| Inchirierea unor sectii de circulatie neinteroperabile | |
|
+91alliens Amiralul marius_catalin84 marian1967 ets2oltromânia George CFR mielutu zburator aris86 Daniel Trifu marius664 traian ALEXCFR Razvan Tudor Simply18 cardinal vatmanul AMX 97-0548-4 bubu dan tm cristy79 Ciprian Lumunita Stana maris.constantin Plescan Floare TVlad baiazid Andrey_tm Katalin4653 florin.lifticariu orestte spiderpc @ndrey cfr500 cristi ar Adirmvl tudor_vl riciu andreikiki Teodor Norbi alex.alexus.tm popovici Re6/6 rich1974 bostanesku gigel Gaby005 didinul Kriszti219 ravers75 srazvi M.I.C.I. Rarau bogdan srl Costin.B kristi kkk Radu Radu Tudor cnusi Vitosa Nk11 iDorin Scoop MariusM ldh80 Dr2005 nenuandrei Luna Goanga IonutCFR2009 Silver DAS 2011 AlexD kido razvan - trenuri eu ionutz85 Adrian78 DUAL Balto myster2008 GEAMBASU SILVIU ultras alinx3330 Nesebar Caravelle_Zg jionutz Vlad Ionutz COSTACHE MIHAIL stinky cristi CFR 95 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18761 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24341 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Inchirierea unor sectii de circulatie neinteroperabile Joi 18 Ian 2018, 21:49 | |
| S-a dat cumva 207 la RegioCalatori ca am inteles ca CFR Calatori mai opereaza pana la 1 Martie? |
|
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22397 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Inchirierea unor sectii de circulatie neinteroperabile Vin 19 Ian 2018, 03:11 | |
| Repet! CFR nu are ce sa caute pe aceste bucatele infundate, astea trebuie administrate de privat sau inchise acolo unde calatorii sunt foarte putini sau deloc. E foarte bine daca s-a dat(sau se va da) si CFR se retrage, oricum mersul de la CFR era slab, mai mult nici nu poate si de abea se descurca cu trenurile de pe sectiile principale dar sa mai aibe in grija si aceste secundare care nu produc NIMIC! Secundarele pentru CFR sunt paguba. |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20631 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25575 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Inchirierea unor sectii de circulatie neinteroperabile Vin 19 Ian 2018, 10:07 | |
| CFR Călători caută să se retragă de pe liniile nerentabile. Rămâne de văzut de unde se va retrage. _________________ :TTT:
|
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18761 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24341 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Inchirierea unor sectii de circulatie neinteroperabile Vin 19 Ian 2018, 10:34 | |
| - Kapпaтй a scris:
- Repet!
CFR nu are ce sa caute pe aceste bucatele infundate, astea trebuie administrate de privat sau inchise acolo unde calatorii sunt foarte putini sau deloc. E foarte bine daca s-a dat(sau se va da) si CFR se retrage, oricum mersul de la CFR era slab, mai mult nici nu poate si de abea se descurca cu trenurile de pe sectiile principale dar sa mai aibe in grija si aceste secundare care nu produc NIMIC! Secundarele pentru CFR sunt paguba. Si RegioCalatori ce rahat ar face ca doar au mai fost odata.. Pai daca is tampiti cei de la CFR Calatori se trambaleaza cu Loc si vagoane cand puteau baga rama electrica sau un Desiro care sta degeaba 7 ore in revizie |
|
| |
marius664
Numarul mesajelor : 2938 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 6915 Data de inscriere : 23/01/2014
| Subiect: Re: Inchirierea unor sectii de circulatie neinteroperabile Vin 19 Ian 2018, 13:17 | |
| - Kapпaтй a scris:
- Repet!
Secundarele pentru CFR sunt paguba. Sunt paguba pentru ca au un asa mers incat sa nu aibe calatori.Si iti dau 2 exemple din zona mea: Turnu-Rosiori si Alexandria-Zimnicea. Daca te uiti pe mers vezi ca aceste trenuri nu sunt puse pentru nimeni.Nici pentru elevi, nici pentru navetisti nici pentru cetatenii obisnuiti care vin in resedinta pentru rezolvarea unor treburi.In schimb piratii de pe Alexandria-Zimnicea fac o avere. Si sa nu uitam si problema materialului rulant.In loc sa aduci rame si automotoare cum spunea si Adrian, te incapatanezi sa blochezi o locomotiva pentru 15 calatori.Si cum sa fie astfel rentabile liniile cand mersul si tractiunea sunt gandite de un funtionar din birou care nici macar nu stie unde sunt anumite gari pe harta... |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18761 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24341 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Inchirierea unor sectii de circulatie neinteroperabile Vin 19 Ian 2018, 16:03 | |
| - marius664 a scris:
- Kapпaтй a scris:
- Repet!
