane de euro pentru a construi in prezent (nu peste 10-15 ani) o linie simpla intre Chisinau si Iasi si institutile din Republica Moldova nu au bani.
Ar mai fii de adaugat si faptul ca majoritatea angajatilor de la C.F.M. sunt rusi si alte minoritati si pun baza pe trenurile spre Rusia si Ucraina.

Bine cel putin ca restul tipurilor de transport circula bine intre cele doua tari SURORI.

Motive sunt destule pentru a nu face progrese la transportul feroviar dar Romania si U.E. au interesul de-a apropia Republica Moldova.
Sus In jos
delfinson

delfinson


Numarul mesajelor : 349
Localizare : Iasi
Reputatie : 3615
Data de inscriere : 24/12/2015

CFM-Moldova - Pagina 19 Empty
MesajSubiect: Re: CFM-Moldova   CFM-Moldova - Pagina 19 Icon_minitimeJoi 31 Dec 2015, 02:47

razvan - trenuri a scris:
Este TRIST dar situatia NU se va schimba prea curand in bine.
Romania NU vrea sa construiasca cativa kilometri de linie ecartament european pana la gara centrala din Iasi.
Uniunea Europeana NU vrea sa de-a cateva sute de milioane de euro pentru a construi in prezent (nu peste 10-15 ani) o linie simpla intre Chisinau si Iasi si institutile din Republica Moldova nu au bani.
Ar mai fii de adaugat si faptul ca majoritatea angajatilor de la C.F.M. sunt rusi si alte minoritati si pun baza pe trenurile spre Rusia si Ucraina.

Bine cel putin ca restul tipurilor de transport circula bine intre cele doua tari SURORI.

Motive sunt destule pentru a nu face progrese la transportul feroviar dar Romania si U.E. au interesul de-a apropia Republica Moldova.
Parerea mea este ca totul tine de vointa politica, in special de partea romana. Si eu cred ca lucrurile vor merge pe un fagas bun, inceputul e mai greu la noi intotdeauna, dar sperante sunt.
Probabil ai vrut sa spui ca "Romania nu vrea sa construiasca cativa kilometri de ecartament lat, de tip sovietic", de la gara Socola pana la gara centrala din Iasi sau macar pana la gara Nicolina, caci linie cu ecartament european exista si in prezent. Nu cred ca ar fi o solutie sau ar fi una mult prea costisitoare si fara rost sa construim linie de tip sovietic in 2016 sau mai tarziu de la Socola la Nicolina sau la gara mare din Iasi. Cred ca ar fi absurd si mult prea scump sa investim intr-o tehnologie care nu este de viitor, linie lata adica, doar pt a circula pe ea un singur tren; iar daca ne gandim la un viitor european al Moldovei, putem sa ne gandim ca, intr-un viitor mai indepartat sau mai putin indepartat, linia ferata de tip lat din Moldova va fi inlocuita cu una de tip european, cel putin pe traseul Chisinau-Ungheni, asta daca nu se va reusi si reconstruirea vechii linii Bucuresti-Crasna-Husi-Dobrina-Podgoriile Husului-Bucovat-Chisinau, linie ce ar scurta cu mult distanta parcursa de la Bucuresti la Chisinau.
Solutia ar fi mult mai simpla si a fost aplicata multi ani intre Polonia (tara cu ecartament de tip european) si Lituania (tara care pana de curand avea doar linii cu ecartament lat). Trenul pleca de la Varsovia si mergea pe ecartament european pana la un oras de granita, oprea la un peron, pe partea cealalta a peronului astepta o alta garnitura care continua drumul la Vilnius pe linie lata, practic calatorii erau transbordati dintr-un tren in altul, ambele fiind trase de o parte si de alta ale aceluiasi peron. Asta este solutia pe care o vad eu, momentan, si pentru trenul Bucuresti-Chisinau; sa se mearga pe linie europeana pana la Ungheni, acolo pasagerii coboara si, de la acelasi peron, urca in alt tren care ii va duce mai departe la Chisinau, pe linie de tip lat; astfel durata calatoriei va scadea cu aproximativ 2 ore si evident ca si costurile vor fi mai mici, odata ce nu va mai fi necesara schimbarea boghiurilor.
Deocamdata Moldova nu este in UE ca aceasta sa poata acorda sume uriase necesare schimbarii tuturor liniilor, deci nu cred ca se pune problema de vointa europenilor aici, cine stie, pe viitor poate se va intampla - asta daca Romania va face si mai mult lobby pt Moldova decat a facut pana acum si daca politicienii moldoveni vor intelege ca singura cale este cea europeana si nu se vor mai razboi intre ele fortele pro-europene.
Faptul ca anul acesta s-a reusit lansarea trenului CFM "Unirea" Chisinau - Iasi, gara Socola, pe linie lata, fara a se mai pierde timpul cu schimbatul rotilor, cred ca este o reusita extraordinara, important este sa fie cat mai mult promovat, deoarece trenul arata excelent, e f confortabil, face cam la fel, ca si timp, ca microbuzul si, la clasa a 2-a si a 3-a, preturile sunt la fel sau chiar mai mici decat la microbuze.
"Majoritatea angajatilor CFM sunt rusi sau de alte nationalitati?" Cine a spus asta, doar nu exista statistici ale angajatilor in functie de nationalitate si chiar nu conteaza acest lucru, probabil se reflecta structura etnica a Moldovei si in cazul angajatilor CFM (71% moldoveni/romani, 11% ucraineni, 9% rusi, 4% gagauzi). In momentul de fata, atat Ministerul Transporturilor de la Chisinau, cat si CFM-ul sunt conduse de reprezentanti ai Partidului Liberal, persoane cunoscute ca fiind pro-europeni si chiar unionisti. Numarul trenurilor este dat de necesitatile concrete: spre Rusia exista 3 trenuri moldovenesti, spre Ucraina unul si spre Romania doua. Dar este stiut faptul ca multi moldoveni lucreaza in Rusia si trenul este acolo un mijloc de deplasare destul de ieftin. Deci nu cred ca pot fi acuzati angajatii CFM ca directioneaza transportul feroviar voit spre rusi, din interese oculte.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20625
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25565
Data de inscriere : 17/08/2011

