| Stadiul lucrarilor pe magistrala Bucuresti - Constanta | |
|
+15dave mihaiuc AndiCFR stakee TVlad Vlad DPS mureseanu_976 Silver vrabieionut Ionutz Costin.H Mircea Hirjau COSTACHE MIHAIL didi 19 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
Ionutz Moderator
Numarul mesajelor : 1493 Localizare : Baia Mare Reputatie : 7940 Data de inscriere : 16/04/2009
| Subiect: Re: Stadiul lucrarilor pe magistrala Bucuresti - Constanta Vin 05 Mar 2010, 00:45 | |
| Foarte frumos si detaliat reportajul...Spre surprinderea si mahnirea mea, este cu totul altfel de cat ma asteptam pe acest tronson....de atatea ori se schimba firul, atatea restrictii...de ce numai din pantelimon are limita de 120 oare?? eu cred ca ar trebui sa aiba cam de la km 3, dupa despartirea de M 1000...plus ca lucrarile intre Lehliu si Fetesti sunt foarte in urma...eu credeam ca mai au 10-20 km si termina...ce naiv sunt :roll:
felicitarile mele autorilor, pentru efortul depus si munca riguroasa la acest reportaj! |
|
| |
Costin.H
Numarul mesajelor : 654 Reputatie : 6161 Data de inscriere : 15/12/2009
| Subiect: Re: Stadiul lucrarilor pe magistrala Bucuresti - Constanta Vin 05 Mar 2010, 10:28 | |
| @Mircea Hirjau
apropo, cam pe unde e filmat? |
|
| |
Mircea Hirjau
Numarul mesajelor : 198 Varsta : 40 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5625 Data de inscriere : 03/02/2010
| Subiect: Reabilitarea caii ferate Bucuresti - Constanta Vin 05 Mar 2010, 11:07 | |
| Videoclipul este facut intre statiile Ovidiu si Dunarea de pe tronsonul Fetesti - Constanta. Toata portiunea este parcursa cu 140 km/h. |
|
| |
vrabieionut V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1172 Varsta : 35 Localizare : Bucuresti Reputatie : 7064 Data de inscriere : 06/10/2009
| Subiect: Re: Stadiul lucrarilor pe magistrala Bucuresti - Constanta Vin 05 Mar 2010, 14:49 | |
| BRAVO DIDI SI MIRCEA PENTRU REPORTAJUL FACUT,A IESIT FOARTE BINE |
|
| |
Silver V.I.P Member
Numarul mesajelor : 671 Reputatie : 6025 Data de inscriere : 25/04/2010
| Subiect: Re: Stadiul lucrarilor pe magistrala Bucuresti - Constanta Dum 25 Apr 2010, 11:55 | |
| - didi a scris:
- 3 Ea uri ce apartin de , depoul Bucuresti calatori garate pe liniile secundare.Nu stiam ca , Constanta nu mai are depou ( a avut dar a fost vandut celor de la GFR) si toate locomotivele de la calatori sunt imprumutate de la Bucuresti
Constanta a avut depou?! Unde era situat? Se poate o imagine de pe Google Earth va rog? Multumesc. Later edit: Sau te referi la cel din Palas? |
|
| |
mureseanu_976 Moderator
Numarul mesajelor : 2215 Localizare : I eh, no, nooo, no es possible Reputatie : 8096 Data de inscriere : 07/02/2009
| Subiect: Re: Stadiul lucrarilor pe magistrala Bucuresti - Constanta Dum 25 Apr 2010, 23:34 | |
| - Silver a scris:
- didi a scris:
- 3 Ea uri ce apartin de , depoul Bucuresti calatori garate pe liniile secundare.Nu stiam ca , Constanta nu mai are depou ( a avut dar a fost vandut celor de la GFR) si toate locomotivele de la calatori sunt imprumutate de la Bucuresti
Constanta a avut depou?! Unde era situat? Se poate o imagine de pe Google Earth va rog? Multumesc.
Later edit: Sau te referi la cel din Palas? Cred ca la acela s-a referit Aproape toate depourile erau mixte (cu locomotive pentru trenuri de calatori si marfa) pana in anul 1998,cand CFR-ul s-a structurat iar depourile si-au modificat statutul.Acum sunt depouri de Marfa si de Calatori. Depoul Palas era pe vremuri depou mixt,dupa 1998 a devenit depou de Marfa.Singurul depou de Calatori din zona Constantei mai e cel din Medgidia (care are numai locomotive diesel)... @Didi : ai prins intr-o poza 3 EA-uri (431 , 747 , 567) ,din care primul cu initialele SNCFR pe el.Te anunt ca 41-0431-1 apartine depoului Suceava Nord).Ca sa-ti demonstrez ca nu sunt doar locomotive de Bucuresti prin zona _________________ D 320 "VICENTIJE RAKIC" BEOGRAD - BUCURESTI |
|
| |
DPS
Numarul mesajelor : 2206 Reputatie : 7576 Data de inscriere : 27/04/2010
| Subiect: Re: Stadiul lucrarilor pe magistrala Bucuresti - Constanta Mar 27 Apr 2010, 11:22 | |
| MirceaHirjau a scris: Multumesc! Aveam un tren de marfa in fata iar dupa ce sa eliberat blocul din fata noastra, semnalul verde clipitor a devenit verde.
Comentariu: verde clipitor inseamna ca in fata mai sunt 2 sectoare libere (un sector pana in semnalul galben si inca un sector pana in rosu). Daca s-a facut din verde clipitor in verde inseamna ca in fata au devenit 3 sectoare libere (un sector pana in verde clipitor, un sector pana in galben si inca un sector pana in semnalul rosu). Daca blocul din fata era ocupat de marfar, primul semnal e rosu iar dupa ce s-a eliberat, primul semnal poate deveni cel mult galben (considerand ca ambele trenuri merg "unul dupa celalalt" pe linie directa intre statii), sau din rosu direct in verde daca trenul din fata a intrat pe o linie abatuta in statie iar cel in care ne aflam va trece pe directa prin acea statie. P.S. Videoclipul a fost sters: "This video has been deleted".
Vizavi de regimul de viteza, cred ca de ieri, 26-apr-2010, intre Bucuresti Baneasa (dupa podul Miorita) si Pantelimon s-a sporit la 120 km/h pe firul 1, dimineata A1632 a trecut prin zona Pipera cu viteza destul de mare spre Pantelimon.
Probabil mai mult de 140 km/h nu se va circula NICIODATA in Romania, chiar daca in proiecte si in mass-media se vehiculeaza viteze de 160 km/h. Nu se respecta tonajele, se fura materiale, multe vagoane de marfa au roti "patrate" etc...coridorul 4 ramane doar un vis al "marilor viteze in Romania"...vezi tronsonul Bucuresti - Ploiesti unde sunt deja 3 restrictii de 70 km/h cu tot trenul plus exfolieri si altele...
FELICITARI PENTRU REPORTAJ. |
|
| |
Vlad Administrator
Numarul mesajelor : 7252 Varsta : 37 Localizare : Vatra Dornei Reputatie : 13810 Data de inscriere : 08/04/2009
| Subiect: Re: Stadiul lucrarilor pe magistrala Bucuresti - Constanta Mar 27 Apr 2010, 12:55 | |
| - DragosSub a scris:
- MirceaHirjau a scris: Multumesc! Aveam un tren de marfa in fata iar dupa ce sa eliberat blocul din fata noastra, semnalul verde clipitor a devenit verde.
Comentariu: verde clipitor inseamna ca in fata mai sunt 2 sectoare libere (un sector pana in semnalul galben si inca un sector pana in rosu). Daca s-a facut din verde clipitor in verde inseamna ca in fata au devenit 3 sectoare libere (un sector pana in verde clipitor, un sector pana in galben si inca un sector pana in semnalul rosu). Daca blocul din fata era ocupat de marfar, primul semnal e rosu iar dupa ce s-a eliberat, primul semnal poate deveni cel mult galben (considerand ca ambele trenuri merg "unul dupa celalalt" pe linie directa intre statii), sau din rosu direct in verde daca trenul din fata a intrat pe o linie abatuta in statie iar cel in care ne aflam va trece pe directa prin acea statie.
Un semnal de bloc nu se va face niciodata din rosu direct verde. Doar semnalul de intrare daca impegatul pune pe liber mai intai semnalul de iesire apoi cel de intrare. Exceptie face cazul in care se orienteaza blocul atunci toate semnalele de bloc se fac din rosu verde iar cele de sens opus se fac din verde rosu. Ar mai fi cazul in care este ars becul galben atunci semnalul sta pe rosu pana se elibereaza 2 sectoare, apoi se face verde |
|
| |
didi
Numarul mesajelor : 635 Varsta : 37 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6571 Data de inscriere : 28/09/2009
| Subiect: Re: Stadiul lucrarilor pe magistrala Bucuresti - Constanta Mar 27 Apr 2010, 14:08 | |
| Multe conturi ale pasionatilor sunt sterse datorita unor probleme cu niste persoane care nu pot fi numiti pasionati ci mai mult paraciosi.Ne cerem scuze pentru lipsa materialelor si promitem ca vor fi uploadate ulterior dupa ce trece aceasta problema.Cat despre locomotivele din Constanta majoritatea sunt ale Bucuresti calatori inclusiv Sulzere sezoniere sau Gm-urile.Ca mai sunt cate una 2 ratacita e explicabil deoarece in Constanta ajung si trenurile Suceava-Constanta sau Iasi-Constanta sau Galati -Constanta (Si fiecare depou isi trimite locomotiva sa ,in cazul Acc 1862 Gm ul se schimbacu un EA, nu stiu exact unde, banuiesc ca la Faurei).