Secundarele pentru CFR sunt paguba. Sunt paguba pentru ca au un asa mers incat sa nu aibe calatori.Si iti dau 2 exemple din zona mea: Turnu-Rosiori si Alexandria-Zimnicea. Daca te uiti pe mers vezi ca aceste trenuri nu sunt puse pentru nimeni.Nici pentru elevi, nici pentru navetisti nici pentru cetatenii obisnuiti care vin in resedinta pentru rezolvarea unor treburi.In schimb piratii de pe Alexandria-Zimnicea fac o avere. Si sa nu uitam si problema materialului rulant.In loc sa aduci rame si automotoare cum spunea si Adrian, te incapatanezi sa blochezi o locomotiva pentru 15 calatori.Si cum sa fie astfel rentabile liniile cand mersul si tractiunea sunt gandite de un funtionar din birou care nici macar nu stie unde sunt anumite gari pe harta... m Nu are cine sa gandeasca in compania aia Pentru M207 mai ai si rama de Teius care vine la 14 o prelungesti pana la Hunedoara si pleaca inapoi la 15.30 direct Teius Pe langa Desiro de Lugoj mai vine si 2044 la 9.30 la Simeria il puteau trimite la Hunedoara dupa ce ajunge si 1819 de la Timisoara si 74 de la Sibiu si la 11.40 sa plece inapoi de la Hunedoara spre Arad Bine ca in alte parti se taraie Desiro sub sarma sute de kilometrii Dar asa e cand iti vine salariul in fiecare luna degeaba iar daca la un privat lucrii si castigi cat un director te acuza de parca ai fi furat banii aia |
|
| |
cristi CFR Administrator
Numarul mesajelor : 3663 Varsta : 35 Localizare : Timişoara Reputatie : 9709 Data de inscriere : 02/11/2008
| Subiect: Re: Inchirierea unor sectii de circulatie neinteroperabile Sam 20 Ian 2018, 01:07 | |
| Cineva trebuie sa si duca trenurile acestea, mecanici, sefi tren. Anul acesta se va iesi masiv la pensie pe regionala Timisoara asa ca se vor anula trenuri din lipsa de personal...
_________________ http://tren.transira.ro/Arhiva Trainspo https://www.youtube.com/user/cristiCFR
|
|
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22397 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Inchirierea unor sectii de circulatie neinteroperabile Sam 20 Ian 2018, 01:55 | |
| CFR nu mai vroia nici Turnu Magurele, nici Zimnicea, nici Corabia, nici Hunedoara, nici Cgir si etc, s-a impus de udneva sa revina dupa ce privatul s-a retras cu acel scandal, cand era privatul si mersul era unul bun, la profit nu stiu daca aveau ceva profit sau mergeau chiar pe muchie cheltuiala/profit, dar era ok, asa CFR asigura cum poate minimul cu ce are si cat poate, mai mult nu poate si s-ar retrage in secunda 2 de pe secundare ca e doar o paguba pentru companie. Cel mai indicat e ca secundarele sa fie administrate de privat si CFR sa raman doar cu trasele de lung parcurs si cateva Regio pe sectiile principale, de pilda in zona N-V de la Oradea si de la Dej ar putea sa intre o firma privata care administreaza toate trenurile Regio, CFR sa opereze doar IR, de la Fetesti spre CT la fel ar merge o firma privata pentru Regio. Si zona Moldovei ar putea fi administrata de un privat pe Regio, de la Buzau spre Suceava, Tecuci, Faurei-Galati, Adjud-Siculeni, si pana la Ilva Mica un privat cu baza la Marasesti sa asigure trenurile Regio din zona N-E si CFR doar pe IR. In felul asta CFR ar avea vagoane destule pentru IR, IRN, IRE de exemplu cum e 1661/1581 etc. |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18761 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24341 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Inchirierea unor sectii de circulatie neinteroperabile Sam 20 Ian 2018, 10:23 | |
| Cristi si cine e de vina nu cumva mai marii aia care cer spaga 1500 e pentru angajare? Sa iasa la pensie sa vina aia din birouri sa duca trenurile ca si asa sunt pline birourile de amante si de neamuri si 300 de sefi de servicii si birouri desfintate si se face rost de bani
|
|
| |
marius664
Numarul mesajelor : 2938 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 6915 Data de inscriere : 23/01/2014
| Subiect: Re: Inchirierea unor sectii de circulatie neinteroperabile Sam 20 Ian 2018, 13:51 | |
| - cristi CFR a scris:
- Cineva trebuie sa si duca trenurile acestea, mecanici, sefi tren.
Anul acesta se va iesi masiv la pensie pe regionala Timisoara asa ca se vor anula trenuri din lipsa de personal...