CFM-Moldova - Pagina 19 Empty
MesajSubiect: Re: CFM-Moldova   CFM-Moldova - Pagina 19 Icon_minitimeJoi 31 Dec 2015, 16:05

razvan - trenuri a scris:
Romania NU vrea sa construiasca cativa kilometri de linie ecartament european pana la gara centrala din Iasi.
De ce să construiască altă linie? Cea existentă ce are? Smile)

razvan - trenuri a scris:
Ar mai fii de adaugat si faptul ca majoritatea angajatilor de la C.F.M. sunt rusi si alte minoritati si pun baza pe trenurile spre Rusia si Ucraina.
Toate instrucţiile şi regulamentele de la CFM sunt în limba rusă, la fel şi ordinele de circulaţie şi celelalte documente, biletele erau şi ele tot în limba rusă acum câţiva ani.

razvan - trenuri a scris:
Bine cel putin ca restul tipurilor de transport circula bine intre cele doua tari SURORI.
Tocmai, că nu pot circula nici alte mijloace de transport, cel puţin nu în numărul dorit. Numărul de autorizaţii de transport marfă şi persoane e limitat, pentru că UE nu dă voie nelimitat celor din spaţiul exterior să intre. Evident, pe bază de reciprocitate, nici noi nu putem trimite câte autobuze şi camioane vrem în Republica Moldova. De aia nici nu prea există curse rutiere de mic trafic.

razvan - trenuri a scris:
U.E. au interesul de-a apropia Republica Moldova.
UE nu are niciun interes să îşi ia în curte problema Transnistriei şi nici Rusia nu ar fi de acord.

delfinson a scris:
Solutia ar fi mult mai simpla si a fost aplicata multi ani intre Polonia (tara cu ecartament de tip european) si Lituania (tara care pana de curand avea doar linii cu ecartament lat). Trenul pleca de la Varsovia si mergea pe ecartament european pana la un oras de granita, oprea la un peron, pe partea cealalta a peronului astepta o alta garnitura care continua drumul la Vilnius pe linie lata, practic calatorii erau transbordati dintr-un tren in altul, ambele fiind trase de o parte si de alta ale aceluiasi peron. Asta este solutia pe care o vad eu, momentan, si pentru trenul Bucuresti-Chisinau; sa se mearga pe linie europeana pana la Ungheni, acolo pasagerii coboara si, de la acelasi peron, urca in alt tren care ii va duce mai departe la Chisinau, pe linie de tip lat; astfel durata calatoriei va scadea cu aproximativ 2 ore si evident ca si costurile vor fi mai mici, odata ce nu va mai fi necesara schimbarea boghiurilor.
Asta am propus şi eu anul trecut la o întrevedere cu cei de la CFM. Evident, restul celor de la masă au fost de altă părere, aşa că a apărut soluţia actuală cu trenul care te lasă în Socola, la mama cucului, pe câmp.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
razvan - trenuri
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 3355
Varsta : 42
Localizare : Bucuresti, Romania
Reputatie : 8365
Data de inscriere : 26/05/2011

CFM-Moldova - Pagina 19 Empty
MesajSubiect: Re: CFM-Moldova   CFM-Moldova - Pagina 19 Icon_minitimeJoi 31 Dec 2015, 16:40

Cred ca ar fii suficienta construirea celor 5 kilometri de linie larga intre Socola si Gara mare Iasi. Calatori coboara din trenurile  care ar veni din R. Moldova (mai multe nu ca acum) si s-ar urca in cele spre ROMANIA. Nu ma deranjeaza daca vin trenuri de tip rusesc in Iasi.

Este cea mai ieftina si rapida varianta pana vor fii construite alte linii si ma gandesc mai putin la PROFITUL obtinut si mai mult la ROMANI de acolo.

Cu trenul intre cele doua tari merg doar 5-7% dintre pasageri, adica foarte putin. Pana se va schimba aceasta situatie va mai trece multa apa pe Prut si minim 10 ani.

Imi place de Ungaria ca are trenuri catre majoritatea localitatilor unde locuiesc maghiari nu doar din Romania dar si din restul tarilor vecine.

Sad


Ultima editare efectuata de catre razvan - trenuri in Joi 31 Dec 2015, 17:28, editata de 3 ori
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14502
Data de inscriere : 08/01/2011

CFM-Moldova - Pagina 19 Empty
MesajSubiect: Re: CFM-Moldova   CFM-Moldova - Pagina 19 Icon_minitimeJoi 31 Dec 2015, 16:42

Pai si, se merita investiția ?
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9099
Reputatie : 13004
Data de inscriere : 16/07/2014

CFM-Moldova - Pagina 19 Empty
MesajSubiect: Re: CFM-Moldova   CFM-Moldova - Pagina 19 Icon_minitimeJoi 31 Dec 2015, 17:21

Eu am zis sa se faca un topic unde sa discutam despre Moldova asta, ca mai erau niste discutii in alata parte.

Acuma CFM plateste TUI pentru linia asta larga? daca e atita cerere de trenuri de ce nu vine Moldova sa spuna ca da si ea ceva bani pentru prelungirea liniei?
Sau sa isi mai puna un fir la ei sa fie incalecata?

Nu e chiar ieftin sa prelungesti linia pina la Iasi, trebuie modificate macazurile, semnalele etc.
Asa tam nisam noi trebuie sa ne tot ingrijim de ei.
Sus In jos
Continut sponsorizat





CFM-Moldova - Pagina 19 Empty
MesajSubiect: Re: CFM-Moldova   CFM-Moldova - Pagina 19 Icon_minitime

Sus In jos
 
CFM-Moldova
Sus 
Pagina 19 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 43 ... 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» CFM-Moldova
» Vehiculele din Moldova
» Moldova-Ucraina-Ungaria
» Lucruri pozitive (+) la CFR !!!
» Fotografia lunii august 2015

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: DIVERSE :: INTERNATIONAL-
Mergi direct la: