Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Stadiul lucrarilor pe magistrala Bucuresti - Constanta

In jos 
+15
dave
mihaiuc
AndiCFR
stakee
TVlad
Vlad
DPS
mureseanu_976
Silver
vrabieionut
Ionutz
Costin.H
Mircea Hirjau
COSTACHE MIHAIL
didi
19 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3, 4  Urmatorul
AutorMesaj
Ionutz
Moderator
Moderator
Ionutz


Numarul mesajelor : 1493
Localizare : Baia Mare
Reputatie : 7940
Data de inscriere : 16/04/2009

Stadiul lucrarilor pe magistrala Bucuresti - Constanta - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: Stadiul lucrarilor pe magistrala Bucuresti - Constanta   Stadiul lucrarilor pe magistrala Bucuresti - Constanta - Pagina 2 Icon_minitimeVin 05 Mar 2010, 00:45

Foarte frumos si detaliat reportajul...Spre surprinderea si mahnirea mea, este cu totul altfel de cat ma asteptam pe acest tronson....de atatea ori se schimba firul, atatea restrictii...de ce numai din pantelimon are limita de 120 oare?? eu cred ca ar trebui sa aiba cam de la km 3, dupa despartirea de M 1000...plus ca lucrarile intre Lehliu si Fetesti sunt foarte in urma...eu credeam ca mai au 10-20 km si termina...ce naiv sunt :roll:

felicitarile mele autorilor, pentru efortul depus si munca riguroasa la acest reportaj!
Sus In jos
Costin.H

Costin.H


Numarul mesajelor : 654
Reputatie : 6161
Data de inscriere : 15/12/2009

Stadiul lucrarilor pe magistrala Bucuresti - Constanta - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: Stadiul lucrarilor pe magistrala Bucuresti - Constanta   Stadiul lucrarilor pe magistrala Bucuresti - Constanta - Pagina 2 Icon_minitimeVin 05 Mar 2010, 10:28

@Mircea Hirjau

apropo, cam pe unde e filmat?
Sus In jos
Mircea Hirjau

Mircea Hirjau


Numarul mesajelor : 198
Varsta : 40
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5625
Data de inscriere : 03/02/2010

Stadiul lucrarilor pe magistrala Bucuresti - Constanta - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Reabilitarea caii ferate Bucuresti - Constanta   Stadiul lucrarilor pe magistrala Bucuresti - Constanta - Pagina 2 Icon_minitimeVin 05 Mar 2010, 11:07

Videoclipul este facut intre statiile Ovidiu si Dunarea de pe tronsonul Fetesti - Constanta. Toata portiunea este parcursa cu 140 km/h.
Sus In jos
vrabieionut
V.I.P Member
V.I.P Member
vrabieionut


Numarul mesajelor : 1172
Varsta : 35
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 7064
Data de inscriere : 06/10/2009

Stadiul lucrarilor pe magistrala Bucuresti - Constanta - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: Stadiul lucrarilor pe magistrala Bucuresti - Constanta   Stadiul lucrarilor pe magistrala Bucuresti - Constanta - Pagina 2 Icon_minitimeVin 05 Mar 2010, 14:49

BRAVO DIDI SI MIRCEA PENTRU REPORTAJUL FACUT,A IESIT FOARTE BINE
Sus In jos
http://500px.com/ionutvrabie
Silver
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 671
Reputatie : 6025
Data de inscriere : 25/04/2010

Stadiul lucrarilor pe magistrala Bucuresti - Constanta - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: Stadiul lucrarilor pe magistrala Bucuresti - Constanta   Stadiul lucrarilor pe magistrala Bucuresti - Constanta - Pagina 2 Icon_minitimeDum 25 Apr 2010, 11:55

didi a scris:
3 Ea uri ce apartin de , depoul Bucuresti calatori garate pe liniile secundare.Nu stiam ca , Constanta nu mai are depou ( a avut dar a fost vandut celor de la GFR) si toate locomotivele de la calatori sunt imprumutate de la Bucuresti Sad

Constanta a avut depou?! Unde era situat? Se poate o imagine de pe Google Earth va rog? Multumesc.

Later edit: Sau te referi la cel din Palas?
Sus In jos
mureseanu_976
Moderator
Moderator
mureseanu_976


Numarul mesajelor : 2215
Localizare : I eh, no, nooo, no es possible
Reputatie : 8096
Data de inscriere : 07/02/2009

Stadiul lucrarilor pe magistrala Bucuresti - Constanta - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: Stadiul lucrarilor pe magistrala Bucuresti - Constanta   Stadiul lucrarilor pe magistrala Bucuresti - Constanta - Pagina 2 Icon_minitimeDum 25 Apr 2010, 23:34

Silver a scris:
didi a scris:
3 Ea uri ce apartin de , depoul Bucuresti calatori garate pe liniile secundare.Nu stiam ca , Constanta nu mai are depou ( a avut dar a fost vandut celor de la GFR) si toate locomotivele de la calatori sunt imprumutate de la Bucuresti Sad

Constanta a avut depou?! Unde era situat? Se poate o imagine de pe Google Earth va rog? Multumesc.

Later edit: Sau te referi la cel din Palas?

Cred ca la acela s-a referit Laughing
Aproape toate depourile erau mixte (cu locomotive pentru trenuri de calatori si marfa) pana in anul 1998,cand CFR-ul s-a structurat iar depourile si-au modificat statutul.Acum sunt depouri de Marfa si de Calatori.
Depoul Palas era pe vremuri depou mixt,dupa 1998 a devenit depou de Marfa.Singurul depou de Calatori din zona Constantei mai e cel din Medgidia (care are numai locomotive diesel)...

@Didi : ai prins intr-o poza 3 EA-uri (431 , 747 , 567) ,din care primul cu initialele SNCFR pe el.Te anunt ca 41-0431-1 apartine depoului Suceava Nord).Ca sa-ti demonstrez ca nu sunt doar locomotive de Bucuresti prin zona Very Happy

_________________
D 320 "VICENTIJE RAKIC" BEOGRAD - BUCURESTI

Stadiul lucrarilor pe magistrala Bucuresti - Constanta - Pagina 2 D%20350%20TITO%20Broz
Sus In jos
DPS

DPS


Numarul mesajelor : 2206
Reputatie : 7576
Data de inscriere : 27/04/2010

Stadiul lucrarilor pe magistrala Bucuresti - Constanta - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: Stadiul lucrarilor pe magistrala Bucuresti - Constanta   Stadiul lucrarilor pe magistrala Bucuresti - Constanta - Pagina 2 Icon_minitimeMar 27 Apr 2010, 11:22

MirceaHirjau a scris: Multumesc! Aveam un tren de marfa in fata iar dupa ce sa eliberat blocul din fata noastra, semnalul verde clipitor a devenit verde.

Comentariu: verde clipitor inseamna ca in fata mai sunt 2 sectoare libere (un sector pana in semnalul galben si inca un sector pana in rosu). Daca s-a facut din verde clipitor in verde inseamna ca in fata au devenit 3 sectoare libere (un sector pana in verde clipitor, un sector pana in galben si inca un sector pana in semnalul rosu). Daca blocul din fata era ocupat de marfar, primul semnal e rosu iar dupa ce s-a eliberat, primul semnal poate deveni cel mult galben (considerand ca ambele trenuri merg "unul dupa celalalt" pe linie directa intre statii), sau din rosu direct in verde daca trenul din fata a intrat pe o linie abatuta in statie iar cel in care ne aflam va trece pe directa prin acea statie.
P.S. Videoclipul a fost sters: "This video has been deleted".

Vizavi de regimul de viteza, cred ca de ieri, 26-apr-2010, intre Bucuresti Baneasa (dupa podul Miorita) si Pantelimon s-a sporit la 120 km/h pe firul 1, dimineata A1632 a trecut prin zona Pipera cu viteza destul de mare spre Pantelimon.

Probabil mai mult de 140 km/h nu se va circula NICIODATA in Romania, chiar daca in proiecte si in mass-media se vehiculeaza viteze de 160 km/h. Nu se respecta tonajele, se fura materiale, multe vagoane de marfa au roti "patrate" etc...coridorul 4 ramane doar un vis al "marilor viteze in Romania"...vezi tronsonul Bucuresti - Ploiesti unde sunt deja 3 restrictii de 70 km/h cu tot trenul plus exfolieri si altele...