Si pun si eu o intrebare idioata? Nu se pot face angajari? Daca isi dau demisia 20 de mecanici si alti 20 ies la pensie dintr-un depou nu mai iese niciun tren pe traseu?? Daca se pensioneaza 2 IDM dintr-o statie mare, ce facem, inchidem statia? Sa se faca angajari pentru posturile ramase libere, asa cum se fac si pentru posturile ramase libere prin birouri.Ca daca ies la pensie 20 de invartitori de hartie din vreo regionala nu cred ca se pune lacat pe usa... |
|
| |
cristi CFR Administrator
Numarul mesajelor : 3663 Varsta : 35 Localizare : Timişoara Reputatie : 9709 Data de inscriere : 02/11/2008
| Subiect: Re: Inchirierea unor sectii de circulatie neinteroperabile Sam 20 Ian 2018, 16:22 | |
| Nu au pe cine sa angajeze, nu s-au facut scoli de mult si daca se fac acum ai nevoie de minim 2 ani de cand incepe scoala sa scoti un mecanic simplificat la trenuri de calatori. _________________ http://tren.transira.ro/Arhiva Trainspo https://www.youtube.com/user/cristiCFR
|
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18761 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24341 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Inchirierea unor sectii de circulatie neinteroperabile Sam 20 Ian 2018, 20:08 | |
| - marius664 a scris:
- cristi CFR a scris:
- Cineva trebuie sa si duca trenurile acestea, mecanici, sefi tren.
Anul acesta se va iesi masiv la pensie pe regionala Timisoara asa ca se vor anula trenuri din lipsa de personal...
Si pun si eu o intrebare idioata? Nu se pot face angajari? Daca isi dau demisia 20 de mecanici si alti 20 ies la pensie dintr-un depou nu mai iese niciun tren pe traseu?? Daca se pensioneaza 2 IDM dintr-o statie mare, ce facem, inchidem statia? Sa se faca angajari pentru posturile ramase libere, asa cum se fac si pentru posturile ramase libere prin birouri.Ca daca ies la pensie 20 de invartitori de hartie din vreo regionala nu cred ca se pune lacat pe usa... marius e din ce in ce mai greu sa formezi un mecanic trebuie sa faca practica 480 de ore cu mecanic formator si cel format trebuie sa fie al treilea om si multe chicite |
|
| |
marius664
Numarul mesajelor : 2938 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 6915 Data de inscriere : 23/01/2014
| Subiect: Re: Inchirierea unor sectii de circulatie neinteroperabile Sam 20 Ian 2018, 22:01 | |
| Pai ar fi cazul sa se inceapa cumva, sunt multi mecanici care vor iesi la pensie si atunci ce vom face vom se vor anula trenuri si de pe liniile principale? Deja sunt unii mecanici pensionari care presteaza pe la privat, dar aceasta situatie este una provizorie si nu de viitor, la un moment dat se vor retrage si acestia... |
|
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22397 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Inchirierea unor sectii de circulatie neinteroperabile Dum 21 Ian 2018, 02:17 | |
| In 5 ani va fi o criza acuta de mecanici si nu doar de ei ca trenul ca sa mearga nu e nevoie doar de mecanic ci si de sef tren sau rtv-ist, acar, impiegat si toti cei ce participa la siguranta circulatiei. Nu iti vine nimeni din tineret la acar, manevrant, si alte functii ce sunt considerate injositoare in ziua de azi pentru tineret. Nici la sef tren nu se mai inghesuie tineretul ca e multa hartuire din partea organelor de control si SC, sunt foarte multi cu functii prin regionale si ies la panda, sa prinda ei ceva, se leaga si de o virgula sau de o simpla acolada pentru care te trage la raspundere. Tineretul, cei ce pozeaza trenuri viseaza mecanici, ce este asa senzational la meseria asta, nu am inteles, nu inteleg si nici nu o sa inteleg de ce se inghesuie copilasii la asa ceva. Iar pe viitor la CFR se va restrange activitatea, de la un an la altul tot dispar din trenuri si sa vedem cate dispar cand intra privatii masiv. |
|
| |
Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8304 Data de inscriere : 18/03/2011
| Subiect: Re: Inchirierea unor sectii de circulatie neinteroperabile Dum 21 Ian 2018, 02:57 | |
| Pana acum am inteles ca nu era nevoie de personal feroviar nou ca se tot reducea activitatea, dar cat sa se tot reduca? Apoi sa nu uitam ca si privatii au nevoie de personal. Karpaty, ce zic unii pe facebook e nerelevant ca vor ei sa se faca mecanici, sunt putini. Trebuie personal destul daca incep sa iasa la pensii cei vechi. Dealtfel in afara de 2-3 exemplare la regiotrans si pe cei de la softrans aproape tot personalul de tren ce l-am vazut in ultimii ani la munca era trecut de prima tinerete. Ma indoiesc ca daca se organizeaza scoli nu se gasesc tineri ce sa vrea sa lucreze la calea ferata. Pe partea de impegati e drept ca in unele statii conditiile sunt foarte rele, acolo inteleg, dar se pot imbunatatii.
Edit: pentru sefii de tren si controlori mai e rea si interactiunea cu personajele ce ar face pe naiba numa sa nu isi plateasca calatoria. |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Inchirierea unor sectii de circulatie neinteroperabile | |
| |
|
| |
| Inchirierea unor sectii de circulatie neinteroperabile | |
|