Ultima editare efectuata de catre didi in Mar 27 Apr 2010, 14:23, editata de 2 ori |
|
| |
Costin.H
Numarul mesajelor : 654 Reputatie : 6161 Data de inscriere : 15/12/2009
| Subiect: Re: Stadiul lucrarilor pe magistrala Bucuresti - Constanta Mar 27 Apr 2010, 14:18 | |
| @DragosSub
...sau poate nu avea parcurs de intrare inca pus...fiindca la BLA 4I trenurile se anunta de pe IIIAD si nu de pe IIAD. |
|
| |
Vlad Administrator
Numarul mesajelor : 7252 Varsta : 37 Localizare : Vatra Dornei Reputatie : 13810 Data de inscriere : 08/04/2009
| Subiect: Re: Stadiul lucrarilor pe magistrala Bucuresti - Constanta Mar 27 Apr 2010, 14:22 | |
| - Costin.H a scris:
- @DragosSub
...sau poate nu avea parcurs de intrare inca pus...fiindca la BLA 4I trenurile se anunta de pe IIIAD si nu de pe IIAD. Ce vrei sa spui prin "se anunta"? |
|
| |
Costin.H
Numarul mesajelor : 654 Reputatie : 6161 Data de inscriere : 15/12/2009
| Subiect: Re: Stadiul lucrarilor pe magistrala Bucuresti - Constanta Mar 27 Apr 2010, 14:27 | |
| statiile de pe tronsonul fetest-constanta (nu toate) au instalatii de centralizare electronica, iar impiegatul din aceste statii este atentionat printr-un semnal sonor ca s-a ocupat IIIAD (sa puna parcurs de intrare). |
|
| |
Vlad Administrator
Numarul mesajelor : 7252 Varsta : 37 Localizare : Vatra Dornei Reputatie : 13810 Data de inscriere : 08/04/2009
| Subiect: Re: Stadiul lucrarilor pe magistrala Bucuresti - Constanta Mar 27 Apr 2010, 14:29 | |
| - Costin.H a scris:
- statiile de pe tronsonul fetest-constanta (nu toate) au instalatii de centralizare electronica, iar impiegatul din aceste statii este atentionat printr-un semnal sonor ca s-a ocupat IIIAD (sa puna parcurs de intrare).
IIIAD?? Asa e pe acolo? Din cate stiam nu exista decat IAD si IIAD fie ca e BLA fie ca nu e. Nu am vazut nicaieri IIIAD |
|
| |
Costin.H
Numarul mesajelor : 654 Reputatie : 6161 Data de inscriere : 15/12/2009
| Subiect: Re: Stadiul lucrarilor pe magistrala Bucuresti - Constanta Mar 27 Apr 2010, 14:36 | |
| IIIAD e folosit pt apropierea parcursurilor de intrare in momentul in care viteza trenului e mai mare de 120 km/h pt a impiedica impiegatul sa stearga parcursul de intrare fara intarziere. |
|
| |
DPS
Numarul mesajelor : 2206 Reputatie : 7576 Data de inscriere : 27/04/2010
| Subiect: Re: Stadiul lucrarilor pe magistrala Bucuresti - Constanta Mar 27 Apr 2010, 16:18 | |
| Salut, vizavi de "Aveam un tren de marfa in fata iar dupa ce sa eliberat blocul din fata noastra, semnalul verde clipitor a devenit verde"...eu doar am vrut sa corectez ca daca "Aveam un tren de marfa in fata" nu are cum sa vada verde clipitor urmatorul tren decat daca marfarul ala era "mult mai in fata", cel putin 2 sectoare de bloc, corect ? |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Stadiul lucrarilor pe magistrala Bucuresti - Constanta | |
| |
|
| |
| Stadiul lucrarilor pe magistrala Bucuresti - Constanta | |
|