FELICITARI PENTRU REPORTAJ.
Sus In jos
https://www.youtube.com/c/DPSRomania/videos
Vlad
Administrator
Administrator
Vlad


Numarul mesajelor : 7252
Varsta : 37
Localizare : Vatra Dornei
Reputatie : 13810
Data de inscriere : 08/04/2009

Stadiul lucrarilor pe magistrala Bucuresti - Constanta - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: Stadiul lucrarilor pe magistrala Bucuresti - Constanta   Stadiul lucrarilor pe magistrala Bucuresti - Constanta - Pagina 2 Icon_minitimeMar 27 Apr 2010, 12:55

DragosSub a scris:
MirceaHirjau a scris: Multumesc! Aveam un tren de marfa in fata iar dupa ce sa eliberat blocul din fata noastra, semnalul verde clipitor a devenit verde.

Comentariu: verde clipitor inseamna ca in fata mai sunt 2 sectoare libere (un sector pana in semnalul galben si inca un sector pana in rosu). Daca s-a facut din verde clipitor in verde inseamna ca in fata au devenit 3 sectoare libere (un sector pana in verde clipitor, un sector pana in galben si inca un sector pana in semnalul rosu). Daca blocul din fata era ocupat de marfar, primul semnal e rosu iar dupa ce s-a eliberat, primul semnal poate deveni cel mult galben (considerand ca ambele trenuri merg "unul dupa celalalt" pe linie directa intre statii), sau din rosu direct in verde daca trenul din fata a intrat pe o linie abatuta in statie iar cel in care ne aflam va trece pe directa prin acea statie.

Un semnal de bloc nu se va face niciodata din rosu direct verde. Doar semnalul de intrare daca impegatul pune pe liber mai intai semnalul de iesire apoi cel de intrare. Exceptie face cazul in care se orienteaza blocul atunci toate semnalele de bloc se fac din rosu verde iar cele de sens opus se fac din verde rosu.

Ar mai fi cazul in care este ars becul galben atunci semnalul sta pe rosu pana se elibereaza 2 sectoare, apoi se face verde
Sus In jos
didi

didi


Numarul mesajelor : 635
Varsta : 37
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 6571
Data de inscriere : 28/09/2009

Stadiul lucrarilor pe magistrala Bucuresti - Constanta - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: Stadiul lucrarilor pe magistrala Bucuresti - Constanta   Stadiul lucrarilor pe magistrala Bucuresti - Constanta - Pagina 2 Icon_minitimeMar 27 Apr 2010, 14:08

Multe conturi ale pasionatilor sunt sterse datorita unor probleme cu niste persoane care nu pot fi numiti pasionati ci mai mult paraciosi.Ne cerem scuze pentru lipsa materialelor si promitem ca vor fi uploadate ulterior dupa ce trece aceasta problema.Cat despre locomotivele din Constanta majoritatea sunt ale Bucuresti calatori inclusiv Sulzere sezoniere sau Gm-urile.Ca mai sunt cate una 2 ratacita e explicabil deoarece in Constanta ajung si trenurile Suceava-Constanta sau Iasi-Constanta sau Galati -Constanta (Si fiecare depou isi trimite locomotiva sa ,in cazul Acc 1862 Gm ul se schimbacu un EA, nu stiu exact unde, banuiesc ca la Faurei).


Ultima editare efectuata de catre didi in Mar 27 Apr 2010, 14:23, editata de 2 ori
Sus In jos
Costin.H

Costin.H


Numarul mesajelor : 654
Reputatie : 6161
Data de inscriere : 15/12/2009

Stadiul lucrarilor pe magistrala Bucuresti - Constanta - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: Stadiul lucrarilor pe magistrala Bucuresti - Constanta   Stadiul lucrarilor pe magistrala Bucuresti - Constanta - Pagina 2 Icon_minitimeMar 27 Apr 2010, 14:18

@DragosSub

...sau poate nu avea parcurs de intrare inca pus...fiindca la BLA 4I trenurile se anunta de pe IIIAD si nu de pe IIAD.
Sus In jos
Vlad
Administrator
Administrator
Vlad


Numarul mesajelor : 7252
Varsta : 37
Localizare : Vatra Dornei
Reputatie : 13810
Data de inscriere : 08/04/2009

Stadiul lucrarilor pe magistrala Bucuresti - Constanta - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: Stadiul lucrarilor pe magistrala Bucuresti - Constanta   Stadiul lucrarilor pe magistrala Bucuresti - Constanta - Pagina 2 Icon_minitimeMar 27 Apr 2010, 14:22

Costin.H a scris:
@DragosSub

...sau poate nu avea parcurs de intrare inca pus...fiindca la BLA 4I trenurile se anunta de pe IIIAD si nu de pe IIAD.

Ce vrei sa spui prin "se anunta"?
Sus In jos
Costin.H

Costin.H


Numarul mesajelor : 654
Reputatie : 6161
Data de inscriere : 15/12/2009

Stadiul lucrarilor pe magistrala Bucuresti - Constanta - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: Stadiul lucrarilor pe magistrala Bucuresti - Constanta   Stadiul lucrarilor pe magistrala Bucuresti - Constanta - Pagina 2 Icon_minitimeMar 27 Apr 2010, 14:27

statiile de pe tronsonul fetest-constanta (nu toate) au instalatii de centralizare electronica, iar impiegatul din aceste statii este atentionat printr-un semnal sonor ca s-a ocupat IIIAD (sa puna parcurs de intrare).
Sus In jos
Vlad
Administrator
Administrator
Vlad


Numarul mesajelor : 7252
Varsta : 37
Localizare : Vatra Dornei
Reputatie : 13810
Data de inscriere : 08/04/2009

Stadiul lucrarilor pe magistrala Bucuresti - Constanta - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: Stadiul lucrarilor pe magistrala Bucuresti - Constanta   Stadiul lucrarilor pe magistrala Bucuresti - Constanta - Pagina 2 Icon_minitimeMar 27 Apr 2010, 14:29

Costin.H a scris:
statiile de pe tronsonul fetest-constanta (nu toate) au instalatii de centralizare electronica, iar impiegatul din aceste statii este atentionat printr-un semnal sonor ca s-a ocupat IIIAD (sa puna parcurs de intrare).

IIIAD?? Asa e pe acolo? Din cate stiam nu exista decat IAD si IIAD fie ca e BLA fie ca nu e. Nu am vazut nicaieri IIIAD
Sus In jos
Costin.H

Costin.H


Numarul mesajelor : 654
Reputatie : 6161
Data de inscriere : 15/12/2009

Stadiul lucrarilor pe magistrala Bucuresti - Constanta - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: Stadiul lucrarilor pe magistrala Bucuresti - Constanta   Stadiul lucrarilor pe magistrala Bucuresti - Constanta - Pagina 2 Icon_minitimeMar 27 Apr 2010, 14:36

IIIAD e folosit pt apropierea parcursurilor de intrare in momentul in care viteza trenului e mai mare de 120 km/h pt a impiedica impiegatul sa stearga parcursul de intrare fara intarziere.
Sus In jos
DPS

DPS


Numarul mesajelor : 2206
Reputatie : 7576
Data de inscriere : 27/04/2010

Stadiul lucrarilor pe magistrala Bucuresti - Constanta - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: Stadiul lucrarilor pe magistrala Bucuresti - Constanta   Stadiul lucrarilor pe magistrala Bucuresti - Constanta - Pagina 2 Icon_minitimeMar 27 Apr 2010, 16:18

Salut, vizavi de "Aveam un tren de marfa in fata iar dupa ce sa eliberat blocul din fata noastra, semnalul verde clipitor a devenit verde"...eu doar am vrut sa corectez ca daca "Aveam un tren de marfa in fata" nu are cum sa vada verde clipitor urmatorul tren decat daca marfarul ala era "mult mai in fata", cel putin 2 sectoare de bloc, corect ?
Sus In jos
https://www.youtube.com/c/DPSRomania/videos
Continut sponsorizat





Stadiul lucrarilor pe magistrala Bucuresti - Constanta - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: Stadiul lucrarilor pe magistrala Bucuresti - Constanta   Stadiul lucrarilor pe magistrala Bucuresti - Constanta - Pagina 2 Icon_minitime

Sus In jos
 
Stadiul lucrarilor pe magistrala Bucuresti - Constanta
Sus 
Pagina 2 din 4Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3, 4  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» stadiul lucrarilor oradea-cluj
» Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2016-2017
» IR 1981/1982 Bucuresti N. - Constanta - Bucuresti N.
» IR 14089/14088: Bucuresti Nord-Constanta-Bucuresti Nord
» Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R.

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFRASTRUCTURA FEROVIARA :: LUCRARI LA C.F. DIN ROMANIA-
Mergi direct la: